تمام فیلم‌های مارول که بعد از فیلم Eternals اکران می‌شوند - گیمفا
تمام فیلم‌های مارول که بعد از فیلم Eternals اکران می‌شوند - گیمفا
تمام فیلم‌های مارول که بعد از فیلم Eternals اکران می‌شوند - گیمفا
تمام فیلم‌های مارول که بعد از فیلم Eternals اکران می‌شوند - گیمفا

تمام فیلم‌های مارول که بعد از فیلم Eternals اکران می‌شوند

علی محمدپناه
۲۲:۰۰ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
تمام فیلم‌های مارول بعد از فیلم eternals

در این مطلب به معرفی تمام فیلم‌های مارول می‌پردازیم که قرار است بعد از فیلم Eternals بر روی پرده سینماها اکران شوند.

فیلم اترنالز (Eternals) به کارگردانی کلویی ژائو (Chloé Zhao)، تنها آغازگر رشته‌ای از فیلم‌های هیجان‌انگیز از کمپانی مارول بوده که قرار است در فاز چهارم و پنجم دنیای سینمایی مارول بر روی پرده سینماها اکران شوند. کمپانی مارول، با فیلم اترنالز، یک گروه کاملا جدید از ابرقهرمانانا را وارد دنیای سینمایی خود کرده است اما جدا از این‌ها، ابرقهرمان‌های دیگری قرار است وارد این دنیا شوند. در ادامه، به معرفی تمام فیلم‌های مارولی می‌پردازیم که قرار است بعد از فیلم اترنالز اکران شوند.

از سال ۲۰۰۸ میلادی، کمپانی مارول، هر ساله، فیلم یا فیلم‌هایی به اکران در آورده است. با این حال، در سال ۲۰۲۰، هیچ فیلم مارولی اکران نشده و دلیل آن، شیوع گسترده ویروس کرونا بوده است. با این حال، این کمپانی در سال ۲۰۲۱ با قدرت بازگشته و چندین فیلم و سریال را عرضه کرده که آغازگر دنیای سینمایی مارول پس از حماسه ابدیت خواهند بود.

سال ۲۰۲۱ میلادی برای دنیای سینمایی مارول، با اکران سریال وانداویژن (WandaVision) شروع شده بود. به دنبال آن نیز سریال مورد انتظار لوکی (Loki) و فالکون و سرباز زمستانی (The Falcon and the Winter Soldier) بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شدند.

با این حال، این بخش فیلم‌های دنیای سنیمایی مارول بود که توجهات بیشتری را به خود جلب کرد. فیلم بیوه سیاه (Black Widow)، به صورت همزمان بر روی پرده سینماها و سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شده بود و همین، منجر به مناقشه‌ای میان دیزنی و اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) شده بود. حالا که این پرونده و مناقشه به پایان رسیده است، کمپانی مارول به دنبال آن است تا برنامه اکران فیلم‌های سینمایی خود در آینده را توسعه دهد.

به دنبال فیلم بیوه سیاه، فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) بر روی پرده سینماها اکران شد و به تازگی نیز فیلم اترنالز اکران شده است. کمپانی مارول قرار است به زودی سریال هاکای (Hawkeye) را بر روی سرویس دیزنی عرضه کند. در این سریال، کلینت بارتون، وظیفه خود را به کیت بیشاپ با بازی هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) خواهد سپرد. کمپانی مارول قرار است در چندین سال آینده، دوازده فیلم از دنیای سینمایی مارول را به روی پرده سینماها ببرد و این در حالی است که چندین فیلم دیگر نیز در دست توسعه هستند.

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home)

فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست spider man no way home

در حال حاضر، فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، مورد انتظارترین فیلم دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود. این فیلم، سومین فیلم مرد عنکبوتی با بازی تام هالند (Tom Holland) است و قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر سال جاری و حدود یک ماه پس از اکران فیلم اترنالز، بر روی پرده سینماها اکران شود.

در فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه، هویت پیتر پارکر توسط جی جونا جیمز با بازی جی کی سایمونز (JK Simmons) آشکار شد و حالا، باید دید که فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، چگونه به این موضوع می‌پردازد. شایعات بسیاری پیرامون این فیلم وجود دارد و برخی از این شایعات نیز تایید شدند. از جمله این شایعات تایید شده می‌توان به حضور دکتر اختاپوس با بازی آلفرد مولینا (Alfred Molina) و همچنین الکترو با بازی جیمی فاکس (Jamie Foxx) در این فیلم اشاره کرد.

با این حال، برخی شایعات همچنان تایید نشده‌اند. برخی شایعات حاکی از آن است که توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) قرار است تا در این فیلم حضور داشته باشند.

فیلم دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی (Doctor Strange In The Multiverse Of Madness)

فیلم دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی doctor strange in the multiverse of madness

دکتر استرنج به دنبال حضورش در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، در سال ۲۰۲۲ میلادی، در فیلم دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی دیده خواهد شد. همانند بسیاری از فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول، در این فیلم، دکتر استرنج در کنار چندین قهرمان شناخته شده و جدید حضور خواهد داشت.

الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) قرار است بار دیگر نقش اسکارلت ویچ را بازی کند ولی هنوز مشخص نیست که او دوست دکتر استرنج است یا دشمن او. بندیکت وانگ (Benedict Wong)، چیوتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) و ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams) قرار است بار دیگر نقش‌های خود از فیلم قبلی دکتر استرنج را بازآفرینی کنند. ژجیل گومز (Xochitl Gomez) قرار است در این فیلم، نقش ابرقهرمانی به نام آمریکا چاوز را بازی کند.

داستان این فیلم همچنان مشخص نشده است اما از آنجا که سم ریمی (Sam Raimi) سکان کارگردانی این فیلم را در دست دارد، پس مطمئنا، یکی از هیجان‌انگیزترین فیلم‌های آینده مارول خواهد بود. این فیلم قرار است به بررسی مولتی ورس بپردازد، مسئله‌ای که در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست و همچنین سریال لوکی به آن اشاره شده است. فیلم دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی در تاریخ ۶ می سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

فیلم ثور: عشق و رعد (Thor: Love & Thunder)

فیلم ثور عشق و رعد thor love & thunder

فیلم ثور: عشق و رعد، چهارمین فیلم از مجموعه فیلم‌های ثور است. این فیلم با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) در نقش خدای رعد است. تایکا وایتیتی (Taika Waititi) که کارگردانی فیلم ثور: رگناروک (Thor: Ragnarok) را در دست داشته بود، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

در پایان، فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame)، ثور به همراه نگهبانان کهکشان، زمین را برای جستجوی گامورا ترک کرد. نگهبانان کهکشان قرار است در فیلم ثور: عشق و رعد حضور داشته باشند. در این فیلم، جین فاستر با بازی ناتالی پورتمن (Natalie Portman) به مایتی ثور تبدیل خواهد شد.

علاوه بر او، در این فیلم، جیمی الکساندر (Jamie Alexander) در نقش لیدی سیف و تسا تامپسون (Tessa Thompson) در نقش والکری، حضور خواهند داشت. در این فیلم، آنها باید با گور قصاب خدایان با بازی کریستین بیل (Christian Bale) مقابله کنند. راسل کرو (Russell Crowe) نیز قرار است نقش زئوس را بازی کند. فیلم ثور: عشق و رعد در تاریخ ۸ جولای ۲۰۲۲ اکران می‌شود.

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد (Black Panther: Wakanda Forever)

فیلم پلنگ سیاه واکاندا تا ابد black panther wakanda forever

دنباله بسیار مورد انتظار فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) راه طولانی تا پرده سینماها در پیش دارد. بازیگر نقش تی چالا، چادویک بوزمن (Chadwick Boseman)، چندی پیش از دنیا رفته بود. فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد قرار است یک داستان گسترده از واکاندا را به مخاطبان ارائه کند و در عین حال، به چادویک بوزمن ادای احترام نماید. این فیلم قرار است بر روی کاراکترهایی از فیلم قبلی تمرکز داشته باشد و در عین حال، به معرفی آیرون هارت با بازی دومینیک تورن (Dominique Thorne) خواهد پرداخت.

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد، مطمئنا یکی از احساسی‌ترین فیلم‌های مارول تا به امروز خواهد بود، چراکه باید به غیبت تی‌چالا بپردازد. این فیلم همچنین قرار است به معرفی شخصیت شرور نامور و شهر گمشده آتلانتیس بپردازد. اینکه چه کسی عهده‌دار وظیفه پلنگ سیاه خواهد شد، همچنان نامشخص است. این فیلم در تاریخ ۱۱ نوامبر سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

فیلم مارول‌ها (The Marvels)

فیلم مارول‌ها the marvels

پس از تاخیر فیلم‌های مارول به دلیل شیوع ویروس کرونا، دنباله فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) محصول سال ۲۰۱۹، تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد. در فیلم مارول‌ها، در کنار کارول دنورز با بازی بری لارسون (Brie Larson)، مونیکا رامبو با بازی تیونا پاریس (Teyonah Parris) دیده خواهد شد. ایمان ولانی (Iman Vellani) پس از حضور در سریال خانم مارول (Ms. Marvel) در سال ۲۰۲۲، قرار است در این فیلم حضور داشته باشد. هنوز اطلاعات زیادی در مورد داستان این فیلم در دست نیست.

البته، به نظر می‌رسد که یکی از صحنه‌های پس از تیتراژ سریال وانداویژن، داستان فیلم مارول‌ها را راه‌اندازی کرده است. در این صحنه، اسکرول به مونیکا می‌گوید که کسی در فضا، دوست دارد تا با او صحبت کند. مشخص نیست که منظور او از این شخص، چه کسی است. کارگردانی این فیلم در دستان نیا داکوستا (Nia DaCosta) است. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ فوریه سال ۲۰۲۳ اکران شود.

فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳ (Guardians Of The Galaxy Vol. 3)

فیلم نگهبانان کهکشان بخش 3 guardians of the galaxy vol 3

فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳ به کارگردانی جیمز گان (James Gunn) تنها فیلم مارول است که با تاخیر روبه‌رو نشده است و دلیل آن، این است که جیمز گان، برای کارگردانی این فیلم چندین سال منتظر بوده است. جیمز گان در ابتدا توسط کمپانی دیزنی اخراج شده بود اما سپس به خدمت گرفته شد تا این سه‌گانه را تکمیل کند.

علاوه بر حضور کاراکترهای اصلی دو فیلم قبلی نگهبانان کهکشان، این فیلم قرار است به معرفی آدام وارلاک بپردازد. این نقش را ویل پولتر (Will Poulter) بازی خواهد کرد. جیمز گان گفته است که تعداد زیادی از بازیگران کاراکترهای فیلم به طور مخفیانه انتخاب شدند. مطمئنا فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳، دنیای سینمایی مارول را در فضا بیشتر گسترش خواهد داد. این فیلم قرار است در تاریخ ۵ می سال ۲۰۲۳ اکران شود.

فیلم انت‌من و واسپ: کوانتومانیا (Ant-Man & The Wasp: Quantumania)

فیلم انت‌من و واسپ کوانتومانیا ant man & the wasp quantumania

با اینکه فیلم‌های انت‌من وابستگی بسیار اندکی به دنیای سینمایی مارول داشته‌اند اما نقش بسیار بزرگ اسکات لنگ با بازی پاول راد (Paul Rudd) در فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی، این موضوع را تغییر داده است. فیلم انت‌من ۳ قرار است وارد زمینه‌های جدیدی شود.

در این فیلم، دختر اسکات لنگ به نام کیسی، قرار است تبدیل به یک ابرقهرمان شود و این خانواده، قرار است تا با یکی از شروران بزرگ دنیای سینمایی مارول همانند تانوس، مقابله کنند. کانگ فاتح با بازی جاناتان میجرز (Jonathan Majors)، در سریال لوکی معرفی شده بود و قرار است شخصیت منفی این فیلم باشد. فیلم انت‌من و واسپ: کوانتومانیا قرار است در تاریخ ۲۸ جولای سال ۲۰۲۳ اکران گردد.

فیلم چهار شگفت‌انگیز (Fantastic 4)

فیلم چهار شگفت‌انگیز fantastic 4

حالا که کمپانی دیزنی، مالکیت کمپانی فاکس قرن بیستم را بدست آورده است، حقوق آثار چهار شگفت‌انگیز به استودیو مارول بازگشته است و کوین فایگی (Kevin Feige)، در دسامبر سال ۲۰۲۰، برنامه‌هایی برای ساخت فیلمی در مورد یک تیم ابرقهرمانی را اعلام کرده بود. کارگردان فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، جان واتس قرار است کارگردانی فیلم چهار شگفت‌انگیز را در دست داشته باشد. مطمئنا پس از اکران فیلم مرد عنکبوتی، جان واتس قادر خواهد بود تا کار بر روی فیلم چهار شگفت‌انگیز را شروع کند. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم مشخص نشده اما به نظر می‌رسد که این فیلم در اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ اکران می‌شود.

فیلم بلید (Blade)

فیلم بلید blade

برنده دو جایزه اسکار، ماهرشالا علی (Mahershala Ali) قرار است نقش شکارچی خون‌آشام‌ها به نام بلید را در دنیای سینمایی مارول به تصویر بکشد. دنیای سینمایی مارول به دنبال آن است تا جنبه‌های ترسناک‌تر آثار خود را با کاراکترهایی همچون مون نایت (Moon Knight) گسترش دهد. این اولین فیلم ماهرشالا علی در آثار مارول نیست و او قبلا نقش کاتنماوث را در سریال لوک کیج (Luke Cage) محصول نتفلیکس بازی کرده است. مطمئنا انتخاب ماهرشالا علی برای این نقش، انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای بوده است. هنوز تاریخ دقیقی برای اکران فیلم بلید مشخص نشده است.

فیلم ددپول ۳ (Deadpool 3)

فیلم ددپول 3 deadpool 3

ددپول قرار است به طور رسمی به دنیای سینمایی مارول وارد شود. فیلم ددپول ۳ با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، اولین فیلم کمپانی مارول با درجه سنی R خواهد بود. وندی مولینوکس (Wendy Molyneux) و لیزی مولینوس (Lizzie Molyneux) قرار است فیلم‌نامه فیلم ددپول ۳ را قلم بزنند. فیلمبرداری این فیلم قرار است از سال ۲۰۲۲ شروع شود. با شروع فیلمبرداری در سال آینده میلادی، احتمالا فیلم ددپول ۳ در اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی بر روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

فیلم کاپیتان آمریکا ۴ (Captain America 4)

فیلم کاپیتان آمریکا 4 captain america 4

به دنبال اتفاقات سریال فالکون و سرباز زمستانی، حالا سم ویلسون با بازی آنتونی مک‌کی (Anthony Mackie) به طور رسمی کاپیتان آمریکای جدید دنیای سینمایی مارول است. اطلاعات بسیار اندکی در مورد فیلم کاپیتان آمریکا ۴ در دسترس است. هنوز مشخص نیست که آیا سباستین استن (Sebastian Stan) در این فیلم حضور خواهد داشت یا خیر. با این حال، احتمال حضور استن در نقش باکی بارنز و همچنین امیلی ون کمپ (Emily van Camp) در نقش شارون کارتر در فیلم کاپیتان آمریکا ۴ بسیار زیاد است. هنوز کارگردان و نویسنده‌ای برای این فیلم انتخاب نشده است و تاریخ اکرانی برای آن معین نشده است.

فیلم مردان ایکس (X-Men)

فیلم مردان ایکس x men

همانند فیلم ددپول و چهار شگفت‌انگیز، جهش‌یافته‌های مردان ایکس قرار است وارد دنیای سینمایی مارول شوند. از تمام پروژه‌های کمپانی مارول، این پروژه حول جهش‌یافته‌ها، یکی از مرموزترین پروژه‌ها است. مارول می‌خواهد تا در معرفی مردان ایکس، نسبت به مجموعه فیلم‌های مردان ایکس کمپانی فاکس قرن بیستم، متفاوت باشد و از همین رو، ممکن است به این زودی، کاراکترهای مشهور و محبوبی همچون ولورین، استورم و سایکلاپس معرفی نشود. با این حال، با حضور این کاراکترها، مطمئنا یک رویداد بزرگ دیگر همانند فیلم اترنالز، در دنیای سینمایی مارول رقم خواهد خورد. در هر صورت، راه درازی برای رسیدن مردان ایکس بر روی پرده سینماها وجود دارد.

✎﹏ȏṃıԀDARKSIRENیوهانSaman_hkmeysambSam_fisher_47کسری نراقی

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تمام فیلم‌های مارول که بعد از فیلم Eternals اکران می‌شوند - گیمفا
تمام فیلم‌های مارول که بعد از فیلم Eternals اکران می‌شوند - گیمفا
تمام فیلم‌های مارول که بعد از فیلم Eternals اکران می‌شوند - گیمفا
تمام فیلم‌های مارول که بعد از فیلم Eternals اکران می‌شوند - گیمفا
تمام فیلم‌های مارول که بعد از فیلم Eternals اکران می‌شوند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تمام فیلم‌های مارول که بعد از فیلم Eternals اکران می‌شوند - گیمفا