معرفی ده سریال برای طرفداران Squid Game و Hellbound - گیمفا
معرفی ده سریال برای طرفداران Squid Game و Hellbound - گیمفا
معرفی ده سریال برای طرفداران Squid Game و Hellbound - گیمفا
معرفی ده سریال برای طرفداران Squid Game و Hellbound - گیمفا

معرفی ده سریال برای طرفداران Squid Game و Hellbound

علی محمدپناه
۱۱:۰۰ ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
سریال squid game

در این مطلب قرار است به معرفی ده سریال دیگر از سرویس نتفلیکس برای طرفداران سریال Squid Game و Hellbound بپردازیم.

به دنبال موفقیت زیاد سریال بازی مرکب (Squid Game) و به دنبال آن، سریال عازم جهنم (Hellbound)، توجه بیشتری به سریال‌های آسیای شرقی شده و افراد بیشتری به سراغ دیگر سریال‌های کره‌ای و ژاپنی سرویس آنلاین نتفلیکس رفته‌اند. سرویس آنلاین نتفلیکس دارای تعداد قابل توجهی فیلم و سریال بین‌المللی است که حتما باید به تماشای آن‌ها بنشینید.

در این مطلب، قرار است به معرفی ده سریال دیگر از سرویس نتفلیکس بپردازیم. بیشتر موارد این فهرست عمدتا سریال‌های کره جنوبی هستند که شباهت‌های بیشتری با سریال بازی مرکب و سریال عازم جهنم دارند. با این وجود، سرویس آنلاین نتفلیکس دارای سریال‌ها و فیلم‌های متعددی از کشورهای مختلفی است. در ادامه همراه با ما باشید.

سریال فوق برنامه (Extracurricular)

سریال فوق برنامه extracurricular

سریال فوق برنامه، داستان گروهی از نوجوانان مشکل‌دار را دنبال می‌کند که برای بدست آوردن پول، کارهای مجرمانه انجام می‌دهند. سرکرده این گروه یک دانش‌آموز نمونه به نام اوه جی سو است. او هزینه لازم برای رفتن به دانشگاه را ندارد و از همین رو، تصمیم می‌گیرد تا برای بدست آوردن پول، کارهای مجرمانه انجام بدهد اما اوضاع خوب پیش نمی‌رود.

سریال فوق برنامه، اثری تلخ و در عین حال وحشت‌آور است. این سریال به اندازه کافی خونین است و از همین رو، اشتراکی با سریال بازی مرکب دارد. علاوه بر این، این سریال مشابه سریال بازی مرکب در درون شما اضطرابی ایجاد می‌کند که مطمئنا تا مدتی شما را رها نخواهد کرد.

سریال خانه شیرین (Sweet Home)

سریال خانه شیرین sweet home

سریال خانه شیرین، اثری در ژانر آخرالزمانی به شمار می‌رود که یک پیچش جالب را به داستان خود اضافه کرده است. این سریال به این سوال می‌پردازد که چه می‌شود اگر تمام همسایه‌های شما به هیولاهایی تشنه به خون انسان تبدیل شوند. چا هیون سو، تازه به مجموعه آپارتمانی فرسوده گرین هاوس آمده است.

او پس از اینکه خانواده‌اش را در یک تصادف فاجعه‌آمیز از دست داده، نگاه خوبی نسبت به زندگی ندارد. با گسترش یک نوع ویروس، افرادی که در معرض آن قرار داشتند تبدیل به افرادی جهش‌یافته می‌شوند. بقیه ساکنین ساختمان باید با یکدیگر همکاری کنند تا از این وضعیت جان سالم به در ببرند و از این ساختمان فرار کنند.

سریال خانه شیرین، از لحاظ جنبه‌های ماورالطبیعی با سریال عازم جهنم اشتراکاتی دارد. از همین رو، کسانی که به تازگی سریال عازم جهنم را دیدند و به دنبال آن هستند تا سریال جالب دیگری همانند آن را تماشا کنند، حتما باید برای تماشای خانه شیرین اقدام کنند.

سریال آلیس در سرزمین مرزی (Alice in Borderland)

سریال آلیس در سرزمین مرزی alice in borderland

سریال آلیس در سرزمین مرزی، رقیبی برای سریال بازی مرکب به شمار می‌رود. این سریال همانند سریال بازی مرکب، دارای بازی‌های مرگباری است. سریال آلیس در سرزمین مرزی، اثری از کشور ژاپن است و اتفاقات آن در خیابان‌های شیبویای شهر توکیو رخ می‌دهند. این سریال داستان سه دوست به نام‌های آریسو، کاروب و چوتا را دنبال می‌نماید.

این سه نفر پس از ایجاد مشکلی، موفق می‌شوند تا از دست پلیس بگریزند. ‌آن‌ها پس از مدتی مخفی شدن، به خیابان‌ها باز می‌گردند و متوجه می‌شوند که هیچ کسی در آنجا نیست و یک تابلوی مرموز به آن‌ها می‌گوید تا به بازی بپیوندند. آن‌ها با شرکت در اولین مسابقه متوجه می‌شوند که باید برای زنده ماندن در این بازی‌ها شرکت کنند.

سریال پادشاهی (Kingdom)

سریال پادشاهی kingdom

سریال پادشاهی، یک سریال ترسناک دیگر از کره جنوبی است. اتفاقات این سریال در روستایی خیالی در دوران سلسله چوسان رخ می‌دهند. بائه دونا (Bae Doo-na) از جمله بازیگران با استعدادی است که در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند. یک شاهزاده جوان به دنبال مرگ پادشاه بر اثر یک بیماری مرموز، به دنبال آن است تا جواب‎‌هایی برای مرگ ناگهانی پدر خود بیابد.

شاهزاده لی چان به دنبال پیدا کردن حقیقت است و در این مسیر، متوجه می‌شود که یک طاعون غیر طبیعی باعث زنده شدن مردگان می‌شود و آن‌ها را تبدیل به زامبی می‌کند. این زامبی‌ها باعث به وحشت افتادن پادشاهی شده‌اند. یک فیلم سینمایی مرتبط با این سریال تحت عنوان پادشاهی: آشین شمالی (Kingdom: Ashin of the North) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شده است.

سریال غریبه‌هایی از جهنم (Strangers From Hell)

سریال غریبه‌هایی از جهنم strangers from hell

سریال غریبه‌هایی از جهنم، سریالی هیجانی و روانشناختی است که به جای هیولاهای واقعی، به انسان‌هایی با ذاتی هیولایی می‌پردازد. مشابه سریال خانه شیرین، این سریال با نقل مکان یک فرد جوان به یک آپارتمان کهنه شروع می‌شود. یونگ جون وو به زودی متوجه رخ دادن اتفاقاتی عجیبی می‌شود که از طریق دیوارهای استودیو ایدن رخ می‌دهند.

سریال غریبه‌هایی از جهنم با بازی بازیگرانی برجسته است و یکی از شناخته‌شده‌ترین آن‌ها، لی جونگ اون (Lee Jung-eun) است که قبلا در فیلم انگل (Parasite) نقش مونگ گوانگ را بازی کرده بود. فیلم انگل برنده جایزه اسکار شده بود.

فیلم تماس (The Call)

فیلم تماس the call

فیلم تماس، اثری هیجانی، روانشناختی و تلخ است. این فیلم بر محوریت کیم سئو یون است که در حال سفر به روستا است تا از مادرش دیدن کند اما در حین سفر، گوشی همراه خود را گم می‌کند. او یک گوشی قدیمی پیدا می‌کند اما پس از اتصال مجدد دستگاه، مدام تماس‌هایی دریافت می‌کند.

این تماس‌ها از سوی زن جوانی بوده که حدود بیست سال پیش در این خانه زندگی می‌کرده است. او از زمان حال حاضر تماس نمی‌گیرد بلکه تماس او از بیست سال پیش است. همین، باعث شعله‌ور شدن دوستی‌ای میان آن‌ها می‌شود و کیم سئو یون از آن زن جوان می‌خواهد تا با ایجاد تغییراتی در گذشته، باعث تغییر آینده شود.

این تغییرات گاهی اوقات با عواقب فاجعه‌آمیزی همراه هستند. داستان فیلم تماس دارای پیچش‌های غافل‌گیرانه‌ای است و مطمئنا کسانی که به دنبال داستانی در مورد اثر پروانه‌ای هستند، باید به تماشای این فیلم بنشینند.

سریال وینچنزو (Vincenzo)

سریال وینچنزو vincenzo

اگر به دنبال تماشای یک سریال اکشن محور با جنبه‌های خشونت‌آمیز هستید، حتما سریال وینچنزو را مشاهده کنید. پارک جو هیونگ ملقب به وینچنزو کاسانو در کودکی به فرزندی گرفته شده و به ایتالیا نقل مکان کرده است. او یک وکیل است که به زادگاه خود در کره جنوبی باز می‌گردد.

به زودی، او دشمنان جدیدی برای خود ایجاد می‌کند. وینچنزو با استفاده از دانش وکالت خود و مهارت‌هایی که بدست آورده است، تصمیم می‌گیرد تا در مقابل یک سازمان مرموز و بزرگ قد علم کند. این سازمان به طور غیر قانونی مالکیت یک ساختمان را بدست آورده است.

سریال وینچنزو دارای صحنه‌های مختلفی در راهرو‌های دادگاه و جلسات و … است اما این وکیل، لزوما همیشه قوانین را رعایت نمی‌کند. مطمئن باشید که سریال وینچنزو دارای صحنه‌های تعقیب و گریز، تیراندازی و انفجار زیادی است. مطمئنا از تماشای آن لذت خواهید برد.

سریال نام من (My Name)

سریال نام من my name

سریال نام من، داستان یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام یون جی وو را دنبال می‌کند که مجبور است تا با عواقب زندگی گنگستری پدر خودش دست و پنجه نرم کند. در روز تولدش، پدر او کشته می‌شود و حالا، او به دنبال گرفتن انتقام است. او برای راهنمایی به سراغ یک رئیس مافیا می‌رود و هویت جدیدی بدست می‌آورد.

