گزارش: اطلاعاتی از محتوای حذف شده Halo Infinite منتشر شد
گزارش: اطلاعاتی از محتوای حذف شده Halo Infinite منتشر شد
گزارش: اطلاعاتی از محتوای حذف شده Halo Infinite منتشر شد
گزارش: اطلاعاتی از محتوای حذف شده Halo Infinite منتشر شد
گزارش: اطلاعاتی از محتوای حذف شده Halo Infinite منتشر شد
گزارش: اطلاعاتی از محتوای حذف شده Halo Infinite منتشر شد

گزارش: اطلاعاتی از محتوای حذف شده Halo Infinite منتشر شد

محسن رضوی فر
۱۵:۱۶ ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
بیوم

گزارش جدید ارائه شده بیان می‌کند که جهان آزاد Halo Infinite در ابتدا از نظر مقیاسی به عنوان Breath of the Wild شباهت داشته اما در نهایت از بازی حذف شده است.

خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg) در گزارش جدید خود می‌گوید که تقریباً دو سوم از محتوایی که در ابتدا برای عنوان Halo Infinite در نظر گرفته شده بود، از بازی نهایی حذف شدند. طبق این گزارش، ۳۴۳ اینداستریز در نهایت در سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفت تا نقشه‌ی جهان باز این بازی را از نظر وسعت به شدت کاهش دهد؛ زیرا این استودیو سعی داشت مسیری را که این عنوان در حال حرکت به سمت آن بود، تثبیت کند.

این گزارش بیان می‌کند که بازی Halo Infinite تا تابستان سال ۲۰۱۹ با مشکلات متعددی مواجه شده بود. این مشکلات باعث شد تا تیم توسعه‌دهنده برخی از محتوای بازی را حذف نماید. جهان باز این اثر شباهت زیادی به سری بازی‌های Zelda (به طور خاص بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild) داشته است، اما در نهایت محتوای مربوطه به طرز قابل توجهی در بازی نهایی کاهش یافتند.

با این حال، حتی با وجود کوچک شدن نقشه‌ی جهان باز Halo Infinite، مشکلات این بازی همچنان ادامه داشت. در جولای سال ۲۰۲۰، توسعه‌دهندگان اولین ویدیوی گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشتند که با مخالفت و انتقاد شدید جامعه‌ی طرفداران Halo مواجه شد. طرفداران ویدیوهای گیم‌پلی این بازی را در رسانه‌های اجتماعی به دلیل کیفیت پایین آن به سخره گرفتند.

به دنبال این مشکلات و انتقادات، بازی Halo Infinite با تاخیری یک ساله در انتشار مواجه گردید و دستخوش تحولاتی شد. استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در طول این مدت توانست مشکلات و ایرادات بازی را تا حدود زیادی برطرف نماید و اثری خوب و شایسته را عرضه نماید.

بازی Halo Infinite در حال حاضر روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی و همچنین سرویس Xbox Game Pass در دسترس قرار دارد.

Mehran.BaGidoraMEYSAMB3001100امینAtomic SoldierعلیDARKSIRENP.morgan 𔓙FanresidentevilBlackalinerdCameraManTang HaofarshadxVisible 6-tigh mansamanکاپتان استخونیsefirot2011Millennium Earlmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش: اطلاعاتی از محتوای حذف شده Halo Infinite منتشر شد
گزارش: اطلاعاتی از محتوای حذف شده Halo Infinite منتشر شد
گزارش: اطلاعاتی از محتوای حذف شده Halo Infinite منتشر شد
گزارش: اطلاعاتی از محتوای حذف شده Halo Infinite منتشر شد
گزارش: اطلاعاتی از محتوای حذف شده Halo Infinite منتشر شد
گزارش: اطلاعاتی از محتوای حذف شده Halo Infinite منتشر شد
گزارش: اطلاعاتی از محتوای حذف شده Halo Infinite منتشر شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mãhdīær گفت:

    به نظرم کار درستی کرده
    چون بازی اگر جهان باز بشه اون روند داستانیشو از دست میده و یا خیلی کند میشه و کلا به سری هیلو سند باکس خیلی بیشتر میاد تا جهان باز

    گیمرAli11086Atomic SoldierکاتاکوریalinerdCameraManFΛИŦΛSYVisible 6-tigh manAmirkhanMillennium Earlmore
  • خداوکیلی ناظری چیزی اونجا نیست 😐

