برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته اول آبان ۱۴۰۰
برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته اول آبان ۱۴۰۰
برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته اول آبان ۱۴۰۰
برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته اول آبان ۱۴۰۰

برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته اول آبان ۱۴۰۰

احمد آریا
۲۰:۰۰ ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته اول آبان 1400

فصل جدید دکتر هو، چند فیلم ترسناک و یک انیمه، از جمله آثاری هستند که این هفته منتشر شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

در اولین هفته از ماه آبان، شاهد انتشار چندین فیلم و سریال جدید هستیم که در این مطلب قصد داریم به برخی از مهم‌ترین موارد در بین آن‌ها اشاره کنیم تا بدانید این هفته چه فیلم‌ها و سریال‌های جدیدی را می‌توانید دانلود و مشاهده کنید.

ارتش دزدان

فیلم ارتش دزدان army of thieves

کارگردان: ماتیاس شوایگهوفر
بازیگران: ماتیاس شوایگهوفر – ناتالی امانوئل
ژانر: اکشن – کمدی
داستان: شش سال قبل از وقایع فیلم ارتش مردگان و در اوایل دوران به وجود آمدن زامبی‌ها، دیتر توسط یک زن مرموز استخدام می‌شود تا در کنار یک تیم، چند سرقت بزرگ را در سرتاسر اروپا انجام دهند.

ماتیاس شوایگهوفر (Matthias Schweighöfer) که در فیلم ارتش مردگان (Army of the Dead) در نقش دیتر بازی کرده بود، در فیلم ارتش دزدان (Army of Thieves) نیز که پیش‌درآمدی بر آن فیلم است، نه تنها مجددا در نقش دیتر بازی کرده است که خود وظیفه کارگردانی اثر را نیز عهده دار بوده است.

به غیر از شوایگهوفر، ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel)؛ بازیگر سریال بازی تاج‌و‌تخت (Game of Thrones) و مجموعه سریع و خشمگین (Fast & Furious) نیز، در این فیلم به هنرنمایی پرداخته است.

فیلم ارتش دزدان، در روز جمعه و از طریق شبکه استریم نتفلیکس منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند هم اکنون این فیلم را با کیفیت عالی دانلود کرده و تماشا کنند.


دیشب در سوهو

فیلم دیشب در سوهو last night in soho

کارگردان: ادگار رایت
بازیگران: توماسین مک‌کنزی – آنیا تیلور-جوی – مت اسمیت
ژانر: درام – ترسناک
داستان: این فیلم درباره یک طراح مد جوان و آینده‌دار است که به دلایلی نامشخص، در زمان سفر کرده و به دهه ۶۰ میلادی می‌رود و در آن‌جا با یک خواننده جوان آشنا می‌شود. با این حال، وی خیلی زود با اتفاقات ناخوشایندی رو به رو می‌شود.

ساخته جدید ادگار رایت (Edgar Wright)؛ کارگردان موفق فیلم‌هایی چون بیبی راننده (Baby Driver) و شان می‌میرد (Shaun of the Dead)، این هفته منتشر شده است.

این فیلم که دیشب در سوهو (Last Night in Soho) نام دارد، نخستین اثر این کارگردان کار بلد است که شخصیت نخست آن، یک شخصیت زن است.

در این فیلم، بازیگران جوانی چون توماسین مک‌کنزی (Thomasin McKenzie)؛ بازیگر فیلم جوجو خرگوشه (Jojo Rabbit) و آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy)؛ بازیگر سریال گامبی وزیر (The Queen’s Gambit)، به هنرنمایی پرداخته‌اند.

جالب آن‌که مک کنزی آنقدر به بازی در این فیلم علاقه داشت که برای بازی در آن، قید همبازی شدن با تام کروز (Tom Cruise) در فیلم مورد انتظار تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) را زد!


فعالیت فراطبیعی: نزدیک‌ترین خویشاوند

فیلم نزدیک‌ترین خویشاوند next of kin

کارگردان: ویلیام اوبنک
بازیگران: Emily Bader
ژانر: وحشت
داستان: این فیلم، داستان تلاش یک دختر جوان برای فهمیدن سرگذشت مادرش را نشان می‌دهد که سال‌ها پیش ناپدید شده است. اما در این بین، وی متوجه رازی وحشتناک درباره گذشته مادرش می‌شود.

فیلم نزدیک‌ترین خویشاوند (Next of Kin)؛ هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ترسناک فعالیت فراطبیعی (Paranormal Activity) است و این مجموعه با این فیلم، ریبوت شده و از اول ساخته خواهد شد.

این فیلم در سینماها منتشر نمی‌شود و از طریق پارامونت پلاس منتشر شده است و علاقه‌مندان به ژانر وحشت، می‌توانند آن را با کیفیت مناسب دانلود کرده و به تماشای آن بنشینند.


انتلرز

فیلم انتلرز antlers

کارگردان: اسکات کوپر
بازیگران: کری راسل – جسی پلمونس – گراهام گرین
ژانر: ترسناک – درام
داستان: این فیلم، داستان یک معلم مدرسه و برادرش که کلانتر شهر است را نشان می‌دهد که نگران یکی از دانش آموزان خود می‌شود که با یک موجود فراطبیعی در ارتباط است.

اسکات کوپر (Scott Cooper)؛ بازیگر و کارگردان آمریکایی، پس از ۴ سال مجددا پشت دوربین رفته است و این بار با کارگردانی یک فیلم ترسناک، به سینما بازگشته است. آخرین ساخته کوپر، فیلم موفق متخاصمان (Hostiles) بود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود.

کری راسل (Keri Russell)؛ بازیگر سریال آمریکایی‌ها (The Americans) و جسی پلمونس (Jesse Plemons) که به زودی وی را در فیلم پرستاره قاتل‌های فلاور مون (Killers of the Flower Moon) خواهیم دید، در نقش خواهر و برادر در این فیلم به هنرنمایی پرداخته‌اند.

جالب آن‌که پلمونس در حالی در فیلم انتلرز (Antlers) در نقش یک کلانتر بازی کرده است که پیش از این و در کارنامه نه چندان طولانی خود، در دو فیلم دیگر نیز در نقش یک کلانتر بازی کرده بود.


آکادمی قهرمان من: ماموریت قهرمانان دنیا

انیمه آکادمی قهرمان من ماموریت قهرمانان دنیا my hero academia world heroes' Mission)

کارگردان: کنجی ناگازاکی
ژانر: اکشن – ماجراجویی
داستان: این انیمه، داستان تلاش برخی از برترین ابرقهرمانان ژاپن را نشان می‌دهد که تلاش می‌کنند تا مغز متفکری که پشت یک حمله شیمیایی بوده است را، پیدا کنند.

انیمه آکادمی قهرمان من: ماموریت قهرمانان دنیا (My Hero Academia: World Heroes’ Mission) ساخته کنجی ناگازاکی (Kenji Nagasaki) نیز، آخرین فیلمی است که در این لیست به آن اشاره خواهیم کرد.

این انیمیشن که از روز جمعه اکران خود را آغاز کرده است و یک انیمه ابرقهرمانی است، براساس یک مجموعه مانگا ژاپنی با همین نام ساخته شده است و به دو زبان ژاپنی و انگلیسی، منتشر می‌شود.


دکتر هو

سریال دکتر هو doctor who

بازیگران: جودی ویتاکر – جیکوب اندرسون – جان بیشاپ
ژانر: علمی – تخیلی – ماجراجویی
داستان: دکتر هو در این فصل جدید و کوتاه و در کنار تیم خود، مجددا به ماجراجویی در زمان‌ها و مکان‌های مختلف خواهد پرداخت.

سریال دکتر هو (Doctor Who)، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های دنیا می‌باشد که البته در طی دو فصل اخیر، دچار افت عجیبی شده است و سازندگان آن امیدوارند در سیزدهمین فصل از آن، مجددا خاطرات خوب گذشته را برای علاقه‌مندان تداعی کنند.

جودی ویتاکر (Jodie Whittaker) که برای سومین و آخرین بار در نقش دکتر هو بازی کرده است نیز، امیدوار است در پایان این فصل که برای نخستین بار دارای یک داستان یک‌پارچه است، با سربلندی، از این سریال کنار رود.

احتمالا برای شما جالب باشد بدانید که مت اسمیت (Matt Smith) که این هفته فیلم دیشب در سوهو با بازی وی منتشر شده است، در بین سال‌‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳، در نقش دکتر هو بازی کرده بود و یازدهمین دکتر هوی تاریخ محسوب می‌شود.

قسمت نخست فصل سیزدهم سریال دکتر هو، روز یکشنبه منتشر خواهد شد و قسمت‌های جدید نیز به مانند همیشه، به صورت هفتگی منتشر خواهند شد. این فیلم تنها دارای ۶ قسمت خواهد بود.


۴۴۰۰

سریال 4400 این سریال هر هفته پخش می‌شود

بازیگران: بریتنی اَدِبومولا  – جوزف دیوید-جونز – آلیس هانتر
ژانر: درام – علمی – تخیلی
داستان: این سریال، داستان ۴۴۰۰ نفر را نشان می‌دهد که در طی ۱ قرن اخیر، ناپدید شده‌اند اما اکنون و به صورت ناگهانی، در یک منطقه از آمریکا ظاهر می‌شوند. آن‌ها حتی یک روز هم پیر نشده‌اند و همچنین به یاد نمی‌آورند که در طی زمان ناپدید بودنشان، چه بلایی سرشان آمده است.

سریال جدید ۴۴۰۰؛ محصول شبکه سی‌دابلیو (The CW) است و یک بازسازی از سریالی نه چندان موفق است که در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ پخش شده بود و اکنون با تیمی از بازیگران جوان، مجددا ساخته شده است.

قسمت نخست این سریال این هفته منتشر شده و قسمت‌های آینده نیز به صورت هفتگی منتشر خواهند شد.


برترین فیلم‌ها و سریال‌های چهل و دومین هفته سال ۲۰۲۱

DARKSIRENP.morgan 𔓙محمد کرامت‌ فرkanamemeysamb1100Shougo MakishimaیوهانMahyarMsm

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته اول آبان ۱۴۰۰
برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته اول آبان ۱۴۰۰
برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته اول آبان ۱۴۰۰
برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته اول آبان ۱۴۰۰
برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته اول آبان ۱۴۰۰

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

برترین فیلم‌ها و سریال‌های هفته اول آبان ۱۴۰۰