لپ تاپ ایسوس core i7 چی بخریم؟ - گیمفا
لپ تاپ ایسوس core i7 چی بخریم؟ - گیمفا
لپ تاپ ایسوس core i7 چی بخریم؟ - گیمفا
لپ تاپ ایسوس core i7 چی بخریم؟ - گیمفا

لپ تاپ ایسوس core i7 چی بخریم؟

پست گیمفا
۰۹:۴۲ ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
لپ تاپ ایسوس core i7 چی بخریم؟ - گیمفا

اگر به دنبال لپ تاپی هستید که کارایی و قدرت بالایی برای اکثر زمینه‌های کاری داشته باشد، می‌توانید گزینه‌هایی را انتخاب کنید که دارای پردازنده Core i7 هستند. هر کدام از این لپ تاپ‌ها در کنار مشخصات فنی مناسب دیگر، ترکیب بسیاری خوبی را فراهم کرده و کمک می‌کنند که بیشترین کارایی را از لپ تاپ خودتان دریافت کنید. محصولی را در این مطلب می‌خواهیم به شما معرفی کنیم که ایسوس آن را ساخته و روانه بازار کرده است. قیمت لپ تاپ ایسوس هم در حد مناسب بوده و می‌توانید سرمایه‌گذاری بسیار خوبی برای خود از این طریق داشته باشید. این لپ تاپ، TUF Gaming FX516PM نام داشته و در رنگ خاکستری تولید شده است.

طراحی و صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس TUF Gaming FX516PM

این لپ تاپ از ابعاد ۳۶۰ در ۲۵۲ در ۱۹.۹ میلی‌متری برخوردار بوده و وزن آن هم تنها ۲.۱ کیلوگرم است. همین مورد سبب شده است که این نوت بوک قابلیت حمل بسیار خوبی داشته و بتوانید در فضای دانشگاه، محل کار یا موقعیت‌های دیگر به راحتی از آن استفاده کنید. صفحه نمایش آن هم دارای اندازه ۱۵.۶ اینچی بوده و تمام گزینه‌های استاندارد را رعایت کرده است. در ادامه، می‌توانیم به صفحه نمایش IPS آن اشاره کنیم که احتمالا، همان‌طور که می‌دانید، برای کاربران گیمینگ بسیار ایده‌آل خواهد بود. رزولوشن این صفحه نمایش در حد ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و با قابلیت مات در اختیار شما قرار می‌گیرد.

این صفحه نمایش دارای قابلیت لمسی نیست و در صورت علاقه‌مندی، می‌توانید قیمت لپ تاپ لنوو و قیمت لپ تاپ اچ پی را بررسی کرده و از مدل‌های متنوع محصولات این برندها، لپ تاپ دارای صفحه لمسی را انتخاب کنید. پردازنده لپ تاپ ایسوس TUF Gaming FX516PM توسط اینتل طراحی شده است و همان‌طور که گفتیم، از سری Core i7 است. این ترکیب را می‌توانید در کنار حافظه رم ۱۶ گیگابایتی قرار دهید که از نوع DDR4 تعیین شده است. حافظه داخلی آن هم از نوع SSD بوده و سرعت بسیار بالایی را همراه با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی در اختیار شما خواهد گذاشت. فراموش نکنید که گیمرها، می‌توانند از کارت گرافیک RTX 3060 انویدیا همراه با حافظه اختصاصی ۶ گیگابایتی، بهترین بهره را ببرند.

لپ تاپ ایسوس core i7 چی بخریم؟ - گیمفا

پورت های لپ تاپ TUF Gaming FX516PM

درایو نوری در این لپ تاپ وجود ندارد، اما برای محصولات امروزی، کاملا طبیعی است. از پورت‌های موجود در این لپ تاپ، می‌توانیم به USB 2.0، همراه با دو پورت USB 3.1 اشاره کنیم که هر کدام می‌توانند در انتقال داده سرعت قابل قبولی را برای شما فراهم کنند. یک پورت مدرن‌تر USB-C هم وجود دارد که معمولا در اکثر لپ تاپ‌های پیشرفته امروزی دیده می‌شود. از پورت HDMI می‌توانید برای اتصال صفحه نمایش خارجی یا تلویزیون استفاده کرده و بازی خود را در این صفحات تجربه کنید. از دیگر پورت‌ها می‌توانیم به پورت شبکه و سیستم اتصال وای فای هم اشاره کنیم که با فناوری مدرن در اختیار شما خواهد بود.

