شایعه: عنوانی با اقتباس از Daredevil ساخته می‌شود
شایعه: عنوانی با اقتباس از Daredevil ساخته می‌شود
شایعه: عنوانی با اقتباس از Daredevil ساخته می‌شود
شایعه: عنوانی با اقتباس از Daredevil ساخته می‌شود
شایعه: عنوانی با اقتباس از Daredevil ساخته می‌شود
شایعه: عنوانی با اقتباس از Daredevil ساخته می‌شود

شایعه: عنوانی با اقتباس از Daredevil ساخته می‌شود

معین سلیمانی
۱۱:۱۶ ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
شایعه: عنوانی با اقتباس از Daredevil ساخته می‌شود

با انتشار عناوینی همانند Marvel’s Gaurdian of The Galaxy و Avengers، طرفداران Daredevil باری دیگر به ساخت یک بازی از این شخصیت محبوب امیدوار شده‌اند.

با توجه به همکاری دو کمپانی مارول (Marvel) و اسکای دنس مدیا (Skydance Media) به نظر می‌رسد که احتمال ساخت عنوانی اقتباسی از داستان‌‌های Daredevil وجود داشته باشد. کمپانی مارول به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه‌ی سرگرمی با انتشار عناوینی همانند Marvel’s Spiderman در سه سال اخیر حضور پر رنگی در عرضه‌ی بازی‌های ویدیوئی داشته است.

عرضه‌ی عنوان Marvel’s Guardian of The Galaxy موفقیت آمیز بود و این بازی توانست رضایت منتقدین را جلب کند و تقاضا برای عناوین در دست ساخت کمپانی اینسومنیاک (Insomniac) یعنی Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine افزایش یافته است. آیا این مسائل منجر به ساخت بازی جدیدی از Daredevil خواهند شد؟

پیش از این در نسل ششم کنسول‌ها شاهد عرضه‌ی عنوانی بر اساس شخصیت Daredevil بودیم. با توجه به همکاری مارول با کمپانی اسکاس دنس مدیا برای ساخت یک اثر “روایت محور” به نظر می‌رسد که به زودی ممکن است شاهد توسعه‌ی یک بازی بر اساس ماجرا‌های Daredevil با تکنولوژی و استاندارد‌های نسل نهم باشیم.

Daredevil در چه زمانی منتشر خواهد شد؟

در حال حاضر هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا وجود ندارد و ساخته شدن عنوانی بر اساس شخصیت Daredevil تنها یک حدس است. هیچ کدام از کمپانی‌های مذکور تا به امروز تاریخی برای انتشار این پروژه‌ی معرفی نشده اعلام نکردند و به نظر می‌رسد که این بازی در اولین مراحل ساخت خود باشد.

پیش از این اعلام شده بود که بازی Marvel’s Wolverine در اولین مراحل توسعه‌ی خود قرار دارد و ممکن است تا ۲ الی ۳ سال آینده شاهد انتشار این عنوان نباشیم. چندی پیش تروی بیکر (Troy Baker) به صورت غیر مستقیم اعلام کرده بود که ممکن است در پروژه‌ای بر اساس شخصیت Daredevil مشارکت داشته باشد.

داستان بازی Daredevil در چه مورد خواهد بود؟

آخرین حضور Daredevil در دنیای سریال به سومین و آخرین فصل از سریال نتفلیکسی Daredevil برمی‌گردد، بر اساس برخی از شایعات ممکن است این شخصیت در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور پیدا کند. با توجه به این مسئله حضور دوباره‌ Daredevil در بازی اختصاصی خود می‌تواند او را باری دیگر محبوب کند.

با توجه به رویه‌ای که کمپانی Square Enix در ساخت Marvel’s Avengers و Marvel’s Gaurdian of the Galaxy در پیش گرفت، احتمالا شاهد استفاده از داستانی جدید و روایتی نو برای Daredevil خواهیم بود.

کارگردان سابق سری Uncharted یعنی ایمی هنیگ (Amy Hennig) اظهار داشت:

خلق داستانی جدید با استفاده خصوصیت‌های شخصیت‌های کمپانی مارول برای ما افتخاری بزرگ محسوب می‌شود و این همان چیزی است که شخصیت‌های مارول را خاص و دوست داشتنی می‌کند.

ویژگی‌های گیمپلی

با توجه به برخی شایعات وقایع این بازی در شهر شیکاگو و در زمان حال رخ می‌دهند در حالی که این ستینگ و شرایط با داستانی که در کمیک‌ها روایت می‌شوند متفاوت است، در دنیای کمیک‌ها Daredevil در محله‌ی هلز کیچن واقع در نیویورک فعالیت می‌کند.

شخصیت منفی این داستان Bullseye خواهد بود که به تازگی وارد دنیای جرم و جنایت شده در حالی که Daredevil چند سالی است که به عنوان یک قهرمان فعالیت دارد.

توسعه دهندگان این عنوان از سخت افزار نسل نهمی برای ساخت نقشه‌ای بزرگ بهره می‌برند و درخت مهارت این عنوان به سری Batman Arkham شباهت خواهد داشت.

آیا این بازی ارتباطی با دیگر آثار مارول خواهد داشت؟

با این که بر اساس اظهارات توسعه دهندگان این عنوان یک داستان جدید دارد، اما به نظر می‌رسد که این بازی ارتباط‌هایی با دیگر شخصیت‌ها و قهرمانان داشته باشد. همان طور که می‌دانید در بازی Marvel’s Spider-Man اشاره‌هایی به دیگر قهرمان‌ها شد و اینسومنیاک تایید کرد که دنیای این عنوان و Marvel’s Wolverine مشترک است.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا چیست؟ آیا شاهد حضور Daredevil در داستان دیگر قهرمانان خواهیم بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

علیDARKSIRENP.morgan 𔓙vitto corleonemohammad reza gamermeysambhalkerمتأثر گشتهSpider-Mah04کاپتان استخونیEllie terminatorBlack KnightMehran.Ba@alistarPlaystation x BungieHasan0930

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: عنوانی با اقتباس از Daredevil ساخته می‌شود
شایعه: عنوانی با اقتباس از Daredevil ساخته می‌شود
شایعه: عنوانی با اقتباس از Daredevil ساخته می‌شود
شایعه: عنوانی با اقتباس از Daredevil ساخته می‌شود
شایعه: عنوانی با اقتباس از Daredevil ساخته می‌شود
شایعه: عنوانی با اقتباس از Daredevil ساخته می‌شود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • big banger گفت:

    دوست دارم مثل سریالشون پانیشر هم توش باشه و بشه وسط های بازی کنترلش کنی

    علیP.morgan 𔓙mohammad reza gamerAmir(PC & PS4)متأثر گشتهSpider-Mah04RequiemAlucard64
    • بیشتر میخوره پانیشر تو بازی ولورین باشه که خشونتش و قطع اعضای بدن هم بیشتر به سبک کاری ولورین میخوره ، ولی چون ایمی هنیگ هم گفته دنبال یه بازی عامه پسند هستند و چون شخصیت دردویل برخلاف ولورین شهرت و محبوبیت بالایی نداره بعید می دانم خشونت بیش از اندازه واردش کنند تا به قول خودشون عامه پسندتر باشه . پانیشر هم که خودش ماشین کشتاره

      HitasepAlucard64
      • Spider-Mah04 گفت:

        البته دردویل و پانیشر با هم خیلی درگیری های زیادی دارن، یه بار پانیشر خیلی بد دردویل رو مجروح کرد، یه بارم دردویل بدجور پانیشر رو کتک زد و استخوناشو شکوند، اما در عین حال خیلی وقتا هم به هم دیگه کمک کردن، به نظر من اگه یه بازی از دردویل ساخته بشه، یک سری ماموریت های فرعی از پانیشر به طوری که خیلی رو داستان اصلی بازی تاثیری نذاره جالب میشه، چون به نظرم اونطوری تمرکز رو خود شخصیت مت مورداک و داستانش میاد پایین، دردویل هم خیلی اوقات خشنه، یه بار اونقدر بد کینگ پین رو کتک زد که کینگ پین دیگه اصلا نمیتونست چشماشو باز کنه!

