این تنظیمات را حتما در بازی Halo Infinite اعمال کنید گیمفا 
این تنظیمات را حتما در بازی Halo Infinite اعمال کنید گیمفا 
این تنظیمات را حتما در بازی Halo Infinite اعمال کنید گیمفا 
این تنظیمات را حتما در بازی Halo Infinite اعمال کنید گیمفا 

این تنظیمات را حتما در بازی Halo Infinite اعمال کنید

سجاد باقریان
۱۲:۳۴ ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
بازی halo infinite

 بازی Halo Infinite، دست شما را در انتخاب تنظیمات دلخواه باز می‌گذارد، در این مقاله بهترین تنظیماتی که می‌توانید اعمال کنید را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

شما با ایجاد تغییر در تنظیمات Halo Infinite، قادر خواهید بود تا تجربه بسیار بهتری را کسب کنید. برای مثال، شما می‌توانید میزان لرزش، رنگ‌ها و موارد دیگر را در بازی باب میل خودتان تغییر دهید تا به بهترین تجربه ممکن دست پیدا کنید.

مطالب مرتبط:

میدان دید – تنظیمات Video

halo infinite

هر گیمری بعد از نصب یک بازی، به سراغ تنظیمات گرافیکی موجود در آن می‌رود تا به بهترین تعادل دست یابد. ما قرار نیست که به شما بگوییم از کدام گزینه‌ها استفاده کنید، زیرا تنظیمات گرافیکی مناسب، برای هر فردی می‌تواند متفاوت باشد و به قدرت سیستم نیز بستگی دارد.

در این بخش ما سراغ قابلیتی به نام FOV یا میدان دید رفته‌ایم. شما با بالاتر بردن میزان FOV، فضای بیشتری از بازی را در صفحه نمایش تحت اختیار خواهید داشت، پس قاعدتا در این شرایط با دیدن المان‌های بیشتر، تمرکز شما کاهش خواهد یافت. از سوی دیگر، با کمتر کردن میزان FOV، فضای کوچکتری را مشاهده خواهید کرد که در این حالت تمرکز بیشتری روی آبجکت‌ها و دشمنانتان خواهید داشت. پس این مورد کاملا به شما بستگی دارد و اگر حس می‌کنید با بالاتر رفتن میزان FOV، می‌توانید تمرکز خود را حفظ کنید، پس این کار را انجام دهید.

بلور و لرزش صفحه – تنظیمات Accessibility

halo infinite

در بازی Halo Infinite، صفحه‌نمایش شما با ضربه خوردن از سوی دشمنان، تار شده و به لرزه درخواهد آمد. با نبود این دو مورد، شاید شما بتوانید واکنش بهترین نسبت به وقایع داشته باشید. اگر شما هم چنین فکر می‌کنید، بهتر است این دو مورد را در این بخش از تنظیمات خاموش کنید تا دیگر بعد از ضربه خوردن شاهد صفحه تار و لرزش‌های متعدد نباشید. البته با خاموش کردن این گزینه، تا حدودی هیجان مبارزات بازی کاهش خواهد یافت، پس بهتر است بازی را در هر دو شکل خاموش بودن و روشن بودن افکت‌ها امتحان کنید تا به نتیجه‌ی دلخواه خود برسید.

قطع صدای کاربران – تنظیمات Audio

halo infinite

صحبت کردن با دوستان در هنگام تجربه بازی‌های آنلاین می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده و مفید باشد. با این حال، در بسیاری از مواقع صدای هم‌تیمی‌هایتان نه تنها کمکی به شما نمی‌کند، بلکه شما را آزار نیز خواهد داد. در این شرایط شما در بخش لابی می‌توانید هرکسی که دلتان خواست را Mute کنید. اگر قصد دارید به کلی صداهای ورودی از دیگر بازیکنان را قطع کنید، بهترین کار این است که در تنظیمات Audio، میزان In Game Voice Chat را روی پایین‌ترین حالت ممکن خود قرار دهید. در این صورت هیچ صدایی از سوی دیگر بازیکن‌ها به گوش شما نخواهد رسید.

کنترل وسایل نقلیه – تنظیمات Controller or Keyboard

halo infinite

کنترل وسایل نقلیه در بازی Haol Infinte اندکی دشوار است و زمان نسبتا زیادی طول خواهد کشید تا به آن عادت کنید. در این بازی، شما با تکان داد دوربین، می‌توانید جهت وسیله نقلیه را تعیین کنید، اما در این صورت کنترل وسیله نقلیه اندکی سخت و دشوار به نظر می‌رسد، پس دکمه‌های کیبورد را نیز برای کنترل و تعیین جهت وسایل نقلیه فعال کنید تا بتوانید راحت‌تر به این کار بپردازید.

