جزئیات و نکات دومین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا
جزئیات و نکات دومین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا
جزئیات و نکات دومین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا
جزئیات و نکات دومین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا

جزئیات و نکات دومین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home

علی محمدپناه
۱۰:۵۸ ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
فیلم spider man no way home

در این مطلب قرار است به تمام جزئیات و نکات پنهان در دومین تریلر منتشر شده برای فیلم Spider-Man: No Way Home بپردازیم.

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، دومین تریلر رسمی برای فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) منتشر شده است. در این مطلب، قرار است به تمام جزئیات و نکات پنهانی که در این تریلر وجود دارند، بپردازیم.

انتظارات برای فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، بسیار زیاد است و با انتشار دومین تریلر آن، این انتظارات حتی زیادتر نیز شده است. دومین تریلر منتشر شده برای این فیلم، تریلری اکشن محور است که چندین شرور دنیای مرد عنکبوتی را نشان می‌دهد اما آیا احتمال حضور چندین مرد عنکبوتی در این فیلم وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال، باید تا زمان اکران فیلم صبر کرد.

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، به یک ماجراجویی مولتی ورس می‌پردازد که در آن، پیتر پارکر با بازی تام هالند (Tom Holland) سعی دارد تا با کمک دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، تاریخ را بازنویسی کند. با این حال، این کار درست پیش نمی‌رود و چندین شرور کلاسیک از فیلم‌های قبلی مرد عنکبوتی را وارد دنیای سینمایی مارول می‌کند.

از همین رو، گزارش‌ها و شایعات زیادی پیرامون حضور توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) در این فیلم وجود داشته است. انتظار می‌رفت که کمپانی مارول و سونی تا زمان انتشار تریلر دوم، این موضوع را تایید نکنند اما در تریلر دوم نیز خبری از این دو بازیگر نیست.

با این حال، نمی‌توان گفت که دومین تریلر فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، ناامیدکننده بوده است. این تریلر، چندین موضوع و نکته را آشکار می‌کند و داستان اصلی فیلم را مشخص می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیات و نکات پنهان دومین تریلر فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست را به شما معرفی کنیم.

۱۶. رابطه پیتر پارکر و ام‌ جی

فیلم spider man no way home

رابطه بین پیتر پارکر و ام‌ جی، در مرکزیت احساسی دومین تریلر فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، قرار دارد و پیتر، تاکید می‌کند که ام جی، تنها چیزی در زندگی‌اش که احساس عادی بودن را به او می‌دهد. مرد عنکبوتی پس از فاش شدن هویت اصلی‌اش برای جهانیان، کشمکشی بین دو شخصیت خود دارد.

او آرزو دارد که یک زندگی عادی داشته باشد اما نمی‌تواند از بار مسئولیت مرد عنکبوتی بودن، شانه خالی کند. نکته قابل توجه در این تریلر، این است که پیتر پارکر نمی‌خواهد تا ام جی او را فراموش کند. طلسم دکتر استرنج برای بازگرداندن فاش شدن هویت مرد عنکبوتی، باعث خواهد شد که خاطرات همه از هویت اصلی او پاک شود و یکی از این افراد، ام جی است. با این حال، پیتر نمی‌خواهد تا رابطه‌اش با ام جی از بین برود.

۱۵. چگونگی حضور شروران در این فیلم

فیلم spider man no way home

در این تریلر، تصویری از زمانی که دکتر استرنج، طلسم را اجرا می‌کند، وجود دارد، طلسمی که به درستی اجرا نشده و مشکلی بزرگ را ایجاد کرده است. این تصویر، همراه با صحبت‌هایی است که چرا این شروران وارد دنیای سینمایی مارول شدند. مشخص می‌شود که دشمنان مرد عنکبوتی از جهان‌های دیگر، به درون این جهان کشیده شدند.

این موضوع، در راستای صحنه پس از تیتراژ فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage) قرار دارد. در فیلم مرد عنکبوتی، شرورانی از جهان‌های دیگر به درون این جهان کشیده می‌شوند و این در حالی است که آنها نیز درک درستی از این قضیه و اتفاقات ندارند.

۱۴. نام‌های مضحک شرورهای مرد عنکبوتی

فیلم spider man no way home

ابتدای این تریلر، صحنه‌های سریع و مختلفی از مبارزه مرد عنکبوتی با شرورهای مختلف را نشان می‌دهد. در ادامه، گفتگویی میان پیتر پارکر و دوستانش با دکتر اختاپوس دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که شخصیت دکتر اختاپوس با بازی آلفرد مولینا (Alfred Molina) مهم‌ترین شرور در این فیلم خواهد بود.

این گفتگوی میان دکتر اختاپوس با پیتر پارکر ظاهرا ارتباطی میان آنها ایجاد خواهد کرد. دکتر اختاپوس، یک دانشمند نابغه است و ظاهرا، از میان تمام شرورهای این فیلم، او احتمالا تنها کسی خواهد بود که درک درستی از اتفاقات خواهد داشت. در این گفتگو، دکتر اختاپوس نام خود را به آنها می‌گوید که با واکنش خنده‌دار آنها روبه‌رو می‌شود. کمپانی مارول، از این طریق، اعتراف کرده که نام برخی از شرورهای دنیای مرد عنکبوتی، مضحک هستند.

۱۳. ماموریت مرد عنکبوتی در این فیلم

فیلم spider man no way home

دکتر استرنج، مرد عنکبوتی را مسئول درست اجرا نشدن طلسم می‌داند و از همین رو به او ماموریتی می‌دهد تا تمام این شروران که از جهان‌های دیگر به اینجا آمده‌اند را پیدا کند. در این تریلر، مرد عنکبوتی در لباس جدید و ارتقاء یافته دیده می‌شود که ظاهرا، توسط دکتر استرنج انجام شده است.

شایعاتی وجود داشته که بر طبق آن، مرد عنکبوتی از لباس جدید و جادویی خود برای دستگیری شروران و فرستادن آنها به زندانی مرموز استفاده خواهد کرد. احتمالا، محفظه مرموزی که در تریلرهای قبلی دیده شده بود، همان زندان خواهد بود.

۱۲. صحبت‌های ام جی

فیلم spider man no way home

یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظات در دومین تریلر منتشر شده برای مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، لحظه‌ای است که ام جی در مقابل دکتر استرنج می‌ایستد و می‌گوید که هر اتفاقی که در حال رخ دادن است، تقصیر او است چراکه او کسی بوده که یک طلسم را جلوی یک نوجوان اجرا کرده است.

در حقیقت، اینکه ام جی، دکتر استرنج را مسئول این کار می‌داند، بسیار درست است. حتی همکار با تجربه‌تر دکتر استرنج یعنی وانگ نیز در رابطه با انجام این کار و خطرات آن به او هشدار داده بود. ظاهرا، در این فیلم، دکتر استرنج آن خصوصیات یک جادوگر اعظم را ندارد.

۱۱. بازگشت کاراکتر جی جونا جیمسون

فیلم spider man no way home

کاراکتر جی جونا جیمسون با بازی جی کی سایمونز (J.K. Simmons)، از جمله شرورانی از دنیای مرد عنکبوتی است که در دومین تریلر منتشر شده برای فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، دیده می‌شود. او در این تریلر، در حالی که به آسمان خیره شده است، دیده می‌شود.

جی کی سایمونز به دنبال حضورش در این نقش در سه‌گانه مرد عنکبوتی سم ریمی (Sam Raimi)، در فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) حضور یافت. او کسی بوده که هویت مرد عنکبوتی را از طریق وب سایت دیلی بیوگل افشا کرده است. انتظار می‌رود که در این فیلم، بیشتر به این کاراکتر پرداخته شود و حتی، رویارویی این کاراکتر با مرد عنکبوتی می‌تواند جالب توجه باشد.

۱۰. سرنوشت شروران

فیلم spider man no way home

در یک پیچش شوکه‌کننده، دکتر استرنج به مرد عنکبوتی می‌گوید که هر کدام از این شرورانی که مرد عنکبوتی دستگیر کرده، در خط زمانی و جهان خود، در مبارزه با نسخه‌های دیگری از مرد عنکبوتی، مرده‌اند. مرد عنکبوتی نسبت به دیگر قهرمانان دنیای سینمایی مارول متفاوت است.

او در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) حتی تمایلی برای ضربه و مشت زدن به حریفان خود نداشته است و در پایان فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه، از مرگ میستریو به شدت شوکه شده بود. حال، در این فیلم، او باید با نیت قبلی، اجازه بدهد تا این شروران بمیرند. این تصمیم مطمئنا تاثیر زیادی بر روی این کاراکتر خواهد گذاشت.

۹. رابطه مرد عنکبوتی و دکتر استرنج

فیلم spider man no way home

از همان ابتدا مشخص بوده که رابطه میان مرد عنکبوتی و دکتر استرنج قرار است در این فیلم، از هم بپاشد. به نظر می‌رسد که بحث و جدل آنها در مورد کشتن یا نکشتن شرورها منجر به این قطع رابطه شود. دکتر استرنج به دنبال آن است تا این شروران را به جهان خود بازگرداند تا سرنوشت نهایی خود یعنی مرگ را تکمیل کنند اما مرد عنکبوتی نمی‌تواند این موضوع را بپذیرد.

این موضوع و رابطه آنها موازی با داستان آنها در کتاب‌های کمیک است. در این کتاب‌ها، این کشمکش و جدل بین این دو تا جایی پیش می‌رود که مرد عنکبوتی قسم می‌خورد که تا زمانی که او در اینجا است، اجازه نخواهد داد که کسی بمیرد.

۸. ارتقاء بازوچه‌های دکتر اختاپوس

فیلم spider man no way home

در دومین تریلر منتشر شده برای فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، دیده می‌شود که بازوچه‌های دکتر اختاپوس نسبت به قبل، ارتقاء یافته‌اند. رنگ‌های جدید این بازوچه‌ها به این موضوع اشاره دارند که احتمالا، از تکنولوژی استارک در آنها استفاده شده است. این تریلر همچنین تایید می‌کند که دکتر اختاپوس، نانوتک‌هایی از لباس مرد عنکبوتی که تونی استارک ساخته، را بدست آورده است.

در فیلم‌نامه ابتدایی فیلم مرد عنکبوتی ۲ (Spider-Man 2) ساخته سم ریمی، قرار بوده تا بازوچه‌های دکتر اختاپوس ساخته تونی استارک باشند اما در نهایت، این موضوع در فیلم‌نامه نهایی مورد استفاده قرار نگرفته است. اینکه بازوچه‌های جدید و ارتقاء یافته دکتر اختاپوس چه قابلیت‌هایی خواهند داشت، جالب توجه خواهد بود.

۷. بی‌ثبات شدن جهان

فیلم spider man no way home

دومین تریلر منتشر شده بر این فیلم، مقیاس بزرگ این مشکل پیش روی مرد عنکبوتی را نشان می‌دهد. در این تریلر، دکتر استرنج می‌گوید که حضور موجوداتی از جهان‌های دیگر در این جهان، باعث بی‌ثبات شدن این جهان خواهد شد. قبلا به این موضوع در دنیای سینمایی مارول اشاره نشده بود.

از زمان فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame)، واریانت یا نسخه‌های دیگری از کاراکترها در خط‌های زمانی دیگر در حال چرخش بودند. حتی خط زمانی فعلی دنیای سینمایی مارول، یک نسخه تغییر یافته است که در آن، گامورا زنده است. مطمئنا، در آینده، مشکلات زیادی بر سر راه آنها خواهد بود. از همین رو، هر زمان که یکی از شروران دنیای مرد عنکبوتی از جهانی دیگر به این جهان وارد می‌شوند، باعث بی‌ثبات‌تر شدن آن خواهند شد.

۶. ظاهر شخصیت الکترو

فیلم spider man no way home

شخصیت الکترو با بازی جیمی فاکس (Jamie Foxx) برای اولین بار در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ (The Amazing Spider-Man 2) دیده شده بود. شخصیت الکترو یکی دیگر از شرورهایی است که در این فیلم حضور خواهد داشت. با این حال، ظاهر او نسبتا به قبل، بسیار بهبود پیدا کرده است.

شخصیت الکترو که در دومین تریلر فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، دیده شده، بسیار شبیه به کتاب‌های کمیک است. به نظر می‌رسد که لباس جدید مرد عنکبوتی به شکلی طراحی شده است که بتواند در مقابل الکترو مبارزه کند. این ایده، از کتاب‌های کمیک گرفته شده است.

۵. شخصیت گرین گابلین

فیلم spider man no way home

یکی از شرورانی که قرار است از فیلم‌های قبلی مرد عنکبوتی در این فیلم حضور داشته باشد، شخصیت گرین گابلین با بازی ویلم دفو (Willem Dafoe) است. بر خلاف دیگر شرورها، گرین گابلین بسیار علاقه دارد تا عزیزان پیتر پارکر را هدف قرار دهد. در این تریلر، نورمن آزبرون سعی دارد تا با صحبت‌هایی وارد ذهن پیتر پارکر شود و او را گمراه کند.

در کتاب‌های کمیک، گرین گابلین شخصیتی بوده است که دشمنان مرد عنکبوتی را متقاعد کرده بود تا برای مقابله او، تیمی تشکیل دهند که به نام شش خبیث یا Sinister Six شناخته می‌شوند. این احتمال نیز وجود دارد که در این فیلم نیز او سعی داشته باشد تا تیمی برای مقابله با مرد عنکبوتی شکل دهد.

