5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد
5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد
5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد
5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد

۵ بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد

ابوالفضل مناف زاده
۱۷:۳۳ ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد

با نزدیک شدن به رویداد The Game Awards، شایعاتی از عناوینی که طی این رویداد معرفی خواهند منتشر می‌شوند. در این مقاله احتمالات را بررسی خواهیم کرد.

صنعت بازی در طول سال‌های اخیر همواره میزبان رویدادهای اهدای جوایز سالانه‌ی مختلفی بوده است، اما هیچ کدام به اندازه‌ی رویداد The Game Awards هیجان انگیز نیستند. این رویداد که معمولاً در تاریخ ۱۸ آذر (۹ دسامبر) برگزار می‌شود، در کنار اهدای جوایز به بازی‌های منتخب، میزبان نمایش‌هایی از بازی‌های جدید است. بدین ترتیب، با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری این رویداد، ناگزیر شایعات فراوانی در بین گیمرها شکل می‌گیرد و در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ بازی‌ای که احتمالاً در این رویداد میزبان نمایشی خواهند بود بپردازیم.

رویداد The Game Awards از سال ۲۰۱۴ با شکل و شمایل فعلی در حال برگزاری است و طی رویدادهای سال‌های اخیر اتفاقات جالبی از جمله معرفی بازی جدید Mass Effect، دنباله‌ای برای Wolf Among Us ساخته‌ی تل‌تیل گیمز (Telltale Games) و حضور وین دیزل (Vin Diesel) در بازی Ark 2 که در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد در آن رخ داده است. لازم به ذکر است که امسال این رویداد مجدداً در تئاتر اختصاصی مایکروسافت در شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد.

ارائه‌ی اطلاعات بیشتر از دنباله‌ی The Breath of the Wild

5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد

با توجه به این که The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 قرار است تا دنباله‌ای برای یکی از بهترین بازی‌های تاریخ باشد، بدون تردید مشتاقان فراوانی در انتظار ارائه‌ی اطلاعات بیشتری از آن هستند. نسخه‌ی اول این بازی به تنهایی موفق شد تا برنده‌ی جوایز ارزشمندی از جمله بهترین بازی سال ۲۰۱۷، بهترین بازی اکشن/ماجراجویی و بهترین کارگردانی شود.

اگرچه در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد دنباله‌ی این بازی در دسترس نیست و گیمرهای بسیاری از زمان معرفی رسمی آن در رویداد E3 2019 منتظر کسب اطلاعات بیشتری از بازی هستند. البته، این احتمال وجود دارد که نینتندو انتشار اطلاعات بیشتری از این بازی را به یکی از رویدادهای نینتندو دایرکت موکول کند، اما امیدواریم که طی رویداد The Game Awards شاهد رخ دادن این اتفاق هیجان انگیز باشیم.

نمایش گیم‌پلی بازی Fable

5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد

Fable یکی از مجموعه‌های پر تعداد نقش‌آفرینی فانتزی انحصاری ایکس باکس است که نسخه‌ی اول آن در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. ساخت بازی‌های این مجموعه تا سال ۲۰۱۶ برعهده‌ی استودیوی لاین‌هد (Lionhead) بود. اما پس از تعطیلی این استودیو، این وظیفه به استودیوی پلی‌گراند گیمز (Playground Games) محول شد. چیزی که نسخه‌ی جدید بازی Fable را خاص می‌کند، مشارکت افراد صاحب نام در ساخت این بازی است و به نوعی می‌توان شعبه‌ی دوم استودیوی پلی‌گراند گیمز را نسخه‌ای دیگر از استودیوی اینشیتیو (Initiative) نامید که انیماتورهای ناتی‌داگ (Naughty Dog)، طراح‌های God of War و افراد نابغه‌ی تیم توسعه‌ی Red Dead Redemption II را در خود می‌بیند.

در ماه جولای سال ۲۰۲۰، طی رویداد اختصاصی ایکس باکس از بازی جدید مجموعه‌ی Fable رونمایی شد و اگرچه همچنان کلمه‌ی TBC مقابل تاریخ انتشار این بازی درج شده است، اما گیمرها می‌دانند که این بازی دیر یا زود برای کنسول‌های ایکس باکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. بنابراین، طرفداران بی‌شمار این مجموعه امیدوارند تا در رویداد The Game Awards اطلاعات جدیدی از جمله تاریخ انتشار و حتی نمایشی از گیم‌پلی این بازی را ببینند.

بازگشت Bioshock

5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد

بازی اول شخص شوتر ماجراجویی تحسین‌شده‌ی BioShock به احتمال فراوان طی رویداد The Game Awards 2021 میزبان نمایشی از نسخه‌ی جدیدش خواهد بود. گیمرها از قبل می‌دانند که BioShock جدیدی در حال توسعه است، اما با گذشت هشت سال از انتشار BioShock: Infinite، به نظر می‌رسد که روند ساخت این بازی در مراحل پایانی خود باشد.

در حال حاضر اطلاعات مختصری از این بازی فاش شده است. طبق این اطلاعات، دو شهر جدید در این بازی قرار دارد و نام این بازی نیز BioShock: Isolation خواهد بود. همچنین، این بازی توسط موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 در حال توسعه است. به هر ترتیب، با استناد به شرایط فعلی به نظر می‌رسد که رویداد The Game Awards زمان مناسبی برای رونمایی رسمی از این بازی باشد.

عرضه‌ی نسخه‌ی کنسولی بازی World of Warcraft

5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد

شاید یکی از شناخته‌شده ترین و محبوب‌ترین بازی‌های MMORPG جهان را بتوان World of Warcraft نامید که از زمان انتشارش در سال ۲۰۰۴، به یکی از بازی‌های مهم و تاثیرگذار صنعت بازی تبدیل شده است. با این حال، این بازی چند نفره‌ی آنلاین تنها در دسترس رایانه‌های شخصی بوده است و سال‌هاست که طرفداران این بازی منتظر انتشار نسخه‌ی کنسولی آن بوده‌اند.

سال گذشته بود که یکی از فاش کنندگان اطلاعات، موفق به یافتن نام بازی World of Warcraft: Shadowlands در بین بازی‌های ایکس باکس سری ایکس شد و حتی این بازی در کشور برزیل نیز برای این کنسول رده‌بندی سنی دریافت کرد. البته، طولی نکشید که سازمان مربوطه این موضوع را تکذیب کرده و آن را یک خطای نگارشی قلمداد کند.

اکنون و پس از گذشت چند ماه، بازی‌ای به نام World of Warcraft: Complete Edition در بین عناوین آینده‌ی فروشگاه ایکس باکس و مایکروسافت مشاهده شد. همچنین، تاریخ انتشار این بازی دقیقاً زمان برگزاری رویداد The Game Awards را نشان می‌دهد. البته، این اطلاعات می‌توانند اشتباه باشند و مواردی از جمله کنترل سخت بازی توسط کنترلرها و شرایط بحرانی شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) در مسیر پورت این بازی سنگ‌اندازی می‌کنند.

ناگفته نماند که با توجه به تمرکز مایکروسافت روی ارائه‌ی بازی‌ها در پلتفرم‌های مختلف، بعید نیست که به زودی قابلیت استفاده از موس و کیبورد در بازی‌های ایکس باکس به صورت رسمی فراگیر شود و این موضوع می‌تواند دیدگاه گیمرها نسبت به مشکل کنترلر بازی مذکور در کنسول‌ها را تغییر دهد.

حضور یک انحصاری بزرگ از تیم پلی استیشن

5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد

کنسول پلی استیشن ۵ حتی با وجود مشکل کمبود قطعات هادی و نیمه‌هادی به فروش اعجاب انگیز خود ادامه می‌دهد و این موضوع احتمالاً به همین سرعت ادامه خواهد داشت. به هر ترتیب، طرفداران این برند امیدوارند تا طی رویداد The Game Awards شاهد یک غافلگیری جدید باشند. خوشبختانه تنها چند روز به برگزاری این رویداد باقی مانده است و احتمالاً شاهد انتشار اخبار هیجان‌انگیزی از عناوین انحصاری جدید این کنسول خواهیم بود.

یکی از تحلیلگران صاحب نام صنعت بازی‌های ویدیویی پیش‌تر با انتشار یک توییت که در آن هشتگ “PS5” در کنار یک GIF از سانتا مونیکا گنجانده شده بود، به هیجان‌انگیزتر شدن این رویداد کمک کرد. در واقع، به احتمال فراوان در این رویداد شاهد معرفی بازی علمی-تخیلی استودیوی مذکور خواهیم بود.


نظر شما در این باره چیست؟ شما منتظر معرفی چه عناوینی در این رویداد هستید؟

Black KnightAlirezaفریدDARKSIRENDOOM❤GOD OF WAR❤PARASITE EVE 2KurosMEYSAMB300XerexplayShinjiMikamiP.morgan 𔓙GidoramarioعلیAlireza3200🤘Mohsenj74Ellie terminatorPC gamer ;)alinerdmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد
5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد
5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد
5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد
5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • @alistar گفت:

    نظر منو بخواین میگم پلی استیشن مثل پارسال گند میزنه به حال طرفداراش پس به پلی استیشن دل خوش نکنین مگر اینکه معجزه بشه و یه چیزی نشون بدن اونم در حد یه دی ال سی یا همچین چیزی یا حتی پورت واسه پیسی باشه تا قشنگ همرو داغون کنه ، اتفاقا شایعه شده بود که ریچزنال یه دی ال سی داره

    Black Knight❤GOD OF WAR❤KurosSettMEYSAMB300عمو_کریتوسChiefr_dhsasutoTlou part 2 game of the centurymore
    • ShinjiMikami گفت:

      اینکه سونی باید در گیم اواردز بازی معرفی کنه اشتباهه. سونی اگه بازیای ۲۰۲۲ خودشو از جمله هرایزن و گاد و گرن توریسمو و فوراسپوکن و گوست وایر و گربه، نمایشی داشته باشه مکفیه.
      نمایشات سونی در مورد بازیای جدیدش مربوط میشه به رویداد مربوط به خودش.
      .
      ایپی های جدید فایراسپرایت و بند استدیو و ساکرپانچ و ناتی داگ در اول صف قرار گرفتن که همین موارد در نمایش بعدی سونی خواهند بود. سوپرایز سونی در گیم اواردز شاید مربوط باشه به ریمیک لست ۱ یا لست انلاین.
      سانتامونیکا و گوریلا هم بازی های جدیدی دارند ولی فعلا براش زوده که معرفی کنن چون با سال انتشار بازیاشون فاصله زیادی داریم.

      Black Knight❤GOD OF WAR❤SettThe jokershadowکریمTlou part 2 game of the centuryArt Pro : are you a calm and a resonable personFABLE
      • @alistar گفت:

        درست میگی ولی ببین این یه نگاه صفر تا صدیه ، و نظر منم به همین شکله یا باید حضور پیدا کنی و یه چیز شگفت انگیز نشون بدی یا اصلا حضور پیدا نکنی ، الان اسم پلی استیشن توی شرکت کننده ها هست کلی ادم میرن که فقط ببینن پلی استیشن میخواد چی نشون بده و بعد چی میشه هیچی قشنگ ضد حال خالصه تو یه نگاه بنداز به گیم اواردز های قبل گوست ، لست اف اس ، اسپایدر من ، گاد اینا توی گیم اواردزا نمایش داشتن ولی الان چی ، سونی تو رویداد خودشم گند میزنه به حال ادم نمونش همین رویداد اخر که بدرد لا جرز دیوار نمیخورد ، چرا چون ما هممون پلی استیشن رو با معرفی بازی ها با تریلر های بلند میشناسیم ولی توی اون رویداد همش تریلر های چند ثانیه ای و حتی گاد هم یه تریلر ۳ یا ۴ دقه ای داشت که کفاف نمیداد حداقل واسه من اینجوری بود ، حالا قضاوت زود خوب نیست و هممون مثل همیشه امید داریم ، اینا همش پیش بینیه.

        ❤GOD OF WAR❤KurosChief@alistarr_dhshadowShinjiMikamiMax22کاپتان استخونیTlou part 2 game of the centurymore
    • Phil spencer گفت:

      خیلی چیزا براتون دارم بچه های توی خونه

      ❤GOD OF WAR❤ChiefshadowMax22Tlou part 2 game of the century
  • یک گیم پلی ۱۵ دقیقه ای از رگناروک یک رخی از بازی های ولورین واسپایدرمن ۲ و گاتهام نایت و هری پاتر یک گیم پلی یک ربعی از سوساید اسکواد رونمایی از انحصاری بزرگ جدید سونی (آنچارتد ۵ ) پیشکش بابا … تریلر هورایزون و سیفو و معرفی بازی های AAA سال ۲۰۲۲و۲۳و۲۴ و معرفی بایوشاک و فوراسکوپن و نمایش بازی های AAA جدید ایکس باکس و نینتندو کل آرزوی دست نیافتنی ماست🙄🙄🙄😟😟😔😔😔☹️☹️

    DARKSIREN❤GOD OF WAR❤KurosChiefshadowTlou part 2 game of the centuryعلیHidetaka MiyazakiFABLEEllie terminatormore
  • مقاله زیادی کوتاه و خلاصه بود به نظرم میشد حداقل ۲۰ عنوان که نمایش جدید دارن و قبلاً معرفی شدن و ده عنوان که برای اولین بار معرفی میشن
    مثل بازی جدید کوجیما پروداکشنز
    یا بازی جدید ندریلم گیمز
    بازی جدید ….
    داخل این مقاله گنجاند به هر حال هرکس یک شیوه مقاله نویسی داره و سبک شما هم به این شکل هست در کل خسته نباشید

    DARKSIREN❤GOD OF WAR❤ChiefShinjiMikamiP.morgan 𔓙Tlou part 2 game of the centuryعلیPhil spencer🤘Mohsenj74کریمmore
    • ShinjiMikami گفت:

      این مقاله از قبل در سایت های خارجی نوشته شده بود. مال یکی دو ماه پیشه.
      هلبلید و اوود احتمال زیاد از طرف مایکروسافت هستن. فیبل میمونه برای سال بعد چون اول اوود منتشر میشه بعد فیبل بعد الدر. طبق لیک ها اوود اماده هست ولی پلی گراند در حال ساخت و حتی استخدام نیرو هستش. از جمله نویسنده کنترل و طراح گیم پلی سایبر و یک شخص کاملا جدید که خبرش پوشش نشده و از یوبیسافت بوده. خلاصه فعلا روش کار میکنن و میگن پلی گراند خیلی زیاد حساسیت به خرج میده و به جزئیات دقت میکنه.
      اوود برای اواخر ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ تنظیم شده و فیبل برای بعد تر. بازی های ۲۰۲۲ مایکرو و بازی های جدیدش هم که هستن حتی خرید جدیدش.
      .
      از طرف سونی نباید هایپ بشیم چون نمایشی جز بازی های ۲۰۲۲ خودش نداره اگر هم داشته باشه پروژه فایراسپرایت خواهد بود ولی بنظرم بازم نشونش نمیده چون نمایش بعدی مخصوص خودشو خالی میکنه در این صورت.
      .
      از مولتی ها میشه به بایوشاک و دراگون ایج و پروژه کوجیما و هاگوارتز و کالیستو و ابندد و خیلی بازیای دیگه اشاره کرد که فقط شایعه هستن.

      Black Knight❤GOD OF WAR❤ChiefshadowTlou part 2 game of the centuryعلیMax22FABLEPhil spencerEllie terminatormore
  • فیبل اگه باشه که عملا بهشت خالصه
    ردفال استارفیلد یا پروژه اینگزایل و کامپوشن گیمز و ماشین گیمز هم یکی از اینا شاید باشه

    Black Knight❤GOD OF WAR❤ChiefTlou part 2 game of the centuryعلیMax22Hidetaka MiyazakiFABLEPhil spencer@alistarmore
  • ShinjiMikami گفت:

    این مقاله خیلی وقت پیش موجود بوده.
    در مورد فیبل موافق نیستم. با اینکه خودم در بین تمامی بازی های مایکروسافت از همه بیشتر منتظر فیبل هستم ولی موافق نیستم به این زودیا ازش نمایشی داشته باشیم چون فعلا باید روش کار بشه و ۴ سال و خرده ای ساخت برای فیبل جدید توسط پلی گراند کمه.
    برای گیم اواردز هلبلید و اوود در کنار بازی ثرد پارتی و معرفی بازیای جدیدی مثل پری ۲ یا ولفنشتاین ۳ و … همچنین خرید مایکروسافت کافیه. من لزومی به حضور فیبل در مراسم رو نمیبینم.
    امیدوارم فیبل اواخر ۲۰۲۳ یا هم در ۲۰۲۴ منتشر بشه و حسابی روش کار کنن.

    Black Knight❤GOD OF WAR❤Tlou part 2 game of the centuryعلیMax22Hidetaka Miyazakiسونی فنی که وارد نسل ۹ شدهFABLEPhil spencerEllie terminatormore
    • ShinjiMikami گفت:

      در مورد بازی جدید سونی هم که الان دیدم موافق نیستم😂
      شاید پروژه جدید فایراسپرایت یا بند استدیو رو نشون بدن حالا. ولی از طرف استدیو های بزرگی مثل گوریلا و سانتا و ناتی بعید میدونم.
      گوریلا و سانتا که تازه بازی جدیدشون ۲۰۲۲ میاد و پروژه بعدی میمونه حداقل برای ۳ سال دیگه.
      ناتی داگ هم سرگرم ریمیک لست ۱ و لست انلاینه. فعلا همین سال قبل لست ۲ رو داده و پروژه جدیدش فوقش ۲۰۲۴ میاد.
      .
      پروژه جدید فایراسپرایت و بند استدیو منطقی تره. البته شاید ریمیک لست یا لست انلاین همون پروژه بزرگ سونی هم حساب بشه.
      .
      مقاله فقط نظره و حتی شایعه هم نیست.

      Black Knight❤GOD OF WAR❤ChiefTlou part 2 game of the centuryعلیMax22Phil spencerEllie terminatorخودکفاREmore
    • از طرف سونی برای پروژه بعدی سانتا و بند خیلی هایپم که نشون بدن
      راستی حالا که سری ایکس جور شد خیلی برای انحصاری های مایکرو بیشتر هایپ هستم

      ❤GOD OF WAR❤Chiefshadowگیمر عادیMax22Tlou part 2 game of the centuryFABLEShinjiMikami@alistar
      • ShinjiMikami گفت:

        پروژه بعدی سانتامونیکا به راحتی توانایی گوتی شدن رو داره. چون مطمئنم سانتامونیکا براش کم نمیذاره. به هرحال برای اولین بار میخواد یه ایپی جدیدی بده درست مثل همون قضیه ی بتسدا و استارفیلد😂
        پروژه جدید فایراسپرایت هم بسیار بسیار مهمه. هم نیرو زیاد داشت و هم زیاد جذب کرده، خودشم از ناتی داگ و راکستار و راکستدی. ۲۵۰ نفر نیرو دارن و حسابی گنده گنده حرف میزنن.
        .
        در مورد بند، من زیاد ازش انتظار انچنانی ندارم فعلا. ساکر پانچ هم امیدوارم در کنار بازی اینفیمس به گوست بسیار توجه کنه چون پتانسیل خیلی زیادی داره و هردوتارو باهم بسازه.
        بلوپینت هم هست که بنظر میرسه بلادبورن رو دادن دستش و میخواد کار ریسکی و عجیب غریبی انجام بده😂
        ناتی داگم که سرجاش
        .
        خلاصه تک به تک استدیو های سونی هم بازی های عالی میخوان بسازن و این میمونه برای نمایشات خود سونی.

        Black Knight❤GOD OF WAR❤ShinjiMikamishadowگیمر عادیMax22کریمکاپتان استخونیTlou part 2 game of the centuryshir taziyeh
  • farshadx گفت:

    اقای مناف زاده
    فکر نکنم اکتیویژن بلیزارد حضور داشته باشه
    جف کلی تو تویت یه چیزایی دربارش گفته بود من دقیق نخوندم
    تمام بازیهایی که گفتین منتظرشونم
    +
    هل بلید
    اود

    Wild Rage❤GOD OF WAR❤ChiefAtomic SoldierعلیHidetaka MiyazakiFABLEPhil spencerکریمBeanumore
  • s.a.m گفت:

    آقا یه خبری شایعه ای دروغی چیزی از بازیای معروف بذارید تو سایت . چرا هیچ خبری از هیچی نیست ؟

    Tang Hao❤GOD OF WAR❤ChiefSina MorganعلیکریمBeanusamanکاپتان استخونیshadowmore
  • این بازی ها هم هستن( شاید )
    مایکروسافت : هلبلید ۲ _ استاکر _ اوود و بازی ساویر _ ردفال _ بازی آرکین لیون یا پری ۲ _ بازی جدید ایدسافتور و ماشین گیمز _ بازی جدید کامپلوشن _ گیرز و بازی جدید کوالیشن
    نینتندو : اسپلاتون ۳ _ کربی (🤩) _ بایونتا ۳ ( 😻) _ و….
    سونی : گاد _ هورایزون_ احتمالا اسپایدرمن ۳ ( خیلی کم ) _ بازی جدید گوریلا _ مولتی لست _ پروژه جدید ناتی داگ _ بازی فایراسپرایت _

    ❤GOD OF WAR❤ChiefP.morgan 𔓙Tlou part 2 game of the centuryAtomic SoldierPlayStation studios (عضو گروه پلی استیشن بشوید)کریمBeanuPC gamer ;)کاپتان استخونیmore
  • seyed.yousefi گفت:

    از طرف مایکرو ایناهم فکر کنم باشن:
    گیملی از اوود و هل بلید
    از طرف سونی واقعا نمیدونم چی ولی حس میکنم میتونه یه چیزی از ولورین یا گاد او وار باشه

    ❤GOD OF WAR❤ChiefShinjiMikamiMax22P.morgan 𔓙Atomic SoldierHidetaka MiyazakiکریمBeanuخودکفاmore
  • mahdy گفت:

    امیدوارم همه از این رویداد لدت ببرند(چه ps , xbox, nintendoفن )

    ❤GOD OF WAR❤ChiefshadowAtomic SoldierکریمShinjiPC gamer ;)کاپتان استخونیalinerdگیمر عادی
  • Requiem گفت:

    به نظرم بهتر بود به جای fable یه بازی دیگه میذاشتین چون بعید به نظر میرسه. avowed حضورش توی گیم اواردز خیلی منطقی تر به نظر میرسه

    ❤GOD OF WAR❤ChiefshadowAtomic SoldierFABLEکریمShinjiPC gamer ;)کاپتان استخونیalinerdmore
    • ShinjiMikami گفت:

      پست قبلی گفتی اوود احتمالش کمه نسبت به هلبلید موافقم. شاید بمونه برای e3 2022 یا حتی برای بعد تر.
      این احتمال کم هم مربوط میشه به تاریخ انتشارش که میگن ۲۰۲۳ هست. شاید فقط تریلر (با کمی گیم پلی) نشون بدن و گیم پلی اصلی رو بذارن برای بعد.
      اینکه میگن در گیم اواردز نمایش داره مربوط میشه به لیکی که گفته میشد بازی آماده هست و تموم شده. همچنین اینکه ابسیدین خیلی دوست داره اوود رو نشون بده.

      حال ببینیم چه میشود
      .
      اینجا نوشتم که کامنتم رو ببینی🤎😂

      Chiefshadowگیمر عادیکریمTlou part 2 game of the centuryshir taziyeh
      • shir taziyeh گفت:

        اوود به احتمال بالا اواسط ۲۰۲۳ و هلبلید اوایل ۲۰۲۳
        فیبل بنظرم اوایل ۲۰۲۴ میاد و به احتمال بالا رقیبش ایپی جدید ناتی داگ یا شاید انچارتد ۵ باشه
        گیم اوارد هم براش خیلی هایپم هلبلید یه گرافیک خیلی فضایی داره و به احتمال بالا لست ریمیک و هورایزن هم باشن و رقابت این چند تا غول گرافیکی جالب میشه
        بازی کوجیما باشه از لحاظ گرافیک همرو میخوره
        اوود هم ازش انتظار گرافیکی در حد گوست اف سوشیما دیرکتورز کات دارم اگه بالاتر باشه شاهکار کردن اما کلا ابسیدین زیاد رو بخش فنی کار نمیکنه بنظرم در گرافیک ترینای rpg نسل
        ۱- فیبل
        ۲- هورایزن فوربیدن وست
        میشه حالا امکان داره سی دی پراجکت هم این وسط یه حرکتی بزنه الدر ۶ گرافیک فضایی نداره
        و اینکه شاید ۲۰۲۶ هم هورایزن ۳ بیاد که صد در صد از فیبل بالا تر میشه بخاطر زمانش که همه ی اینا رویاست 🗿
        ( البته اینا فقط از لحاظ فنی هستن هم گوریلا هم پلی گراند خیلی ثابت شدن اما میتونن یه ار پی جی خوب بسازن ؟)

        ❤GOD OF WAR❤shadowگیمر عادیMax22ShinjiMikamiکریم
      • shir taziyeh گفت:

        شینجی چند وقت پیش چند تا کانسپت ارت از فیبل منتشر شد
        دیدیشون ؟؟
        گفتم شاید خبر نداشته باشی تو که انقدر عاشق بازی هستی
        راستش منم خیلی برا فیبل هایپم یه شادابی خاصی داره تو همون کانسپت ارت هم خوشگل طراحی کرده بودن
        از لحاظ فنی خیالم راحته
        گیم پلی و ار پی جی بودنش سواله برام چجوری میشه ؟؟

        ❤GOD OF WAR❤Chiefshadowگیمر عادیShinjiMikamiکریم
        • ShinjiMikami گفت:

          نه ندیدم.
          بعضی کانسپت ها هستن ولی اون مربوط میشه به فیبل لغو شده. همچنین بعضیا هم هستن که طرفداران فکر کنم طراحی کردن و الکیه. برای اوود هم همینطوره.
          .
          اگه کانسپتی که شما میگی متفاوته ادرسش رو بگو نگاهی بندازم بهش شاید ندیدم🤔
          .
          .
          من اگر عاشق فیبلم فقط بخاطر محیط فانتزی و زیبایی که داره هستش. همچنین داستان و طنز هم مهمه. گرافیک هم برام مهمه که بنظرم پلی گراند کم نمیذاره.
          محیط فیبل اگر اونی که من میگم نباشه ازش دست میکشم واقعا. فیبل باید جهانی فانتزی و زیبا داشته باشه که توش قدم بزنی همچنین در کنار این زیبایی یک داستان دارک داشته باشه. در واقع یجورایی تعادل بین این روشنایی و رنگارنگی محیط و فضای دارک فیبل به تعادل برسن.
          واسه همینه که داستان و شخصیت پردازی فیبل بسیار مهمه و براش نویسنده ی کنترل و بتمن رو اوردن😂
          .
          فیبل یک بازی ار پی جی ساده خواهد بود. پیچیده نیست. به راحتی میتونی تجربش کنی. تقریبا مثل کینگدام امولار یا حتی میشه ویچر ۳ رو هم گفت.
          گیم پلی فیبل جدید تغییرات زیادی خواهد داشت چون تفنگ نداره همچنین طراح ارشد گیم پلیش تغییر کرده و طراح گیم پلی سایبرپانکه. البته فقط ایشون اینکارو نمیکنن و افراد دیگه ای هم هستن.
          .
          در مورد کامنت بالاییت هم کاملا موافقم از جمله اینکه اوود گرافیک انچنانی نخواهد داشت.
          اینکه پلی گراند با ۲۰۰ نفر نیرو در کنار پشتیبانی ترن ۱۰ رو فیبل تمرکز کرده عالیه.
          در حالی که ابسیدین چندین پروژه داره و تقریبا ۱۰۰ الی ۱۵۰ نفر رو اوود کار میکنن. ( البته همین افراد رو اوتر ورلدز هم کار میکنن)
          این نشون میده انتظارات از اوود باید چنانم بالا نباشه.
          .
          سلامت باشی مهندس😉

          shir taziyeh
          • shir taziyeh گفت:

            منم خیلی مطمئن نیستم درباره کانسپت ها چند بار رفتم درباره فیبل تحقیق کردم و دیدم همچین کانسپتای هست
            حتی اگه بزنی fable concept art میاره یه عکسایی رو که خیلی قشنگه
            بنظرم پلی گراند خیلی خوب میسازتش و انشالله انتظاراتت برآورده شه
            انشالله الدر و فیبل و استارفیلد موفق شن چون من استارفیلد بد جور چشمو گرفته شاید تا ۶ ماه بعدش یه سری اس بگیرم بخاطر استارفیلد
            رقابت جالبی تو سال ۲۰۲۴ بین فیبل و بازی ناتی داگ میشه ( البته شاید بازی سانتا مونیکا )
            موفق باشی 💛🤎

  • Conor گفت:

    ی حسی بهم میگه ریمیک ایول ۴ قراره نشونش بدن!! چ چیزی بشهه. ای کاس همینطور باشع!

    Wild Rageshadowگیمر عادی
  • XERXES گفت:

    درود جناب مناف زاده
    جف کیلی فکر کنم امروز بود که تو توییتش حضور اکتیویژن بلیزارد رو رد کرد.
    شخصا منتظر اکسپنشن سایبر هستم البته دوستان کاری کردن از معرفیش میترسم چون همه منتظر اون قول شیرینی هستن😂 اگه معرفی شد احتمالا تا چندماهی من از سایت میرم آبا از آسیاب افتاد دوباره در خدمتتون هستم😁😂😂😂

    🤘Mohsenj74ChiefshadowP.morgan 𔓙علیMahyarMsmکاپتان استخونیSina MorganAtomic Soldierگیمر عادی
  • به نظرم یه نمایش گیم پلی از Redfall و Forza Motorsport خواهیم داشت نمایش انحصاری های سونی بعید به نظر میرسه ولی ممکنه از بازی Matrix Awakeness یه نمایشی داشته باشیم

    Chiefshadowکاپتان استخونیHidetaka MiyazakiSina Morganگیمر عادی
  • MahyarMsm گفت:

    هنوزم جا داشت به بازی های بیشتری اشاره کنید
    از قرار معلوم شاهد معرفی ریمستر بازی میرور ادج باشیم
    .
    جف گراب احتمال داده هلبلید و اوود هم نمایش داشته باشن. یک چیز عجیب هم از اوود بگم که خود جف گراب گفت. قرار بوده اوود توی e3 نمایش داشته باشه منتهی یه اشتباهی رخ داده چون مایکروسافت گفته بود اوتر ورلدز ۲ رو اماده نمایش کنید ولی بعدا اکس باکس گفت که چرا جای اوود اونو اماده کرده بودین؟ و ابسیدین هم گفت که خودشون گفتن😐😂
    .
    .
    بعضیا میگن قراره از بازی جدید کوجیما هم رونمایی بشه هم به خاطر رابطه خوبش با کیلی و هم به خاطر اون حرف که گفت با یه استودیویی حدود دو و نیم سال همکاری کردن که احتمالا کوجیماس
    .
    .
    شایعه حضور کن لوین و بازی جدیدش هم که قطعا شنیدین و میگن حتی بایوشاک هم باشه
    .
    شایعه ای هست که میگن الدن رینگ هم حضور داره منتهی منبعش ۴chan هست پس بهتره اعتماد نکنید چون اکثر لیک های ۴chan تو دیواره
    یه لیستی هم لیک شده از بازی هایی که توی گیم اواردز نمایش دارن و معرفی میشن ولی منبع اینم ۴chan هست
    عکسشو قرار میدم شاید کنجکاو بودید و خواستید ببینید
    https://s4.uupload.ir/files/ffwaoblwyauxbcp_(1)_y2l.jpeg

    🤘Mohsenj74ShinjiMikamishadowshir taziyehAtomic SoldierTlou part 2 game of the century
  • Chief گفت:

    ممنون از اقای مناف زاده 🙌🌹
    تقریبا دیگه همه میدونیم بخاطر وجود هلبلید و اوود(احتمالشون بیشتر طبق شایعه ها) قرار نیس چیزی از فیبل ببینیم
    امیدوارم به جاش هلبلید و اوود بترکونن مراسم رو(خیلی دوس دارم پروژه دیگه ابسیدین که جاش ساویر روش کار میکنه رو هم بیبینم و بیشتر ازش اطلاعات گیرمون بیاد🔥

  • به نظرم بر فرض محال ممکنه راکستار یه تاییدی درباره ساخت جی تی ای بعدی بده بخاطر گندی که با تیریلوژی زد

  • Kuros گفت:

    کنسول پلی استیشن ۵ حتی با وجود مشکل کمبود قطعات هادی و نیمه‌هادی به فروش اعجاب انگیز خود ادامه می‌دهد و این موضوع احتمالاً به همین سرعت ادامه خواهد داشت…

    سلطان …سلطان…سلطان….

  • Vito Scaletta گفت:

    دوست دارم بازی جدید سانتامونیکا رو کوری بارلوگ کارگردانی کنه کارش خیلی درسته

5 بازی که احتمال حضورشان در The Game Awards وجود دارد