نمای کلی و رنگ‌ها – تنظیمات UI

halo infinite

در بخش رابط کاربری (UI)، شما به گزینه‌های گسترده‌ای دسترسی دارید که با تغییر در آن‌ها نمای کلی بازی را می‌توانید متحول کرده و به آن چیزی که در ذهن خود دارید نزدیک‌تر کنید. یکی از اصلی‌ترین تغییراتی که در این بخش می‌توانید اعمال کنید، مربوط به رنگ‌‌هایی است که به دشمنان و تیم شما نسبت داده می‌شود. رنگ آبی برای هم‌تیمی‌ها و رنگ قرمز برای تیم رقیب مورد استفاده قرار می‌گیرد که قادر هستید آن‌ها را هر طور که دلتان می‌خواهد تغییر دهید. اگر احساس می‌کنید هر رنگی غیر از آبی و قرمز می‌تواند در تشخیص دشمنان و یارانتان برایتان راحت‌تر باشد، حتما آن را در بازی اعمال کنید.

مکان قرار گیری اسلحه در صفحه نمایش – تنظیمات UI

halo infinite

اگر دقت کرده باشید، قرار گیری بعضی از اسلحه‌ها در بازی به‌گونه‌ای است که اکثر صفحه‌نمایش را اشغال می‌کنند و شما نمی‌توانید دید خوبی نسبت به وقایعی که در اطرافتان رخ می‌دهد داشته باشید. از این رو، بهتر است مکان قرار گرفتن تفنگ را اندکی پایین‌تر بیاورید تا در هنگام استفاده از اسلحه‌های بزرگ، دید بهتری داشته باشید.

سابقه بازی – تنظیمات Accessibility

halo infinite

بعد از به اتمام رساندن هر دست از بازی، شما قادر هستید تمامی آماری که به ثبت رسید هاست را مشاهده کنید. این ویژگی می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد تا بتوانید خیلی راحت عملکرد کلی خودتان را بسنجید. این آمار را تمامی بازیکن‌های دیگر نیز می‌توانند مشاهده کنند، اگر شما دلتان نمی‌خواهد این اطلاعات در دسترس باقی کاربران قرار بگیرد، می‌توانید آن را از طریق تنظیمات بازی در قسمت Accessibility مخفی کنید.

TahaicHosseinGidoraAbayanامینDARKSIRENalinerdKurosStarwarszeroMEYSAMB300whitedaybreakbellعلیMillennium Earldamhazerکاپتان استخونیSP.morgan 𔓙PC gamer ;)

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

این تنظیمات را حتما در بازی Halo Infinite اعمال کنید گیمفا 
این تنظیمات را حتما در بازی Halo Infinite اعمال کنید گیمفا 
این تنظیمات را حتما در بازی Halo Infinite اعمال کنید گیمفا 
این تنظیمات را حتما در بازی Halo Infinite اعمال کنید گیمفا 
این تنظیمات را حتما در بازی Halo Infinite اعمال کنید گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Amir گفت:

    تورو خدا گرافیک و کیفیت و تکسچرا و نورپردازی رو ببین برای اوایل نسل هشته اینو از ویدیوهای منتشر شده هم به راحتی میشه تشخیص داد،در اصل این بازی رو فقط باید بصورت همون آنلاینش عرضه میکردن میرفت مسخرها گرافیک و سطح کیفیت گیرز پنج اینو قورت میده که هیچ میزاره تو جیب کوچیکش تازه گیرز سوم شخصه این که اول شخصه و همش محیط و نور و تکسچرا تو چشمه باید خیلی بیشتر روش کار میش هنوزم معلومه بازی کامل نشده بوده و کلا باید لغو میکردن و بازسازی میکردن و حتی اسم اینفینت هم تغییر میدادن.

