اولین به‌روزرسانی اصلی Battlefield 2042 به زودی منتشر می‌شود
اولین به‌روزرسانی اصلی Battlefield 2042 به زودی منتشر می‌شود
اولین به‌روزرسانی اصلی Battlefield 2042 به زودی منتشر می‌شود
اولین به‌روزرسانی اصلی Battlefield 2042 به زودی منتشر می‌شود

اولین به‌روزرسانی اصلی عنوان Battlefield 2042 اواخر این هفته منتشر می‌شود

محمدمهدی روح‌الامینی
۱۴:۱۶ ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
بازی battlefield 2042

بازی Battlefield 2042 با خطا و نقص‌های زیادی روبه‌رو است و به همین دلیل تا اواخر این هفته اولین به‌روزرسانی بزرگ برای رفع ایرادات این بازی منتشر خواهد شد.

پس از انتشار نسبتا ناقص و پر از مشکل بازی Battlefield 2042، کمپانی الکترونیک آرتز (EA) و استودیوی دایس (DICE) تصمیم گرفته‌اند تا دومین به‌روزرسانی را برای رفع ایرادات این عنوان در تاریخ ۲۵ نوامبر (پنج شنبه، ۴ آذر ۱۴۰۰) منتشر کنند. البته، در ادامه قرار است تا سومین به‌روزرسانی قابل توجه در اوایل ماه دسامبر و چهارمین به‌روزرسانی در زمانی قبل از تعطیلات میلادی منتشر شوند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، به‌روزرسانی‌های دوم و سوم قرار است تا تعادل گیم‌پلی و برخی مسائل فنی را در این عنوان بهبود بخشند.

ایراداتی که با به‌روزرسانی دوم رفع خواهند شد:

  • مشکلات سیستم زنده شدن دوباره و بازگشت به بازی برطرف خواهد شد. همچنین، مشکل عدم توانایی در احیای یک هم تیمی در هنگام مرگ در نزدیکی یک دیوار یا شی نیز برطرف می‌شود.
  • یک سیستم جدید اضافه می‌شود که باعث خواهد شد تا مشکل عدم ورود گیمرها به یک رقابت پس از کشته شدن به صورت کامل رفع شود.
  • فعال کردن مجدد قابلیت تعامل با Battlefield Portal’s UAV-1 و تنظیم و متعادل کردن قدرت آن.
  • متعادل کردن گیم‌پلی وسایل نقلیه‌ی مختلف از جمله LCAA Hovercraft و MD540 Nightbird.
  • لگد زدن‌های بیش از حد در تمامی سلاح‌ها به جز شاتگان‌ها رفع شده است و احساس شلیک کردن با یک سلاح خاص هیجان انگیزتر شده است.
  • برخی تغییرات جدید که بعدا در مورد آن‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.
بازی battlefield 2042

به‌روزرسانی سوم از نظر گستردگی تغییرات به طور قابل توجهی بزرگتر از بقیه به نظر می‌رسد. همچنین، این به‌روزرسانی قصد دارد تا مشکل سرعت کند رفتن از پایان یک رقابت به سیستم مچ‌میکینگ و شروع دوباره یک رقابت جدید را رفع نماید. علاوه بر این، مسائل رایجی نظیر سیستم پیشرفت گیمرها، رندرینگ و برخی مسائل ریز فنی دیگر را نیز رفع خواهد کرد. لیست تغییرات این به‌روزرسانی خیلی بزرگ است و به همین خاطر، در ادامه به برخی از برجسته‌ترین موارد این لیست اشاره می‌کنیم:

  • ایجاد بهبودهایی در رابط کاربری از جمله بخش مدیریت سلاح‌ها، صفحه‌های تنظیمات و تروفی‌ها، صفحه‌ی پیشرفت گیمرها، جزئیات و خلاصه‌ی پایان هر دور از یک رقابت خاص و افزودن یک سری نشانگرهای جدید تا بتوان به کمک آن‌ها راحت‌تر موارد خاص را پیدا کرد.
  • تجربه‌ی کاربری بین EOR و منوی اصلی را بهبود می‌دهد.
  • سیستم مچ‌میکینگ بازی را تا حدود زیادی ارتقا داده و احتمال خطای آن را به شدت کاهش می‌دهد.
  • ایجاد یک سری ماموریت‌های هفتگی که در صورت انجام آن‌ها پاداش‌های جذابی به گیمرها داده می‌شود.
  • رفع چندین مشکل مختلف در گرافیک بصری و رندرینگ آب. به علاوه حل مشکلاتی نظیر ایرادات فنی در طول تجربه‌ی بازی.
  • اضافه کردن بیش از ۱۵۰ تغییر کوچک در تمامی نقشه‌های بازی.
  • افزودن یک سیستم تعاملی توصیفی‌تر که ارتباط گیمر با بازی را به شدت افزایش می‌دهد.
  • کاهش خطاهای مرتبط با استفاده از سلاح‌ها به ویژه در هنگام شلیک و تیراندازی.
  • افزودن یک عنصر رابط کاربری جدید که هم تیمی‌هایی را که می‌توانند شما را احیا کنند و در فاصله‌ی ۵۰ متری‌تان قرار دارند، برجسته می‌کند. این ویژگی برای گیمرهایی که مشکلاتی با پینگ اینترنت خود دارند، به شدت مفید خواهد بود.
  • بهبود رفتار ربات‌ها در بازی برای احیا، خلبانی هلیکوپتر و حالات جنگی دیگر در طول بازی.
  • بهبود سیستم صوتی بازی که باعث لذت بیشتر گیمرها از این عنوان خواهد شد.

البته، این تمام تغییرات به‌روزرسانی سوم نیست و لازم به ذکر است که تغییرات مختلف دیگری نظیر رفع مشکلات فنی و ایجاد تعادل در سلاح‌ها و برخی گجت‌ها به Battlefield 2042 افزوده خواهد شد.

الکترونیک آرتز و دایس می‌گویند که آن‌ها مشکلات مربوط به سرورها و سخت افزار را نیز رفع خواهند کرد. اخیرا، گزارشات زیادی از نقص سیستم و سرورهای مرتبط با این عنوان آنلاین محور منتشر شده است و مطمئنا اگر قرار باشد که دوباره شاهد رشد Battlefield 2042 باشیم، رفع این مشکلات باید در اولویت اول قرار بگیرد.

همانطور که می‌بینید، این به‌روزرسانی‌ها قرار است تا تغییرات زیادی را در بازی به وجود بیاورند. در حال حاضر، بازی Battlefield 2042 تبدیل به یکی از منفورترین عناوین استیم شده است و دایس و الکترونیک آرتز باید هر چه سریع‌تر مشکلات زیاد این بازی را فع نمایند.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در این زمینه چیست؟ به نظرتان امیدی به احیای Battlefield 2042 وجود دارد یا خیر؟ نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

MEYSAMB300STARFIELD

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اولین به‌روزرسانی اصلی Battlefield 2042 به زودی منتشر می‌شود
اولین به‌روزرسانی اصلی Battlefield 2042 به زودی منتشر می‌شود
اولین به‌روزرسانی اصلی Battlefield 2042 به زودی منتشر می‌شود
اولین به‌روزرسانی اصلی Battlefield 2042 به زودی منتشر می‌شود
اولین به‌روزرسانی اصلی Battlefield 2042 به زودی منتشر می‌شود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mr Dewitt گفت:

    خب یه تاخیر میزدین بازی رو کامل میدادین دیگه-_-

    Hossein GamerDARKSIRENMEYSAMB300کاپتان استخونی
    • mee گفت:

      نه دیگه کلکش این بوده که با پلیر زیاد تست کردن و رفع ایراد دارن می دن. یعنی اگر می خواستن این تست با بخش داخلی خودشون انجام بدن یک سال طول می کشید. الان جوکشم درآوردن مردم که هم پول دادیم هم بخش کیفیت بودیم
      دلیل این کارشونم طبق حدس ها این بوده که شرکت مادر از درگیر بودن همه ی زیر مجموعه هاش تو این بازی کلافه بوده. البته کلا دایس این مدلیه از هر سه بازی یکی لانچش کامل باشه.

      Hossein GamerSTARFIELD
  • Star1 گفت:

    فروشش که عالی بوده، تو استیم فقط بالای ۱۰۰ هزار پلیر همزمان داره، احتمالا مجموع فروشش تو تمام پلتفرم ها از مرز ۵ میلیون رد شده با این تعداد عظیم پلیر همزمان

    ...Eternal...HARDCORE GAMERMEYSAMB300STARFIELD
    • mee گفت:

      نه پلیر همزمانش احتمالا ۴۰ هزار نفره الی ۵۰ هزار نفر. روزای اول به خاطر اون ده ساعت فیری بودن اینطوری شد والی عاقلانه نیست بازی پولی آنلاین تو اول عرضه انقدر پلیر بگیره.
      ولی اون روی حرفت درسته. بازی خوب فروخته و با توجه به نوع آپدیت ها و رغبت بقیه احتمالا از زیر بار اون هیت زنده بیرون می یاد. ولی نمی دونم چقدر توسعه پیدا می کنه. شاید خیلی شاید کم
      ولی بازی زنده می مونه احتمالا مثه پدرش بتل ۴. احتمالا

      Agha PouriaSTARFIELD
اولین به‌روزرسانی اصلی Battlefield 2042 به زودی منتشر می‌شود