نظرسنجی: بهترین Spider-Man سینما کیست؟ (همراه با جایزه)
نظرسنجی: بهترین Spider-Man سینما کیست؟ (همراه با جایزه)
نظرسنجی: بهترین Spider-Man سینما کیست؟ (همراه با جایزه)
نظرسنجی: بهترین Spider-Man سینما کیست؟ (همراه با جایزه)

نظرسنجی: بهترین Spider-Man سینما کیست؟ (همراه با جایزه)

احمد آریا
۲۰:۰۰ ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
نظرسنجی: بهترین Spider-Man سینما کیست؟ (همراه با جایزه)

هشتمین فیلم از مجموعه فیلم‌های مردعنکبوتی (Spider-Man)، روز جمعه و با نام راهی به خانه نیست (No Way Home) منتشر خواهد شد. فیلمی که تام هالند (Tom Holland) در آن برای سومین بار (در فیلم‌های مستقل این شخصیت) در نقش اسپایدر-من به هنرنمایی پرداخته است.

اما قبل از هالند جوان، دو بازیگر دیگر نیز ایفاگر این نقش بوده‌اند. به همین دلیل است که همیشه این بحث بین هواداران این شخصیت وجود داشته است که از بین این سه نفر، چه کسی بهترین اسپایدر-من سینما را خلق کرده است؟

توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield)، دو بازیگری بودند که پیش از تام هالند، در نقش اسپایدر-من هنرنمایی کرده بودند و اکنون می‌خواهیم ببینیم که از نظر شما مخاطبان گیمفا، کدام یک بهترین اسپایدر-من سینما بوده است؟

همکاران ما در سایت گیفتی نیز که از علاقه‌مندان به این شخصیت هستند، قصد دارند تا به رسم یادبود، هدیه‌ای ناقابل را طبق قرعه، به یکی از کاربران گیمفا اهدا کنند.

جهت شرکت در این قرعه کشی و برنده شدن یک گیفت کارت ۱۰ دلاری برای پلی استیشن و یا ایکس باکس، تنها کافی است تا نظر خود را درباره بهترین اسپایدر-من سینما، در این پست با ما در میان بگذارید.

لازم به ذکر است که جهت شرکت در این قرعه کشی، تا پایان روز جمعه فرصت دارید و تا آن روز، می‌توانید نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اما قبل از رای دادن و جهت یادآوری، پیشنهاد می‌کنیم تا متن زیر را درباره سه اسپایدر-من سینما، مطالعه بفرمایید:

پس از چند دهه تلاش برای ساخت فیلمی درباره شخصیت مرد-عنکبوتی، کمپانی مارول در سال ۱۹۹۹، حق ساخت فیلم‌های این شخصیت را به کمپانی کلمبیا پیکچرز که از زیر مجموعه‌های کمپانی سونی بود، فروخت و این کمپانی خیلی زود، نخستین فیلم اسپایدر-من سینما را در سال ۲۰۰۲ منتشر کرد.

سم ریمی (Sam Raimi)؛ کارگردان برجسته بریتانیایی، به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شد و پس از تست گرفتن از چندین بازیگر، سرانجام توبی مگوایر به عنوان نخستین اسپایدر-من سینما انتخاب شد.

کیفیت بالای این فیلم در کنار بازی فوق‌العاده مگوایر در نقش اسپایدر-من و البته موفقیت عظیم این فیلم که با فروش ۸۲۱ میلیون دلاری، سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۰۲ لقب گرفت، باعث شد تا خیلی زود دو نسخه دیگر نیز با همان تیم ساخته شود.

توبی مگوایر tobey maguire | spider man

با وجود موفقیت دو نسخه بعدی و در حالی‌که قرار بود قسمت چهارم نیز با همان تیم ساخته شود، کمپانی‌های مارول و کلمبیا پیکچرز تصمیم گرفتند تا این مجموعه را مورد بازسازی قرار داده و با تیمی جدید بسازند.

مارک وب (Marc Webb) به عنوان کارگردان این اثر انتخاب شد و وی نیز از چندین بازیگر مختلف برای بازی در نقش اسپایدر-من تست گرفت و در نهایت اندرو گارفیلد را به عنوان بازیگر این شخصیت دوست داشتنی، انتخاب کرد.

مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۱ و ۲ در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ منتشر شدند و گرچه نتوانستند به موفقیت سه‌گانه نخست دست پیدا کنند، اما کماکان در گیشه موفق و جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های سال بودند.

اندرو گارفیلد andrew garfield | spider man

با توجه به موفقیت این دو فیلم، منتظر ساخت قسمت سوم این مجموعه بودیم. با این حال، کوین فایگی (Kevin Feige)؛ مدیر کمپانی مارول، دوست داشت تا شخصیت مرد-عنکبوتی را وارد دنیای سینمایی مارول کند.

به همین دلیل، وی به مدت یک سال با مدیران بخش فیلمسازی کمپانی سونی به مذاکره پرداخت و سرانجام در سال ۲۰۱۵، اجازه استفاده از شخصیت پیتر پارکر را در دنیای سینمایی مارول، به دست آورد.

با این حال و طبق این توافقنامه، این کمپانی تنها می‌توانست اسپایدر-منی جوان را در فیلم‌های خود نشان دهد. به همین دلیل بود که این کمپانی در آن سال به جای استفاده از گارفیلد ۳۲ ساله، تام هالند جوان را برای بازی در این نقش انتخاب کرد.

پس از تجربه موفق هالند در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) و در نقش پیتر پارکر جوان، کمپانی سونی اعلام کرد که قصد دارد یک سه‌گانه جدید را با بازی این بازیگر بسازد تا هالند رسما به سومین اسپایدر-من سینما تبدیل شود.

تام هالند tom holland | spider man

قسمت نخست سه‌گانه اسپایدر-من با بازی هالند و کارگردانی جان واتس (Jon Watts)، در سال ۲۰۱۷ و قسمت دوم نیز در سال ۲۰۱۹ منتشر شدند و هر دو فیلم در گیشه کاملا موفق بودند. به خصوص قسمت دوم که تبدیل به نخستین فیلم مجموعه مرد-عنکبوتی شد که بیش از ۱ میلیارد دلار در گیشه فروش می‌کند.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، قسمت سوم و احتمالا پایانی این مجموعه با حضور هالند، روز جمعه منتشر خواهد شد. فیلمی که احتمالا در آن برای نخستین بار، شاهد حضور هر سه اسپایدر-من سینما در کنار یکدیگر خواهیم بود.

قبل از رخ دادن این اتفاق، می‌خواهیم بدانیم که از نظر شما گیمفایی‌های عزیز، کدام یک از این سه نفر و به چه دلیل، بهترین اسپایدر-من تاریخ سینما بوده است؟

MRIPdeathwingsMahdi.dnKing mastetLosiferکاپیتان قیمتیوهانdamhazer1100Arshiaکسری نراقیnima_nz09BahramsonyAbayanBlack KnightP.morgan 𔓙woooooooowمتأثر گشتهArshia.1blackcitymore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرسنجی: بهترین Spider-Man سینما کیست؟ (همراه با جایزه)
نظرسنجی: بهترین Spider-Man سینما کیست؟ (همراه با جایزه)
نظرسنجی: بهترین Spider-Man سینما کیست؟ (همراه با جایزه)
نظرسنجی: بهترین Spider-Man سینما کیست؟ (همراه با جایزه)
نظرسنجی: بهترین Spider-Man سینما کیست؟ (همراه با جایزه)

نظرات

  • Ardalan گفت:

    به نظرم Tobey Maguire بهترین بازیگر در نقش Spiderman بوده و هست علاوه بر کارگردانی خیلی خوب اون سه گانه، حال و هوای بهتر اون دوران نیویورک و انتخاب بازیگر های بجا، شخصیت پردازی به خوبی انجام شده بود هم خود مرد عنکبوتی و هم ویلن ها عمق کافی رو داشتن، در صورتی که دو فیلم های بعدی برای روایت سریع وقایع شخصیت پردازی سطحی بود و از همه بدتر هم مرد عنکبوتی ورژن Tom Holland که علاوه بر Casting بد به شدت زیر سایه بقیه فیلم های MCU قرار گرفته بود و به شکل مستقل چیزی برای ارائه نداشت.

    ArmandeathwingsAmirhossein80IvHAJiSUNMANیوهانdamhazerJavad1100more
  • s.a.m گفت:

    جایزه برا خودتون . توبی مگوایر بهترین پیتر پارکر و بهترین مرد عنکبوتی تاریخه . هنوز کسی رو دستش نیومده . هر کی هم مخالفه یه جوجه مارول فنی بیش نیست که فیلمای مرد عنکبوتی رو با تام هالند شروع کرده .
    حیف شد قسمت ۴ مرد عنکبوتی رو سم ریمی نساخت .

