گپفا 7# | پیش‌بینی مراسم The Game Awards 2021
گپفا 7# | پیش‌بینی مراسم The Game Awards 2021
گپفا 7# | پیش‌بینی مراسم The Game Awards 2021
گپفا 7# | پیش‌بینی مراسم The Game Awards 2021

گپفا ۷# | پیش‌بینی مراسم The Game Awards 2021

محمد حسین کریمی
۱۷:۳۳ ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
گپفا 7# | پیش‌بینی مراسم The Game Awards 2021

در گپفا فرصتی فراهم می‌شود تا در مورد موضوعات مختلف پیرامون بازی های ویدیویی صحبت کنیم و با رعایت احترام به سلایق یکدیگر نظرات خود را به اشتراک بگذاریم.

روز پنجشنبه ساعت ۰۴:۰۰ به وقت تهران مراسم The Game Awards 2021 آغاز خواهد شد. شاید هیجان‌انگیزترین بخش این رویداد رونمایی‌ها و معرفی بازی‌های جدید باشند. با این وجود، بهترین بازی‌های سال نیز انتخاب خواهند شد و جوایزی به سازندگان آثار منتخب اهدا می‌شود. امسال شاهد بازی‌هایی هستیم که در یک سطح قرار دارند. حقیقتاََ ۲۰۲۱ سالی به پرباری ۲۰۱۸ نبود، اما در هر صورت بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای عرضه شدند.

از رونمایی‌ها که بگذریم، شاید پیش‌بینی بهترین‌های این مراسم نیز جذابیت زیادی داشته باشد. در ادامه به همراه تعدادی از اعضای تیم گیمفا قصد داریم در شاخه‌های مختلف انتخاب‌های داوران مراسم را پیش‌بینی کنیم. شما نیز در بخش نظرات، پیش‌بینی خود را مطرح کنید. راستی، قبل از این که پیش‌بینی خود را بنویسید یا انتخاب اعضای گیمفا را بخوانید، پیشنهاد می‌دهم به مطلب «همه چیز در مورد مراسم The Game Awards؛ از پروسه انتخاب کاندیدها تا هیئت داوری» سر بزنید تا اطلاعات بیشتری از رویداد The Game Awards 2021 کسب کنید.

محمد حسین کریمی؛ سردبیر

گپفا 7# | پیش‌بینی مراسم The Game Awards 2021

بهترین بازی سال: Deathloop

امسال شاهد بازی‌هایی در سطح God of War یا Red Dead Redemption نبودیم، اما پیش‌بینی همچنان سخت است، چرا که آثار همگی در یک سطح قرار می‌گیرند. اگر تاثیر آرای مخاطبین بیش از ۳۰ درصد بود، قطعاََ Deathloop را به عنوان بهترین بازی سال پیش‌بینی نمی‌کردم، اما با توجه به علاقه‌ی منتقدین و رسانه‌ها به این اثر، شانس بهترین بازی سال شدن آن را بالا می‌بینم.

مورد انتظارترین بازی سال ۲۰۲۲: Elden Ring

سال گذشته بازی Elden Ring با وجود رقبایی مانند God of War Ragnarok ،Starfield و ادامه‌ی The Legend of Zelda: Breath of The Wild، توانست جایزه‌ی مورد انتظارترین بازی را از آن خود کند. با توجه به استقبال مخاطبین، به نظر نمی‌رسد که Starfield و ادامه‌ی Breath of The Wild شانسی داشته باشند، اما God of War Ragnarok رقیب جدی‌ای برای Elden Ring به حساب می‌آید. حالا که نتورک تست و تریلر گیم‌پلی بازی Elden Ring به اشتراک گذاشته شده است، شاید رمز و راز حول Ragnarok بیشتر باشد و همین موضوع عطش طرفداران این اثر را بیشتر کرده باشد. در هر صورت، دوست دارم همچنان روی Elden Ring شرط ببندم.

بهترین کارگردانی: Psychonauts 2

تیم شفر استاد گزینش و چینش دیزاین‌های دیوانه‌وار در کنار یکدیگر است. به نظر می‌رسد که در زمینه‌ی کارگردانی رقابت اصلی میان It Takes Two و Psychonauts 2 باشد که شخصاََ بازی دوم را در این زمینه ترجیح می‌دهم.

بهترین کارگردانی هنری: Ratchet & Clank: Rift Apart

کاندید‌های این بخش هر کدام از دیدگاهی قدرتمند ظاهر شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که بهترین برایند طراحی هنری و تکنیکال را Ratchet & Clank: Rift Apart داشته باشد. با توجه به چشم‌اندازی که از داورها و سلیقه‌ی کنونی آن‌ها دارم، پیش‌بینی می‌کنم که جایزه‌ی بهترین کارگردانی هنری را به R & C بدهند.

امیرحسین رنجبر؛ تحریریه

گپفا 7# | پیش‌بینی مراسم The Game Awards 2021

بهترین بازی سال: Ratchet & Clank Rift Apart

فارغ از میزان خوب بودن هر کدام از کاندید‌ها، رویداد The Game Awards همواره نشان داده که به بازی‌های جریان‌ساز اهمیت می‌دهد. می‌توانیم عنوان Ratchet and Clank Rift Apart را یکی از معدود آثار نسل بعدی بدانیم که تماما از تکنولوژی‌های جدیدی چون SSD استفاده کرده است. با توجه حمایت رسانه‌ها، پیش‌بینی می‌کنم این بازی، جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کند.

