اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی محبوب خود را مشخص کرد - گیمفا
اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی محبوب خود را مشخص کرد - گیمفا
اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی محبوب خود را مشخص کرد - گیمفا
اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی محبوب خود را مشخص کرد - گیمفا

اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی محبوب خود را مشخص کرد

علی محمدپناه
۱۵:۲۷ ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
نسخه های مرد عنکبوتی

در مصاحبه‌ای تازه، اندرو گارفیلد از مرد عنکبوتی محبوب خود صحبت کرده است.

جدیدترین فیلم اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) با نام تیک، تیک … بوم! (Tick, Tick… Boom)، به تازگی روی پرده سینماها اکران شده است. او در حال تبلیغ برای این فیلم خود بوده است که سوالاتی در رابطه با مرد عنکبوتی محبوبش از او شده است. شایعات زیادی پیرامون حضور اندرو گارفیلد در نقش مرد عنکبوتی در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) وجود دارد.

زمانی که سوالاتی در مورد حضورش در این فیلم از اندرو گارفیلد پرسیده شده بود، او سعی کرد تا از پاسخ دادن به این سوالات طفره بود. با این حال، در پاسخ به این سوال که چه کسی مرد عنکبوتی محبوب او است، پاسخ داده که توبی مگوایر (Tobey Maguire)، مرد عنکبوتی محبوب او است.

شخصی گفته بود که تام هالند (Tom Holland) بهترین مرد عنکبوتی است چرا که او به خوبی از پس نقش پیتر پارکر و مرد عنکبوتی بر می‌آید. این در حالی است که توبی مگوایر، فقط پیتر پارکر بهتری و اندرو گارفیلد، فقط مرد عنکبوتی بهتری است. اندرو گارفیلد در پاسخ به او گفته است:

این فقط نظر تو است.

توبی مگوایر مرد عنکبوتی محبوب من است. این مربوط به کودکی من است.

نسخه های مرد عنکبوتی

اندرو گارفیلد در ادامه صحبت‌هایش گفته است:

فکر می‌کنم که من، اولین فیلم مرد عنکبوتی با بازی توبی مگوایر را سه بار پشت سر هم به همراه رفیقم تری مک‌جینیز دیده‌ام. ما به شدت هیجان‌زده بودیم و دیالوگ‌های فیلم را با یکدیگر تمرین می‌کردیم.

اندرو گارفیلد، در مصاحبه‌ای جداگانه که قبلا انجام داده بود، علاوه بر ستایش نقش‌آفرینی توبی مگوایر، تام هالند را نیز ستوده است. اندرو گارفیلد در این رابطه گفته بود:

دیپلماتیک‌ترین شیوه برای پاسخ به این سوال، این است که بگویم، من همه را می‌پسندم. هر کسی که نقش مرد عنکبوتی را تا به حال بازی کرده، دوست دارم.

اندرو گارفیلد در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴، در دو فیلم، نقش مرد عنکبوتی را بازی کرده است. با این حال، در دنیای سینمایی مارول، تام هالند عهده‌دار این نقش شده است. با این حال، شرورهایی از فیلم‌های مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد همچون لیزارد و الکترو قرار است در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست با بازی تام هالند حضور داشته باشند.

از آنجا که این فیلم جدید مرد عنکبوتی قرار است داستانی مربوط به مولتی ورس داشته باشد، بسیاری از افراد بر این باور هستند که دو نسخه مرد عنکبوتی با بازی اندرو گارفیلد و توبی مگوایر در این فیلم در کنار تام هالند حضور خواهند داشت. اما این موضوع هنوز از سوی کمپانی مارول تایید نشده است.

از سوی دیگر، اندرو گارفیلد برای چندمین بار، حضورش در این فیلم را رد کرده است. فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: آی جی ان

CommunistP.morgan 𔓙Hosseinهادی صفائیمتأثر گشتهکاپیتان قیمتmohammad reza gamerMEYSAMB300alinerdآرینSina MorganBlack KnightT800damhazerSpider-Mah04Little∞GodیوهانCorvo

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی محبوب خود را مشخص کرد - گیمفا
اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی محبوب خود را مشخص کرد - گیمفا
اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی محبوب خود را مشخص کرد - گیمفا
اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی محبوب خود را مشخص کرد - گیمفا
اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی محبوب خود را مشخص کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • AmirAgha گفت:

    جالب اینه که سال ۲۰۰۲ اندرو گارفیلد ۱۹ سال سنش بوده!
    بعد میگه دوران کودکی
    آره مام خر
    شمام که اصا جدیدا باهم بازی نکردین

    ChiefMatinهادی صفائیAtomic SoldierLittle∞GodاریاalinerdآرینBlack KnightT800more
  • مرد عنکبوتی فقط تویی مگوایر زیرا کمی ارزش هنری داره
    تام هالند و اندرو گارفیلد که اصلا بی ارزش بی ارزش هستن

    ShinraChiefP.morgan 𔓙AmirAghaMatinمتأثر گشتهDaniella-DimitrescufbjgkhosrowSUNMANmore
  • MR_William گفت:

    “شخصی گفته بود که تام هالند (Tom Holland) بهترین مرد عنکبوتی است چرا که او به خوبی از پس نقش پیتر پارکر و مرد عنکبوتی بر می‌آید. این در حالی است که توبی مگوایر، فقط پیتر پارکر بهتری و اندرو گارفیلد، فقط مرد عنکبوتی بهتری است.”
    این شخص رو زنده میخوام با این نظر مزخرفش

    CommunistP.morgan 𔓙UMK3Matinهادی صفائیfbjgMan with No NameAtomic SoldierLittle∞GodCorvomore
    • Ladon گفت:

      اتفاقی که افتاده من با نظرت موافقم مارول تو این سال ها نمیدونم خصومت داره مرد عنکبوتی و خیلی ضعیف نشون داد با تام هالند برای اینکه وجه انسانی شو زیاد نشون بده سم ریمی جلوه مرد عنکبوتی و واقعا نشون داده و توبی مگوایر عالی اینو نشون داده به مخاطب من اصن اندرو گارفیلد و برای اون نقش قبول نداشتم کاستوم شماره ۱ باشماره۲اش زمین تا اسمون فرق کرد بعد راینو رو اونطوری نشون داد هری و افتضاح در اوردن مرد عنکبوتی اونقدر شوخی نمیکنه طنز داره ولی نه اینطوری من به کسایی که واقعا مارول و دوس دارن پیشنهاد میکنم سری انیمیشن spiderman 1994 رو ببینن بفهمن چقدر خوب مرد عنکبوتی و در اوردن

      P.morgan 𔓙Matin
  • shonar گفت:

    بهترین چهره از پیتر پاکر را توبی به نمایش گذاشته و با این حال حتی بالانس بدنی بهتری در نقش مرد عنکبوتی نسبت به تام هالند داره اندرو هم که در نقش مرد عن کبوتی یکی از بهترین هاس

    P.morgan 𔓙MatinAmirAghaMan with No NameLittle∞GodNight wolfalinerdآرینT800Mr.J
  • Sajad Akb گفت:

    با چه استدلالی اون شخص تام هالند رو بهترین معرفی کرده؟
    تام هالند نه توی زمینه پیتر پارکر و نه توی زمینه خود اسپایدرمن به توبی نمیرسه. اندرو خودش توی نقش اسپایدرمن خوب کار کرده بود و توی نقش پیتر پارکر هم بد ظاهر نشد ولی اون شخص چی دیده از تام هالند توی این دو تا زمینه مشخص نیست.

    MatinUMK3هادی صفائی...Eternal...Man with No NameAtomic SoldierLittle∞GodCorvoalinerdآرین
    • توبی پیتر خوبی بود ولی مرد عنکبوتی خوبی نبود این واقعیت هستش اندرو مرد عنکبوتی خوبی بود ولی پیتر خوبی نبود چون از نظر سنی به یه بچه دبیرستانی نمیخورند ولی تام از نظر سنی میخوره و مرد عنکبوتی بهتری هم بوده تا الان اینو دیگه همه میدونن
      من خودم با مرد عنکبوتی ۱ ژانر ابرقهرمانی رو شروع کردم به دیدن و عاشق توبی هستم ول اونی که گفتم حقیقت هستش تام داره دقیقا همون مرد عنکبوتی کمیک رو به نمایش میذاره یه ابرقهرمان بی تجربه که خیلی چیزا مونده یاد بگیره

      MatinAmirAghaCommander jensen...Eternal...
      • Sajad Akb گفت:

        اگر دقت کرده باشید، سری سه گانه ریمی و شگفت انگیز خیلی توی دوران دبیرستان پیتر پارکر روایت نشدند. فیلم مرد عنکبوتی ۱ فقط تا تقریبا نیمی از فیلم یا حتی کمتر توی دوران دبیرستان پیتر پارکر روایت شد و توی سری شگفت انگیز هم فقط فیلم اول توی دوران دبیرستان و اون هم سال آخر دبیرستانش روایت شدند اما سری mcu هر سه تاش توی دوران دبیرستان پیتر روایت شدند و این فیلم آخر در سال آخر دبیرستان پیتر پارکر هست چون تام هالند اصلا فیسش به پیتر بعد از دبیرستان نمیاد. در ضمن تام هالند اصلا جثه و قدش کوتاهه و به مرد عنکبوتی نمیخوره. این سری نقص هایی از جمله نبود عمو بن که اصلا دلیل اصلی مرد عنکبوتی شدن پیتر هست و همچنین جوون بودن زن عمو می در سطح ۳۰ الی ۴۰ ساله است! همچنین شما مشکلاتی که کاراکتر مرد عنکبوتی داره از جمله مشکلات مالی و خانوادگی و اهمیت دادن به خانواده و تیره شدن رابطه اش با معشوقه اش که اینجا میشل جونز هست نمی‌بینید. مرد عنکبوتی رو شما توی این سری مثل پسر بچه ای که دنبال بازیگوشی هست می‌بینید و حتی دنبال رفتن به سفر برای اینکه دو روز از کار ابرقهرمانی اش دور باشه می‌بینید. البته با این تریلر هایی که از No Way Home منتشر شدن این احساس وجود داره که توی این فیلم بهش بلوغ دادن ولی واقعا این شخصیت توی این سری شبیه خودش نبود کاملا.

        P.morgan 𔓙MatinUMK3LadonSpider-Mah04هادی صفائی
  • بهترین مردعنکبوتی که دو بود و تا سالها بهترین کمیک ساخته شده بود.
    )نظر شخصی نیست نظر منتقدان بود)
    و نکته دیگه سم ریمی بزرگترین کارگردانی بود که سری مرد عنکبوتی و حتی مارول ساخت.
    من از هالند بدم نمیاد اما فیزیکش هم برای نقش نیت دریک و هم اسپایدرمن ضعیف و کوچک هست .

    P.morgan 𔓙Matinهادی صفائیshonarMan with No NameAtomic Soldiermohammad reza gamerLittle∞Godalighorbany2345Corvomore
  • Spider-Mah04 گفت:

    شاید هیچ کس با من موافق نباشه، ولی به نظرم اندرو گارفیلد بهترین پیتر پارکر/ اسپایدرمن بود اما تو فیلم های درستی قرار نگرفته بود! چون اول از همه اون حالت خجالتی پیتر پارکر رو داشت و بعد از یه مدت از اون حالت nerd بودن در اومد، درست مثل دنیای کمیک، خیلی کنجکاو بود ، بعد از اینکه (اسپویل سری amzing spider man) سروان استیسی مرد، پدر گوئن، همه جا اونو میدید که منو خیلی یاد ورژن کمیک بوکی پیتر میندازه، اونم خودشو مقصر مرگ خیلی از اطرافیانش میدونه و هر شب هم کابوس از همه اون آدما میبینه، تو لحظات احساسی هم که اندرو واقعا عالی عمل کرد، نمونش پایان the amazing spider man 2 ، اسپایدر من خیلی خوبی هم بود، با جک هاش رو اعصاب دشمناش میرفت، تو مواقع جدی هم جدی میشد، نحوه مبارزش هم تو یه سبک نبود و خیلی بیشتر شبیه اسپایدرمن تو دنیای کمیک بود، حیف اگه سونی و مخصوصا آوی آراد (دشمن درجه ۱ طرفدارای مردعنکبوتی!) انقدر دخالت نمیکردن تو کار سازنده ها میتونست این سری خیلی عالی از آب در بیاد
    توبی هم به نظرم عالی بود ، من نمیدونم چرا انقدر به اسپایدرمن ۳ همه گیر میدن، به نظرم فیلم بدی نبود هیچ، تقریبا پایان خوبی هم برای سه گانه بود، درسته یه سری مشکلات داره (از جمله حضور الکی ونوم که خود سم ریمی اصلا نمیخواست این شخصیتو وارد فیلم کنه، ولی یه سریا میگفتن بدون ونوم خوب نمیشه فیلم!) به نظرم شخصیت پردازی پیتر تو این قسمت واقعا جالب بود ، اینکه الان یه ابرقهرمان معروف شده و کم کم داره خود خواه میشه و سیمبیوت هم تنفرشو بیشتر میکنه باعث شد خیلی درگیری های مختلف با خودش داشته باشه تا جایی که دیگه یادش رفت چه کسی بود!
    پیام اصلی فیلم هم به نظر خیلی قشنگ بود!
    (دقت کردین سه گانه سم ریمی اسپایدرمن هر قسمتش یه پیامی دارن:
    اسپایدرمن (۲۰۰۲): داشتن قدرت زیاد و مسئولیت پذیری
    اسپایدرمن ۲ (۲۰۰۴): انتخاب و از خود گذشتگی و فداکاری
    اسپایدرمن ۳ (۲۰۰۷): انتقام و بخشش

    خداییش فیلم های الان یه همچین پیامایی ندارن یا من درک نمیکنم….)

    P.morgan 𔓙MatinshonarSajad AkbMan with No NamesamanLittle∞GodCorvoNight wolfalinerdmore
    • بهترین مرد عنکبوتی قطعا توبی مک گوآیر هست ،چون تو بهترین سری فیلم های مردعنکبوتی زیر بهترین کارگردان سری فیلم های مرد عنکبوتی بازی کرده …. خداییش اندرو گارفیلد بازیگر خوبی هست اما به درد این نقش نمیخوره ، تام هالند هم که ریز نقش و بیبی فیسه … جذاب نیست ….
      یکی از ایراداتی که هیچ وقت فراموشم نشد از سری اسپایدر من شگفت انگیز که اندرو گارفیلد بازی کرده بود، ری اکشن نداشتن مردم در صحنه بود ، برای نمونه میتونی اون قسمتی که تازه تبدیل شده بود و به سقف قطار چسبید رو ببینی ، مردم دور و بر یجوری بودن که انگار این یک امر طبیعیه ، همینا به فیلم ضربه میزنه شدیدا ….

      P.morgan 𔓙Matin...Eternal....RockLittle∞GodMahyarMsmNight wolfalinerdSpider-Mah04Black Knight
    • Sajad Akb گفت:

      سم ریمی خودش گفته که از شخصیت ونوم خیلی خوشش نمیاد ولی یه ذره موقع ساخت مرد عنکبوتی ۳ درکش کرده اما بازم گفته خیلی از شخصیتش خوشم نمیاد. توی مرد عنکبوتی ۳ ریمی میخواست از والچر به عنوان خبیث اصلی فیلم استفاده کنه اما طبق گفته ها شخصی به نام آوی آراد که فکر کنم از تهیه کنندگان سه گانه ریمی بود و الان هم تهیه کننده فیلم های ونوم هست و عاشق کاراکتر ونوم هست، دیده ریمی داره اشخاصی که زمان کودکی خودش توی کمیک های مرد عنکبوتی عاشق اونا بوده انتخاب میکنه و به زور کاری میکنه که خبیث اصلی داستان ونوم باشه، درحالی که میتونستن با آوردن والچر در مرد عنکبوتی ۳ یک مقدمه سازی عالی برای اینکار انجام بدن و ما شاهد ونوم در مرد عنکبوتی ۴ باشیم که متاسفانه اینطوری نشد.
      حتی گفته شده که ریمی چون اشخاص داستان زیاد بودن برای اینکه بتونه داستان رو کامل روایت کنه، فیلمی که میخواسته بسازه برای مرد عنکبوتی ۳ وقتی دیده باید ونوم توی فیلم باشه، بیشتر از ۳ ساعت میشده اما بهش اجازه ندادن و بهش گفتن اینطوری زمان فیلم خیلی بالا میره. درمورد خود فیلم مرد عنکبوتی ۳ هم اینکه واقعا فیلم در بعضی مواقع به اوج میرسید و قشنگ میشد و حتی میشه گفت فیلم آغاز خوبی رو داشت تا تقریبا اواسط داستان اما از اواسط داستان به بعد به دلیل تایم کمی که فیلم داشت ریمی مجبور بود داستان رو سریع روایت کنه و بعضی چیز ها هم از قلم افتاد و همچنین پایان فیلم که با نابود شدن ونوم هم همراه بود کار درستی نبود و مرگ هری هم این سوال رو به وجود می‌آورد که چه کسی میخواد از این به بعد آسکورپ رو مدیریت کنه. خود ریمی هم فیلم مرد عنکبوتی ۳ رو افتضاح خونده ولی برای جبران خیلی برنامه های خوب و جالبی برای مرد عنکبوتی ۴ و حتی مرد عنکبوتی ۵ تدارک دیده بوده.
      خودش سال ۲۰۰۹ یه پوستر منتشر کرد و تاریخ انتشار مرد عنکبوتی ۴ رو ماه مِی سال ۲۰۱۱ گذاشته بود و حتی استوری برد های فیلم هم چند وقت پیش منتشر شدن و کسی که استوری برد ها منتشر کرده گفته که واقعا حیف شد که مرد عنکبوتی ۴ ساخته نشد و توی استوری برد ها مشخصه که ریمی میخواسته توی مرد عنکبوتی ۴ از والچر و میستریو به عنوان خبیث های داستان استفاده کنه. حتی این گفته هم وجود داره که ریمی قصد داشته توی مرد عنکبوتی ۵ از کارنیج و ونوم استفاده کنه (حالا معلوم نیست چطوری میخواسته ادی براک و ونوم رو برگردونه) و احتمالا شاهد همکاری مرد عنکبوتی و ونوم در مبارزه با کارنیج میبودیم. متاسفانه حیف شد که این فرانچایز ادامه پیدا نکرد وگرنه ریمی بهترین کارگردان برای ساخت سری فیلم های مرد عنکبوتی بود.

      P.morgan 𔓙Little∞GodalinerdSpider-Mah04
      • Spider-Mah04 گفت:

        یه چیزی هم که منو خیلی ناراحت میکنه، اینه که سم ریمی خودشو مقصر میدونه که مردعنکبوتی ۳ بد از آب در اومد (در صورتی که به نظر من بد هم نیست)، طرفدارای اسپایدرمن رفته بودن بهش گفته بودن که ازت متنفریم که اسپایدرمن ۳ رو ساختی، در حالی که همش سونی داشت دخالت میکرد تو کار سم ریمی، یکی از رویا هام اینه که ریمی برگرده واسه قسمت چهارم……

        P.morgan 𔓙alinerd...Eternal...Sajad AkbLittle∞God
        • Sajad Akb گفت:

          حقیقت داشتن این شایعه رو نمیدونم ولی شایعه شده که مارول بعد از No Way Home قصد ساخت سه فیلم مرد عنکبوتی دیگر رو هم داره که یه سری ها میگن قسمت های چهارم تا ششم با حضور خود تام هالند هستن ولی خود تام هالند دیروز همونطور که خبرش اومد گفته اگر من تا ۳۰ سالگی بازیگر نقش این شخصیت رو داشته باشم اشتباه کردم. تام هالند الان ۲۵ سالشه و تا ۳۰ سالگی سخت به نظر میاد سه تا فیلم مرد عنکبوتی دیگر رو هم بازی کنه. حتی خود گیمفا چند وقت پیش خبری کار کرده بود که شایعه است سونی فیلم Spider-Man 4 رو برای سال ۲۰۲۳ میخواد بسازه و یه شایعه ای هم هست قسمت دیگری از شگفت انگیز میخواد ساخته شه چون با حضور تقریبا قطعی توبی مگوایر و اندرو گارفیلد توی No Way Home این احتمال میتونه وجود داشته باشه که بخوان یه فیلم دیگه از این دو نفر بسازن. اینم در نظر بگیریم که مارول سم ریمی رو برای کارگردانی فیلم دکتر استرنج که سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد رو آورده و انتخاب کرده و جان واتس که کارگران سری فعلی هست رو برای ساخت فیلم چهار شگفت انگیز که سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ اکران خواهد شد انتخاب کرده و این شاید مقدمه ای برای ساخت Spider-Man 4 باشه.
          دلیل ساخته نشدن Spider-Man 4 هم طبق گفته ها اینه که ریمی همه چیز رو برای ساخت این فیلم آماده کرده بوده اما از طرفی سونی به دلیل افتضاحی که توی Spider-Man 3 به وجود اومد این تصمیم رو گرفته بود که این فرانچایز رو ریبوت کنه حتی با این وجود که ریمی درحال تلاش برای ساخت Spider-Man 4 به بهترین نحو بوده و حتی گفته میشه سونی این فیلم رو میخواسته بسازه اما نتیجه اش براش مهم نبوده و ریبوت کردن این سری به هرحال توی برنامه اش بوده و ریمی هم تا این موضوع رو فهمیده و دیده که تلاشش بی فایده است، دست کشیده و به سونی گفته که برن دنبال همون ریبوتی که میخواستن. از طرفی هم حتی گفته میشه سونی از ریمی میخواسته این فیلم رو سریع بسازه اما ریمی گفته بوده کیفیت رو به سرعت ترجیح میده و اینکارو نمیکنه و قصد داشته فیلم تابستان سال ۲۰۱۱ اکران بشه. خلاصه اینکه سونی با اینکه چراغ سبز ساخت فیلم رو داده بوده اما دنبال بهانه ای این وسط برای متوقف کردن کار و ریبوت کردنش بوده. فیلمنامه فیلم هم تقریبا کامل شده بوده حتی و خود سونی پیکچرز مثل اینکه اعلام کرده بوده مرد عنکبوتی ۴ در سال ۲۰۱۱ اکران خواهد شد ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. فرقی که ریمی با کارگردان های دیگر سری های مرد عنکبوتی که مارک وب (کارگردان سری شگفت انگیز) و جان واتس (کارگردان سری mcu) داره اینه که مرد عنکبوتی کاراکتر مورد علاقش از کودکیش بود و به نحو احسنت سعی میکرد فیلم ها رو بسازه و حتی یه سری میگن که سینه چاک کاراکتر مرد عنکبوتی هست. Spider-Man 3 هم به دلیل دخالت های سونی و به خصوص آوی آراد که خواستن فقط ونوم رو بدون هیچ مقدمه ای بیارن به خاطر ونوم توی اون سال ها داشت بین مردم محبوب میشد، باعث شد این فرانچایز به پایان برسه. به هرحال کارگردانی که توی کارش دخالت بشه نمیتونه اونطوری که بخواد فیلم رو بسازه و حتی خودشم این انگیزه درش کم میشه. حتی ریمی چند وقت پیش مصاحبه کرده بود که هنوزم آرزو دارم Spider-Man 4 رو بسازم.

          P.morgan 𔓙alinerdSpider-Mah04
    • اتفاقا تو فیلم ۲ به قولی که به پدر گوئن داده بود عمل نکرد در حالی که مرد عنکبوتی همیشه سر قولش میمونه

      • بستگی به قولش داره
        مثلا قول داده بود دیگه هیچکس جلوی من نمیمیره ( یه همچین چیزی )
        ولی این قوله قابل اجرا نیست برا یه کسی مثل اسپایدی
        اون قوله هم مثل همین😂

        alinerdSpider-Mah04
      • Spider-Mah04 گفت:

        نه اینکه عمل نکرد، قضیه یه جورایی مثل مرگ گوئن استیسی تو دنیای کمیکه، پیتر خیلی سعی کرد که جلوی اینکه اتفاقی برای گوئن بیوفته رو بگیره، ولی با تمام تلاشش هم نتونست، و همین که نتونست به قولش عمل کنه این درد پیتر رو دو برابر کرد، پیتر پارکر شخصیتیه که همیشه کامل نبوده و اشتباهات زیادی میکنه به خاطر همین هم هست که خیلی اتفاقات بد براش میوفته، برای همین هست که شخصیتشو ملموس تر میکنه، برا مثال تو سه گانه توبی مگوایر هم این قضیه وجود داره، تو اسپایدرمن ۲ پیتر زمانی که میخواست که بین پیتر پارکر بودن یا اسپایدرمن بودن یکیو انتخاب کنه، پیتر پارکر بودن رو انتخاب کرد و تو ذهنش دیدیم که دست عمو بن رو نگرفت و یه جورایی زیر قولش زد، اما بعد از اینکه اون زندگی شیرین رو برای آخرین بار تجربه کرد، عواقبش رو هم دید ، وقتی که یه دختر بچه رو از تو اون ساختمون که آتیش گرفته بود نجات داد، فهمید یه نفر دیگه هم تو اون ساختمون بود اما تو آتیش سوزی مرد، در صورتی که پیتر میتونست نجاتش بده….