    ArmandeathwingsLove tobey maguireSaeedgod of warرضا مهرعلیHAJimatinیوهانJavadmore
    • Ladon گفت:

      به خاطر دخالت سونی بود وگرنه فیلم نامه مرد عنکبوتی ۳ اصن اون شکلی نبوده میتونی سرچ کنی ببینی قرار بود یک فیلم کامل راجع به ونوم شخصیت پردازی داشته باشه ولی صرفا یه آشی بود

      ArmandeathwingsStanKیوهانJavad1100Amir
    • middle age گفت:

      S.a.m
      دقیقا اصلا شما بازیگراشو ببین همین دکتر اختاپوس ویلم دفو از کدوم مرد عنکبوتی اومدن همه چی مشخصه با اختلاف سم ریمی

      mohammad reza gamerArmandeathwingsKیوهان1100
  • بدون هیچ شکی توبی مگوایر چون هم Spiderman و هم Peter Parker بهتری نسبت به گارلفید و هالند بود

    ArmandeathwingsHAJiKیوهان1100DARKSIRENmiddle ageBlack KnightReversepointmore
  • بدون شک توبی مگوایر بهترین بود و هس

    ArmandeathwingsHAJiیوهانArshiamiddle ageBlack KnightReversepointکوروشسامیmore
  • djma گفت:

    در کل سه نسخه ی اولیه اسپایدرمن خیلی بهتر از بقیه نسخه ها بود ،موقعی که سال ۲۰۰۲ اومد یادمه همان سال هری یک هم اومد و این دو سینما رو ترکوند ,توبی مگوایر به نظرم از نظر شخصیتی و هم فیزیک بدنی کاراکتر بسیار قابل قبول تری بود ،نوع بازیش رو هم بیشتر دوست داشتم

    ArmandeathwingsLove tobey maguireHAJiیوهانmiddle ageکوروشReversepoint...Eternal...Atomic Soldiermore
  • Loki گفت:

    من به شخصه بیشتر از همشون تام هالند رو دوست دارم ، خیلی هم جوونه و من رو خیلی جذب خودش کرده ،تا حدی که ممکنه یک فیلمو فقط بخاطر حضور هالند ببینم
    البته اینم بی تاثیر نیست که کلا با بازیگرای بریتیش بیشتر حال میکنم و لهجشون رو بیشتر دوست دارم

    Armandeathwings♕Love tobey maguireMn787878LegendKiller@PardisGameیوهانDARKSIRENmiddle ageBlack Knightmore
    • فقط اونایی که بهتون منفی دادن
      با توجه به اینکه فیلم جدیدو دیدم تام
      ولی جدی من هرسه رو دوست دارم مهم خود مرد عنکبوتی هست فیلم واقعا قشنگ و خفن بود بهترین فیلم مرد عنکبوتی و کمیکی از خیلی جهات

      Armandeathwings♕Love tobey maguireSaeedیوهانalighorbany2345Alirezabrncrystal sky...Eternal...more
      • Alucard64 گفت:

        تام اصن نچسبه واقعیتش من بیش تر بخاطر لباساش و ویلن های که توشن نگاشون میکردم اخریم معلومه بخاطر کی(توبی سلطان قلب ها)

        ArmandeathwingsLove tobey maguireیوهانAmirAlirezabrnکوروشReversepointسامی...Eternal...more
    • HAJi گفت:

      اولین بار که با مرد عنکبوتی آشنا شدی کی بود؟ داداش درسته تام هم جوونه هم شوخ و این خوبه اما انقدر احمقانه و دیوانه وار بازی کرده که حال بهم زنه، دقت کنی سه گانه قدیمی هیچی تو شوخی کم نداشت. منتها بعضیا کورن نمیبینن😑

      MRIPArmanLove tobey maguire
  • O2 گفت:

    با اختلاف Tobey Maguire❤️💙💜
    دلیل نمیخواد دیگه چون واقعاااا عالی بازی کرد…😎😎😎

    Armandeathwings♕Love tobey maguirekanameیوهانDARKSIRENmiddle ageAmirکوروشmore
  • PLAYGUN گفت:

    سلام.به نظر من شخص توبی مگوایر بهترین اسپایدرمن بوده.او شخصیت لازم برای این نقش را دارد و بخوبی توانسته خودش را غرق نقش کند.پرستیژ،بازی و ادای دیالوگ و همچنین حالت چهره و جذابیت او،توبی مگوایر را به بهترین بازیگر برای این کاراکتر محبوب تبدیل کرده است.در نظرسنجی جهانی هم توبی مگوایر آرای بیشتری دارد.