مورد انتظارترین بازی سال ۲۰۲۲: Elden Ring

همه‌ی ما می‌دانیم که تا شش ماه قبل، مردم تا چه حد منتظر نمایش جدید Elden Ring بودند. بازی Elden Ring جاه‌طلبانه‌ترین ساخته From Software تا به امروز به حساب می‌آید. با وجود بالا بودن شانس God of War Ragnarok برای دستیابی به این عنوان، پیش‌یینی من از برنده کاندید‌های این جایزه، جدیدترین ساخته هیدتاکا میازاکی خواهد بود.

بهترین کارگردانی: It Takes Two

وقتی صحبت از بهترین کارگردانی به میان می‌آید، منظور چینش دقیق و به جای جزئیات یک بازی در کنار یکدیگر است. ساخته جدید Josef Fares، بدون شک بهترین کارگردانی سال ۲۰۲۱ را در اختیار دارد. با توجه به شانس کم‌تر عنوان It Takes Two برای بردن جایزه بهترین بازی سال، می‌توان برنده جایزه بهترین کارگردانی را از همین حالا به راحتی پیش‌بینی کرد.

بهترین کارگردانی هنری: Kena: Bridge of Spirits

بازی Kena نه تنها یکی از بهترین عناوین مستقل امسال است، بلکه یکی از زبباترین طراحی‌های هنری سال را نیز در اختیار دارد. از همان تریلر معرفی بازی، می‌توانستیم متوجه شویم که Ember Lab، وقت زیادی برای زیباسازی بازی خود صرف کرده است. به احتمال فراوان، جایزه مذکور به بازی Kena: Bridge of Spirits خواهد رسید.

محسن رضوی فر؛ خبرنگار

گپفا 7# | پیش‌بینی مراسم The Game Awards 2021

بهترین بازی سال: It Takes Two

It Takes Two، یک اکشن ادونچر Co-Op سرگرم‌کننده است که البته این ویژگی را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهد. تنوع مراحل بازی فوق‌العاده بوده و طراحی این مراحل هم به بهترین شکل انجام شده است. جوزف فارس یک بار دیگر نبوغ خودش را در ساخت بازی‌های مبتنی بر همکاری نشان داد. روند بازی به شکلی هست که تا آخرین لحظه جذابیت خودش را حفظ می‌کند و ویژگی‌های خلاقانه‌ای را نشان می‌دهد.

مورد انتظارترین بازی سال ۲۰۲۲: Starfield

از زمان معرفی اولیه این بازی در E3 2018، انتظار برای انتشار آن بسیار دشوار بود. حس می‌کنم با یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های RPG بتسدا گیم استودیوز مواجه هستیم و مشتاقانه منتظر هستم تا ببینم که چه سورپرایزهایی برای ما در دنیای این بازی در راه است.

بهترین کارگردانی: Deathloop

استودیوی Arkane همیشه خلاقیت بالای خودش را در ساخت بازی‌های متفاوت نمایش داده است. Deathloop با ترکیب مکانیزم‌های گیم‌پلی سری Dishonored و بازی‌های شوتر اول شخص یک تجربه‌ی ناب را به گیمر ارائه می‌دهد. به نظر من این بازی از نظر کارگردانی بهترین عنوان سال محسوب می‌شود.

بهترین کارگردانی هنری: Psychonauts 2

تیم شیفر و استودیوی Double Fine یک بار دیگه خلاقیت خود را در طراحی یک دنیای خاص و جالب نشان دادند. طراحی محیط و مراحل به همراه تنوع آن‌ها در این بازی اکشن پلتفرمر سه‌ بعدی، بسیار خوب انجام شده است و وجود چالش‌های مختلف در بخش مبارزات و همچنین پلتفرمینگ باعث می‌شود تا با یک اثر فوق‌العاده سرگرم‌کننده مواجه باشیم.

ابوالفضل مناف‌زاده؛ خبرنگار

گپفا 7# | پیش‌بینی مراسم The Game Awards 2021

بهترین بازی سال: It Takes Two

با کمی تفکر به راحتی می‌توانید بازی It Takes Two را لایق دریافت جایزه‌ی بهترین بازی سال بدانید. این دسته از بازی‌ها که استودیوی سازند‌ه‌ی آن‌ها چندان به بزرگی اینسامنیاک و کپکام نیستند، کار بسیار سخت‌تری برای جلب رضایت منتقدین در پیش دارند. با توجه به ماهیت این بازی، جوزف فارس موفق شد تا در شلوغی عرضه‌ی بازی‌های بلاک باستری، عنوانی سرگرمی محور و خلاقانه بسازه که این کارش به شدت قابل تحسین است و شخصاً تنها برگ برنده‌ی این بازی نسبت به Deathloop را همین موضوع می‌دانم.