    باباجان این کارها برای استودیوهای نوپا و بدون هدف هم قفله …
    ۳۴۳ دوتا بازی خوب قبل اینفینیت ارائه داده ، چرا انقدر درهم ریخته حرکت کردن 😐😐😐

    خداییش کمپین هیلو اینفینیت بالاتر از ۷۰ لایق نمره دیگه ایی نیست …. اما مولتیش چرا عالی دراومده

    گیمرمحمد خلیلیTlou part 2 game of the centuryAmir(PC & PS4)examplewhitedaybreakbellAtomic SoldierعلیDARKSIRENHadromore
    • چقدر زود شما بازی رو تموم کردین

      Mehran.BaگیمرTlou part 2 game of the centuryAmir(PC & PS4)Little∞GodAtomic SoldierSiRSiNaعلی0=1.more
    • و اینکه راجب حرفتون هم درمورد مدت زمان گیمپلی بازی دوست عزیز با یه سرچ ساده راحت می‌تونستین بفهمید که مدت زمان تمام نسخه های هیلو میانگین ۱۰ ساعت هست هیلو کامبت اوالود ۱۰ ساعت بود هیلو بود ۲ ۹ ساعت بود هیلو ۳ ۸ ساعت بود هیلو ۴ ۸ ساعت و نیم بود هیلو ۵ ۶ ساعت بود اینفینیت هم ۱۲ ساعته تمام نسخه های شاهکار هیلو همینقدر مدت زمان گیمپلیشون بود تو همین مدت زمان شاهکار بودن ربطی به مدت زمان نداره بازی مثل Gris حدود ۳ ساعت و نیم گیمپلی داره از اونور کاد ونگارد هم ۵ ساعت گیمپلی داره مقایسه کن ببین کدوم بهتره . تازه شما اول که کمپین رو نزدی بعدشم بخاطر اینکه مدت زمان گیمپلیش استاندارد سری هست بهش ۷ میدی . اینهمه نبود منطق از کجا میاد

      Tlou part 2 game of the century1100SAtomic SoldierعلیalinerdRyderHadrolevine
      • عزیز شما که هنوز ندیدی و بازیش نکردی چجوری و با چه منطقی حمایت میکنی ؟!!!!!

        من هیلو ۱و ۳ رو بازی کردم و از ساعات گیم پلی همه هیلو ها اطلاع دارم ، اما هیلو اینفینیت قرار نبود مثل بقیه باشه ، دقیقا نگاه کن ، همه میگن سند باکس ، در صورتی که اوپن ورده ! …. اینفینیت رو من کامل واکترو دیدم ، فقط یک منطقه داره ، بدون مناطق برفی ، صحرایی و غیره …. بازی قرار بوده بزرگتر باشه ، طبق چیزی که خودشون گفتن … عزیز من به هیچی به جزء ناقص بودن نه ایراد گرفتم نه میتونم ایراد بگیرم ، بازی به معنای واقعی فانه و اوپن ورد بودنش واقعا بهش میاد ، عالیه ولی به نظر من ، نگاه کن دارم میگم به نظر من ناقصه ، شاید شما بازی کنی یا نگاه کنی بگی نه ،به نظر خودت عالی باشه ….. من میپذیرم ، نیومدم ترول بکنم ، تو کامنتها و پست هام میبینی همچین آدمی نیستم ….

        Tlou part 2 game of the centuryexampleMillennium Earl
    • bbb10 گفت:

      من هنوز تو آپدیتم
      فکر کنم خارج کشور زندگی میکنی

      Ellie terminator
    • Vahid3333 گفت:

      عکس مستر چیف رو بردار بعد ترول کن بازی خیلی تابلویی

      Atomic SoldierTlou part 2 game of the centuryHadroEllie terminator
    • Hadro گفت:

      این کار ها دیگه قدیمی شده دوست عزیز

      Tlou part 2 game of the centuryexample
    • G.LN گفت:

      تا الان که بازی کردم و تازه وارد اون سیاره شدم بعد اینکه نیمچه اسپویل:
      .
      .
      .
      .
      .
      .

      Escharum خودشو معرفی میکنه و برای مستر چیف رجزخوانی میکنه.
      .
      .
      .
      .
      .

