آپدیت بعدی Battlefield 2042 مشکل وسایل نقلیه‌ را برطرف می‌کند
آپدیت بعدی Battlefield 2042 مشکل وسایل نقلیه‌ را برطرف می‌کند
آپدیت بعدی Battlefield 2042 مشکل وسایل نقلیه‌ را برطرف می‌کند
آپدیت بعدی Battlefield 2042 مشکل وسایل نقلیه‌ را برطرف می‌کند

آپدیت بعدی Battlefield 2042 مشکل وسایل نقلیه‌ را برطرف خواهد کرد

معین سلیمانی
۱۵:۴۱ ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
آپدیت بعدی Battlefield 2042 مشکل وسایل نقلیه‌ را برطرف می‌کند

عنوان Battlefield 2042 در حال حاضر در شرایط نامناسبی قرار دارد، استودیوی سازنده پیش از عرضه‌ی رسمی آپدیتی را منتشر کرد اما برخی مشکلات هنوز باقی هستند.

تیم توسعه‌ دهنده‌ی بازی Battlefield 2042 یعنی دایس (Dice) وعده داده است که در ۳۰ روز آینده با انتشار دو آپدیت وضعیت این عنوان را بهبود خواهد داد. تمرکز آپدیت‌های بعدی بر مشکلاتی مانند احیا نشدن هم تیمی‌ها، بیش از حد قدرتمند بودن وسایل نقلیه و از دست رفتن Loadout‌ها خواهد بود.

ایراد احیا نشدن هم‌تیمی‌ها

به نظر می‌رسد که ما دلیل مشکلی را که باعث می‌شد امکان احیا شدن سربازان و هم‌تیمی‌ها فراهم نباشد پیدا کرده‌ایم، هنگامی که پلیر‌ها در کنار مانعی مانند دیوار قرار بگیرند نمی‌تواند احیا شوند. به زودی این ایراد را برطرف می‌کنیم و برای پلیر‌هایی که در برخی شرایط نمی‌توانند به بازی برگردند قسمتی از تعمیرات سرور را اختصاص خواهیم داد. اگر این تعمیرات نتوانند این مشکل را برطرف کنند از راه‌های حل‌های دیگر برای برطرف کردن این مشکل استفاده خواهیم کرد.

UAV-1

ما به صورت موقت قابلیت استفاده از UAV-1 را حذف کرده‌ایم تا بتوانیم با تغییر برخی از ویژگی‌ها، استفاده از آن را متعادل‌تر و بهتر کنیم. کار ما بر روی این قابلیت تقریبا به اتمام رسیده است و به زودی این قابلیت را در آپدیت بعدی برمی‌گردانیم.

از دست رفتن Loadout‌ها

اختلالی باعث می‌شد دسترسی به داده‌ها از سمت ما به مشکل بخورد و برخی از کاربران نتوانند به Loadout‌های خود دسترسی داشته باشند. ما راه حل این ایراد را پیدا کرده‌ایم و در حال آزمایش آن هستیم. هدف ما این است که این مشکل را کامل حل کرده تا برای رفع آن مجبور به اتصال دوباره به سرور نباشید.

تغییرات وسایل نقلیه

میزان مقاومت هاورکرافت‌های LCAA کاهش پیدا می‌کند و میزان آسیب برخی از سلاح‌های آن را کمتر می‌کنیم. MD540 Nightbird نیز در زمینه‌ی قدرت سلاح‌ها تغییر می‌کند و کمی ضعیف‌تر می‌شود، ما به تغییرات وسایل نقلیه مختلف و برقراری تعادل بین آن‌ها ادامه خواهیم داد.

DARKSIRENMEYSAMB300

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آپدیت بعدی Battlefield 2042 مشکل وسایل نقلیه‌ را برطرف می‌کند
آپدیت بعدی Battlefield 2042 مشکل وسایل نقلیه‌ را برطرف می‌کند
آپدیت بعدی Battlefield 2042 مشکل وسایل نقلیه‌ را برطرف می‌کند
آپدیت بعدی Battlefield 2042 مشکل وسایل نقلیه‌ را برطرف می‌کند
آپدیت بعدی Battlefield 2042 مشکل وسایل نقلیه‌ را برطرف می‌کند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • جدیدا همه ی بازی ها دارن با آپدیت حل میشه مشکلاتشون :/ یعنی خود سازنده ها نفهمیدن بازی هنوز آماده عرضه نیست ؟

    عمو_کریتوسDARKSIRENکاپتان استخونیS
  • STARFIELD گفت:

    بعضی ها گیر دادن به باگ های بازی و از نقاط قوت بازی چیزی نمیگن این بی انصافیه کلی دایس اومده تغیر ایجاد کرده تو این نسخه،همه ی نسخه های بتلفیلد روز اول انتشار این مشکلاتو داشتن. مهمترین مشکل بازی همون باگاشه که دایس تو یکی دو ماهه آینده خیلی هاشو برطرف میکنه به عنوان کسی که ۱۵ساله دارم بتلفیلد بازی میکنم ۸۰درصد انتظاراته منو براورده کرده اونایی که گیر دادن که چرا بخش کمپین نداره اصلا بتل باز نیستن اگه برات بخش کمپین مهمه خب چه اجباریه.خیلی از بازیا هستن که بخش کمپین خوبی دارن میتونی اونارو بخریو بازی کنی.خواهشا به سلیقه گیمی هم دیگه احترام بزارید.

