بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی؛ تولید پول از عشق - گیمفا
بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی؛ تولید پول از عشق - گیمفا
بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی؛ تولید پول از عشق - گیمفا
بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی؛ تولید پول از عشق - گیمفا

بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی؛ تولید پول از عشق

مهدی ملکی
۰۹:۰۰ ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی؛ تولید پول از عشق - گیمفا

لانه اصلی محدودیت عمق ذهن ماست. ما در آن‌جا درباره هر چیزی از جمله درآمدزایی بذری را کاشته‌ایم که به هیچ عنوان نمی‌توان وجود آن را انکار کرد. انسان برای خود محدودیت‌هایی را تعریف می‌کند تا بال‌هایش بشکند و سلانه سلانه راه رفتن را تجربه کند.

همین انسان است که به انسانی دیگر می‌گوید تو نمی‌توانی از بازی‌های ویدیویی درآمدزایی کنی. همه را فراموش کنید. در هر کاری روشی برای درآمدزایی وجود دارد و اگر بازی کردن را کاری برای درآمدزایی تلقی نمی‌کنید، یا ذهن محدودی دارید یا جیبی پرپول. با این حال بهانه‌تان که هر کدام باشد، بهانه خوبی نیست.

بازی‌های ویدیویی با آن ظاهر دلفریبشان از زیر پلتفرم شما هر از گاهی یک چشمکی می‌زنند. اگر قصد دارید به این چشمک‌ها پاسخ دهید (که همین پیشنهاد را می‌دهیم!) مقاله پیش رو را تا داغ است بخوانید، ذهنیت خود را تغییر دهید و این بار که کنترلر یا موس را بلند می‌کنید، پولی که در آینده به جیب شما واریز خواهد شد، تصور خواهید کرد.

فروش بازی‌ها و متعلقات آن‌ها

بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی

وقتی صحبت از درآمدزایی از بازی‌های ویدیویی می‌شود اولین چیزی که به یاد می‌آوریم، فروش بازی‌های ویدیویی است. یکی از شکل‌های اصلی از اولین روزهایی که بشر توانسته خودش را بشناسد، فروش بوده است و احتمالاً تا مدت‌ها هم خواهد بود.

اما حالا این سوال مطرح می‌شود که مگر خود ناشرها و فروشگاه‌ها بازی‌ها را نمی‌فروشند؟ بنابراین ما چطور می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟

برای فروش بازی‌ها سناریوهای بسیاری وجود دارد که یکی از آن‌ها ایجاد فروشگاه است. یعنی شما تبدیل به یکی از فروشگاه‌هایی می‌شوید که این بازی‌ها را به کاربران عرضه می‌کند.

مطالب مرتبط:

بعد از انجام این کار می‌توانید طی حالت‌های مختلفی بازی خود را به فروش برسانید اما پیش از آن که بتوانید چیزی را بفروشید، ابتدا باید آن را بخرید!

شما می‌توانید بازی‌ها را به صورت دیجیتال یا فیزیکی به فروش برسانید. از آن‌جایی که خرید آثار دیجیتال یا فیزیکی این چنینی که با قیمت ارزهای خارجی مستقیماً در ارتباط هستند و بالا و پایین می‌روند، اگر هوشمندانه عمل کنید و تجربه خوبی را پشت سر بگذارید، همیشه قادر به سود بردن از شرایط و همچنین سود رساندن به افرادی هستید که نمی‌توانند بازی‌ها را مستقیماً تهیه کنند.

به همین شکل اگر به فکر گسترش کسب و کار و سرمایه‌گذاری بیشتر باشید، می‌توانید فروش لوازم اصلی و لوازم جانبی حوزه بازی‌های ویدیویی نظیر کنسول، کنترلر، شارژرها، آیتم‌های تزئینی و حتی ارزها و آیتم‌های درون بازی را هم شروع کنید.