۴. هری آزبورن در این فیلم نیست

فیلم spider man no way home

یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های دومین تریلر منتشر شده برای فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، صحنه‌هایی است که در آن، شخصی سوار بر گابلین گلایدر دیده می‌شود. برخی باور داشتند که این شخص، هری آزبورن از سه‌گانه سم ریمی است. برخی دیگر نیز بر این باور بودند که این شخص در حقیقت، کاراکتر ند با بازی جیکوب باتالون (Jacob Batalon) است که سرانجام، سرنوشت خود را تکمیل کرده و به هاب‌گابلین تبدیل شده است.

با این حال، هیچ کدام این موارد درست نیست. منتشر شدن کیفیت ۴K تریلر نشان می‌دهد که این شخص در حقیقت ویلم دفو است که در لباسی دیگر دیده می‌شود. احتمالا او در ابتدا شکست خورده و بار دیگر، قوی‌تر ظاهر شده است. این احتمال نیز وجود دارد که او، یک نسخه دیگر از گرین گابلین از جهانی دیگر باشد.

۳. سندمن و لیزارد

فیلم spider man no way home

یکی از تماشایی‌ترین صحنه‌ها در دومین تریلر منتشر شده برای مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، چندین شرور را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد که شامل شخصیت‌های سندمن و لیزارد است. حضور سندمن از آن جهت جالب توجه است که بر خلاف دیگر شرورها، او در مبارزه با مرد عنکبوتی در سه‌گانه مرد عنکبوتی سم ریمی، کشته نشده است.

از آنجا که دکتر استرنج اشاره کرده بود که سرنوشت اصلی همه این شرورها مرگ بوده است، این احتمال وجود دارد که این سندمن، یک نسخه متفاوت نسبت به سندمن در فیلم‌های مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی باشد که سرنوشتش مرگ بوده است.

این صحنه، احتمالا در سومین اکت فیلم بوده است. در این صحنه، لیزارد، نه به سمت مرد عنکبوتی بلکه به سمت دیگری پرش می‌کند که احتمالا نشانه از این است که احتمالا سازندگان، نسخه‌های مرد عنکبوتی توبی مگوایر و اندرو گارفیلد را از این صحنه حذف کرده‌اند.

۲. مرگ ام جی

فیلم spider man no way home

تمرکز بر رابطه میان ام جی و مرد عنکبوتی در این فیلم، یادآور رابطه میان پیتر پارکر و گوئن استیسی در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ است. این تریلر همچنین تصویری را نشان می‌دهد که دقیقا مشابقه صحنه‌ای از فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ است. در کتاب‌های کمیک، گوئن استیسی با سقوط از بلندی می‌میرد.

در این صحنه از تریلر، ام جی در حال سقوط دیده می‌شود و مرد عنکبوتی، برای نجات او، شیرجه می‌زند. به احتمال زیاد، در این صحنه، ام جی نخواهد مرد و این داستان، مشابه با کمیک و فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ نخواهد بود. این احتمال نیز وجود دارد که نسخه مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد، ام جی را نجات دهد و از تکرار این اتفاق ناگوار جلوگیری کند.

۱. فروپاشی مولتی ورس

فیلم spider man no way home

در پایان دومین تریلر منتشر شده برای فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، مرد عنکبوتی و دکتر استرنج دیده می‌شوند که به آسمان و فروپاشی مولتی ورس می‌نگرند. این رویداد، یادآور اتفاقی در کتاب‌های کمیک است که به نام هجوم شناخته می‌شود و در آن، جهان‌های مختلف با یکدیگر برخورد می‎‌کنند و باعث نابودی یکدیگر می‌شوند.

دکتر استرنج سعی دارد تا جلوی این اتفاق را بگیرد اما احتمالا، جلوی این فروپاشی تنها با بازگرداندن شرورها به جهان خودشان، گرفته خواهد شد. مرد عنکبوتی در وضعیتی دشوار قرار دارد و باید تصمیمی سخت بگیرد تا جهان را نجات دهد. احتمالا به عواقب این رویداد در فیلم دکتر استرنج در دیوانگی چند جهانی (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) پرداخته خواهد شد.

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی اکران شود. فیلم دکتر استرنج در دیوانگی چند جهانی نیز در تاریخ ۶ می سال ۲۰۲۲ میلادی روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

RDR2علیdamhazerVampireMahyarMsmCorvoP.morgan 𔓙مینو فرجیMEYSAMB300Alirezaمنتقد بزرگ صنعت گیمینگBlack Knightvitto corleonealinerd

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیات و نکات دومین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا
جزئیات و نکات دومین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا
جزئیات و نکات دومین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا
جزئیات و نکات دومین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا
جزئیات و نکات دومین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

جزئیات و نکات دومین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home - گیمفا