شایعه: ریمستر GTA IV در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد - گیمفا
شایعه: ریمستر GTA IV در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد - گیمفا
شایعه: ریمستر GTA IV در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد - گیمفا
شایعه: ریمستر GTA IV در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد - گیمفا

شایعه: ریمستر GTA IV در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد

محمد حسین کریمی
۰۸:۵۰ ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
شایعه: ریمستر GTA IV در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد - گیمفا

طبق صحبت‌های یک منبع داخلی، ریمستر GTA IV با هدف عرضه در سال ۲۰۲۳ مراحل توسعه را طی می‌کند. ظاهرا راکستار گیمز تا عرضه GTA 6 محتویات متعددی را در نظر گرفته است.

عنوان GTA: The Trilogy – The Definitive Edition دو روز دیگر به صورت دیجیتالی و در ماه آینده به شکل فیزیکی عرضه خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک باید منتظر ریمستری دیگر نیز از سوی راکستار گیمز (Rockstar Games) باشیم.

مدتی می‌شود که یک منبع داخلی جدید با نام RalphsValve در توییتر فعالیت دارد و گزارش‌های وی از عناوین مختلف به خصوص Call of Duty، توسط منابع مشهوری مانند تام هندرسون (Tom Henderson) و VGC تایید شده‌اند. وی مدتی پیش اطلاعاتی در مورد Call of Duty: Modern Warfare II به اشتراک گذاشت که به نظر می‌رسد منابع دیگر نیز در مورد این جزئیات با وی اشتراک نظر دارند. حالا این منبع به ریمستر GTA IV اشاره دارد.

بر اساس صحبت‌های وی ریمستر GTA IV برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دست ساخت قرار دارد. هدف فعلی راکستار پیرامون عرضه‌ی این ریمستر سال ۲۰۲۳ است. طبق صحبت‌های RalphsValve، بازسازی مذکور شامل محتوای اضافه‌ی Episodes from Liberty City نیز خواهد شد و تنها بخش تک‌نفره را پوشش می‌دهد.

مدتی پیش یک منبع داخلی دیگر به Red Dead Redemption Remastered اشاره داشت که با رویکردی همچون سه‌گانه جدید GTA مراحل توسعه را طی می‌کند. گویا راکستار گیمز قصد دارد قبل از انتشار GTA VI، تمامی آثار قبلی خود را به گیمر‌های جدید ارائه دهد.

Lucciola Balladمحمدامین حیدریPiroozGAME-SOLDIERردد۲ آشغال ترین بازی pcعلیفریدکاپتان استخونیP.morgan 𔓙meysambمحسن رضوی فرDARKSIRENAminparsa_-furyM.MTshadowمحمد کرامت‌ فرS Ghost of Spartaآرین.more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: ریمستر GTA IV در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد - گیمفا
شایعه: ریمستر GTA IV در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد - گیمفا
شایعه: ریمستر GTA IV در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد - گیمفا
شایعه: ریمستر GTA IV در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد - گیمفا
شایعه: ریمستر GTA IV در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Aiden pearce گفت:

    ریمستر اون اوایل خوب بود
    مثل زمانی که کپکام اویل یکو ریمستر کرد
    بعدش دیگه واقعا بد شدن ریمستر
    مثلا کافیه به ریمستر مافیا دو نگاه بکنین
    هیچ تغییری نداشته
    سینت رو سه هم تغییرات کوچکی داشته
    نمیشد بجا ریمستر اون ایجنت خراب شده رو میدادی بیرون؟؟

    Spider-Mancrystal skyردد۲ آشغال ترین بازی pcعلیShahabکاپتان استخونیP.morgan 𔓙MoReKaمحمد کرامت‌ فرshadowmore
  • حتی شایعشم قشنگ نیست …!! :/
    چرا Bully یا Manhunt یا Max payne یا LA noire رو ریمستر نمیکنید ؟ اصلا چرا سری جدیدشو نمیسازید ؟؟
    GTA IV هیچ نیازی به ریمستر نداره !! باز اگه ریمیک باشه یه چیزی که به نظرم اون هم بعد یه مدت کوتاه واسه گیمرا خسته کننده میشه چون اونا انتظار یه چیز کاملا جدید رو دارن! این همه شاهکار دارید تو کارنامتون … حیفه به فراموشی سپرده بشن…! واقعا حیفه!!

    ROCKGAMERcrystal skyعلیکاپتان استخونیNEONمحمد کرامت‌ فرparsa_-furyWild RageshadowAmirsadeqmore
    • چون نام GTA معجزه می‌کنه و حتی ریمسترش اندازه مجموع این بازی‌ها میفروشه و به عبارتی راکستار جدید چیزی از یوبیسافت و EA کم نداره.

      SiRSiNaمحمدامین حیدریAmir Hossein006علیکاپتان استخونیP.morgan 𔓙هادی صفائیعلی پاور ضد کریمی ایکس باکس فنCommander jensenMahyarMsmmore
      • Little∞God گفت:

        با این اتفاقات کاملا موافقم باهاتون

        SiRSiNaعلیکاپتان استخونیLittle∞Godمحمد کرامت‌ فرshadowSina_2081Atomic SoldierVisible 6-tigh man
      • فرمایشت کاملا متین و درسته… و اینکه اسم GTA معجزه میکنه بر کسی پوشیده نیست. اما به نظرم راکستار باید از این موضوع که تا قبل از ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ ( زمان احتمالی معرفی GTA بعدی) , با سیاست های اشتباه خدایی نکرده کاری کنه که سری GTA برای عامه ی گیمرا خسته کننده بشه , وحشت داشته باشه!! به شخصه اصلا دوست ندارم که همچین اتفاقی بیفته…

        علیکاپتان استخونیمحمد کرامت‌ فرparsa_-furyshadow
        • راکستار دیگه اون تیم قدیمی نیست. صحیح و غلط بودن سیاست‌های جدید بعد از رلیز GTA یا بازی جدید بعدیشون مشخص میشه ولی اطمینان دارم که پروژه بعدی راکستار تفاوت‌های اساسی زیادی با بازی‌های قبلی خواهد داشت و شاید واضح‌ترینش تمرکز شدیدتر روی بخش آنلاین باشه که از نظر مالی هم منطقی هستش. بنابراین، امیدوارم با حذف شدن مهره‌های کلیدی از این شرکت، بخش تک نفره لطمه‌ی زیادی ندیده باشه و اگر بازی بعدی بیش از تک نفره روی بخش آنلاین تمرکز داشت، یه سری از طرفداران این شرکت مثل من که عاشق تجربه‌های GTA IV و MAX Payne بودن، ناگهان متعجب نشن از پروژه‌ی جدید.
          جدا از این موضوع، گیمرهای جدید هیچوقت از gta خسته نمیشن.
          مهم‌ترین تصمیم راکستار به نظر من انتخاب بین دو Direction هستش. راه GTA V رو پیش بگیرن یا RDR 2. اولی بیشتر به آرکید گرایش داره دومی به واقع‌گرایی. دایرکشن اول بهشون اجازه میده بخش آنلاین بهتر و خلاقانه‌ای ارائه بدن. دومی اجازه میده یه داستان گیراتر و بخش آنلاین محدود بسازن. بنابراین فکر می‌کنم به احتمال بسیار زیاد بازی جدید همان مسیر GTA V رو پیش بگیره، یک بازی آرکید (از دید گیمپلی) با ستینگ فان که دقیقا Vice City میتونه برای این مسیر مناسب‌ترین انتخاب باشه. بر خلاف حدس و گمان‌ها به نظرم اصلی‌ترین درگیری راکستار در حال حاضر یا دو سال گذشته انتخاب مسیر بوده. دومین چالش راکستار گیمز، ساختن متریال و مواد خامی خواهد بود که با کیفیت بسیار بالا و واقع‌گرایانه (از نظر تکنیکی) انعطاف داشته باشه و تغییرپذیر باشه درست مثل بازی Fortnite. اگرچه سختی کار راکستار اینه که با متریال کارتونی کار نمی‌کنه. راکستار برای رسیدن به یک بخش آنلاین انقلابی و leap نسبت به بازی gta v باید بر خیلی از چالش‌ها پیروز بشه و از نظر فنی باید خیلی نوآورانه عمل کنه.