    کاربر شماره 85🤘SABER🤘hmninjaArmageddonHosseinAbayanexampleMasuod EnayatiDARKSIRENalinerdmore
  • S گفت:

    مقاله بشدت مفید بود که به بعضی هاشون احتیاج داشتم
    مرسی🤩

    P.morgan 𔓙alinerd
  • آقا رسما بازی یک ایراد کلی داره ،منظورم کمپینشه …. مولتی بازی در حالت کلی طوری که بخوای مو رو از ماست نکشی بیرون ،واقعا چیز بسیار خوبیه و عالی در اومده ،من نمره ۹ از ۱۰ رو بهش میدم ،همه جوره با کیفیته …
    اما کمپین ، هرکسی بیاد بگه گرافیکش فلانه و ببدانه ،باید یک چشم پزشک بره ، خداییش نمیگم گرافیکش بسیار بالاست ،اما واقعا قابل قبوله ،اینو من نمیگم ،همه اونایی که تجربه کردن حتی سایتهای منتقد هم گفتن ….. گان پلی و گیم پلی بازی در سطح استانداردهای خود هیلو هست و واقعا قابل قبوله ….
    اما مشکل اصلی اینجاست به نظر من ، مدت زمان کمپین واقعا افتضاحه ، بسیار کمه ، میخوان با dlc بعدا بهش اضافه کنن و بگن آقا این بازی پشتیبانی داره اوکی ، اما این افتضاحه …..

    کمپین هیلو یه جورایی انگار ناقصه ….. من به کمپین ۷از ۱۰ میدم ..

    نمره درخورشه به نظرم …. خودم کمپین ۱ و ۳ رو بازی کردم ،قطعا این رو هم بازی میکنم ، اما ایراد (به نظر من) بزرگیه

    DARKSIRENjohn117Kuros
  • چند تا نکته رو باید با اپدیت های بعدی (البته مدت هاست اپدیت نداده) اضافه کنن . ۱- سرورها رو بیشتر کنن . من واقعا دیلی دارم و گاهی وقت ها بعد از کشتن کسی میمیرم .۲- اگزکیوشن (وقتی از پشت به حریف melee میزنی) رو باید انیمیشن دارش کنن مثل قبل(الان حتی کالاف هم داره) ۳- جت پک خیلی فان بود اما ۳۴۳ میونه خوبی باهاش نداره . فعلا همین ***** در مورد قطع کردن صدای پلیرهای دیگه ، خدا رو شکر پلیر های هیلو هم اکثرا سن بالا ترن هم کمتر حرف میزنن . حتی گاهی وقت ها دلت میخواد که حرف بزنن . صدا رو کلا قطع نکنین .

    P.morgan 𔓙
  • Armin گفت:

    قبل از اینکه برای پی سی بیاد خیلی هایپ بودم بعد از اینکه اومد دیدم اصلا اون چیزی نیست که من باهاش حال کنم.

    DARKSIRENjohn117FΛИŦΛSYKuros
    • گاهی وقت ها باید کنار اومد با همون چیزی که داری . یادمه وقتی هیلو ۴ اومد و اولین باری بود که بانجی نساخته بود ، خیلی بعد از تجربش ضد حال خوردم و بعد از یک ماه برگشتم به هیلو ریچ و همونجا موندم . الان ولی هیلوی دیگه ای نیست . باید باهاش کنار بیای .

      DARKSIREN
  • example گفت:

    هرچی گیم پلیش خوبه به همون اندازه گرافیکش افتضاحه!
    تو محیط های بسته گرافیک قابل قبول و حتی میشه گفت خوبه، اما به محض اینکه وارد فضای باز میشی گرافیک بدجور تو ذوق ادم میزنه، بافتا و سایه ها به شدت افتضاحن، با اینکه رو high هست همه چی اما بازم مدام حس میکنی گرافیک رو پایین ترین سطحه، طوری که چندبار رفتم و چک کردم ببینم همه چی همونه یا نه! خوبه یه سال روش کار کردن که شده این، کار نمیکردن چی فاجعه ای میشد!
    اما خوشبختانه گیم پلی بازی مثل همیشه فوق العاده است، اونقدری که رها کردنش سخته
    بعید میدونم از لحاظ داستانی به پای ریچ یا هیلو ۳ برسه اما تا اینجای کار خوب بوده امیدوارم ناامیدم نکنه در ادامه
    تا اینجا ۳-۴ ساعت پلی دادم، امیدوارم تا آخرش جذابیتشو حفظ کنه

  • Nakter#4939 گفت:

    گیم خفنیه من هنوز سراغ مولتیش نرفتم ولی تو کمپین با اینکه اولین هیلو ای بود که بازی کردم ولی رو مستر چیف تعصب پیدا کردم بازی از نظر گرافیک و طراحی مراحل فوق‌العادست دم استدیو ۳۰۳ گرم به خصوص دیزاینر هیلو اینفینتی اگه میتونید حتما تجربش کنید

    hmninja
این تنظیمات را حتما در بازی Halo Infinite اعمال کنید گیمفا