        P.morgan 𔓙alinerd
        • Sajad Akb گفت:

          یه طورایی میشه گفت حرف زن عمو مِی توی اون فیلم تاثیر زیادی روش گذاشت و واقعا هم جزو دیالوگ های ماندگار فیلم های مرد عنکبوتی شد و اینو به پیتر گفت:

          I believe there is a hero in all of us, that keeps us honest, gives us strength, makes us noble and finally allows us to die with pride, even though sometimes we have to be steady and give up the thing we want most, even our dreams.

          “به نظر من در وجود همه ما یک قهرمان نهفته است که ما را صادق نگه می‌دارد، به ما قدرت می‌بخشد، ما را شرافتمند می‌کند و در پایان اجازه می‌دهد تا با افتخار بمیریم. با وجود آنکه گاهی اوقات مجبوریم محکم باشیم و چیزی را که خیلی برایمان عزیز است قربانی کنیم، حتی رویاهامون را.”

          P.morgan 𔓙Spider-Mah04
    • ALFAR3D گفت:

      کاملا با نظرت موافقم اندرو گارفیلد بهترین مرد عنکبوتی بود…و کاملا با دلایل موافقم…سه گانه سم ریمی خب جای خود یه چیزی تو مایه بتمنای نولان بود…به کمیک وفادار نبود ولی فیلم قشنگی بودن…ولی اندرو گ
      ارفیلد به کمیک وفادار بود از اون ور خیلی خوش ساخت بود…اگر همونو وارد دنیای مارول میکردن خیلی خوب میشد…

      P.morgan 𔓙alinerdSpider-Mah04
  • Black Knight گفت:

    همه در برابر عظمت و شکوه King Tobey زانو میزنن :دی

    samanLittle∞Godalinerd
  • Night wolf گفت:

    اندرو گارفیلد بهترین گزینه برای اسپایدرمن و پیتر پارکر بود و هست به طرفدارای توبی برنخوره ولی توبی برای نقش اسپایدرمن زیادی خشک و جدی بود و تام هالند هم زیادی لوس بود ولی اندرو در عین حال که شخصیت شوخ طبع و شاداب اسپایدرمن رو به تصویر کشید ابهت اسپایدرمن رو هم داشت از نظر چهره و قد و هیکل هم که با کمیک مو نمیزنه لول بازیگریش از دوتای دیگه بالاتره و کشش احساسی و هنری بیشتری داره تنها بدشانسی که داشت این بود که قربانی فیلمنامه ضعیف شد وگرنه با وجود فیلمنامه ضعیف از هر نظر بهترین تصویر از اسپایدرمن رو به تصویر کشید.

    P.morgan 𔓙Spider-Mah04
  • اینهمه دیسلایک برای اینکه تحمل واقعیت رو ندارین واقعا که
    من چی گفتم مگه؟

    Matin
  • Matin گفت:

    الان میاد میگه فتوشاپه😂

    Matin
  • Mr Dewitt گفت:

    اگه از نظر بازیگری بخوایم بررسی کنیم که توبی و تام به پای اندرو هیچوقت نمیرسن اندرو بازیگر بزرگتریه ولی من سه گانه ریمی رو بیشتر از بقیه دوست دارم مخصوصا نسخه دومش

  • Matin گفت:

    اسپایدرمن تام هالند که ماشاالله هزار ماشاالله اصلا از مشت و لگد استفاده نمیکنه توی مبارزه با ویلن ها،آخر هر مبارزه اش هم میبینیم نابودی هایی که اون به وجود آورده از نابودی های به وجود اومده توسط ویلن بیشتر بوده!

    Sajad Akb
اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی محبوب خود را مشخص کرد - گیمفا
اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی محبوب خود را مشخص کرد - گیمفا