شایعه: کپکام بازی Resident Evil Outrage را لغو کرده است
شایعه: کپکام بازی Resident Evil Outrage را لغو کرده است
شایعه: کپکام بازی Resident Evil Outrage را لغو کرده است
شایعه: کپکام بازی Resident Evil Outrage را لغو کرده است

شایعه: کپکام بازی Resident Evil Outrage را لغو کرده است

محمد حسین کریمی
۱۴:۲۵ ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
شایعه: کپکام بازی Resident Evil Outrage را لغو کرده است

طبق گزارش منتشر شده از سوی یک منبع داخلی، پروژه‌ی مخفی Resident Evil Outrage لغو شده است و احتمالاََ هم‌اکنون در دست ساخت قرار ندارد.

سری Resident Evil را می‌توان از محدود فرنچایزهایی دانست که در بازه‌ای طولانی توانسته کیفیت خود را حفظ کند و این یک دستاورد بسیار بزرگ محسوب می‌شود. ما فقط در سال ۲۰۲۱ دو بازی Resident Evil Village و Resident Evil 4 VR را دریافت کردیم که هر دو توانستند نظر مخاطبین و منتقدین را به خود جلب کنند. همچنین این موضوع آشکار است که چندین پروژه از این سری در دست ساخت قرار دارد. یکی از این پروژه‌ها ریمیک تمام عیار Resident Evil 4 است و احتمالاََ بازی اصلی بعدی نیز در مراحل ایده‌پردازی قرار داشته باشد.

اوایل امسال اطلاعات گسترده‌ای از شرکت کپکام فاش شد. در میان اطلاعات لو رفته، پروژه‌ای تحت نام Resident Evil Outrage نیز دیده می‌شد که البته احتمالاََ یک نام موقتی بوده است. شایعه‌های شکل گرفته حول این پروژه به این موضوع اشاره داشتند که Outrage تحت انحصار پلتفرم نینتندو سوییچ قرار دارد و شخصیت اصلی آن نیز ربکا چمبرز (Rebecca Chambers) خواهد بود. در هر حال، نیت‌دریک (NateDrage)، منبع داخلی شناخته شده‌ی نینتندو، متذکر شده است که چنین پروژه‌ای دیگر وجود ندارد و شایعه‌های حول آن نیز غلط بوده‌اند.

به گزارش GamingBolt، این منبع داخلی، در فرومی اعلام کرد که بهتر است Resident Evil Outrage را فراموش کنیم. وقتی از او توضیحات بیشتر درخواست شد، وی در جواب توضیح داد که اگرچه این پروژه می‌تواند در قالب ساختاری متفاوت همچنان وجود داشته باشد، اما ساختار اولیه لغو شده است. نیت‌دریک همچنین متذکر شد که Outrage قرار بود یک بازی چندنفره باشد و ارتباطی با نینتندو سوییچ نداشته است. در حقیقت، پروژه‌ی دیگری از سری Resident Evil همچنان برای نینتندو سوییچ توسعه می‌یابد.

تمامی گزارش‌ها و اطلاعات پیرامون Resident Evil Outrage شایعه‌ای بیش نیستند و این خبر نیز از چنین قاعده‌ای پیروی می‌کند.

DARKSIRENUbisoft,EA,Rockstar,Tell Talematrix4221489🤘Mohsenj74Atomic SoldierعلیAhmad_bkEllie terminatorMEYSAMB300

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: کپکام بازی Resident Evil Outrage را لغو کرده است
شایعه: کپکام بازی Resident Evil Outrage را لغو کرده است
شایعه: کپکام بازی Resident Evil Outrage را لغو کرده است
شایعه: کپکام بازی Resident Evil Outrage را لغو کرده است
شایعه: کپکام بازی Resident Evil Outrage را لغو کرده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ShinjiMikami گفت:

    کپکام برای ۲۰۲۲ بازی نداره.
    اینکه ایول اوتریج فقط شایعه باشه و صحت نداشته باشه منطقیه. خلاصه ایول ویلیج همین ۲۰۲۱ منتشر شده و تیم اصلی رو ایول ۴ ریمیک هم کار میکنن.
    حیف شد که فعلا باید صبر کنم برای ایول بعدی. ایول ویلیج هم که کوتاه بود و زود تموم شد. حیف واقعا🤦🏻‍♂️
    گیم اواردز هم صدایی از کپکام در نیاد بد میشه حداقل دراگون دگما ۲ رو نشون بدن.

    Ubisoft,EA,Rockstar,Tell TaleامیرحسینFanresidentevil
  • نمیدونم از این خرابکاری های کپکام چی بگم امیدوارم نسل ۹ شاهکار پشت شاهکار بسازه

    DARKSIRENUbisoft,EA,Rockstar,Tell TaleAmir(PC & PS4)
  • Leon گفت:

    به نظر یک نفر که ۲۳ سال با بازی رزیدنت اویل زندگی کرده و در سن ۸ سالگی کنترل کلر و لئون و کریس و جیل و هانک و کارلوس و… رو دستش گرفته و سه گانه اول رو عمیقا درک کرده و لذت برده شروع پس رفت کاپکام از دورانی شروع شد که برای عقب نموندن از تغییر نسل پنج به شش رزیدنت کد ورونیکا که تا قبل ظهور پی اس ۲ به رزیدنت اویل ۳ شناخته میشد رو تغییر نام داد و یک بازی اکشن تر با نظارت شینجی میکامی و نه کارگردانی میکامی ساخت که بعدها به نام نمسیس معروف شد.جدای از اینکه رزیدنت نمسیس فوق العادس و بنده و خیلیای دیگه خاطرات خیلی زیادی باهاش داریم و پای موضوع و اتفاقاش حرص خوردیم و اشک ریختیم و… و محو شاهکار کاپکام بودیم.روند اکشن شدن رزیدنت از رزیدنت نمسیس شروع شد و حتی سردرگمی سناریو نسخه های بعدی و در نهایت تیر خلاصی به نسخه با رزیدنت ۴ واقعا از سال ۱۹۹۹ و تصمیمات کپکام شروع شد. تعجب میکنم از دوستانی که ادعا میکنن رزیدنت بازن و از تغییر بیش از حد رزیدنت ۴ و شروع افت فرانچایز صحبتی نمیکنن.میکامی خودش شاهکار سه گانه اول رو ساخت و تهیه کرد اما در نسخه چهار اصلی ترین المان های سری رو تغییر داد نمونش زامبی های هوشمند رزیدنت ۴ و باعث شد یک بازی جدید درست بشه و اگر راه رزیدنت کدورونیکا رو با دوربین اور شولدر سوم شخص و کمی آپدیت ادامه میداد.برای سری رزیدنت این فجایع بوجود نمیومد.حتی شاید میکامی و کامیا هم در کاپکام میموندن و دیگه نیازی به ریبوت ۷و۸ نبود.حاضرم تا صبح از قدرت و کیفیت سه گانه اول براتون تعریف کنم که متوجه بشید کاپکام چه اشتباه بزرگی انجام داد با ساختن نسخه های ۴و۵و۶ و سالهای طلایی دوران گیمری من رو خراب کرد.هرنسخه امیدم کمتر و کمتر میشد تا ریمیک اویل ۲ که بازهم نقد بهش وارده اما کپکام دوباره به من ثابت کرد اگه بخواد شاهکار بسازه میتونه و شاید برای بدست آوردن دل گیمر های نسل جدید مجبوره از ساختار کلاسیک بازی هاش دست بکشه.
    بهترین الگو برای ساخت فرانچایز رزیدنت اویل نسخه ۲ کلاسیک هستش.چه از لحاظ فرم و محتوا.فقط کافیه به نسل ۹ آپدیت بشن
    رزیدنت ریمیک ۲ هدیه ای بود از کپکام به من که دوران طلایی کودکیمو با یونیفرم آبی لئون اسکات کندی گذروندم…

    • آره ۱ و ۲ و ۳ و ۷ برا من فوق العاده و شاهکار هستن. منم از ۴ و ۵ و ۶ خوشم نمیاد.

      Leon
      • Leon گفت:

        انقدری که کپکام سنگ تموم گذاشت با سه گانه اول و قواعد ژانر وحشت و بقا رو ارتقا داد هیچوقت فکرشم نمیکردم که بعد چند سال فاصله با رزیدنت ۴ روبرو بشم فارق از اینکه همه رزیدنت اویل هایی که تا الان اومدن کیفیت خوبی داشتن و جذاب بودن اما از نسخه ۴ به بعد تغییراتی اعمال شد که باعث شد فقط اسم رزیدنت اویل رو یدک بکشن.به عنوان مثال با اون محدودیت شدید سخت افزار پی اس ۱ بازی ساختن که از لحظه شروع بازی و دموی اول لوگوی کپکام خلاقیت و خاص بودن رو حس کنی تا موزیک خاطره انگیز راک تیتراژ آخر.افکت های صوتی و موسیقی فوق العاده که با وسواس خاصی انتخاب شده بود.طراحی قصه.چهره و لباس کارکترها.طراحی مسیری که کارکتر ها طی میکنن.لوکیشن های فوق العاده خاص و زیبا.معماهای عالی.تعلیق داستانی.ترکیب رنگ محیطها.انیمیشن باز شدن در و افکت صوتی و تعلیقی که نمیدونستی پشت هر در چه خبره.استریت بتل و بمب گذاری ساختمان rpd با کریس.ماجرای هانک.لحظه ای که جلوی تایرنت تیر تموم میکردی.سناریو aوb.طراحی زیبای جلد و قاب و روی سی دی های بازی و… واقعا هر کدوم از جزییاتشو که مرور میکنم تعجب میکنم چطوری انقدر خاص و بی نقص ساختن بازی رو.جدای از اینکه اگه تکنولوژی و امکانات الان رو همون افراد داشتن بازی بسیار بزرگ تر و خلاقانه تر به دستمون میرسید.در صورتی که بازهم شخصا همون دوران و همون کنسول و همون محدودیت ها و همون رفقا و حس و حال رو ترجیح میدم.چون دیگه هیچوقت برام تکرار نشد…حتی با پیشرفت زیاد تکنولوژی…
        حتی همون یک فریم عکسی که اول بازی نشون میداد از سردر rpd و جمله اخطار درمورد خشونت بازی و… هم حساب شده کار شده بود و باعث میشد یک مجموعه یک پارچه و با کیفیت ساخته بشه

شایعه: کپکام بازی Resident Evil Outrage را لغو کرده است