خشم گیمر‌ها از طراحی نقشه‌های بازی Battlefield 2042
خشم گیمر‌ها از طراحی نقشه‌های بازی Battlefield 2042
خشم گیمر‌ها از طراحی نقشه‌های بازی Battlefield 2042
خشم گیمر‌ها از طراحی نقشه‌های بازی Battlefield 2042

خشم گیمر‌ها از طراحی نقشه‌های بازی Battlefield 2042

سجاد باقریان
۱۱:۴۰ ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
بیوم

بازی Battlefield 2042 سرانجام عرضه شد، اما تا کنون نتوانسته است طرفدران این سری را راضی کند. ما در این مقاله به یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بازی می‌پردازیم.

Battlefield 2042 به هیچ عنوان شروع خوبی را تجربه نکرد و خیلی زود به یکی از ناامید‌کننده‌ترین بازی‌های این سری تبدیل شد. مشکلات مختلف در زمینه‌ی سیستم تخریب‌پذیری و میزان آسیب وسایل‌نقلیه باعث شد تا بازی آن طور که باید و شاید نتواند برای گیمر‌ها سرگرم‌کنند باشد. اما یکی دیگر از مشکلات بزرگ این بازی، بدون شک مربوط به طراحی نقشه‌ها خواهد شد. طرفداران قدیمی این سری، از طراحی نقشه‌های این عنوان بسیار خشمگین شده‌اند و از نقشه‌های Battlefield 2042 قطع امید کرده‌اند. نقشه‌ها، همیشه در سری Battlefield از طراحی بی‌نظیری برخوردار بوده‌اند و به همین دلیل، نقشه‌های نچندان جالب جدید‌ترین بازی از فرنچایز Battlefield، بسیاری از گیمر‌ها را ناامید کرده است.

مطالب مرتبط:

battlefield 2042

در ادامه می‌توانید ترجمه قسمتی از پست یکی از طرفداران این سری، نسبت به طراحی نقشه‌های بازی Battlefield 2042 در ردیت (Reddit) را مطالعه فرمایید:

منظور من این است که چگونه به این نقشه می‌گویید بزرگ و عظیم! این دیگر چه طراحی‌ای است؟ به‌نظر می‌رسد که تمامی نقشه‌هایی که طراحی کرده‌اید یک محیط بسیار بزرگ و خالی هستند که تنها دو یا سه آسمان خراش و ساختمان‌ کوچک در آن قرار دارند.

تمامی نقشه‌ها به همین شکل هستند، ساختمان‌ها و آبجکت‌ها حداقل در فاصله‌‌ی ۵۰۰ متری از یکدیگر واقع شده‌اند. در هر دست از بازی، شما نصف وقت خود را تنها با دویدن تلف می‌کنید و نصف دیگر بازی هم توسط هلیکوپتر‌ها و ماشین‌ها کشته خواهید شد.

کاری که شما با Battlefield 2042 انجام داده‌اید کاملا ناامیدکننده است، این بازی به معنای واقعی کلمه ناامیدکننده است! آیا من از تجربه بازی لذت می‌برم؟ بله! اما در هر بار تجربه بازی، تنها ۴ یا ۵ دقیقه! آن هم اگر خوش شانس باشم و بتوانم دشمنان خود را پیدا کنم و به مبارزه با آن‌ها بپردازم، در غیر این صورت تنها می‌توانم مانند یک دلقک در بیابان‌هایی که شما اسمش را نقشه گذاشته‌اید بدوم.

برخی از گیمر‌هایی که به تجربه‌ی Battlefield 2042 پرداخته‌اند، به هیچ عنوان از این بازی راضی نیستند و به طور واضح مشکلات این بازی را بیان کرده‌اند. این پست در ردیت، نظر تنها یک نفر نیست، بلکه بسیاری از گیمر‌ها با این موضوع موافق هستند و عقیده دارند که طراحی نقشه‌های بازی Battlefield 2042 اصلا هوشمندانه نیست.

باید منتظر ماند و دید که واکنش DICE در رابطه با انتقاد‌های شدید گیمر‌ها چگونه خواهد بود و آیا در آپدیت‌های بعدی این بازی شاهد رفع چنین مشکلاتی خواهیم بود یا خیر.

امینSettDARKSIRENآرینT800MEYSAMB300کاپتان استخونیMahyarMsmSTARFIELDTlou part 2 game of the centurySNietjRyderdamhazerAtomic Soldier

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خشم گیمر‌ها از طراحی نقشه‌های بازی Battlefield 2042
خشم گیمر‌ها از طراحی نقشه‌های بازی Battlefield 2042
خشم گیمر‌ها از طراحی نقشه‌های بازی Battlefield 2042
خشم گیمر‌ها از طراحی نقشه‌های بازی Battlefield 2042
خشم گیمر‌ها از طراحی نقشه‌های بازی Battlefield 2042

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Meanwhile
    https://s4.uupload.ir/files/halo_infinite_on_steam_-_google_chrome_11_29_2021_11_48_19_am_li_gxg.jpg

    Atomic SoldierStar1Tlou part 2 game of the centurySiRSiNaآرینکاپتان استخونی
  • STARFIELD گفت:

    در هر دست از بازی، شما نصف وقت خود را تنها با دویدن تلف می‌کنید و نصف دیگر بازی هم توسط هلیکوپتر‌ها و ماشین‌ها کشته خواهید شد.
    اینو خدایی درس میگه، من خودم فقط با هلیکوپتر و تانک بازی میکنم و راحت کیل میگیرم ولی بقیه چی اونایی که با تفنگ بازی میکنن بزرگی مپ و باگای بازی واقعا رو اعصابشونه، خدا کنه زودتر مشکلات بازی رو حل کنن.
    استدیو دایس خیلی تیم بااستعدادی داره، خدا لعنت کنه این eaرو اصلا معلوم نیس داره چیکار میکنه اخرش گند میزنه با این فرانچایز

    Tlou part 2 game of the centuryآرینکاپتان استخونی
    • آرین گفت:

      سلام
      EA بدترین هست دوست من، یوبی‌سافت یا تیک‌تو حداقل یکم مدارا می‌کنند و یکم ذوق هنری دارند ولی EA عملا هیچ بهره‌ای از هنر و احترام به هوادار نبرده.
      این بازی هم با فشار و کرانچ و زور زیاد عرضه کرده، شاید چون از ونگارد و هیلو هم عقب نمونه.
      هر چی که هست فرصت مناسب در اختیار دایس نبوده.

      Ryan Bones? am i mehdiDARKSIRENTlou part 2 game of the century
  • Zgamer گفت:

    «تمامی نقشه‌ها به همین شکل هستند، ساختمان‌ها و آبجکت‌ها حداقل در فاصله‌‌ی ۵۰۰ متری از یکدیگر واقع شده‌اند. در هر دست از بازی، شما نصف وقت خود را تنها با دویدن تلف می‌کنید و نصف دیگر بازی هم توسط هلیکوپتر‌ها و ماشین‌ها کشته خواهید شد.»
    نمی‌خوام از بازی دفاع کنم ولی کسایی که نسخه های قبلی رو بازی کرده باشن میدونن که بسته به جایی که اسپاون میشی ممکنه از میدون نبرد دور باشی و وسایل نقلیه هم همیشه قدرت بالایی داشتن و باید با استراتژی جلو بری
    تو نقشه هم همیشه میزنه که کجا درگیری هست و تو میتونی اینطوری نزدیک جایی که درگیری هست اسپاون بشی
    بازی مشکلات زیادی داره ولی اینا دیگه مشکل نیست سیستم بازی از اول همینطور بوده

    Tlou part 2 game of the centuryآرینSTARFIELD
  • خداییش مپ هاش بیش از حد بزرگه و همجاش هم درگیری نیست، واسه همین اگر از درگیری دور باشین باید بدوید تا به درگیری ها برسین. انگار حتی ۱۲۶ نفر هم براش کمه که همونم بزور بات و کراس پلی داره جور میشه.

