برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته چهارم آبان ۱۴۰۰ - گیمفا
برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته چهارم آبان ۱۴۰۰ - گیمفا
برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته چهارم آبان ۱۴۰۰ - گیمفا
برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته چهارم آبان ۱۴۰۰ - گیمفا

برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته چهارم آبان ۱۴۰۰

احمد آریا
۲۲:۰۰ ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته چهارم آبان ۱۴۰۰ - گیمفا

در هفته پایانی آبان، فیلم شکارچیان روح و فیلم‌های بازیگرانی چون ویل اسمیت و واکین فینیکس و یک سریال مورد انتظار، منتشر شدند.

C’mon C’mon

فیلم c'mon C'mon

کارگردان: مایک میلز
بازیگران: واکین فینیکس – گبی هافمن – وودی نورمن
ژانر: درام
امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۹ از ۱۰
داستان: یک خبرنگار رادیو که با کودکان درباره مسائل مختلف مصاحبه می‌کند، مجبور می‌شود با خواهرزاده کم سن و سال خود همسفر شود که این موضوع زندگی وی را دگرگون می‌کند …

فیلم سیاه و سفید C’mon C’mon به کارگردانی مایک میلز (Mike Mills)، از آن فیلم‌های جاده‌ای است که عمده جذابیت خود را مدیون بازی و روابط بازیگرانش است و این فیلم در این مورد، جزو بهترین فیلم‌های سال است.

مطابق انتظار، بازی واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) با واکنش مثبت منتقدین همراه شده است. اما نکته جالب، بازی فوق‌العاده وودی نورمن (Woody Norman)؛ بازیگر نوجوان این فیلم است که با تحسین منتقدین رو به رو شده است.

تریلر فیلم C’mon C’mon

تیک، تیک… بوم!

فیلم تیک تیک بوم tick tick boom

کارگردان: لین-منوئل میرندا
بازیگران: اندرو گارفیلد – الکساندرا شیپ – ونسا هاجنز
ژانر: درام – موزیکال
امتیاز IMDB: امتیاز ۸.۲ از ۱۰
داستان: یک موزیسین آینده دار تئاتر که در آستانه ۳۰ سالگی قرار دارد، با زندگی، عشق و فشار زندگی به عنوان یک هنرمند، دست و پنجه نرم می‌کند.

یکی از فیلم‌های مستقل و موفق سال ۲۰۲۱، نخستین ساخته لین-منوئل میرندا (Lin-Manuel Miranda)؛ بازیگر و خواننده آمریکایی است که تا حدودی برگرفته از زندگی جاناتان لارسون (Jonathan Larson) است.

در این فیلم که تیک، تیک… بوم! (Tick, Tick… Boom!) نام دارد، اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) به هنرنمایی در نقش نخست پرداخته و بازی درخشانی را از خود رقم زده است.

این فیلم که الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp) و ونسا هاجنز (Vanessa Hudgens) دو بازیگر دیگر آن هستند، هفته گذشته به صورت محدود در آمریکا اکران شد و نسخه با کیفیت عالی آن، این هفته توسط شبکه استریم نتفلیکس منتشر شد.

تماشای تریلر فیلم تیک، تیک… بوم!


شاه ریچارد

فیلم شاه ریچارد king richard

کارگردان: رینالدو مارکوس گرین
بازیگران:
ژانر: زندگینامه – درام
امتیاز IMDB: امتیاز ۶.۷ از ۱۰
داستان: ریچارد ویلیامز قصد دارد تا دو دختر خود؛ سرنا و ونوس را وارد حرفه تنیس کرده و آن‌ها را تبدیل به برترین تنیسورهای تاریخ کند.

کمتر علاقه‌مندی به ورزش وجود دارد که حداقل نام ونوس و سرنا ویلیامز (Venus and Serena Williams)؛ دو تنیسور افسانه‌ای را نشنیده باشد. در فیلم جدید شاه ریچارد (King Richard)، با زندگی این دو خواهر همراه شده و شاهد سخت‌گیری‌های پدرشان در راه تبدیل شدن آن‌ها به دو اسطوره ورزشی هستیم.

ونوس در کنار قهرمانی‌های پرتعداد خود، اولین زن آفریقایی تبار و سیاه‌پوست تاریخ است که در صدر رده‌بندی تنیس دنیا قرار گرفت. سرنا نیز که از وی به عنوان برترین تنیسور زن تاریخ نام برده می‌شود، با کسب ۲۲ عنوان گرند اسلم در رده انفرادی، رکورد دار تاریخ این رشته است.

سِنایا سیدنی (Saniyya Sidney)، ایفاگر نقش ونوس بوده است و دمی سینگلتون (Demi Singleton) نیز در نقش خواهر کوچک‌تر وی؛ سرنا، بازی کرده است. ویل اسمیت (Will Smith) نیز در یکی از برترین نقش‌های سال‌های اخیر خود، در نقش پدر این دو؛ ریچارد ویلیامز (Richard Williams)، به هنرنمایی پرداخته است.

بازی اسمیت، یکی از برترین نکات این فیلم است که با استقبال تمام منتقدین همراه شده است و وی در حال حاضر، یکی از شانس‌های مهم اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد سال محسوب می‌شود.

این فیلم که توسط رینالدو مارکوس گرین (Reinaldo Marcus Green) کارگردانی شده است، علاوه بر اکران در سینماها، از طریق استریم HBO Max نیز منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند هم اکنون این فیلم را با کیفیت عالی دانلود و تماشا کنند.

