معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 
معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 
معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 
معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 

معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5

ابوالفضل مناف زاده
۰۹:۰۰ ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 

از فراری تا پورشه، لامبورگینی تا کوئنیگزگ، همه در حین تجربه‌ی بازی Forza Horizon 5 گیمرها را وسوسه خواهند کرد که به وسیله‌ی آن‌ها به درنوردیدن جاده‌ها بپردازند.

بازی Forza Horizon 5 شباهت زیادی به مرجع تمامی نمایندگی‌های خودروها در یک مکان واحد دارد. این بازی میزبان حدود ۵۰۰ خودرو است که شما را در انتخاب آن‌ها به معنای واقعی کلمه سردرگم می‌کند. اما طبعاً رانندگی به وسیله‌ی برخی از خودروهای این بازی لذت بیشتری نسبت به خودروهای دیگر القا خواهد کرد. بنابراین، با معرفی ده خودروی برتر بازی Forza Horzion 5 با ما همراه باشید.

بازی جهان آزاد ریسینگ استودیوی پلی‌گراند گیمز (Playground Games) که همواره نسخه‌های مختلف آن برای کنسول‌های ایکس باکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی (از طریق سرویس گیم پس برای هر دو) منتشر می‌شوند، اخیراً میزبان نسخه‌ی پنجم خود بود که مطابق انتظار با نمرات بسیار عالی منتقدان و استقبال بی‌نظیر گیمرها روبرو شد. مجموعه‌ی Forza و شاخه‌ی Horizon نیاز چندانی به معرفی ندارد و احتمالاً همه‌ی شما از کم و کیف عناوین این مجموعه آگاه هستید.

اما یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های مجموعه‌ی Forza Horizon و به طور کلی عناوین Forza، وسواس فراوان در طراحی سیستم هندلینگ خودروها است. تصور کنید که هندلینگ یک خودرو در این بازی باید با هندلیگ ۴۹۹ خودروی دیگر متفاوت باشد. البته، آنچه که قابل توجه است این است که هر خودرو قابل شخصی‌سازی بوده تا این تفاوت‌ها چشمگیرتر شوند. در نتیجه، امکان انتخاب یکی از خودروها سردرگم کننده خواهند بود. برخی از خودروها در این بازی عالی هستند و برخی دیگر جذابیت و کیفیت چندانی ندارند. در این بین، برخی از خودروها را می‌توان “بهترین در کلاس خودشان” نامید.

صادقانه بگویم، علی‌رغم اینکه شخصاً عاشق عناوین ریسینگ شبیه‌ساز از جمله Forza Motorsport و Gran Turismo هستم، اما هیچ‌گاه اهمیت چندانی به میزان باد لاستیک یا فشار لنت ترمزها ندادم و اکنون نیز با یک بازی آرکید طرف هستیم و نیازی به بحث در این زمینه نمی‌بینم. به هر ترتیب، اگر به دنبال فهرستی از بهترین خودروهای بازی Forza Horizon 5 بر اساس قوانین ریاضی و فیزیک و موارد این چنینی هستید، بهتر است از دیجیتال فاندری جواب خود را بجویید. ما در این مقاله می‌خواهیم ده خودروی برتر این بازی که رانندگی با آن‌ها حس بهتری به شما می‌دهد و یا از برخی جهات خاص و عجیب تلقی می‌شوند را معرفی کنیم.

۲۰۱۲ Lamborghini Aventador LP700-4

2012 lamborghini aventador lp700 4 forza horizon 5
  • قیمت در بازی: ۳۸۰,۰۰۰ کردیتز
  • کلاس: S1 (847)

آماری که از تجربه‌ی من در بازی Forza Horizon 5 به ثبت رسیده است، چنین نشان می‌دهد که بیش از همه وقت خودم را با Lamborghini Huracán LP 610-4 گذرانده‌ام. البته، این موضوع به این دلیل رخ داده است که پیش از همه این خودرو را خریداری کردم. اما به هر ترتیب، قابل انکار نیست که خودروی لامبورگینی Aventador از هر نظر یک سر و گردن از خودروی محبوب من بهتر است. این خودرو یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای FH5 است و هندلینگ فوق‌العاده‌ای دارد.