    STARFIELDTlou part 2 game of the centuryAtomic Soldierآرین
  • MahyarMsm گفت:

    گیم پلی بازی رو که میدیدم دقیقا همین مشکلو داشت
    نقشه ها بعضیاشون شاید فضای خوبی داشته باشن ولی این حرف که کاملا خالین و باید کلی دور بزنی تا یه انمی پیدا کنی و ساختمون ها تعدادشون کمه و فاصله زیادی باید بری تا بهشون برسی کاملا درسته.
    بازیکن ها فقط توی فضای بیرون باهم درگیر میشدن یعنی خونه ای یا چیز خاصی نبود که بری توش
    مشخصه میخواستن یه جنگ بزرگ و هیجان انگیز درست کنن و چنین مپی طراحی کردن منتهی خیلی بد پیاده اش کردن
    حالا یه چیزی دیگه که مربوط به طراحی مپ نیست افکت اتیششه که چجوری بگم حقیقتا منو یاد انچارتد ۳ انداخت!!!!

    Tlou part 2 game of the centuryAtomic Soldierآرینکاپتان استخونی
  • آرین گفت:

    سلام
    ونگارد مشکل توسعه، ناقص
    ۲۰۴۲ مشکل توسعه، ناقص
    اینفینیتی مشکل توسعه،؟
    انشا الله که سومی ناقص نباشه.
    آقای طرفدار خیلی خوب توصیف کرده.
    نقشه‌ها انقدر الکی بزرگ و توخالی اند که نصف بازی رو باید بدوید و دنبال دشمن بگردید، اگر خوش شانس باشید و موقع مردن نمیرید شاید بازی لطف کرد و شما رو ۴ یا ۵ دقیقه خوش‌حال کرد.
    ونگارد هم که مرگ‌های بی‌خود و اسپاون‌های رو مخ آدم اند.
    نه رومی رومی نه زنگی‌زنگی….

    Tlou part 2 game of the century
  • Not fanboy گفت:

    اینقدر مشکل،بابا رسما یک تعداد شرکتهای بازی ساز توهین به شعور مخاطب میکنن اینا چی بعضیها بازی میکنن امسال تعدادی از بازی سازها ریدن بدم ریدن بعد انتظار دارن۷۰دلار هزینه کنند بعد یکسال با ابدیت کوفت زهر مار بازی رو بهینه کنن بشه چیزی که میشه بازی کرد.خدا رو شکر ما مثل بقیه نیستیم اولین روز بشنیم یک تعداد مشکلات بازی کنیم قشنگ سر یک تا چند سال مشینیم یک مجموع بازی میکنم با کمترین مشکلات البته انلاین داستان محور مثل دیستنی۲ غیر از ان فقط افلاین داستان محور،کواپ مولتی بتل رویال بنداز دور

  • adams-khersi گفت:

    دقیقا با ۲ ساعت حضور تو نسخه بتای بازی منم همین رو گفتم، یه مپ به شدت باز که ۹۰ درصد اوقات توسط ماشین ها و هلی کوپترا کشته میشی!!! یادش بخیر بتلفیلد وی مپ روتردام انقدر زیبا بود دوست داشتی تو کوچه پسکوچه هاش بچرخی چه برسی با تیم حریف درگیر شی، کانکوئست تو روتردام، خط مقدم تو‌ مپ ۲ روتردام که بعضی موقع ها قید درگیری رو میزدم و مدیک برمیداشتم تو ۳۰ ثانیه ۱۵ تا ریوایو میزدم، مپ برفی فک کنم نروژ بود، مپ مزرعه طور بلژیک، فقط یه مپ تو آفریقا داشت ضعیف بود وگرنه بقیه اش همه اش عالی بود، نمی‌دونم چرا بازی ها جنگ جهانی هارو انقدر خوب درمیارن تو نسخه های حال و آینده گند میزنن

خشم گیمر‌ها از طراحی نقشه‌های بازی Battlefield 2042
خشم گیمر‌ها از طراحی نقشه‌های بازی Battlefield 2042