استودیوی کوجیما پروداکشنز به دنیای فیلم و سریال نیز وارد شد
استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) اعلام کرد که گروه جدیدی در شهر لوس آنجلس آمریکا تاسیس کرده تا به دنیای موسیقی، فیلم و سریال نیز وارد شود.
این تیم جدید توسط رایلی راسل (Riley Russell) رهبری میشود. آقای راسل به مدت تقریباً سی سال در منصب ریاست بخش حقوقی و معاون امور بازرگانی بخش سرگرمیهای تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) فعالیت کرده است.
رایلی راسل در این باره گفت:
این گروه تازه تاسیس، علاوه بر افراد حاضر در صنعت بازیهای ویدیویی، با هنرمندان و متخصصان بخش موسیقی، فیلم و سریال نیز فعالیت خواهد کرد.
وظیفهی تیم جدید این است که عناوین در حال توسعه توسط کوجیما پروداکشنز را به تمام دنیا معرفی کنند و به شهرت جهانی برسانند.
با این که این گروه جدید، شامل اعضای از سرتاسر جهان میشود، اما مرکز ما در لوس آنجلس آمریکا واقع شده است. ما بسیار مشتاق و امیدوار هستیم که در آیندهای نزدیک با افرادی از تمام بخشهای سرگرمی فعالیت کنیم.
یوشیکو فوکودا (Yoshiko Fukuda)، سرپرست توسعهی تجاری کوجیما پروداکشنز، در بیانیهی خود گفت:
در دنیای داستانسرایی امروزه که با سرعت بالا پیشرفت میکند، یافتن روشهای جدید سرگرم و درگیر کردن هواداران بسیار مهم است.
تیم جدید ما باعث میشود تا استودیوی کوجیما پروداکشنز در محیطهای جدیدی فرای بازیهای ویدیویی خلاقیت خود را نمایش و علاوه بر آن به طرفدارانمان راههای جدیدی برای غرق شدن در این دنیاها ارائه دهد.
رئیس استودیوی کوجیما پروداکشنز، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، در تولد ۵۸ سالگی خود که ۲ شهریورماه سال جاری (۲۴ اگوست) بود، متعهد شد که تا زمانی که بتواند، به ساخت عناوین جدید ادامه میدهد.
آقای کوجیما گفت:
با این که بدنم رو به افول قرار گرفته، اما خلاقیتم تغییری نداشته است. دوست دارم تا زمانی که قدرت خلاقیتم را دارم به خلق عناوین جدید ادامه بدهم.
نورمن ریداس (Norman Reedus) اخیراً اعلام کرد که مذاکرات برای ساخت بازی Death Stranding 2 آغاز شده است. اخیراً نیز شایعاتی پخش شده که کوجیما و ایکسباکس در حال مذاکره برای ساخت یک فرنچایز جدید هستند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بالاخره کوجیما کار خودشو کرد😂😂
جایگاه اصلیش
فکر کردم گفت از صنعت گیم لفت داد :/
لس آنجلس
توکیو
آمستردام
.
توکیو مقر خودش
آمستردام ؛ کمکی توکیو
لس آنجلس ؛ گیم و فیلم
لیست نویس جدید سایت
من ؟ لیست؟
این چیزا رو به من نچسبون ستون
الان میگن فیک جدید شینجی ام 😅
نه عزیزم تو فیک منی🙂🚬
امیدوارم باعث شه دیگه بازی سینمایی نسازه…
حقیقتا اون زمان که به دنیا نیومده بودی بازی سینمایی میساخت و اولیش metal gear solid تو سال ۱۹۹۸ بود
و بازم میسازه
اوف
یه فیلم بساز خودتو خالی کن و تا دیگه فاجعه دث استرندینگ رو نسازی استاد. متال گیر ۴ هم فیلم خیلی داشت ولی گیمپلی خفنی داشت. دث فقط فیلم بود. گیمپلی صفر
کوجیما با کات سین هاش
یه پا فیلم درست کرده بود
دیگه حالا بیاد اگه فیلم بسازه که فک کنم یه فیلم ۴ ساعته بشه 😂
ولی امید وارم فیلمش خوب بشه
و ساندرترک های محشر بازی
انگیزه من از اول رفتن بازی فقط اون اوایل بازی با موسیقی دونت بی سو سریوز بود😅
جایی که باید زودتر از گیم بهش قدم میزاشتن این جا بوده
مگه بازی قبلیشون فرقی با فیلم داشت ؟؟؟
مگه تا حالا فیلم نمیساخت؟ البته اینطوری خوبه ، حداقل دیگه بین زمین و هوا نیست
همین داستان دث استرندینگ رو سریال کنند برای این شعبه از استودیو کافیه
داستان های که کوجیما میگه فقط در حد همین صنعت گیم جذابه
بره تو سینما با یک لگد بیرونش میندازند چون در حد سینما نیست
همین داستان متال گیر که مثلا بهش میگن یکی از برترین داستان های ویدیو گیم رو فیلم کنی نهایتا یک فیلم متوسط با داستان سطحی میشه چون معیار های سینما خیلی خیلی بالاتره
بله معیارهای سینما مخصوصاً الان در این وضعیت خیلی بالاتره؛ وضعیتی که قالب منتقدین اون رو ضعیفترین دوره تاریخ سینما میدونن D:
الان اساساً هیچ معیار بالایی داخل هیچ شکلی از محصولات رسانه نیست و همین بازیهای ویدیویی یکی از معدود مواردی هستن که از نظر من (صرفاً نظر من) در حال طی کردن دوره طلایی خودشونن که اونم با این وضع مشخص نیست تا چه زمانی طول بکشه
دیزستر ساز معروف از دید جورنالیست های ایرانی😹😹😹
بالاخره استاد به آرزوش رسید⚘
خوبه پس کاتسیناش رو یجا میتونه خالی کنه دیگه بازی بعدیش کاتسین خالص نیست :)))