۲۰۱۵ Ferrari F12TDF

معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 
  • قیمت در بازی: ۵۰۰,۰۰۰ کردیتز
  • کلاس: S1 (884)

با اینکه تعداد خودروهای Ferrari بازی Forza Horizon 5 زیاد نیستند، اما نمی‌توان آن را موضوعی ناامید کننده قلمداد کرد. شخصاً متوجه شده‌ام که رانندگی با این هیولاها و تسلط به آن می‌تواند چالش برانگیز باشد و تا حدودی آزارتان دهد. اما به هر ترتیب و بدون تردید، خودروی F12TDF می‌تواند بهترین خودرو از برند Ferrari در بازی Forza Horizon 5 لقب بگیرد، زیرا می‌توانید آن را از شروع مسابقه‌ها تا پایانشان بدون اینکه چندین بار تصادف کنید برانید. ضمناً، این خودرو واقعاً زیباست.

۲۰۱۷ Porsche Panamera Turbo

معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 
  • قیمت در بازی: ۱۵۰,۰۰۰ کردیتز
  • کلاس: A (767)

خودروی Porsche Panamera اصلاً سریع نیست و حتی نمی‌توان آن را در دسته‌ی خودروهای پر سرعت در بازی Forza Horizon 5 جای داد. از طرف دیگر، این خودرو حتی در دسته‌ی خودروهای پرسرعت برند Porsche نیز جای نمی‌گیرد که در بازی مذکور قابل خرید هستند. اما گاهاً، برخی از مسابقه‌ها شما را مجبور می‌کنند که با خودرویی از کلاس A به رقابت بپردازید. البته، گزینه‌های متعددی از این کلاس پیش روی گیمرها قرار دارد، اما رانندگی با این خودروی سنگین حس و حال بسیار خوبی خواهد داشت.

۲۰۱۶ Koenigsegg Regera

معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 
  • قیمت در بازی: ۱,۹۰۰,۰۰۰ کردیتز
  • کلاس: S2 (966)

اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که سرعت برایشان در اولویت قرار دارد، یک شرکت خودروسازی سوئدی فعال در زمینه‌ی ساخت اتومبیل‌های سوپراسپرت در Forza Horizon 5 به نام کوئنیگزگ (Koenigsegg) وجود دارد که پنج خودرو را برای خرید در اختیار شما قرار می‌دهد. از این پنج خودرو، سه مورد از جمله کوئنیگزگ ۲۰۱۵ One:1، کوئنیگزگ Agera RS 2017 و کوئنیگزگ Jesko 2020 در رتبه‌های برتر پرسرعت‌ترین خودروهای بازی Forza Horizon 5 قرار می‌گیرند. البته، از بین موارد ذکر شده، Koenigsegg Regera 2016 را با اینکه کندتر است بیش از خودروهای دیگر خواهید پسندید، چرا که خودروهای دیگر به طرز وحشتناکی گران قیمت هستند.

۱۹۶۹ Dodge Charger R/T

معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 
  • قیمت در بازی: ۱۰۳,۰۰۰ کردیتز
  • کلاس: C (548)

خودروی ۱۹۶۹ Dodge Charger R/T را بیش از همه در فیلم‌های سینمایی هالیوودی دیده‌اید. فیلم‌هایی از جمله Bullitt یا The Dukes of Hazzard و یا از همه مهم‌تر، مجموعه‌ی Fast and Furious میزبان این خودرو بوده‌اند و در مجموع می‌تواند ۷۸ صفحه (هرکدام حاوی ۳۰ مورد) از مرورگر اینترنتی را به تصاویر خود در فیلم‌های سینمایی اختصاص دهد. در نتیجه، ناخودآگاه خیل عظیمی از گیمرها از رانندگی با این خودرو لذت فراوانی خواهند برد.

۲۰۱۹ Aston Martin Valhalla Concept Car

معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 
  • قیمت در بازی: ۱,۱۵۰,۰۰۰ کردیتز
  • کلاس: S2 (959)

جیمز باند به عنوان یکی از شخصیت‌های مطرح سینما، به همراه خودروی Aston Martin DB5 خود شناخته می‌شود. حال گیمرها می‌توانند به عنوان یک شخصیت شناخته نشده، خودرویی بهتر از خودروی جیمز باند را برانند که حتی برای فروش در دسترس نیست. در واقع، شما در بازی Forza Horizon 5 می‌توانید خودرویی را برانید که هیچکس در سراسر جهان موفق به رانندگی با آن نشده است. در مجموع، خودروی سوپراسپرت Aston Martin Valhalla از جمله خودروهایی است که صد در صد از رانندگی با آن در این بازی لذت فراوانی خواهید برد.

