بازی‌ های رایگان ماه نوامبر پلی استیشن پلاس مشخص شدند
بازی‌ های رایگان ماه نوامبر پلی استیشن پلاس مشخص شدند
بازی‌ های رایگان ماه نوامبر پلی استیشن پلاس مشخص شدند
بازی‌ های رایگان ماه نوامبر پلی استیشن پلاس مشخص شدند
بازی‌ های رایگان ماه نوامبر پلی استیشن پلاس مشخص شدند

بازی‌ های رایگان ماه نوامبر پلی استیشن پلاس مشخص شدند

محمد حسین کریمی
۱۹:۱۳ ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
بازی‌ های رایگان ماه نوامبر پلی استیشن پلاس مشخص شدند

لحظاتی پیش، بازی‌های رایگان ماه نوامبر مشترکین پلی استیشن پلاس مشخص شدند. ماه آینده به مناسبت پنجمین سالگرد PSVR شاهد ۶ بازی رایگان خواهیم بود.

در ادامه فهرست بازی‌های رایگان ماه نوامبر را مشاهده می‌کنید:

  • The Walking Dead: Saints and Sinners (PSVR)
  • The Persistence (PSVR)
  • Until You Fall (PSVR)
  • Knockout City (PS5 / PS4)
  • First Class Trouble (PS5 / PS4)
  • Kingdom of Amalur: Re-Reckoning (PS4)
بازی‌ های رایگان ماه نوامبر پلی استیشن پلاس مشخص شدند

طبق اطلاعات ذکر شده در بلاگ پلی استیشن (PS Blog)، بازی‌های Kingdom of Amalur: Re-Reckoning ،Knockout City و First Class Trouble تا تاریخ ۱۵ آذر (۶ دسامبر) در دسترس مشترکین پلاس خواهند بود. سه بازی واقعیت مجازی The Walking Dead: Saints and Sinners ،Until You Fall و The Persistence تا ۱۳ دی ۱۴۰۰ (۳ ژانویه ۲۰۲۲) قابل دانلود هستند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی‌ های رایگان ماه نوامبر پلی استیشن پلاس مشخص شدند
بازی‌ های رایگان ماه نوامبر پلی استیشن پلاس مشخص شدند
بازی‌ های رایگان ماه نوامبر پلی استیشن پلاس مشخص شدند
بازی‌ های رایگان ماه نوامبر پلی استیشن پلاس مشخص شدند
بازی‌ های رایگان ماه نوامبر پلی استیشن پلاس مشخص شدند
بازی‌ های رایگان ماه نوامبر پلی استیشن پلاس مشخص شدند
بازی‌ های رایگان ماه نوامبر پلی استیشن پلاس مشخص شدند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MOHAMMADmp گفت:

    بچه ها یه سوال اگه این بازی ها رو دانلود کنیم بعد تا آخر مال خودمون میشه حتی بعد از پایان اشتراک پلاس

  • اسپم : دوستان نقدها و نمرات Voice of cards : The isle dragon roars منتشر شد! اگه نمیدونید این بازی چیه و تا حالا اسمش به گوشتون نخورده کاملا اوکیه چونکه سایت‌های ایرانی هیچکدوم از اخبار مربوط به این بازی رو پوشش ندادن. این بازی جدیدترین اثر ساخته شده توسط یوکو تارو، خالق سِری بازیهای نیِر و درکنگارد هست و امروز برای پلتفرم‌های پیسی، نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ۴/۵ بصورت تمام دیجیتالی منتشر شد. حدودا یک ماه پیش برای بازی یک دموی رایگان منتشر شد و این بهترین کاری بود که سازندگان برای این بازی انجام دادن! چونکه این دمو خیلی بهتر از تریلرها نشون میداد که با چه جور عنوانی روبرو هستیم. برخلاف چیزی که با شنیدن اسم بازی ممکنه فکرش رو بکنید، این عنوان یک بازی کارتی نیست! این بازی در سبک JRPG هست و مبارزات نوبتی داره و تقریبا همه چیز در این بازی از شخصیت‌ها گرفته تا محیط‌ها، دشمن‌ها، حملات، سلاح‌ها، مِنوها، دیالوگ‌ها و… روی کارت نمایش داده میشه‌ و به همین دلیل بازی این اسم رو داره. داستانِ بازی‌ در یک دنیای فانتزی جریان داره و تمامی وقایع داستان توسط یک راوی با لحن بسیار طعنه آمیز روایت میشه. در حال حاضر نمیشه گفت که آیا مضامینِ تاریکی که در سایر بازیهای یوکو تارو وجود دارن در این بازی هم هستن یا خیر چونکه دِمو فقط بخش کوچکی از داستان رو پوشش میده و تا به اینجا داستانِ بازی چیزی فراتر از یک داستان فانتزی با قهرمان‌های شجاع که به جنگ هیولاها میرن نیست و رده بندی سنی بازی هم فقط مثبت هفت سال هست، ولی این احتمال هم وجود داره که داستان بازی خیلی فراتر از این حرف‌ها باشه، به هر حال داریم از یوکو تارو حرف میزنیم! داستان نویسی ایشون اصلا قابل پیش بینی نیست. موسیقی بازی هم در حدی هست که از کِییچی اوکابه انتظار میره و واقعا گوش نوازه، موسیقی بازی رو میتونم به عنوان ترکیبی از موسیقی سِری بازیهای نیِر و ویچر توصیف کنم (شاید فکر کنید این ترکیب خیلی سَمیه، ولی نتیجه‌اش واقعا عالی از آب در اومده!). در مورد بخش بصری بازی هم باید بگم که بازی واقعا خوشگله و تمامی کارت‌ها طراحی بسیار زیبا و پُر جزئیاتی دارن. در بازی یک مینی گیم کارتی هم وجود داره که میشه بصورت چند نفره (تا ۴ نفر) و بصورت آفلاین در کنار دوستانتون تجربه‌اش کرد، حتی اگه فقط به یک دسته هم دسترسی داشته باشید این بخش قابل بازیه و تنظیمات بازی این اجازه رو به شما میده که حتی بدون داشتن چند دسته هم حالت چند نفره بازی‌ رو تجربه کنید.
    خلاصه اینکه حتما به همه توصیه میکنم که دموی بازی رو تجربه کنن، دموی بازی فقط ۷۰۰ مگابایت حجم داره و وقتی که تمومش کنید کاملا میتونید تصمیم بگیرید که این بازی با سلیقه‌تون جور هست یا نه.
    بگذریم، این‌ها تعدادی از نقدها و نمرات بازی هستن که تا الان منتشر شدن، برای کسایی که هوادار بازی‌های یوکو تارو هستن و اخبار این بازی به دستشون نرسیده.
    Destructed : 85
    “اگر به دنبال یک نقش آفرینی لذت بخش به همراه ایده‌هایی برگرفته از داستان سرایی متنی و روش ارائه‌ی قدرتمند هستید، voice of cards میتواند به راحتی یکی_دو هفته از وقتتان را بگیرد. این عنوان زیباست و بیش از اندازه به طول نمی‌انجامد، هر چند که دوست داشتم اینطور میبود. با وجود اینکه این عوامل برای رقابت کردن بازی در برابر بهترین‌های این سبک کافی نیستند، ولی راه‌های بسیار بدتری برای گذراندن بعد از ظهر های پاییزتان وجود دارد تا اینکه به تجربه voice of cards بپردازید.”
    Screen rant : 80
    “با وجود اینکه voice of cards در بسیازی از زمینه‌ها لَنگ میزند، این عنوان در زمینه سرودن یک داستان که یادآور بهترین جلسات بازیهای رومیزی است به بهترین شکل ممکن می‌درخشد، به همراه راوی که با صدای گیرای خود بخش زیادی از احساسات و تنش مورد نیاز برای فراهم آوردن همچین بازی را به دوش می‌کشد. با وجود اینکه این بازی برای همه نیست، voice of cards یک عنوان زیباست که ارزش یک بار تجربه کردن برای همه‌ی هوادارن بازیهای نقش آفرینی را دارد، و یک مثال از اینکه چگونه طراحی عالی به همراه پرداخت مناسب به قهرمان‌ها و دنیای بازی میتواند به هر عنوانی جان بدمد.”
    Noisy pixel : 80
    “عنوان voice of cards تجربه‌ای جذاب به همراه جلوه‌هایی بی‌نظیر، موسیقی متن گوش نواز، و داستان سرایی بسیار عالی که به بهترین شکل ممکن از محیط بازیهای رومیزی استفاده می‌کند را ارائه می‌دهد‌. با وجود مشکلاتی همچون عدم وجود چالش در بازی و تمرکز بیش از اندازه و سوال بر انگیز بر روی شخصیت‌ها، این بازی همچنان موفق می‌شود که یک عنوان نقش آفرینیِ نوبتی بسیار خوش آیند باشد که علاقه‌مندان به این سبک میتوانند بدون هیچگونه مانعی آن را تجربه کنند.”
    Wccftech : 76
    “در voice of cards داستان سرایی یوکو تارو بر روی یک میز و در قالب یک ماجراجویی کارت محور قرار گرفته است که برای هواداران بازیهای رومیزی و JRPG به یک اندازه جذاب است.”
    Siliconera : 70
    “اِی کاش voice of cards از وقتش برای پیاده سازی بهتر ایده‌های گیمپلی‌اش استفاره میکرد. و اِی کاش در بازی تنظیماتی برای افزایش سرعت نبرد‌ها وجود داشت. در شرایط کنونی موارد بسیار زیادی برای دوست داشتنِ این عنوان وجود دارد، اگر که اعصاب کافی را داشته باشید.”
    Metro. co. uk : 70
    ” یک عنوان نقش آفرینی نوبتیِ سنتی که به شکل جذابی از محیط رومیزی خود استفاده می‌کند، ولی برای توسعه دادن ایده‌هایش به اندازه کافی طولانی نیست.”
    Thegamer : 60
    “عنوان voice of cards دارای محیط رومیزی زیبا و و گیمپلی‌ای لذت بخش و ساده است. با وجود اینکه روایت داستان شما را کاملا جذب خود نمی‌کند، سرگرم کننده و قابل تعامل بودن آن باعث می‌شود که بتوانید این عنوان را با سرعت دلخواه خود تجربه نمایید. در هنگام مبارزه کردن با کارت‌های دشمن با چالشی رو به رو نخواهید شد، ولی میتوانید با بازی کردن مینی‌گیم داخل بازی هیجان و استرس ناشی از بدست آوردن یک دَست (کارت) بَد را تجربه کنید.”
    میانگین نمرا بازی در متاکریتیک برا اساس هفت نقد : ۷۵ (نسخه PS4)

  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 فقط این فضاحت رو با گیم پس مقایسه کنید
    گیم پس فقط همین ماه ۲ بازی روز عرضه داره میده
    فورزا هورایزن ۵ که بهترین فرنچایز ریسینگ حال حاضر صنعت گیم
    جی تی ای سن آندریاس ریمستر که از نظر خیلیا بهترین جی تی ایه
    الحق که بهترین سرویس صنعت گیم، گیم پسه

    The Hunter
    • شما مشخصه جدیدا گیمر شدی هرچند واژه گیمر رو به همه نباید داد🙂
      در خوب بودن گیمپس هیچ شکی نیس ولی باید با پی اس ناو مقایسه بشه نه پلاس.
      شبتان خوش

    • شما برو با ناو مقایسه کن
      ماه پیش لست ۲ و دسپرادوس ۳ و فالوت ۷۶ اومد کاملا هم میشه دانلود کرد مثل گیم پس
      این ماه هم رو ناو مافیا ریمیک و سلست میاد
      شما باید پلاس رو با گلد مقایسه کنی گیم پس رو هم با ناو
      تازه جی تی ای ۳ ریمستر هم روز عرضه میاد رو ناو
      سن آندریاس هم روز عرضه میاد رو گیم پس

      • همه اینا بعد از یک یا چند سال اومدن
        اصلا با گیم پسی که داره بهترین ریسینگ صنعت گیم و یکی از محبوب ترین نسخه های ریمستر شده جی تی ای رو میاره قابل مقایسه ک نیست هیچ
        حتی اوردن ناو تو یه جمله در کنار گیم پس توهین به گیم پسه و اوه یکم سطح اطلاعاتت زیر صفره جی تی ای سه روز عرضه نمیاد ناو‌ یک ماه بعد عرضه میاد سن آندریاس روز عرضه گیم پسه

        • ناو همراه روز عرضه نسخه فیزیکی میاد اینو گفتم که روز عرضه میاد چون با عرضه فیزیکیه بازی یکیه
          ناو باید بگم بزودی در کنار گیم پس میاد
          شما به لیستش نگاه کن پست کم از گیم پس ندارم فقط بازی روز عرضه نمیاره همین که به کیفیت بازی خیلی کمک می‌کنه

        • Hasan0930 گفت:

          حرفات کاملا درسته چون به صورت واقعی (( کاملا واقعی )) قراره فرتزا هرایزن پنج و امانگ اس و ریمستر جی تی ای سن اندریاس ماه بعد روز عرضه گیم پس بیاد …

          پس اونایی که دیس دادن احتمالا به این خاطر بوده که میگن گیم پس کیفیت بازیها رو پایین میاره که بازم حرفشون کاملا اشتباهه… چون فلایت سیمولیتور با اون گرافیک و متای ۹۰ و فرتزا هرایزن پنج و استارفیلد و استاکر دو حرفشونو نقض می کنه چه خوششون بیاد چه نیاد…

          هیلو اینفینیت هم که خیلی بهتر شده ولی اگه بازم انتقاداتی بهش وارده ربطی به گیم پس نداره چون ۲ هرار نفر داشتن روش کار می کردن… پس معلومه مشکل بودجه ((به خاطر گیم پس )) نداشته چون ۵۰۰ ملیون دلار بودجه داشته پس مشکلش از جاهای دیگه بوده پس خواهشا به گیم پس ربطش ندین…

          شایدم به این خاطر دیس دادن که رقیب پلاس نیست درسته ولی خودشونم خیلی گیم پس رو با پلاس مقایسه می کنن…

          اگه رقیب پلی استیشن نو هست اون ۳.۲ ملیون کاربر داره این ۱۸ ملیون تازه آمار ۸ ماه پیش… ولی پلی استیشن نو آمار دوماه پیشه…

    • Plusباید با گلد مقایسه شه که مایلها ازش برتر هست

    • توی این چن روز چقدر اکانتای مزخرف درست شده.
      هی یارو، فلان به جاش سونی ps now داره که بهترینای صنعت ویدیو گیم توش هستن.اینقد سر و صدا نکن.بزار سرمون آروم باشه

      • ناو حتی انحصاریا خودشم موندگار نیست سه ماه دیگه لست دو بای بای اونم تازه بعد از یسال اومده و فقط سه ماهه اونطرف گیم پس تا ابد بهترین ریسینگ صنعت گیم رو میزاره به دو کلید واژه دقت کن بهترین ریسینگ صنعت گیم و تا ابد 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        • Amir گفت:

          ببین مهم اینه ک ایکس باکس داشته باشی نمیتونی لست دو رو بازی کنی حالا با گیم پس بی گیم پس با بتسدا و نمیدونم بهترین ریسینگ تاریخ و فلان . خیلی زور داره ادم روی کنسولی بازی کنه ک پرافتخار ترین بازیه تاریخ روش نیست و مجبور باشه برای بار هزارم بشینه پشت ماشین و هواپیما . انقد گیم پس گیم پس نکن

        • Hard gamer گفت:

          چه جالب بهترین ریسینگ تاریخ تا الان ۱۸ ملیون رو دو پلتفرم فروخته ولی گرن توریسمو رو یک پلتفرم ۸۵ ملیون فروخته و بیشترین متای ریسینگ رو در حال حاضر داره 😊

          • با منطق خودت جوابتو میدم😊
            اگه به فروشه که پس ماینکرفت بهترین گیم جهانه
            و اگه به متا نسخه های قدیمیه پس هیلو کمبت ایولود با متا ۹۷ بهتر از تموم بازی های طول تاریخ پلی استیشنه 🥱

            • والا پر افتخار ترین بازی دست پلی استیشن هست با لست آف اس ۲
              بیشترین متا ریسینگ هم دست پلی استیشن هست با متا ۹۷ دست گرن توریسمو
              پرفروش ترین ای پی ریسینگ هم دست پلی استیشن هست با گرن توریسمو
              بیشترین گوتی در بین رقابت کنسولی دست پلی استیشن هست با ۵ گوتی
              پس هر وی یکی منم برات کلی چیز دارم

        • به جاش گاد آف وار و هورایزن زیرو دوان
          گاد آف وار ۳ ریمستر و کیلزون شدو فال و انچارتد ۴ و انچارتد کالکشن و رچت اند کلنک و لیدل بیگ پلانت ۳ و گرتی گراش و کلی گیم انحصاری دیگه که تو لیستش کاملا معلومه تا ابد هم میمونند
          و همچنین بازی هایی مثل لست ۲ و دیزگان و بعضی های دیگه تا چند ماه هستن که سال دیگه اگه بیان تا ابد میمونند
          تازه بازی های بتسدا هم روش بودن که قرارداد بسته بودن تا همیشه باشن روش که بعد از خریداری مایکروسافت توسطش لغو شد حالا با این کاری نداریم ولی وقتی نیکی حتی انحصاری هاشم روش نیست باید بگم در اشتباهی

          • لازمه لیست فرست پارتی های اکس باکس که روی گیم پس تا ابد هستند و خواهند اومد رو بگم یا خودت میدونی؟

          • Kia گفت:

            طبق این کامنتی که دادی یه سوال برا من پیش میاد .شما مگه زمان عرضه بازیها اونو نمیخرین و پلی میدین ؟دیگه چه فرقی داره بعد چند سال بیاد رو ناو ؟اینو گفتم چون طبق نظراتی که از سونی فنا تو پستهای مربوط به پورت بازیها برا پی سی دیدم همه سونی فنا روز عرضه بازی رو میخرن و بعد یک سال بازی مثل غذا فاسد میشه و دیگه به درد نمیخوره (نظر خودتونه من نمیگم ) ولی وقتی نوبت ناو میشه همه خوشحال میشین بازی چند سال پیش میاد روش .لطفا اگه تکلیفتون با خودتون مشخص نیست کامنتم نزارین خسته شدیم انقدر کامنتهای ضد و نقیض شمارو خوندیم .همیشه اینکارو میکنین تو پستهای مختلف کامنتهای کاملا ضد هم میزارین .ارزش گیمپس به روز عرضه بودنشه .بعد چند سال بازیها انقدر تخفیف میخورن که احتیاجی به خرید سرویس نباشه.

            • اون داداش مون گفت گیم پس عالیه خب آره عالیه‌ ولی ناو هم چرت نیست
              اینکه میگی بازی بعد چند سال بیاد ارزش ندارن خب باید بگم ماها روز عرضه یا چند روز بعد از عرضه میریم می‌خریم
              ولی خیلیا هستن که تو این باغ ها نیستن و میرن این سرویس رو میخرن این ها رو هم بازی می‌کنن
              الان گاد فقط ۱۹.۵ میلیون فروخته یعنی ۸۰ میلیون نفر دیگه بازیش نکردن
              خب اونا میرن این سرویس رو میخرن تو سرویس بازی می‌کنن دیگه
              پس فقط به خودمون نگاه نکن به بقیه هم توجه بکن

            • Kia گفت:

              ناو کلا ۳ میلیون یوزر داره ۸۰ میلیون چطور پلیش میدن ؟اون ۸۰ میلیون بقیه کژوال پلیرن اصلا به خاطر انحصاری کنسول نمیخرن واقعا رو اونا حساب باز کردی 😐 منم نمیگم بازی بعد چندسال ارزش نداره شما تو پست مربوط به پی سی اینو میگین.من فقط حرفهای ضد و نقیض شمارو تو روتون میارم.برای آنلاین بازی کردن که پلاس اجباریه اون هیچ ولی آمار پایین ناو که اجباری نیست بی کیفیت بودنشو ثابت میکنه.بزار یه طور دیگه بگم ناو برا تو ارزش داره ؟تو که روز عرضه پلی میدی ؟با بقیه کار نداشته باش بقیم مثل تو هستن تو عمرشون یک روزم اکانت ناو نداشتن

        • Sorush CZX گفت:

          بهترین بازی ریسینگ تا ابد؟
          داش اسم پرافتخارترین بازی تاریخ به گوشِت خورده؟ تا ابد نیست احتیاجی هم به تا ابد نیست 😂

        • adams-khersi گفت:

          جان مادرت آنقدر با جفنگیات ات آبروی مایکروسافت رو نبر، امسال تو مثلا میان طرفداری کنن ولی ملت میگن توروخدا فن مایکرو رو نگا خود به خود داری ضد تبلیغ میکنی، یا شاید ps فنی از قصد داری این چرت و پرت هارو میگی که مایکرو رو خراب کنی!!!!

    • Sorush CZX گفت:

      نابغه گیم پسو باس با ناو مقایسه کنی

  • این کسی که بازی های ps plus و ps now رو لیک می کنه خیلی مطمئنه هرکی هست. با این تفاسیر بریم برای Celeste و mafia برای ps now این ماه.
    پ.ن: کسی میدونه کیه یا اصلا ناشناسه؟

  • Frisk گفت:

    Knockout City حتما بازی کنید باحاله

  • NicK گفت:

    با هیچ کدومشون حال نکردم
    نظر شخصی

  • پلاس یکم افت کرده
    ناو ولی پیشرفت کرده
    اصلش اینه باید به ناو توجه کنه
    پلاس هم پلی ۵ دارا می بری خوبه براشون

  • ShinjiMikami گفت:

    Kingdom of Amalur: Re-Reckoning
    این بازی یکی از اون rpg های قدیمی خوب هستش. البته از نظر بنده
    طرفداران الدر و فیبل و دراگون ایج و ویچر میتونن سراغ این بازی برن.
    .
    البته فکر نکنین الدر و ویچر و … میزنین، انتظارتون بالا نره😂 خلاصه یه rpg سرگرم کننده ای هست.

  • MrHill93 گفت:

    کینگدام او آمالور ( هیدن جم ) که نسخه اوریجینالش سال ۲۰۱۲ منتشر شد و زیر سایه اسکایریم نتونست خودی نشون بده و حالا نسخه ریمسترش برای پلاس رایگان شده باعث میشه بازیکنای بیشتری جذبش بشن
    به شدت پیشنهاد میشه و نگاه به گرافیک بازی نکنید
    گیم پلی به شدت جذابی داره نسخه ریمستر بازی به همراه تمام دی ال سی هاش عرضه شده هرکی پلاس داره قطعا تجربه ش کنه

  • Sam_fisher_47 گفت:

    بعد ماه ها بازی های رایگانش تاپ تاپ نیستن (:

  • وقتی تیتر رو دیدم گفتم الان همه اومدن از خاطراتشون درباره نسخه اصلیه Reckoning میگن اما دیدم فقط کامنتا شده ترول بازی و فن بوی بازی. طرف با اکانت فیک میاد از خودش دفاع میکنه یا لایک و دیس لایک میده!!! چه پلاس چه گلد چه گیم پس چه پی اس ناو سرویس های هستن که سلیقه ای هستن و سلیقه هم یه چیز نسبیه!!! مثه ژنتیک ادما!!! گیمر بودن یعنی مولتی پلتفرم بودن یا حداقل دیدشو داشتن… بگذریم که طرف با توسل به اکانت هکی و چیزای دیگه بازی میکنه بعدا خودشم فن میدونه…. عجبببببببببب😂

  • adams-khersi گفت:

    خداروشکر پلاس نگرفتم با ۵۰درصد تخفیف یه ماه پیش اینا گذاشته بود نگرفتم، البته یکی دوسال پیش چون بتلفیلد وی بازی میکردم مجبور بودم بگیرم ولی خب الان بازی آنلاین ام فقط ایپکس عه که پلاس نمی‌خواد وگرنه بازی های رایگان اش واقعا جدیدا خیلی ضعیف شده، البته قبلاً ام خیلی مالی نبود کلا از پلاس دیتوریت، دارکسایدرز۳ و بایوشاک کالکشن رو گرفتم و چسبید که الان هر ۳ تاش رو now هست اگه اون موقع نمیگرفتم الان میگرفتم

  • TekkenGod گفت:

    من به عنوان مقصر اصلی وضعیت پیش اومده از همه عزیزان عذرخواهی میکنم. میدونستم اگه پلاس یک ساله بگیرم این شرایط پیش میاد و بازیای رایگان پلاس به بازیای قدیمی که همه بازیشون کردیم یا بازیای سطح پایین یا ایندی تنزل پیدا میکنه. ولی به خاطر مولتی آنلاین دو سه ماه قبل مجبور شدم اشتراک بگیرم و احتمالا تا پایان اشتراک یک ساله من این وضعیت اسف بار بازیای ماهانه ادامه داشته باشه.

بازی‌ های رایگان ماه نوامبر پلی استیشن پلاس مشخص شدند