چرا باید به فکر خرید گوشی سامسونگ باشیم؟ - گیمفا
چرا باید به فکر خرید گوشی سامسونگ باشیم؟ - گیمفا
چرا باید به فکر خرید گوشی سامسونگ باشیم؟ - گیمفا
چرا باید به فکر خرید گوشی سامسونگ باشیم؟ - گیمفا

چرا باید به فکر خرید گوشی سامسونگ باشیم؟

پست گیمفا
۱۱:۱۳ ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
چرا باید به فکر خرید گوشی سامسونگ باشیم؟ - گیمفا

گوشی یکی از ملزومات زندگی مدرن می­باشد و امروزه کاملاً از حالت اولیه خود فاصله گرفته است. از آنجایی که گوشی‌های هوشمند از فناوری هوشمند استفاده می‌کنند، ما بیش از یک دستگاه تماس از تلفن همراه خود انتظار داریم. ما می­توانیم از چندین ویژگی آن به طور هم‌زمان استفاده کنیم. تنها چیزی که ما نیاز داریم یک تلفن مبتنی بر اندروید یا iOS برای کار، عکاسی، رسانه­های اجتماعی و انجام تراکنش­های آنلاین است. در واقع همه این امکانات به شکل گوشی در جیب شما خواهد بود. از بین نام­های تجاری موجود در بازار، سامسونگ را می­توان یکی از محبوب­ترین برندها در تولید و عرضه گوشی­های هوشمند دانست که تنوع قیمت و طراحی خاص، آن را از سایر رقبا متمایز کرده است. در ادامه به دلایلی که باید به فکر خرید گوشی سامسونگ باشیم می­پردازیم.

سامسونگ بهترین برند گوشی در ایران

در هنگام انتخاب و خرید گوشی موبایل یکی از فاکتورهای خرید افراد این است که با توجه به نیاز و انتظاراتی که از تلفن همراه دارند بهترین برند گوشی موبایل خود را انتخاب کنند. گوشی موبایل سامسونگ با سیستم عامل اندروید یکی از برندهای شناخته شده و معتبر در بازار موبایل ایران و جهان می­باشد. قبل از خرید گوشی سامسونگ به قابلیت­های مدنظر خود فکر کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. شما می­توانید در فروشگاه­های اینترنتی، انواع گوشی­های موبایل سامسونگ را در رده­های پایین تا بالا مشاهده، انتخاب و خریداری کنید. قیمت گوشی سامسونگ در هر مدل بر اساس قیمت روز موبایل اعلام می­شود.

برگ برنده موبایل سامسونگ نسبت به دیگر برندها چیست؟

یکی از دلایل محبوبیت گوشی­های سامسونگ دردسترس بودن قطعات و تعمیرکاران و همچنین کیفیت بالای تاچ ال سی دی سامسونگ است که باعث محبوبیت هرچه بیشتر گوشی­های سامسونگ در بین مردم می­شود. البته باتری سامسونگ از نظر استفاده از فناوری­های شارژ سریع قابل قبول است اما از نظر عمر باتری بد نیست! حتی در این زمینه پیشرفت زیادی هم مشاهده نمی­شود. در ادامه به برخی برگ برنده­های سامسونگ اشاره خواهیم کرد:

چرا باید به فکر خرید گوشی سامسونگ باشیم؟ - گیمفا

دلیل آنکه سامسونگ انتخاب های زیادی برای کاربران دارد، چیست؟

یکی از ویژگی­های جذاب مورد توجه در گوشی سامسونگ آن است که تعداد مدل­های آن بسیار زیاد می­باشد که این ویژگی باعث افزایش حق انتخاب کاربران شده است. سامسونگ در حال حاضر ۵ سری اصلی گوشی هوشمند دارد که هرکدام میزبان تعداد زیادی گوشی مختلف با مشخصات و ویژگی­های متفاوت هستند. برخلاف شرکتی مانند اپل، سیاست سامسونگ تولید مدل­های زیادی برای هر سلیقه­ای است.

این به هرکسی با هر سطح نیاز و بودجه اجازه می­دهد تا قدرت خرید گوشی سامسونگ را داشته باشند. سامسونگ با این سیاست توانسته بخش بزرگی از بازار را در اختیار بگیرد و در کنار اپل، بزرگ‌ترین فروشنده گوشی­های هوشمند در جهان باشد. سامسونگ توانسته با دو سری A و M محبوبیت بالایی در زمینه گوشی­های میان­رده به دست بیاورد و با عرضه تعداد زیادی گوشی با برچسب قیمتی متفاوت همه را راضی نگه دارد! فرقی نمی‌کند که به دنبال یک گوشی پرچمدار، یک گوشی میان­رده یا یک گوشی ارزان قیمت باشید، درهرصورت سامسونگ قطعاً گزینه­های فوق­العاده­ای برای شما خواهد داشت! همین تنوع بالای محصولات سامسونگ است که فروش بالای این شرکت کره­ای را در سراسر جهان تعیین می­کند.

ویژگی رابط کاربری اختصاصی سامسونگ چیست؟

هر سازنده گوشی اندرویدی پوسته اندرویدی خود را برای گوشی خود طراحی و ساخته است. Samsung UNE یا ONE UI پوسته سفارشی سامسونگ در سیستم عامل اندروید می­باشد. این رابط کاربری ساده و آسان به گونه­ای طراحی شده است که تنها اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد. این رابط برای استفاده در گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ طراحی شده است و این طراحی به گونه­ای است که امکان کار با یک دست نیز وجود دارد.