۱۹۴۵ Willys MB Jeep

معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 
  • قیمت در بازی: ۴۰,۰۰۰ کردیتز
  • کلاس: بدون کلاس!

جالب‌ترین خودرویی که (در این مقطع زمانی) شاهد حضورش در بازی Forza Horizon 5 هستیم، یک خودروی جیپ قدیمی است که در مسابقه با لاک‌پشت‌ها نیز به چالش کشیده خواهد شد. این خودروی به جای مانده از جنگ جهانی، علی‌رغم قیمت پایینش، می‌تواند انتخابی جالب و متفاوت برای گشت و گذار در جهان بازی باشد.

۲۰۲۱ Mercedes-AMG One

معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 
  • قیمت در بازی: ۲,۷۰۰,۰۰۰ کردیتز
  • کلاس: S2 (927)

باید اعتراف کنم که تاکنون موفق به خرید خودرویی که تصویرش روی کاور بازی Forza Horizon 5 است نشده‌ام. در واقع، تاکنون تنها یک بار با این خودرو در بخش اول بازی رانندگی کردم و حس و حال آن لحظه همچنان در ذهنم همانند یک رویا جریان دارد. آرزو می‌کنم بخش ابتدایی بازی را به کلی فراموش کنم و بتوانم مجدداً با همان حس و حال آن را تجربه کنم. از طرفی دیگر، ۲،۷۰۰،۰۰۰ کردیتز نیز به قدری زیاد است که احتمال تحقق آرزوی من نسبت به جمع‌آوری این مقدار پولِ درون بازی بیشتر خواهد بود.

۲۰۱۵ McLaren 570S Coupé

معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 
  • قیمت: ۲۲۴,۰۰۰ کردیتز
  • کلاس: S1 (824)

بسیاری از گیمرها معتقد هستند که خودروی McLaren Senna بهترین خودرو از این برند است که در مجموعه‌ی Forza وجود دارد. در واقع، تصویر این خودرو روی کاور رسمی بازی Forza Horizon 4 نیز وجود دارد. جالب است بدانید که اگر نسخه‌ی چهارم این مجموعه را تجربه کرده باشید، جایزه‌ای برای وفاداری خود دریافت خواهید کرد. البته، علاقه‌مندان به عناوین شبیه‌ساز این مجموعه به احتمال فراوان خودروی F1 GT 1997 را انتخاب خواهند کرد و اگر از من بپرسید، همه‌ی مک‌لارن‌ها عالی هستند. البته، موضوعی وجود دارد که شما را بیش از سایرین به ۵۷۰S علاقه‌مند می‌کند؛ کافی است قیمت این خودرو را با خودروی F1 GT که برچسب قیمتی ۱۵ میلیونی دارد مقایسه کنید.

۱۹۶۵ Shelby Cobra Daytona Coupe

معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 
  • قیمت در بازی: ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ کردیتز(!)
  • کلاس: B (637)

این خودرو به عنوان گران‌قیمت‌ترین خودروی بازی Forza Horizon 5 شناخته می‌شود و نظری در مورد این که آیا بهترین خودروی بازی است یا خیر ندارم.

(نکته: شخصاً Shelby Cobra Daytona Coupe 1965 را نرانده‌ام. علی‌رغم صرف ده‌ها ساعت برای Forza Horizon 5، مجموع قیمت کل ماشین‌های موجود در گاراژ من تقریباً دو سوم قیمت این خودرو است.)


این ده خودرو، به عنوان خودروهای شاخص بازی Forza Horizon 5 از نظر ما انتخاب شده‌اند و هر کدام از این خودروها از جهاتی منحصر به فرد هستند. به نظر شما کدام خودرو می‌توانست در این فهرست جای بگیرد؟

olliered-eyed Banished KnightGGֆǟʍʊʀǟɨCorvoCommunistعلیSniperPC gamer ;)RaminPlayStation Studios PS5P.morgan 𔓙AldiaMEYSAMB300damhazerChiefalinerdTang HaoآرینETERNALMANmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 
معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 
معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 
معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 
معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی ۱۰ ماشین برتر بازی Forza Horizon 5