انتشار محتوای رایگان Cyberpunk 2077 با تاخیر مواجه شد
انتشار بهروزرسانهای جدید بازی Cyberpunk 2077 و بستهی الحاقی رایگان آن، از اواخر سال جاری میلادی، به سال ۲۰۲۲ موکول شد.
روز گذشته تصویری از برنامههای بهروز بازی Cyberpunk 2077 برای آینده به اشتراک گذاشته شد تا طرفداران از آنچه برای این بازی در حال توسعه است و زمان انتشار محتویات آیندهی آن، مطلع شوند. این تصویر که در ادامه آن را برای شما قرار دادهایم، تایید میکند که “بهروزرسانها، بهبودها و بستههای الحاقی رایگانی” که برای بازی Cyberpunk 2077 در نظر گرفته شدهاند، سال آیندهی میلادی در دسترس پلیرها قرار خواهند گرفت.
قبل از انتشار این تصویر جدید، آخرین بار در تاریخ ۲۷ مرداد ماه (۱۸ آگوست) بود که برنامههای بازی Cyberpunk 2077 برای آینده، بهروز شد. در آن مقطع، گفته شده بود که بهبودها، بهروزرسانهای متعدد و همچنین بستههای الحاقی رایگان، در ماههای پایانی سال ۲۰۲۲ از راه خواهند رسید.
در پی اعلام این خبر که نسخههای پلیاستیشن ۵ و ایکسباکس سری ایکس/اس بازیهای محبوب The Witcher 3: Wild Hunt و Cyberpunk 2077، سال آینده و با تاخیر عرضه خواهند شد، نقشهی راه بازی مورد بحث نیز دستخوش تغییر شد. در رابطه با نسخههای نسل نهمی، باید بگوییم که بازی The Witcher 3 در سه ماههی دوم سال ۲۰۲۲ و بازی Cyberpunk 2077 در سه ماههی اول آن منتشر خواهد شد.
شرکت سیدی پراجکت رد (CD Project Red)، دلیل ایجاد تاخیر در موعد انتشار این دو بازی برای کنسولهای نسل نهمی را “توصیههای ارائه شده توسط افرادی که بر توسعه نظارت دارند” بیان کرد و ضمن اعلام تمایل این شرکت برای انجام کار به شیوهی درست آن، بابت منتظر گذاشتن طرفداران از آنها عذرخواهی کرد.
اوایل تیر ماه بود که این شرکت صاحب نام لهستانی، پس از شش ماه تلاش برای بهبود وضعیت بازی Cyberpunk 2077 نسبت به زمان انتشار، عملکرد آن را قابل قبول و رضایت بخش دانست. حتما اطلاع دارید که بازی مذکور، انتشار نامناسبی را تجربه کرد و همین موضوع هم باعث شد تا تمام برنامههای پسا انتشار سی دی پراجکت رد برای این اثر، بهم ریخته و با مشکل مواجه شوند.
با این حال، سرانجام اولین بستهی الحاقی بازی Cyberpunk 2077 در پایان مرداد ماه عرضه شد. لازم به ذکر است که همراه با این بستهی الحاقی، بزرگترین بهینهسازی که تا به امروز برای این اثر منتشر شده است نیز در دسترس پلیرها قرار گرفت. آخرین بهروزرسان بزرگ این بازی، یک ماه و نیم قبل از راه رسید تا برخی از مشکلات گیمپلی، مراحل، و جهان بازی رفع گردد و همزمان بهبودهایی در زمینهی کیفیت بصری و هوش مصنوعی بازی انجام شود.
در سایر اخبار مرتبط با شرکت سی دی پراجکت رد، این شرکت لهستانی هفتهی قبل از تصاحب استودیوی آمریکایی مولاسس فلاد (The Molasses Flood) خبر داد؛ توسعهدهندهای که در شهر بوستون، مرکز ایالت کوچک ماساچوست، واقع شده است و اغلب او را بابت ساخت عنوان روگ لایک The Flame in the Flood و همکاری در ساخت بازی Drake Hollow میشناسند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
دیگه از بازی کردنش منصرف شدم.
اول پیش خریدش کردم واسه Xbox One X. بعد دیدم اصلا قابل بازی نیس و گذاشتمش کنار. دوباره با Series X رفتم سراغش ولی بازم اون چیزی که انتظار داشتم نبود. الانم همش تو آپدیت نسل بعدش تاخیر میزنه. واقعا دیگه اگه بهترین کیفیت رو ارائه بده تو سال آینده دیگه من و خیلیا که واسش هایپ بودیم اون آدمای سابق نمیشیم🤣
نکته:
Keep your expectations low boy, you’ll never be disappointed.
– Kratos
توقعاتت را پایین نگه دار پسر، هرگز ناامید نخواهی شد.
ایکس باکس وان رو بفروشی با ۲تومن سرش میشه سری اس چرا بمونی رو وان
برای من بازی هایی مثل سایبر پانک و هیلو دیگه مثل سابق نمیشن
قصد هیت ندارم ولی من یکی وقتی اسم هیلو اینفینیت رو میشنوم یاد نمایش مزخرف ۲۰۲۰ میفتم و با اینکه پیشرفت قابل توجهی داشته ولی من همچنان امیدی بهش ندارم
سایبر پانک هم همچین قضیه ای داره
بازیش حتی اگه درست بشه قطعا مثل سابق انقدر مردم براش هایپ نمیشن.
(نظر شخصی)
صدرصد افرادی مثله شما که تا به حال یک نسخه هیلو بازی نکردن هایپ نمیشن چرا بشن اصلا؟ مخصوصا اونایی که ps دارن خیلی نا امید شدن از هیلو :)) والا ما که هایپمون واسش تو سقفه
اتفاقا من ریمستر اولین نسخه( که با پسوند anniversary بود) رو بازی کردم و ازش لذت بردم
پی اس فنم نیستم طرفدار هر دد کنسولم
امیدوارم این شرکت دچار افت نشه و بتونه ویچر ۴ رو مثل ویچر ۳ عالی بسازه تا بنده و rpg فنا لذت ببرند.
سیدی پراجکت واسه تاریخ انتشار عجله داره انگار، خب درست کن صبر کن اماده شد بگو تاریخ انتشار فلان ساله.
سیدی پراجکت مثل راکستار و بتسدا گیم استدیوز چندین سال طول میکشه که رو پروژه ی خودشون کار کنن. اینم به دلیل جزئیات فراوان و سبک جهان باز اون آیپیه و هیچ عیبی نداره ولی رو تاریخ انتشارش باید مثل همین تو استدیوی گفته شده دقت کنه.
امیدوارم رو ویچر ۴، ۶ ۷ سال کار کنه و یه عنوان بسیار باکیفیت و بدون باگ تحویلمون بده. البته من فکر نمیکنم باز دچار اشتباه پیشینش بشه.
سایبر به نظر من واقعا عالی بود.
ویچر ۴ میاد الدر ۶ رو ادب کنه😆😆😆
بذار بیاد ببینیم😂
بخاطر فشاریایی مثل تو عکس کاورمو تغییر دادم بیشتر بترکید
اخبار منتشر شده از جانب سی دی ناامید کننده بنظر میرسه؛ نه تنها عرضه نسخه های نسل نهمی به سال بعدی موکول شد الانم که مشخص شده محتوا ها هم رفتن واسه سال بعد.
امیدوارم استودیو تازه ای که خریداری کردن توی مشکلات پیش آمده کمک حالشون باشه.
در اصل مث اینکه انتشار بازی واسه سال ۲۰۲۲ برنامهریزی شده بود نه ۲۰۲۰
لایک؟دیسلایک؟
یا قرآن😑😑😑
به بخش ماموریت evelyne رسیدم .تا اینجا که بازی برام خوب بوده با rx 570 و یکم دستکاری بالای پنجاه فریم میده گرافیک اولترا 768p.برخلاف دوستان تاحالا به باگ هم برنخوردم و این خیلی خوبه.ولی خب قشنگ معلومه برای اینکه پایدارتر شه ان پی سی ها و ماشین هارو کم کردن.امیدوارم با آپدیت ها بالاخره به جایگاه واقعی خودش برسه