نظر منتقدان در مورد فیلم Red Notice - گیمفا
نظر منتقدان در مورد فیلم Red Notice - گیمفا
نظر منتقدان در مورد فیلم Red Notice - گیمفا
نظر منتقدان در مورد فیلم Red Notice - گیمفا

نظر منتقدان در مورد فیلم Red Notice

علی محمدپناه
۰۹:۱۹ ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
فیلم red notice

منتقدان نظرات مثبتی در مورد فیلم Red Notice با بازی دوئین جانسون، گل گدوت و رایان رینولدز نداشتند.

منتقدان، نظرات خود در مورد فیلم اعلان قرمز (Red Notice) را اعلام کردند. آنها با اینکه نظرات مثبتی در مورد این فیلم نداشتند اما سرگرم‌کنندگی، حس نوستالژیک و اکشن فیلم را ستودند. فیلم اعلان قرمز به کارگردانی راسون مارشال تربر (Rawson Marshall Thurber) است.

فیلم اعلان قرمز، سومین فیلم با همکاری این کارگردان و دوئین جانسون (Dwayne Johnson) بوده است. این دو قبلا در فیلم هوش مرکزی (Central Intelligence) و آسمان‌خراش (Skyscraper) با یکدیگر همکاری کرده بودند. علاوه بر دوئین جانسون، از دیگر بازیگران اصلی فیلم اعلان قرمز می‌توان به رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و گل گدوت (Gal Gadot) اشاره کرد.

کریس دیامانتوپولوس (Chris Diamantopoulos) و ریتو آریا (Ritu Arya) از جمله دیگر بازیگران این فیلم هستند. فیلم اعلان قرمز، در تاریخ ۵ نوامبر سال ۲۰۲۱ میلادی روی پرده سینماهای منتخب به اکران در آمده است. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۲ نوامبر بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

فیلم red notice

در فیلم اعلان قرمز، دوئین جانسون نقش یک مامور اف‌بی‌آی به نام جان هارتلی را بازی می‌کند. گل گدوت در نقش تحت تعقیب‌ترین دزد آثار هنری در جهان به نام سارا بلک ملقب به بیشاپ و رایان رینولدز در نقش نولان بوث، دومین دزد آثار هنری در فهرست تحت تعقیب‌ترین دزدان، در این فیلم حضور دارند. بیشاپ قرار است تا یک اثر هنری بسیار ارزشمند را بدزد و نولان بوث قرار است به جان هارتلی در دستگیری او کمک کند.

بنابر گزارش‌ها، فیلم اعلان قرمز، پر هزینه‌ترین فیلمی بوده که کمپانی نتفلیکس تاکنون تولید کرده است. از ۸۸ نقد منتشر شده برای فیلم اعلان قرمز، این فیلم امتیاز ۴۰ درصد را در وب سایت راتن تومیتوز بدست آورده است. این فیلم در وب سایت متاکریتیک، امتیاز ۳۶ را بدست آورده است. این امتیاز بر اساس ۳۳ نقد منتشر شده برای این فیلم بوده است که ۱ نقد مثبت، ۲۱ نقد متوسط و ۹ نقد منفی بوده است.

در ادامه، نظر برخی از منتقدان برجسته جهان در مورد فیلم اعلان قرمز قرار گرفته است.

فیلم red notice

«۷۰/۱۰۰ Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

مطمئنا کارگردان مارشال تربر به خوبی می‌داند که چطور مبارزه‌های خشن و به خوبی انجام شده را در این فیلم به نمایش بگذارد. این کارگردان همچنین توانسته تا به خوبی صحنه‌های تعقیب و گریز و اکشن را به تصویر بکشد.

«۶۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»

فیلم اعلان قرمز، اثری پر از ستاره از کمپانی نتفلیکس به شمار می‌رود. این فیلم، یک اثر اکشن و هیجانی سریع و جذاب است که دارای کمدی دلنشینی نیز است. هر چند، این فیلم چیز زیادی برای ارائه ندارد و فقط یک اثر سرگرم‌کننده به شمار می‎‌رود. همانند دیگر فیلم‌های پر ستاره کمپانی نتفلیکس، فیلم اعلان قرمز به کارگردانی راسون مارشال تربر، به جای یک هویت منحصربه‌فرد، یک درخشندگی خوش‌نما دارد. فیلم اعلان قرمز تا حدی سرگرم‌کننده است که مطمئنا، ساخت دنباله آن را توجیه می‌کند. با این حال، این فیلم چندان ماندگار و به‌یادمانی نیست.

«۶۰/۱۰۰ Empire | منتقد: دن جولین»

با اینکه فیلم اعلان قرمز، اثری در مورد پیچش‌های داستانی، کلاهبرداری و شگفتی است، به طرز باورنکردنی‌ای، این فیلم عاری از هر گونه شگفتی و غافلگیری است. با این حال، به لطف بازیگران برجسته فیلم و دوست‌داشتنی بودن آنها در میان مخاطبان، تماشای این فیلم راحت خواهد بود.

«۵۸/۱۰۰ Entertainment Weekly | منتقد: لیا گرینبلات»

با اینکه در فیلم اعلان قرمز، صحنه‌های مبارزه بزرگی وجود دارد و تعقیب و گریزهای زیادی رخ می‌دهند اما همه اینها، به طرز تعجب‌برانگیزی بدون خون است. از همین رو، فیلم اعلان قرمز دارای داستانی سطحی است که چیز زیادی برای ارائه کردن به مخاطبان ندارد.