      پایان اسپویل

      بایستی بگم بازی گیمپلی سریع و گرافیک عالی داره و داستان بازی خفن کار شده.
      هر چند بعضی مواقع افت فریم داره اما از تم بازی خیلی خوشم اومد.
      از این خوشم اومد بعضی مواقع باز سوم شخص میشه با مثلا اسلحه خاص…

    • arm4nii گفت:

      داداش شما خودت بازی کن و بعد قضاوت کن
      من دو ساعتی بازی کردم
      واقعا گیمپلی فوق العاده جذاب بوده.
      گرافیکم خیلی خوبه.
      نمیشه گفت بینظیر اما واقعا گرافیک بازی خوبه و اصلا اینهمه بحث راجبش بی انصافیه.
      باس فایتاش هم جذاب و عالیه.
      تنها ایرادی که تا الان دیدم یمقدار وقتی نور چراغ قوه میزنی انگار زیادی روی اجسام برق میزنی دوم حرکت و افکتهای انفجار جالب نیست.
      حرکت گل و گیاه و علفزارها هم جای کار بیشتر داشت.انگار بی روح تکون میخورن و فریمش کمه و مثلا بازی ۶۰ فریمه اما حرکت اونا ۴۵ فریمه.
      نورپردازی عالیه
      تکستچرها عالیه واقعا و نرم و روون بودن بازی عالیه.
      جزییات زیادی داره با اینکن محیطش بزرگه.
      نوش مصنوعی دشمنان خیلی خوبه مخصوصا وقتی بسمتشون نشونه میگیری و نارنجک میندازی سمتشون.وقتی یجا وایمیستی خیلی بهت حمله ور میشن.
      در کل نمره ۹ میذم بهش

      arm4niisamanÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔ
      • قبول دارم باید خودم بازی کنم …. من هیچ وقت از گرافیک یا گیمپلی یا چیزهای دیگه ایرهدی نگرفتم ، چون خداییش همه چیزش عالیه ، فقط تایم کمش منو آزار داد همین ، اما قطعا خودم تجربه ش میکنم….. اگر اشتباه میکنم ، قطعا بعد تجربه میام و به همه میگم

        arm4nii
        • arm4nii گفت:

          احسنت.
          میدونیبنظرم با توجه به محیطش میشد ۲۰ ساعت گیمپلی براش بسازن و اون داستان حماسی و جا دار رو پیچیده تر کنن و زمانش بیشتر شه.
          اما باز بنسبت بازیهای کالاف و بتل و خیلی بازیها همینی که کمپین درست حسابی داره باید نمره قبولی داد و ۱۲ ساعت زمان کمی نیست.

  • @alistar گفت:

    به طرفدارای بازی و اکس باکس واسه همچین انحصاری ای تبریک میگم ، ولی واقعیتش اینکه بازی هنوزم به سطح کیفی خوبی نرسیده درسته نسبت به گیم پلی اولش پیشرفت کرده ولی واقعا بازی تا به سطح خوبی برسه واقعا کار داره ، این بازی گرافیکش حتی از هیلو ۵ هم کمتره و دلیلش هم اینکه بازی چند بار تغییر کرده و بخاطر همین بازی پیشرفت نکرده .

    Tlou part 2 game of the centuryKurosLittle∞GodعلیEllie terminatorکاتاکوریFanresidentevilalinerdCameraMan...Eternal...more
  • Kuros گفت:

    این گزارش بیان می‌کند که بازی Halo Infinite تا تابستان سال ۲۰۱۹ با مشکلات متعددی مواجه شده بود. این مشکلات باعث شد تا تیم توسعه‌دهنده برخی از محتوای بازی را حذف نماید. اما در نهایت محتوای مربوطه به طرز قابل توجهی در بازی نهایی کاهش یافتند.
    با این حال، حتی با وجود کوچک شدن نقشه‌ی جهان باز Halo Infinite، مشکلات این بازی همچنان ادامه داشت. در جولای سال ۲۰۲۰، توسعه‌دهندگان اولین ویدیوی گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشتند که با مخالفت و انتقاد شدید جامعه‌ی طرفداران Halo مواجه شد. طرفداران ویدیوهای گیم‌پلی این بازی را در رسانه‌های اجتماعی به دلیل کیفیت پایین آن به” سخره “گرفتند.

    Tlou part 2 game of the centuryAtomic SoldierعلیMartaDARKSIRENP.morgan 𔓙FanresidentevilalinerdhalkerCameraManmore
    • Hadro گفت:

      امیر گیم شو رو دیدی؟ ده برابر تو فن بویه
      ولی اطلاعاتش راجع به بازی؟ طرز برخوردش؟ مثل یه بچه هشت ساله
      شما هم دوست عزیز همین هستید و خواهید موند!