تریلر فیلم شاه ریچارد

شکارچیان روح: افترلایف

فیلم شکارچیان روح افترلایف ghostbusters afterlife

کارگردان: جیسون رایتمن
بازیگران: مکینا گریس – فین ولفهارد – پل راد – سیگورنی ویور
ژانر: فانتزی – کمدی
امتیاز IMDB: امتیاز ۷.۸ از ۱۰
داستان: یک مادر تنها با دو فرزند خود، به شهری کوچک نقل مکان کرده و در آن شهر، متوجه ارتباط خود با گروه شکارچیان روح و راز بزرگی که پدربزرگشان از آن‌ها مخفی کرده است، می‌شوند.

شکارچیان روح بازگشته‌اند! مجموعه فیلم‌ها و سریال‌های شکارچیان روح (Ghostbusters)، جزو محبوب‌ترین آثار ژانر کمدی تاریخ هنر هفتم محسوب می‌شوند که قسمت نخست آن در سال ۱۹۸۴ منتشر شد و اکنون و پس از ۳۷ سال، شاهد انتشار سومین قسمت از آن هستیم.

البته در سال ۲۰۱۶، یک بازسازی از این مجموعه ساخته شد که به موفقیت نرسید و این فیلم جدید که افترلایف (Afterlife) نام دارد، برخلاف آن نسخه بازسازی، کاملا در ارتباط با دو قسمت نخست فیلم است.

کمپانی کلمبیا پیکچرز برای آن‌که کیفیت این فیلم به مانند دو نسخه نخست باشد تا بتواند به موفقیت برسد، جیسون ریتمن (Jason Reitman)؛ کارگردان مطرح کانادایی که تاکنون ۴ بار نامزد جایزه اسکار شده است را برای کارگردانی این اثر انتخاب کرده است.

اما احتمالا اصلی‌ترین دلیل این انتخاب، رابطه ریتمن با کارگردان دو قسمت نخست است. جیسون، فرزند ایوان ریتمن (Ivan Reitman)؛ کارگردان دو قسمت اصلی این مجموعه است و وی از نزدیک، شاهد ساخته شدن دو قسمت نخست این فیلم توسط پدرش بوده است و با این مجموعه کاملا آشنا می‌باشد.

در این فیلم، مکینا گریس (Mckenna Grace) و فین ولفهارد (Finn Wolfhard) در نقش‌های نخست بازی کرده‌اند و کری کون (Carrie Coon) در نقش مادر آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. پل راد (Paul Rudd) نیز در نقش معلم این دو نوجوان، در این فیلم به هنرنمایی پرداخته است.

گرچه بازیگران اصلی این فیلم، بازیگران جدیدی هستند اما بازیگران قدیمی این مجموعه از جمله سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) و دن اکروید (Dan Aykroyd) نیز در تیم بازیگری حضور دارند. لازم به ذکر است که اکروید، سازنده داستان و شخصیت‌های این مجموعه محسوب می‌شود.

سومین قسمت از مجموعه شکارچیان روح، در روز جمعه به فروش موفق ۱۶ میلیون دلاری دست یافت و این هفته با شکست فیلم ابرقهرمانی جاودانگان (Eternals)، صدرنشین باکس آفیس هفته خواهد شد.

تریلر فیلم شکارچیان روح: افترلایف

چرخ زمان

سریال چرخ زمان the wheel of time

بازیگران: رزمند پایک – زوئی رابینز – دنیل هنری
ژانر: حماسی – فانتزی
امتیاز IMDB: امتیاز * از ۱۰
داستان: یک جادوگر زن، ۵ نفر را در سفری به دور دنیا همراهی می‌کند چرا که فکر می‌کند یکی از آن‌ها، روح یک اژدها می‌باشد که می‌تواند باعث نجات و یا نابودی دنیا شود.

سریال چرخ زمان (The Wheel of Time)؛ ساخته جدید کمپانی آمازون، یکی از مورد انتظارترین سریال‌های سال ۲۰۲۱ تلویزیون می‌باشد که براساس مجموعه رمانی فوق‌العاده محبوب با همین نام، ساخته شده است.

در سال ۲۰۰۹، قرار بود یک فیلم سینمایی براساس این مجموعه رمان ساخته شود که در نهایت این اتفاق رخ نداد و در سال ۲۰۱۸، آمازون حق ساخت سریال چرخ زمان را در اختیار گرفت و اکنون و پس از چند سال، سرانجام شاهد انتشار این سریال هستیم.

این کمپانی، امید زیادی به سریال چرخ زمان دارد و البته آنقدر نسبت به موفقیت آن اطمینان دارد که پیش از انتشار، آن را برای فصل دوم تمدید کرده است و این سریال در بدترین حالت، حداقل ۲ فصلی خواهد بود.

رزمند پایک (Rosamund Pike) که یک‌بار نامزد اسکار بازیگری شده است، بازیگر نقش نخست سریال چرخ زمان است و جاشوا استرادوفسکی (Josha Stradowski)، دنیل هنری (Daniel Henney) و زوئی رابینز (Zoë Robins)، از جمله دیگر بازیگران این سریال در فصل نخست می‌باشند.

سه قسمت نخست این سریال در روز پنجشنبه منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. ۵ قسمت دیگر فصل نخست نیز، به صورت هفتگی و از طریق سرویس استریم آمازون پرایم، منتشر خواهند شد.

تریلر سریال چرخ زمان

Stanley kubrickMEYSAMB300کاپیتان قیمتP.morgan 𔓙

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته چهارم آبان ۱۴۰۰ - گیمفا
برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته چهارم آبان ۱۴۰۰ - گیمفا
برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته چهارم آبان ۱۴۰۰ - گیمفا
برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته چهارم آبان ۱۴۰۰ - گیمفا
برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته چهارم آبان ۱۴۰۰ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته چهارم آبان ۱۴۰۰ - گیمفا
برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته چهارم آبان ۱۴۰۰ - گیمفا