ارزیابی‌های اولیه‌‌‌ی بازی Battlefield 2042 بسیار مثبت هستند
ارزیابی‌های اولیه‌‌‌ی بازی Battlefield 2042 بسیار مثبت هستند
ارزیابی‌های اولیه‌‌‌ی بازی Battlefield 2042 بسیار مثبت هستند
ارزیابی‌های اولیه‌‌‌ی بازی Battlefield 2042 بسیار مثبت هستند

ارزیابی‌های اولیه‌‌‌ی بازی Battlefield 2042 بسیار مثبت هستند

ابوالفضل مناف زاده
۱۳:۳۵ ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
بیوم

به گفته‌ی مدیر عامل شرکت الکترونیک آرتز، بازخوردها و ارزیابی‌های نسخه‌ی آزمایشی بازی Battlefield 2042 بسیار مثبت بوده‌اند.

هم اکنون مدت زمان زیادی تا انتشار نسخه‌ی جدید بازی Battlefield باقی نمانده است و علاقه‌مندان به این مجموعه به زودی می‌توانند ماجراجویی‌های خود را در سال ۲۰۴۲ دنبال کنند. همانطور که احتمالاً مطلع هستید، بازی Battlefield 2042 اخیراً با نسخه‌ی آزمایشی خود میزبان گیمرها بوده است و در این مدت حدود ۸ میلیون نفر این نسخه را تجربه کرده‌اند. با استناد به گفته‌های مدیر عامل شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، بازخوردها و ارزیابی‌های این نسخه‌ی آزمایشی بسیار مثبت بوده است.

به گفته‌ی اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، شرکت الکترونیک آرتز بازخوردهای بسیار خوبی از نسخه‌ی آزمایشی Battlefield 2042 دریافت کرده است و این موضوع را مایه‌ی خوشحالی و امیدواری خواهند. وی وارد جزئیات نشد، اما به این موضوع اشاره کرد که نسخه‌ی نهایی بازی میزبان ویژگی‌های جدید و بیشتری خواهد بود.

وی افزود:

من فکر می‌کنم که بازخوردهای نسخه‌ی آزمایشی بازی [Battlefield 2042] بسیار مثبت بوده است. بحث‌هایی در مورد عدم نوآوری ویژگی‌ها و مکانیک‌های نسخه‌ی بتا وجود دارد که البته طبیعی هستند. ما می‌توانیم از این بازخوردها در جهت ارتقای سطح نسخه‌ی نهایی بازی استفاده کنیم. لازم به ذکر است که ما از نسخه‌ی قبلی بازی برای ساخت نسخه‌ی آزمایشی استفاده کردیم، چرا که تیم ما همچنان در حال اعمال تغییرات و صیقل دادن نسخه‌ی نهایی بازی است. بنابراین، ما در مورد این بازی احساس بسیار خوبی داریم و زمانی که به تعداد گیمرهای نسخه‌ی آزمایشی نگاه می‌کنید، می‌توانید این استقبال را عالی و فوق‌العاده قلمداد کنید.

بازی Battlefield 2042، در تاریخ ۲۸ آبان سال ۱۴۰۰ ( ۱۹ نوامبر سال ۲۰۲۱) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

✎﹏ȏṃıԀmeysambردد۲ آشغال ترین بازی pcT800کاپتان استخونیRyan Bones

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ارزیابی‌های اولیه‌‌‌ی بازی Battlefield 2042 بسیار مثبت هستند
ارزیابی‌های اولیه‌‌‌ی بازی Battlefield 2042 بسیار مثبت هستند
ارزیابی‌های اولیه‌‌‌ی بازی Battlefield 2042 بسیار مثبت هستند
ارزیابی‌های اولیه‌‌‌ی بازی Battlefield 2042 بسیار مثبت هستند
ارزیابی‌های اولیه‌‌‌ی بازی Battlefield 2042 بسیار مثبت هستند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • Alucard64 گفت:

      قسمت جالبیش میدونی چیه اصن گان پلی بتل جدیده دقیقا مثل کالاف مدرن وارفره فرقش اینه مپ گندس و چندتا چیز دیگه

      mahdi_djتازه واردStar1GAME-SOLDIERshadowT800ReversepointTlou part 2 game of the century
    • Alireza گفت:

      داداش تروخدا مارو نخدون، بتل ۱ که تریلرش کلی محبوب شد (تاکید میکنم تریلرش خیلی محبوب شد) نتونست در برابر IW مقاومت کنه و شکست خورد، این که حتی کمپین هم نداره و مولتیشم عین بقیه نسخه هاش تکراریه میخواد کالافو بزنه!!😂😂😂

      shadow
      • فقط تریلرش؟ عجب. برو همین الان IW نه اصلا بلک اپس ۴ که جدیدتره ببین مولتیش اصلا کسی پیدا میشه؟؟ بعدا برو سرور های الان بتل یک رو ببین … باید یک ربع وایسی تا خالی شه جوین شی… لطفا شما مارو نخندون… اومدن نصف المان های وارزون با ww2 رو قاطی کردن شده ونگارد بعدا شما از تکراری بودن حرف میزنید؟؟؟ 🤣💔

        تازه وارد
        • Alireza گفت:

          نه پس خودش محبوب شد😂😂. شما برو ببین چند نفر کمپین IW رو بازی کردن بعد بیا مقایسه کن با بتل یک خودت میفهمی محبوبیت یعنی چی. از طرفی فروش کدوم بیشتر بود؟؟ بتل یک؟؟ یا IW؟؟ این همه میگفتن مولتی کالاف ضعیف تر بتله، همین BO4 بدون کمپین و فقط با “مولتی” بتل وی رو له کرد رفت، بتل وی حتی نتونست نصف فروش BO4 رو داشته باشه با این که BO4 به خاطر نداشتن کمپین این همه هیت خورد. دلیل محبوب شدن تریلر بتل یک و معروف شدن خودش (تاکید میکنم فقط معروف شدن خودش) به خاطر پلیرای کالاف بود که از لج اکتیویژن رفتن به کالاف دیسلایک و به بتل لایک دادن!! وگرنه خود بتل یک کمپینش که هیچی مولتیشم جز اسنایپر چیز دیگه ای نمیبینی. وقتی کالاف تکراری باشه پس ببین بتل ۲۰۴۲ چیه که از کالاف کپی کرده}. اگه خواستی معنای واقعی تکراری بودن رو بفهمی برو کمپین بتل هارو بازی کن بهت قول میدم کاملا درک میکنی تکراری بودن یعنی چی😂😂😂

          • ببخشیدا ولی فکر کنم با کسی که میگه فن های کالاف بخاطر لج اکتی رفتن به تریلر بتل یک لایک دادن برای همین معروف شد بحث کردن وقت تلف کردنه 😁🙏🏻

            قربونت برم ما با نسل هشتم گیمر نشدیم که با این چیزا خام شیم…

            پ.ن از اون روزی می‌ترسم که بخاطر اینکه حرص اکتی رو در بیارین بیشتر از ما بتل باز شید 😂😂👌🏻

            • Alireza گفت:

              وقتی جواب نداری و کم میاری😂

              نکنه من با نسل هشت گیمر شدم؟؟ نه عزیز من هنوزم که هنوزه مکس پین ۱ و ۲ رو بازی میکنم، جنگ های صلیبی و جنرال و حتی مارو فوراور ۴ رو هم بازی میکنم و خیلی هم لذت میبرم.

              “… به تریلر بتل ۱ لایک دادن” همونطور که میبینی گفتم لایک دادن نگفتم خریدن و دلیل این لایک هم فقط یه چیز بود: ناراضی بودن از تم فضایی و تکنولوژی پیشرفته. اگه از شخصیت پردازی آنتاگونیست فاکتور بگیریم کمپین IW جز بهترین کالاف های نسل ۸ حساب میشه.

              اینکه الان بتل بازا از بتل ۲۰۴۲ راضین یعنی بتل خوبه و چون بعضی کالاف بازا از ونگارد ناراضین یعنی کالاف ونگارد بده؟؟ نه عزیز، کسی که سری مدرن وارفیر و سری بلک آپس و ورد ات وارو بازی کرده باشه هر بازیی نمیتونه براش جذاب باشه و انتظارش میره بالا ولی کسی که چند ساله داره یه مولتی تکراری و یه کمپین فوق ضعیف رو بازی میکنه معلومه بازیی مثل بتل ۲۰۴۲ براش میشه شاهکار!!

