اولین تریلر سریال ورزشی Winning Time منتشر شد

سهراب قربانی
۱۰:۵۸ ۱۴۰۰/۰۹/۱۹

شبکه اینترنتی HBO Max، به‌تازگی از اولین تریلر سریال آینده‌ی خود با عنوان Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty رونمایی کرده است.

این سریال ورزشی، داستان باشگاه Los Angeles Lakers در دهه ۱۹۸۰ میلادی و تبدیل شدن این باشگاه به یکی از موفق‌ترین تیم‌ها در تاریخ NBA را روایت می‌کند.

سریال Winning Time براساس کتاب نوشته شده توسط جف پرلمن (Jeff Pearlman) با عنوان Showtime: Magic, Kareem, Riley, and the Los Angeles Lakers Dynasty of the 1980s ساخته شده است.

در اولین تریلر منتشر شده برای این سریال، می‌توان کاراکتر جری باس را در حالی که به صورت رسمی اعلام می‌کند که قصد خرید باشگاه Los Angeles Lakers را دارد، مشاهده کرد.

علاوه بر این، تریلر منتشر شده از این سریال پیوستن بازیکنی جوان به این باشگاه با نام مجیک جانسون که بعد‌ها به یکی از اسطوره‌های بسکتبال تبدیل شد، را نیز نشان می‌دهد.

نقش کاراکتر جری باس را در این سریال جان سی ریلی (John C. Reilly) و نقش کاراکتر مجیک جانسون را نیز بازیگری با نام کوئینسی آیزایا (Quincy Isaiah) ایفا کرده‌اند.

وظیفه‌ی هدایت این سریال را کارگردان مطرح هالیوودی با نام آدام مک‌کی (Adam McKay) بر عهده داشته است.

از کارهای این کارگردان می‌توان به فیلم آینده‌ی کمپانی نتفلیکس با نام Don’t Look Up و فیلم بسیار موفق کمپانی DreamWorks Pictures در سال ۲۰۰۴ با نام Anchorman: The Legend of Ron Burgundy اشاره کرد.

به غیر از جان سی ریلی و کوئینسی آیزایا، از دیگر بازیگران حاضر در این سریال می‌توان به دکتر سولومون هیوز (Dr. Solomon Hughes) در نقش کریم عبدالجبار (یکی از مشهورترین بسکتبالیست‌های تاریخ NBA)، جیسون کلارک (Jason Clarke) در نقش جری وست، دون نیکسون (DeVaughn Nixon) در نقش نورم نیکسون، سالی فیلد (Sally Field) در نقش جسی باس، گبی هافمن (Gaby Hoffmann) در نقش کلیر روتمن، آدرین برودی (Adrien Brody) در نقش پت رایلی، جیسون سیگل (Jason Segel) در نقش پل وست‌هد، تامرا توماکیلی (Tamera Tomakili) در نقش ارلیتا کلی و راب مورگان (Rob Morgan) در نقش اروین جانسون اشاره کرد.

فصل اول این سریال که حاوی ده قسمت خواهد بود، قرار است در اسفند ماه ۱۴۰۰ (مارس ۲۰۲۲) در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

تریلر منتشر شده برای این سریال را می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

MEYSAMB300

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید