نقدها و نمرات Halo Infinite منتشر شدند [بهروزرسانی شد]
دو روز تا عرضهی بخش داستانی بازی Halo Infinite زمان باقی مانده است، اما وبسایتهای معتبر گیمینگ در حال انتشار نقدهای خود از این عنوان هستند.
خلاصهی برخی از نقدهای منتشر شده را میتوانید در ادامه مطالعه کنید:
GamesBeat 10/10
حالا من را یک طرفدار Halo در نظر بگیرید. قبل از این من به هیچ عنوان منتظر Infinite نبودم، اما حالا که بازی عرضه شده است و آن را تجربه کردهام، میتوانم بگویم فراتر از چیزی است که تصور میکردم.
VG247 10/10
عنوان Halo Infinite بینقص نیست. در برخی از نقاط بازی شاهد مشکلات و ناتوانیهایی هستیم، اما این یک عرضهی بینظیر است. بازی دقیقاََ همان هیلویی است که امروزه باید شاهدش باشیم. در حالی که شاید فکر کنید مطرح بودن سری Halo در صنعت گیم کمرنگ شده باشد، Infinite با قلدری تمام میگوید “نه Halo تمام نشده است”، حتی به تمام شدن این سری نزدیک هم نشدهایم. من دوباره برای آینده Halo هیجانزده هستم.
Stevivor 9.5/10
بازی Halo Infinite یک مثال واضح از این است که یک عنوان Halo در هستهی خود باید به چه شکل باشد و همچنین از سمت مقابل چگونه باید حس تازگی و مدرن شدن را القاء کند.
DualShockers 9/10
با برگزاری جشن ۲۰ سالگی، Halo Infinite یکی از بزرگترین، جسورانهترین و خلاقانهترین نسخههای این سری از زمان عرضه به شمار میرود و نوعی حس شاعرانه را به طرفداران انتقال میدهد. بازی در هر دو بخش چندنفره و کمپین به فرم خودش باز میگردد.
Gamespot 9/10
بازی Halo Infinite تلاش میکند تا معنای یک بازی Halo بودن را دگرگون کند. چیف را به یک پدر برای هوش مصنوعی سادهلوح تبدیل میکند که همواره ساز مخالف میزند و او را در یک جهان آزاد رها میکند. در نهایت مشخص میشود که ریسک انجام شده ارزشش را داشته و Infinite را به یک بازی خارقالعاده تبدیل کرده است. برخی از المانهای داستان را میتوان بخش ضعیف بازی دانست و قلاب گرپل نیز باعث میشود بقیهی سلاحها و تجهیزات مستر چیف کمی جذابیت خود را از دست بدهند، اما این موارد مشکلات بسیار کوچکی به شمار میروند. شاید بخش داستانی Infinite را بتوان پس از سالها، یکی از بهترین کمپینهای Halo دانست.
XGN 8.5/10
پس از سالها غیبت، Halo بازگشته است. حالا شاهد یک کمپین هیجانانگیز هستیم که به لطف تصمیمات درست تیم ۳۴۳ اینداستریز، توانسته حس و حال کلاسیک و Old School این سری را در خود حفظ کند. ساختار جهان آزاد جدید یک نسخهی سبکتر از ژانری است که میشناسیم، اما گیمپلی اعتیادآور باعث میشود که تجربهای بینظیر به ارمغان آید. حس و حال یاد شده در بخش چندنفره نیز دیده میشود. برخی مشکلات تکنیکال در بازی وجود دارند که باید اصلاح شوند، اما به طور کلی Halo Infinite بازی قدرتمندی برای یک فرنچایز مشهور محسوب میشود.
Gamer.no 8/10
بازی Halo Infinite از ابتدا تا انتها به سادگی یک بازی Halo است و احتمالاََ ۳۴۳ اینداستریز با این نسخه توانسته به جادویی که بانجی خلق کرد، نزدیک شود.
GameMAG 8/10
بازی Halo Infinite قطعاََ یکی از بهترین بازیهای امسال به شمار میرود و ما بیصبرانه منتظریم که ببینیم با بهروزرسانیهای بعدی، این عنوان به چه سمت و سویی میرود.
IGN 9/10
مستر چیف با گیمپلی جذاب و بخش چندنفرهی قدرتمند، به خاطر طرفدارانش بازگشته است. طرفداران در بخش داستانی شاهد صحنههای آشنا و نوستالژی نیز خواهند بود و احتمالاََ بیشتر از تازهواردان از بازی لذت خواهند برد. اگرچه همچنان ممکن است از داستان جاهطلبانهای که کم میآورد ناامید شوند.
Screen Rant 7/10
این قابل تشویق است که Halo Infinite در نهایت یک بازی تعیینکننده خواهد بود، اثری که خود را به عنوان یک فرنچایز شوتر سلطهگر مطرح میکند، اما هنوز به این درجه نرسیده است و مشخص هم نیست که چه زمانی رسیدن به این سطح را شاهد باشیم.
بازی Halo Infinite در تاریخ ۱۷ آذر (۸ دسامبر) برای رایانههای شخصی و کنسولهای ایکسباکس وان و ایکسباکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد. همانند دیگر عناوین Xbox Game Studios، بازی Halo Infinite نیز از روز انتشار روی سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) قرار خواهد گرفت. پیشنهاد میکنیم تریلر زمان عرضهی بخش داستانی این بازی را از طریق لینک درج شده تماشا کنید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات
بسیار عالی
بعد نگین شینجی بد پیش بینی میکنه😂 فورتزا و هیلو رو دقیق گفتیم. البته بنظرم هیلو با کامل شدن همه ی نقد ها به ۸۸ میرسه. حال شایدم نرسه باید دید.
.
این امتیاز برای هلیو اینفینیت و استدیوی ۳۴۳i برای الان عالیه و مطمئنم میرن به سوی بالای ۹۰.
مایکروسافت طبق حرفام بصورت کاملا عالی شروع کرده و در همین ۲۰۲۱ کل بازیای نسل هشتش رو داد😂 یعنی فورتزا و هیلو. حالا ببین بقیه ی نسل رو با شوترا و rpg های عالی چه خواهد کرد.
.
پس به شینجی میکامی ایمان بیاورید و به بازیایی که میگم شاهکار میشن هم ایمان بیاورید😜
بپرسی هم میگن ما نویسنده ها کامنت هارو تایید نمیکنیم😂 بلکه سایت ربات داره ولی این ربات چه دقیق کامنت شینجی میکامی رو نذاشته.
https://s4.uupload.ir/files/screenshot_۲۰۲۱۱۱۳۰-۲۳۳۹۱۵_chrome_elu9.jpg
فقط همینقدر بگم که قرار بود طبق خیال بافیای شما ایکس فنا، نمره برترین انحصاریتون، بالای ۹۰ بشه نه اینکه چنتا منتقدی که ایکس فن هستن جوری بهش نمره بدن که متاش از ۸۵ به ۸۷ برسه😂😂
این یارو اَس خیلی وضعش داغونه. میگه اگه پایین ۸۹ بشه که بدرد نمیخوره که….
آره داداش قرارم نبود که دلست ۲ متاش از ۹۵ پایینتر بشه ولی به لطف چنتا منتقد نفهم، متاش از ۹۶ رسید به ۹۳. بخاطر هیتای دور و برش
معلومه بد فشار خوردی که داری میگی چون اکس فن هستن نمره بالایی دادن 😀
گیم اسپات و ای جی ان فن مایکروسافت نیستن ۹ دادن یه یچزی بگو بگنجه
هیییی شما ها چقدر خنده دارید😂 من ایکس فن نیستم. من اهل فشار ایجاد کردنم و در مورد بازی هم اهل rpg و بازیای ترسناک هستم گلم.
حالا چه فیبل باشه چه استارفیلد چه هرایزن. من گفتم الدن و هرایزن باهم ۹۱ ۹۲. من با هیچ بازی دشمنی ندارم گلم😂
.
نه اشتباه گفتی لست باید ۱۲۰ میشد😂. ببین منطقی باش. برو ببین اول متا های بالای ۹۵ چی هستن دقیقا. یا انقلاب کردن یا به قدری جزئیات داشتن که نگو. از بابت طراحی محیط شخصیت پردازی داستان موسیقی و … هم بی نظیر و عالی بودن. از ایول ۴ بگیر تا رد دد و اسکایرم و زلدا و …
.
من فقط نگاه میکنم به گیم پلی و تریلر بازی و میگم متاش اینه. قضیه ی ولیجیم مربوط میشد به لیکای الکیش که متاش پایین اومد. من فکر میکردم ۲۰ ساعت گیم پلی داره. جالب اینجاست لیکا نصفشون درست بود نصفشون غلط. حتی باس اخر هم فرق داشت.
نمیخوام اسپویل کنم در کل. حالا ویلیج با این حال نامزدم شد دیگه😂 خیلیا هم عصبی شدن از جمله شما
.
از همین امروز میگم استارفیلد فیبل بالای ۹۰ برو بسوز و بساز 😂😜
خب حرف از بازی های متای ۹۵ به بالا زدی میخوام بهت انحصاری هایی معرفی کنم که توی خواب ات هم ندیدی مثل متال گیر سالید ۲ که انحصاری کامل ps2 هست و متاش ۹۶ عه یا مثل تیکن ۳ که انحصاری کامل ps1 هست و متاش ۹۶ هست یا اونموقه که فورتزا تون به دنیا نیومده بود گرن توریسمو ۱ و ۲ متای ۹۴ و ۹۴ داشتند و کلی بازی دیگه که هیلو ۱ رو درسته قورت میدهند زیر ۹۵ ها رو تازه نگم دیگه برات 😆😆😜😜
ادیت : گرن توریسمو ۱ متای ۹۶
خب افرین بازیای بالای ۹۵ با لست ۲ خیلی فرق دارن. به نتیجه داری میرسی. شرایط بازیای بالای ۹۵ رو که گفتم.
.
بعدشم از گذشته نگو از آینده و الان بگو😆. صبر کن ببینیم ۲۰۲۲ متای بالای ۹۵ رو کدوم بازی میاره.
زلدا؟ گاد؟ بایونتا؟
الدن رینگ؟ هرایزن فربیدن وست؟
یا اینکه
استارفیلد کبیر؟
تاریخ تکرار خواهد شد. سال ۲۰۱۱ انتقال شده به ۲۰۲۲. دوباره زلدا هست. بازی فرام سافتور هست. بازی راکستدی هم هست. بازی سونی که اون زمان انچارتد بود الان هم به عنوان گاد هست.
فقط اون موقع پورتال هم با ۹۵ بود ولی برای ۲۰۲۲ چیزی جاش پیدا نمیکنم😂 دد اسپیس ۲ هم بود.
.
بالای ۹۵ هارو میگم برات در تاریخ ۱۰ ۱۱ نوامبر.😜
گرن توریسمو هم اسفند میاد نگران نباش. ایشالا بالا ۸۰ رو میزنه
زلدا بیشم بالاترین کتاب سال بعد خواهد بود با ۹۷ و استارفیلد بنظرم ۹۳ -۹۴ میشه
گاد ۹۴-۹۵ میشه
هورایزن ٩٢-٩٣
الدن رینگ ۹۴-۹۵
گرن توریزمو هم ۸۰ کمه براش مطمئنم ۹۲-۹۳ میشه
گوتی هم ۴۰ درصد الدن رینگ پیش بینی میکنم
۳۰ درصد استارفیلد
۳۰ درصد هورایزن
گاد و زلدا شاید بخاطر اینکه یبار شدن دیگه جایزه ندن
امکان داره قوانین گیم اپارت اصلا ربطی به اینکه یبار جایزه برده نباشه و دوباره زلدا یا گاد شه
از الدن رینگ مطمئنم
هورایزن که صد در صد پایین تر از ۸۹ نمیشه و اگه مشکلات رو حل کنن شاید گوتی هم بشه
استارفیلد رو هم نمیتونم پیش بینی کنم ولی بنظرم سه حالت داره :
بدترین حالت اینکه بازی به مشکل سایبر دچار میشه و همه هیتش میکنن و یا واقعا بازی بد میشه که در این حالت شاید زیر ۸۰ بگیره که احتمالش کمتر از ۵ درصده
یه حالتش اینه که خیلی میترکونه و ۹۴ میگیره و رقیب قدر میشه برا گاد و زلدا و الدن
نظرته ولی زلدا مثل زلدای قبلی در اون حد فکر نکنم ظاهر بشه البته بالای ۹۰ رو میگیره.
گاد از ۹۴ بنظرم افت میکنه رو ۹۲ ۹۳
هرایزن بالا میره. ۹۱ ۹۲ حتی ۹۳
الدن رینگ ۹۱ ۹۲
گرن توریسمو ۸۰ به بالاس و ۹۰ به پایین هم خواهد بود. بنظرم ۸۵ ۸۶ رو بگیره
.
شما گرن توریسمو رو به شدت زیاد میگی.😂 حالا ببینیم چی میشه
الدن رینگ رو هم خیلیا خیلی بزرگش کردن. متای ۹۵ خیلی زیاده بنظرم. الدن رینگ چیز بخصوصی نداره که اینقدر روش تمرکز کردین. یادت باشه اگه جهان بازی خشک و خالی دربیاد حتی متا میتونه افت هم بکنه. من از الدن رینگ تعریف کردم ولی دیگه ۹۵ ۹۴ نمیشه. ۹۱ ۹۲ حتی شایدم پایین بشه.😂
حالا شایدم ۹۶ شد نمیشه گفت. این نظر منه
.
استارفیلد بالای ۹۵ رو شوخی کردم.😂 فعلا نمیتونم نظری بدم ولی بالای ۹۰ خواهد شد. اگر اون طوری که میگن باشه میتونه در حد اسکایرم هم باشه. یعنی همون ۹۵ ۹۶ باشه.
من خیلی گفتم و باز میگم بتسدا بعد این همه ۲۵ سال بازی الکی نمیسازه
اول اینکه پیش بینی های شما منو در عجب وا داشته و دوم اینکه نمی دونم چرا فکر میکنی که الدن چیزه بخصوص و.. نداره😑🤔 و مثلاً فکر میکنی استارفیلد خیلی چیزه بخصوصی داره!! کاش می تونستم دیده خودمو از دیدگاه و درک شما ببینم تا بهتر بفهمم قضیه چیه.. سعی میکنم بهش بیشتر فکر کنم شما نوآوری رو دقیقاً از چه بُعد و سویی میبینی و دقیقاً چه چیزی توی استارفیلد احساس کردی که به الدن رینگ میگی چیزه خاصی نداره.، اون چیزی که درونش هست رو شما نمیبینی چون سولزبورن بحساب نمیای
استارفیلد جا داره ۸۵ بشه ، جا داره ۹۵ بشه
بنظرم یا خوب درمیاد ۹۵ میشه ، یا در نمیاد و میشه در حد چمیدونم ( بازی ای تو اون حد هم ندارن😂 ، یا بده بازیاشون یا خوب ) ۸۵
الدنرینگ هم خواب ۹۵ رو نمیتونه ببینه ، نه اینکه بد باشه نمیتونه ۹۵ رو بگیره هورایزن و گاد احتمالش بالاست
زلدا هم بنظرم بیاد رو ۹۲ اینا و بازم گوتی رو بگیره😂 ( چون اون ۲۰۱۷ خیلی نو بود بازی ، الان نیست دیگه کلی بازی از روش کپی کردن ، از گنشین تا همین هورایزن دو )
زلدا اگه تو لیست نامزد های بازی سال هم بیاد خیلی می تونه رویایی باشه بخصوص برای طرفداراش تا چه برسه به گوتی.، الدن رینگ هیچوقت قرار نیست خواب برای متای بالا ۹۵ تا ۹۶ رو ببینه بلکه میخاد چه متای دقیق ۱۰۰ چه جوایز و چه گوتی رو ماله خودش کنه و همینطور فروش باور نکردنی. و اینکه زلدا بخاطره تکرار مکررات بودن هرگز نمی تونه جای رقبای سرسخت رو پُر کنه تو سال خودش آره ولی سال بعد اصلاً، بازهم میگم که اگه بهتر چشممونو باز کنیم میبینیم که کدوم یکی داره دایناسور وار میاد به سمت ۲۰۲۲ تا خاک و خون بپا کنه.
بنظرم بخاطر اینکه یبار بازی سال شدن زلدا و گاد سال بعد ندن بهشون
الدن رینگ هم خدایی ۹۵ حقش هست اما منتقدا لجن
بلاد بورن به اون شاهکاری ۹۱ شد بنظرم بلاد ۹۵ حقش بود اما حالا یکم از لج پایین اومدن و سکیرو رو گوتی کردن
هورایزن اگه بتونه مشکلات مپ و مبارزات سیستم دیالوگ رو برطرف کنه پتانسیل یه شاهکار رو کاملا داره و میتونه باعث شه گوریلا بره تو استودیو های درجه یک
زلدا هم صد در صد دوباره نوآوری داره ولی شاید افت کنه ۹۵ ۹۲ کمه براش
استارفیلد هم تو وجودم یه حسی بهم میگه بازی خوبی میشه اما در حد اسکایریم نمیشه
اما یه حسم میگه خیلی خفن میشه و شاید گوتی رو ببره
تاریخ تکرار خواهد شد، اما فکر نمی کنم استارفیلد شانسی واسه ی مقام پادشاهی بدست بیاره. چرا که بزرگ ترین ضعفش در سال ۲۰۲۲ انتشار دیر هنگام و دقیقه ی ۹۰ بودنش هست.. و اصلاً در عقل منطق چنین چیزی نمی گنجه که بیاد و بالاترین افتخار رو کسب کنه، من خوب درک میکنم که مفهوم این کامنت ها و مقایسه ها چیه. دوست عزیز منطقی باش یک بازی برای بهترین شدن در رقابت ها باید تمام موانع رو سنجیده باشه و در هر موقعیتی خودشو به بهترین شکل نشون بده.. استارفیلد قرار نیست توی ۲۰۲۲ برای گوتی شدن رقابت بکنه بلکه حدفش چیزه دیگه ایه.
دقیق منظورتو نفهیدم .
اسکایرم ۱۱ نوامبر ۲۰۱۱ اومد و در گیم اواردز هم حاضر شد.
استارفیلد هم ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ میاد و در گیم اواردز حاضر میشه.
این اتفاق برای والهالا و دیمن سولز و بازیای دیگه هم افتاده.
حالا بگیم تاخیر خورد. خب اونوقت که هیچی دیگه باید تا اخر ۲۰۲۳ صبر کنی و گوتی شدنش و متاشو اون موقع ببینی.😉
خودت میگی از گذشته نگو بعد هر دیقه متای اسکایریم رو برامون تکرار می کنی😂😂😂
لست۲ قطعا و بدون شک از اون اسکایریمی که الان غیرقابل تجربس بهتره. یادت که نرفته اوایل متاش ۹۶ بود؟ متای لست۱ و انچارتد ۲ هم ۹۵ و ۹۶ شده که دیگه حرفی نتونی بزنی…. بعضی وقتا یه چیزایی میگی آدم خندش میگیره😂 لست۲ پرافتخارترین بازی تاریخه و تمامی بازی ها مخصوصا اسکایریم باید جلوش زانو بزنن. تمام😉
.
(شینجی کمی فکر کرده ، چیزی به ذهنش نمی رسد و می گوید: بیگ وینر فاقد اهمیته😂😂😂)
حالا شکر تو بحثتون ولی بیگ وینر واقعا فاقد اهمیته جناب
متال گیر سالید ۲ کجاش انحصاری کامله؟ کل سری متال گیر به جز سالید چهار و ۱ تازه اونم بخاطر قدیمی بودن بازی و اینکه اون زمان اکس باکس نبود روی پی اس ۱ اومد یه چیزی بگو بگنجه
من اصن کاری به دعواتون ندارم اصن همدیگه رو بخورین نه فن ایکسم نه فن پی اس ولی یه چیزی رو نفمیدم اینا که گفتی چجوری قراره هیلو ۱ رو قورت بدن؟ هیلو کامبت ایوالود متاش نود و هفته از همهی اینا بیشتره که…یعنی میگم اگه بحث متا باشه که کامبت ایوالود از اینا نمرهی بالاتری داره
در همین حال هیلو ۱ با متا ۹۷:من برات شوخیم؟
متا هیلو ۳ بالای ۹۷ هیلو ۲ ۹۸
فقط خواستم فشار بخوری
فقط اون قسمت از کامنتت که گفتی من ایکس فن نیستم. اهل فشار ایجاد کردنم. آره معلومه چیجوری بخاطر کامنتای من رفتی بیستا اکانت درست کردی که یسره فقط به سونی فنا دیس بدی و هی کریتوس رو مسخره کنی😂 آخرم که اونجوری نابود شدی و لو رفتی. اون کسی که میدونه حرفاش غلطه و خودش از خودش تعریف میکنه و اکانت درست میکنه تا به کسایی که مخالفش هستن دیس بده، فشاریه یا من ناقلا؟😜😂😂
چرا باید ازینکه هیلو نتونسته به متای ۸۸ برسه،فشار بخورم. اتفاقا خیلیم خوشحالم ازین بابت…
تایید لطفا…
جوووون فشار بخور. یکیم میارم کوجیما از اونم فشار بخوری.
اینا نباشن گیمفا پر هیتر میشه. من دارم تنظیم میکنم ترازو رو 😂
جناب حضرت شینجی میکام شما از کجا پیش بینی کردی که متای الدن رینگ ۹۱ تا ۹۲ میشه؟؟! اونم با هورایزن بقله هم. پیش بینی ای که کردی هیچ قدر ارزش نداره و نوعی خیال پردازی بیشتر نیست چون اصلاً قرار نیست که الدن زیره ۹۶ نمره بیاره بلکه متاش خوده خوده ۱۰۰ میشه این از من به شما اگه هم باور نمیکنی دیگه برمیگرده به سطح درک و تفکره خودت..
داداش درسته الدن خیلی بازی شاهکاری میشه ولی خدا وکیلی یکم انتظارت رو پایین بیار
۱۰۰؟
این برا همه قفله
بیشتر از ۹۱ حداقل باید بشه بازی به اون کوچیکی سکیرو متا ۹۱ ژانر خودشم بالا برد الدن رینگ تازه بزرگ تر و غنی تر هست
من بنظرم الدن میشه ۹۴
منم فک میکنم تو همون دور و ورا پرسه بزنه ۹۴ خوبه امیدوارم بعد از این میازاکی از سولز یکم جدا بشه بره سراغ تجربه های جدید مثل سکیرو و بلادبورن
برادر الدن بالای ۹۶؟ بابا دیگه این خیلی زیاده😂
استارفیلد با اون نواوری و عظمت به این متا حتی شاید نرسه. چه برسه به الدن رینگ در حد دارک سولز ۲ و بلادبورن ظاهر میشه. حالا شاید ۹۳ رو زد. ۹۶ عدد بزرگیه جناب.
خواهیم دید دوست عزیز، شما داری اَثره ۱۵ شاخه ی میازاکی رو دارک سولز ۲ برابر و مقایسه میکنی؟! خیلی خنده داره ولی خوب میشه درک کرد چونکه شما با سری سولزبورن چندان میونه ی نزدیکی نداری و این طبیعی ه، هنوز متوجه نیستی الدن رینگ تا چه اندازه فراتر از چهارچوبش پا گذاشته.
فیشاری جان! خوبه تو همون عکسی که فرستادی یارو گفته انتظار ۸۵ به بالا دارم که همین هم شده – بعد حتما dual shockers و IGN هم اکس باکس فنن که ۹ از ده دادن – خوب شد نسل نه اومد که سوزش فن بوی های ایرانی رو هم ببینیم
متای هشتاد و هفت فشار داره آخه؟😂😂 این متاها برای سونی فنا خاطرس کوچولو. مارولز اسپایدرمن ۲۰۱۸ با ۱۱۶ تا نمره،متای ۸۷. فهمیدی؟
هر موقع تونستید بازی اکشن ادونچر با متای بالای ۸۵ بدین،بیاین اینجا حرف از فشار خوردن ما سونی فنا بزنین.
تایید گیمفا
اول اینکه بله واسه شماها فشار داره وقتی معتقد بودید متاش میشه ۵۰ – دوما جالبه اینقدر حقیر شدید که هنوز حرف از گیمای نسل هشتتون میزنید ، لازمه به متای کیلزون که هیلو کیلر بود اشاره کنم؟ اونم خاطرست واستون دیگه نه؟ منتها از نوع بدش – بعد جالبه تو شوتر کم میارید میاید میگید اکشن ادونچر – اونم خواهیم دید فن بوی ها
هر موقع تونستی ریسینگ با متای بالای ۹۰ پلی بدی یا حتی یه شوتر با متای بالا ۸۵ بعدش بیا حرف از فشار خوردن بزن .
Killzone هست دیگه، چرت نگو جان من
آره کیلزون با متا ۶۰-۷۰
خب اگه اینجوره من می تونم شوتر با متای ۹۷ یعنی halo ce رو بازی کنم
شما هایی که بازی از اولین تریلر گیم پلی هیتش کردین و الان والا باز حالا خوبه که ۸۷ گرفته به لطفتون :((
اینم نظر ی نفر که حتی طرف دار بازیتون نیست 🙃
دانلود منطق
خو اگه اینجوریه ، اینم هیتراش نمره کم دادن وگرنه باید ۹۲ میشد…..
دانلود منطق برای فن بوی……
ترول مضخرف اگه۸۷بده پس ratchet آشغاله!
بابا این سطح از فشار بی سابقه س خداشاهده
منتقد های ایکس باکس فن دیگه چه صیغه ای هستن
نمیدونم چرا گیمرای ما فک می کنن بازی متاش زیر ۹۰ باشه پس ضعیفه…میخوای برات مثال بزنم؟ کل سری مکس پین از یک تا ۳ فوقالعاده هستن ولی هیچکدوم بالای ۸۹ نگرفتن درحالی که همشون جز بهترین های زندگیم ان و تقریباً تو کشور ما اکثر گیمرا خاطره دارن باهاش
حتی هیلو ۴ برای خودم حتی از ۱ ، ۲ و ریچ جذاب تر بود ولی از همشون کم تر گرفته به جز پنج
هی دهن آدم باز می کنید حیف که سایته و نمیشه با فحش دادن ازتون استقبال کنم ولا جرئت داری بیا تلگرامی جایی حرفاتو بزن ببینم چی داری زر زر کنی
هر دفعه میام سایت کامنت های چهار تا بی فکر که اسم خودشونو گذاشتن گیمر می بینم حالم بد میشه… باشه بابا سونی خوبه راحت شدی الان؟ فشارت خوابید؟ د بیا پایین از روی اون منبر بی صاحاب
خب برادر تو که فن بوی نیستی چرا خودتو قاطی این بچه بازیا میکنی؟به ولله من خودم عاشق لست بودم ولی دیگه اینقد شما ها همه جا لست لست کردید حالم از لست بهم میخوره.نمره لستم شده ۹۳ بالا بری پایین بیای همینه مردم اگه ۲۰ ۳۰ سال دیگه بیان نمرات بازی های قدیمی نگاه کنن نمیگن این بخاطر چند تا منتقد نفهم از ۹۶ شده ۹۳ یا بخاطر هیتر و اینجور حرفا، میگن متای این بازی ۹۳ بوده وسلام.خیلی جالبه کلا هر بازی که مال سونیه متا و جوایز و اینچیزها مهم و ملاک میشه ولی اگه بازی یه شرکت دیگه متا بالا بگیره دیگه متا اصلا مهم نیست.یادمه وقتی رد دد ۲ متای ۹۷ گرفت ( که الحمد الله) این متا برای شما سونی فنا مثه رویاست چند تا سونی فن تو جا های مختلف سعی میکردن بگن متا و این چیزا مهم نیست و از اینجور مسخره بازیا.در مورد لستم بگم که اره بازی فوق العاده ای بود خودمم قبول دارم ولی اصلا و ابدا انقلابی نبود به نظرم بازی مثل gta 3 خیلی بیشتر از لست (هر دو نسخش) به صنعت گیم خدمت کرده وسلام.
متاش متاسفانه شد ۸۵ با نقد های بیشتر
ولی خودم مستر چیف کالکشن رو شروع کردم
از هیلو ۱ اولش سخت بود ولی بعدش اومد رو دستم و حال کردم خوبیش این بود که نمیگه کجا بری خودت باید پیدا کنی که خیلی خوبه
۳۴۳ بتونه اون متایی که سر هیلو ۴ گرفت رو دوباره بگیره شاهکار کرده بالا ۹۰ براش پیشکش 😹😹😹
یکم هم خودت به خودت ایمان بیار دفعه بعد بازی با متا ۷۰ بیرون ندی 😹😹😹
هی فن بوی مولتی اکانت پس اگه ۸۷ بده ratchet هم آشغاله
راستی اینم برخلاف حدس هات زیر ۸۷ شد و ۸۶ شدش
دیگه جمع کن برو از سایت😹😹😹
من سایت نباشم شما هم نیستی که😂
باید من باشم فشاریت کنم تا ببینیمت. فعلا متا ۸۷ هستش. بعدشم ۸۵ الی ۹۰ رو دوماهه میگم نگران نباش برو کامنتامو بخون بچه جون.
وقتی هرایزن هم اومد دعا کن ۹۱ ۹۲ نشه بلکه بیاد ۸۹ ۸۸ بشه اوکی؟😂
.
ول کن با عددا بازی نکنیم. شوخی کردم یکم حال کنم
جالبه نمره بازی رو از خودت در میاری واسه اینکه هیتش کنی
#نسل_سخت
#خود_فریبی
یک طوری سوت و دست میزنن سر هیلو شون انگار بهشون کل دنیا رو دادن چقدر بیچاره ها کم توقع هستند 🤪🤪🤣🤣 حالا نمیدونند سونی هر سه ماه یک بازی بالای متای ۸۵ تحویل میده و هر سال هم یک شاهکار اگر تحویل نده شب اش صبح نمیشه
“هر سه ماه یک بازی بالای متای ۸۵”
این بازیا کجان که ما اسمشم نمیشنویم؟ الان امسال چه کار خاصی کرده سونی؟ هی میگم جنس از موتوری نگیرید واسه همینه
😂 ای قربون بازیای ۲۰۲۱ تون بشم
رچت و ریترنال بود دیگه.
حالا بیا استدیو های مایکرو رو نگاه بنداز که چطور پلی گراند متا ۹۲ داد بیرون. چطور ۳۴۳ یه متا ۸۷ داد. چطور دابل فاین متا ۸۷ داد. آرکین متا ۸۸ داد. دی ال سی و اینارو کار ندارم.
اینا واقعا کافی نیست؟🤔
اگه کافی نیست صبر کن گیم اواردز جواب میدمت😂 ۲۰۲۲ ۲۰۲۳ ۲۰۲۴ برای مایکرو اونقدر پره که نگو
۲۰۲۲ هلبلید و استارفیلد کبیر. اخ اخ فشار
۲۰۲۳ پرفکت دارک و اوود. دیگه خیلی بد شدی الان
۲۰۲۴ فیبل💛 و ایندیانا جونز. دیگه ناکوت
.
اینا طبق شایعاته ها نگی شینجی الکی گفت😂 حداقل برای هر سال دو بازی هست. حالا از ردفال و استاکر و اسکورن و نمیدونم بازیایی که شایعه هر روز از طرف مایکرو میاد رو نگم برات.
میگن یه ثردپارتی گردن کلفت رو مایکرو انحصاری کرده😂 اونم واسه ۲۰۲۲ بیاد حالت دیدن داره.
برو بازیاتو بزن بدو برو
حرف مفت نزن داداش
پس ratchet آشغال اگه این مگا بده
شما فن بوی ها که از دکل همون ratchet بالا میرین
جناب بنده ندیدم که چه گفته بودی فشار بخور 🗿
رسید ۸۶😹😹😹
دقیقا بر خلاف پیشبینی هات که میگفتی بالای ۸۷ میشه
یکم بگذره میاد رو ۸۵
اخه میدونی من تو چی موندم؟یه عده قبل انتشار مفتن:شاهکار بالای نود.یه عده ای هم میگفتن لستو قورت میده.حالا الان یه عده میگن ما همین متا رو پیش بینی می کردیم.
خوبه
میدونستم بالا ۹۰ نمیشه ولی ۸۷ بالاترین انتظاری بود که ازش داشتم مبارک همه طرفداراش بازی یه موفقیت واسه ایکس باکس شد تجربش واجب شد …. اینهمه هیلو نفتی نفتی راه انداختین الان ببینم پیداتون میشه چیزی هم بگین ….
الان همه تو مدرسه ان بزار بسته شه می ریزن تو کامنتا🙄
شت😂😂😂
چه تیکه حقی…
تبریک میگم به طرفداران هیلو و ماکرو فنها.
عالی و طبق پیش بینیم نمره گرفته
هر چند که نمره توی تجربه بازی اونچنان تاثیری نداره.
دقیقا
قیافه اونایی که میگفتن زیر ۷۰ میگیره و هیلو نفتی و هیلو نسل هفتی دیدنیه.
ببینیم از توی غار پیداشون میشه یا نه
هرچند که پرروتر از این حرفان که کم بیارن.
خیلی وقته که یه بازی اول شخص بالای نود نگرفته چون معیارها عوض شده منتهی نمره ۸۷ نشون میده بازی فوق العاده شده و از نقدها هم مشخصه.
بازم تبریک به همه طرفداران.
لذتشو ببرین.
اونا دگ وجود خارجی ندارن
از مایع به گاز تبدیل شدن😁😁
نقد یوتوب IGN و Gamespot رو دیدم هر دوتا نمره ۹ رو دادن.
اینجا اشتباه نوشتید.
تبریک به طرفدارا. معیار اصلی من منتقد IGN بود. اگر بشناسید Ryan MaCathry از طرفدارای قدیمی هیلو هست و نقد خیلی خوبی داشت از بازی به نظرم.
امیدوارم که همه رفقا ازش لذت ببرید.
گویا در متاکریتیک اشتباه ثبت شده بود. احتمالا چون مجزا نقد شدن بخش های چندنفره و تک نفره این اشتباه رخ داده. الآن اصلاح شد.
Mccaffrey*
حقش بالای ۹۰ بود یه سری سایت در پیت خراب کردن متاشو.
آره راست میگی بازی های آشغال یوبی سافت هم حقشون بالای ۹۰ بود با کلی باگ و داستان موزی تکراری با اون آنتاگونیست های قراضه ساختگی و گرافیک سیاه و سفید سال ۲۰۰۹ این هم حقش ۹۸ بود باید بهترین نسخه میشد و ۳۰۰ تا جایزه میگرفت 😢😢😢😒😒🤪🤪🤮🤮😷😷😂😂 فعلا که طرفدارا ریختن اعتصاب کردن و دارن از عصبانیت در و پنجره ۳۴۳ رو بمب باران میکنند
۹ دادن گیم اسپات خیلی به چشم میاد
من پیش بینیم ۸۷ بود
دیگه خیلی که بشه ۸۹ میشه
چرا اینقدر نمرات پی سیش کم شده؟؟
الان ۸۱ه
چون نقد های پی سی خیلی کمن
احتمالا بهینه سازی بد بوده وگرنه دلیل دیگه ای نمیبینم
تعداد نقد ها ۶ تاست 😐
تاریخچه سری Halo:
.
Halo: Combat Evolved (2001) (97)
Halo 2 (2004) (95)
Halo 3 (2007) (94)
Halo Wars (2009) (82)
Halo: Reach (2010) (91)
Halo 4 (2012) (87)
Halo: Spartan Assault (2013) (53)
Halo 5: Guardians (2015) (84)
Halo Wars 2 (2017) (79)
Halo Infinite (2021) (87)
.
تعداد: ۶ نسخه اصلی ، ۴ نسخه فرعی (۱۰ نسخه)
میانگین نمره: (نسخه های اصلی: ۹۱ ، کل نسخه ها: ۸۵)
تاریخ انتشار اولین نسخه: ۲۳ آبان ۱۳۸۰
قدمت: ۲۰ سال
بهترین نسخه از نظر متا: Halo: Combat Evolved
بدترین نسخه از نظر متا: Halo: Spartan Assault
رتبه نسخه Infinite: پنجم
داداش هیلو وارز کلا فرق داره.
استراتژیکه
بازیش توی دنیای هیلو هست اما یچیز دیگست با سبک متفاوت
تاریخچه سری هیلو و همه مجموعه های دیگه شامل هر بازی ای میشه که با نام مجموعه که اینجا Halo هست منتشر شده. (بجز بازی های موبایل) و اینکه میانگین نمره نسخه های اصلی رو بصورت جدا نوشتم.
کلا گفتم.
توی تاریخچه معمولا بازیهای یک سبک و سیاق اشاره میشن.
هیلو وارز ای پی کاملا جداست و نمیارنش توی سری هیلو چون خودش اساس خودشو داره
علی دمت گرم که زحمت میکشی ، زمان میزاری و تاریخچه نمرات فرنچایزای مختلفو در میاری و با بچههای سایت به اشتراک میزاری
اصلا به دیسا و واکنشای منفی توجه نکن و با قدرت ادامه بده
من به شخصه احترام زیادی برای کارت قائلم
فقط برام جالبه که چه اشخاصی بهت دیس دادن
اینا با محتوا کامنت کاری ندارن فقط میخوان ایراد بگیرن
ممنون برای انرژی مثبتت🌹
به هیچ وجه به دیس لایکا توجه نمی کنم و هیچ اهمیتی برام ندارن. هدف من طرفدارای واقعی این مجموعه هست ، نه کسایی که منتظرن من کامنت بدم تا دیس رو بکوبن.
بازیه خوبی شد بخش آنلاین اش که رایگان است و خیلی محبوب تر از وارزون و فورتنایت و اینا شد بخش داستانی هم ۶۰ دلار با اینکه یکسری کمبود ها توش داره که توی نقدها هم بهش اشاره شده اما در کل بازی عالی هست و به اوج داره برمیگرده نمره متاش الان با متای هیلو ۴ مساویه و این یعنی پیشرفت !!!
خب حالا که زحمت لیست هیلو رو کشیدی یه لیست هم از کیلزون بده به همین اندازه و جزئیات
مشکل لیست چی بود که دیس دادی؟! هم تو و هم بقیه کسایی که دیس دادن. چه ربطی به کیلزون داشت؟ اوکی بزار نسخه جدیدش بیاد یا یه خبری چیزی ازش بیاد بعد تاریخچشو میزارم ( البته قبلا هم گذاشتم نمیدونم دیدیش یا نه)
لیست مشکلی نداره تازه بی نظیره👌خودتم مشکلی نداری توهم جات تو قلب ماست🤗مشکل از جای دیگریه
چرا انقدر دیس اومده تاریخچه هیلو رو گذاشته یکم به اطلاعاتتون بیفزاید
چرا فشار میخورید ؟؟
علی جان سلام بازم دمت گرم ک وقت گذاشتی 🌹
🌷🌷
سلام
با کاهش متا بعضی جاهای لیست باید ویرایش بشه:
.
Halo Infinite (2021) (86)
میانگین نمره نسخه های اصلی: ۹۱ به ۹۰
رتبه نسخه Infinite : پنجم به ششم
برید کنار سونی فوت شد😓🤣🤣
نماد مایکروسافت با متای بالا ۹۰ نگرفته گوتی ۲۰۲۲ اومد
Windows Central 100
generation Xbox 99
XboxAddict 95
Stevivor 95
Xbox Tavern 93
Pure Xbox 90
ما هم نفهمیدیم اینا چه سایت هایی هستن
از اسماشون وضعشون معلومه😹😹😹
Dual shockers هم ۹۰ داد جهت اطلاع.
و احتمالا میدونی چه سایتی هستش
ای جی ان و گیم اسپاتم ۹ دادن.
گیم اسپات مگه همونی نبود که از آب و گربه و بامبو بازی های سونی و نینتندو ایراد میگرفت الآن شد معتبر؟😹😹😹😹😹😹😹😹
گیم اسپات همیشه جزو معروف ترین و سختگیر ترین منتقدین صنعت گیم بوده. چون شما یه جا سوختی نامعتبرش نمیکنه.
همونطور که گفتم ای جی ان و دوالشاکرز عزیزت هم ۹ دادن.
حرف دیگری نیست؟
کاری به نقد های گیم اسپات ندارم ولی نمره ای که به لست ۲ و سایبرپانک داد و باعث گریه ی خیلیا شد رو حال کردم چون حق هم بود
سایبرو موافقم چون دقیق یادمه وقتی همه داشتن ازش تعریف میکردن و همه نمره بالا داده بودن فقط گیم اسپات بود که نمره پایین داده بود و گفته بود بازی پر از مشکل و باگه و یک عده اونموقع کوبیدنش اما بعدش فهمیدن اشتباه کردن.
والا رفتیم توی سایت متاکریتیک، اینارو دیدم، فهمیدم یسری منقدا فقط آمادن که به هیلو و گیرز ، نمره بالا بدن. لامصب هر منقدی که پسوند یا پیشوند ایکس باکس داشت، به هیلو نمره ۹ یا کامل داده!!
باشه بای
آهان
این هم مدرک حرفت
https://imgurl.ir/uploads/r138968_Untitled-2.jpg
https://imgurl.ir/uploads/c844487_Untitled-1.jpg
علی پاور در آکانت n ام وارد می شود
قشنگ از کامنتات مشخصه ۱۱ سالت بیشتر نیست خداا شاهده 🤣🤣🤣
دوال شاکر : Halo Infinite is the biggest, boldest launch that the series has ever seen; and it’s exactly what the Xbox Series X needs.
یا انگلیسی بلد نیستی یا دوال شاکر هم فن مایکروعه 🙂
عوضش پلی سنس بهش ۷۰ داده😹😹😹💪
#فیشار
برید تو غار درم ببندید سونی فنای عزیز
سونی دیگه کم کم میترکه متا انحصاری های این نسل ایکس باکس همش بالای ۸۵ هست از نظر فروش هم که داره میترکونه سونی هیچ راهی جز انتشار انحصاری های روز عرضه رو پی سی نداره
تا اون جایی که ما میدونیم کلا اکس باکس دوتا بازی بالای ۸۵ داشته فورزا ۵ و هیلو تموم شد و رفت سونی هم بار ها تاکید کرده روز عرضه بازی رو پیسی نمیده
متاسفانه الان سونی از تنسنت هم بیشتر سود داره و پرفروش ترین کنسول رو هم داره انقدر بدم میاد از اون مایکرو فنایی که با نام پیسی پلیرمیان سونی رو هیت میکنن
فقط اینو بهت بگم که هیلو بهترین انحصاری ایکس باکس، متای ۸۷ گرفته. تو سال ۲۰۲۲ وقتی هورایزن ۲ و گاد راگناروک اومدن، بیا توی بخش کامنتا ازین اراجیف بباف .ازین که سونی بلاد رو برای پی سی نمیده که جنابعالی ۶۰ فریم پلی بدی، داری چرند میگی.
سونی هیچوقت با بازیای مثه گیرز و هیلو نمیترکه.
تو هم بهتره دست از فن بوی بازی بکشی. ولی خب برات سخته به نظرم
مضخرفت نگو وقتی استارفیلد با متا ۹۷ اومد ببینم چی میگی
داداش سونی اخرین شرکت تو صنعت گیمه که باید نگران سودش باشه. کامیونیتیش بزرگ بزرگه. به هیچ وجه سونی قرار نیست سودشو از دست بده. مجبور هم نیست بازیاشو برای پی سی بده. داره برای سود بیشتر این کارو میکنه
لطفا بعد از مصرف گرد نخود کامنت نذارید وگرنه نتیجش میشه کامنت این دوستمون 😂😂
این متا هایی که واسش کلی ذوق زده شدی برای سونی فنا خاطرست. دیگه نیازی نیست بازی هایی که از اول نسل منتشر شدن و فروش بسیار خوبی هم داشتن رو نام ببرم. اگه متا اینقدر واست مهمه که متای همون بازیا هم کفایت میکنه :))
دقیقا درست میگی. ولی فراموش نکن این متا هاییم که شما سونی فن بویا براش ذوق زده میشین برای طرفدارای راکستار خاطرس. دست بالای دست زیاده داداش
ربطی به بحث نداشت. من جواب این دوستمون رو دادم که میگفت سونی داره میترکه. اون فنبوی نیست من فنبویم ؟! 😂😂
کاری به بحث شماها نداشتم.فقط اونجا که گفتی برای سونی فنا خاطرس خواستم بگم سونی هم خودش از نظر متا زیر راکستاره. در ضمن اونجا که بهت گفتم فن بوی زیاده روی کردم شرمنده.
بده بلکه کمتر از دکل مایکروسافت بالا بری😹😹😹
😂
اولا فن بویا رو بگو کودک
دوما حداقل متاش ۹۲ بود یه چیزی ولی جدا ۸۷ فن بویا رو کجا بفرسته؟
آخه چرا فضای پستو سمی میکنی!!
الان کسی چیزی گفت؟
انگار امثال تو براتون موفقیت عناوینتون مهم نیست
فقط دنبال تخریب هستید
۴ تا پیام بده که آدم حالش خوب بشه
برای سنته یا اینکه تازه با دنیای گیم آشنا شدی
دقیقا..متاسفانه امثال اینجور آدما از هر نوعیش خیلی زیاد شدن…
و هر لحظه سم و لذت گیری رو تو صنعت گیم ما کم میکنن
تبریک میگم البته یکی از دلایل اصلی کیفیت بالای بازی در حال حاضر بدلیل انتقادات سال پیشه ، در حالی که خیلیها با حمایت از اون نمایش اون رو هنری میدونستن . پس لطفا کم بگید بسوزید یا برید توی غار چون تجربه الان بازی ارزش اون حرفها و صبر رو داشت
درست درو ببندید طوفان هیلو نبردتون
طوفان؟ متا ۸۷ رو میگی؟ مگه سونی کم از این متاها داشته؟ ما دیگه عادت کردیم به این متاها … شما هم به جای این حرفای بیهوده و بچگونه از بازی لذت ببر
سونی اصلا شوتر نداره که بخواد متا داشته باشه
من گفتم شوتر؟
کیلزون ۲ سلام میرسونه 😒 راستی رزیستنس هم نزدیک بود یادم بره 😂
اونا مال ۱۰ سال پیشن که……
هیچکدوم از اون دوتا ته گفته خاک پای هیلو ام نبودن نیستن و نخواهند بود بالاترین متای کیلزون ۹۱ بوده هیلو ۹۷ پس بشین سر جات
اصلا کامنت UMK3 رو بخون بعد بیا حرف بزن . من جوابم به اون طرف بود که گفت سونی شوتر نداره اشتباه گفتم ؟؟ یعنی کیلزون و رزیستنس مال سونی نیستند؟؟ بعدشم مگه من گفتم هیلو متاش کمه؟
لااقل از رچت اند کلنک که انقد پزشو میدید بیشتر شد!
رچت ۸۸ شد🙂
اطلاعات غلط نده
رچت شده ۸۸
داداش بسه
الان همه رفتن تو غار :))))))
البته از خنده
چیکار به بقیه دارید شما؟ بشین بازیتو بکن لذت ببر نوش جونت
قبل اطلاعات دادنم یه سایت میشناسم اسمش metacritic برو همیشه سرچ کن
فکر کنم نمره اشتباهی خوندی عزیز
متاش ۹۷ نشده شده ۸۷ 😁
بازی نمراتش عالیه
تو هم دنبال دعوا نگرد
کسی هم غار نمیره
متای رتچت کارتونی از نماااااد ایکس باکس بیشتره😃😃
متای هورایزن و رگناروک بیاد شما باید کجا برین که غار جوابگوتون نیست
اگه با منطق تو باشه الان متا شبیه ساز پرواز ماکروسافت از همشون بیشتره
هنوز نفهمیدی سبک بازی چیه
یکی از فشار خورده هاست مایکروسافت این نسل رو عالی شروع کرده سعی کن هضمش کنی این رو عشقم
نمیخوام دعوا کنم ولی انچارتد ۲ با ۹۶
گاد با متا ۹۴
لیدل بیگ پلانت ۹۵
لست ۱ ۹۵
گرن توریسمو ۱ هم ۹۷
دیمنز سولز ریمیک هم ۹۲
لست ۲ هم ۹۳
انچارتد ۴ ۹۲
و … اگه به فلایته که میگی تازه اومد دیمنز سولز ۹۲ هم هست گاد و هورایزن و گرن توریسمو هم بیان متا بالا نود میشه (البته گرن توریسمو رو احتمال زیاد بالا نود نشه)
برادر گرن توریسمو بالای ۹۰ چرا بردی؟ من درمورد گاد و هرایزن موافقم. ولی گرن تورسیمو و مدای بالای ۹۰؟
نهایتش به همین ۸۷ ۸۸ میرسه.
حالا نظرمه اسفند میبینیم
منظورش گرن توریسمو ۱ بود که متای۹۶ داره
گرن ۷ هم راحت ۹۲ هست
فورتزا هم ۹۲ شد
چی گفتم دارم میگم شاید وگرنه که شانسش خیلی کمه
خوبه احتمالا بالاتر بیاد به نظرم بهترین هیلو ۳۴۲عه
الان همه فن بویای سونی میان میگن چون زیر۹۰ اشغاله اگه این اشغال باشه نصف گیمای سونی مه متاشون همین حدوداست هم اشغالن
الان میان میگن چون پرچمدار مایکروعه باید بالا۹۰میبود
اتفاقا متا عالی و مولتی پلیر از بهتری های چند سال اخیر و کمپینم همینطور
یکی از سایتایی که ۷۰داده:playsense
توهم توطئه ی عجیبی داری در حدی که خودت تیکه میندازی و خودتم جواب تیکه های خودتو میدی!
سعی کن یه ساقی بهتر پیدا کنی. این یکی انگار خیلی جنسش ناخالصی داره.
پ.ن: بالاخره یه شوتر درست و حسابی اومد تو مارکت. خرید واجبه. مبارک طرفداراش👍
ولشون کن بابا بزار خوش باشن
از دکل کالاف و بتلفیلد بالا میرفتن که هیلو زد پودرشون کرد و حرفیم باقی نزاشته و الان دیگه معلوم نیست دکل از کجا بیارن.
ندارن اکشن اول شخص درست حسابی برا همین میکوبن.
البته طرفداران واقعی سونی هم کم نیستن که تبریک میگن.
۳۴۳
باید میبود
چون الان انحصاری های فرعی سونی فقط ۸۶ متاشون هست مثل ریترنال و رچت که خودش ۸۸ هست
جدی نمرش عالیه ولی ابدا در حد انتظار نیس
انحصاری فرعی 😂😂😂 فقط بازی که نمرش خوب شه رو پا میگیرین 😂😂
گوست بازی بدی بود یعنی؟
هیلو در قدیم پرچمدار اصلی مایکروسافت بود. البته الان هم هست ولی در این نسل بازیای دیگه ای برای مثال یکیشون استارفیلد از پرچمداران اصیل مایکروسافت هست که باید انتظار متای بالای ۹۰ رو داشته باشیم.
یا مثلا سه بازی پرفکت دارک و فیبل و الدر هم از اون گردن کلفتا هستن😂 از هیلو و اوود و هلبلید و ایندیانا نباید چنین انتظارات خیلی بالا و دور از ذهنی داشته باشیم.
.
برای ۲۰۲۱ دادن بازیای فورتزا و سایکونات و هیلو واقعا مکفیه. سال ۲۰۲۱ حقیقتا چه برای سونی چه مایکرو و حتی در مورد مولتی ها هم خالی بود.
شینجی هیچ یک از بازیای مایکرو موفقیت هیلو رو نداشتن
خب اره گفتم دیگه اون گذشته بود.
نسل هشت بازیای مایکرو چی بود؟ هیلو گیرز فورتزا تمام😂
اخه چیزی نداشت که بیاییم بگیم فلان بازی پرچمداره. این حقیقته
.
اما الان بازیای نسل نهم مایکرو چیه؟ اینجا متوجه میشیم همین از سه تا بالا که گفتم دوتاش همین ۲۰۲۱ منتشر شدن اونم با موفقیت عالی.
همین سه استدیوی بزرگ مایکرو در نسل هشت یعنی ۳۴۳ و پلی گراند و کوالیشن علاوه بر بازیای خودشون ایپی جدیدی میسازن. دارن پرچمدار میسازن خب😂
استدیو های زیادی به مایکرو ملحق شدن و دست رو ایپی هایی با اسم های بزرگی گذاشتن. مثلا همین ایندیانا جونز و پرفکت دارک خیلی ریسکی و بزرگن
برای مثال میتونیم بگیم ایپی کامپولشن و ترن و … پرچمدار نیستن ولی نمیشه گفت ایپی پلی گراند و بتسدا و … پرچمدار نیستن چون به هرحال استدیو های بزرگین و از این به بعد به مایکروسافت ملحق شدن.
.
ایپی جدید سانتامونیکا و ناتی داگ و … هم قراره پرچمدار سونی مبشن.
.
.
خلاصه بیا ببین سونی و مایکرو در این نسل چه کله کله ای بزنن😂
اره از این لحاظ درسته
ولی من میگم چون ایپی جدیدن فروششون اندازه هیلو نیست
فعلا که کسی چیزی نگفته داری خودزنی میکنه
بذار ترول ها بیان بعد یقه گیری کن
اینجا قبل از اینکه یک طرفدار بازی را نقد کند در وهله اول منتقد را نقد می کند یعنی بجایی اینکه ایرادات بازی را ببیند اسامی سایت ها که نمره پایین دادن می بیند متایی بازی ۸۴ بود تا اینکه نقد سایت های مثل X Xbox . Xbox Tavern. Xbox Achievements. Pure Xbox. XboxAddict. Windows Central منتشر شد .مطمئن باش قرار گرفتن نام یک بازی در کنار ایکس باکس یا پلی استیشن بیشتر از اینکه نکته منفی باشد مزیت محسوب می شود .همین بازی را اگر یک استودیو بی نام و نشان می ساخت قطعا متایی بازی به مراتب پایین تر بود پس به جایی بهانه های الکی ایرادات بازی را ببینید
چند سایت دیگه هم هفتاد دادهان . اگه منظورت اینه این سایتها عمدا نمره کم دادن باید بگم چندین سایت هم به اسمهای زیر نمره ۹۰ تا ۱۰۰ دادن : (من نمیگم این سایتها به ناحق نمره بالا دادن ، منظورم اینه اگه فکر میکنی اون سایت عمدا کم داده اینطرف هم جبران شده)
Xbox addict
Generacion xbox
Windows central
Xbox tavern
Xbox achivment
Pure xbox
Gamesbeat (با نقد جف گراب)
بازی های پرچمدار و نماد هر شرکتی باید کیفیت کنسول و کیفیت بازی های اون شرکت رو نشون بدهند هیلو اینفینیت یک شوتر فوق العاده است اما اصلا یک پرچمدار خوبی نیست و نشون میده که بهترین بازی های مایکروسافت نهایت متاشون ۸۷ ۸۸ هست درحالی که بهترین بازی های سونی و نینتندو متاشون بین ۹۲ تا ۹۷ هست و این نشون دهنده اینه که کیفیت انحصاری های مایکروسافت در حد پایینه و مایکروسافت فقط میتونه توی ملتی پلیر و شوتر از سونی نینتندو بزنه بالا
چرا چرت میگی الان فورزا پرچمدار مایکروسافت هست متاش ازکل بازیای امسال بیشتر چرت پرت نگو
خب این چه منطقیه!!!
الان مگه فورزا ۵ متاش ۹۲ نشد؟
بحث پرچمدار بودن نبودن نیست
به نظرم در حال حاضر هر سه پلتفرم دارن عالی عمل میکنن
الان مهمترین رکن انتخاب ، سلیقهی اون شخص هستش
گادو آنچارتدو زلدا ماریو شاهکارن دلیل نمیشه که فورزا هیلو باید بد باشن
داداش داری ناحقی میکنه
یه ماه نگذشته از متا فورزا۹۲
فقط موندم طبق کدوم منطق گوست متا ۸۴ میشه شاهکار اساسینز متا ۸۵ میشه آشغال دیزگان متا ۷۲ میشه شاهکار هیلو متا۸۷ میشه آشغال. فورتزا متا ۹۲ میشه عادی مایلزمولر ۸۵ میشه شاهکار .منطقشو توضیح میدی برام ؟
سونی فن بوی و دیگر هییییییچ…..
با بخش گوست و اساسین موافقم بشدت
ببین متاش که خیلی خوبه و توقع بیشتر از این هم نمیرفت ولی با اینکه اکثر بازی های سونی بیشتر از نمرشون هست مخصوصا که بازی هایی یک جور پروژه فرعی بودن مثل ریترنال و رچت به ترتیب متا ۸۶ و ۸۸ داشتن که به نظرم بهتر بود هیلو متاش بالا نود میشد که نشد
جونم به این بازی تا ۹۰ میره بالا تا فردا نقدها ادامه داره و نمرات افزایش پیدا میکنه
آخ که قیافه چندتا سونی فن سایت دیدنیه .
حالا منتظر باشید اگه یکی نیومد بگه ما گاد و لست داریم من اسمم رو عوض میکنم.
با توجه به پیش بینی خودم و بارها توی پست های عناوین شوتر اول شخص کامنت گذاشتم با توجه به نمایش های اخیر گفتم بازی بهتر از halo 5 و در حد halo 4 خواهد شد که خب همینطور شد و بهترین عنوان شوتر اول شخص امسال هست با توجه به ضعیف ظاهر شدن call of duty vanguard و battlefield 2042 و farcry 6 که همگی متای زیر ۷۵ داشتن این نمره ۸۷ هیلو که امیدوارم بالاتر بره واقعا تجربه دلچسبی میتونه باشه واسه امسال
دم industries 343 گرم که بعد از تاخیر یک ساله و اون نمایش افتضاح اولیه به چنین موفقیتی رسیدن تبریک به همه👍
با اینکه به نظرم میتونست ازینم بالاتر باشه و بهتر به سطح لایق اسم هیلو برسه ولی با این حال بازم به نظرم نمره فوق العادست و تقریبا از معتبر ترین مرتجع نمرات ۹ به بالا رو دریافت کرده، این یعنی بازی عالیه در مجموع و نسبت به هیلو ۵ یه قدم رو به جلو محسوب میشه، مولتی پلیر بازی که جای هیچ حرف و سخنی رو باقی نذاشته تقریبا بخش بسیار زیادی از گیمرا رو عاشق خودش کرده چه اونایی که هیلو فن قدیمی هستن و چه اون هایی که تازه با این فرنچایز آشنایی پیدا کردن، کمپین بازیم قطعا جذابه، هیلو یکی از بهترین سری بازی های زندگیمه و خیلی دوستش دارم، امیدوارم هر کی تجربش کرد نهایت لذت رو ببره ما ام اگر فرصتی برامون باشه تجربش میکنیم
البته با بیشتر شدن تعداد نقد ها بازی داره روند افزایشی نمره رو تجربه میکنه، اون چهار تا نامردی که ۷۰ دادن خیلی به نمره بازی آسیب زدن لعنت بهشون
بالاخره رستگار شدیم.
به جنگ جهانی زیر کامنتا خوش آمدید
😂😂😂😂😂😂👌👌👌✌✌✌✌✌
تمامی هیتر ها هم رسوا شدن.
تبریک به همه.
هنوزم پرو ان رفیق برو تو اینستا ببین چه عقده ای بازی ای راه انداختن، این بازی اگر متای بالای ۹۰ هم میگرفت بازم حرفای تکراری خودشونو میزدن، البته درسته تو ظاهر سعی میکنن با ایموجی و بخانه تراشی خودشونو نرمال نشون بدن ولی در حقیقت در باطن واقعا رسوا شدن خودشونم خوب میدونن
سلام خسته نباشید
ign نمره ۹۰ داده ، ۸۰ نداده
خیلی عالیه ار نسخه ۵ بنظر پیشرفت کرده
منتقدا گفتن که داستان و شخصیت پردازی ضعیفه
راستی اگه خواستین عضو گروه تلگرام گیمفا شد پیام بدین به من:@sasahio
انتظاراتم بیشتر بود….
صرفا یه گیم رو به عالی و نه شاهکار شد اما امیدوارم طرفدارا لذت ببرن به شخصه انتظارم بالاتر بود
سلام به همه دوستان هیلو فنم دنریس ،نینجا ،واس، آرین، xgamer ،xbox one s pro محمد رضا xbox one و بقیه دوستان تبریک به همه هرچند انتظارات شدیدا بیشتر ازین از بازی بود اما باز هم نمرات بعضا عقده ای نوید یک بازی فوق العاده رو میدن امیدوارم همه از بازی لذت ببریم
من که از اول حسم به بازی مثبت بود و هست و قرارم نیست عوض بشه
کاپتان استخونی و شپرد رو یادم به شما هم تبریک
کاپتان استخونی و شپرد رو یادم به شما هم تبریک😊😊😊
سلام عزیز! تبریک به شما!
منم بهت تبریک میگم حالا نمیدونم بازی که متا خیلی خوبی گرفته درسته یکم انتظارات بالاتر بود اما قطعا ایکس باکس فنا و و فنای واقعی لذتشو میبرن
تبریک میگم به همه من فقط از هیلو فنا شما و دنریس و کاپتان استخونی رو میشناختم
امید وارم لذت ببرید
اگه روزی اکس باکس خریدم تمام نسخه ها رو بازی میکنم از اول
چون هیلو ۳ رو بازی کردم
انشاءالله دوست عزیز امیدوارم بتونی تجربش کنی
تبریک به شما دوست عزیز🌹
VGC 247: هیلو اینفینیت بی نقص نیست
نمره ای که داده:۱۰۰
مناف زاده کجایی بیا به این هم گیر بده دیگه😹😹😹
یاد کیلویی نمره دادن معلمای دبیرستان افتادم.
آخه ینی چی که بی نقص نیست و بعدش نمره کامل میدن بهش. بخدا اگه همینو یه استودیو بی نام و نشون میساخت، متاش دور و بر ۸۰ بود.
عجیبه که بعضی از کامنتام،تایید نمیشه!! شاید چون زیاد فشار وارد میکنه به فن بوی های ایکس، بخاطر همینه فک کنم😂
نوش جونش که نمره کامل بهش میدن تا چشم امثال تو در بیاد خیلی زیر این پست داری دست و پا میزنی میترسم از دست بری انقدر فشار نخور کسی اینجا حسابت نمیکنه منم دلم سوخت گفتم بهت بگم زیاد وقتتو تلف نکنی وگرنه در کل خودتو کامنتات فاقد اهمیتن :))
من سونی فنم همیشه هم خواهم بود ولی خواهشن اینقدحرف نزن.قرار نیست چون فن یه شرکتی همش به ناحق چرت و پرت بگی.فعلا یکی از اورریت ترین بازیای تاریخ(انچارتد) مال سونیه.اگه همین انچارتدو یه شرکت دیگه میساخت حاضرم شرط ببندم متاش نهایت ۸۵ بود.
در خدمتم
من با هیلو کاری ندارم چون هیچوقت بازی نکردم و طبعاً نمراتش هم برام مهم نیست
البته، ۸۷ نمره عالیه برای یه بازی شوتر و وسوسه شدم یه نگاهی بندازم بهش
VGC هم فوق العاده سایت معتبریه و نمرش برای شخص بنده سند هست.
آپدیت نمرات :
سری اکس با ۵۶ نقد متا ۸۷
PC با ۱۱ نقد متا ۸۱
اکس باکس وان همچنان بدون نقد
.