        متأثر گشتهAlucard64
  • Alucard64 گفت:

    امیدوارم به خشن‌ترین شکل ممکن باشه

    HitasepP.morgan 𔓙متأثر گشتهSpider-Mah04Alucard64
  • یه شایعه هم هست که تو ردیت خوندم ، سونی ساخت بازی دکتر استرنج رو به رمدی سپرده و این عنوان هم انحصاری پلی استیشن است و گویا سونی طبق روال فیلم و انیمیشن اسپایدرمن می خواهد زمینه را برای ساخت مولتی ورس در دنیای بازی اسپایدرمن فراهم کند و این تنها با ورود شخصیت دکتر استرنج محقق می شود ‌‌. حالا از طرفی دیگر نمی خواد تمام فشار ساخت بازی بر اساس شخصیت های مارول رو بذاره رو دوش اینسامیناک و می خواهد شانس امتحان و شاید خرید استودیویی مثل رمدی رو امتحان کند و چند استودیو داشته باشد تا وظایف ساخت دنیای گیمینگ مارول رو برعهده بگیرند ( خود رمدی هیچ وقت عنوان پرفروشی نداشته و همین دلیل باعث شده تا الان توسط نه مایکروسافت و نه سونی خریداری بشه البته این وضعیت رو اینسامیناک تا پیش از عرضه اسپایدرمن هم داشت)

    HitasepSajad Akbعلیتی‌تاپ طلاییTlou part 2 game of the centuryمتأثر گشتهSpider-Mah04ShahabEllie terminator
  • ELECTERO گفت:

    مگه دردویل کور نیست؟ یعنی صفحه بازی کلا سیاه میشه و براساس صدا های اطراف باید بجنگیم؟ چون اگه اینجوری هم نباشه دیگه اصلا دردویل نیست.پس دقیقا چجوری می خوان بسازنش؟

    HitasepDARKSIRENمتأثر گشتهPlaystation x Bungie
    • دردویل کوره گیمر که کور نیست. شخصیت اصلی داستان همیشه خود گیمر نیست و شما هم همیشه نباید خودتو جای شخصیت اصلی بذاری، چرا که داری یک روایت رو به جلو میبری. برای همین شخصیت‌ها اسم خاص خودشون رو دارن، سینما سرگرمی و گیم سرگرمی “تعاملی” هستش.

      HitasepعلیDARKSIRENP.morgan 𔓙عشق پژوتی‌تاپ طلاییمتأثر گشتهXERXESSpider-Mah04Shahabmore
      • البته یه فرقی داره گیم با سینما
        تو سینما ما کارکتری رو تحت کنترل نداریم ولی تو گیم داریم
        یه کرکتر تحت کنترل ماست
        وقتی اون کوره و ما بتونیم بدون محدودیت ببینیم کلی به حس بازی صدمه میزنه
        فکر کن تو گیم پلی از همه چیز خبر دار باشه بعد تو کاتسین یهو بشه یه نابینای کامل!
        اگر قراره بازی ساخته بشه ما هم باید محدودیت تو استفاده از بینایی داشته باشیم

        HitasepSpider-Mah04Playstation x Bungie
        • Spider-Mah04 گفت:

          قدرتای دردویل یه جوری کار میکنه که تقریبا مثل یه آدم سالم میتونه همه چی رو ببینه، فقط به جای اینکه ببینه همه چی رو میتونه حس میکنه، مواقع ای که دردویل نیست و مت مورداکه ادای آدمای کور رو در میاره در صورتی که تقریبا از همه چیز اطرافش خبر داره

          HitasepPlaystation x Bungie
          • آره از این قضیه خبر دارم ، ولی بازم ما داریم در نقش یه کور بازی میکنیم ، اون حادثه یه سری توانایی احساس محیطی به مت مورداک داده ولی هنوز نمیشه ما آگاه کامل باشیم و کرکترمون نتونه هیچی ببینه
            مثل اینه که کرکتر تحت کنترلمون فلج باشه ولی ما باهاش مبارزه کنیم😑

