سازندگان Halo Infinite از تاثیرات تاخیر یک ساله صحبت میکنند
اینطور که به نظر میرسد، عنوان Halo Infinite در طول تاخیر یک سالهی خود تغییرات مثبت زیادی را تجربه کرده و به سطح بالاتری رسیده است.
برنامهی شرکت مایکروسافت (Microsoft) این بود که بازی Halo Infinite در سال ۲۰۲۰ منتشر شود؛ اما پس از اعتراض طرفداران به برخی از جنبههای این عنوان، تصمیم گرفت که این بازی را به مدت یک سال به تاخیر بیاندازد تا استودیوی ۳۴۳ بتواند زمان بیشتری را صرف بهبود این عنوان کند.
طی چند روز گذشته، گروهی از توسعهدهندگان این عنوان، از تاثیرات مثبت تاخیر روی روند ساخت بازی Halo Infinite گفتند.
کارگردان هنری این عنوان، آقای پاول کروکر (Paul Crooker)، طی مصاحبهای با رسانهی VGC گفت که این یک سال به توسعهدهندگان فرصت این را داد تا چندین بار این عنوان را از ابتدا تا انتها بازی و نقاط ضعف و قوت آن را بررسی کنند. این مسئله باعث شد تا بخشهای مختلفی از بازی Halo Infinite تغییر کنند؛ به عنوان مثال، سازندگان وقت زیادی را صرف اصلاح مکانیزم اسلحهی Grappleshot کرد تا مطمئن شود پرش با این اسلحه به جذابترین صورت ممکن انجام میشود و بخشهای آموزشی بیشتری را به بازی اضافه کردند تا بازیبازان سریعتر به مکانیکهای بازی مسلط شوند.
به غیر از این تغییرات، استودیوی ۳۴۳ وقت بیشتری را صرف بهبود باس فایتهای بازی کرد، روایت بازی را کمی گسترش داد و باس فایت انتهایی بازی را طولانیتر کرد.
آقای استفان دیک (Stephan Dyck)، کارگردان شخصیتپردازی در عنوان Halo Infinite هم دربارهی تغییرات اعمال شده در بازی بیان کرد که که هدف ما در طول این یک سال طولانی کردن بازی نبوده است، بلکه قصد داشتیم این عنوان را بهبود ببخشیم. او در ادامه گفت:
به دلیل وقت بیشتری که داشتیم، توانستیم به عقب برگردیم تا روند و جریان داستان بازی را برای اثرگذاری بیشتر تنظیم کنیم؛ به همین دلیل هم در روایت بازی، لحظات مهم حس هیجان بیشتری میدهند، چرا که بین لحظات مهم بازی فاصلهی کافی ایجاد کردیم.
طراح هنری بخش داستانی عنوان Halo Infinite، آقای جاستین دینگز (Justin Dinges)، دربارهی تغییرات بصری اعمال شده در بازی گفت:
در بخش بصری، میدانستیم که بازی Halo Infinite آمادهی انتشار نیست؛ اما باید برای ایکس باکس هم که شده، گیمپلی را منتشر میکردیم تا طرفداران را هیجانزده کنیم. در همان زمان لیست تغییرات بصریای که باید در بازی اعمال شوند را داشتیم و خوشبختانه شرکت مایکروسافت و ایکس باکس وقت کافی را برای اجرای آنها در دسترس ما گذاشتند.
هنوز باید تا چهارشنبه، ۱۷ آذرماه ۱۴۰۰ (۸ دسامبر ۲۰۲۱) برای تجربهی بخش داستانی بازی Halo infinite صبر کنیم، اما بخش چندنفرهی این عنوان همین الان به صورت رایگان در دسترس است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بهترین کاری که ۳۴۳ انجام داد در کنار تمام تصمیمات مثبتی که راجب هیلو اینفینیت گرفته تاخیر زدن بازی بود .
البته چاره ای به جز تاخیر زدن نداشت
قطعا بیشتر تغییراتش گرافیکی بوده وگرنه گیم پلیش از همون اول عالی بود
«در بخش بصری، میدانستیم که بازی Halo Infinite آمادهی انتشار نیست؛ اما باید برای ایکس باکس هم که شده، گیمپلی را منتشر میکردیم تا طرفداران را هیجانزده کنیم.»
.
