کلاسهای بازی Elden Ring پیش از شروع مرحلهی تست، معرفی شدند
تصاویری از پنج کلاس موجود در بازی مورد انتظار Elden Ring منتشر شده است، از شخصیت Warrior گرفته که چابک است و دو شمشیر دارد، تا Enchanted Knight و طلسمهایش.
کمی پیشتر تریلری از گیمپلی بازی Elden Ring منتشر شد و مرحلهی تست این عنوان نیز از ۲۱ آبان سال جاری (۱۲ نوامبر ۲۰۲۱) آغاز میشود. با انتشار تصویری در حساب توییتر رسمی این اثر، از ۵ کلاس قابل استفاده در مرحلهی تست رونمایی شد و نوشتند:
در ۷ روز آینده، این پنج Tarnished از دریای مه (Sea of Fog) گذر خواهند کرد.
تصاویر منتشر شده جنگجو (Warrior)، شولیهی افسونکننده (Enchanted Knight)، پیشگو (Prophet)، قهرمان (Champion) و گرگ خونین (Bloody Wolf) را نمایش میدهند. بر مبنای نمایشهای قبلی، شخصیت جنگجو دو تیغهی کشنده، یک عصای دو سمت برنده، یک شمشیر سنگین، تیر و کمان خواهد داشت. از طرف دیگر شولیهی افسونکننده میتواند از طلسمهای جادویی همچون باران گلوله و تیغ خردکننده، علیه باسهای مجهز به زره و اسب سوار استفاده کند.
همانند فرنچایز موفق Dark Souls، این کلاسها به گیمر اجازه میدهند تا با روش مورد علاقهی خود بازی کند. انتظار یک کلاس آزاد برای شخصیسازی را نیز هنگام انتشار داشته باشید.
بازی Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند سال ۱۴۰۰ (۲۵ فوریهی ۲۰۲۲) برای کنسولهای ایکسباکس سری ایکس/ اس، ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۵، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی، منتشر خواه شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
Bloody wolf و enchanted knight خیلی نابی بنظر میرسن
چهار ماه مونده هنوز😑
سلیقه مون به هم میخوره 😃👍
۹۰ درصد همونارو دوست دارن تابلوعه دیگه
یه جوری میگی سلیقمون به میخوره…😑😂
نمیدونستم آقا
پس باید بگم : سلیقه م با ۹۰ درصد افراد یکیه😂
به شخصه prophet رو ترجیح می دم
به به ، من انتخابم رو کردم 😂 Warrior رو برمیدارم
ولی اگه وزن زره ها و شمشیر ها نباشه ( که هست ) Bloody wolf بهترین گزینه هستش .
فک کنم مث بلادلورن وزن سلاح ها و شمشیر ها اثر نداشته باشه
چون اگه دقت کنی دوتا اسلحه داشت
ی بو داشت مشعل هم دستش میگرفت
مجیک هم داشت فرض این رو هم بگیریم ک با کلاس های مختلف نشون دادن که فکر نکنم
تو یکی از قسمت ها طرف club کشید بیرون ی شمشیر معمولی ام داشت به نظرم مث بلادبورن اسلحه ها و لباس ها وزنی نداشته باشن که به نظرم خیلی خوب میتونه باشه
در بلادبورن چیزی به اسم equip load وجود نداشت ولی در این بازی وجود داره و کاملا مشخصه که آیتم هایی که حمل میکنی منجمله اسلحه ها همچون دارک سولز دارای وزن هستند. در تصویری که یک منوی بازی در اون مشخص بود میشد این مورد رو دید.
اصولاََ کلاسها داخل نت وُرک تستهای فرام سافتور نام نهایی رو ندارن و صرفا کارکترهای از پیش ساخته شده هستند با ترکیبی از آیتمها. اگرچه ممکنه این بار نام کلاسهای نهایی رو اعلام کرده باشن، اما این احتمال هم وجود داره مثل نتورک تستهای بازیهای قبلی نام کلاسها تغییر کنن یا بیشتر باشن.
فردا و پسفردا به تدریج کدها برای افرادی که انتخاب شده باشن ارسال میشه برای تجربه نتورک تست.
البته تو سری سولز “انتخاب” کلاس ها “خیلی” هم مهم نبودن و در اصل مهارت هایی که ارتقاء میدادیم شخصیت و کلاس بازی ما رو شکل میداد. بنظرتون تو elden ring هم کلاس ها به همون شکل هستن یا انتخاب “اولیه ی” کلاس اهمیت بیشتری پیدا کرده و تاثیراتش تا آخر بازی باقی میمونه؟
بنظر به همون شکله و تفاوتی نداره.
کلاسها fluid هستن یعنی با طی کردن بازی و lvl up کم کم کلاس هدف شکل میگیره، نه این که اگر یه کلاس انتخاب شد تا آخر دیگه مجبور باشید همون کلاس رو ادامه بدین. سایبرپانک هم از نظر progression چنین رویهای رو انتخاب کرده بود.
