تاریخ انتشار و کیفیت اجرایی نسخه پلی استیشن 5 ریمسترهای Uncharted مشخص شد
تاریخ انتشار و کیفیت اجرایی نسخه پلی استیشن 5 ریمسترهای Uncharted مشخص شد
تاریخ انتشار و کیفیت اجرایی نسخه پلی استیشن 5 ریمسترهای Uncharted مشخص شد
تاریخ انتشار و کیفیت اجرایی نسخه پلی استیشن 5 ریمسترهای Uncharted مشخص شد

تاریخ انتشار و کیفیت اجرایی نسخه پلی استیشن ۵ ریمسترهای Uncharted مشخص شد

احسان شریعت
۱۸:۵۷ ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
uncharted legacy of thieves

سونی تاریخ انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ بازی Uncharted: Legacy of Thieves را به همراه جزئیات به‌روزرسانی‌های گرافیکی، قیمت و گزینه‌های ارتقای آن اعلام کرده است.

نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ بازی Legacy of Thieves که شامل ریمستر Uncharted 4 و بسته‌ی الحاقی آن یعنی The Lost Legacy می‌شود، در ۸ بهمن ۱۴۰۰ (۲۸ ژانویه ۲۰۲۲) منتشر خواهد شد و نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن نیز در ادامه‌ی سال عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی جدید به صورت فیزیکی و دیجیتالی با قیمت ۴۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، Legacy of Thieves شامل حالت چند نفره‌ی موجود در بازی‌های اصلی نمی‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این نسخه را مشاهده کنید:

دارندگان عناوین Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy یا باندل دیجیتالی شامل Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy، می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار در زمان عرضه، بازی‌های خود را به نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ ارتقا دهند.

دارندگان دیسک پلی‌استیشن ۴ این کالکشن، هر بار که می‌خواهند نسخه‌ی دیجیتال پلی‌استیشن ۵ را دانلود یا تجربه کنند، باید بازی اصلی را در پلی‌استیشن ۵ وارد کنند. این موضوع به معنای این است که دارندگان نسخه‌ی دیجیتال این کنسول، نمی‌توانند نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ کالکشن Legacy of Thieves را با تخفیف دریافت کنند. همچنین این تخفیف شامل اعضای پلی‌استیشن پلاس که بازی Uncharted 4: A Thief’s End را از طریق این سرویس دریافت کردند، نخواهد شد.

طی یک پست در وبلاگ پلی‌استیشن، آنابل هوآ (Annabelle Hua)، مدیر بازاریابی سونی، ادعا کرد که زمان بارگذاری این کالکشن در پلی‌استیشن ۵ بسیار سریع است و گفت که بازی از صدای سه بعدی و همچنین بازخورد لمسی (Haptic Feedback) و محرک‌های تطبیقی (Adaptive Triggers) کنترلر دوال‌سنس (DualSense) پشتیبانی خواهد کرد.

پلیرهای پلی‌استیشن ۵ می‌توانند در این نسخه از میان گزینه‌های گرافیکی زیر یکی را انتخاب کنند:

  • Fidelity Mode – این حالت برای افرادی است که از صفحه نمایش ۴K برخوردارند و بیش از هر چیز می‌خواهند وضوح فوق العاده واضحی داشته باشند تا از محیط‌ها و جزئیات خیره کننده‌ای که سری Uncharted به آن‌ها معروف است لذت ببرند. این حالت وضوح ۴K Native با ۳۰ فریم در ثانیه را به پلیر ارائه می‌کند.
  • Performance Mode – این حالت که از بهینه‌ساز نرخ فریم پلی‌استیشن ۴ در آن استفاده شده است، نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد.
  • Performance+ Mode – این حالت برای پلیرهایی است که به تجربه‌ی روان‌ترین گیم‌پلی ممکن علاقه دارند و افت رزولوشن برایشان مهم نیست. این حالت ۱۲۰ فریم در ثانیه با وضوح ۱۰۸۰p را هدف قرار می‌دهد.

سونی قبلاً گفته بود که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Uncharted: Legacy of Thieves که توسط آیرون گلکسی (Iron Galaxy) در حال توسعه است، “کمی پس از” نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ آن عرضه خواهد شد.

تا ۳ فوریه ۲۰۲۲، افرادی که در استرالیا، نیوزلند، بریتانیا یا ایالات متحده از طریق فروشگاه پلی‌استیشن، مجموعه‌ی Uncharted: Legacy of Thieves را برای پلی‌استیشن ۵ خریداری کرده یا بازی خود را به آن ارتقا دهند، کدی برای یک بلیط استاندارد را به منظور دیدن فیلم Uncharted در سینماهای میزبان این فیلم، دریافت می‌کنند.

Little∞GodPlayStation Studios PS5ردد۲ آشغال ترین بازی pcM.MTJoel, Connor, Sully, & Forzaآرینsefirot2011Atomic SoldierdamhazeralinerdEllie terminatorScreaming DemonETERNALMANmohammad reza gamerHard gamerMEYSAMB300𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰.KurosNietjmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تاریخ انتشار و کیفیت اجرایی نسخه پلی استیشن 5 ریمسترهای Uncharted مشخص شد
تاریخ انتشار و کیفیت اجرایی نسخه پلی استیشن 5 ریمسترهای Uncharted مشخص شد
تاریخ انتشار و کیفیت اجرایی نسخه پلی استیشن 5 ریمسترهای Uncharted مشخص شد
تاریخ انتشار و کیفیت اجرایی نسخه پلی استیشن 5 ریمسترهای Uncharted مشخص شد
تاریخ انتشار و کیفیت اجرایی نسخه پلی استیشن 5 ریمسترهای Uncharted مشخص شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Kuros گفت:

    جعبه فن ها به خط شین و خوب گوش بدید این بازی رو بازی کنید تمام بازیهای جعبه براتون ی جوک میشه …

    Only Xboxgod of warTlou part 2 game of the centuryردد۲ آشغال ترین بازی pcAmir(PC & PS4)masoud pc gamerhalkerKurosDARKSIRENmajidammore
    • Kuros گفت:

      به به این شاهکار رو روی پلی ۵ و پیسی چه حالی میده …

      Only Xboxردد۲ آشغال ترین بازی pcTlou part 2 game of the centuryAmir(PC & PS4)masoud pc gamerhalkerKurosDARKSIRENmajidamAtomic Soldiermore
    • عزیز شما که xbox (جعبه مجهول) رو به فارسی ترجمه میکنی برای تحقیر کردن و حتی کامل هم ترجمه نمیکنی ،،، اسم کنسول محبوبت رو هم میتونی ترجمه کنی و کامل بزاری ، یا سوادت فقط در همون حده ، باکس یعنی جعبه ؟!!!!!

      در ضمن اصلا شک دارم که حتی این بازی رو انجام داده باشی ، چون وقتی خبرش میاد ،فقط به ترول کردن فکر میکنی ، حداقل یه خاطره خوب از بازی کردنت تعریف کن ،یکم مفید باشه کامنتهات !!!

      Little∞GodETERNALMANردد۲ آشغال ترین بازی pcTlou part 2 game of the centuryAmir(PC & PS4)masoud pc gamerhalkerKurosآرینDARKSIRENmore
      • Nietj گفت:

        داش این یکی ازون فشاریاست که واسه پورت شدن گیما رو پی سی کف و خون قاطی کرده …..
        ازین طرفم مایکروسافت داره بازی متا بالا ۸۰ میده برخلاف ارزوهاش زرد رنگ نیستن دگ نمیتونه تحمل کنه
        این دمیج کنترله که یه تعداد زیادی تو سایت دارن انجام میدن …. باشون کاری نداشته باش یه مدت بگذره
        بیخیال میشن اروم میشن و باهاش کنار میان
        .
        اینا حتی گیمر هم نیستن گیر دادن به جنگ کنسولی سونی و مایکروسافت
        یا برای مثال کاربر ellie مهم نیست تو چی بنویسی همینکه از مایکروسافت یا پی سی باشی دیس لایکت میکنن و هزاران نفر مث این تو سایت هستن داش ارتش شکست خورده …

        Little∞GodETERNALMANردد۲ آشغال ترین بازی pcTlou part 2 game of the centuryAmir(PC & PS4)halkerÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔآرینKuros
  • Nietj گفت:

    تاریخی تو استیم نخورده معلوم نیست حدودا کی قراره بیاد ؟

    این استودیو که وظیفه پورت رو به عهده داره انگار نقشی تو ساخت Overwatch داشته اگر اشتباه نکنم

