تام هالند از سه‌گانه جدید مرد عنکبوتی می‌گوید - گیمفا
تام هالند از سه‌گانه جدید مرد عنکبوتی می‌گوید - گیمفا
تام هالند از سه‌گانه جدید مرد عنکبوتی می‌گوید - گیمفا
تام هالند از سه‌گانه جدید مرد عنکبوتی می‌گوید - گیمفا

تام هالند از سه‌گانه جدید مرد عنکبوتی می‌گوید

علی محمدپناه
۰۹:۴۰ ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
فیلم spider man no way home

تام هالند سکوت خود را در مورد ساخت سه‌گانه جدید مرد عنکبوتی شکست.

پیش فروش بلیط برای فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) به تازگی آغاز شده و به دنبال آن، تهیه‌کننده امی پاسکال (Amy Pascal) با خبری، همه افراد را شوکه کرد. او اعلام کرد که آنها در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک سه‌گانه دیگر از مرد عنکبوتی با بازی تام هالند هستند.

حال، تام هالند در مصاحبه تازه خود در مورد این خبر گفته است:

گوش کنید، من می‌گویم که ما چیزهای بسیار بسیار شگفت‌انگیزی برای صحبت کردن داریم اما نمی‌دانم این چیزها چی هستند. به نظر می‌رسد که آینده بسیار درخشان است و همانطور که از قبل گفته بودم، مرد عنکبوتی همیشه در درون من زنده خواهد بود.

زمانی که از تام هالند در مورد آینده او در نقش مرد عنکبوتی سوال شده، او به صورت دو پهلو پاسخ داده است. او گفته:

کار کردن در سر صحنه فیلمبرداری فیلم جدید مرد عنکبوتی، هم تلخ و هم شیرین بوده است. از زمانی که برای نقش مرد عنکبوتی انتخاب شدم، این برای اولین باری است که هیچ قراردادی برای این نقش ندارم. صحبت کردن در این مورد برای من دشوار است چراکه چیزهای زیادی هستند که دوست دارم در مورد آنها صحبت کنم اما نمی‌توانم زیرا ممکن است داستان فیلم را خراب کنم.

امی پاسکال، یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه مرد عنکبوتی به شمار می‌رود. او در مصاحبه اخیر خود به صراحت اعلام کرده که آنها در حال همکاری با کمپانی مارول برای ساخت سه فیلم دیگر از مرد عنکبوتی هستند و تام هالند قرار است در این سه فیلم نقش پیتر پارکر را به تصویر بکشد.

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) روی پرده سینماها اکران گردد.

منبع: کمیک بوک

Atomic SoldiersamanیوهانSpider-Mah04

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تام هالند از سه‌گانه جدید مرد عنکبوتی می‌گوید - گیمفا
تام هالند از سه‌گانه جدید مرد عنکبوتی می‌گوید - گیمفا
تام هالند از سه‌گانه جدید مرد عنکبوتی می‌گوید - گیمفا
تام هالند از سه‌گانه جدید مرد عنکبوتی می‌گوید - گیمفا
تام هالند از سه‌گانه جدید مرد عنکبوتی می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خیلی خوشحالم که تام هالند دوباره مرد عنکبوتی شده و یک سگانه جدید واقعا عالیه 😍

    Atomic SoldierJim Carrey ( ASHEN ONE سابق)Kiaیوهان
  • Spider-Mah04 گفت:

    راستش از یه طرف نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت, نه اینکه تام هالند بازیگر بدیه, ولی این ورژن اسپایدر من اون چیزی نبود که من از ته قلبم این کاراکتر رو دوست دارم, مشکل این نیست که پیتر یه نوجوون دبیرستانیه, چون انیمیشن سریالی the spectacular spider man به خوبی با یه پیتر پارکر نوجوون دبیرستانی بهترین اقتباس از این کاراکتر رو نشون داد, راستش مشکلم اینه که بیشتر از اینکه فیلم های مردعنکبوتی توی دنیای سینمایی مارول بخوان داستان پیتر پارکر رو نشون بدن, هی دارن از دنیای مارول سو استفاده میکنن , تو قسمت اول که تونی استارک یه بخش مهمی از فیلم بود, تو قسمت دوم هم شیلد وارد زندگی پیتر شد و از اونور هنوزم داستان به تونی استارک وصله, بیشتر انگار ادامه داستان آیرون منه تا داستان خود اسپایدرمن, به نظرم سری بازی های اینسامنیاک اسپایدرمن این کار رو خیلی خوب انجام دادن, تو بازی قشنگ معلومه داره توی دنیای مارولی اتفاق میوفته برا مثال شما میتونی برج اونجرز و خونه دکتر استرنج و دفتر نلسون و مورداک و….. رو ببینید توی بازی, همین چند وقت پیشم گفتن بازی ولورین هم توی همون دنیا عه, اما اینسامنیاک نیومد هی از ابرقهرمانای دیگه توی بازی استفاده کنه و تمرکزشو گذاشت رو خود زندگی پیتر, ولی خب امیدم به فیلم no way home خیلی بالاس و با این تریلر ها حس و حال یه داستان اسپایدرمنی رو میده, اینکه پیتر گند میزنه توی جادوی دکتر استرنج اونم به خاطر کار خود خواهانه خودش و از اونور میدونه که اون پنج تا شرور میمیرن ولی میخواد نجاتشون بده حالا هر چقدر هم واسش سخت باشه, برای من این پیتر پارکره, کسی که خیلی دوست داره زندگی شیرین خودشو داشته باشه ولی به خاطر سایه مسئولیت پذیریش همیشه اون چیزی که دلش میخواد اتفاق نمیوفته و زیاد خراب کاری میکنه, دوست ندارم توبی و اندرو فقط تو فیلم باشن که حساب شرورارو برسن دوست دارم اون دو تا پیتر هم باعث بلوغ شخصیتی پیتر تام بشن, و فک کنم تو آخر فیلم هم قراره یه اتفاق تراژدیک برای پیتر بیوفته, اگه همین راهو مارول پیش بره اون موقع میشه پیتر پارکر/ اسپایدر منی که نه تنها من بلکه خیلیا دوستش دارن و اون موقع با کمال میل دوست دارم ببینم ادامه داستان این پیتر چی میشه

    Atomic SoldierSajad AkbیوهانShougo Makishima
    • Sajad Akb گفت:

      یه خوبی که این قضیه داره اینه که برای سومین بار مرد عنکبوتی فیلماش ریبوت نمیشن اما واقعا اگه میخوان سطح فیلم رو ببرن بالا که در سطح خود مرد عنکبوتی باشه، باید یه کارگردان درست و حسابی بیارن که هم شخصیت مرد عنکبوتی رو خوب بشناسه و هم خودش دوستش داشته باشه؛ مثل سم ریمی که خودش عاشق این کاراکتر بود. حالا نمیگم حتما سم ریمی رو بیارن (شاید احتمالش باشه به نظرم) اما یکی مثل اون رو بیارن. جان واتس به نظرم اصلا درست از کاراکتر مرد عنکبوتی برداشت نکرده بود و فقط فهمیده بود مرد عنکبوتی گاهی وقتا شوخ طبعی داره، نظر من اینه که ایشون دیگه برای سری های بعد نباید کارگردان فیلم ها باشه.

      Spider-Mah04
تام هالند از سه‌گانه جدید مرد عنکبوتی می‌گوید - گیمفا