او وارد نیروی پلیس می‌شود تا کسی که مسئول مرگ پدرش بوده است را پیدا کند. سریال نام من دارای صحنه‌های مبارزه‌ای خشن و قتل‌های وحشتناک است. مطمئنا اگر از تماشای صحنه‌های خونین سریال بازی مرکب لذت بردید، پس حتما از تماشای این سریال به وجد خواهید آمد.

سریال #زنده (Alive#)

سریال #زنده alive#

سریال #زنده داستان یک گیمر شیفته تکنولوژی به نام او جون وو را بازگو می‌کند که در میان یک آخرالزمان زامبی محور گرفتار شده است. او در آپارتمان مرتفع خود به تنهایی زندگی می‌کند و هیچ عجله‌ای برای ترک آپارتمان خود ندارد. با این حال، زمانی که آذوقه او رو به پایان است، نگرانی‌های او شروع می‌شوند.

او تصمیم می‌گیرد تا با همسایه خود به نام کیم جون بین همکاری کند تا سعی کنند از آنجا بگریزند. پارک شین هه (Park Shin-hye) که در فیلم تماس بازی کرده، در این سریال نیز نقش‌آفرینی می‌کند. علاوه بر او، یو اه این (Yoo Ah-in) که در سریال عازم جهنم بازی کرده، در این سریال حضور داشته است.

سریال سقوط بر روی تو (Crash Landing On You)

سریال سقوط بر روی تو crash landing on you

سریال سقوط بر روی تو، در میان تمام آثاری که در این فهرست معرفی شده‌اند، کمترین خشونت را دارد. این سریال، اثری اکشن و عاشقانه است. در این سریال، یک زن تاجر اهل کره جنوبی به نام یون سه ری پس از یک حادثه پاراگلایدر در مرز دو کره سرگردان است. کشور کره شمالی یک کشور سخت‌گیر است و زمانی که یک بیگانه وارد سرزمین آن‌ها شود، به سادگی از کنار آن عبور نمی‌کنند.

کاپیتان ارتش کره شمالی به نام ری جیونگ هیوک کسی است که این زن تاجر را پیدا می‌کند و موافقت می‌کند تا او را از مرز رد کند. در همین حین، این زن تاجر باید خود را در درون کره شمالی وفق دهد و از آنجا که او یک زندگی پر زرق و برق در کره جنوبی داشته، این کار برای او دشوار خواهد بود.


در پایان، این ده اثری که در بالا معرفی شده‌اند، تنها بخش اندکی از سریال‌های بین‌المللی سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌روند. سریال‌های کره جنوبی و همچنین ژاپن در سال‌های اخیر بسیار پیشرفت کرده‌اند و مطمئنا، سرویس نتفلیکس، امکانی برای آن‌ها فراهم کرده تا مخاطبان بیشتری را برای سریال‌های خود جذب کنند.

مینو فرجیAmo HamedMEYSAMB300

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی ده سریال برای طرفداران Squid Game و Hellbound - گیمفا
معرفی ده سریال برای طرفداران Squid Game و Hellbound - گیمفا
معرفی ده سریال برای طرفداران Squid Game و Hellbound - گیمفا
معرفی ده سریال برای طرفداران Squid Game و Hellbound - گیمفا
معرفی ده سریال برای طرفداران Squid Game و Hellbound - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • علی گفت:

    kingdom سریال فوق العاده خفنیه یه جورایی ترکیب داستانای هالیوودی با تم و فضای کره ای هاس حتما ببینید این سریال ربطی ب سریلای لوس عاشقانه ی کره ای نداره..
    hellbound هم جالب بود

    Mehran.Bawhitedaybreakbell
  • از بین این سریالا سریال Crash Landing On You خداس حتما ببینید
    Sweet Home در حد خوبه همین
    Kingdom خیلی معروفه
    Strangers From Hell قشنگه فیلمش رو اعصابه خاصه
    Alive بد نیست
    My Name شنیدم قشنگه
    Vincenzo آشغال
    بهترینش همون کراش آن لندینگ یو هستش با ۱ قسمت قضاوت نکنید ۳ ۴ قسمت ببینید عاشقش میشید مخصوصا اگر سبک درام دوست دارید خداس
    سریال های Flower of evil
    My dangrus Wife
    Goblin هم خدا هستن

    Amo HamedAhmad_bk
  • Amo Hamed گفت:

    با احترام به سلیقه بقیه جفت سریال های Squid Game و Hellbound به شدت اورریتد هستند و در اثر تبلیغات خیلی بیشتر از ارزششون بهشون احترام گذاشته شد و معمولی بودن !
    Hellbound حتی علاوه بر اورریتید بودن ، ضعیف هم بود …

    Ahmad_bk
معرفی ده سریال برای طرفداران Squid Game و Hellbound - گیمفا