به گفته سامسونگ، این رابط کاربری با توجه به آناتومی بدن انسان طراحی شده و باعث کاهش درد مفاصل و خستگی چشم هنگام کار با گوشی می­شود! رابط کاربری خوب یکی از دلایل موفقیت و فروش بالای محصولات اپل است. در طول این سال­ها، همه سازندگان گوشی­های هوشمند اندرویدی سعی کرده­اند بهترین تجربه کاربری ممکن را برای کاربران خود ایجاد کنند. در ضمن سامسونگ با رابط کاربری ONE UIکه در سال ۲۰۱۹ جایگزین Samsung Experience شد توانست عملکرد بسیار بهتری داشته باشد.

رابط جدید سامسونگ ازدحام نسخه قبلی را ندارد و در این پوسته اندرویدی همه چیز به صورت مینیمال و ساده طراحی شده است و تمامی موارد اضافی که ممکن است حواس شما را پرت کنند، حذف شده­اند. در مجموع باید گفت که رابط کاربری سامسونگ با ویژگی­های جذاب خود توانسته دل مخاطبان خود را به دست آورد. ارتقاء سیستم عامل یکی دیگر از ویژگی­های مهمی است که کاربران را به خرید گوشی سامسونگ ترغیب می­کند. سامسونگ در طول این سال­ها سعی در بهبود این ویژگی داشته است.

این برند یکی از معدود گوشی­های اندرویدی موجود در بازار است که عملکرد قابل قبولی در این زمینه دارد و همیشه اندروید‌های جدید را برای چند نسل قبل نیز عرضه و منتشر می‌نماید و با تضمین انتظار حداقل ۳ نسخه اندروید روی گوشی‌های پرچم‌دار و بعضی میان رده‌ها، ارزش خرید محصولات خود را بالا برده است.

چرا باید به فکر خرید گوشی سامسونگ باشیم؟ - گیمفا

قیمت گوشی سامسونگ چقدر است؟

شاید قیمت خرید گوشی سامسونگ کمی بالاتر از سایر برندها در دسته بندی­ها و پرچمداران باشد، اما فراموش نکنید که برند سامسونگ یکی از محبوب‌ترین شرکت­های موبایل است و طرف‌داران آن حتی گاهی تمایلی به خرید گوشی دیگری ندارند. مارک حتی برای یک بار امتحان کنید. گوشی‌های سامسونگ با مزیت‌هایی مانند دوربین­های با کیفیت، به روز رسانی مداوم، دسترسی آسان به اپ استور، داشتن فیس آیدی، وجود حسگر اثر انگشت، عملکرد سخت افزاری عالی، استفاده از نمایشگر با کیفیت و … همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده­اند و سال‌هاست که طرف‌داران زیادی در دنیا دارند.

قیمت گوشی­های سامسونگ کیفیت خوب محصولات این برند را توجیه می­کند، اما این واقعیت بر کسی پنهان نیست که قیمت گوشی­های موبایل سامسونگ نسبت به سایر برندها بالاتر است. با این حال اکثر کاربران به ویژه در بخش میان‌رده از امکانات دریافتی در قبال هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اند، معمولاً راضی هستند. درنهایت بد نیست بدانید که حفظ کارایی و عملکرد حتی پس از سال­ها استفاده، مشتریان زیادی را به سمت خرید گوشی سامسونگ سوق داده است، چرا که از نظر اقتصادی و با حمایتی که قرار است گوشی سامسونگ تا چند سال به آن‌ها خدمت دهد، کاربران را متقاعد می‌سازد که هزینه بیشتری برای سامسونگ نسبت به برند‌های دیگر پرداخت نمایند.

چرا باید به فکر خرید گوشی سامسونگ باشیم؟ - گیمفا

خرید گوشی سامسونگ، یک انتخاب بادوام و مطمئن

سامسونگ با معرفی موبایل­های مختلف تمامی نیازهای گوشی همراه شما را معرفی می­کند. با تلفن­های همراه رده بالای سامسونگ، هم یک کامپیوتر و هم یک دوربین عالی دارید که دقیقاً به اندازه جیب شما خواهد بود. گوشی­های میان­رده سامسونگ از جمله گوشی­هایی هستند که از نظر قیمتی مقرون به ­صرفه بوده و امکانات قابل قبولی را در اختیار شما قرار می­دهند. شما می­توانید با بررسی مشخصات فنی و بررسی تخصصی هر محصول، بهترین انتخاب را داشته باشید.

ابتدا باید به این فکر کنید که از یک تلفن همراه چه می­خواهید. موبایلی که تمام کارهای شما را بدون مشکل انجام می­دهد و هزینه آن در حد بودجه شما است قطعاً برایتان مطلوب خواهد بود؛ بنابراین می­توانید در خرید گوشی سامسونگ با فیلترکردن محصولات با توجه به بودجه و امکانات مورد نیازتان، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

رضا مهرعلیibodidamhazerMr.JVisible 6-tigh man

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

چرا باید به فکر خرید گوشی سامسونگ باشیم؟ - گیمفا
چرا باید به فکر خرید گوشی سامسونگ باشیم؟ - گیمفا
چرا باید به فکر خرید گوشی سامسونگ باشیم؟ - گیمفا
چرا باید به فکر خرید گوشی سامسونگ باشیم؟ - گیمفا
چرا باید به فکر خرید گوشی سامسونگ باشیم؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

چرا باید به فکر خرید گوشی سامسونگ باشیم؟ - گیمفا
چرا باید به فکر خرید گوشی سامسونگ باشیم؟ - گیمفا