    ArmanLove tobey maguireKیوهانکوروشReversepointسامیکریتوس بزرگ(😐میشناسیم)...Eternal...Spider-Mah04more
  • Big Bad Wolf گفت:

    هالند رو من میپسندم
    چون تو نقش بهتر نشسته
    و چیزی که ازش دیدم و با مقایسه دو نفر قبلی ، سر زنده تو و بهتر نقشش رو بازی کرده
    اون دوتای دیگه قیافشون زیاد به کاراکتر شوخ اسپایدر من نمیخوره
    ولی هالند چرا

    Arman♕Love tobey maguireSUNMANیوهانDARKSIRENmiddle agealighorbany2345AmirAlirezabrnmore
  • دلیل نمیخواد Tobey Maguire is the best بدون شک

    ArmanLove tobey maguireیوهانDARKSIRENکوروشReversepointسامیMehdia_StSpider-Mah04آرینmore
  • field man گفت:

    توبی مگوایر

    Arman♕Kیوهانmiddle ageکوروشسامیMehdia_StSpider-Mah04آرینmore
  • blackcity گفت:

    بنظرم بهترین مردعنکبوتی “توبی مگوایر” هست
    جدای داستان خیلی جذابی که سه گانه فیلم اول داشت
    بازی توبی مگوایر بسیار زیبا بود و البته نمیگم که دو بازیگر بعدی بد بازی کردن ، ولی باید در نظر بگیریم که اگر توبی مگوایر بازی خوبی نداشت شاید ما شاهد فیلم های بعدی مردعنکبوتی نبودیم.
    چون اون اولین مردعنکبوتی بود و تونست به بهترین شکل ممکنه نقشش رو بازی کنه و میشه گفت الگویی هم شد برای بازیگرای بعدی اون (البته جدای بحث کارگردانی خوب و داستان سرای عالی فیلمش که خودشون کلی جای بحث دارند)

    ArmanKیوهانmiddle ageکوروشسامیSpider-Mah04آرینCommander jensenAmirAgha
  • BIGNOB گفت:

    توبی مگوایر (Tobey Maguire) هم اولین بود و هم خاطره انگیز ترین شون

    ArmanیوهانNinja theoreymiddle ageکوروشسامیcrystal skyآرینCommander jensenAmirAgha
  • با اختلاف از اینجا تا اندرومدا اندرو گارفیلد:)
    هر کی نظرش رو اندرو نباشه بهش ناپلئونی نمیدم😂

    Arman♕Kیوهانcrystal skyblackcitySpider-Mah04آرینKiaS
    • Kia گفت:

      چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا .بیچاره اندرو بد نبود اما مشکلش این بود همه انتظار اسپایدرمنی مثل سه گانه اول رو داشتن برا همین بیشتر از انتظار تو ذوق خورد .حالا فکرشو کن این اسپایدرمن با بازی تام هالند بعد سه گانه اول پخش میشد مطمعنم طوری تحقیرش میکردن که هیچوقت نسخه دومش ساخته نشه از عرش به فرش میشد.

      .ArmanیوهانBlack Knightکوروشblackcity
    • MahyarMsm گفت:

      منم اندرو رو بیشتر دوست دارم
      بیشتر به خاطر اینه که شبیه خودمه و یاد خودم میفتم نه پیتر پارکر😂

      .Armanیوهان
  • به نظرم توبی مکگوایر بهترین بازیگر اسپایدر منه، توی داستان اونقدر برخلاف اندرو گارفیلد تیپ “نِرد” رو نداره، و برخلاف تام هلند بازی بالغانه تری دارد

    Arman♕یوهانسامیآرینCommander jensen
  • nima- گفت:

    -۱- Tobey Maguire
    بی شک بهترین نسخه پیتر پارکری که در سینما به نمایش گذاشته شده،زمانی که فیلم های قهرمانی یا به اصطلاح سوپر هیرویی در دید عموم به عنوان یک مدیوم کودکانه بنظر میرسید با پخش اولین سری سه گانه سم ریمی در سال ۲۰۰۲ همه چیز تغییر کرد. یک فیلم پر هزینه خوشساخت با جلوه های ویژه بینظیر،تکنیک های فیلم برداری که حتی در جدیدترین فیلم اسپایدرمن نو وی هوم هم استفاده خواهد شد،یکی از انقلابی ترین فیلم هایی که راهی برا فیلم های سوپر هیرویی دیگر باز کرد
    با اینکه که سه گانه سم ریمی زیاد به کمیک پایبند نبودند یکی از بهترین روایات اسپایدرمنو خلق کردند،شخصیت های مثل عمو بن که بقدری تاثیر گذار بود که فیلم های اسپایدر من بعدی می خواستند جاشو پر کنن،جمله های انگیزه اور عمه می که یخ دل همرو اب میکرد و بازی بسیار خوب توبی که در مجموع باعث ساخت اثری شد که به عنوان یکی از انقلابی ترین اثار سینمایی دوران خودش ازش یاد میشد(قسمت ۲ این سه گانه)هنوز هم به ایده من بهترین سری فیلم مردعنکبوتی رو تشکیل داده در این سه گانه چهره پیتر پارکری پاک و درس خوان که بین مشکلات کوچیک بزرگ خودش در کلنجاره از جهتی عشقی که نمی تونه بهش ابراز علاقه کنه و از جهتی بی پولی،تا اینکه به یکباره با معجزه ای باور نکردنی قدرتی بدست می اورد که زندگیش دگرگون میشد. در همان ابتدای فیلم پیتر یکی از اولین و بزرگترین اشتباهات زندگیش را مرتکب میشود…اشتباهی که منجر به مرگ یکی از عزیزان و مهم تر از ان شخصیتی که جای پدر رو برایش ایفا میکرد، شوک وارده به پیتر ساده و پاک بعد از تصمیمی که هر چقدر قدرت هم داشته باشد نمی تواند تصمیمش را برگرداند شخصیت وی را بقدری به تکامل هدایت می کند که ما شاهد بلوغ فکری او برای کمک به دیگران حتی به قیمت شکستش در زندگی خود هستیم

    Armanmiddle ageKیوهانblackcityسامیSpider-Mah04آرینSCommander jensen
  • Nima Zabihi گفت:

    از نظر من با اختلاف زیاد Tobey Maguire بهترین نقش در قامت Spiderman بود.

    ArmanیوهانکوروشسامیSpider-Mah04Alucard64آرینCommander jensen
  • Mãhdīær گفت:

    بهترین اسپایدرمن
    Tobey Maguire
    تمام

    ArmanیوهانکوروشسامیSpider-Mah04Alucard64آرینCommander jensen
  • سلام. به نظرم توبی مگوایر بهتر بود.

    ArmanKیوهانکوروشسامیSpider-Mah04Alucard64آرینCommander jensen
  • Tang Hao گفت:

    همممم
    انتخاب سختیه
    احتمالا جواب همه Tobey Maguire یا Tom Holland باشه
    ولی به نظر من Andrew Garfield
    دوستان فقط نریزید سرم که فلانی بهتره یا فلانی بهتره، نظرمه
    صحبت من در مورد بازیگر هست نه خود فیلم وگرنه دو تا فیلم Andrew Garfield که واقعا بد بودن مخصوصا دومی، مشکل اون فیلما بازیگرش نبود چیزای دیگه بود الان هم حوصله ام نمیاد بیشتر بنویسم و به امید ۱۰ دلار گیفت کارت!😅

    ArmanKیوهانNinja theoreyAmirAtomic SoldierRDR2Spider-Mah04Alucard64آرینmore
  • تا قبل no way home نظرم توبی بود. ولی الان میبینم تام هالند بهتره

    ArmanKیوهانNinja theoreyAmirسامیALI_BABAAlucard64آرینO2more
  • Kia گفت:

    دیگه این سوال داره معلومه توبی بعد اندرو بعدم اسپایدر کت .اصلا دوست ندارم اسم این بچه خونگی نچسب تام هالند رو بیارم

    ArmanKیوهانNinja theoreyBlack KnightAmirAlirezabrnسامیALI_BABAآرینmore
  • M.Kh گفت:

    اندرو گارفیلد تو یه لول دیگس 👌👌👌

    ArmanیوهانNinja theoreyBlack KnightNeronasSpider-Mah04ALI_BABAAlucard64آرینO2more
  • Ahmad_bk گفت:

