تریلر پایانی فیلم The King’s Man منتشر شد

علی محمدپناه
۱۵:۳۶ ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
فیلم The King's Man

تریلری برای فیلم The King’s Man، پیش‌درآمد فیلم‌های کینگزمن منتشر شده است.

فیلم مرد شاه (The King’s Man)، پیش‌درآمدی برای فیلم کینگزمن: سرویس مخفی (Kingsman: The Secret Service) است. فیلم مرد شاه قرار است هفته آینده میلادی اکران شود و از همین رو، استودیو قرن بیستم، تریلری برای آن منتشر کرده است.

در حالی که تریلرهای قبلی منتشر شده برای این فیلم بیشتر روی اکشن‌های خاص این مجموعه و پرداختن به منشاء این سازمان تمرکز داشته است، این تریلر جدید، تمرکز خود را روی معرفی سه شخصیت شروری که در این فیلم حضور دارند، قرار داده است. این تریلر به طرز خنده‌داری، نقاط قوت و ضعف این شخصیت‌های شرور را به نمایش گذاشته است.

این سه شخصیت شرور که در فیلم مرد شاه حضور خواهند داشت شامل آدمکشی به نام گاوریلو پرینسیپ با بازی رابرت آرمایو (Robert Aramayo)، جاسوس بزرگی به نام مارتا هاری با بازی الکساندرا ماریا لارا (Alexandra Maria Lara) و راهبی دیوانه به نام راسپوتین با بازی ریس ایفانز (Rhys Ifans) است.

فیلم مرد شاه، سومین فیلم از مجموعه فیلم‌های کینگزمن به شمار می‌رود. این فیلم، اولین پیش‌درآمد در این مجموعه محسوب می‌شود. در حال حاضر، فیلم دیگری از این مجموعه تحت عنوان کینگزمن ۳ (Kingsman 3) در حال توسعه است. فیلمبرداری فیلم کینگزمن ۳ قرار است در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی شروع شود و کارگردانی آن را متیو وان (Matthew Vaughn) در دست خواهد داشت.

فیلم مرد شاه قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی (۱ دی ۱۴۰۰) روی پرده سینماها اکران گردد. از دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند می‌توان به رالف فاینز (Ralph Fiennes)، جما آرترتون (Gemma Arterton)، هریس دیکینسون (Harris Dickinson)، استنلی توچی (Stanley Tucci)، دنیل برول (Daniel Brühl) و جایمن هانسو (Djimon Hounsou) اشاره کرد.

تریلر منتشر شده برای فیلم مرد شاه را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

منبع: کولایدر

✎﹏ȏṃıԀآرین

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید