اکثر کاراکترهای بازی InFamous: Second Son از انسان های زنده الهام گرفته شده است
خبری جالب از سوی استودیوی Sucker Punch سازنده بازی InFamous: Second Son منتشر شده است. طبق اطلاعات جدید از سوی این استودیو، چهره و انیمیشن جمعیت موجود در بازی، از چهره های افراد زنده اسکن شده است.
بر طبق اخبار سایت GameInformer، تقریبا همه شهروندان در سیاتل مجازی از افراد زنده الهام گرفته شده است. استودیوی Sucker Punch طی ابتکاری جالب توانست این کار را انجام دهد. این استودیو از قابلیت اسکن سه بعدی در سیاتل به مدت ۳ روز استفاده کرده و ۷۵ انسان واقعی توسط این قابلیت اسکن شدند! در این اسکن چهره و حجم اندام های فرد ثبت شده و دوربین ۳۶۰ درجه برای هر چه دقیقتر ساختن این آمار استفاده شد. بر این اساس، ۱.۴ میلیون پلیگون برای شبیه سازی چهره افراد در بازی InFamous: Second Son استفاده شده است.
بازی InFamous: Second Son قرارست برای کنسول Play Station 4 در اواخر سال ۲۰۱۳ منتشر شود. Delsin، کاراکتر جدید این بازی است و می تواند دود و سایر المان های قدرت را به خود جذب کند.
اطلاعات بیشتری از این بازی در آینده نه چندان دور به صورت پیش نمایش در گیمفا منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
جالبه :yes: :yes:
چه باحال :laugh:
پس کمتر قیافه های تکراری می بینیم
خوبه
ای بابا
اگه نصف این تکنولوژی در اختیار استودیوی ما بود الان انقدر برای مدلسازی شخصیت هامون هزینه و وقت صرف نمی کردیم و. مراحل ساخت بازیمون ۶ ماه جلوتر میوفتاد! 😥
خوب استدیو های ایرانی هم میتونن با صرف هزینه این سیستم رو خریداری کنند
تازه توی نمایشگاه یه شرکتی بود که این سیستم هارو کرایه میداد
من کلا میگم به جای اینکه این همه هزینه کنند نمایشگاه و … راه بندازن واسه چهار تا چیز تکراری اون همه هزینه رو صرف تکنولوژی استدیو و… میکردن ولی وقتی میبینن بازی ساز هام اونارو حمایت میکنن و میتونن نصف پولو بالا بکشن چرا راه نندازن؟
اصلا چرا این سیستم رو میگی؟ یه موشن کپچر ساده نداریم ما حداقل من تاحالا ندیدم یه استدیو ایرانی از موشن کپجر استفاده کنه همه حرکات رو با موتور میسازن البته این دستگاه مدل سازیو برادر های نقشه بردار خیلی پیچیده ترش رو توی دانشگاه می خونند و با علامت گذاری و … انجامش میدن اگه تو کار بازی سازی هستی با اونا در مورد اینا صحبت کن
جانا سخن از زبان ما میگویی
البته ما قرارداد کرایه ی موشن کپچر رو با شرکت صبا بستیم و ۱۲ تیر نوبتمون میشه
البته باهزار بدبختی!!!و کلی پول خرج کردن
جاتون خالی دوستان توافق کردن من یکی از بازیگران موشن کپچر خواهم بود
اگه خواستید بپرسید تا اطلاعاتی هرچند کم درباره ی بازیمون بدم
خوب کجا ازت بپرسم؟ اینجا؟ 😀 اینجا که جاش نیست
اما ترجیه میدم بازیتونو تا یه جایی بسازین بعد صحبت کنیم
فعلا آرزو موفقیت می کنم براتون
ممنونم
پیرشی جوون :rotfl: :rotfl: :yes:
Thunder جان.اگه خدا قبول کنه:ما هم به این تکنولوژی دست پیدا میکنیم. استعداد هست ولی امکانات نیست. 😐 😐 😐
ایشالله بازی بعدیمون :rotfl: :rotfl:
یک کلام از مادر عروس
اسپم دوباره داد
بد نبست :yes:
من این بازی رو میخام 😐
Thunder جان زنده ای؟فکر کردم تو خبر های COD کشتنت بتلی ها!!!!!!!
در شرف مرگ بودم دادا
دیگه اشتباه از من بود نباید کشش میدادام
بتلی ها همیشه پا بر جان. :shy:
قربونت برم سونی با این بازیات.عمرا ایکس باکس بتونه چنین بازیهایی درست کنه
خب این که می گید بازیسازهای ایرانی هم برن بخرن همینجوری نیس! نون ساندویچی که نمی خوای بخری میگی برو بخر! ضمن اینکه پول می خواد باید بری ته صف 😐
آقا رسول خوشحالم که کسانی هستن که بفهمن بازیساز ها چی میکشن
بخدا اگه کمی از نظر امکاناتی حمایت میکردن ما الان بازی های AAA عین نقل ونبات میساختیم
ماپوستمون کنده شد تا این موشن کپچر رو جور کردیم
خریدنش که هیچی، هزینه ی اجارش سر به فلک کشید
سرویس شدیم تا این پول جور شد
عزیز من،من نمیدونم شما چه فکری در مورد حرف من کردی اما شما اگه یکم دقت کنی میبینی که اگه بخوای یه استدیو موفق باشی باید این کارو بکنی چون توی طولانی مدت هزینه ساخت مدل و طراحی حرکات بیشتر از خرید این دستگاها میشه مگر نه شرکتای مالزی یا چمیدونم استدیو بازی سازی های هند هم توی همین حالت ما میموندن درسته اوایل با این وضع اقتصادی و این وضع بازی سازی غیر ممکنه اما منطقیش همینه
من فکری نکردم گلم
تنها دستگاهی که توی ایران هست موکپ با دو دوربین فیلمبردای معمولی کار میکنه و به طور خلاصه مزخرفه
ماحتی قرار بود از دوبی موکپ بیاریم ولی تحقیق کردیم که به خاطر تحریم هم گمرک اینور و هم گمرک اونور. ایراد میگیرن و نمی ذارن وارد کشور بشه 😥 :razzmad:
:yes:
عشق است SUCKER PUNCH :inlove: :inlove: :inlove.
خدایش کارش حرف نداره. :yes: :yes: :yes:
صنعت بازی سازی ایران به حمایت ما نیاز داره…..خیلی هم زیاد…..ولی به دلیل وجود نقص در این بازی ها خیلی ها حمایت نمیکنند……..بعضی ها فکر میکنن بازی های ایرانی باید گرافیک GTA V رو داشته باشه………..
چهار ماهه داریم کار میکنیم رسما پدرمون دراومده فقط به عشق گیمرای ایرانی و به عشق این که یه اثرخوب از خودمون جا بذاریم
به خدا بازی ساختن خیلی سخته
تیممون هر روز به خاطر نداشتن علم آکادمیک و کمبود امکانات هرروز دچار مشکل میشه
حداقل توقع ما اینه که بازی ما دیده بشه
حالا این هیچی
بعضیا با فحش دادن و گفتن جمله ی کلیشه ای بروبابا وگفتن فلان بازی خارجی کجا این بازی داغون کجا،کفر مارو درمیارن
البته بجه ها اینو بگم که داستان ما رو یکی از نویسنده های معروف رمان ایرانی مینویسه
دوتا از برنامه نویسامون فارغ التحصیل دانشگاه شریفن و مدلسازیمون روهم یه شرکت خصوصی داره انجام میده که کارش خوبه و با موشن کپچر کار میکنیم
داستان بازی درسال۲۰۱۶ روایت میشه
شرمنده چیزدیگه ای نمیتونم بگم
قول میدم ۳.ماه دیگه از طریق گیمفا و توسط آقای نوروزی خبرشو بخونین
من به این بازی امیدوارم
دعا کنید :yes:
:yes:
یه چنتا سول دارم اگه میشه پاسخ بدید آقای Thunder :
1- بازیتونو با چه موتور بازی سازی می سازید ؟
۲- قیمت موشن کپچر چند ؟ (تویه نمایشگاه رایانه ای – دیجیتال امسال که طرفای مهر بود (دقیق یادم نیست ) یه استدیو بود قیمت یه روز ۲۰۰ تومان با کامپیوتر خفن استدیو دوربینه با خیلی سنسور )(اگه آدرسشو پیدا کنم ای نجا میزارم)
۳-میشه لطف کنید نام شرکت خصوصی که مدلسازی می کنه بدید ؟(با شماره وقیمت و نر فزارایی که با هاش کار می کنند )
ممنون میشم پاسخ دهید
:laugh:
استدیو دوربینه = استودیو ۴ دوبینه
ای نجا = اینجا
۱-بچه ها به udk شدیدا مسلط اند
2-اونی که میخاستیم بیاریم.از دوبی حدود ۶ هزار دلار بود که مدلشم یادم نیست
3-شرمنده نمیتونم بگم چون الان طرف قراردادمونه و الان به صورت اختصاصی برای ما کارمیکنه
ولی می تونم بگم که با تری دی مکس کار میکنن و برای تکسچر هم با فوتوشاپ
۷۵ نفر رو الاف کردن اسکنشون کنن حتما پول خوبی بهشون میدن…هر چی آدم تکراری تو بازی کمتر باشه جالب تر میشه معلومه که بازی که انحصاری PS4 باشه باید یه همچین امکاناتی داشته باشه… :yes: :laugh:
کور بشه چشم کسی که نمیتونه ببینه.
Sony The Great :yes:
دم sucker punch گرم که میخواد حاله خیلی هارو بگیره :smug:
:no: :yes: :yes: :no: