بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite
بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite
بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite
بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

بهترین اسلحه‌های بخش چندنفره Halo Infinite

احسان شریعت
۱۱:۵۹ ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
halo infinite

تعداد زیادی اسلحه‌ی جدید در Halo Infinite وجود دارد و دانستن نحوه‌ی کار آن‌ها، به شما کمک می‌کند در مبارزات بیشتری پیروز شوید و مدت بیشتری زنده بمانید.

با عرضه‌ی ناگهانی بخش چندنفره‌ی Halo Infinite، طرفداران این فرصت را دارند که به تجربه‌ی جدیدترین حالت‌های رقابتی این سری بازگردند. با این حال، حتی اگر یک پلیر هاردکور Halo باشید، احتمالاً زمانی که برای اولین بار وارد Infinite شوید، کمی دچار لغزش خواهید شد. بسیاری از عناصر جدید و بهینه‌سازی شده در این بازی وجود دارند که می‌توانند گیج‌کننده باشند، که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اسلحه‌ها اشاره کرد. بسیاری از آن‌ها مانند Assault Rifle و Battle Rifle نسخه‌های جدیدی از سلاح‌های کلاسیک هستند، اما سایرین، سلاح‌های کاملاً جدید یا تفنگ‌هایی از نسخه‌های قبلی Halo هستند که برد و عملکرد آن‌ها تغییر کرده است.

فهمیدن نحوه‌ی کار اسلحه‌های جدید در حالی که در میانه‌ی مسابقه هستید می‌تواند به ضرر شما و به نفع حریف تمام شود. در همین راستا ما فهرست کاملی را از تمام تفنگ‌های موجود در Halo Infinite گردآوری کرده‌ایم تا به شما در درک نحوه‌ی کار هر اسلحه در بردهای مختلف کمک کنیم. علاوه بر این لیست شما می‌توانید هر تفنگ را خودتان در بخش Academy از منوی اصلی بازی آزمایش کنید، که به شدت توصیه می‌کنیم این کار را انجام دهید.

MA40 AR

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

MA40 AR، اسلحه‌ی اصلی و کلاسیک Halo، سلاح پیش‌فرض شما و تفنگی است که احتمالاً اغلب از آن استفاده خواهید کرد. این تفنگ یک Assault Rifle ساده است که در بردهای نزدیک و متوسط مؤثر است و مهمات زیادی را به سرعت روی یک هدف خالی می‌کند، اما لگد نسبتا زیادی دارد. در هر محدوده‌ای بیشتر از برد میانی، MA40 تقریباً بی‌فایده می‌شود، اما در درگیری‌های نزدیک اسلحه‌ای مؤثر برای از بین بردن سپر دشمن و به پایان رساندن کار است. برای اثر بخشی بیشتر MA40، ابتدا با یک نارنجک درگیری را آغاز کنید و سعی کنید تا جایی که ممکن است با یک خشاب به حریف خود شلیک کنید، شلیک را متوقف نکنید و اسلحه را روی هدف نگه دارید تا کار دشمن را تمام کنید.

Pulse Carbine

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

تفنگ پلاسمای مورد علاقه‌ی Covenant Elites در بازی‌های قبلی سری Halo، در Halo Infinite با شکلی کمی متفاوت بازگشته است. Carbine در حال حاضر بیشتر شبیه به BR75 است که باعث می‌شود در بردهای طولانی‌تر دقیق‌تر شود و داغ نشدن این اسلحه، کار با آن را کمی آسان‌تر می‌کند. Pulse Carbin با یک Burst، سه گلوله‌ شلیک می‌کند که اهداف را ردیابی کرده و در نابودی سپرها موثر هستند و آن را به سلاح خوبی برای جفت شدن با تفنگ‌هایی مانند BR75 یا Sidekick تبدیل می‌کند.

