مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱
مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱
مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱
مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

سهراب قربانی
۲۲:۰۰ ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

در این مقاله، به مورد انتظارترین سریال‌هایی که قرار است در ماه نوامبر سال جاری در شبکه‌های مختلف به نمایش گذاشته شوند، خواهیم پرداخت.

شبکه‌های تلویزیونی مختلف از جمله شبکه اینترنتی نتفلیکس، HBO Max و دیزنی پلاس برنامه‌ریزی کرده‌اند که سریال‌های جذابی را در ماه نوامبر امسال (۱۰ آبان ماه تا ۹ آذر ماه امسال)، در شبکه‌های خود به نمایش بگذارند.

از جمله‌ی این سریال‌ها می‌توان به سریال مورد انتظار Hawkeye شبکه اینترنتی دیزنی پلاس و سریال The Wheel of Time شبکه اینترنتی پرایم ویدیو آمازون اشاره کرد.

مورد انتظارترین سریال‌هایی که قرار است در ماه نوامبر امسال، در شبکه‌های تلویزیونی مختلف به نمایش گذاشته شوند را سریال‌های زیر تشکیل می‌دهند:

Head of the Class

مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

سیت‌کام تلویزیونی Head of the Class، یکی از جدید‌ترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر امسال، در شبکه اینترنتی HBO Max می‌باشد.

این سیت‌کام آمریکایی، داستان گروهی درس‌خوان و مضطرب از دانش‌آموزان مدرسه‌ای با نام Meadows Creek و معلمشان که قصد دارد نحوه‌ی رهایی پیدا کردن از اضطراب را به دانش‌آموزان خود بیاموزد، روایت می‌کند.

این سریال، براساس سیت‌کام بسیار پرطرفدار شبکه تلویزیونی ABC در بین‌ سال‌های ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۱ با همین نام، ساخته شده است.

از بازیگران حاضر در این سریال می‌توان به ایزابلا گومز (Isabella Gómez)، خورخه دیاز (Jorge Diaz)، جولی هوانگ-راپاپورت (Jolie Hoang-Rappaport)، گاوین لوئیس (Gavin Lewis)، کریستا میلر (Christa Miller)، رابین گیونز (Robin Givens) و برندون سیورز (Brandon Severs) اشاره کرد.

این سریال در تاریخ ۱۳ آبان ماه امسال (۴ نوامبر ۲۰۲۱) در شبکه اینترنتی HBO Max منتشر شده است.

Dickinson

مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

سریال کمدی «دیکینسون»، محصولی از شبکه اینترنتی اپل تی‌وی پلاس می‌باشد. فصل سوم و پایانی این سریال قرار است فصلی بسیار جذاب و پر از صحنه‌های تماشایی باشد.

سریال Dickinson، داستان شخصیتی واقعی با نام امیلی دیکنسون (او شاعر آمریکایی مشهوری است که در قرن هجدهم میلادی، در خانواده‌‌ای متشخص و اصیل به دنیا آمده و توانسته شعر‌های منحصر به فردی را از خود به چاپ برساند) و زندگی او با لحنی مدرن را روایت می‌کند.

داستان این سریال که از نگاه این شخصیت روایت شده، مضامین مختلفی از‌ جمله محدودیت‌های اجتماعی آن زمان، تبعیض جنسیتی و خانواده را مورد بررسی قرار داده است.

فصل سوم و پایانی این سریال قرار است در دوران جنگ داخلی آمریکا جریان داشته باشد.

نقش کاراکتر امیلی دیکنسون را در این سریال، بازیگر مطرح آمریکایی با نام هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) ایفا کرده است.

به غیر از او، از دیگر بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به الا هانت (Ella Hunt)، جین کراکوسکی (Jane Krakowski)، توبی هاس (Toby Huss)، آدریان بلیک انسکو (Adrian Blake Enscoe)، آنا باریشنیکوف (Anna Baryshnikov) و ویز خلیفه (Wiz Khalifa) اشاره کرد.

سه قسمت ابتدایی فصل سوم این سریال، در تاریخ ۱۴ آبان ماه امسال (۵ نوامبر ۲۰۲۱) در شبکه اینترنتی اپل تی‌وی پلاس به نمایش درآمده و قسمت بعد‌های آن نیز قرار است پس از این تاریخ، به صورت هفتگی در این شبکه به نمایش گذاشته شوند.

Narcos: Mexico

مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

درست مانند سریال Dickinson، سریال بسیار محبوب «نارکس: مکزیک» نیز قرار است با به نمایش درآمدن فصل سوم و پایانی‌اش در ماه نوامبر، به کار خود در شبکه اینترنتی نتفلیکس پایان دهد.

این سریال، به عنوان اسپین‌آفی برای سریال بسیار پرطرفدار شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان Narcos ساخته شده است.

سریال جنایی و درام Narcos: Mexico، داستان پیدایش و به قدرت رسیدن کارتل مواد مخدر بسیار مشهوری در کشور مکزیک با نام کارتل گوادالاخارا (Guadalajara Cartel) و منشأ جنگ مدرن مبارزه با مواد مخدر را در این کشور، روایت می‌کند.

داستان فصل سوم و پایانی این سریال قرار است در دهه‌ی ۱۹۹۰ و در حین جنگ‌های به وجود آمده بین کارتل‌های مواد مخدر در این کشور، روایت شود.

از بازیگرانی که در فصل سوم این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به مانوئل ماسالوا (Manuel Masalva)، خوزه ماریا یازپیک (José María Yazpik)، اسکوت مک‌نری (Scoot McNairy)، مت لتچر (Matt Letscher)، الخاندرو ادا (Alejandro Edda)، مایرا هرموسیلو (Mayra Hermosillo) و بازیگرانی دیگر اشاره کرد.

فصل سوم و پایانی این سریال، در تاریخ ۱۴ آبان ماه امسال (۵ نوامبر ۲۰۲۱) در شبکه اینترنتی نتفلیکس منتشر شده است.

Big Mouth

مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

فصل پنجم سریال انیمیشنی و بزرگسالانه Big Mouth، یکی از مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده‌ی شبکه اینترنتی نتفلیکس، برای پخش در ماه نوامبر به حساب می‌آید.

این سریال بسیار خنده‌دار، داستان بلوغ گروهی از نوجوانان در شهر نیویورک و دست پا زدن‌های آن‌ها در این دوران پرتلاتم از زندگی‌شان را روایت می‌کند.

بازیگران مطرحی در این سریال صداپیشگی کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به نیک کرول (Nick Kroll)، جوردن پیل (Jordan Peele)، جان مولانی (John Mulaney)، جسی کلاین (Jessi Klein)، جیسون منتزوکس (Jason Mantzoukas) و فرد ارمیسن (Fred Armisen) اشاره کرد.

فصل پنجم این سریال پرطرفدار در تاریخ ۱۴ آبان ماه امسال (۵ نوامبر ۲۰۲۱)، در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش درآمده است.

Dexter: New Blood

مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

سریال Dexter را می‌توان یکی از موفق‌ترین سریال‌های به نمایش درآمده در چند ‌دهه‌ی اخیر، به حساب آورد.

داستان این سریال درباره‌ شخصیت پیچیده‌ای با نام دکستر مورگان می‌باشد. او تحلیل‌گر آثار پاشیدگی خون در اداره پلیس شهر میامی است. این کاراکتر اوقات فراغت خود را، به کشتن کسانی که از نگاه او سزاوار مرگ هستند، اختصاص داده است.

اکنون پس از گذشت ده سال از پخش قسمت پایانی آن، فصل جدید این سریال احیا شده قرار است به‌زودی در شبکه تلوزیونی Showtime به نمایش گذاشته شود.

داستان فصل جدید این سریال، ۱۰ سال پس از ناپدید شدن دکستر در طوفان لورا روایت می‌شود. او موفق شده که با به دست آوردن هویتی جدید، در شهر کوچکی با نام Iron Lake به زندگی خود ادامه دهد ولی با این حال زندگی آرام او در این شهر پس از مدتی، با وسوسه‌های تاریک ذهنی‌اش به هم می‌خورد.

از بازیگران حاضر در فصل جدید این سریال می‌توان به مایکل سی هال (Michael C. Hall) در نقش کاراکتر دکستر، جنیفر کارپنتر (Jennifer Carpenter)، جک آلکات (Jack Alcott)، جولیا جونز (Julia Jones)، آلانو میلر (Alano Miller)، جانی سیکوویا (Johnny Sequoyah) و کلنسی براون (Clancy Brown) اشاره کرد.

فصل جدید این سریال حاوی ده قسمت یک ساعته خواهد بود که قسمت اول آن در تاریخ ۱۶ آبان ماه امسال (۷ نوامبر ۲۰۲۱)، در شبکه تلویزیونی Showtime به نمایش درآمده است.

Ragdoll

مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

سریال مهیج و جنایی Ragdoll، محصول جدیدی برای شبکه اینترنتی AMC پلاس می‌باشد.

این سریال براساس رمان پرفروشی با همین نام که توسط نویسنده‌ای با نام دنیل کول (Daniel Cole) به قلم درآمده، ساخته شده است.

سریال Ragdoll، داستان گروهی از کارآگاهان را روایت می‌کند که قصد دارند معمای عجیب مرگ ۶ نفر را حل کنند. از قرار معلوم قاتل داستان، اعضای بدن این شش نفر را تکه تکه کرده و با به هم دوختن این اعضا، توانسته عروسک بزرگی را از آن‌ها درست کند. آن‌ها در حین حل کردن این معما و پیدا کردن قاتل، با ماجراهای بسیار جالب و هیجان‌انگیزی در این سریال رو‌به‌رو خواهند شد.

از بازیگران حاضر در این سریال می‌توان به لوسی هیل (Lucy Hale)، هنری لوید-هیوز (Henry Lloyd-Hughes)، علی کوک (Ali Cook)، تالیسا تکسیرا (Thalissa Teixeira) و بازیگرانی دیگر اشاره کرد.

سریال جنایی Ragdoll قرار است در تاریخ ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۱)، در شبکه اینترنتی AMC پلاس به نمایش گذاشته شود.

The Shrink Next Door

مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

سریال کوتاه The Shrink Next Door، محصول جدیدی از کمپانی اپل تی‌وی پلاس می‌باشد که بازیگران مطرحی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال براساس پادکست مشهوری با همین عنوان و از داستانی واقعی الهام گرفته است.

داستان این سریال به بررسی رابطه‌ی مخرب و عجیب و غریبی بین یک دکتر روان‌پزشک با نام دکتر اسحاق ایک هرشکوف (Dr. Isaac Herschkopf) و بیمار همیشگی خود با نام مارتین مارتی مارکوویتز می‌پردازد.

این دکتر از نگاه کاراکتر مارتی، روان‌پزشک بسیار فریبنده و جذابی به نظر می‌رسد که قصد دارد با اولویت قرار دادن بیمارش، به او کمک کند ولی واقعیت ماجرا این است که او در حال سو استفاده کردن از حالت روحی بسیار شکننده بیمارش است تا بتواند زندگی‌اش را به کنترل خود درآورد.

نقش کاراکتر مارتی را در این سریال ویل فرل (Will Ferrell) و نقش این روان‌پزشک بدخواه‌ را نیز پل راد (Paul Rudd) ایفا کرده‌اند.

به غیر از آن‌ها، از دیگر بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به کاترین هان (Kathryn Hahn) در نقش خواهر کاراکتر مارتی و کیسی ویلسون (Casey Wilson) در نقش همسر دکتر هرشکوف با نام بانی اشاره کرد.

این سریال کوتاه قرار است در تاریخ ۲۱ آبان ماه امسال (۱۲ نوامبر ۲۰۲۱)، در شبکه اینترنتی اپل تی‌وی پلاس به نمایش گذاشته شود.

Mayor of Kingstown

مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

سریال جنایی و مهیج «شهردار کینگستون»، محصول جدیدی از شبکه اینترنتی پارامونت پلاس می‌باشد.

این سریال، داستان خانواده‌ای با نام مک‌لاسکی و ریشه گرفتن این خانواده در سیستم کسب و کار زندان‌ها و تلاش آن‌ها برای برقراری عدالت و قانون در شهری فاسد با نام کینگستون را روایت می‌کند.

سریال Mayor of Kingstown به بررسی مسائل مهمی از جمله نژادپرستی سیستمی (گونه‌ای از نژادپرستی که مباحث نژادپرستی در اجتماع و سیاست را بیان می‌‌کند) و فساد و نابرابری در این شهر، خواهد پرداخت.

از بازیگران مطرح حاضر در این سریال می‌توان به جرمی رنر (Jeremy Renner)، کایل چندلر (Kyle Chandler)، دایان ویست (Dianne Wiest)، هوگو دیلون (Hugh Dillon)، تیلور هندلی (Taylor Handley)، اما لیرد (Emma Laird) و توبی بامتفا (Tobi Bamtefa) اشاره کرد.

سریال درام Mayor of Kingstown قرار است در تاریخ ۲۳ آبان ماه امسال (۱۴ نوامبر ۲۰۲۱)، در شبکه اینترنتی کمپانی پارامونت با نام پارامونت پلاس به نمایش گذاشته شود.

Yellowjackets

مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

سریال درام Yellowjackets، یکی از جذاب‌ترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در شبکه تلویزیونی Showtime می‌باشد.

این سریال داستان گروهی از دختران بااستعداد و فوتبالیست یک مدرسه که هواپیمایشان در منطقه‌ای دور افتاده سقوط کرده و توانسته‌اند از این حادثه جان سالم به در ببرند را روایت می‌کند.

سریال Yellowjackets اتفاقات مرموزی که برای آن‌ها در این مکان رخ داده، نحوه‌ی زنده ماندنشان قبل از رسیدن نیروی نجات و ضربه‌های روحی به وجود آمده در آن‌ها پس از این واقعه را بررسی خواهد کرد.

داستان این سریال در دو بازه‌ی زمانی متفاوت تعریف خواهد شد. بازه‌ی زمانی اول، به اتفاقات مرموز رخ داده برای این کاراکترها پس از سقوط هواپیمایشان خواهد پرداخت و بازه‌ی زمانی دوم نیز، ۲۵ سال پس از این حادثه و نجات آن‌ها از این مکان، تعریف خواهد داشت.

از بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به ملانی لینسکی (Melanie Lynskey)، جولیت لوئیس (Juliette Lewis)، کریستینا ریچی (Christina Ricci)، تاونی سایپرس (Tawny Cypress)، سوفی نیلیس (Sophie Nélisse)، سمی هنرتی (Sammi Hanratty)، الا پورنل (Ella Purnell) و بازیگرانی دیگر اشاره کرد.

این سریال جذاب قرار است در تاریخ ۲۳ آبان ماه امسال (۱۴ نوامبر ۲۰۲۱)، در شبکه تلویزیونی Showtime به نمایش درآید.

The Great

مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

سریال کمدی و درام «کبیر»، داستان به قدرت رسیدن ملکه‌ی روسیه در قرن هفدهم میلادی با نام «کاترین کبیر» (طولانی‌ترین حاکم زن در تاریخ روسیه) را روایت می‌کند.

داستان این سریال، در دوران جوانی این شخصیت جریان داشته و به شکلی کمدی‌وار، ازدواج او با امپراتور روسیه با نام پیتر سوم و نقشه‌ی‌ او برای به قتل رساندن همسر فاسد و خطرناکش را روایت کرده است.

فصل دوم این سریال که قرار است به‌زودی در شبکه اینترنتی Hulu به نمایش گذاشته شود در ادامه‌ی اتفاقات رخ داده در فصل اول آن و در حین آماده شدن شخصیت اصلی این سریال، برای به دست گرفتن قدرت تعریف خواهد شد.

نقش کاراکتر کاترین کبیر را در این سریال، ال فانینگ (Elle Fanning) و نقش همسرش با نام پیتر سوم را نیز نیکلاس هولت (Nicholas Hoult) ایفا کرده‌اند.

به غیر از این دو نفر، از دیگر بازیگران مطرحی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جیلین اندرسون (Gillian Anderson)، فیبی فاکس (Phoebe Fox)، ساشا دوان (Sacha Dhawan)، چریتی ویکفیلد (Charity Wakefield)، آدام گادلی (Adam Godley)، داگلاس هاج (Douglas Hodge) و سباستین ده سوزا (Sebastian de Souza) اشاره کرد.

فصل دوم این سریال برای پخش در تاریخ ۲۸ آبان ماه امسال (۱۹ نوامبر ۲۰۲۱)، در شبکه اینترنتی Hulu برنامه‌ریزی شده است.

The Wheel of Time

مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

سریال فانتزی و حماسی «چرخ زمان»، یکی از مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در سال جاری می‌باشد.

این سریال براساس سری کتاب‌های بسیار محبوب و پرفروش نوشته شده توسط نویسنده‌ای با نام رابرت جردن (Robert Jordan) ساخته شده است.

سریال فانتزی The Wheel of Time، داستان کاراکتری با نام مویرین (Moiraine) و ماجراجویی‌های حماسی و خطرناک او در دنیایی جادویی (که فقط گروهی از خانم‌ها می‌توانند به جادوی آن دسترسی پیدا کنند) را روایت می‌کند.

او قرار است در این سریال به همراه گروه خود، ماجراجویی بسیار خطرناکی را برای نجات دنیا و از بین بردن شخصیتی بسیار قدرتمند با نام رند الثور ملقب به Dragon Reborn آغاز کند.

از بازیگران حاضر در این سریال، می‌توان به رزمند پایک (Rosamund Pike) در نقش کاراکتر مویرین، دنیل هنی (Daniel Henney)، جاشا استرادوسکی (Josha Stradowski)، مارکوس رادرفورد (Marcus Rutherford)، زوئی رابینز (Zoë Robins)، بارنی هریس (Barney Harris) و مادلین مادن (Madeleine Madden) اشاره کرد.

سه قسمت ابتدایی فصل اول این سریال را می‌توان در تاریخ ۲۸ آبان ماه امسال (۱۹ نوامبر ۲۰۲۱)، در شبکه اینترنتی پرایم ویدیو کمپانی آمازون تماشا کرد. قسمت‌های بعدی آن نیز قرار است پس از این تاریخ به صورت هفتگی، در این شبکه پخش شوند.

Cowboy Bebop

مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

سریال علمی‌-تخیلی Cowboy Bebop نیز مانند سریال The Wheel of Time، یکی از مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر امسال به حساب می‌آید.

این سریال براساس انیمه‌ی ژاپنی بسیار پرطرفداری با همین نام ساخته شده است.

سریال Cowboy Bebop، داستان گروهی از شکارچیان جایزه‌بگیر در فضا را روایت می‌کند که قصد دارند با سفینه‌‌ خود با نام Bebop، به مصاف خطرناک‌ترین مجرمان در کهکشان رفته و آن‌ها را دستگیر کنند. در این سریال شاهد ماجراجویی‌های بسیار جذابی از کاراکترهایی مانند اسپایک اشپیگل، جت بلک و فی ولنتاین خواهیم بود.

از بازیگرانی که در فصل این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جان چو (John Cho) در نقش کاراکتر اسپایک اشپیگل، مصطفی شاکر (Mustafa Shakir) در نقش جت بلک، دنیلا پیندا (Daniella Pineda) در نقش فی ولنتاین، الکس هاسل (Alex Hassell) و النا ساتینی (Elena Satine) اشاره کرد.

فصل اول این سریال حاوی ده قسمت یک ساعته خواهد بود که تمامی این ده قسمت قرار است در تاریخ ۲۸ آبان ماه امسال (۱۹ نوامبر ۲۰۲۱)، در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شوند.

Gossip Girl

مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

سریال درام و نوجوانانه‌ی «دختر سخن‌چین»، ریبوتی برای سریال بسیار پرطرفدار شبکه تلویزیونی The CW با همین نام که در بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ در این شبکه پخش شده، می‌باشد.

بخش دوم از فصل ابتدایی این سریال قرار است در ماه نوامبر امسال، در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

این سریال، داستان نسل جدیدی از نوجوانان مدرسه خصوصی در نیویورک که به نظارت اجتماعی Gossip Girl معرفی شده‌اند و ماجراهای پر هرج و مرج آن‌ها در این مدرسه را، روایت می‌کند.

از بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جوردن الکساندر (Jordan Alexander)، امیلی آلین لیند (Emily Alyn Lind)، تاوی گوینسون (Tavi Gevinson)، ویتنی پیک (Whitney Peak)، الی براون (Eli Brown)، جاناتان فرناندز (Johnathan Fernandez)، جیسون گتی (Jason Gotay) و کریستن بل (Kristen Bell) اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که بخش دوم از فصل ابتدایی این سریال قرار است در چه زمانی در ماه نوامبر، در شبکه اینترنتی HBO Max پخش شود.

Hawkeye

مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

سریال ابرقهرمانی «هاکای»، یکی از جدیدترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش از دنیای سینمایی مارول و مورد انتظارترین سریال ماه نوامبر سال جاری می‌باشد.

داستان سریال Hawkeye در ادامه‌ی وقایع رخ داده در فیلم Avengers: Endgame تعریف خواهد شد و همان‌طور که از عنوانش نیز مشخص است، تمرکز آن بر روی کاراکتر کلینت بارتون و ماجراجویی‌های تازه‌اش‌ با حضور کاراکتری جدید با نام کیت بیشاپ، قرار خواهد داشت.

این کاراکتر جهت جشن گرفتن تعطیلات کریسمس، قصد دارد تا با خانواده خود به شهر نیویورک سفر کرده تا اوقات خوشی را با آن‌ها سپری کند ولی با ظاهر شدن دشمنانی از گذشته‌‌‌اش، او باید با کمک یکی از طرفداران پر و پا قرص خود با نام کیت بیشاپ، آن‌ها را شکست داده و قبل از آغاز تعطیلات کریسمس، نزد خانواده‌ی خود بازگردد.

نقش کاراکتر کیت بیشاپ را در این سریال، بازیگر مطرحی با نام هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) و نقش کاراکتر کلینت بارتون را نیز جرمی رنر (Jeremy Renner) ایفا کرده‌اند.

علاوه بر این دو نفر، کاراکتر بسیار محبوبی از فیلم Black Widow با نام یلنا بلووا نیز قرار است در این سریال حضور داشته باشد. نقش این کاراکتر را در این سریال فلورنس پیو (Florence Pugh) ایفا کرده است.

به غیر از هیلی استاینفلد، جرمی رنر و فلورنس پیو، از دیگر بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به ورا فارمیگا (Vera Farmiga)، فرا فری (Fra Free)، تونی دالتون (Tony Dalton)، زان مک‌کلارنون (Zahn McClarnon)، برایان دارسی جیمز (Brian d’Arcy James)، الاکوآ کاکس (Alaqua Cox) و لیندا کاردلیانی (Linda Cardellini) اشاره کرد.

دو قسمت ابتدایی سریال Hawkeye قرار است در تاریخ ۳ آذر ماه امسال (۲۴ نوامبر ۲۰۲۱) و قسمت‌های بعدی آن نیز پس از این تاریخ، به صورت هفتگی در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس پخش شوند.

منبع: بازفید

kanameیوهانDARKSIRENMehdi NitameysambXERXESP.morgan 𔓙

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱
مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱
مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱
مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱
مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • XERXES گفت:

    امسال اگه هیچی برام نداشت خدا رو شکر میکنم که ۱. سایبرو داشتم ۲. فصل جدید دکستر اومد
    ۶ سال من تو حسرت اون پایان “عجیب” بودم، پایان دکستر نه مثل پایان گات افتضاح بود که کلا همه خوبیهای سریالو پاک کنه، و مطمئنا هم شاهکار نبود. این پایان بنظرم پایانی بود که باید برای دکستر اتفاق میفتاد ولی خب به رسم عادت پایان خوب، برای کارکتر دوست داشتنیمون همچین چیزی تصور میکردیم ولی خب واقع بین باشیم، برای کسی مثل دکستر پایان خوبی وجود نداره، تو پایان هر فصل دکستر قطعه مهمی از زندگیش رو از دست داد، فصل ۱ برایان فصل ۲ لایلا فصل ۳ میگل فصل ۴ هم که …… هعی حاجی هعی😥 نمیگم داغ دلتون تازه نشه و الا آخر تا فصل ۸ که دبرا و خودش رو از دست داد، فصل ۹ اگه بخواد برخلاف این الگو دنبال کنه ادامه خوبی نیست، پایان خوب برای دکستر اصلا قابل تصور نیست کم کم باید اعدامش کنن😐
    قسمت اولش بشدت حق بود اونو دیگه توضیح نمیدم اسپویل نشین ولی فوق العاده بود، از یکشنبه تا امروز هر روز بعدظهر میشینم میبینمش و تا حد مرگ ذوق میکنم، یه انتظار ۶ ساله همچین چیزهایی رو هم داره دیگه😍

    kanameیوهان
مورد انتظارترین سریال‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در ماه نوامبر ۲۰۲۱