انجام این فرایند آن‌قدری که تصور می‌کنید سخت نیست؛ برای مثال اکنون شبکه‌های اجتماعی این فرصت را در اختیار عموم قرار داده‌اند که از خانه‌های خود، به کل کشور خدمات‌رسانی کنند.

ارائه خدمات فنی حوزه بازی‌های ویدیویی

بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی

وقتی کنترلر را پس از یک تلاش ناموفق در یک بازی ویدیویی بالا می‌گیرید، به دیوار می‌کوبید و سپس بدون هیچ دلهره‌ای به بازی ادامه می‌دهید، یا پول پارو می‌کنید یا به قدرت تعمیرکنندگان و ارائه دهندگان خدمات بازی‌های ویدیویی باور دارید!

همه ما به هر حال با مشکلات کوچک و بزرگی در وسایل الکترونیکی روبه‌رو شده‌ایم. وقتی کیس کامپیوتر کار نکند، معمولاً کاربران بعد از این که تمام دل و روده آن را بیرون می‌ریزند، در سناریوهای زیادی متوجه می‌شوند که از اول هم باید یک تعمیرکار حرفه‌ای را در جریان قضیه می‌گذاشتند.

همین اتفاق برای گوشی‌های هوشمند، وسایل خانگی و نهایتاً پلتفرم‌های بازی هم رخ می‌دهند. اگر کنسول یا در مجموع پلتفرم بازی شما با مشکل مواجه شود، باید به یک تعمیرکار مراجعه کنید. تعویض و تعمیر قطعات سخت‌افزاری به قدری رایج است که می‌توانیم از تعمیرکاران به عنوان فرشتگانی واقعی یاد کنیم که ما را از خطر پرداخت پول‌های گزاف در امان نگه می‌دارند.

به همین خاطر است که شغل آن‌ها ارزش دارد؛ کاربران بسیار راحت‌تر می‌توانند هزینه تعمیر را در مقابل هزینه تهیه یک وسیله جدید بپذیرند و پرداخت کنند.

اگر شما هم در این زمینه تخصص دارید، تبریک می‌گوییم؛ روی گنج نشسته‌اید یا شاید هم ایستاده‌اید! اگر پیش‌تر در زمینه تعمیر گوشی، کامپیوتر، لپ تاپ و موارد این چنینی فعالیت کرده باشید، می‌توانید در مدت کوتاهی در این زمینه هم به صورت تخصصی فعالیت کنید.

همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد و با توجه به این که تعمیر این لوازم در مقایسه با لوازم سنتی‌تر، امری غیرمتداول است، می‌توانید در مدت کوتاهی، پیشرفت زیادی را پشت سر بگذارید و مشتریان زیادی را جذب کنید.

فروش ارز و آیتم‌های درون بازی‌ها

بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی

شاید جهان یک دهه پیش هیچ تصور یا حداقل تصور درستی از ارزهای دیجیتال نداشت ولی گیمرها این چنین نبودند. ما گیمرها سالیان سال است که ارزهای درون بازی‌ها را می‌شناسیم، از XP استفاده می‌کنیم، به قدرت تبادل باور داریم و تجارت، تصمیم‌گیری درباره ارزش کالاها و … را با گوشت و پوست خود درک کرده‌ایم.

بسیاری از بازی‌ها ارزهای مخصوص خود را دارند که شما می‌توانید با پیشروی یا پرداخت پول واقعی به آن‌ها دست پیدا کنید. اگر مهارت خوبی در جمع‌آوری آن‌ها دارید، نه تنها نیازی نیست که برایشان پول واقعی پرداخت کنید، بلکه می‌توانید دیگران را وادار سازید که برای آن‌ها پول پرداخت کنند!

آیتم‌های بسیار زیادی هم وجود دارند که دسترسی به آن‌ها برای همه امکان‌پذیر نیست. شما می‌توانید به شکار این آیتم‌ها بپردازید و آن‌ها را به سایر کاربران بفروشید.

اگر متوجه شوید چه تعداد زیادی از کاربران حاضرند افزون بر ارز، آیتم‌ها و …، برای حساب‌های کاربری که به سطوح بالا رسیده‌اند،‌ پول خرج کنند، مغزتان سوت می‌کشد.

در این حالت شما می‌توانید به ازای هر ساعت از تجربه بازی‌ها، درآمدزایی کنید. هر چیزی که به دست آورید، امکان فروش را دارد و هر آیتم منحصربه‌فردی که در اختیار شما قرار بگیرد، می‌تواند به معنای پولی باشد که هنوز نقد نشده است!

به تجربه کردن ادامه دهید تا زمانی که در میان کاربران تازه‌وارد، سطح شما استثنائی به نظر برسد. حالا وقت آن است که حساب خود را در قبال مبلغ مشخصی بفروشید تا لذتی مضاعف برای هر دو سمت ماجرا محقق شود.

اجاره بازی‌های ویدیویی و روش‌های اشتراکی

بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی

یکی از راه‌های تجربه ارزان‌تر بازی‌های ویدیویی اجاره کردن آن‌ها است. برای مثال بسیاری از بازی‌ها کمپین کوتاهی دارند یا حتی برخی از بازی‌های طولانی در نزد گیمرهای حرفه‌ای در مدت کوتاهی به اتمام می‌رسند.

همه این سناریوها به این معناست که شما برای تجربه یک بازی نیازی به مالکیت ابدی آن ندارید. به همین ترتیب جمع زیادی از کاربران نیز علاقه‌ای به تهیه یک بازی ندارند و تنها تا زمانی که بتوانند از آن لذت ببرند، به تجربه‌اش مشغول می‌شوند.

مطالب مرتبط:

در این حالت شما باید وارد ماجرا شوید و نیاز آن‌ها را برآورده کنید! اجاره دادن بازی‌های ویدیویی حتی در کشورهای خارجی هم می‌تواند یک راه اقتصادی برای تجربه بازی‌ها تلقی شود.

چه به صورت فیزیکی و چه به صورت دیجیتال می‌توانید یک بازی را برای مدت محدودی در اختیار کاربران خود قرار دهید. با این حال وقتی صحبت از راه دیجیتال می‌شود،‌ مزایای بیشتری هم برای بهره‌مندی هم در سمت فروشنده و هم در سمت کاربر وجود دارد.

بازی‌های دیجیتال به دلیل ماهیت مبتنی بر «حساب» همیشه امکان استفاده هم‌زمان و اشتراکی را مهیا می‌کنند. به همین طریق شما می‌توانید یک بازی را در اختیار بیش از چند نفر قرار داده، آن را اجاره دهید یا به صورت اشتراکی به فروش برسانید، بدون آن که هیچ خطری همه سمت‌های ماجرا را تهدید کند.

همانند مثالی که پیش از این یاد کردیم، برای راه‌اندازی یک کسب و کار اجاره‌محور یا اشتراکی‌محور، خانه شما بزرگ‌ترین فروشگاه جهان و اینترنت، قوی‌ترین خط توزیع دنیا است؛ چرا از آن‌ها استفاده نمی‌کنید؟

تولید محتوا حول بازی‌های ویدیویی

بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی

تاکنون درباره روش‌هایی حرف زدیم که ترکیبی از سنت و مدرنیزه بودند؛ فروش و اجاره مواردی سنتی هستند که بشر توانسته است از مزیت آن‌ها حتی در مدرن‌ترین محصولات عصر دیجیتال کمک بگیرد.

تولید محتوا چطور؟ اساساً تولید محتوا به عنوان پدیده‌ای مدرن شناخته می‌شود اما اگر به عمق آن سفر کنیم متوجه خواهیم شد که انسان‌ها به درازای قدمت خود مشغول تولید محتوا بوده‌اند.

در این مقاله ما به این مسئله نخواهیم پرداخت و به وجهی نگاه می‌کنیم که از آن سوی نمایشگر دیده می‌شود. شما می‌توانید بازی‌های ویدیویی را یکی از بزرگ‌ترین ابزارهای حال حاضر بشر برای سرگرم ساختن خودش تلقی کنید.

این ابزار از روش‌های گوناگونی این مهم را انجام می‌دهد. روش اصلی آن تجربه بازی است که بین بازیکن و یا بازیکنان و محتوای درون بازی ارتباط برقرار می‌کند.

روش‌های دیگری هم در این بین به چشم می‌خورند که تحت شرایط خاصی حتی از تعداد بازیکنان مستقیم آن اثر هم فراتر می‌روند.

همین مقاله‌ای که اکنون در حال مطالعه آن هستید، شیوه‌ای از تولید محتوا است که بر بستر وب و به طریق متن و از گونه آموزش مخاطبان علاقه‌مند به این حوزه را سرگرم کرده و در این حین به آن‌ها اطلاعات مفیدی را هم منتقل می‌دهد.

نویسندگی یکی از محوری‌ترین شیوه‌های تولید محتوا است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم به درآمدزایی از بازی‌های ویدیویی مرتبط است. افزون بر نگارش مقالات این‌چنینی، سناریو تعداد زیادی از شیوه‌های مختلف تولید محتوا ابتدا به صورت متن تهیه می‌شود. یوتیوبرهای مطرح و یا برخی تولید کنندگان حوزه‌های دیگر برای برگزاری هر چه بهتر اهداف خود، آن‌ها را برنامه‌ریزی می‌کنند.

یکی دیگر از روش‌های رایج، فعالیت روی پادکست‌ها یا محتوای صوتی است. در این پادکست‌ها که می‌تواند نشستی مشترک شامل چند نفر یا حتی یک نفر باشد، موضوعات مختلفی از این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در مقابل این شیوه‌ها، تولید محتوای ویدیویی هم محبوبیت زیادی دارد. یوتیوب با ظهور خود، فرهنگ جدیدی را بنیان گذاشت تا تمام صنایع و نسل‌هایی که با معجزه اینترنت آشنا شدند، از مزایای آن استفاده کنند.

برای انجام هر یک از این کارها نیازی به هزینه چندان زیادی نیست. در حقیقت اگر راه‌اندازی فروشگاه، اجاره بازی‌ها یا به اشتراک گذاشتن آن‌ها نیازمند هزینه زیادی باشد، تولید محتوا حداقل در مراحل آغازین خرج زیادی ندارد و مطرح‌ترین تولید کنندگان محتوا از زیر صفر و با بودجه ناچیزی شروع به کار کرده‌اند.

بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی

استریم یکی دیگر از این روش‌ها است؛ انتظار نداشتید که آن را نادیده بگیریم، این‌طور نیست؟ استریم از روش‌های نسبتاً جدیدتر این حوزه برای درآمدزایی است که دست‌یابی به آن بدون افزایش سرعت اینترنت، قدرت سخت‌افزاری و در مجموع، پیشرفت در مباحث فنی قابل تصور نبود.

مطالب مرتبط:

کاربران زیادی بنا به دلایل مختلفی علاقه دارند که تجربه مستقیم بازی‌ها توسط دیگران را تماشا کنند. عده‌ای دوست دارند که مهارت‌های جدید یاد بگیرند، عده‌ای این عمل را جایگزین تماشا فیلم و سریال‌ها می‌کنند، عده دیگری برای تصمیم‌گیری مطمئن نیستند و از این طریق به بررسی ارزش خرید بازی می‌پردازند و …؛ به هر حال هدف که هر چه باشد، جامعه زیادی از سرویس‌های استریم مانند توییچ استفاده می‌کنند.

محتوای مورد نظر در تمام این دسته‌بندی‌ها می‌تواند در حوزه آموزش و راهنما، نقد و بررسی، تحلیل، مقایسه، نکات قابل توجه، رازها، تاریخچه، فان و هر چه که فکرش را بکنید تولید شده و کاربران به‌خصوصی را جذب کند.