در کنار تمام این موارد می‌توانید از اتصال بلوتوث با سرعت بالا و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم برای اتصال هدفون استفاده کنید. وجود این موارد اهمیت زیادی برای گیمرها دارد و با توجه به کارت گرافیک این محصول، می‌توانیم لپ تاپ TUF Gaming FX516PM را گیمینگ تلقی کنیم. البته وب کم روی آن تعبیه نشده است و در صورت علاقه‌مندی به تجربه استریم یا ضبط ویدیو، باید دوربین جداگانه خریداری کنید. از امکانات دیگر آن می‌توانیم به اسپیکر همراه با کیبورد با نور پس زمینه اشاره کنیم که حس و حال خوبی هم هنگام تایپ هم هنگام بازی به شما دست خواهد داد. شما با پرداخت این قیمت لپ تاپ ایسوس می‌توانید یکی از پر جزئیات‌ترین اسپیکرهای لپ تاپ‌ها را داشته باشید.

این لپ تاپ از فرمان‌های چند لمسی در تاچ پد استفاده می‌کند که به‌طور استاندارد معمولا در اکثر محصولات بازار وجود دارد. از مزایای دیگر این محصول می‌توانیم به صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی همراه با کیفیت فول اچ دی اشاره کنیم که برای نمایش محتواهای رسانه‌ای و تجربه بازی بسیار ایده‌آل خواهد بود. در کنار آن، بدنه تمام فلزی هم وجود دارد که دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و هنگام حمل لپ تاپ به موقعیت‌های مختلف، می‌توانید از آن اطمینان کامل داشته باشید. پورت‌های کارآمدی برخلا اکثر لپ تاپ‌های بازار در این لپ تاپ ایسوس وجود دارد و کاملا می‌توانید اکثر دستگاه‌های جانبی را به آن متصل کنید.

لپ تاپ ایسوس core i7 چی بخریم؟ - گیمفا

کارت گرافیک قدرتمند TUF Gaming FX516PM

گفتنی است که کارت گرافیک این محصول کاملا قوی است و جوابگوی بازی‌های AAA بازار حداقل تا دو سال آینده خواهد بود. پردازنده سری H آن هم قدرت بالایی بنا به گفته شرکت اینتل دارد. سیستم خنک کننده مناسب و مدرن، یقینا یکی از ملزومات این لپ تاپ است که به‌دلیل کارکرد طولانی مدت مخصوصا در حوزه گیمینگ، به آن نیاز داشتیم و ایسوس به‌خوبی به این نیاز پاسخ مناسب داده است. شما می‌توانید محصولات مشابه دیگری را هم از همین برند در مقداد آی تی پیدا کرده و با پردازنده Core i7 به سراغ آن‌ها بروید. اگر لپ تاپی می‌خواهید که برای چندین سال آینده کفاف قدرت و عملکرد مورد نیاز شما را بدهد، حتما باید از چنین تراشه‌هایی استفاده کنید.

و در نهایت …

بازهم باید بگوییم که این نیاز و بودجه شما است که می‌تواند تعیین کننده باشد و با بررسی دقیق سایت مقداد آی تی، حتی محصولات میان‌رده‌ای را هم پیدا خواهید کرد که تراشه Core i7 را در اختیار شما می‌گذارند و می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. این مدل لپ تاپ‌ها برای اجرای راحت برنامه‌های سنگین مانند اپ‌های گرافیکی مناسب هستند و سرعت پردازش عالی را برای کارهای دانشگاهی یا کسب و کار شما فراهم می‌کنند.

مقداد آی تی تنوع بالایی از محصولات را برای شما فراهم کرده است و می‌توانید به سراغ‌شان بروید. لپ تاپ‌های ارائه شده در سایت، قیمت مناسب همراه با گارانتی معتبر دارند و در کمترین زمان ممکن می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید. قیمت لپ تاپ لنوو به عنوان یکی از بهترین مدل‌های بازار هم کاملا لیست شده است و در کنار قیمت لپ تاپ ایسوس در حوزه گیمینگ یا غیر گیمینگ در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مقداد آی تی به‌عنوان سایتی پیشرو در ارائه کالاهای الکترونیکی، این اطمینان را به شما داده است که تنوع خوبی از لپ تاپ‌ها برای هر سلیقه و نیازی را فراهم کرده است.

M.MTMEYSAMB300

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

لپ تاپ ایسوس core i7 چی بخریم؟ - گیمفا
لپ تاپ ایسوس core i7 چی بخریم؟ - گیمفا
لپ تاپ ایسوس core i7 چی بخریم؟ - گیمفا
لپ تاپ ایسوس core i7 چی بخریم؟ - گیمفا
لپ تاپ ایسوس core i7 چی بخریم؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

لپ تاپ ایسوس core i7 چی بخریم؟ - گیمفا
لپ تاپ ایسوس core i7 چی بخریم؟ - گیمفا