مورد انتظارترین بازی سال: Starfield

به مرور زمان و با انتشار اخبار بیشتر از Starfield، این بازی جای S.T.A.L.K.E.R 2 را به عنوان مورد انتظارترین بازی سال برای من گرفت که البته طبیعی هم است. در واقع، تبلیغات خوب می‌تواند میزان هایپ گیمرها رو کنترل کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. در مورد این بازی خیلی چیزها گفته شده و خیلی چیزها هم در آینده گفته خواهد شد و همه احتمالاً در جریان کم و کیف آن هستند.
بهترین کارگردانی: It Takes Two

دقیقاً نقطه‌ی قوت اصلی بازی It Takes Two را می‌توانیم کارگردانی این بازی بدانیم و همین موضوع یکی از تعیین کننده‌ترین بخش‌های بازی برای رسیدن به جایزه‌ی بهترین بازی سال قلمداد می‌شود. بنابراین، سخن را کوتاه کرده و به توضیحاتی که پیش‌تر در مورد این بازی دادم بسنده می‌کنم.

بهترین کارگردانی هنری: Deathloop

برای من، انتخاب بهترین بازی سال میان Deathloop و It Takes Two بسیار سخت و دشوار بود. این بازی هم به طور واضح پتانسیل تبدیل شدن به بهترین بازی سال را دارد و اگر در مراسم TGA انتخاب شود تعجبی نخواهم کرد. کارگردانی هنری بازی یکی از بهترین بخش‌ها و نقاط قوت این بازی محسوب می‌شود که صد البته انتظار چنین موضوعی را از بازی داشتیم. در واقع، استودیوی آرکین به جز گیم پلی از نظر طراحی هنری نیز شناخته شده است و اگر بازی‌های Dishonored و Prey را تجربه کرده باشید، کاملاً متوجه منظورم خواهید شد.

حالا نوبت شما است. مشتاقانه پیش‌بینی‌های مخاطبین هستیم. شما می‌توانید پست قبلی گپفا یعنی «بازی رویایی شما و استودیویی که آن را به شاهکار تبدیل می‌کند» را مطالعه کنید.

Haj_HosseinامینKurosاتحادیه ترول هاSpider-Mah04AlirezaDARKSIRENHard gamerآرینMhdi442یوهان@alistarChiefSina Morganکاپتان استخونیTang HaoP.morgan 𔓙Visible 6-tigh man𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰Nathanmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گپفا 7# | پیش‌بینی مراسم The Game Awards 2021
گپفا 7# | پیش‌بینی مراسم The Game Awards 2021
گپفا 7# | پیش‌بینی مراسم The Game Awards 2021
گپفا 7# | پیش‌بینی مراسم The Game Awards 2021
گپفا 7# | پیش‌بینی مراسم The Game Awards 2021

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • سلام. چه خوب که این بخشو برگردوندید👍 من گوتی رو پیشبینی نمی کنم ولی از نظر خودم Ratchet & Clank بهترین بازی سال بود با توجه به علاقه ای که به این سری دارم و چیزایی که ازش شنیدم و دیدم. حالا اگه گوتی بشه که چه بهتر. خوشحال می شویم🙂 البته it takes two هم خیلی عالی بود.
    .
    راستی گیمفا گوتی رو کِی مشخص می کنه؟

    KurosSpider-Mah04AlirezaHard gamerآرین:)یوهانReversepointAmirkhanAtomic Soldiermore
  • mahdy گفت:

    برای من:

    بهترین بازی:ratchet and clank
    مورد انتظار ترین بازی: elden ring
    بهترین کارگردانی:it tak two
    بهترین کارگردانی هنری:ratchet and clank

    Ashenoneاتحادیه ترول هاAlirezaHard gamer:)یوهانChiefReversepointShinjiMikamiAtomic Soldiermore
  • خسته نباشید میگم به همه دوستان. از نظر من Deathloop به دلیل مکانیزم های گیم پلی جالبش شانش بیشتری برای بردن جایزه بهترین بازی سال داره. انتخاب بهترین کارگردانی بین it takes two و Psychonauts 2 واقعا سخت هست ولی من it takes two رو انتخاب می کنم. درضمن آقای کریمی میخواستم بدونم چرا نقد و بررسی Psychonauts 2 رو در سایت قرار نمی دید. با تشکر 🌷

    Spider-Mah04AlirezaیوهانChiefVisible 6-tigh manOmid_Fsh
  • XERXES گفت:

    کاش درباره نمایش‌ها هم پیش بینی میکردید، امسال بیشتر هایپ مربوط به همینه

    Spider-Mah04AlirezaHard gamer:)1100یوهانNathanChiefTang HaoAtomic Soldiermore
  • alinerd گفت:

    مرسی بابت گپفا
    برای خودم
    بهترین بازی : it takes two
    مورد انتظارترین بازی : بین استارفیلد و الدن رینگ موندم،شاید الدن رینگ
    بهترین کارگردانی : psychonauts 2
    بهترین کارگردانی هنری :it takes two

    Ashenoneاتحادیه ترول هاSpider-Mah04AlirezaDARKSIREN:)یوهانChiefReversepointAtomic Soldiermore
  • shir taziyeh گفت:

    من نظرم بیشتر با اقای رنجبر یکیه
    بهترین بازی سال : رچت اند کلنک
    مورد انتظار ترین : الدن رینگ
    بهترین کارگردانی : سایکونات
    بهترین کارگردان هنری : کینا
    اما برای خودم
    بهترین بازی سال : ریترنال
    مورد انتظار ترین : الدن رینگ – گاد اف وار
    بهترین کارگردانی : سایکونات
    بهترین کارگردان هنری : ریترنال
    البته با توجه به باگ سایت گیم اوارد رچت خیلی دور از انتظار نیست

    AlirezaHard gamerآرین:)یوهانChiefAtomic SoldierShinjiMikamiSkyrim : The Elder Scrolls VNietjmore
        • مخالفم دیگه :/ ریترنال رو بازی نکردم ولی به نظرم کارگردانی هنریش از سایکونات بهتر نیست
          کلا هم به نظرم بازیش در حدی نیست که گوتی بشه
          مورد انتظار ترین بازیت که ……. استارفیلد اصلا براش هایپ نیستی ؟ :/
          بهترین کارگردانی سایکونات :/ به نظرم خیلیای دیگه بهتر بودن تو کارگردانی
          برای همین کلا با تک تک جملاتت مخالفم :/

          Alirezashir taziyehHard gamerآرین
          • shir taziyeh گفت:

            ریترنال رو حتما بازیش کن خیلی خوبه و تو سبکش بهترین بازی تاریخ هست در کنار هیدیس
            و گیم پلی و داستان و گرافیک خیلی خوبی رو بهت میده و بنظرم خیلی بیشتر از ویلیج و دثلوپ و رچت لایق گوتیه چون سبک روگ لایک رو به جلو برده
            من به اشتباهی
            تو بهترین کارگردانی هنری برای خودم واقعا ریترنال اوله چون من تا حالا بازی از لحاظ هنری شبیهش ندیده بودم
            کارگردانی هم سایکونات از رچت و متروید و ویلیج جلوتر بود اما با ایتس تیک تو یه سطح بود دثلوپ هم که کارگردانیش خوب نبود
            استارفیلد هم برای اینه که نمیتونم بازیش کنم و گرنه برام درحد گاد و الدن مورد انتظار بود الانم مورد انتظاره اما وقتی نمیتونم بازیش کنم چه فایده ؟
            اما بنظرم منم یه اشتباهی کردم سایکونات کارگردانی هنریش بهتر بود

            اتحادیه ترول هاAlireza
  • بهترین بازی سال برای خودم : ایت تیکس تو . بخاطر پیشرفت کوآپ داستانی
    مورد انتظار ترین بازی سال بعد : استارفیلد و الدن رینگ مشترکا(البته استارفیلد یکم بیشتر ) استارفیلد چون از همون بچگی عاشق فضا بودم و هستم
    بهترین کارگردانی : دثلوپ و رچت مشترکا ( ولی رچت بیشتر ) رچت دیگه معلومه چرا
    بهترین کارگردانی هنری : سایکوناتس و رچت ( سایکوناتس بیشتر ) انصافا سایکوناتس عالیه عالی

    Spider-Mah04AlirezaDARKSIRENیوهانChiefAtomic SoldierNietjVisible 6-tigh man𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰shir taziyehmore
  • S گفت:

    عالی که به حرف کاربرا گوش دادید و این بخش برگردوندید🤩😍
    برنده که قبلا به احتمال زیاد اسپویل شد
    ولی خودم: رچت بازی سال
    الدن رینگ بازی مورد انتظار(خیلی سخت بود بین این و استارفیلد🙄)
    بهترین کارگردانی its takes three(از عمد اینطوری گذاشتم تیک تو شکایت نکنه)
    بهترین هنری Psychonauts 2 حتما بازی کنید😍

    Spider-Mah04Alireza🤘Mohsenj74یوهانChiefAtomic SoldierSiRSiNaSkyrim : The Elder Scrolls VLadonVisible 6-tigh manmore
  • اسپم

    سلام ،خدمت عوامل سایت “گیمفا”

    یک انتقادی داشتم خدمتتون ، به نظر من این زمانی که اخبار بازی های مهم میاد ، مثال:
    اومدن نمرات هیلو ، نمرات گاد ، اخبار مهمی مثل اومدن گاد برای پی سی یا اخبار و تریلرهای مهم صنعت گیم ، نمرات بازی های دیگه که اهمیت بالایی دارن ، فرقی نداره ،در کل اخبار مهم صنعت گیم …

    خوب نیست منی که برای قسمت گیم عضو سایت شدم یا میام از نظرات دیگران مطلع بشم در مورد بازی محبوبم و امثالش ، بیام ببینم ،خبر روز صنعت گیم زیر خروار خبر نامربوط به سایت له شده و از بین رفته ،اصلایکی از لذات من اینکه بیام کل کل بین فن های هر دوطرف رو در مورد بازیشون ببینم یا بخونم ، اون وقت با چی روبرو میشم ، با اخبار نامربوط به سایت و اغلب بسیار بی اهمیت در نظر منه گیمر یا گیم دوست (یا هرچی میخواین بهم بگین) … برای مثال :
    هنری کویل ،نظر مثبتی به سریال ویچر دارد
    تام هالند نمیخواهد دیگر مرد عنکبوتی شود
    نولان از فیلم x خوشش می آید
    نمیدونم ، متاورس چرا و چگونه
    یا مثلا دمی مور تو فیلم روح گریه کرد و غیره …

    خداییش من دوست دارم وقتی ،اخبار مهم صنعت گیم میاد ، اولویت سایت این اخبار باشه ،نه اخبار سینما و غیره ،چون اصالت سایت ، اسم سایت و بیشتر اعضای سایت گیمر هستن ….
    لطفا این موضوع رو رسیدگی کنین ، یا همینجا جواب من رو بدین ….
    اگرم نظرتون چیز دیگس خوشحال میشم بخونم و مطلع بشم …

    با تشکر ،یک فنبوی فشاری و عضو کوچک سایت ،امیر حسن پور 🤗

    اتحادیه ترول هاSpider-Mah04AlirezaDARKSIRENآرینیوهانSkyrim : The Elder Scrolls VVisible 6-tigh man𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰shir taziyehmore
  • . گفت:

    سوپرایز اصلی گیم اواردز امسال حضور شینجی میکامی از گیمفاست

    میاد گوتی رو به ویلیج متا بالا ۹۲ نگرفته میده و میره و باعث افتخار ایران و گیمفا میشه

    اتحادیه ترول هاAlirezaDARKSIRENmasoud pc gamerChiefSkyrim : The Elder Scrolls VLadonShougo Makishima
    • ShinjiMikami گفت:

      والا قرار باشه من گوتی رو بدم، میدم دست فورتزا که ۹۲ گرفت😂

      اتحادیه ترول هاAlirezaHard gamerآرینیوهانChiefSkyrim : The Elder Scrolls V
      • . گفت:

        نه دیگه گفته بودی یا ویلیج یا فارکرای ۶ قراره گوتی بشن😹😹😹

        اتحادیه ترول هاAlirezaDARKSIREN
        • ShinjiMikami گفت:

          فارکرای ۶ رو که گفتم میتونه نامزد بشه اونم اگر در حد انتظارات ظاهر بشه. اصلا در مورد فارکرای چیز بخصوصی نگفتم 😂
          ویلیج رو گفتم بالای ۹۰ و نامزد میشه قطعا که متاش نشد ولی نامزد شد. گوتی رو هم گفتم شانس گوتی گرفتن رو داره😂 در واقع نگفتم گوتی مال ویلیجه بلکه گفتم میتونه بگیره. که خودتونیم دیدید ویلیج چجور نامزد شد و حتی پر طرفدارترینم شد و فشاری شدید😂
          .
          از الان یه کاغذ بردار بنویس استارفیلد فیبل الدر هر سه تا نامزد و بالای ۹۰ و میتونن گوتی رو بگیرن.
          باز میگم میتوننا😂 البته از استارفیلد مطمئنم تقریبا
          .
          حالا شما استارفیلد رو هیت کن و بگو تاد هاوارد دروغگوعه و بازیش کامل نیست و تاخیر میخوره چون که من از مادر زنش پرسیدم و خبر دارم😂
          ایشالا از اوود و پرفکت دارک هم اخبار بیاد و بسنجم. شاید اونا هم به کنار بازیا اضافه شدن😜
          .
          فعلا برو هیلو و استارفیلد رو هیت کن. بای گلم

          اتحادیه ترول هاAlireza
  • farshadx گفت:

    اقای کریمی فکر کنم استارفیلد سال قبل جزو نامزدهای موردانتظار ترین بازی سال نبود
    تو یکی از تویت های تام وارن و یا شرایر دیدم
    بشخصه برام زلدا فعلا موردانتظار ترین هست
    خیلی فن سولزبورن نیستم و فکر میکردم الدن رینگ خیلی تفاوت های بیشتری داشته باشه با سلوزبرون ها
    استارفیلد هم با این اطلاعات فعلی برام دوم هست
    بقیه جوایز برام مهم نیستن
    بیشتر منتظر رونماییهای امسال هستم👍

    اتحادیه ترول هاSpider-Mah04AlirezaآرینیوهانShougo MakishimaVisible 6-tigh manمحمد حسین کریمی
  • ShinjiMikami گفت:

    👍👍👍👍 عالی،
    بهترین بازی سال Resident Evil Village و خوب مورد انتظارترین هم که بی تردید خوده کینگ خواهد بود.

    AlirezaآرینXERXESیوهانChiefShougo Makishima
  • Nathan گفت:

    پیشبینی ( بدون نظر شخصی )
    بهترین بازی : Deathloop
    مورد انتظار ترین بازی : God Of War Ragnarok
    .
    پیشبینی از سونی : معرفی بازی جدید ناتی داگ 🤩 ( یا آنچارتد ۵ یا آی پی جدید )
    معرفی بازی جدید ساکر پانچ
    تریلر از God of war Ragnarok
    تریلی از Spiderman 2
    .
    پیشبینی مایکروسافت:
    تماشای تریلری از Avowed
    تریلر یه بازی بزرگ از بتسدا ( الدر ۶ یا شاید ایندیانا جونز )
    تریلر استارفیلد
    تریلر فیبل
    .
    حدسم واسه سورپرایز های دوتا کمپانی 👆

    AlirezaHard gamerآرین:)یوهانlevineChiefShougo Makishima
    • آرین گفت:

      سلام
      گیم‌اواردز معمولا جایگاه نمایش مولتی‌پلتفرم ها بوده و نمایش‌های همه‌گیر و همه‌جانبه.
      مایکروسافت و سونی یا یک شرکت خاص جایی تو این نمایش ندارند که انتظار معرفی خیره‌کننده‌ای داشته‌باشیم.
      سونی که رسما برای خودش مراسم و رویداد داره.