BR75

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

اسلحه‌ی Battle Rifle تقریباً به همان شکلی که در گذشته و Halo 2 دیده بودیم، بازگشته است. این تفنگ یک Burst سه گلوله‌‌ای دقیق شلیک می‌کند که در برد میانی تا دور بسیار موثر است. اگر دقت خوبی را با BR75 داشته باشید، حتی می‌توانید از آن به‌ عنوان یک تک‌ تیرانداز استفاده کنید، چرا که این اسلحه علی‌رغم ضعف در از بین بردن سپرها، برای هدشات‌ها از مسافت دور و تمام کردن کار حریفان عالی است. در Halo Infinite، اغلب متوجه می‌شوید که BR یک سلاح خوب برای از بین بردن حریفانی است که در حال درگیری با هم تیمی‌های شما هستند. همچنین می‌توانید از این اسلحه برای عقب‌رانی اسپارتان‌های دشمن استفاده کنید.

VK78 Commando

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

VK78 Commando یک سلاح جدید است که از نظر کاربرد و عملکرد میان MA40 و BR75 قرار می‌گیرد. این مسلسل دقیق‌تر از Assault Rifle، اما فاقد برد موثر Battle Rifle است. همچنین این اسلحه کاملاً اتوماتیک و دارای یک خشاب کوچک‌تر از MA40 است، که اگر دقت مناسبی داشته باشید، آن را به یک سلاح خوب برای فاصله‌ی متوسط تبدیل می‌کند. در صورت هدشات‌ کردن حریفان با VK78، می‌توانید به راحتی آن‌ها را از میان بردارید، که این موضوع باعث می‌شود که این اسلحه برای مبارزات تیمی بزرگ‌تر کاربرد خوبی داشته باشد. البته باید توجه داشته باشید که مهمات Command خیلی سریع تمام می‌شوند.

Shock Rifle

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

در حالی که تفنگ‌های پلاسمایی Covenant و گاه به گاه Sentinel، بخش عمده‌ی تفنگ‌های Halo Infinite را تشکیل می‌دهند، این بازی همچنین شامل یک کلاس از تفنگ‌های انرژی است که اساسا الکتریسیته شلیک می‌کنند. Shock Rifle یکی از این اسلحه‌هاست که در اصل یک تک تیرانداز Lightning به حساب می‌آید. مزیت Shock Rifle و سایر تفنگ‌های Lightning در این است که شلیک آن هم به هدف شما و هم به حریفان نزدیک برخورد می‌کند، بنابراین اگر بتوانید با Shock Rifle به سمت یک گروه شلیک کنید، ممکن است به چندین اسپارتان آسیب زده یا حتی آن‌ها را از بین ببرید.

همچنین می‌توانید با شلیک Shock Rifle وسایل نقلیه را به طور موقت غیرفعال کنید. با استفاده از این اسلحه، در یک هدشات‌ می‌توانید حریف خود را از بین ببرید، اما توجه داشته باشید که Shock Rifle باید برای یک ثانیه بین هر شلیک‌ شارژ شود وگرنه از قدرت کامل آن بهره‌مند نخواهید شد.

MK50 Sidekick

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

MK50 Sidekick به شما این امکان را می‌دهد که به طور موثر اهداف کمی دورتر از محدوده‌ی متوسط را بزنید. Sidekick می‌تواند خیلی سریع شلیک کرده و مقدار زیادی آسیب وارد کند و مانند BR، برای هدشات دشمنانی که سپر آن‌ها از بین رفته، عالی است. البته، به دلیل نیمه خودکار بودن این اسلحه، نابود کردن سپرها با آن دشوار است. اگر در کشیدن ماشه و هدف گیری دقیق و سریع هستید، می‌توانید با این اسلحه عملکرد خوبی داشته باشید، اما Sidekick در نهایت همان چیزی است که به نظر می‌رسد: یک اسلحه‌ی پشتیبان.

Mangler

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

Mangler کم و بیش همان Mauler از Halo 3 است و تقریباً به همان صورت نیز عمل می‌کند. این اسلحه یک Shotgun است، که همراه با یک تفنگ دوربرد، می‌تواند ترکیب خوبی را تشکیل دهد. Mangler می‌تواند از نزدیک بسیار موثر باشد، اما گلوله‌های آن، زمانی که به سمت هر چیزی دورتر از فاصله‌ی متوسط شلیک کنید، بسیار پخش می‌شوند. این سلاح می‌تواند سریع شلیک کند و دارای یک خشاب بسیار بزرگ است، بنابراین تا زمانی که بتوانید تیرهایتان را به هدف بزنید، می‌توانید دشمنان را به طور موثری با این اسلحه از بین ببرید.

Plasma Pistol

halo infinite

Plasma Pistol کلاسیک Halo، همان گونه است که به یاد داریم. این تفنگ سریع شلیک می‌کند اما گلوله‌های پلاسمایی آن کندتر از گلوله‌های عادی هستند و در حالی که در برابر سپرها قوی هستند، پس از نابودی سپر نسبت به سایر سلاح‌ها آسیب کمتری وارد می‌کنند. شما می‌توانید با Plasma Pistol شلیکی را شارژ کنید که به سرعت سپر حریف را از بین می‌برد، البته بهای این شلیک داغ شدن بیش از حد اسلحه است.

شلیک شارژ شده به خوبی بازی‌های گذشته دشمن را دنبال نمی‌کند، بنابراین زمانی که در حال آماده‌سازی یک شلیک شارژ شده هستید، این نکته را در نظر داشته باشید. برخلاف گذشته، حرکت One-two Punch با Plasma Pistol و تفنگ دقیقی مانند BR در Halo Infinite کمتر موثر است. به طور کلی Plasma Pistol تفنگی است که باید زمانی که هم‌تیمی‌های شما می‌توانند از تواناییتان در نابودی سپر استفاده کنند، از آن استفاده کنید.

Disruptor

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

Disruptor یکی دیگر از تفنگ‌های برقی است و مانند Shock Rifle از اصابت گلوله‌هایش به اهدافی که در کنار هم قرار گرفته‌اند، سود می‌برد. برد این اسلحه خیلی زیاد نیست، اما در حالی که به آرامی شلیک می‌کند، کاملاً خودکار است و برای شلیک به یک جمعیت مفید است. اگر بتوانید تیرهای آن را به هدف بزنید، Disruptor یک اسلحه‌ی واقعا موثر است، چرا که پس از حدود سه شلیک به یک اسپارتان، سپر او را می‌شکند و به مرور زمان شروع به آسیب رساندن و جلوگیری از پر شدن دوباره‌ی سپر می‌کند.

مانند Shock Rifle، می‌توانید از این اسلحه در برابر وسایل نقلیه نیز استفاده کنید، در واقع این ویژگی بهترین کاربرد آن است. Disruptor می‌تواند وسایل نقلیه را با ۷-۸ شلیک از کار بیندازد، برای مدت کوتاهی آن‌ها را متوقف کرده و از شلیک کردنشان جلوگیری کند. این موضوع، Disruptor را به گزینه‌ای عالی برای متوقف کردن Waspها یا Warthogهایی که تیم شما را فلج می‌کنند، تبدیل می‌کند.

CQS48 Bulldog

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

Bulldog ساده‌ترین Shotgun در Halo Infinite است، البته نباید انتظار داشته باشید که با این تفنگ، حتی در فاصله‌ی بسیار نزدیک به دشمن نیز بتوانید او را با یک تیر بکشید. CQS48 Bulldog قدرتمند است، اما نه بیش از حد، در واقع دو تا سه شلیک با این تفنگ لازم است تا حریف را در فاصله‌های مختلف نزدیک‌ از پای دربیاورید. نکته‌ی مثبت Bulldog، خودکار بودن و داشتن یک خشاب نسبتا بزرگ است.

Heatwave

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

هر چقدر که Bulldog یک Shotgun ساده و استاندارد است، Heatwave یک شاتگان فضایی عجیب و غریب است. این سلاح پرتاب ترکش، دارای دو حالت شلیک است: حالت اول یا پیش فرض، گلوله‌ها را در یک خط مستقیم و افقی شلیک می‌کند و به شما امکان می‌دهد چندین هدف را به طور همزمان مورد اصابت قرار دهید. حالت دوم با فشردن دکمه‌ی هدف‌گیری فعال می‌شود و یک پهنای عمودی تنگ‌تر را ایجاد می‌کند که آسیب بسیار بیشتری را وارد خواهد کرد، اما به دقت بسیار بیشتری نیز از طرف شما نیاز دارد. گلوله‌های Heatwave همچنین بیش از حد به اهداف نفوذ می‌کنند و کمی کمانه می‌کنند، بنابراین سعی کنید با آن در گوشه‌ها یا در محل‌های تنگ و شلوغ شلیک کنید.

Sentinel Beam

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

لیزری که توسط ربات‌های Sentinel حلقه‌های Halo به کار می‌رود، در Halo Infinite به شکل قدرتمندتری بازگشته است. Sentinel Beam به شما امکان می‌دهد که یک جریان دائمی فوق‌ گرم را روی یک هدف قرار دهید و مانند Heatwave، لیزر آن از میان اهداف عبور می‌کند. این بدان معناست که شما می‌توانید آن را از میان یک اسپارتان رد کنید تا به اسپارتان‌های پشت سر او نیز ضربه بزنید یا راننده و توپچی یک Warthog را همزمان نابود کنید و در عین حال به خود وسیله نقلیه نیز آسیب بزنید. پیدا کردن زوایای مناسب در نبرد می‌تواند سخت باشد، اما اگر بتوانید دشمنان را در مسیرهای باریک شکار کنید، Sentinel Beam می‌تواند در از بین بردن همزمان چندین دشمن بسیار موثر باشد.

Needler

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

Needler، نمادین‌ترین سلاح سری Halo است. این تفنگ سوزن‌های کریستالی صورتی نوک تیز شلیک می‌کند که به هدف خود می‌چسبند و سپس منفجر می‌شوند. اگر به اندازه‌ی کافی سوزن در یک هدف وارد کنید، آن هدف به طور قطعی می‌میرد. سوزن‌های Needler اهداف را دنبال می‌کنند (تا زمانی که نشانه‌ی هدف‌گیری شما قرمز باشد) و به شما کمک می‌کنند تا مطمئن شوید که تیرهای کافی را برای کشتن دشمن شلیک کرده‌اید. Needler در Halo Infinite چندان مؤثر نیست، در واقع دنبال کردن هدف توسط تیرهای این تفنگ بسیار ضعیف است و به نظر می‌رسد که باید حداقل نیمی از سوزن‌های یک خشاب را به هدف بچسبانید تا کشته شود، بنابراین این اسلحه برای کشتن دشمنانی که در برد متوسط هستند، مناسب نیست.

Stalker Rifle

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

تک تیرانداز اختصاصی Covenant در بازی‌های گذشته‌ی سری، ضعیف‌ترین گزینه در میان گزینه‌های تک تیراندازی شماست، اما این تفنگ ضعف خود را با خشاب بزرگ‌تر و Firerate بالاتر از گزینه‌های جایگزین، جبران می‌کند. مانند S7 Sniper، این تفنگ شامل دو سطح زوم برای تیراندازی از راه دور می‌شود و در برابر سپرها موثر است. با این حال، اگر با Stalker Rifle فقط به بدن دشمن ضربه بزنید، معمولاً برای کشتن او به سه شلیک نیاز دارید.

S7 Sniper

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

مانند MA40 AR، اسلحه‌ی S7 Sniper اساساً از بازی‌های گذشته دست نخورده باقی مانده است. این تفنگ شامل دو سطح زوم می‌شود و فوق العاده قدرتمند و دقیق است. با S7 یک هدشات، هر اسپارتان را نابود می‌کند و در غیر این صورت، دو ضربه به بدن این کار را انجام می‌دهد. با این حال، تنها چهار گلوله در خشاب این تفنگ وجود دارد و وقتی یک S7 را بردارید، تعداد زیادی گلوله در ذخایر مهمات آن وجود ندارد، بنابراین مطمئن شوید که از تیرهای آن به درستی استفاده می‌کنید.

Skewer

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

Skewer نوعی تلاقی بین یک موشک انداز و یک تفنگ تک تیرانداز است. این تفنگ یکی از معدود اسلحه‌های تک تیر در بازی است، خبر خوب این است که ضربه زدن به هر نقطه‌ای از یک اسپارتان با این سلاح، کار او را تمام می‎‌کند. مشکل Skewer این است که به دقت نیاز دارد و پر کردن دوباره‌ی آن زمان زیادی طول می‌کشد. لازم به ذکر است که تیر این اسلحه در حین پرواز سقوط می‌کند، بنابراین هنگام شلیک باید به این موضوع و فاصله‌ای که از آن تیر می‌زنید، بسیار دقت کنید.