    عه نمیدونستم دلیل وجود تام هالند ، کوین فایگی بوده !!!
    مشکلی با تام هالند جوان ندارم خوبه به نظر من
    توبی مگوایر عالی بود شکی توش نیس بازیه خوبی داشت و کلی هم تقدیر شد ولی مساله همینجاس این چیزا بوده که حالا یه عده طوطی وار اسمشو هی تکرار میکنن..
    برنده هم از همین الان مشخصه نظر سنجی نمیخواد توبیه دیگه

    ArmanیوهانNinja theoreyسامیNeronasAlucard64آرینO2
  • dead man گفت:

    اندرو گارفیلد

    Armanmiddle ageیوهانNinja theoreyNeronasSpider-Mah04Alucard64آرینO2Commander jensen
  • Winchester گفت:

    اندرو گارفیلد و توبی مگوایر

    ArmanیوهانNeronasSpider-Mah04آرین
  • قطعا توبی مگوایر . درکل خیلی باهاش بیشتر نسبت به بقیه ارتباط برقرار کردم. کارشناس نیستم و از هنر چیزی نمیدونم که بخوام نظر علمی بدم !! فقط نظر شخصیمه .. (گفتن ندانستن نصف علم هست _حضرت علی (ع))

    Armanmiddle agekanameیوهانNinja theoreyAmirسامیSpider-Mah04Alucard64آرینmore
  • Sina.ss گفت:

    توبی مگوایر

    ArmanیوهانNinja theoreyBlack KnightسامیSpider-Mah04Alucard64O2Commander jensen
  • nooob گفت:

    همه موارد

    ArmanیوهانNinja theoreySpider-Mah04O2
  • PayaCast گفت:

    بی شک توبی مگوایر، شاید این نظرم تا حدی شخصی و به خاطر خاطرات و نوستالژی باشه ولی به طور کلی اصلا با تام هالند ارتباط برقرار نکردم و اندرو گارفیلد هم با این که خیلی بهش امید داشتم اصلا در حد و اندازه ی توبی ظاهر نشد. خط داستانی و سونی پیکچرز اون دوران که غول دنیای سینمای هالیوود در اوج بود هم واقعا موثر بود. امروز سلیقه ها فرق کرده، نتفلیکس خیلی بیشتر از هالیوود صحنه گردانه و فیلم های قهرمانی هم گیشه ای و کلیک بیت خالی شدن. یعنی صحنه های شلوغ و محتوای خالی.

    Armanmiddle ageیوهانسامیCommander jensenSpider-Mah04Alucard64
  • Donken گفت:

    قطعا و یقینا توبی مگوایر

    ArmanیوهانسامیCommander jensenSpider-Mah04Alucard64
  • . گفت:

    فقط بولی مگوایر

    ArmanیوهانسامیCommander jensenSpider-Mah04Alucard64
  • اندرو گارفیلد بنظرم فیزیک بدنی خیلی خوبی برای نقش مرد عنکبوتی داشت ولی پیتر پارکر بدی بود
    با این وجود بازم انتخابم همون اندرو هست

    ArmanآرینیوهانCommander jensenAlucard64
  • Mahdi گفت:

    بدون شک و هیچگونه تردید توبی مگوایر 🤩🤩🤩

    Armanmiddle ageیوهانsamanسامیCommander jensen
  • STAN گفت:

    قطعا سلطان توبی مگوایر با سه‌گانه شاهکار سم ریمی .

    ArmanیوهانسامیCommander jensenAlucard64
  • همش ده دلار ؟ شصت دلار کن خیرشو ببینی

    Armanآرینیوهان
  • بنظر من سه گانه اسپایدرمن بهترین فیلم های اسپایدرمن بود
    و اندرو گارفیلد بهترین مرد عنکبوتی سری بود. توبی مگوایر هم عالی بود ولی بنظر من اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی بهتری بود

    ArmanآرینیوهانBlack KnightCommander jensenSpider-Mah04Alucard64
  • Arshia گفت:

    Andrew garfield بنظرم

    ArmanآرینیوهانArshiaNinja theoreyBlack KnightCommander jensenSpider-Mah04
  • torres گفت:

    سلام به نظر من بهترین بازیگر سری اسپایدرم بدون هیچ بحثی توبی مگوایر (Tobey Maguire) من با سری فیلم های اسپایدر من ۱۲۳ خاطرات خوب دارم وهیجان اون موقع نمیدونم چرا فیلم های الان ندارند .شاید هم حال ما نصبت به اون موقع فرق کرده .
    به امید روز خوب برای همه

    ArmanآرینیوهانسامیCommander jensenSpider-Mah04Alucard64
  • M.parsa (GX) گفت:

    بدون شک توبی بهترین اسپایدرمن تاریخ هست و خواهد بود.