«۵۸/۱۰۰ IndieWire | منتقد: دیوید ارلیچ»

فیلم اعلان قرمز به جای آنکه برخی اوقات سر راست و مستقیم باشد، در پشت تقلیدهای خود پنهان می‌شود. فیلم اعلان قرمز با وجود ستاره‌های برجسته خود، داستانی در خور و شایسته ندارد.

«۵۰/۱۰۰ IGN | منتقد: تارا بنت»

فیلم اعلان قرمز، یک اثر مشتق شده است که باید هوشمندانه‌تر و جذاب‌تر از آنچه که هست، می‌بوده است. این فیلم با بازی سه ستاره سینما است که در سرتاسر جهان سفر می‌کنند و سر یکدیگر کلاه می‌گذارند.

در فیلم‌ها و ژانرهایی که بیشتر مورد پسند مخاطبان عام قرار می‌گیرند همچون ژانر اکشن، نظرات منتقدان نسبت به نظرات مخاطبان بسیار متفاوت است. نتفلیکس، سابقه درازی مدتی در ساخت چنین آثاری دارد که با اینکه توسط منتقدان به باد انتقاد گرفته شده‌اند، اما از نظر مخاطبان، آثاری جذاب و سرگرم‌کننده بودند.

در حقیقت، چندین فیلم که در فهرست پر بازدیدترین فیلم‌های نتفلیکس قرار دارند، امتیازات پایینی از منتقدان در وب سایت راتن تومیتوز بدست آوردند. از جمله این فیلم‌ها نیز می‌توان به فیلم ۶ زیرزمینی (۶ Underground) با امتیاز ۳۶ درصد و فیلم راز جنایت (Murder Mystery) با امتیاز ۴۴ درصد اشاره کرد. از همین رو، می‌توان انتظار داشت که فیلم اعلان قرمز با وجود گرفتن امتیاز پایین از منتقدان، به لطف بازیگران برجسته خود، بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و مخاطبان زیادی را جذب کند.

Mahdi_hawkعلیMEYSAMB300یوهانآرینP.morgan 𔓙

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظر منتقدان در مورد فیلم Red Notice - گیمفا
نظر منتقدان در مورد فیلم Red Notice - گیمفا
نظر منتقدان در مورد فیلم Red Notice - گیمفا
نظر منتقدان در مورد فیلم Red Notice - گیمفا
نظر منتقدان در مورد فیلم Red Notice - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • مثل اینکه کلا منتقدا با رینولدز میونه ی خوبی ندارن..
    اون از محافظ اون از فری گای اینم از این

    محمد کرامت‌ فرآرینعلییوهانP.morgan 𔓙Vampire
  • Hasan0930 گفت:

    برای اشخاص کجوآل تو سینما خوبه چون درگیر داستان نیستن و از پشت سر هم بودن صحنه های هیجانی (( بدون داستان خوب پشتش )) خوششون میاد… ولی برای هاردکورهای سینما اصلا مناسب نیست…. چون این صحنه های هیجانی بدون روایت منطقی براشون معنی نداره..

    reza_tportP.morgan 𔓙Spider-Mah04VampireMariomanShougo Makishimaیوهانآرین
  • GrandWarden گفت:

    یک درصد هم انتظار نداشتم چیزی غیر از این بشه.
    بالاخره این فیلم ها هدفشون هم دریافت نمره بالا نیست و فقط هستند که تماشا بشند. با این حال قطعی هم نمیشه گفت؛ بودند فیلم هایی که با نامردی تمام نمره بسیار پایینی گرفتن و فیلم هایی هم که تنها با توجه به قواعد کنونی حاکم بر هالیوود نمراتی گرفتن که آدم از تعجب شاخ در میاره.

    محمد کرامت‌ فرآرینعلیSpider-Mah04VampireMariomanShougo MakishimaیوهانP.morgan 𔓙
  • reza_tport گفت:

    داستان داشت ولی داستانش کلی باگ داشت که منطقی نبود
    اگه نویسندگی اینه ما هم بریم نویسنده بشیم

    محمد کرامت‌ فرآرین
  • Mahdi_hawk گفت:

    اول : نظرات داوران قشنگ چرت بود ارلیچ که میگه باید سر راست و مستقیم باشه آخه اصلا چ دلیلی داره ی فیلم ثابت باشه بهترین فیلما جریانات ش ثابت نیستن 🗿
    دوم اینکه واقعا فیلم سرگرم کننده آیه ولی نه در حدی که باهاش مغزتون اکسپلود بشه ولی سرگرم کننده اس
    سوم بازیگرا: حتی بازیگر نقش واندر وومن هم آنچنان که باید قشنگ بازی نکرده و راک هم که کلا نقش خوبی بهش ندادن یه این نقشو باید به یکی مثل ما دیمون یا کریستین بیل میدادن ،کلی بگم از نظر بازیگرا … افتضاح ، ولی رایان رینولدز اگه یه نقطه مثبت داشته باشه فیلم فقط رینولدز بود ژانر فیلم کمدی اکشن بنظرم کمدیش کلا بخاطر رینولدز بود ، کلا بازیگر دلنشینیه د همه نقشاش یه فانتزی خاصی داره کلا انگار یه بازیگر ساده نیست ، انگار بهش یه متنی میدن میگن هر جور که دلت میخواد بازی کن
    چهار : یکی از نقاط قوت فیلم موسیقی فیلم بود تنظیم شده بود و خیلی بجا بود ن اضافه نه کم تو جاهای کمدی یهو قطع میشد و کلا فاز جالبی داشت
    نتیجه گیری: اگه فن رینولدزی ببین ، حوصلت سر رفته ببین و فیلم به نسبت خوبی بود
    خودم از ۱۰۰ به این فیلم ۸۴ میدم

    Mahdi_hawk
نظر منتقدان در مورد فیلم Red Notice - گیمفا