آخه تو سری سولز معمولا بطور استاندارد، وقتی به پایان بازی میرسیدی، کلاس انتخابیمون به اوج بلوغ میرسید یا مجبور میشدیم اون رو به نهایت قدرتش برسونیم. یعنی در اواخر بازی انتخاب و ارتقاء صحیح کلاس ها خودش رو نشون میداد. مثلا اگه کلاس جادوگری رو انتخاب میکردیم ولی Strength و مهارت های مربوط به کلاس knight رو بالا میبردیم در اواخر بازی اون مقدار کم magic بکارمون نمیومد و لول زدن هم طبیعتا سخت تر و کندتر انجام میشد.
یعنی میخوام بگم در نهایت اتفاقا انتخاب و “ارتقاء” درست کلاس ها تو سری سولز از هر بازی دیگهای مهم تر بود و با فرمول خاصی که بازی پیش میرفت و تقسیم عادلانه ی سلاح ها و جادوها برای کلاس های مختلف تو دنیای بازی، انتخاب هر کلاس کاملا گیم پلی بازی رو تا پایان تغییر میداد و ارزش تکرار بازی با هر کلاس بسیار بالا بود.
ولی elden ring یه بازی جهان باز هست و تو خیلی از نقش آفرینی های جهان باز، امکان رسیدن به لول های خیلی بالا و ارتقاء کل یا بخش زیادی از مهارت ها وجود داره. اگه elden ring هم به این صورت باشه که این نظم کلاس ها به هم میخوره و شاهد داشتن شخصیتی دارای چند کلاس ترکیبی میشیم که عطش تکرار بازی با سایر کلاس ها اینجوری کم میشه.
و اینجاست که لول کپ وارد میشه
به راحتی میتونه بگن آقا لول کپ بازی دویسته و کسی نمیتونه تو ران اول از این بالاتر بره ( مثلا گفتم ولی دویست هم زیاده ، بنظرم ۱۲۰ خوبه مثلا )
شاید هم اصلا نحوه ی لول آپ رو عوض کنن
تا الآن که هیچکدوم از بازیهای استاد میازاکی لول آپ رو محدود نکرده. شاید رسیدن به لول های بالا تو سولزبورن عملا نشدنی بود ولی روی کاغذ هیچ محدودیتی نداشت.
ولی چون بازی جهان باز شده احتمال تغییرات جدید و مثلا مشخص کردن لول کپ هم هست. حتی احتمال داره دشمنان بازی هم سطح داشته باشن یا تو آپدیت های آینده براشون سطح تعیین بشه که با بالا رفتن لول بازیباز سطح اونها هم بالا بره و بازی برای هاردکور بازها آسون نشه.
لول کپ برا بازی به این وسعت بنظرم بازیو خراب میکنه
شاید ، ولی حتی اسکایریم هم با اون وسعت لول کپ داشت😂
اگر لول کپ نه میشه مثلا لول زدن تا لول هشتاد اینا معقول باشه ، بعد از هشتاد مقدار متریالی که میخواد سر به کهکشان بزاره😂
یا کلا مدل لول زدن و ارتقا رو عوض کنن
ببخشید کد ها تو یه روز ارسال میشه یا چند روز هست؟
بلادی ولف ش عالیه کلاس من اینه ولی بر عکس تو ds3 با کلاس Deprived میرفتم یادتون باشه واسه بیلد های اورپاورد استفاده میشد خیلی خوب بود فک کنم کلاس پرافت مث اون باشه
مثل همیشه کلاس warrior رو دوست ندارم
به نظرم Bloody wolf از همه بهتره
البته اینا در صورتی قابل اجراست که سیستم ذغال سنگیم بکشه :/
به نظر بلودی ولف خیلی خوب به نظر میاد
تو گیم پلی یه چیز جالب که دیدم شخصت اصلی بدون اینکه وارد منو بشه ۴ ۵ نوع سلاح دست راست عوض کرد
در حالی که از دیمن سولز تا دارک سولز ۳ که سلاح های مختلفی داشتن فقط می شد دو سلاح تو دست راست عوض کرد و دو سلاح یا وسیله تو دست چپ
در حالی که تو این گیم پلی پشت هم فقط از طریق دست راست سلاح عوض میکرد بدون حساب تیرکمون و مجیک ها و مشعل که تو دست چپ قرار میگیرن
احتمالا قراره کلی سلاح های مختلف استفاده کنیم خیلی جالب بود این صحنه برام
یه نکته بعدی هایبرید کردن شخصیت انگار خیلی بهتر و اسون تر از قبل شده مثلا تو سری سولز شما برای اینکه بتونی مثلا از مجیک استفاده کنی درحالی که کلاس شما شوالیه بود عملا یه کاره سخت بود و حداقل تو ران اول اصلا نمی شد مجیک شد ودر کنارش شوالیه هم بود عملا باید از استرنج شخصیت خودمون میزدیم تا مجیک ببریم بالا و یه جورایی ریسک بود ولی تو این گیم پلی از انواع سلاح ها استفاده کرد هم مجیک هم دکسترتی هم استرنج ..به نظر تعویض ساده و انتقال کلاس تون به یه کلاس دیگه راحت تر میومد البته شاید هم این گیم پلی نیو گیم پلاس ۲۰ باشه و عملا فول فول بوده باشه XD