پ.ن : پیش بینی خودم که ۸۷ بود دقیقا درست دراومد 😎
درود بهت
فکرکنم تا۸۹بره متاش درصورت موفقیت تبریک میگم به همگی
نقذ ign و gamespot هر دو ۹ هستش نمره خوبی هست متای ۸۷ حتما تجربه کنید کم شدن نمره به خاطر عرضه زودهنگام مولتی ش بود بازی صد در صد پیشرفت کامل حساب میشه تو سری هیلو منتظرم فقط بازی عرضه شه
ایول
نمره ۸۷ یعنی بازی فوقالعاده از آب در اومده
مبارک همهی ایکسباکس فنا و پیسی فنای گل سایت
خوبه دیگه ، اون بنده خدایی که ۹ ماه پیش میخواست سر نمرات هیلو آتیشم بزنه بیا دیگه جرات داری بیا چیزی داری بیا 😁میدونم تو سایتی ، در هر صورت من تاحالا تو عمرم هیلو نزدم بنظرم باید یه امتحانش بکنم چیزیم از داستانو گیم پلیش سر درنمیارم جز همون اسم مستر چیف ! به هر حال مبارک طرفداراش خصوصا دنریس😀بازم میگم متا مهم نیست:))
فک کن یه اردک رو اتیش بزنی اصلا جالب نیست
چرا دارک میکنی انقد فضارو ؟؟
خیلی سنگدل شدن🥺
سلام – پیشرفت خوبی داشته ظاهرا نسبت به هیلو ۵ – مبارک جامعهٔ اکس باکس گیمر
تا الان که راضی ام (:
البته تعداد نقدها کمه،احتمالا تعداد نقد ها تا ۱۰۰ هم برسه
مبارک طرفدارانش و همچنین خودم! البته دوستان سهامدار اگه قصد مقایسه دارید لطفا با شوتر پرچمدار پلتفرم خودتون مقایسه کنید 🙂
تاثیر گذار بود
امیدوارم طرفداراش از بازی کردنش لذت ببرن ، تنها چیزی که اهمیت داره همینه
به نظر من عالی شده …
شاهکار نه ، اما عالی شده ، این که یک استودیو بتونه یک کامبک خوب بزنه و ایده های جدید خودش رو با فرمول قدیمی استودیوی خالق سری تلفیق بکنه و در نهایت یک بازی قابل قبول و فان بده بیرون عالی میشه ….
نظرات بعضی دوستان هیتر که میگفتن مایکروسافت دسته چک میده رو هم دوست دارم نگاه کنم 🤣🤣🤣🤣
بازی FPS با این متا فوق العاده هست تو این سال ها غیر از دووم یادم نمیاد بازی تو این سبک اینقدر خوب
بین شوترای متا ۷۰ی امسال دلبری میکنه😍😍
متاش یه دونه زیاد بشه پیش بینیم درست دربیاد😅😂😂
نسبت ب ۲ تا شوتر دیگه عالیه نمرش
گوتی سال بعد جوایز و میگیره ب نظرم
سال بعد فک کنم MW2 میاد با خبرایی که پیرامونش هست فک نکنم چیزی از اون بهتر بشه
نسخه ۱ خیلی خوب بود هایپشم بالاست احتمالا
با ۶۱ نقد فعلا ۸۷
پرچم بالاااااااااااااااس
نسبت به اعتراضی که در مورد کمبود محتوا هست.
و عدم تغییر و خلاقیت که همین مورد برای اکتی و یوبیسافت نقطه ضعف شده در نمراتشون،
نمراتش عجیب خوب هست. حتی اگر ۸۶ بشه بازم خوب هست و عجیب چنین نمراتی.
پیشبینی ها روی ۷۵ تا ۸۲ بود.
تبریک به هوادارها این سری.
خوبه
مروری بر ایکس باکس در ۲۰۲۱ :
فورزا هورایزن ۵ : ۹۲
سایکونات :۸۷
هیلو اینفینیت : ۸۷
دم ۳۴۳ industries گرم واقعا
گل کاشت! 🍻🥳
به همه طرفدارای مسترچیف تبریک میگم، و امیدوارم بتونیم به زودی زود تجربش کنیم🙂
نمرات عالیه اما انتظارم بیشتر بود
هرچی باشه انگار بهتر از هیلو ۵ عه
مبارکه طرفداران منطقی مایکروسافت
هر چند انتظارم بیشتر بود ولی متای ۸۷ هم خوبه
تازه قراره ۱۰ سال هم ازش پشتیبانی بشه به مرور زمان بهتر میشه
این است قدرت پول مایکروسافت 😶
انتظار خاصی از این عنوان نداشتم و به نظرام نمره صرفا خوبی کسب کرد قصد تجربه بازی را به این زودی ها ندارم چون واقعا بازی های خیلی بهتری در ماه های پیش رو برای pc عرضه خواهند شد که در اولویت هستند
در نهایت همچنان معتقدام ۳۴۳i در حد نام halo نیست قطعا مایکروسافت می توانست بهتر عمل کند
دوستان خودتون راضی هستید صرفا میخوام بدونم
چون بچه های سایت بقل که راضی بودند
من راستش انتظار ۹۰ داشتم چون دمویی که دادن انگار خیلی فوکوس کرده بود رو مستر چیف و کورتانا نقد ای جی ان هم میگه ماجراجویی بزرگی داره ولی یکم نا امید کننده تو بخش داستانی ولی بازم من تجربه میکنم
من وقتی که متوجه مشکلاتی که در هنگام توسعه داشت شدم انتظارم رو پایین آوردم و بنابراین از این نمره خوشحالم اما قطعا جا برای بهتر شدن داشت.
ایول از کالاف و بتلفیلد جلو زد 👏👏👏
نمره خوبیه یکم بیشتر از انتظارم شد پیش بینیم ۸۵ بود که خب شد ۸۷ مبارک فناش
ولی چرا نمره پیسیش انقد کمه الان تو اینستا دیدم ۸۰ هس ؟ 🤔
خوبه از این بیشتر انتظار نداشتم
ماشاءالله😯👏
(عنوان Halo Infinite بینقص نیست. در برخی از نقاط بازی شاهد مشکلات و ناتوانیهایی هستیم، اما این یک عرضهی بینظیر است.)
ساقیم این را گردن نمیگرمಠ_ಠ
سلام
بایوشاک اینفینیت بینقص نیست اما یک عرصه بینظیر است!
نیاز به ساقی نداره.
عرضه بینظیر من به بازی میگم که از اول انتشار مشکلی نداشته باشه توی زمینه هایی که به خودش مربوطه.
مثل اورواچ و لست و …
Screen Rant یکی اینو از برق بکشه
والا همونطور که توی یکی از پست ها به دوستمون علی پاور گفته بودم ، متای بازی پایین یا بالاش برام معیار نیست ، من باید خودم بازی کنم و بعد ببینم به دلم چسبید یا نه . ولی میتونم بگم همین که یه سایتی مثل DualShockers که بیشتر علاقه داره به بازی های شرکت رقیب ، به این بازی نمره خوبی داده ، میتونه نشون دهنده این باشه که با بازی خوبی طرف هستیم✌️✌️
بله بله این دو عکس خدمت شما
https://imgurl.ir/uploads/c844487_Untitled-1.jpg
https://imgurl.ir/uploads/r138968_Untitled-2.jpg
این رو هم اضافه کنم که وقتی متای بازی های ماکروسافت زرد میشه یا کم میشن فن هاش میگن متا مهم نیست ولی وقتی بحث متا میشه متای ۱۰۰ سال پیش ۹۷ هیلو مهم میشه 🙂 مثل حوایز
و اینکه بازی متای ۹۷ شده ۸۷ دسته چکی یعنی فاجعه
بزرگترین آی پی ایکس باکسه مثلا
علی پاور بیا برو آبروی خودتو نبر اینقدر
درود …👏👏👏👏
چه سایت فن بوی سونی ایه که به بازی با متای ۸۵ صد داده:))))))))))
یعنی دمت گرم داداش … خداوکیل دمت گرم … من نمیدونم با این جواب هایی شما بهشون میدی چجور روشون میشه دوباره کامنت بزارن … به خدا اگه کسی اینجوری جواب منو میداد تو افق محو میشدم هیچوقت هم حرف گیم نمیزدم… دمت گرررم کیف کردم .
مبارک طرفدار هاش نمره خیلی خوبیه
این داداشمون Screen Rant بنظرم روی ۷ گیر کرده نه؟ هرچی نمره از این یادم میاد همش ۷ از ۱۰ بوده 😐
به بازیهای که نمره هفت گرفتن ۹ داده کلا برعکسه
گفتم زیره ۹۰ میشه
نمره خوبیه … مبارک تک تک طرفداراش و پلی دادن بی وقفه ی این گیم برای آنها
Not good enough
کامان کاماندر جان
بازی داشت پر پر می شد، الان شده ۸۷، دو تا بیشتر از ۸۵. دیگه چی می خوای!؟
بازی عملا طبق متا از هیلو چهار به اینور پیشرفتی نداشته
و این بنظر من یعنی شکست
شخصا حداقل انتظارم ۸۹ بود که از هیلو چهار بهتر باشه
دیگه خودشون رو هم میکشتن از یه همچین بیسی که ساخته شده نمیتونستن یه بازی فاجعه تر از هیلو پنج در بیارن زحمت کشیدن واقعا😂
شاهکار مایکروسافت شاهکار مایکروسافت
خخخخخخخخخخخخ
فن سونی فن ماکروسافت فن پی سی فن نینتندو
همین حدود ازش انتظار داشتم.تبریک به همه بچه ها. امیدوارم زود کرک شه 😀
از انتظارم کمتر شد.(احتمال بالاتر رفتنش هست)
ولی باز هم حتما تجربش میکنم.
مبارک تمامی فن های هیلو….
جنگ جهانی سوم تو کامنت های پست راه افتاده😂