      Tlou part 2 game of the centuryKurosAtomic Soldier...Eternal...
      • HT گفت:

        خود امیر گیم شو قبل بازی یک پادکست گذاشت قشنگ خورد کرد به حساب هیلو رو ولی وقتی بازیش کرد فهمید هیلو بازی است که نه بخاطر گرافیک بلکه بخاطر اون حس عجیب یک قهرمان (مسترچیف) شده نماد ایکس باکس و یک بازی تاریخی …. که خیلی ها درکش نمیکنن هیلو قرار نبوده با گرافیک ترین بازی جهان باشه قراره حس یک بازی شوتر فان گونه و مایل به قهرمانی رو به تصویر بکشه که موفق هم بوده موزیک عالی و هوش مصنوعی عالی …خیلی از بازی های معروف نظیر کال اف دیوتی (ونگارد) هوش مصنوعی افتضاح دارن ولی هوش مصنوعی هیلو عالی نور پردازی خوب ولی عالی نبود باید بهتر میشد شاید بخاطر بازی میان نسل باشه شاید بخاطر اون وضح خاص شرکت …ولی از همه مهمتر که من خیلی دوست داشتمش گیم پلی بازی مخصوصا حین مبارزه با باس فایت ها خوب بود …داستان خوب بود میگم مشکلاتی داره نظیر همون گیاه ها که باید بر طرف بشه بی عیب نیس ولی بازی بدی هم نیس تجربش کنید

        HadroKuros
        • Ladon گفت:

          دقیقا هوش مصنوعی عجیب خفنه و ریاکشن دشمنا بستگی به تیری که میخوره بدنشون فوق العاده است بعد خنگ نیستن دشمنا نارنجک میندازی ریاکشن خوب نشون میدن نه الکی بپرن از کمر تیر میخورن کمرشونو میگیرن اپگرید های گراپلینگ هوک فوق العاده است واقعا بازی گیراست و ادمو میگیره چن جا احساسی شدم نمیخوام اسپویل کنم بعدش بازی واقعا اسون نیست حتی رو درجه نرمال چالش بر انگیزه تا اینجا من خیلی لذت بردم

  • Amir گفت:

    خوشم میاد حرفام هروز که میگذره به حقیقت تبدیل میشن ولی خب وقتی بعضیا چشمشون رو به حقیقت میبندن و خودشون به خواب زدن دیگه چه میشه کرد اینجاست که میگن زمان مشخص میکنه همونطور که گفتم بازی ناقصه و روند توسعه بازی از همون اولش اشتباه و مضحک بوده
    ۳۴۳ جز فاجعه کاری برای هیلو اینفینت نکرده و لکه ننگ سریه

    Tlou part 2 game of the centuryAtomic SoldierعلیMartaWe are in a war🏴🏴🏴🏴DARKSIRENStar1P.morgan 𔓙فن بوی نباش نویسنده عزیزFanresidentevilmore
  • Sam_fisher_47 گفت:

    فک کنم تو این دو سه ساله تو ۳۴۳ جهنم بوده😐

    Atomic SoldierعلیWe are in a war🏴🏴🏴🏴P.morgan 𔓙
  • Wild Rage گفت:

    یعنی یه دونه ناظر اونجا نیست وضعو کنترل کنه؟؟
    از همون اول هم میدونستم این موتور گرافیکی قراره دهنشونو صاف کنه. اسم موتور مس افکت اندرومدا و طراحان انیمیشن اونا که اومد من فهمیدم قرار نیست کار با اسلیپ اسپیس راحت باشه.
    اگه گزارششو بخونید میفهمید بیچاره ها ماه ها تو فکر این بودم که برن سراغ موتور انریل انجین (چون کار با Fiber این موتور خیلی سخت بوده) ولی نرفتن چون گفتن حس هیلو بودنشو از دست میده.
    همین بازی هم که در اومد اینجوری صد در صد به خاطر جوزف استیتن بود وگرنه خیلی بدتر در میومد همه چی.
    بعد از یه طرف کلی از افراد نیروهای قراردادی ۱۸ ماهه بودن و باید میرفتن.
    گزارش میگه یه مدتی هم بود که یه سریا میومدن سر استودیو و هیچکاری نمیکردن و منتظر میموندن تا ببینن نقشه کلی چیه و باید چه غلطی بکنن. بازی دو سوم محتویاتش حذف شد سر این مسخره بازیا
    والا استیتن این وضع رو سر و سامون داد.
    اقا یه دستی به سمت بخش Management ببرین. افتضاحه خدایی
    منو باش نگران ابسیدین بودم. اونا هر چی بشه بازیشون رو همونطور که میخوان میدن بیرون تحت هر جهنم شرایطی.
    حالا فهمیدم باید نگران اینا بود
    البته اگه استیتن بمونه جای نگرانی نیست.
    ولی اگه بره…

