بازی‌های جدیدی که گیمرها نباید از دست بدهند - گیمفا
بازی‌های جدیدی که گیمرها نباید از دست بدهند - گیمفا
بازی‌های جدیدی که گیمرها نباید از دست بدهند - گیمفا
بازی‌های جدیدی که گیمرها نباید از دست بدهند - گیمفا

بازی‌های جدیدی که گیمرها نباید از دست بدهند

پست گیمفا
۱۷:۳۰ ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
بازی‌های جدیدی که گیمرها نباید از دست بدهند - گیمفا

امروزه بازی‌های دیجیتال به یکی از سرگرمی‌های مهم مردم در گروه‌های سنی مختلف تبدیل شده است. بازی‌های دیجیتال در پلتفرم‌های مختلفی همچون موبایل، پلی‌استیشن، لپ‌تاپ، تبلت و… قابل اجرا هستند و طیف وسیعی از بازی‌ها در زمینه‌های مختلف را شامل می‌شوند. از این رو آشنایی با این بازی‌ها برای کسانی که دوست ندارند به هیچ وجه بازی‌های جدید و مهیج را از دست بدهند بسیار مهم است. بر این اساس ما تلاش کرده‌ایم در این نوشته چند بازی جدید و مهیج را به شما معرفی کنیم تا از میان آنها بازی‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. بازی‌های معرفی شده در پلتفرم پلی استیشن قابل اجرا هستند. اگر شرایط مالی به شما اجازه نمی دهد تا از جدیدترین تکنولوژی ها در جهت سرگرمی استفاده کنید می توانید با در نظر گرفتن خرید قسطی پلی استیشن از بازی کردن لذت ببرید.

.

Red Dead Redemption ۲

Red Dead Redemption 2 که توسط سازندگان Grand Theft Auto V و Red Dead Redemption ساخته شده است، یک داستان حماسی از زندگی در آمریکا است که یک تجربه جدید از بازی چند نفره آنلاین را فراهم می‌کند. در این بازی پس از اینکه یک سرقت در شهر غربی بلک واتر به طرز بدی انجام می‌شود، آرتور مورگان و باند Van der Linde مجبور به فرار می‌شوند. در حالی که ماموران فدرال و بهترین شکارچیان در کشور در حال جمع شدن هستند، این باند برای زنده ماندن مجبور به سرقت و مبارزه در آمریکا می‌شود. از آنجایی که شکاف‌های داخلی عمیق‌تر تهدید می‌کند که باند را از هم بپاشد، آرتور باید بین ایده‌آل‌های خودش و وفاداری به باندی که او را بزرگ کرده، یکی را انتخاب کند.

Heavenly Bodies

وقتی صحبت از فضانوردی در دهه ۱۹۷۰ می‌شود، بسیاری از ما هیجانن‌زده می‌شویم زیرا می‌دانیم فضانوردی در آن دوره کار ساده‌ای نبود. اما بازی Heavenly Bodies این امکان را برای یک سفر فضایی در دهه ۱۹۷۰ مهیا کرده است. در این بازی مهیج، همه چیز در معرض خطر شناور شدن است و از این رو انجام هر کاری، کمی پیچیده‌ است. شما دست‌ها و پاهای فضانورد را کنترل می‌کنید و هر اندام ورودی متفاوتی دارد، بنابراین باید به معنای واقعی کلمه با کنترل‌ها در سناریوهای مختلف دست و پنجه نرم کنید.

Horizon Forbidden West

بعد از اینکه Horizon Zero Dawn به یکی از بهترین بازی‌های هیجانی تبدیل شد، Aloy برای یک ماجراجویی بزرگ‌تر بازگشته است. این بار او در حال کاوش در غرب است و با توجه به گیم پلی‌ای که تاکنون دیده‌ایم، کاملاً عالی به نظر می‌رسد. این بازی از منظر سوم شخص انجام می‌شود و بازیکنان Aloy را کنترل می‌کنند. Horizon Forbidden West در یک دنیای باز واقع در کالیفرنیا، یوتا و نوادا پس از آخرالزمان قرار دارد. بازی Horizon Forbidden West اولین بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و بعد از آن یک نسخه جدیدتر را هم وارد بازار کرد. نسخه‌ای دیگری از این بازی قرار است دوباره منتشر شود که تاریخ آن به درستی مشخص نیست.

Elden Ring

Elden Ring یک بازی فانتزی جدید است که به طور باورنکردنی جذاب است. این محصول حاصل همکاری جورج آر آر مارتین (نویسنده باز ی تاج و تخت) و تیم دارک سولز است. این بازی در سرزمینی به نام Lands Between اتفاق می‌افتد. شخصیت گیمر در این بازی Tarnished است که توسط خود او تعریف می‌شود. گیمر باید قطعات Elden Ring را که گم شدن آن باعث نابود شدن دنیا بعد از جنگ خدایان شده پیدا کند تا همه چیز به شکل سابق خود بازگردد. به طور با Elden Ring منتظر یک بازی فانتزی فوق‌العاده با مرگ و میر و ضربات فراوان باشید.

بازی‌های جدیدی که گیمرها نباید از دست بدهند - گیمفا

Persona ۵ Royal

Persona 5 Royal در ردیف بازی‌های هیجانی است و ششمین قسمت از مجموعه Persona می‌باشد. داستان این بازی که در توکیو اتفاق می‌افتد مربوط یک دانش‌آموز است که به دلیل اتهام حمله به یک فرد از آکادمی خود منتقل می‌شود. این دانش‌آموز که به دروغ متهم شده بود به همراه چند دانش‌آموز دیگر گروهی به نام Phantom Thieves of Hearts تشکیل می‌دهد و یک دنیای فراطبیعی را کشف می‌کند و در آنجا صاحب قدرت فرابشری می‌شوند. برای همین دانش‌آموزان تصمیم می‌گیرند با این قدرت، برخی از عناصر بد را از ضمیر بزرگسالان پاک کنند.

Persona 5 Royal مملو از شخصیت‌های جدید، افراد معتمد، عمق داستان، مکان‌های جدید برای کاوش، و کاوش‌های جدید برای دسترسی مخفیانه به مناطق جدید است. این بازی سبک بصری منحصر به فرد‌ ارائه می‌دهد. توکیو را کاوش کنید، دزدان شخصی خود را سفارشی کنید، صحنه‌های برش، پایان‌های متناوب و موارد دیگر را کشف کنید! حتی برای باتجربه‌ترین دزدان فانتوم، Persona 5 Royal چالشی جدید برای سرپیچی از قراردادها، کشف قدرت درون و مبارزه برای عدالت است.

LEGO Star Wars The Skywalker Saga deals

عاشق جنگ ستارگان و لگو هستید؟ پس ما یک خبر خوب داریم. این بازی جدید جنگ ستارگان با مضمون لگو به شما امکان می‌دهد تمام فیلم جنگ ستارگان را در یک ماجراجویی عظیم بازی کنید. این بازی خط داستانی بازی قبلی را دنبال می‌کند و در ۹ قسمت طراحی شده که هر قسمت آن شامل پنج ماموریت داستانی است. در این بازی چیزی بالغ بر پانصد شخصیت وجود دارد که البته همه آنها قابل کنترل هستند. یک نکته جالب در مورد این بازی این است که برخلاف بسیاری از بازی‌ها نیازی نیست که بازی را حتما به ترتیب پیش ببرید، بلکه از هر قسمتی که دوست داشته باشید می‌توانید شروع کنید. همچنین یکی از نکات برجسته بالقوه، توانایی سفر به هر سیاره، به هر ترتیب، در هر زمان است.

سخن پایانی

بسیاری از بازی‌هایی که در این نوشته معرفی شدند، برای اجرا نیازمند اینترنت پرسرعت هستند. علاوه بر این باید خرید حجم زیاد اینترنت برای اجرای کامل بازی را نیز بسیار مهم و ضروری است. چرا که مصرف اینترنت بازی‌ها بسیار بالا است. این موضوع ممکن است برای برخی از گیمرها خوشایند نباشد؛ از این رو توصیه ما به شما این است که راه‌های مقرون به صرفه را برای خرید اینترنت انتخاب کنید. یعنی سراغ بسته‌هایی بروید که قیمت آنها ارزان است. مثلاً بسته‌های ارزان اینترنت رایتل، می‌تواند یک گزینه خوب باشد که علاوه بر سرعت بالا، قیمت مناسبی هم دارد و می‌تواند نیاز شما به اینترنت را در طول بازی تأمین کند.

امین(ThomasAngelo(Born in vigiatoֆǟʍʊʀǟɨHadroDARKSIRENKurosP.morgan 𔓙damhazerH.SONYVisible 6-tigh manMEYSAMB300Alireza

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی‌های جدیدی که گیمرها نباید از دست بدهند - گیمفا
بازی‌های جدیدی که گیمرها نباید از دست بدهند - گیمفا
بازی‌های جدیدی که گیمرها نباید از دست بدهند - گیمفا
بازی‌های جدیدی که گیمرها نباید از دست بدهند - گیمفا
بازی‌های جدیدی که گیمرها نباید از دست بدهند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بازی‌های جدیدی که گیمرها نباید از دست بدهند - گیمفا