    DARKSIRENAgha PouriaSTARFIELDMahyarMsmmaravess...Eternal...Sett
    • بهتر نیست به همین شکل با شرکت ها و استودیوها برخورد بشه تا بازی ها رو بدون مشکل رلیز کنن؟ اگر مورد تشویق قرار بگیرن و بازی هاشون خریداری بشه، دیگه بازی های تکمیل نشده عرضه میکنن و این توهین به شعور مخاطب هستش. شاید برخی اوقات یک سری باگ جزئی قابل گذشت باشه اما بنابر review ها نه تنها بازی پر از باگ هایی هستش که مدت چندین ماهه برای برطرف شدنشون زمان لازمه بلکه مکانیک‌های گیمپلی پخته نیستند. در هر صورت اگر بازی برای دو ماه دیگه بدون باگ میتونست رلیز بشه، چرا الآن در دسترس قرار گرفته؟ این که سر هر بازی‌ای بگیم دو ماه دیگه بدون مشکل میشه، یعنی خیانت به شخص گیمر.
      این که یک ناشر آی پی محبوب خودش رو ناکامل و پر از ایراد عرضه میکنه و ۷۰ دلار هم میزنه به جیب بخشودنی نیست. این پولی که صرف بازی میشه شامل پرداخت هزینه‌ی “یک بازی عالی” در زمان لانچ هم هستش. به عبارت دیگه ناشر به جای این که سر وقت مناسب بازی رو رلیز کنه پول رو پیش از زمان دریافت می‌کنه و سود کلانی به جیب میزنه و بعد کم کم اصلاحش میکنه. اگر مدام از چنین بازی هایی استقبال نمی‌شد، EA نسخه‌ی بعدی رو پولیش شده‌تر تحویل میداد و به کیفیت متعهد می‌شد. البته REVIEW کافی نیست، بلکه باید گیمرها دست به دست هم میدادن بازی رو تحریم میکردن تا زمانی که یک بازی پولیش شده تحویل داده بشه.

      STARFIELDDARKSIRENایمان غلامی مهرآبادی.RockMahyarMsmMateus...Eternal...SettFanresidentevilکاپتان استخونیmore
      • Moazzen گفت:

        اقای کریمی به نظرتون برای الدن رینگ باید یکم صبر کرد تا باگاش رو برطرف کنن؟من چون بازی های قبلی میازاکی رو زمانی که کامل باگاش برطرف شده بود بازی کردم در مورد این الدن رینگ اطلاعاتی ندارم که ایا خوب باگاش برطرف شده.ایا سابقه ی خوبی داره فرامسافتور؟

    • Sett گفت:

      دوست عزیز من چنتا سوال دارم از شما
      ۱. اینکه میشه لطف کنی و ۷ تا نقطه قوت از این بازی رو نام ببری که ماهم بیشتر متوجه بشیم ؟
      طبق چیزایی که شخصا توی یوتیوب دیدم (حتی جک فرگز و وستی و لول کپ و بروکن ماشین که احتمالا میدونید چه آمادیی هستن و معروفن به فن بتل بودن و این چیزا) هم بزور میتونستن چیزای خیلی مثبت و خوب درباره بتلفیلد بگن (تا اینجا بیشتر تعریفایی که شنیدم از پورتال بوده فقط)و مشکلات بازی خیلی بیشتر از چیزی که شما میگی به چشم میومد (من فقط بتا رو بازی کردم ولی جوری که میگن حتی از بتا هم افتضاح تر شده بازی و همه میدونن بتا چقدر بد بود .حداقل برای کسی که بتل رو چند وقته بازی میکنه)
      ۲. شما گفتید ۱۵ ساله بتلفیلد پلیرید که این یعنی از بتل ۲۱۴۲ این فرانچایز رو تجربه میکنید و از منی که تازه bf4 شروع کردمش خیلی حرفه ای ترید اینکه چجوری با زیرساختهای اونموقع اینترنت مملکت بتل بازی میکردید هیچ. شما که شاهکار بد کمپانی ۲ و بتلفیلد ۳ (که به عقیده خیلیا بهترین نسخه مجموعه ست) رو تجربه کردید میشه لطفا توضیح بدید چجوری این آشغال نیمه کاره تونست ۸۰ درصد انتظارات شمارو براورده کنه؟؟؟