باری دیگر می‌توانیم پیشنهاد دهیم که سخت نگیرید و از ساده‌ترین روش‌ها شروع کنید. کانال‌ها و پیج‌های اینستاگرام، تلگرام، دیسکورد، یوتیوب، وب‌سایت‌ها و بسترهای دیگر به صورت رایگان در اختیار شما هستند تا همه مراحل برای شروع درآمدزایی شما طی شده باشند.

ورزش‌های الکترونیک

بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی

این روش یکی از مبهم‌ترین پیشنهادهای موجود برای کاربران ایرانی است. اگر بتوانیم ادعا کنیم که روش‌های پیشین کم و بیش در کشور ما برای درآمدزایی از این حوزه مورد استفاده قرار می‌گیرند، در این قسمت به مشکل بر می‌خوریم و باید یک ابهام‌زدایی درست و حسابی را به سرانجام برسانیم.

گیمرهای حرفه‌ای معمولاً مدت زمان بسیار زیادی را صرف تجربه بازی‌های به‌خصوص و معین می‌کنند تا مهارتشان را در آن زمینه افزایش دهند.

با رشد این افراد، دقیقاً مانند اتفاقی که در ورزش‌های محبوب مانند فوتبال و … رخ می‌دهد، این سوال مطرح می‌شود که چرا یک رویداد تمام و کمال از این حوزه بیرون نکشیم؟ در حقیقت این سوال مدت‌ها پیش مطرح شده و پاسخ خوبی هم به آن داده شده است: بیرون می‌کشیم!

ورزش‌های الکترونیک در حوزه‌ها و ژانرهای مختلف بازی‌های ویدیویی متولد شده‌اند که گیمرهای حرفه‌ای که مهارت آن‌ها فراتر از کاربران عادی و متوسط این حوزه است، حرفی برای گفتن، پیشرفت بیشتر و در نهایت سرگرم کردن سایرین داشته باشند.

در حال حاضر متوسط گیمرهای حرفه‌ای که به صورت مستقیم در چنین رویدادهایی شرکت می‌کنند، گاهاً درآمدشان به بالای ۱۰۰ هزار دلار در سال می‌رسد و در این میان نباید جایزه‌های موجود در مسابقات،‌ افزایش اسپانسرها، امکان فعالیت روی کانال‌های تولید محتوان نظیر یوتیوب و توییچ و … را فراموش کنیم.

از آن‌جایی که ساز و کارهای بسیاری در کشور ما وجود ندارند و رعایت نمی‌شوند، دشوار است که این را یکی از روش‌های مستقیم و بدون دردسر درآمدزایی حداقل در ایران بنامیم ولی مسلماً اگر به آن علاقه داشته باشید و بی‌قید و شرط رویش زمان صرف کنید، می‌توانید بلندترین قله‌ها را در هر سرزمینی فتح کنید.

رویداد و مسابقات ورزشی مشابه گاهاً در شهرها مختلف و حتی در سطح کشوری در ایران هم برگزار می‌شوند که شاید شروعی خوبی برای پیشرفت شما باشند؛ شروعی که نشان می‌دهند شما یک مسیر طولانی اما پرفروغ برای تبدیل شدن به یک گیمر حرفه‌ای و ورزشکاری مطرح را در پیش دارید.

ساخت بازی‌های ویدیویی

بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی

اگر بازی‌های ویدیویی ساخته نشوند، نه فروشی در کار است، نه اجاره‌ای، نه تولید محتوا و همچنین نه خبری از ورزش‌های الکترونیک خواهد بود.

بازی‌های ویدیویی باید طرح‌ریزی، ساخته، پرداخته، بررسی و عرضه شوند تا به تدریج انشعاب‌های بی‌شماری از گوشه و کنار آن‌ها رشد کنند و ما نیز چنین مقاله‌ای را در وصف آن‌ها بنویسیم!

ساخت بازی‌های ویدیویی اکنون به یکی از محبوب‌ترین شاخه‌های آموزش عالی در کشورهای مختلف بدل شده است. سالانه دسته دسته گیمرها به امید ساخت بازی‌های مورد علاقه خود و غرق کردن یک جهان دیگر در این جهان خیالی، وارد رشته‌های طراحی، برنامه‌نویسی، عناصر داستانی و … می‌شوند و قسمتی از آن‌ها چنین کاری را هم انجام می‌دهند، در غیر این صورت ما اکنون این‌جا نبودیم!

بزرگ‌ترین روش‌های درآمدزایی ثانویه از طریق حوزه بازی‌های ویدیویی به لطف ساخت بازی‌هایی است که انسان‌ها و جوامع امروزی را تغییر می‌دهند.

چنین چیزی بدون رویاپردازی و تلاش‌های این قشر علاقه‌مند قابل انجام نیست. آن‌ها چطور این کار را انجام می‌دهند؟ چقدر به یافتن پاسخ این سوال علاقه دارید؟ ما درباره یک جست و جوی ساده سخن نمی‌گوییم؛ اگر تا حد دیوانه‌واری احساس می‌کنید که باید ساز و کار ساخت بازی‌های ویدیویی را یاد بگیرید و در یکی از زمینه‌های آن دست به هنرنمایی بزنید، بازی‌سازی مختص شما است.

یک بار دیگر به این جمله کلیشه‌ای می‌رسیم و باید آن را بازگو کنیم: شاید بازی‌سازی چندان چفت و بست محکمی در کشور ما نداشته باشد، اما این به معنای عدم وجودش نیست!

بازی‌های موبایل طی دهه گذشته هم‌زمان با افزایش محبوبیت گوشی‌های هوشمند و همه‌گیری آن‌ها اکنون در هر گوشه و کناری تجربه می‌شوند. حتی فراتر از حوزه موبایل، بازی‌های ایرانی زیادی توانسته‌اند نشان دهند که اگر علاقه، پشتکار و بلندپروازی در کنار یکدیگر قرار بگیرند، شرایط جلوی پای انسان زانو خواهد زد.

شما هم می‌توانید شانس خود را در این حوزه امتحان کنید و یک محصول جدید را تحویل دنیا دهید. همه فکرتان را روی این قضیه متمرکز کنید، ادامه دهید، تسلیم نشوید و نهایتاً به ما اطلاع دهید تا کمکتان کنیم!

باید اعتراف کرد که درآمدزایی از حوزه‌ای که به آن علاقه داریم، یکی از محبت‌هایی است که بشر می‌تواند آن را فارغ از هر چیز دیگری تجربه کند. حتی نیاز نیست فروش بازی شما زیاد باشد تا به درآمدزایی برسید؛ بازی شما می‌تواند به صورت رایگان عرضه شود ولی فراتر از یک بازی چند ده دلاری به سوددهی برسد.

پرداخت‌های درون برنامه‌ای اکنون یک روش باثبات و پذیرفته شده برای درآمدزایی هستند که اگر به خوبی از اهداف وجود و پیاده‌سازی آن‌ها اطلاع داشته باشید، می‌توانید هر کسی را وادار به پرداخت پولی برای اثری کنید که خریدش ۱ تومن هم هزینه نداشته است.

آموزش بازی‌های ویدیویی

بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی

درست متوجه شده‌اید؛ ما قبلاً در پیشنهادهای دیگر به صورت ضمنی به پتانسیل آموزش در تولید محتوا اشاره کرده‌ایم ولی این حوزه به قدری گسترده، کارآمد و هدفمند است که اگر یک بحث کامل را به آن اختصاص ندهیم، به مخاطب خیانت کرده‌ایم!

آموزش در همه اعصار همچون چراغی پرفروغ راه را بر دوست‌داران یک حوزه روشن کرده است. از کودکی که دوچرخه‌سواری را از پدرش یاد می‌گیرد، تا استادی که نظریه‌های فیزیک را به دانشجوها توضیح می‌دهد، «آموزش» و «آموزگار» همیشه یکی از دلایل اصلی پیشرفت بشر و تحول این موجود عجیب بوده‌اند.

اگر به قوت این چنین آموزش‌هایی نبود، حتی خواندن و نوشتن هم امری غیرممکن بود که ما تا ابد از مزایای آن بی‌بهره می‌ماندیم.

پس باید ابتکار عمل را به دست گرفت. تا زمانی که چیزی برای آموختن وجود داشته باشد، دانش آموزانی برای یادگیری آن وجود دارند و آموزگارانی هم برای یاد دادن آن.

مطالب مرتبط:

اگر احساس می‌کنید که می‌توانید در هر زمینه‌ای از بازی‌های ویدیویی آموزش و راهنمایی سایرین را به عهده بگیرید، تعلل نکنید!

آشکارترین مثال آن، آموزش ساخت بازی‌های ویدیویی است. شاید شما یک طراح زبده باشید؛ اکنون فرصت آن است که هنرمایی را به نسل جدیدی از کاربران آموزش دهید.

یا شاد هم یک برنامه‌نویس حرفه‌ای باشید که کدها درون مغز شما زندگی می‌کنند و اجرا می‌شوند. آن‌ها را در آن‌جا زندانی نکنید. اجازه بدهید که این کدها در دنیای واقعی، فراتر از پشت صحنه، جلوی چشم دانش آموزان هم اجرا شوند و آن‌ها را به مراحل بالاتر سوق دهند.

آموزش بازی‌سازی

چنین مواردی برای شما ممکن نیست؟ جای نگرانی وجود ندارد، دست به کار شوید و مواردی را آموزش دهید که عده‌ای منتظر دریافت راهنمایی درباره آن هستند. از آموزش رد کردن یک مرحله سخت در یک بازی تا راهنمای مشاهده قسمت‌های مخفی یا پایان‌های پنهان یک بازی دیگر، همه قابلیت این را دارند که عده‌ای را جذب کنند.

می‌توانید اپلیکیشن‌های رایج را مورد تمرکز قرار داده و کار با آن‌ها را آموزش دهید. اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیسکورد،‌ توییچ، یوتیوب و … هر روز ویژگی‌های جدیدی دریافت می‌کنند که ۹۰ درصد افراد به سادگی نمی‌توانند با آن‌ها اخت بگیرند.

اصلاً تولید محتوا را آموزش دهید. اگر می‌دانید که چطور باید یک متن مناسب نوشت، یک پادکست بی‌نظیر تولید کرد، یک ویدیو جذاب ساخت یا به هر شکل دیگری، بازی‌های ویدیویی را با زبانی نو به کاربرانی مشتاق توضیح داد، چرا این کار را انجام ندهید؟

سرانجام همان‌طور که گفتیم، درآمدزایی در هر حوزه‌ای که به بازی‌های ویدیویی مربتط باشد، می‌توان شما را خوشایند کند. اگر به کاری که انجام می‌دهید علاقه و ایمان دارید، تمام طول روز در حال تفریح کردن هستید و آن لحظه‌هایی که به درآمدزایی ختم می‌شوند، نتیجه دنبال کردن علاقه و باورتان است.

پس باورتان را دنبال کنید و فارغ از حرف تمام اطرافیان، سنت‌های قدیمی و خرافات را نپذیرید. شما می‌توانید به هر جایی که تصور می‌کنید برسید، حتی اگر بقیه قادر به تصور آن نباشند. پس کمربندهای خود را محکم ببندید، سفت بنشینید و ماجراجویی خود را آغاز کنید.

✎﹏ȏṃıԀ🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉THE SAINT SNAKEBlack Knightpro_gamer93DARKSIRENVisible 6-tigh manکاپتان استخونی

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی؛ تولید پول از عشق - گیمفا
بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی؛ تولید پول از عشق - گیمفا
بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی؛ تولید پول از عشق - گیمفا
بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی؛ تولید پول از عشق - گیمفا
بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی؛ تولید پول از عشق - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین روش های درآمدزایی از بازی های ویدیویی؛ تولید پول از عشق - گیمفا