    Arman♕آرینیوهانPC gamer ;)سامیCommander jensenSpider-Mah04Alucard64
  • آرین گفت:

    سلام
    اندرو گارفیلد رو شخصا و دلی دوست دارم، چه تو فیلم “سکوت” اثر زیبای اسکورسیزی و چه تو فیلم “شبکه اجتماعی”.
    اسپایدرمن شگفت‌انگیز به اندازه دو مجموعه دیگه قدرتمند نبود و نوعی شکست محسوب می‌شد.
    این مسلما به بازی اندرو گارفیلد لطمه زده.

    ArmanیوهانCommander jensenSpider-Mah04Amir Hossein006
  • MTaha گفت:

    توبی مگوایر از همه بهتره ، اولین مرد عنکبوتی توبی بوده و از همه بهتره دوم هم اندرو گارفیلد . اصلا تام هالند بهش نمیاد که مرد عنکبوتی باشه .

    Armanmiddle ageیوهانPC gamer ;)AmirسامیCommander jensenSpider-Mah04Alucard64
  • قهرمان گفت:

    به نظرم توبی مگوایر بهترین بازیگر سری مرد عنکبوتی بود

    ArmanیوهانPC gamer ;)AmirسامیCommander jensenSpider-Mah04قهرمان
  • AndroMedia گفت:

    بین اندرو گارفیلد و توبی مگوایر موندم چون هردوتا رو واقعا دوست دارم ، به تام هالند هم احترام میزارم
    نظر شخصی من اندرو گارفیلد

    ArmanآرینیوهانNinja theoreyCommander jensenAndroMediaSpider-Mah04
  • Hawkeye گفت:

    توبی مگوایر
    به این دلیل که فیزیک بدنی مناسبی داره و به نظرم به کمیک خیلی نزدیک تره

    Saeedi kingCommander jensenSpider-Mah04
  • Spider گفت:

    به نظر من همشون خوب بودن ولی من اندرو گارفیلد رو بیشتردوست داشتم تازه کارشم سخت تر بود چون هیچ کس کمکش نکرد و بیشتر آدمایی که دوست داشت مردم ولی تام هالند خوب بود چون نقش اسپایدر من خیلی بهش میاد وتوبی مگوایرهم که واقعا خیلی عالی بود برای نقش اسپایدر من

    ArmanPaprikaمتأثر گشتهSpider-Mah04
  • Armin Ezati گفت:

    بهترین توبی
    بدترین تام

    ArmanSaeedi kingNinja theoreyP.morgan 𔓙Commander jensenSpider-Mah04
  • توبی مگوایر ✔️
    ازش فیلم برادرز ۲۰۰۹ رو هم ببینید خیلی خوب بازی کرده

    ArmanNinja theoreyCommander jensenSpider-Mah04
  • توبی مگوایر ✔️
    ازش فیلم برادرز ۲۰۰۹ رو هم ببینید خیلی خیلی خوب بازی کرده

    ArmanSaeedi kingNinja theoreyCommander jensenSpider-Mah04
  • NicK گفت:

    بنظر من توبی مگوایر بهترین بازیگر برای این نقشه

    ArmanNinja theoreyCommander jensenSpider-Mah04
  • mehrad228 گفت:

    tobey maguire بهترین هست

    Ninja theoreyCommander jensenSpider-Mah04
  • Nahoo گفت:

    توبی مگوایر بهترینه.

    samanCommander jensen
  • قهرمان گفت:

    توبی مگوایر به نظرم بهترین بازیگر سری اسپایدر من هست چون نقش خودشو فوق العاده بازی کرد و بهترین بازیگر سری اسپایدر من توبی مگوایر هست

    قهرمانNinja theoreyCommander jensen
  • mohsanj گفت:

    بدون هیچ شکی توبی مگوایر

    Commander jensen
نظرسنجی: بهترین Spider-Man سینما کیست؟ (همراه با جایزه)