این شکلی باشه که تغییر کلاس کنسله و مثل سری سولز باید جون بکنیم شاید تا نیو گیم پلاس اول یا دوم بتونیم یکم مجیک استفاده کنیم XD
امیدوارم حدس من درست باشه و شاهد این باشیم بتونیم از همون اول یه کلاس هایبرید بسازیم
کلاسی هست که اصل مبارزش مباره های نزدیک و تن به تن باشه و در کنارش از طلسم و جادو هم استفاده کنه
معمولا کلاس نایت یا همون شوالیه اینطوریه
Bloody Wolf و Warrior کلس های من خواهند بود 😀 و برای بارهای ۱۰ و ۱۱ ام به همشون رو پلی میدم بجز پرافت فکر میکنم اسپل زن باشه من از اولشم از اسپل زدن با باس ها حال نمیکردم به نظرم کار rat ها و ترسوهاست کارو ساده میکنه و مثل کلس mage تو وارکرفت باید از دور بزنی اونم در تلاش برای رسیدن بهت به نظرم چیت حساب میشه یه حس بدی بهم میده
به قول آقای بابایی: من تیغ رویارو زنم(اینجانب تیر و کمان را برداشته و در یک گوشه کمپ میکنم😂)
😀 حاجی تقلبه این شکلی اصلا حال نمیده کل حال بازی به اینکه رو در رو بجنگی جنگ تن به تن
،با احترام به و تشکر از مترجم متن و تهیه کنندهـش؛ امّا با توجّه به زبان و ادبیات کُهنِ موردِ استفاده در این سرزمین
شایستهـست که ترجمه واژهها، برای هرچه دقیقتر رسوندنِ حسّ و حالِ دُنیای بازی به مخاطب، به اشکال زیر ارائه بشه
Warrior سلحشور – جنگاور
Enchanted Knight شوالیۀ افسونشده – شوالیۀ طلسمشده
Prophet مُبَلّغ – پَیامبَر – مُنادی – پیشگو
Champion پهلوان – مُدافع
Bloody Wolf گُرگ خونین – گرگ خونخوار
من از همین الان انتخاب کردم که از کلاس bloody wolf استفاده کنم به سبک بازی کردنم تو سری سولز میاد
تنها بازی که در عمرم اصل خریدم و pre-oreder کردم من عاشق همین بخش کلاس بندیشم خیلی حال میده همیشه یه کلاس سبک ایرانی اسیای داره الان به لباس واریور دقت کنین مثل لباس prince of persia البته نظر من اینه
فقط bloody wolf
درسته که با انتخاب هر کلاس میشه در ادامه ارتقا رو در کلاس دیگه ای انجام داد اما نکته اینجاست که پایه و بیس هر کلاس،دقیقا بر اساس اون توانایی شکل گرفته یعنی آغاز و پیشرفت در اون کلاس راحت تره. شما اگر کلاس knight یا warrior رو انتخاب کنی ولی بعد بخوای در کلاس cleric یا sorcerer ادامه بدی خب طبیعیه که در نهایت در یک لول مشخص برخی تواناییهات با شخصی دیگری در همون لول ولی با کلاس دیگه فرق کنه. بعنوان مثال در کلاس واریور در لول چهل فلان شمشیر مبتنی بر dex ، به قدرت بیشتری میرسه نسبت به حالتیکه با کلاس مثلا نایت یا ….به لول چهل برسی….شما اگر با لول شوالیه اغاز کنی و بعد بخوای جادوگر بشی در یک لول مشخص نسبت به فرد دیگه ای در همون لول که از ابتدا کلاس جادوگر رو انتخاب کرده بود ضعیفتر هستی.
فقط منتظر speedrun allbossesبازیم
Dist2,looser,ellajazامیدوارم اسماشون درست نوشته باشم خدای اسپید ران سولزبورنن.
عالی گفتی این حرفتو از ته قلبم قبول دارم و سرتعظیم فرود میارم
با توجه به پروفایلم باید معلوم باشه کدومو میخوام
همنطور که قبلا گفتم به هیج وجه این بازی اون چیزی که فکر می کنید نیست
این بازی یه اسکی کامل و بدون خلاقیت از الدر اسکرول و دارک سولز هست
که تمامی ایتم های موجود داخل اون بازی ها رو عینا کپی پیست کرده
و به شکلی کاملا اماتوری با هم ادغام کرده،هیچ خلاقیتی تو این بازی دیده نمیشه
شخصیت ها هم به شدت نچسب و بد فرم و خسته کننده هستن
حالا بازی که منتشر بشه مشخص میشه کاملا