          محمدامین حیدریعلیLittle∞Godفریدکاپتان استخونیP.morgan 𔓙علی پاور ضد کریمی ایکس باکس فنMahyarMsmمحمد کرامت‌ فرshadowmore
          • Ghaderi64 گفت:

            اتفاقا طبق شایعات gta6 فضاش به رددد۲ نزدیکتره،تام هندرسون و جیسون شرایرم همینو گفته بودن،داستانش قراره شبیه رددد باشه و همچنین یکی از کاراکترا خانومه،تو جی تی ای وی کاراکترها و همچنین خانوما خیلی احمق در نظر گرفته شده بودن و این یجور توهین بود برای همین راکستار قراره فضارو کلا تغییر بده،گیمپلیشم قراره واقع گرایانه تر بشه

            کاپتان استخونیمحمد کرامت‌ فرshadowGhaderi64Atomic Soldier
            • تام هندرسون هیچوقت نگفته که بازی فضاش به رد دد ۲ نزدیکه و شرایر هم همینطور. یک منبع بی نام و نشان از ۴chan این موضوع رو قبل از شایعات تام هندرسون مطرح کرده بود که بعد از صحبت‌‌های تام هندرسون اتفاقا اون شایعه فروکش کرد و بیشتر متوجه شدیم که بازی به آرکید گرایش داره.
              طبق صحبت‌های هندرسون بازی روی بخش آنلاین focus شدیدتری داره، بازی نقشه‌ی تغییر پذیر داره مثل فورتنایت و … / اینا به وضوح به آرکید بودن اثر اشاره داره تا واقع گرایی. به عنوان مثال این که بازی روی آنلاین focus داره یعنی حالت‌های مختلف باید در دسترس باشن. شما نمی‌تونی بخش آنلاین رو به قوت همیشه تولید کنی در صورتی که واقع‌گرایی از یک سطح بالاتر بره. به عنوان مثال اگر قرار باشه تمامی سلاح‌ها داخل صندوق عقب ماشین قرار بگیرن و فقط یک کلت و یک rifle بتونی حمل کنی. این به تجربه‌ی خیلی از حالت‌های آنلاین لطمه میزنه برای همینه که داخل خیلی از بازی‌ها از جمله تمامی gtaها تا به این لحظه، می‌تونی سلاح رو همراه خودت حمل کنی. تغییر فیزیکی مختلف و بعضی dumb downها نسبت بهgta iv هم به نظر من نتیجه‌ی اضافه شدن یک بخش آنلاین منسجم بوده.

              * این نکته رو هم باید بگم که منظور واقع‌گرایی از نظر دسترسی و گیم‌پلی هستش نه گرافیک. کیفیت بصری gta vi میتونه از rdr 2 بهتر باشه، اما واقع‌گرایی نداشته باشه. یعنی شما همچنان بتونی ۱۰ تا سلاح و آر پی جی حمل کنی یا با یه سری ماموریت فان مواجه بشی که توجیه منطقی ندارن از نظر سناریو نویسی اما همزمان کیفیت بصری بهتر از قبل باشه.

              Mr.JعلیLittle∞Godکاپتان استخونیAgha PouriaP.morgan 𔓙MahyarMsmمحمد کرامت‌ فرDARKSIRENshadowmore
              • Ghaderi64 گفت:

                من خودم شخصا دیدمش و خوندمش حتی تو دیجیکالاام نوشته و لینکش میفرستم،بازی اصلا شبیه gtav قرار نیست باشه،تام هندرسون یه کلیپ کامل درباره gta6 تو یوتوب بیرون داد و جیسون شرایر تائیدش کرد،قسمت داستانیشم اینجوره،اینجا میفرستم بخون.قسمتیش اینجا میذارم

                از نظر زمانی بازی در دنیای امروز اتفاق می‌افتد.

                بازی دو شخصیت اصلی دارد که یکی مرد و یکی زن است.

                نقشه‌ی اصلی بازی فلوریدا است و شهر اصلی آن هم میامی یا همان وایس سیتی.

                به غیر از فلوریدا نقشه‌ی دیگری هم در بازی وجود دارد که بر اساس پورتو ریکو طراحی شده است.

                فلوریدا در GTA 6 مثل نسخه‌ی واقعی آن متشکل از تعدادی شهر و شهرک‌ و مناطق مختلف است و با اینکه وسعت کلی نقشه از سن آندریاس GTA 5 کوچک‌تر است، اما مناطق بسیار شلوغ‌تر و پرجزئیات‌تری دارد.

                بیشتر فلوریدا پر از زمین‌های باتلاقی است و به غیر از داخل شهر اصلی که وایس سیتی است در اکثر مناطق با باتلاق‌های مختلف روبه‌رو خواهیم شد. باتلاق‌ها شبیه به باتلاق‌های حول شهر سن دنی در رد دد ریدمپشن ۲ هستند.

                نقشه‌ی پورتو ریکو از نظر اندازه یک سوم فلوریدا است. قصه‌ی شخصیت اصلی مرد بازی در پورتو ریکو آغاز می‌شود. یکی از ضد قهرمان‌های اصلی بازی به پورتو ریکو آمده است و در اولین مرحله باید خودروی او را که نسخه‌ی جی‌تی‌ای یک «تسلا» است بدزدید.

                ضد قهرمان اصلی بازی کاملا از روی «جفری اپستاین» طراحی شده است. جفری اپستاین یک سرمایه‌گذار و میلیاردر امریکایی و از رفقای دانلد ترامپ بود که چند سال پیش به جرم سوءاستفاده جنسی از کودکان دستگیر شد و نهایتا هم در زندان خودکشی کرد. البته نظریه‌پردازان مختلفی می‌گویند که او خودکشی نکرده و او را کشته‌اند تا اطلاعاتی که از تجارت برده و دختر بچه‌ها از سوی سیاستمداران مطرح امریکا داشت را فاش نکند. جفری اپستاین در پورتو ریکو یک جزیره برای خود داشت و این ضد قهرمان GTA هم گویا دقیقا یک جزیره دارد و دستش با FBI و سیاستمداران در یک کاسه است.

                شخصیت‌های دیگر بازی، یکی بر اساس ایلان ماسک طراحی شده و یکی دیگر بر اساس جف بزوس.

                داستان بازی تعدادی انتخاب خواهد داشت و می‌توان به این شخصیت ایلان ماسک-طور یا شخصیت جف بزوس-طور کمک کرد.

                با توجه به اینکه طرف کدام شخصیت را می‌گیرید، نقشه‌ی بازی از نظر ظاهری تغییر پیدا می‌کند.

                شخصیت ایلان ماسک-طور به جای پول، پس از تمام شدن مأموریت‌ها به شما بیت‌کوین می‌دهد. دلیل اینکه او به پورتو ریکو آمده این است که پورتو ریکو به درآمد حاصل از رمز ارزها مالیات نمی‌بندد.

                می‌توان مثل بازار بورس GTA 5 در این بازی روی رمز ارزها سرمایه‌گذاری کرد. ارزش رمزارزها مدام در حال تغییر است و در یک نقطه‌ی مشخص از داستان بازی هم کاملا سقوط می‌کنند.

                به سخره گرفتن رمز ارزها و ایده‌ی پشت آن‌ها یکی از موضوع‌های اصلی بازی است.

                یک منطقه‌ی پرتاب موشک در فلوریدا قرار دارد که شخصیت ایلان ماسک-طور و شخصیت جف بزوس-طور سر تصاحب آن با یکدیگر دعوا دارند.

                در طول داستان و به تدریج که شخصیت‌های اصلی در دنیای جرم و جنایت بازی پیشرفت می‌کنند، نهایتا باید تصمیم بگیرید برای یکی از دو ضد قهرمان کار کنید. این تصمیم روی جریان داستان تأثیر می‌گذارد. صحنه‌ها و اتفاقات خاصی وجود دارند که ممکن است در نتیجه‌ی تصمیم‌ها هرگز آن‌ها را نبینید.

                برای مثال، ممکن است پرتاب موشک یکی از این شخصیت‌ها را خراب کنید، موشک روی فلوریدا منفجر می‌شود و بخشی از نقشه و حیوانات آن منطقه را نابود می‌کند و این ناحیه تا پایان بازی به شکل نابود شده باقی می‌ماند.

                مرحله‌ی نخست شخصیت زن بازی در فلوریدا آغاز می‌شود و او کارمند یکی از انبارهای آمازون است. او با دوستانش تصمیم می‌گیرند تا یک بار گران‌قیمت را از انبار بدزدند.

                حدودا از مرحله‌ی پنجم یا ششم بازی، دو شخصیت اصلی به یکدیگر برخورد می‌کنند و می‌توان بین آن‌ها مثل GTA 5 رفت و آمد کرد.

                شخصیت‌ها مثل رد دد ریدمپشن ۲ چاق می‌شوند و همچنین موهایشان بلند می‌شود. در حال کار روی امکان جراحی پلاستیک شخصیت‌ها هم هستند، اما این قابلیت هنوز نهایی نشده است.

                آرایشگاه‌های مختلف، تعمیرگاه‌ها و جراحان پلاستیک هر کدام سطح مختلفی از مهارت دارند و ممکن است مدل مو، خودرو یا چهره‌اتان را خراب کنند. البته نه اینکه نابود شوند، بلکه به شکلی بانمک و با هدف اینکه هر فروشگاه خاص باشد.

                مراحل پیش‌تولید بازی دقیقا پس از اتمام ساخت GTA 5 شروع شده، اما ورود به مرحله‌ی تولید حدودا در سال ۲۰۱۷ و نهایتا پس از عرضه‌ی رد دد ریدمپشن ۲ صورت گرفته است.

                هیچ تاریخ عرضه‌ای برای بازی در نظر گرفته نشده است و بازی در مراحل اولیه‌ی ساخت قرار دارد.

                راک‌استار در حال حاضر روی یک بسته‌ی الحاقی بسیار بزرگ برای GTA آنلاین کار می‌کند و منابع بزرگی از استودیو به ساخت این بسته‌ی الحاقی اختصاص داده شده‌اند؛ طوری که اعضای تیم سازنده‌ی GTA 6 برای ساخت این بسته‌ی الحاقی از تیم به شکلی موقت جدا شده‌اند.

                مثل GTA 5 که یک راز کشف نشده‌ی خیلی بزرگ دارد (نقش و نگارهای روی یکی از کوهستان‌ها که هنوز معمای آن‌ها حل نشده است)، برای این بازی جدید هم چیزی به همین شکل طراحی کرده‌اند.

                تعدادی مرحله‌ی فرعی طولانی شبیه به مراحل فرقه‌ی «اپسیلون» در GTA 5 برای این بازی هم ساخته شده‌اند.

                سبک و سیاق کلی بازی جدی‌تر از قسمت‌های قبلی GTA و نزدیک‌تر به رد دد است. مشخصا گفته شده که مسخره بازی‌ها به سبک GTA بسیار در آن کمتر شده‌اند.

                قضایای حول ضد قهرمان اصلی که گفته شده بر اساس جفری اپستاین طراحی شده انگار بسیار تیره و تار است و در نهایت هم بازی تعدادی اتهام بسیار سنگین به خود رییس جمهور امریکا می‌زند و او را به جنایت‌های مختلفی متصل می‌کند.

                ایده‌های اصلی داستان و استفاده از رمز ارزها و شخصیت‌هایی شبیه به ایلان ماسک و جف بزوس همگی از «دن هاوسر»، «لزلی بنزیس» و «لزلو» ریشه می‌گیرند؛ سه مهره‌ی مهم راک‌استار گیمز که به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده‌ی تمام بازی‌ها فعالیت می‌کردند. هر سه پس از ساخت رد دد ریدمپشن ۲ از راک‌استار گیمز جدا شدند و گویا تیم سازنده‌ی GTA 6 از جدایی آن‌ها خوشحال نبوده‌اند.

                علیshadowmajidamEllie terminatorGhaderi64
                • Ghaderi64 گفت:

                  من صرفا صحبت های تام هندرسون باز نشر دادم،خود تام هندرسون توی بازی های شوتر مثل کال آف و بتلفیلد تخصص داره و معلوم نیست صحبتاش درست باشه،فقط چون جیسون شرایرم صحبتاش تائید کرده من صرفا اینارو قبول کردم

              • Ghaderi64 گفت:

                اتفاقا خود تام هندرسون تو کلیپش میگه،این متن کامل بخون،این دقیقا متن صحبت های تام هندرسون

                shadow
                • خیر تام هندرسون به غیر از رمز ارز (و مواردی که داخل ویدیوی زیر در موردشون توضیح میده) به هیچکدوم از موارد بالا اشاره نداشته. مواردی که ذکر کردی مربوط میشه به یک پست reddit و هیچگونه ارتباطی با تام هندرسون نداره و شایعات مختلف باعث سردرگمی شما شده:
                  ویدیوی هندرسون مربوط به gta:
                  https://youtu.be/b5kSp88_a2Y
                  هیچ کجای این ویدیو به rdr 2 اشاره ای نداره. اگر جایی اشاره داره دقیقه‌اش رو مشخص کن. یا منبعی خارجی بذار مبنی بر این که تام هندرسون یا شرایر به شباهت بازی به رد دد اشاره کردن.

                  اطلاعاتی که از جاهای مختلف میخونید و به منابع معتبر نسبت میدین هیچ اعتباری ندارن و من داخل این پست کامنتی مبنی بر اطلاعاتی که نوشتین گذاشتم مربوط میشه به چندین ماه پیش :
                  https://gamefa.com/746107/gta-6-may-have-an-evolving-vice-city

                  همیشه منابعتون رو بر اساس وبسایت‌های ایرانی “صرفا” نگذارید، حتما منابع رو چک کنید که اینجوری سردرگم نشید و اطلاعات غلط منتشر نکنید. تاسف برانگیزه که هر چی می‌خونید باور میکنید که صحبت‌های شخص هستش بدون این که منابع رو چک کنید. در ضمن همیشه با مدرک اصلی از صفحه سوشال مدیا و یوتوب اشخاص به طور مستقیم لینک بدین نه به این شکل که کل متن رو اونم از منبعی فارسی کپی کنید.

                  علیshadowCommander jensenکیوانmajidam
                • Ghaderi64 گفت:

                  برادر من بحث وبسایت ایرانی نیست،خودم کلیپش دیدم چرا قبول نمیکنی،حتی یه نقاشی ترسیم کرد از gta vi،در ضمن دیجیکالا سایت معتبریه و حتی خود نویسندش نوشته که حتی به صحبت های تام هندرسون نباید توجه کرد،شما به عنوان نویسنده سایت باید اینو بدونید،ارجاعتونم میدم به کلیپ یوتوب تام هندرسون،اگه دیجیکالا قبول ندارید برید کامل گوش بدید،اینو کامل توضیح دادن،شما ظاهرا شیوه کاری راکستار نمیدونید که از یه نویسنده بعیده

                  shadowکیوان
                • Ghaderi64 گفت:

                  بیش از شصت دقیقه تام هندرسون درباره gta6 صحبت کرده و دوتا کلیپم تو یوتوبش گذاشته

                • مگه نمیگی داخل ویدیو گفته؟ لینک ویدیو رو برات گذاشتم چنین اطلاعات به هیچ عنوان داخل ویدیو ذکر نشده. من اتفاقا دارم کار صحیح انجام میدم و جلوی انتشار اخبار اشتباه رو میگیرم. همیشه با منبع صحبت کنید، این طریقه صحیح بحث، مناظره و اثبات نیست.

                  Visible 6-tigh manعلیshadow
                • Ghaderi64 گفت:

                  برادر عزیز برو تو کانال یوتوب تام هندرسون،یه کلیپ ده دقیقه ای و یه کلبپ پنجاه دقیقه ای درباره این موضوع گفته،توی سایتای معتبر ایرانی ام دیجیکالا ثحبتاش باز نشر داده و من صرفا بخاطر تائید جیسون شرایر صحبتاش قبول کردم

                  shadow
                • تام هندرسون دو ویدیو داخل یوتوب گذاشته:
                  ۱-
                  https://www.youtube.com/watch?v=iJNwI-U-XNc
                  نقاشی که اصلا صحبتی داخلش نیست و فقط موزیکه به مدت ۵۰ دقیقه.
                  ۲-
                  https://www.youtube.com/watch?v=b5kSp88_a2Y
                  این ویدیو اطلاعاتی که من بهشون اشاره کردم ذکر شده و هیچکدوم از اطلاعاتی که ذکر کردی درش وجود نداره.

                  مشکل اینه که از منبع اطلاعاتی که ذکر کردی خبر نداری یا کلا قصد نداری متوجه صحبت من بشی. مواردی که ذکر کردی مربوط میشه به یک منبع بی نام و نشان داخل Reddit. که من ۴ ماه پیش خبرشو داخل همین وبسایت کار کردم قبل از این که هر وبسایت دیگه‌ای کار کنه.

                  shadowCommander jensen
          • دنیاش حتی تو بخش آفلاین شبیه فورتنایت باشه اتفاق خوبی هست
            اینجوری هیچوقت محتوای آفلاینش تکراری نمیشه و مثل دنیای واقعی با یک دنیای پویا که با گذر زمان تغییر می‌کنه شاهد هستیم
            به راحتی قشنگ یک انقلاب تو بازی های جهان باز میشه

            Mr.Jshadow
          • اگر جی تی ای وی آی اینطور باشه یه لعنت زیبا بر راکستار میفرستم

            Mr.Jshadow
      • دقیقا با حرف شما موافقم به نظر من راکستار سعی داره با این ریمستر ها کمی زمان بخره در ضمن بازی gta IV از لحاظ نمره متاکریتیک با نمره ۹۸ بهترین نسخه GTA و بهترین ساخته راکستار هست . البته امیدوارم اگه ریمسترش رو بسازن حداقل از ماد های گرافیکی بازی بهتر باشه

        Mr.JعلیLittle∞GodP.morgan 𔓙shadowalinerdAtomic SoldierVisible 6-tigh man
    • ERFAN103079 گفت:

      ریمستر l.a. noire چهار سال پیش منتشر شد و بازی هایی مثل bully و manhunt و max payne بیشتر به ریمیک نیاز دارن تا gta iv 🍺

      Little∞GodP.morgan 𔓙shadowمحمد کرامت‌ فرmajidamAtomic SoldierVisible 6-tigh man
    • خود ما گیمرها بزرگترین دلیل برای ساخته نشدن این عناوین هستیم چون که هنوز بعد ۱۰ سال از عرضه GTA V اونو خریداری میکنیم و راکستار هم با دیدن این حجم از استقبال از این بازی عجله زیادی برای عرضه نسخه بعدی GTA نداره . البته من خودم منتظرم راکستار مثل EA که dead space رو ریمیک کرد بیاد MAX PAYNE رو ریمیک کنه

      علیP.morgan 𔓙shadowمحمد کرامت‌ فرAtomic Soldiermajidam
    • aeinnajva گفت:

      La.noir ریمستر شد
      هم روی سوییچ اومد هم نسخه وی آرش منتشرشد

    • Amir گفت:

      منهانت ریمستر؟!!! در راکستارو تخته میکنن اگه این بازی زیمستر بشه اون قتل عا با گرافیک انجام بشن

      Visible 6-tigh man
  • Black Knight گفت:

    وضعیت راک استار جدی نگران کنندست اون از ریمستر جی تی ای وی اون از سه گانه این هم از ۴ دیگه بازی مونده که ریمستر نکرده باشن ؟
    چه قدر دلم برای اون راک استار نسل ۶ و ۷ تنگ شده

    علیshadowalinerdrecidivistVisible 6-tigh man
  • با اون ریمستر زباله و فورتنایت و سیمزی ای که از سه گانه نشون دادن ریمستر نشه بهتره
    حداقل به این رحم کنید

    علیshadowTang HaorecidivistVisible 6-tigh man
  • Ghaderi64 گفت:

    یکی از اکانتی توئیتری معتبر گفته بود،قراره ریمستر ردد۱ و gta iv تا ۲۰۲۳ بیرون بده و بعدش gta vi،میخواد زمان بخره ولی اینکه چیزی از gta vi نگفته ناراحتم میکنه

    علیshadowمحمد کرامت‌ فرGhaderi64
  • woooooooow گفت:

    جی تی ای iv همین الانم عالیه ولی اگه با ریمستر یه مقدار گرافیک فنی رو بالاتر ببره دیگه همه چی تموم میشه
    اینو میگم چون رو ایکس باکس وان و سری اس گرافیک داغونه ولی داستان و گیم پلی خیلی عالیه البته شاید سطح توقعات من رفته بالا

    shadowمحمد کرامت‌ فرwoooooooowVisible 6-tigh man
  • Ghaderi64 گفت:

    امروز نظرات زیادی دادم ولی به شخصه دوست داشتم تا ۲۰۲۵ که gta6 قراره بیرون بده،بولی ۲ بسازه،یادمه ۱۴ ۱۵ سال پیش خیلی ازش استقبال شد،میتونست ادامه داستان جیمی تو دانشگاه بگه یا اصلا میتونست بولی یک یا جی تی ای سن آندریاس ریمیک کنه،بچه ها خیلی منتظر gta6،منی که دیگه مثل چند سال پیش نمیتونم گیم بزنم برام بازی مثل gta6 جذابیت داره

    ردد۲ آشغال ترین بازی pcعلیshadowمحمد کرامت‌ فرGhaderi64Alireza3200Visible 6-tigh man
  • Kratos گفت:

    مثل اینکه واقعا بعد از رفتن یکی از برادران هوسر(نمیدونم دن رفت یا سم)کلا راکستار داره به زور زنده میمونه واقعا
    الان که ۳ گانه جی تی ای ریمسترد کردن
    ردد ۱ رو هم که دارن ریمسترد میکنن
    اینم از GTA IV ریمسترد
    اینطوری که پیش میره و این همه وقت میزارن روی این ریمستردا فک کنم GTA 6 تا ۶،۷ سال دیگه نمیاد…🥲

    ردد۲ آشغال ترین بازی pcعلیP.morgan 𔓙shadowمحمد کرامت‌ فرGhaderi64
  • supergamer گفت:

    با این حساب ریمستر Grand Theft Auto: Liberty City Stories فقط باقی مونده تا gta 6 همه نسخه ها ریمستر گرفتند عجب حربه ای هستش این ریمستر برای فروش بازهای قدیمی .

    supergamerردد۲ آشغال ترین بازی pcعلیP.morgan 𔓙shadowمحمد کرامت‌ فرGhaderi64
  • alinerd گفت:

    با اینکه gta iv رو واقعا دوست دارم و به نظرم بهترین داستان رو بین این فرنچایز داشت ولی از این خبر زیاد خوشحال نشدم،اگه قرار باشه بعد ریمستر تریلوژی،ریمستر gta iv و رد دد رو بدن پس خدا میدونه کی قراره gta vi منتشر بشه! من با یکی یا حداکثر ۲ تا ریمستر مشکلی ندارم ولی به نظرم راک استار باید رو بازی های اصلی تمرکز بکنه
    به هر حال امیدوارم ریمستر خوبی باشه و راک استار بعد از اون کاملا رو gta vi تمرکز کنه.

    Black Knightردد۲ آشغال ترین بازی pcعلیP.morgan 𔓙shadowمحمد کرامت‌ فرGhaderi64
  • aeinnajva گفت:

    از ریمستر بهترین جی تی ای (با حتی میشن گفت بهترین بازی تاریخ!) استقبال میشه

    Armin Ezatiردد۲ آشغال ترین بازی pcshadowMr.J
  • شیردوشی راک استار الکترونیک آرتز ۲ تقدیم میکند

    ردد۲ آشغال ترین بازی pcکاپتان استخونیshadowMr.J
  • Mr.J گفت:

    فقط ای کاش مثل ریمستر نسل نهمی gta v نباشه.

    shadowردد۲ آشغال ترین بازی pc
  • Armin Ezati گفت:

    احتمال درست بودن این شایعه زیاده ؟؟

    Spider-Manردد۲ آشغال ترین بازی pcshadowMr.J
  • uchiha_armin گفت:

    ۲۰۲۱: GTA V Enhanced
    ۲۰۲۱: GTA Trilogy Enhanced
    ۲۰۲۱: GTA IV Enhanced

    ۲۰۲۳: GTA V Pro
    ۲۰۲۳: GTA Trilogy Pro
    ۲۰۲۳: GTA IV Pro

    ۲۰۲۵: GTA V Pro Max
    ۲۰۲۵: GTA Trilogy Pro Max
    ۲۰۲۵: GTA IV Pro Max

    Spider-ManVisible 6-tigh man
  • Spider-Man گفت:

    یه چیز بگم شاید باورتون نشه به احتمال زیاد بازی gta iv اگه ریمسترش بیاد به اندروید و ای او اس عرضه بشه شاید بگین امکانش وجود نیست اما واقعا از راک استار هیچی بعید نیست

شایعه: ریمستر GTA IV در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد - گیمفا