این برای اون سری افرادی که میگن «یعنی سازنده نمی دونه بازیش کامل نیست؟» خیلی خوب هم میدونن اما مواردی مثل معرفی بیش از حد زود هنگام بازی، مشکلات توسعه و دادن تاریخ انتشار الکی باعث میشه نزدیک تاریخ انتشار بشن و ببینن بازیشون هنوز آماده نیست ولی نه جرعت تاخیر بخاطر طرفدار ها رو دارن و نه ناشر قبول میکنه که دیر تر بازی عرضه بشه بنابراین به اجبار بازیشون رو عرضه میکنن به امید اینکه بازی رو بعد عرضه کامل کنن.
پس اینکه بگیم «یعنی هیچکی توی اون خراب شده نبود که یک دور اینو بازی کنه ببینه کامل نیست» اشتباهه چون تک تک کارمندها میدونن که بازی کامل نیست ولی بالا دستی ها قبول نمی کنن که بازی تاخیر بخوره.
نمی دونم چرا احساس میکنم این تاخیر بیش از اندازه برای هیلو خوب بود و جواب داد، بشخصه شرایط بهتری رو نمی تونم متصور بشم که هیلو توش عرضه بشه. بازی طبق گفته سازنده ها چند بار پولیش خورده و سعی شده نکات گیم پلی و داستانش مورد بررسی مجدد قرار بگیره و نتیجه هم خیلی خوب بنظر میاد. در شرایط حال حاضر شوتر های مطرح اگر این بازی بتونه متای خوبی بگیره و پشتیبانیه خوبی ازش بشه به راحتی میتونه جاپای خودشو محکم تر از همیشه کنه و فن بیس خیلی قوی ای برای خودش بسازه (منظورم از گیمر های جدیدیه که تازه میرن سمتش).
موافقم
من خودم بخاطر هیلو و فورزا رفتم یهویی یه اکس باکس خریدم و اصلا پشیمون نشدم از خریدم فقط دارم روزشماری میکنم واس انتشار هیلو
موافقم، بازی خیلی روونه، در مورد داستانش نمیشه قضاوت کرد اما مولتیش رو برخلاف احساس اولیه ام دوست دارم و هر روز هم بازیش میکنم، و یه جورایی درگیرش شدم، امیدوارم کمپین جذابی داشته باشه
۸۹ به بالا رو شاخشه 😎
اولین شوتر اول شخص نسل ۹ که متای ۹۰ به بالا میگیره
این پیش بینی نیست آینده رو دیدم 😎
امیدوارم
پیشبینی من
بین ۹۶ تا ۹۹ (شایدم صد)
خیلی خوبه که برای نظر مخالفان اهمیت قائل بودید
و اینکه به زودی زحماتتون برای رفع مشکلات بازی مورد سنجش قرار میگیره
امیدوارم سربلندانه بیرون بیاید و این بازی تون نتایج شگفت انگیزی کسب کنه و ثمره وقت و هزینه ی عظیمی که براش کنار گذاشتید رو به زیباترین شکل نشون بده
عالیه😍🤩🤩🤩🤩😍😍🤩🤩😍
من چند دور تو کلاود رفتنم خیلی خوش ساخت و هیجان انگیزه👌👌
درباره گرافیک که نمیشه نظری داد چون کلاود بود ولی یکمی خشک بود محیط
ولی گیم پلی خیلی معتاد کنندست😁(البته اگه بخاطر تاخیرات کلاود نبازی)
هر وقت اپدیت اومد و مشکل xp حل شد میاد رو پیسیم😎
امتیاز من:۸ تا الان
بیا که مردیم…
بتلفیلد و کالاف که متای ۷۴ گرفتن بینیم این چند میگیره…
۱۷ روز دیگه
عالی ، فقط ای کاش مقایسهٔ گیم اینفورمر از تریلر ۲۰۲۰ با نسخهٔ نهایی رو هم به مقاله اضافه می کردید ، بلکه دهان مبارک بعضی ها بسته بشه – پیش بینی خودم از متای بازی : ۸۸ تا ۹۰
خود بازی میاد میفهمن چقدر خوبه لازم به مقایسه گیم اینفورمرم نیست
یه حسی بهم میگه بین ۸۶ تا ۸۹ عه شایدم ۹۰ خدارو چه دیدی!
خیلی کار خوبی کردند بازی رو یک سال تاخیر زدن شاید اگه بتلفیلد هم اینکارو میکرد اینجوری نمیشد
does anyone know the size of halo infinite multiplayer on the original xbox one ?
لا أحد یعرف حجم هاله لا نهائیه متعدده حجم الطبقه على إکس بوکس واحد الأصلی؟
***ممنون میشم جواب بدید . میخوام بزارم دانلود ببینم حجم دارم یا نه .
حدودا ۲۵
۲۶ GB
اون آبرو ریزی چی بود آخه سال پیش