      STARFIELDMahyarMsm.Rock
      • STARFIELD گفت:

        نقاط قوت بازی:
        گرافیک و جلوه های بصری بازی
        حالت پورتالش
        طراحی زیبای مپای بازی
        اضافه شدن اپراتور
        اضافه شدن گلایدر
        تخریب پذیری گسترده
        سیستم آبو هوایی بازی،طوفان شن.گردباد
        شخصی سازی اسلحه ها موقع بازی کردن
        طراحی با جزئیات وسایل نقلیه کدوم بازی دیدی که فیزیک تانکاش اینقده واقعی باشه
        بله گفتم تقریبا ۱۵ساله بتلفیلد بازی میکنم ولی مولتیشو از بتلفیلد ۳شروع کردم.به نظر خودم بهترین بلفیلد نسخه یکشه،بتلفیلد چهارم اولش تقریبا همین مشکلاتو داشت من الان زود قضاوت نمیکنم و منتظر میمونم از بازی دفاع نمیکنم ولی میگم ی فرصتی باید بهشون بدیم اینکه فقط نکات منفی بازیو ببینیم درس نیس>
        بهت قول میدم دو سه ماهی صبر کن بعد بازی کن نظرت کلا عوض میشه.
        موفق باشی دوست عزیز

        • Sett گفت:

          داخل نقاط قوت فقط میشه گرافیک و پورتال رو درست در نظر گرفت واقعا
          اگه دیده باشی اپراتورا با از بین رفتن کلسا تبدیل به نقطه منفی شدن و تخریب پذیریش نسبت به ۴ و حتی وی پسرفته انگار سیستم آب و هوا هم فقط اضافه شدن گردباد بوده نسبت به قبلیا( میدونی وان هم طوفان شن داشت وی هم نروژ طوفان داشت) در مورد سیستم پلاس هم ترجیح میدم ارجاع بدمت به یوتیوب و ردیت(خلاقانه ست ) ولی راضی کننده نیست.
          شاید نسبتا نکاتی که گفتی خوب باشه
          ولی خودتم میدونی بتلفیلد این نیست
          خیلی سعی کردن کالافش کنن و خب مشخصه گیمپلی تانکا رو هم تحت تاثیر گذاشته
          جوری که همین الان هاورکرفت op شده
          در آخر میدونم که دایس طبق معمول بعد گند زدن جمعش میکنه
          ولی قرار نیست به این امید همیشه بمونیم:/ یبار درست کار کنه چیزی نمیشه واقعا

  • STARFIELD گفت:

    دوستانی که بازی رو نخریدن میتونن یکی دوماهی صبر کنن تا هم با آپدیت باگاش کم بشه و هم قیمتش تخفیف بخوره ،به شخصه به اینده این بازی خیلی خوشبینم ایشالله دو سه ماهه دیگه یه بازی بی نقصی بشه و همه بتونن ازش لذت ببرن.

  • مشکل این بازی اینه که بعد از Battlefield 1 اومده .
    اینقدر اون بازی انتظارات رو از دایس بالا برد که دیگه این جور چیزا حکم بازی با دل طرفداران رو داره
    اینکه بعد از Battlefield 3 و ۴ و ۱ برسی به همچین پکیجی اونم با وجود دارا بودن قدمتی در حد bad company و … بس قابل تامله

    DARKSIRENMahyarMsm
  • maravess گفت:

    هنوز از سال ۲۰۱۳ تا حالا هر روز دارم بتل ۴ بازی میکنم. روزای اول ریلیز بازی باگ هایی داشت که اصلا نمیشد بازی کرد دیگه چه برسه به تحمل. بعد از گذشت مدت طولانی یواش یواش ایراداتش برطرف شد و کاملا عالی عمل میکرد، اما واقعا دیر شده بود . حتی بتلفیلد هاردلاین اومده بود و نزدیکای اومدن بتلفیلد۱ بود.
    انتظارم از این بازی خیلی بالا بود و کاملا در صف انتظار خریدش بودم.
    انتظار نداشتم همون اشتباهات دوباره برای این بازی هم تکرار بشه.
    با این وضعیت هفتاد دلار برای این بازی زیاده و سازنده باید این را بفهمه. فعلا نمیخرمش

  • mo1234 گفت:

    متاسفانه دنیای بازی درگیر مسائل کثیفی شده بازی ها یکی پس از دیگری آشغال از آب در میان اگه اینطوری بخاد پیش بره نابودی صنعت گیم نزدیکه با سپاس

آپدیت بعدی Battlefield 2042 مشکل وسایل نقلیه‌ را برطرف می‌کند