    ...Eternal...علینyasi
    • ALFAR3D گفت:

      بازی قرار بود با انریل ساخته بشه…ولی طبق گفته خودشون قدرت بالایی نداشت برای اون چیزی که اینا میخواستن…بازم گفته بودن که این بازی داره با دوتا انجین ساخته میشه به دلیل پیچیدگی های گیمپلی…کلا تو بین استدیو های مایکی همیشه ۳۴۳ مشکل فنی زیاد داشته…چیزیم که ساختن پیچیده نبوده که نشه رو انریل ایجادش کرد…

  • اون سطح از جهان باز بودن به درد هیلو نمیخوره جوزف استتن هم به همین دلیل گفت هسته ی گیمپلی بازی رو دوباره طراحی کنن و سندباکسش کنن وگرنه قبل از این بازی شبیه گیم های اوپن ورلد یوبیسافت بود که به شدت با هسته ی گیمپلی هیلو مخالف بود واسه همین ریبوت شد الانم بعد از سه گانه بهترین هیلو ی سری هست سطح اطلاعات یسری هم اینجا واقعا جالبه

    Tlou part 2 game of the century...Eternal...SFel lordalinerdDARKSIREN
  • Ladon گفت:

    بازی کنید خدایی بعد حکم صادر کنید بعضی رسانه ها فقط منتظرن واسه ویو بزنن خراب کنن من مولتی پلیرشو خیلی دوست داشتم تا الان یه دو ساعتی کمپین بازی کردم داستانی اتفاقا خوب داره پیش میره تا اخر خیلی مونده ولی بازی هوش مصنوعی ش فوق العاده است واقعا فوق العاده

  • اسپم ) بچه ها میخوام کنسول بگیرم ایکس باکس یا پلی استیشن دو دلم بیشتر نظرم به پلی استیشنه ولی تو اینترنت میگم دسته ایکس باکس خوبه و فلان و غیره….. من هر دو شونو داشتم قبلا با هر دو تا شون خاطره ی خوبی دارم . من بازی های انحصاری ps رو بیشتر دوست دارم ولی میگن ایکس باکس مرگ نداره و دستش خوبه و کیفیتش تصویرش بهتره ، ایا درست هست.
    یه سوال دسته ps خوشدست هست کیفیت تصویرش چطوریه.مرسی انقد تحقیق کردم خسته شدم😖😖😖😖😖

  • اسپم)میخوام کنسول بگیرم پلی استیشن یا ایکس باکس انحصاری ها ps رو دوست دارم ولی میگن ایکس باکس مرگ نداره و دستش بهتره کیفیت تصورش بهتره )یه سوال امسال انحصاری های ایکس باکس خوب میشه یه سبکی مثل گاد او وار یا rachet and clans میتواند درست کنه؟ مرسی گه میشه جواب بدین 🙏🙏 انقد تحقیق کردم دیگه خسته شدم😖😖😖😖

    red-eyed Banished Knight
    • Ryder گفت:

      جواب سادست
      سونی:اکشن ادونچر
      اکس باکس: شوتر،آرپیجی، ریسینگ

      ETERNALMAN...Eternal...
    • نyasi گفت:

      دسته ایکس باکس که خیلی خوبه . ولی اون قابلیتای دسته پلی استیشن رو نداره . می گفتن دسته پلی استیشن بعد یه مدت انگار تریگراش (فک کنم تریگراش بودن ) خراب میشه ولی اونایی که خریدن تا حالا مشکلی نداشتن .
      کیفیت تصویرشون خیلی کم فرق داره . اطلاعات کامل ترش رو دیجیتال فاندری داره .
      از نظر انحصاری صبر کن . چون ایکس باکس معلوم نیس می خواد چه کنه .
      اگه کنسول نسل هشتی داری یه سال صبر کن با همون کنسول بازی کن . اگه هم نداری باز صبر کن .

      • نه کنسول نسل هشتی ندارم دیگه انقد صبر کردم خسته شدم بنظرم ایکس باکس خوبه ولی بازی انحصاری های سونی دوست دارم مثل گاد ولی از اون طرف هم فورتزا هورایزن و قابلیت های ایکس باکس و ۱۲۰ فریم و غیره..

        • نyasi گفت:

          هردوشون از نظر سخت افزار تویه سطحن شاید ایکس باکس بعضی مواقع فریمش فقط ثابت بمونه , همین. پلی استیشن هم ۱۲۰ فریم میده واسه بعضیا . ( در واقع بازیای زیادی نیستن که رو دوتا کنسول ۱۲۰ فریم بدن )
          اگر می خوای از نظر انحصاری حساب کنی باید صبر کنی . چون باز هم میگم معلوم نیس ایکس باکس چه می کنه .شاید امسال خوب بود ولی سال دیگه خدا می داند . پلی استیشن هم که ثابت شدس .
          از نظر قابلیت هردوشون یه قابلیتایی دارن که اون یکی نداره . دسته پلی استیشن به نظرم یه دلیل عالی برای خرید پلی استیشنه می کنه . از اون طرف ایکس باکس گیمپس رو داره که واسه ما ایرانیا ارزون ترین راه قانونی پلی دادنه .
          ولی باز هم میگم اگر بتونی صبر کنی خیلی خوبه .

          • ممنون 🙏 میدونی اول نظرم رو ps5 بود بعد نظرات دیدم میگفتن دسته اش بعد۴۱۷ ساعت خراب میشه و کارت گرافیکش میسوزه البته این ها رو تو دیجی کالا دیدم ، منم حالا الان نمیخوام بخرم بعد عید میخرم ، راستی اینجا کسی ps5 داره میشه بگه مشکلی داره یا نه؟

    • Ladon گفت:

      ببین تو گاد اف وار رو دوس داری و رچت و ایکس باکس بهترین بازی دنیا رو بسازه برات گاد اف وار نمیشه پس همون پلی ۵ بخر من پیشنهادم بع همه جفت کنسوله یا خرید پی سی چون این نسل عجیب قراره باشه بازی هایی که قراره عرضه بشه واقعا زیادی هایپ پشتشونه

      نyasi
  • bbb10 گفت:

    موندم من کاربر های اینجا نصفشون ps بازن از بازی بد میگن
    از اونور بازی players voice گیم اوارد رو میبره
    موندم حرف شما رو قبول کنم متای عالی بازی قبول کنم یا رای پلیر ها رو قبول کنم!
    مردم دنیا از بازی راضی هم وطنان ما ناراضی
    انگار مجبورشون کردن نظر بدن

    red-eyed Banished KnightRyderEllie terminator
  • هیلو کرک شده .
    تعجب کردم نوشته بود یه سایت از گاردین کوتاه تر هست
    مگه میشه بازی جهان باز کوتاه تر از گاردین باشه که چندان هم بلند نبود!

    red-eyed Banished Knight
  • بازیش خوبه یا بهتره بگم خیلی خوبه
    اما انقلابی نیست !
    (شاید این حرف من رو قبول نکنید)
    ولی اینکه که میگن بازی قراره انقلاب بکنه و … الکیه
    این بازی قرار بود بیاد تا هیلو رو دوباره بر سر زبان ها بندازه یا دوباره ایکس باکس رو بر سر زبان ها بندازه
    مثل کاری که هیلو ۵ و ۴ و ۳ و ….
    در زمان لانچ خودشون کردن
    (این نظر شخصی من بود حتی با اینکه تجربه اش هم خواهم کرد چنین نظری را به خواهم داشت)

    red-eyed Banished Knightنyasi
  • G.LN گفت:

    بهتر اصلا موافق جهان باز شدن هیلو نیستم
    همینجوری به نظرم خوبه.
    البته این خبر خوراک هیتراست ولی خداییش منم دید مثبتی نداشتم نسبت به بازی اما الان خیلی خیلی ازش خوشم اومد.

    ETERNALMAN
  • majidam گفت:

    مفت هم تجربش نمیکنم دلم به بازیش خوش نیست کلا دوست ندارم تجربش کنم روی کامپیوتر گیمینگ خودم چون چیزی نداره منو به سمتش جذب کنه . الان میتونم کرک شدشو تجربه کنم اما میلی به بازی کردنش ندارم

    ...Eternal...ETERNALMAN
گزارش: اطلاعاتی از محتوای حذف شده Halo Infinite منتشر شد