    Tlou part 2 game of the centuryKurosmajidamEllie terminatorردد۲ آشغال ترین بازی pc
  • حذف بخش چند نفره بازی
    عرضه نکردن همزمان روی pc
    پی سی گیمرها به معنای واقعی اشتباه میکنید حتی کرکی اینو بازی کنید

    Only Xboxردد۲ آشغال ترین بازی pcTlou part 2 game of the centuryAmir(PC & PS4)SettMrHill93آرینHannaHDARKSIRENSiRSiNamore
  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    هی یادش بخیر پلی ۴ رو با دیسک انچارتد خریدم عجب گیمی عجب گیمی چه انچارتد ۴ چه لاست لگاسی برای من ۱۰ از ۱۰ هستن هر جفتش ❤ چه روزی بود برام در سال ۲۰۱۶ که این بازی عرضه شد بعد از نزدیک ۹ سال دوری از پلی استیشن و کنسول لامصب وقتی دسته پلی ۴ رو گرفتم دستم تمام خاطراتم یک لحظه از جلوی چشمام رد شد اون مربع و ضربدر و مثلث و دایره لعنتی 😍 روز های خیلی خاطره انگیزی رو داشتم تو ویدیو گیم طی سالها ولی اون روزی که بعد از مدتها از دوباره برگشتم سمت پلی استیشن بدون شک زیباترین روز و لحظه گیمینگم بود نا گفته نمونه پلی ۴ رو با دیسک انچارتد و چند تا بازیه دیگه کلا گرفتم ۱،۸۰۰،۰۰۰ تومان …….

    Tlou part 2 game of the centuryآرینalinerdردد۲ آشغال ترین بازی pcS Ghost of Sparta𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰مهدی آرزومندی
  • گرافیکش الانم از همه بازیا بجز لست۲ و رددد۲ بالاتره. همین تریلرو ببینید و به قدرت ناتی داگ پی ببرید.😎 به زودی یه متا بالای ۹۰ دیگه در راه ps5 …

    Tlou part 2 game of the centuryردد۲ آشغال ترین بازی pcXERXESاربابAtomic Soldierdamhazerمهدی آرزومندی
  • Kuros گفت:

    هیترهای زیر میزی الان میان بالا:…
    من پلی استیشن دارم ولی این بازی فلانه … راستی بچه ها این لیست رو دیدید بازی نارگیلی از انچارتد تو سایت فلان بهتر شده … من طرفدارم گیمم ولی استارفیلد شاهکار … خودم پلی استیشن دارم ولی بازیهاش خوب نیست و هزارتا چرت و پرت دیگه…

    Tlou part 2 game of the centuryردد۲ آشغال ترین بازی pcmasoud pc gamerhalkerKurosDARKSIRENAtomic SoldierWild RageNobodyG.LNmore
  • PayaCast گفت:

    کسی زیاد به نسخه ی PS5 بازی اهمیت نمیده چون کسایی که ps5 دارن احتمالا ۹۰% شون این عناوین رو روی نسل قبل و PS4 یا حتی با انتقال روی همین PS5 تجربه کردن. داستانش مثل alan wake ه، درسته که برای پلتفرم اصلی و قبلی هم عرضه میشه ولی هدف ریمیستر اینه که گیمرای پلتفرمای دیگه تجربه ش کنن. حالا برای alan wake پلتفرم جدید پلی استیشن بود و برای uncharted پلتفرم جدید pc.

    Tlou part 2 game of the centuryردد۲ آشغال ترین بازی pcPayaCastآرینDARKSIREN𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰
  • Ladon گفت:

    زیاد فاصله نداریم تا اخر سال ای کاش سونی به انتشار بازی های قدیمی اش مثل سه گانه انچارتد و سه گانه گاد اف وار فکر میکرد اینطور که من حس میکنم انگار یه سیاست موقتی هست شایدم فقط بازی های نسل ۸ اش پورت شه ولی به نظرم اگر دوست داشت کامل شیفت کنه و پی سی هم جزو پلتفرم هاش بیاره باید اون سه گانه ها رو پورت میکرد که هم بتونه درامدی از فرنچایز های قدیمی در بیاره هم اونایی که کلا پی سی داشتن داستان گاد اف وار و انچارتد و رو پی سی تجربه کنن کلا این تصمیم هاش عجیب و غریب بوده برام کسی که کلا سه گانه ها رو بازی نکرده چه جوری میتونه نیتن و کریتوس و درک کنه؟