            HitasepSpider-Mah04
            • Spider-Mah04 گفت:

              آره خب ولی میشه یه جورایی تو گیم پلی بازی هم درستش کرد، مثلا یه چیزی مثل حالت detective mode بتمن یا حس عنکبوتی اسپایدرمن رو در نظر بگیر بعد تو خود مبارزات بازی اون شکلی بشه، مثل طراحی های مارکو چکتو تو کمیک های دردویل که چطوری از دید خود مت نشون میداد دنیارو، فقط بخش های معمایی اون شکلی نباشه مثلا توی مبارزات و بخش های پلتفرمینگ اون شکلی ببینیم محیطارو ، به نظرم اونطوری حس و حال دردویل رو قشنگ به آدم منتقل میکنه

              Hitasep
        • خیلی چیزا به تجربه آسیب وارد میکنه، ولی مبحثی به نام اکسسیبیلیتی وجود داره. ایده های زیادی برای گیم های مختلف به وجود میاد که میتونه تجربه واقعی تری رقم بزنه ولی راحتی تجربه مهم تره.

          HitasepDARKSIREN
          • بله راحتی تجربه مهمه ، ولی این راحتی نباید به کیفیت تجربه ضربه بزن
            همین راحتی تجربست که کلایمینگ اساسین های جدید رو برای مثال لوث کرده

            Hitasep
            • این که دردویل کنترل کنیم ولی صفحه سیاه نباشه هیچ ضربه‌ شدیدی به تجربه وارد نمیکنه راه های خلاقانه‌ای هم وجود داره که از کور بودنش مکانیک های جدید روایی یا ساختاری خلق کرد. بعضی وقتا باید از یک سری غوطه‌وری هم سر باز زد به نفع موارد دیگه. اکسسبیلیتی ac هم ربطی به این موضوع نداره، اینجا امکان اعمال این موضوع اصلا وجود نداره. یا باید صرف نظر کنن از بازی یا باید کاری که گفتم انجام بدن. نمیشه که بازی با صفحه سیاه ساخت. به نظر من به راحتی میتونن دردویل خوب تولید کنن، گیمر فقط نقش شخص سوم رو داره.

              HitasepDARKSIRENSpider-Mah04
  • AmirAgha گفت:

    خیلی دوست دارم استودیو اسکای دنس این بازی رو بسازه!
    چون بازی های اینسامنیاک گیمز هیچ وقت اونقدر خشن نیستن!
    و این خیلی بده!
    مثلا همین بازی ولورین من شک دارم که قطع عضو داشته باشیم توش!
    امیدوارم که باشه! ولی فک نکنم
    آخه تا الان همه بازی های اینسامنیاک گیمز همش بازی های شادی بودن!
    مثل اسپایدرمن|رچت و کلنک|سانست|…
    به خاطر این میگم کلا بازی هاشون زیاد دارک نیست
    امیدوارم این استودیو اسکای دنس این بازی رو دارک بسازه!
    تا پانیشر رو هم به این استودیو بدن!
    دوستان خبری از ولورین شماها نشنیدین؟؟
    سیستم قطع عضو داره یا ن؟
    من که فکر نمیکنم راستش

    HitasepDARKSIRENaliboostaniSolid snake foreverمتأثر گشتهAlucard64Black KnightPlaystation x Bungie
  • دردویل یه مواقعی حتی از بتمن هم خشن تره
    امیدوارم این بازی هم (اگه فقط شایعه نباشه) پر از صحنه های خشن و خونین باشه
    و همچنین امیدوارم که شخصیت دردویل رو مثل سریال در بیارن (یعنی یه انسان نرمال، نه یه چیزی مثل بتمن یا سوپرمن که مشابهش رو تو زندگی روزمره نمی‌بینی)

    HitasepSpider-Mah04Black Knight
  • Hitasep گفت:

    میگن اون آی‌پی جدیدی که کوالیکیشن روش کار میکنه همینه

شایعه: عنوانی با اقتباس از Daredevil ساخته می‌شود