تاریخ عرضه ماد Nightfall برای بازی Dark Souls مشخص شد
تعدادی از طرفداران خوش سلیقهی عنوان Dark Souls، خبر از توسعه و انتشار مادی با نام Nightfall برای این عنوان دادند.
طبق اطلاعات منتشر شده، این ماد که ادامهای غیر رسمی داستان عنوان Dark Souls است، شامل یک روایت کامل، مکانیکهای مبارزهی جدید، یک نقشهی مستقل و دشمنان تازه خواهد بود.
این ماد که در ماه اکتبر سال قبل معرفی شد، توسط تیمی به مدیرت گریمروخ (Grimrukh)، سازندهی ماد مشهور Daughters of Ash در دست ساخت است.
با وجود این که این ماد هنوز برای طرفداران مشتاق سری Dark Souls منتشر نشده است، ویدئویی از گیمپلی این عنوان انتشار یافته که در ادامهی مطلب قابل مشاهده است:
در ابتدا، برنامهی سازندگان این بود که این ماد در ۳۰ آذر ۱۴۰۰ (۲۱ دسامبر ۲۰۲۱) منتشر شود، ولی تیم سازنده طی یک ویدئو اعلام کرد که انتشار این ماد به مدت یک ماه تاخیر خواهد خورد تا سازندگان فرصت رفع اشکالات باقی مانده در آن را داشته باشند. در ادامه میتوانید این ویدئو را ببینید:
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
لینک ماد رو بی زحمت میدین؟
احتمالا در حال حاضر لینک نداشته باشه چون هنوز عرضه نشده که قابل دانلود باشه . اما به Nexus mods برید و یک اکانت درست کنید تا بتونید به تمامی مادهای بازیها دسترسی داشته باشید . البته بدون ساختن اکانت هم میتونید انواع مادها و توضیحات و تصاویر و ویدئوهاش رو فقط ببینید که برای هر بازی در category های مختلف دسته بندی شده .
هر مادی که بخای برای هر بازی تو نکسوس ماد هست سرچ کنی میاد.یادش بخیر اسکایرمو از ۷ یا ۸ گیگ رسونده بودم به حدودا ۵۰ گیگ البته ماد کردن هم داستان داشت برای خودش مثلا بعضی از ماد ها با ماد دیگری همخوانی نداشتن و بازی کرش میکرد و باید میرفتی همه رو غیر فعال میکردی بعد تو دسته های ۵ تایی فعال میکردی بعد میرفتی تو بازی تست میکردی اگه کرش نمیکرد میرفتی سراغ ۵ تای بعدی تا اخر که مشکل دارو پیدا میکردی.اخراش دیگه فقط با مادها ور میرفتم.اسکایریم به سلطه خودم دراورده بودم و کلا عوض شده بود.تازه ماد های برای طبیعی کردن داشت که دیگه خیلی طبیعی میکرد🤫🤭البته اگه منظورمو بفهمی
ای کلک رفتی ماد دختران زیبا رو زدی(اسمش همین بود ولی در واقع یه چیز دیگه بود) 😂😂
بدون تردید مکانیکهای بکار گرفته شده در نسخه سوم دارک سولز که همان هسته اولیه مکانیکهای بکار رفته در دیمونز سولز و نسخه اول دارک سولز و حتی بلادبورن هست ، تا بدینجا و پیش از عرضه الدن رینگ ، بهترین و کاملترین و روان ترین مکانیکها در کل سری است . و همین باعث شده تا مادهایی به معنای واقعی کلمه شگفت انگیز برای Dark souls 3 ساخته بشه که برخی از اونها واقعا در حد یک بازی عظیم و کامل هستند با فضاهایی جدید و خلاقیتهایی بی نظیر که صرفا بواسطه مکانیکهای شگفت انگیز نسخه سوم دارک سولز امکان پذیر شده . مادهایی مثل Cinders و به ویژه ماد Convergence که جدای از اینکه تمامی سلاحهها و اسپل ها و…..رو در کل سری سولزبورن در اختیار گذاشته بلکه انواع و اقسام جادوها و باسها و اسپل های ترکیبی و حتی باسها و دشمنان جدیدی رو به بازی اضافه کرده ، حتی مکانهایی جدید و یا بازطراحی شده . و همه اینها مدیون تیم هنرمند Fromsoftware هست که مکانیکهایی تا بدینحد با کیفیت و انعطاف پذیر و در عین حال بسیار زیبا از نظر بصری رو خلق کردند .
همین یک مطلب کافیه برای اثبات این که داشتن ی pc در کنار پلی استیشن از واجباته…
بیشتر شبیه به اینه که داشتن یه PC واجبه ورای هرچیزی داشته باشی، بازگشت همه به سوی اوست