Cindershot

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

Cindershot بسیار شبیه به یک نارنجک‌انداز است. تیرهای این تفنگ مانند توپ بسکتبال بالا و پایین می‌پرند و منفجر می‌شوند، بنابراین هنگام شلیک، باید سعی کنید آن‌ها را به سمت هدف مورد نظر خود پرتاب کنید. اگر دکمه‌ی هدف‌گیری را بفشارید، تیرهای Cindershot به موشک‌های هدایت شونده تبدیل می‌شوند، آن‌ها به جایی می‌روند که نقطه‌ی تیراندازی شماست، بنابراین می‌توانید آن‌ها را به یک مکان خاص بفرستید. فقط به خاطر داشته باشید که نارنجک‌های Cindershot سریع‌تر حرکت می‌کنند، بنابراین حالت موشک‌های هدایت‌شونده زمانی بهترین استفاده را دارد که با هدف فاصله داشته باشید. انفجاری که این اسلحه ایجاد می‌کند، بسیار بزرگ و قدرتمند است، بنابراین سعی کنید آن را به سمت یک گروه شلیک کنید تا بهترین تاثیر را داشته باشد.

Ravager

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

Ravager یک سلاح عجیب و غریب و چیزی شبیه به نسخه‌ی پلاسمای یک نارنجک انداز است. این تفنگ یک Burst قدرتمند پلاسمایی با سه گلوله شلیک می‌کند که مانند Skewer سقوط می‌کند، بنابراین به دقت زیادی احتیاج دارد. با شارژ کردن Ravager که مسلماً کمی طول می‌کشد، می‌توانید یک Burst بزرگ‌تر شلیک کنید که پلاسمای سوزان را روی هر چیزی که به آن برخورد کند، پخش می‌کند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که تکه‌های آتش کشنده را در نقاط کلیدی مانند Control Point پخش کنید.

Hydra

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

Hydra مانند یک موشک انداز کوچک عمل کرده و گلوله‌های سریع و مستقیم انفجاری را شلیک می‌کند. انفجارهای Hydra به اندازه‌ی اسلحه‌های انفجاری دیگر بزرگ یا قدرتمند نیستند و بهتر است با هدف قرار دادن پاهای دشمن سعی کنید آن‌ها را در محدوده‌ی انفجار شلیک خود قرار دهید. فشردن دکمه‌ی هدف‌گیری باعث می‌شود که شلیک‌هایتان دشمنان را دنبال کنند، بنابراین شما در این حالت از آن‌ها بیشتر شبیه موشک‌های کوچک استفاده می‌کنید. Hydra در برابر وسایل نقلیه و گروه‌ها عالی است، به شرطی که بتوانید انفجارهای خود را به طور دقیق در نزدیکی افراد فرود بیاورید. توجه داشته باشید که پر کردن دوباره‌ی این تفنگ زمان زیادی طول می‌کشد، بنابراین اگر نیاز به ادامه‌ی مبارزه دارید، یک سلاح موثر آماده داشته باشید.

M41 SPNKR

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

موشک انداز کلاسیک Halo، هنوز هم یکی از بهترین‌ها است. این Launcher بزرگ‌ترین و موثرترین در نوع خود است و یک موشک آن به تنهایی یک وسیله‌ی نقلیه را نابود کرده و هر کسی را در نزدیکی انفجار (که شعاع بسیار زیادی دارد) باشد، می‌کشد. در SPNKR، قبل از اینکه مجبور به پر کردن مجدد شوید، دو موشک خواهید داشت. شما می‌توانید با این اسلحه هدف‌گیری و زوم کنید، اما موشک‌هایی که شلیک می‌کند به دقت خاصی نیاز دارند، بنابراین مطمئن شوید که در زمان کشیدن ماشه، کاملا درست هدف گرفته‌اید.


نظر شما درباره‌ی سلاح‌های موجود در Halo Infinite چیست؟ آیا ۳۴۳ وظیفه‌ی بالانس کردن سلاح‌ها را در این بازی به درستی انجام داده است؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران گیمفا به اشتراک بگذارید.

ժ๏ςτ០я នτяคղցҽfarshadxCameraManETERNALMANFanresidentevilSina MorganOmid_FshÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔMEYSAMB300Atomic Soldier

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite
بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite
بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite
بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite
بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite
بهترین اسلحه‌ها برای بخش چند نفره Halo Infinite