بهترین عناوین بتل رویال در سال 2021 کدام بازی‌ها هستند؟
بهترین عناوین بتل رویال در سال 2021 کدام بازی‌ها هستند؟
بهترین عناوین بتل رویال در سال 2021 کدام بازی‌ها هستند؟
بهترین عناوین بتل رویال در سال 2021 کدام بازی‌ها هستند؟

بهترین عناوین بتل رویال در سال ۲۰۲۱ کدام بازی‌ها هستند؟

ابوالفضل مناف زاده
۰۹:۰۲ ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
بهترین عناوین بتل رویال در سال 2021 کدام بازی‌ها هستند؟

امروزه عناوین با کیفیت متعددی در سبک بتل رویال در دسترس قرار دارد و در این مقاله قصد داریم تا بهترین عناوین بتل رویال در سال ۲۰۲۱ را به گیمرها معرفی کنیم.

پس از گذشت چند سال از فراگیر شدن بازی‌های بتل رویال در صنعت بازی‌های ویدیویی، همچنان و در سال ۲۰۲۱ این سبک از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و توسعه‌دهندگان بازی‌های مختلف نیز همواره نگاه ویژه‌ای به ساخت عناوین جدید بتل رویال دارند. با این حال، همه‌ی بازی‌های بتل رویال کیفیت بالایی ندارند و برخی از آن‌ها گاهاً به دلیل ضعف‌ها و کمبودهای خود به سرعت به دست فراموشی سپرده می‌شوند.

در مجموع، ما در این مقاله قصد داریم تا شش بازی بتل رویال با کیفیت که هم اکنون و در سال ۲۰۲۱ میلادی از مخاطبین بسیار فراوانی برخوردار هستند را فهرست کنیم. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

۶. Vampire: The Masquerade – Bloodhunt

بهترین عناوین بتل رویال در سال 2021 کدام بازی‌ها هستند؟
پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵

بازی Bloodhunt یک عنوان بتل رویال رایگان است که وقایع آن در جهان بازیِ Vampire: The Masquerade رخ می‌دهد. همانطور که از نام این بازی پیداست، گیمرها در این عنوان باید کنترل یک خون‌آشام که از قدرت‌های ماوراء طبیعه بهره‌مند است را در دست گرفته و به از بین بردن دشمنان خود بپردازند.

شخصیت اصلی این بازی می‌تواند از مکیدن خون NPCهای درمانده برای تقویت توانایی‌های خود استفاده کرده و سپس آن‌ها را به عنوان یکی از همراهان خود به سراغ دشمنانش بفرستد. همچنین، وجود المان‌های مخفی کاری و قابلیت انتخاب یکی از شش شخصیت قابل بازی و در دسترس قرار گرفتن تعداد فراوانی از اسلحه‌های گرم در Bloodhunt، این بازی را به یکی از بهترین عناوین بتل رویالی تبدیل می‌کند که در سال ۲۰۲۱ می‌توانید تجربه کنید.

۵: PUBG

بهترین عناوین بتل رویال در سال 2021 کدام بازی‌ها هستند؟
پلتفرم‌ها: گوشی‌های هوشمند، پلی استیشن، ایکس باکس، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ

با در نظر گرفتن استانداردهای امروزی سبک بتل رویال، بازی PUBG از بسیاری جهات یک قدم عقب‌تر از سایر بازی‌های بتل رویال محبوب قرار دارد. در واقع، مبارزات این بازی فوق‌العاده کند و گاهی بد به نظر می‌رسند و نقشه‌ها و حالت‌های PUBG نیز نسبت به رتبه‌های برتر تعداد کمی دارند. با این وجود، نمی‌توان انکار کرد که بازی PUBG یکی از تاثیرگذارترین عناوین تاریخ سبک بتل رویال است.

امروزه رقبای این بازی بسیار بیشتر و قدرتمندتر از رقبای آن در زمان عرضه‌اش یعنی سال ۲۰۱۷ هستند، اما این بدان معنا نیست که تجربه‌ی بازی PUBG در این مقطع زمانی خالی از لطف است. برخلاف سایر بتل رویال‌های محبوب، همچنان گان‌فایت است که هسته‌ی اصلی این بازی را تشکیل می‌دهد و این موضوع را می‌توان یکی از دلایل محبوبیت PUBG قلمداد کرد.

در حقیقت، گیمرها برای حرفه‌ای شدن در این بازی باید تسلط کافی روی الگوهای تیراندازی نظیر افت تیر داشته باشند. در نهایت، برنده‌شدن در بازی PUBG هرگز کار آسانی نیست، اما تلاش برای حرفه‌ای شدن در این بازی می‌تواند لذت بخش باشد.

۴: Naraka: Bladepoint

بهترین عناوین بتل رویال در سال 2021 کدام بازی‌ها هستند؟
پلتفرم‌ها: پلی استیشن ۵، رایانه‌های شخصی

بازی Naraka: Bladepoint یکی از برترین بازی‌های بتل رویال قلمداد می‌شود که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. این بازی با نوآوری‌های خود در سبک بتل رویال خبرساز شد و توانست تا نظر مثبت جمع کثیری از گیمرهای علاقه‌مند به این سبک را جلب کند.

برخلاف سایر عناوین مبتنی بر حضور ۶۰ گیمر در یک آرنا، این بازی تاکید زیادی در اکشن مستقیم و پرآشوب دارد. در واقع، سراسر گیم‌پلی این بازی مملو از درگیری و هیجان است و انواع و اقسام اسلحه‌های سرد و گرم و جادوها نیز برای انجام مبارزات در اختیار گیمرهای Naraka: Bladepoint قرار دارد.

۳: Fortnite

بهترین عناوین بتل رویال در سال 2021 کدام بازی‌ها هستند؟
پلتفرم‌ها: ایکس باکس، پلی استیشن، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ، گوشی‌های هوشمند

بازی فورتنایت (Fortnite) همچنان و پس از گذشت چند سال از عرضه‌اش به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های بتل رویال تلقی می‌شود. هسته‌ی اصلی این بازی مبتنی بر ساخت و ساز بوده و دوربین سوم شخص آن با سبک شوتر آمیخته شده است تا بتواند نظر طیف وسیعی از علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی را به خود جلب کند.

همچنین، عمق بالای گیم‌پلی این بازی نیز دیگر دلیل اصلی محبوبیت Fortnite است و تسلط کامل بر آن مدت زمانی نسبتاً طولانی را طلب می‌کند. علاوه بر این، به‌روزرسانی‌های متعدد، نقشه‌های همواره در حال تکامل و تحول، اضافه شدن شخصیت‌های مختلف، حالت‌های متعدد و موارد بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند تا ارزش تجربه‌ی این بازی بیشتر شود.

۲: Warzone

بتل رویال
پلتفرم‌ها: ایکس باکس، پلی استیشن، رایانه‌های شخصی

عناوین مجموعه‌ی Call of Duty معمولاً به دلیل اکشن‌های سریع و بخش چند نفره‌ی مهیجشان شناخته می‌شوند و همواره قتل عام دشمنان در این بازی‌ها لذت فراوانی دارد. با این حال، بازی Warzone به عنوان یک بازی بتل رویالِ ساخته شده از این فرمول برنده عرضه شد و طبق پیش‌بینی‌ها توانست تا در کمترین زمان ممکن به محبوبیت باورنکردنی‌ای دست پیدا کند. شرکت اکتیویژن (Activision) نیز همواره نگاه ویژه‌ای روی این بازی دارد و مزایای خاصی از جمله حضور تعداد بسیار بالای گیمرها به صورت همزمان در یک نقشه و انتشار به‌روزرسانی‌های متعدد باعث شده‌اند تا همچنان Warzone را به عنوان یکی از بهترین عناوین بتل رویال بشناسیم.

علاوه بر این، نوآوری‌ها و ویژگی‌های خاص گیم‌پلی این بازی از جمله Gulag و حالت‌های متنوع آن از جمله مواردی هستند که Warzone را از سایر رقبا متمایز می‌کنند. لازم به ذکر است که با انتشار بازی Call of Duty: Vanguard در روزهای آتی، فصل‌بندی این بازی نیز آغاز شده و شاهد تغییر نقشه‌ی این بازی به جزیره‌ای به نام Caldera خواهیم بود.

۱: Apex Legends

بهترین عناوین بتل رویال در سال 2021 کدام بازی‌ها هستند؟
پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن، ایکس باکس

بازی Apex Legends به لطف گیم‌پلی روان، شخصیت‌های متعدد و منحصر به فرد، اسلحه‌های متنوع و ویژگی‌های خاص گیم‌پلی خود به سادگی می‌تواند جایگاه خود را در رتبه‌ی اول فهرست بهترین عناوین بتل رویال در سال ۲۰۲۱ تثبیت کند. علاوه بر موارد ذکر شده، محیط‌های بازی نیز با وسواس و زیبایی تمام به صورت کاملاً منحصر به فرد طراحی شده‌اند و این موضوع بازی Apex Legends را از سایر عناوین بتل رویال متمایز می‌کند.


به جز عناوین فوق، می‌توان بازی‌هایی نظیر Fall Guys یا Tetris 99 را به عنوان بازی‌های بتل رویالی که همچنان می‌توان از تجربه‌ی آن‌ها لذت فراوانی برد قلمداد کرد که بیش از عناوین ذکر شده روی جنبه‌ی سرگرمی تمرکز دارند.

به نظر شما جای کدام عناوین در این فهرست خالی است؟

AlirezaMR.Aمحمد کرامت‌ فرmeysambSniper13T800DARKSIRENاوسعلیCommander jensen𝐆𝐞𝐫𝐚𝐥𝐭

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین عناوین بتل رویال در سال 2021 کدام بازی‌ها هستند؟
بهترین عناوین بتل رویال در سال 2021 کدام بازی‌ها هستند؟
بهترین عناوین بتل رویال در سال 2021 کدام بازی‌ها هستند؟
بهترین عناوین بتل رویال در سال 2021 کدام بازی‌ها هستند؟
بهترین عناوین بتل رویال در سال 2021 کدام بازی‌ها هستند؟

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Star1 گفت:

    متاسفانه عرضه عناوین بتل رویال خیلی کاهش پیدا کرد تو سال ۲۰۲۱ و اکثر سازنده ها به این سبک بی توجهی میکنن، امیدوارم ۲۰۲۲ بازیای ببیشتری عرضه بشه و عناوین فعلی بی رقیب نمونن

    mahdi_djshadowexampleSackboyurtor morganShahabیوهانAlirezaLeonkhan2000more
    • adams-khersi گفت:

      بخاطره اینه که رقابت با رقیب های حال حاضر خیلی سطح عه که همشون تو سطح خودشون بهترین رو دارن اراعه میدن و کسی وارد شه احتمالا شکست میخوره مثل یوبیسافت که شکست بزرگی خورد بتل رویال اش با اینکه نو آوری عه خوبی داشت

  • سلام
    تشکر برای پست
    سبک بتل رویال که یه جورایی استارتش با pubg بود باعث دگرگونی صنعت گیم شده از طرفی باعث بهتر شدنش چونکه یه سبک بسیار سرگرم کننده هستش و تعداد بسیار زیادی از گیمر ها فقط برای این سبک بازی به صنعت گیم روی اوردن و از طرفی هم باعث (از نظر خودم) بدتر شدنش شده چون باعث شد تعداد بازی های داستانی بسیار کمتر بشه یا بخش داستانی ضعیفی داشته باشن بازی هایی که هروقت به پایانشون میرسیدیم تا مدت ها ذهنمون رو درگیر خودشون میکردن یه مثال از عناوین داخل پست call of duty modern warfare 2
    تنها بازی بتل رویالی الان بازی میکنم call of duty mobile هستش 🙂 تصمیم هم ندارم از بازی های لیست هیچکدوم رو بازی کنم (احتمالا سراغ warzone برم)

    𝐆𝐞𝐫𝐚𝐥𝐭shadowیوهانXERXES
  • من خودم کالاف فعلا پلی میدم
    یه زمان پاپجی بازی میکردم میگفتم رو دستش نیست
    وقتی وارزون که پلی دادم اصلا پاپجی رو فراموش کردم
    شاید بتلفیلد ۲۰۴۲ رو بخرم گیم پلیش خیلی خوب بود ولی به نظرم چند ماه دیگه بهتره هم ارزون تره هم مشکلات فنی نداره

    urtor morganیوهان
  • نyasi گفت:

    به نظرم وارزون رو باید با پابجی عوض کرد .
    گان پلی هاشون هردو عالیه .
    وارزون سریعه و پابجی کند .
    نقشه های پابجی از دو نقشه وارزون بیشتره .
    چیتر که هردوشون مشکل دارن .
    گرافیکی هر دوشون عالین .
    صداگذاری وارزون گند ترین صداگذاری ادواره مخصوصا تو ریبرث .

    shadowArnoCommander jensenLone Bat
  • jack گفت:

    واقعا apex یه لول از تمام بتل رویالا بالاتره من خودم به شخصه ازین سبک بدم میاد ولی گان پلی این بازی اونقدر عالیه که روزی دو ساعت بازیش میکنم
    البته از سازندگان مدرنوارفیر و تیتان فال انتظاری غیر از این هم نمیشد داشت

    shadowEnnenraCommander jensen
  • امیدوار بودم که در رتبه اول شاهد بازی Call of duty warzone باشیم نه Apex Legends

    adams-khersishadowexampleEnnenraCommander jensen
  • NicK گفت:

    از بین همه اینا ب شخصه با فورتنایت از همه بیشتر حال میکنم،لذتی ک تو بیلد فورتنایت هس ت هیچی دیگه نیست🙂

    shadowEnnenra
      • Amin1216 گفت:

        اگه بازی کنی و بدونی اصول بازیش چیه. دیگه نمیگی جوکه. این تنها نظر من نیست نظر خیلی هاست تو صفحه رسمی بازی تو استیم. دوروبره ۱۵۰۰ ساعت بازی کردم فوق العادست

        NicK
        • NicK گفت:

          داداش من بازیش کردم اتفاقا و به جرات میتونم بگم با یه بازی بتل رویال خیلی خیلی رو به پایین طرف هستیم که پشتیبانی ازش هم صفره،سیستم ایم از اونم بدتره کنترل هاش هم همشون باهم روی دسته نمیشه اجرا کرد،گرافیکش اومدن از رو فورتنایت اسکی برن که همونم نتونستن یچیز جالب در بیاد ،گیم مود هم که فقط بتل رویال داره خلاصه یه اسپین اف بیکیفیت از paladins
          از هیچ جهت حتی تو ۲۰۰ بازی برتر رایگان هم جا نمیگیره
          تو بتل رویال های (باکیفیت) کنسولی و pc هم رتبش دورقمی هم نمیشه

          • Amin1216 گفت:

            من که خیلی راضی ام از این بازی. و اگه نظر سنجی بکنن من مطمئنا realm royale رو انتخاب میکنم. در مورد پشتیبانی احتمالا دوباره میخوان براش آپدیت بدن. با اینکه همینجوریش هم جز چنتا باک نیازی به آپدیت نداره.
            در مورد اسکی رفتن از فورتنایت بگم که این دوتا بازی زمین تا زیرزمین با هم فرق دارن تنها مورد مشترکشون همین بتل رویال بودنشونه و یه مورد دیگه.
            نمیدونم از چه نظر میگی بی کیفیت ولی گرافیکش یه سبک خاص هست و قابل مقایسه با بازی هایی مثل وارزون و ایپکس و pubg نیست
            در مورد کنسول بگم که اون لذت و راحتی که تو ماوس کیبورد هست به هیچ وجه تو کنترلر نیست
            realm royale بازی هست که وقتی عرضه شد در مدت چند روز تونست چند میلیون پلیر جمع کنه
            ولی قبول دارم که ورژن های قدیمی بازی اصلا خوب نبود ولی الان با آپدیت های جدید تبدیل به بازی فوق العاده ای شده
            فقط شما تو یوتوب کانال Lonnieyo رو چک کن
            این بازی از نظر من اولین رتبه رو میگیره تو جمع بازی های بتل رویال

  • از لحاظ فنی PUBG بهترین هست و از لحاظ هیجان WARZONE بهترین هست.

    shadowEnnenra
  • hamidgrio گفت:

    کاملا با رتبه بندی عناوین موافقم و به نظرم apex واقعا قوی کار شده. شخصیت های بسیار عالی گیم پلی و گرافیک عالی درکل همه چیز تو این بازی خوب کار شده

    shadowEnnenra
  • Sackboy گفت:

    یک تناقض خاصی تو این تیتر وجود داره! 😁

  • adams-khersi گفت:

    بله کاملا موافقم ایپکس لجند کاری با ما کرده من عه عاشق شوتر هیچ شوتره دیگه ای بهش نچسبه، کالاف که هرساله نسخه هاشو می‌گرفتم آخریش شد ورلد وار ۲، بتلفیلد که عاشقش بودم کلی تایم هم تو مولتی هم تو بتل رویال بتلفیلد وی گذاشتم ولی وقتی وارد ایپکس شدم دیگه هیچ کدوم برام جذاب نیستن و هر روز تقریبا ۲ ۳ ساعت ایپکس و کنارش ۲ ۳ ساعت ام یه بازی تک نفره میزنم که قشنگ خماری عه بدنم رو از بین ببرم

    هادی صفائی
  • Ghahreman گفت:

    سلام من نظرم این هیویی کلی دیس لایک ندیدا من نظرم این جای وارزون باید با ایپکس عوض می شد اون ایپکسو با اون همه اینیمیشن و انیمه ای که داره خیلی شبیه پابجی با سبک فورتنایت هست رو گذاشتید اول به نظر شخصی من وارزون باید اول بود

    هادی صفائی
بهترین عناوین بتل رویال در سال 2021 کدام بازی‌ها هستند؟