      اتحادیه ترول هاAlirezaNathan
      • Nathan گفت:

        راست میگی اما بعید میدونم بدون سورپرایز بیان ب هر حال بستر خیلی خوبی هستش برای معرفی بازی
        .
        پ.ن : من اگه بازی بعدی ناتی داگ معرفی بشه دیگه چیز دیگه ای نمی‌خوام تنها دلیلی هم ک دارم سعی میکنم بتونم لایو ببینم ( یا تکرارش) همینه

        Alirezaآرین
  • Nathan گفت:

    آقای کریمی تکرار مراسم کی آماده میشه زیرنویسش من شاید نتونم لایو ببینم مراسم رو نمی‌خوام اسپویل شم
    لطفا بگید
    تشکر 🙏

    AlirezaیوهانChiefShougo Makishima
  • ShinjiMikami گفت:

    بهترین بازی برای سال ۲۰۲۱ نداریم حقیقتا همه ی بازی های انتخاب شده در یک سطحن و حتی متا هم نشون میده.
    من حقیقتا نمیتونم پیش بینی کنم کدوم گوتیه😂 هر ۶ تا میتونن بشن. همشون در یه سطحن. ولی دث لوپ رو احتمالا انتخاب کنن بخاطر متای بالا و بعضی موارد دیگه.
    اما برای من بهترین تجربه های ۲۰۲۱، فورتزا و ویلیج و دث لوپه. ویلیج چون ایوله و به سلیقمه ازش خوشم میاد. فورتزا واقعا عالی و محشر بود. دث لوپ هم شوتر خوب و خوشی بود.
    .
    .
    مورد انتظار ترین بازی منم که استارفیلد کبیره. برای ۲۰۲۱ برنده ی‌ گوتی رو نمیدونم ولی برای ۲۰۲۲ از الان میگم گوتی استارفیلده بخاطر عظمت و نوآوریش و تیمش و اصلا نظر خودم😂.

    اتحادیه ترول هاAlirezaیوهانChiefShougo MakishimaRE..ShinjiMikami
  • Ladon گفت:

    بهترین بازی سال : metroid dread
    مورد انتظار ترین بازی سال: elden ring
    بهترین کارگردان هنری: it take two یا ratchet & clank
    بهترین کارگردان:
    It take two

    اتحادیه ترول هاSpider-Mah04AlirezaیوهانChiefShougo MakishimaShinjiMikami
  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    دلمون تنگ شده بود برا گپفا ، اگر تا چند روز پیش این پست رو میزاشتن جواب های من فرق میکرد ولی الان یک بازی که همین دیشب تمومش کردم دل من رو برد لامصب با ضعف هایی که داشت انقدر جذاب و انقدر گیم بود که منو شیفته خودش کرد
    .
    .
    بازی سال : گاردین اف گالاکسی ، فقط میتونم بگم این بازی هر چیزی هست که من به عنوان ویدیوگیم میشناسم و گیمر شدم بازی شاهکار نیست خاص نیست ادعا نداره ولی لامصب خود ویدیو گیمه دم اسکوئر انیکس و ادیوس گرم ( جای ریترنال در بین نامزد های امسال بد جور خالیه )
    .
    .

    مورد انتظار ترین : گاد اف وار رگناروک …. خب خیلی بازی ها هستن ولی با اختلاف یک تار مو بیشتر رگناروک 😄🔥
    .
    .
    بهترین کارگردان: گاردین اف گالاکسی. یعنی عاشق رابطه بین کرکتر ها شدم 💖 کارگردانیش حرف نداشت i’m groot 😁
    .
    .
    بهترین کارگردان هنری : سایکو ناتس ۲ ، اصلا نیازی به توضیح نیست 🙂

    اتحادیه ترول هاSpider-Mah04AlirezaHard gamerSیوهانChiefShougo Makishimashir taziyeh.
  • شانس رتچ اند کلنک و ایت تیکز تو و دث لوپ از همه بالاتره دقیقا همون که حدس میزدم…

    اتحادیه ترول هاSpider-Mah04AlirezaآرینHard gamerیوهانChiefShougo Makishima
  • از اونجایی که فقط متروید و ویلیج رو زدم و ویلیج یه زباله بیشتر نبود
    پس متروید بهترین بازی سال😂

    AlirezaآرینSXERXESیوهانalinerdShougo Makishima.
    • shir taziyeh گفت:

      فرمانده ریترنال رو بازی کن احساس میکنم خیلی باهاش حال میکنی و بازی خیلی هاردکوره که مطمئنن شما گیمر هارد کوری هستی
      گیم پلی خیلی لذت بخش و خوبی داره
      گانپلی قوی
      داستان خفن
      باس هایی که من سر یکیش ۳۳ ران رفتم
      بنظرم ریترنال و هیدیس برترین روگ لایک های تاریخن