    Tlou part 2 game of the century
  • . گفت:

    اونایی که PS5 دارن به جای ۵۰ دلار دادن برای این کالکشن منتظر بمونید آنچارتد ۴ و لاست لگیسی تو تخفیف ها هر کدوم ۱۰ دلار بشه(تا یکماه دیگه میشه)
    جفتش رو بخرید
    برای ارتقا هر کدوم هم اگر قرار باشه جداگونه ۱۰ دلار بدی میشه تهش ۴۰ دلار

    Tlou part 2 game of the centurymasoud pc gamerDARKSIREN𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰
  • ALI_BABA گفت:

    احتمال زیاد اخر اسفند برای پی سی منتشر میشه

    Tlou part 2 game of the centuryآرین
  • alinerd گفت:

    یادش بخیر،چه شاهکاری بود…
    پی سی گیمرها،حتما برید سراغش (:
    اصلا نیتن دریک خودش به دلیل برای تجربه اس

    آرین𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰🤘Mohsenj74Atomic SoldierMr.Jمهدی آرزومندی
  • عجب کیفیتی
    پشمیه لعنتی بعد چند سال 🔥🔥
    ناتی داگ بساز دنباله این گیم رو دیگه
    ۱۲۰ فریم خیلی روان میشه

    𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰
  • سیستم مورد نیاز بازی برای PC احتمالا به زودی اعلام میشه و امیدوارم به سیستم من بخوره تا بعد کرک بشه بتونم بازی کنم به همه دوستان این دو بازی رو پیشنهاد میکنم مخصوصا نسخه Uncharted 4. ولی ای کاش سه نسخه اول هم برای PC منتشر می شد.

  • آرین گفت:

    سلام
    کاربران سایت اجازه می‌دهند یکم کمتر چرت‌و‌پرت بگیم و از بازی حرف بزنیم؟
    آنچارتد ۴ که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد نکات زیادی داشت.
    از اضافه کردن هنرمندانه شخصیت سم تا مرحله یازدهم بازی که یک تجربه تکرارنشدنی ست.
    محیط‌های بازی نسبت به قبل کم‌تنوع شده‌اند، اقلیم بازی کارائیبی_جزیره‌ای شده.
    اکشن کم شده و کات‌سین‌ها درصد زیادی از بازی رو به خود گرفتند.
    تیراندازی و گان‌پلی بازی بسیار جذاب است، خصوصا بخاطر قفل نشانه.
    پارکور و انیمیشن‌های بی‌نظیر هستند و بسیار روان، چند جایی هم چند تا معمای پارکور داریم.
    معماهای بازی هم نه خیلی سخت اند، نه خیلی آسان.
    بسیتر خوش‌ساخت و زیبا طراحی شده‌اند و حتی می‌توانستند بیشتر هم باشند.
    اولین بازی دفترچه‌ای ناتی‌داگ! المان دفترچه که در لست ۲ دیدیم اول و در ابتدا در آنچارتد ۴ رونمایی شد.
    اضافه کردن غلظتی از سندباکس و جهان‌آزاد به بازی.
    بعدها این فرمول سندباکس به لست ۲ هم راه یافت و مرحله‌ اول الی در سیاتل (روز اول) بسیار باز و وسیع بود و چاله‌چوله‌های بسیاری داشت.
    طراحی چهره‌ها و انیمیشن‌ها در کات‌سین‌ها بی‌نظیر است ولی در گیمپلی و مراحل اشتباه هست و مشکلات زیادی دارد، لست ۲ و همه عناوین اخیر ناتی‌داگ هم چنین مشکلی رو داشتند.
    مخفی‌کاری بازی بی‌سروته هست و هوش مصنوعی گاهی از متوسط پایین‌تر می‌رود.
    امید است این مشکلات هوش مصنوعی در عناوین بعدی حل شود و مخفی‌کاری بازی‌ها حذف شود بکلی یا بکلی بهبود یابد!
    بگیرید، بازی کنید، آن هم چند بار! با طناب‌ها در آسمان وول بخورید و در هوا دشمنان را هدشات کنید!