  • woooooooow گفت:

    با توجه به چیزی که از گیم پلی با بتاش دیدم به نظرم از بتل وی ضعیف تره
    کلا انگار بتل فیلد نیست اینو به عنوان کسی می گم که تمام نسخه های بتل فیلد رو بازی کردم

    Aiden pearceXboss Series 5shadowReversepointwoooooooowTlou part 2 game of the century
  • ما که از خدامونه، خداکنه همینجوری که میگین باشه.

    shadowTlou part 2 game of the century
  • saman47122 گفت:

    کدوم ماست بندی میگه ماستم ترشه؟

    تازه واردAiden pearceshadowMohammad22xboxکاپتان استخونیAmirhossein80XERXESTlou part 2 game of the century
  • T800 گفت:

    مطمعنا از ونگارد بهتر میشه 😏

    تازه واردStar1GAME-SOLDIERshadowMohammad22xboxShahabT800ReversepointAmirhossein80XERXESmore
  • MR 47 گفت:

    از گذشته تا به امروز بتلفیلد و دایس همواره سعی کردن که یک دنیای فوق العاده بزرگ، عظیم و پرجزئیات از یک جنگ تمام عیار و پر از ابزارآلات نظامی رو به تصویر بکشند. به نظرم که بیشتر وقتا موفق بودن و یک مولتی پلیر فوق العاده بی نظیر و خوش ساخت تولید کردن. چرا که اگه همین الان به سرور های بتلفیلد های قدیمی تر مثل بتل سه، چهار و یک نگاه کنید حتی با وجود رها شدن کامل توسط دایس و EA همچنان پلیر های فعال و زیادی دارن که گواه حرف منه. این به نظرم در مورد بتلفیلد ۲۰۴۲ هم صدق میکنه و به نظرم یکی از بهترین استدیو های بازیسازی استدیو دایس هستش. چون بازی های بتلفیلد علاوه بر المان ها فوق العاده و جذابشون همیشه پر از جزیات ریز و درشتن به علاوه گیم پلیشون پر از احتمالات زیاد و متنوعی هستن که همین باعث میشه بتلفیلد بعد از سالها گرد کهنگی و تکراری شدنو خیلی دیرتر به خودش بگیره. کافیه فقط ویدیو های متفاوت از مولتی پلیر بتلفیلد های مختلف مثل یک، ۴ یا حتی بتای ۲۰۴۲ ببیند تا متوجه بشید چقد با خلاقیت های متفاوت و مختلف پلیرا گیم پلی بازی انعطاف پذیر و جذاب خودشو نشونتون میده. کمااینکه متوجه هستم داخل این سایت و ایران به خاطر مشکلات زیاد و متفاوتی که اکثر پلیرا دارن مثل مشکلات اینترنتی، پینگ، گرونی و هزاران مشکل دیگه نمیتونن و نتوستن طعم فوق العاده و جذابه این جنگ های تمام عیار بچشن. ولی انتظار بخش داستانی از بتلفیلد و دایس، انتظار غیر منطقی و نادرستی هستش چون تمام درون مایه و قدرت بازی های بتل همیشه توی مولتی پلیرشون نهفته. در کل امیدوارم اکثر پلیر ها داخل اینجا هم بتونن مولتی بتل رو تجربه کنند چون حس جدید، فوق العاده و نویی رو براشون به همراه داره.

    shadowMohammad22xboxAgha PouriaT800Tlou part 2 game of the centuryRyan Bones
  • من بتاش بازی کردم فوق العاده لذت بخشه
    مشکلات گرافیکی بازی هم برطرف شده
    خیلی بهش امیدوارم

    shadow‌AladarMohammad22xboxTlou part 2 game of the century
  • والا نود درصد کسایی که دیدم ( مخصوصا اونایی که خیلی قبولشون دارم) ، گفتن بتای بازی تر زده😐

    shadowMohammad22xboxTlou part 2 game of the centuryMahyarMsm
ارزیابی‌های اولیه‌‌‌ی بازی Battlefield 2042 بسیار مثبت هستند