      اتحادیه ترول هاAlirezaHard gamerآرینیوهانChief
      • آره چند تا گیم پلی دیدم عاشقش شدم
        تنها مشکلی که هست ps 5 عه و شخص کنترلر که کلا یه همچین بازی سرعتی ای رو با کنترلر نمیتونم تصور کنم
        پلی پنجی که ندارم و هفتاد دلاری هم که ندارم بماند😂
        ایشالله اگر عرضه شد بعداً رو پیسی با کینگ موس

        اتحادیه ترول هاAlirezaآرینSshir taziyeh
        • shir taziyeh گفت:

          موافقم گیم پلی بیشتر به موس میخورد اما خیلی خوب با دسته سازگاری کردن و از دوال سنس استفاده کردن
          مثلا تو دسته L2 رو تبدیل به دوتا دکمه تا نصف یه دکمه است و یجا سفت میشه بعد از اون میره رو altfire اگه درست نوشته باشم
          و این قابلیت واقعا جالبه همینطور از هپتیک پلی استیشن هم استفاده کرده
          صدا گزاریش هم خیلی حرفه ای تمام شلیک ها و دویدن و بارون رو تو اون اتمسفر با موزیک زیباش ترکیب کرده و صدای سه بعدی خفن تحویل میده
          به احتمال بالا ۲۰۲۴ بیاد پیسی و انشالله قبل از اون ps5 میخری رو ps5 بازی میکنی

          Hard gamerآرین
          • من از اوناییم که ترجیح میدم هر دکمه یه قابلیت خاص داشته باشه
            حاضرم دستم رو کیبورد در رفت و آمد باشه ولی دوتا مکانیک رو یه دکمه نباشن چون احتمال خطام بالاست
            درباره ی صدا هم که رو پیسی و کنسول آنچنان فرقی نمیکنه فکر کنم ، تهش تو کنسول یه صدا هم از کنترلر در میاد که سه بعدی تر شه ( این رو درک نمیکنم چون بشخصه با هندزفری و هدفون بازی میکنم )
            ایشالله که میخرم چون نیازه واقعا ، مخصوصا برا عشقم کوتور

            آرینshir taziyeh
  • farshadx گفت:

    الآ تیم تحریریه گیم فا همین قدر هستن؟!
    کاشکی نظرات بقیه هم میزاشتید
    مثلآ اقای زاهدی اقای کرامت فر اقای یزداندوست اقای ملکی
    اقای بابایی که هیچ خبر ازش نیست و ….
    اخه انتخاب هارو نگاه کنید ۲ تا الدن رینگ ۲ تا استارفیلد
    زلدا و گاد اف وار و هورایزن اصلآ فراموش شدن

    Spider-Mah04AlirezaآرینیوهانShougo Makishimashir taziyeh
    • چند وقتی هست که آقا سعید مطلبی روی سایت قرار ندادن، از اون طرف هم اگه کارهای ایشون رو از نزدیک دنبال کرده باشید میدونید که از زمان کم شدن فعالیت ایشون روی سایت، فعالیتشون در جاهای دیگه خیلی خیلی زیادتر شده. ایشون چند وقته که در اکانت‌های شخصی‌شون در یوتیوب، آپارات، اینستاگرام و کانال تلگرامشون خیلی خیلی بیشتر از قبل محتوا قرار میدن و حتی تعداد زیادی از بازیهایی که در چند وقت اخیر منتشر شدن رو بجای اینجا، در صفحه اینستاگرامشون نقد کردن!
      من شرلوک نیستم و دلم هم نمیخواد عجولانه نتیجه گیری کنم ولی در ظاهر اینطور به نظر میرسه که ایشون تصمیم گرفتن بصورت مستقل فعالیتشون رو در حوزه تولید محتوا برای بازیهای ویدیویی ادامه بدن.
      اگه یکی از ادمین‌های سایت چیزی میدونه و یا حتی خود آقا سعید میتونه این کامنت رو بخونه امیدوارم یه توضیحی راجب به این وضعیت بدن. حتی اگه واقعا هم این سایت رو رها کردن به نظرم باید به یه شکلی اعلام کنن.

      Spider-Mah04AlirezaShougo MakishimaآرینSایمان غلامی مهرآبادییوهانChief
  • عه لایک و دیس لایک سایت عوض شده ! چقدر بهتر شده اینکه از دست سفید پوست تبدیل میشه به زرد خیلی باحاله
    رفع اسپم : به نظرم بهترین بازی سال ایت تیکز تو نمیشه (دلایل خاص خودمم دارم که فعلا حال نمیده بگم البته ممکنه منتقدا موافق نباشن) به نظرم دث لوپ بشه گوتی بهترین کارگردانی رو هم ایت تیکز تو بهترین کارگردانی هنری Psychonauts 2 مورد انتظار ترین بازی سال بعد هم استارفیلد

    اتحادیه ترول هاSpider-Mah04Alirezamasoud pc gamerآرینیوهانChief
  • Conor گفت:

    بنطرم ایول ۸ بهتربن بازی میشع من خودم اصن از ویلیج خوشم نیومد چون ب عنوان طرفدار قذیمی ایول اصن از اول شخص بدم مباد عاشق سوم شخصم ولی ب عنوان ی بازی از گذینه های دگ خیلب بهتره بنطرم حقشه بهتربن بشه. راجب معزفی ی حسی بهم میگه ریمیک ایول چار معرفی شه ب عنوان ی سورپرایز اگ شانس اصلی گوتیه

    آرینیوهانAmirkhanShinjiMikamiCommander jensen
  • Amirkhan گفت:

    مورد انتظار ترین بازی های من ،
    ۱. استارفیلد
    ۲.گاد ( گزینه یک و دو برای من هیچ فرقی ندارن یک اندازه دوستشون دارم)
    ۳. الدن جون خیلی منتظرشم 🤩
    ۴. استالکر ۲ ( حس آخرالزمان رو به بهترین شکل القا می‌کنه)

    Spider-Mah04🤘Mohsenj74آرینیوهانChiefSiRSiNashir taziyeh
  • vdrgame گفت:

    اقا یه سوال و در این نمایش به نظرتون گاد اف وار رو نشون میدن تریلیری چیزی ؟

    Hard gamerآرینیوهان
  • Chief گفت:

    ممنون از کادر خوب و زحمت کش گیمفا 🙌🌹

    بهترین بازی سال که مشخص شد نظری نمیدم(مبارک باشه🌹)
    تو مورد انتظار ترین بازی سال بین استالکر و استارفیلد نمیتونم یکی رو انتخاب کنم(تو این بخش خیلی موافقم با اقای مناف زاده)
    برای نمایش بازی ها بیشتر از جوایز هایپم و امیدوارم شایعه بایوشاک بعدی درست باشه🔥

    Spider-Mah04آرین
  • HsH گفت:

    به نظر من بازی ای که داره در حقش اجحاف میشه بدون شک… گاردین آو گلکسی هست…بازی عالی هست…از نظر داستان تنوع مراحل حتی تاثیر انتخاب در داستان بازی از خیلی از بازیهایی که توهم انتخاب دارند بیشتر بودش… باید این رو در نظر گرفت که بعد فاجعه اونجرز این بازی قد جوری همه رو غافلگیر کرد…دم ایدوس گرم که ترکوند.من که از لحظه به لحظه بازی لذت بردم…در کنار این بازی به نظرم امسال زیاد سال جالبی نبود ولی سال پلتفرمینگ بودش…بازی سال واسه من به جز سایکوناتس که بازیش نکردم میتونم رچت اند کلنک رو انتخاب کنم
    بازی مورد انتظار بدون شک و شبهه گاد آو وار رگناروک هست..
    گرافیک هنری حتما کنا هست که به نظر من تو این بخش رقیب بهترین انیمیشن هاست… البته رچت هم هست ولی به خاطر استودیو که اولین بازیش هست کنا رو انتخاب میکنم… بهترین کارگردانی بدون برو برگرد گاردین آو گلکسی…بعد از اون جوزف فارس

    Spider-Mah04🤘Mohsenj74
  • گوتی حق رچت یا ایت تیک تو هستش ولی احتمال زیاد میدن به دث لوپ دکل جدید ایکس باکس فن ها

  • آرین گفت:

    سلام
    بازی‌ای که تاریخ انتشار نداره چطوری باید مورد انتظار باشد؟
    یعنی رگناروک سال بعد میاد؟ استارفیلد هم میاد؟ حتما فیبل و اینا هم میان دیگه!
    فقط الدن رینگ حصورش قطعی ست، نامزدها کلا مشکل دارند.
    خاک شده‌ترین بازی این چند سال هم دیمنز‌سولز بلوپوینت هست که نه سونی بهش توجه‌ای کرد، نه گیم‌اواردز و نه هواداران و بازی رو پشم هم حساب نکردند.
    برعکس اون به رچت بیش از حد بها داده‌شده.
    It takes two بنظرم کاملا شایسته ست، ولی اگر Deathloop هم ببره گله!

    Spider-Mah04
  • از بین نامزدها فقط دث لوپ و ویلیج و سایکونات رو بازی کردم
    بازی سال : دث لوپ
    مورد انتظار ترین بازی : با اختلاف الدن رینگ و بعدش استارفیلد

    Spider-Mah04
  • Omid گفت:

    کار سختی نیست به مراجعه آمار نظر سنجی گیم اواردز . ده درصد رای مردم و نود درصد رای منتقدین . بر اساس رای مردم گاداووار تا سه روز قبل جلو بود اما الدن رینگ با ده درصد اختلاف جایگاه اول رو گرفت برای مورد انتظارترین. زلدا و استارفیلد هم که کلا محو بودن. اما نکته اینجاست که اون فضای راز آلود الدن رینگ تا حدی کاسته شد و این شانس گاد رو بالا میبره

    KurosHard gamer
  • Kuros گفت:

    با نظر آقای سردبیر کاملا موافقم …👏👏👏👏👏

گپفا 7# | پیش‌بینی مراسم The Game Awards 2021
گپفا 7# | پیش‌بینی مراسم The Game Awards 2021