    مهدی آرزومندیTlou part 2 game of the centuryLadon
  • درود بر طلایه دار صنعت و هنر بازیسازی، ناتی داگ کبیر..
    خجسته باد .. بسیار بازی با ارزشیه
    نسخه ی چهارم و دوم نسخه های برتر بودن
    باید یکبار دیگه با پی سی تو ۴ کی آنچارتد ۴ رو ملاقات کنم..
    احسنت به سونی کبیر و مبارک طرفداران این فرانچیز

    این بازی جزو اوندسته از بازیهاست که نباید با عجله و بدون آرامش خیال پاش نشست..
    حتما قبلش آماده باشید.. چون این یه بازی متفاوته و حیفه که حتی صحنه ای کوچک رو از دست بدید..
    شاد باشید❤️

    Ladon𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰
    • Reza گفت:

      سلام دوست عزیز میشه لطفا برام توضیح بدی از چه نظر متفاوته؟

      • درود بر شما
        اگه بخوام مقایسه کنم تو سبک خودش بی رقیبه
        تنها رقیبش تامب رایدر بود که بعد از سال ۲۰۱۳ به بعد تبدیل به یه بازی متوسط رو به بالا شد..
        قبلا میشد گفت رقابت خوبی با آنچارتد داشت
        ولی آوچارتد ۴ برنامه ها رو به هم زد..
        این بازی بجرات میگم بی رقیبه
        گرافیک
        گان پلی
        انیمیشن
        مبارزه های تن به تن و درگیری های اکشن
        دو هر کدومش بی رقیزه

        مقایسه آنچارتد ۴ با رقیبانش مثل مقایسه فورزا هورایزون ۵ میمونه با رقیبانش
        که واقعا چند بار بهتر و زیباتره

        در جواب شما میشه گفت… از هر نظر بهتره تا رقبا

        • Reza گفت:

          سلام دوست عزیز ممنونم بابت توضیحاتتون.من قبول دارم انچارتد بازی فوق العاده ایه ولی حقیقتش موقع تجربش چند تا چیز بود که زیاد باهاشون حال نکردم.اولیش سیستم تیر اندازی بازی بود که لاقل برای من اعصاب خرد کن بود بعضی اوقات قشنگ هدف میگرفتی روی طرف ولی هر چه شلیک میکردی انگار ن انگار جوری که برای کشتن یه نفر باید یه خشاب تیر مصرف میکردی.دومین چیز تکراری شدن گیمپلی بازی بود(البته مراحل اکشن بازی و از اون مهمتر کارگردانیشون فوق العاده بود)ولی من منظورم خود گیمپلی بازی و در حقیقت روش کلی سازندگان برای انجام بازی بود.۵۰ درصد زمان بازی فقط باید از درو دیوار بالا میرفتیم که بنظرم بعد یه مدت تکراری و خسته کننده میشد.مورد سوم که لاقل برای خودم خیلی مهم بود متنوع نبودن جهان بازی بود میتونستن یکم بازی رو طولانی تر کنن ولی در عوض بازی رو توی جا های تاریخی دنیا مثل اهرام مصر یا آکروپلیس یا همچین جاهایی قرار بدن که هم بازی جذاب تر بشه و هم اون ضعف تکراری شدن گیمپلی(هر چند این مورد نظر منه و فکت نیست) رو پوشش بده.داستان بازی هم خیلی قشنگ بود ولی حقیقت به اندازه لست یا رد دد یا بلاد بورن عمق نداشت(هر چند بلاد بورنو تجربه نکردم ولی در موردش زیاد خوندم ) تو باقی زمینه هام مثل مبارزات تن به تن و گرافیک و انیمیشن ۱۰۰ درصد باهات موافقم.در کل به نظرم انچارتد بازی خیلی خوبیه ولی زیادی معروف شد.کاش این همه بهایی که به انچارتد دادنو به بلاد بورن یا گوست میدادن.البته این فقط نظر منه و برای نظر شمام ۱۰۰درصد احترام قائلم.

          • درود
            انصافا بیشتر حرفات رو در مورد تکراری و بعضی مواقع خسته کننده شدن روند بازی قبول دارم..
            ولی من در جواب سرباز خدا گفتم که این بازی متفاوت از رقیباشه و بالاتر قرار میگیره از هر نظر..
            این بازی توی سبک خوشه اوله و بی رقیبه.. موفق باشی دوست عزیز

تاریخ انتشار و کیفیت اجرایی نسخه پلی استیشن 5 ریمسترهای Uncharted مشخص شد
تاریخ انتشار و کیفیت اجرایی نسخه پلی استیشن 5 ریمسترهای Uncharted مشخص شد