نمرات منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا

نمرات منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home

علی محمدپناه
۱۹:۳۲ ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
فیلم spider man no way home

منتقدان نظرات خود در مورد فیلم Spider-Man: No Way Home را اعلام کرده‌اند.

سرانجام انتظارها به پایین رسیده است و فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) روی پرده سینماها اکران شد. منتقدان نقش‌آفرینی بازیگران و هسته احساسی داستان این فیلم را ستایش کرده‌اند اما برخی منتقدان نسبت به داستان اشباح شده آن انتقادهایی داشته‌اند.

این فیلم توسط جان واتس (Jon Watts) کارگردانی شده است و سومین فیلم مرد عنکبوتی با بازی تام هالند (Tom Holland) در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود. این فیلم، کاراکترهایی از فیلم‌های قبلی مرد عنکبوتی را در درون خود جای داده است. علاوه بر این، شایعاتی مربوط به حضور توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) در این فیلم وجود داشته است.

بر اساس نقدهای منتشر شده برای فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، این فیلم یک اثر فوق‌العاده تماشایی خواهد بود. این فیلم، بسیار هیجان‌انگیز است و صحنه‌های اکشن مبتکرانه‌ای دارد. با وجود اتفاقات بسیار زیاد در فیلم، سازندگان موفق شدند تا تمرکز فیلم را روی شخصیت پیتر پارکر نگه دارند.

در وب سایت راتن تومیتوز، از ۴۷ نقد منتشر شده برای این فیلم، امتیاز ۱۰۰ درصد به ثبت رسیده است. در وب سایت متاکریتیک، ۲۰ نقد برای این فیلم منتشر شده است که امتیاز ۷۱ درصد را برای آن به ارمغان آورده است. در ادامه نظرات برخی از برترین منتقدان جهان در مورد فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، قرار گرفته است.

فیلم spider man no way home

«۸۰/۱۰۰ Screen Daily | منتقد: تیم گریرسون»

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، سرانجام موفق می‌شود تا ریتم خودش را بیابد و به سمت بخش پایانی متفکرانه و تاثیرگذار خودش حرکت می‌کند. این فیلم، رفتار بسیار مناسبی با شجاعت و از خود گذشتگی داشته است، موضوعاتی که همیشه در مرکزیت فیلم‌های مرد عنکبوتی قرار داشته‌اند.

«۸۰/۱۰۰ IGN | منتقد: آملیا امبروینگ»

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، به عنوان جدیدترین فیلم در دنیای سینمایی مارول موفق می‌شود تا همه موارد لازم را به سرانجام برساند. تاثیر کلی این فیلم بر این جهان سینمایی و همچنین بخش‌های احساسی آن، واقعا شایسته هستند. بازیگران واقعا نقش‌آفرینی‌های قابل قبولی از خود به جای گذاشته‌اند. با اینکه این فیلم با استعاره‌های خسته‌کننده قهرمانانه مشکل دارد اما همچنان موفق شده تا طرفداران را شادمان کند.

«۷۰/۱۰۰ Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

جان واتس که کارگردانی دو اثر قبلی این مجموعه را در دست داشته، توانسته تا تاثیری روشن و اندکی احمقانه در این فیلم داشته باشد. او موفق شده تا این داستان سنگین را به یک فیلم ابرقهرمانی پیوسته و سرگرم‌کننده تبدیل نماید که داستان‌های ناتمام گذشته را به سرانجام می‌رساند.

«۷۰/۱۰۰ Slashfilm | منتقد: هوی ترن بوی»

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، زمانی که به فیلم‌های دیگر مرد عنکبوتی اشاره می‌کند، در بهترین و در عین حال، در بدترین وضعیت خود قرار دارد. این فیلم نه تنها دیالوگ‌های بسیاری از فیلم‌های مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی را به کار گرفته بلکه از جلوه‌های ویژه فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) نیز استفاده کرده است.

«۷۰/۱۰۰ Rolling Stone | منتقد: دیوید فیر»

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، یک فیلم ابرقهرمانی کاملا خوب است. این فیلم دارای صحنه‌های اکشن بسیار خوبی است که از جمله آن‌ها می‌توان به صحنه مبارزه میان دکتر اختاپوس و مرد عنکبوتی اشاره کرد. این صحنه‌ها ثابت کرده که کارگردان جان واتس در ساخت این سبک صحنه‌ها ماهرتر شده است. این فیلم دارای صحنه‌های گیج‌کننده و سردرگم‌کننده‌ای است که شباهت زیادی به برخی از صحنه‌های فیلم دکتر استرنج دارند.

«۷۰/۱۰۰ The Hollywood Reporterne | منتقد: جان دیفور»

برخی از بخش‌های فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، برای برآورده‌ کردن خواسته‌های طرفداران بوده است. اما در نهایت، می‌توان در درون تمام هرج و مرج‌های ایجاد شده توسط مولتی ورس، مشکل این نسخه از مرد عنکبوتی با بازی تام هالند را مشاهده کرد. این مشکل، تاثیر بیش از حد تونی استارک روی این شخصیت بوده است. این تاثیر باعث شده تا قدرت‌های شگفت‌انگیز مرد عنکبوتی تحت تاثیر گجت‌های تونی استارک قرار گیرند. با اینکه این فیلم نسبت دو فیلم قبلی این مجموعه کمترین میزان سرگرم‌کنندگی را دارد اما نسبت به سومین فیلم مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی، بسیار بهتر است.

«۷۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: مای عبدالباکی»

اینکه پیتر پارکر قرار است چه قهرمانی باشد و چه تصمیماتی خواهد گرفت، از جملات سوالاتی هستند که تاثیر بسیاری در داستان این فیلم داشته‌اند. این فیلم، مسیر قهرمانانه پیتر پارکر به عنوان مرد عنکبوتی را نشان می‌دهد. با اینکه موضوع مولتی ورس بیشتر فیلم را به خود اختصاص داده اما این فیلم، تمرکز خودش را روی مسیر قهرمانانه پیتر پارکر حفظ کرده است. فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، اثری پیش‌پا افتاده و در عین حال دوست‌داشتنی، احساسی و فوق‌العاده سرگرم‌کننده است.

BADMANعارفSpider-Man🇮🇷Hulk🇮🇷damhazerDARKSIRENSami 227NEON1100آرینAtomic SoldieralinerdBlack KnightMEYSAMB300علیmohammad reza gamerSina Morganali_pcgamer7732Hard gamerیوهانmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نمرات منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نمرات منتقدان به فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا