نیروی کاری پلی استیشن رشد 20 درصدی داشته است
نیروی کاری پلی استیشن رشد 20 درصدی داشته است
نیروی کاری پلی استیشن رشد 20 درصدی داشته است
نیروی کاری پلی استیشن رشد 20 درصدی داشته است
نیروی کاری پلی استیشن رشد 20 درصدی داشته است
نیروی کاری پلی استیشن رشد 20 درصدی داشته است

نیروی کاری پلی استیشن ۲۰ درصد رشد داشته است؛ گسترش تهاجمی سونی ادامه می‌یابد

امیرعلی قهرمانی
۱۷:۲۲ ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
نیروی کاری پلی استیشن رشد 20 درصدی داشته است

شرکت سونی با خرید استودیو‌های مختلف موفق شد تا نیروی کاری خود برای پلی استیشن را تا ۲۰ درصد افزایش دهد و حالا اعلام کرده است که قصد دارد این روند را ادامه دهد.

از ابتدای سال جاری تا کنون، پلی استیشن توانست مالکیت استودیوهای هاوس مارک (Housemarque)، نکسیس سافت‌ور (Nixxes Software)، فایراسپرایت (Firesprite) و بلوپوینت گیمز (Bluepoint) را از آن خود کند و گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سونی، از رشد ۲۰ درصدی نیروی کار راضی بوده است و قصد دارد که سرمایه‌گذاری خود را در این زمینه با قدرت ادامه دهد.

پس از انتشار گزارشات مالی شرکت در نیمه اول سال ۲۰۲۱، آقای هیروکی توتوکی (Hiroki Totoki)، قائم مقام مدیریت اجرایی و مسئول مالی شرکت سونی، درباره‌ی استودیو‌های تحت مالکیت و برنامه‌های این شرکت برای رشد بیشتر پلی استیشن در آینده صحبت کرد:

برای افزایش توانایی‌های شرکت سونی در تولید عناوین جدید در آینده، ماه قبل از خرید استودیوی فایراسپرایت و این ماه از خرید استودیوی بلوپوینت گیمز رونمایی کردیم.

هر دوی این استودیوها پتانسیل خیلی بالایی برای تولید عناوین موفق در آینده، برای پلی استیشن را دارند و در گذشته نیز در ساخت بازی‌های موفق بسیاری دست داشته‌اند.

برنامه‌ی شرکتمان برای آینده این است که از این استودیوها در راه افزایش توانایی‌های تولیداتِ پلی استیشن، رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند استفاده کنیم.

در نتیجه‌ی کسب مالکیت این استودیو‌ها از ابتدای سال جاری تا کنون، تعداد استودیو‌های اختصاصی پلی استیشن از ۱۲ به ۱۶ استودیو و تعداد تولید کنندگان بازی ۲۰ درصد افزایش داشته است.

ما قصد داریم سرمایه‌گذاری خود در این زمینه را با قدرت ادامه دهیم.

گزارشات مالی سونی نشان می‌دهند که برنامه تجاری این شرکت موفق بوده و تعداد بازی‌های اختصاصی پلی‌ استیشن هم اکنون بزرگ‌تر و رنگارنگ‌تر از همیشه است.

در سه ماه اول امسال، شرکت سونی موفق به فروش بیش از ۳/۳ میلیون پلی استیشن ۵ جدید شد که تعداد کل کنسول‌های فروخته شده را به ۱۳/۴ میلیون دستگاه افزایش می‌دهد.

God of the gameKogamiLight

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نیروی کاری پلی استیشن رشد 20 درصدی داشته است
نیروی کاری پلی استیشن رشد 20 درصدی داشته است
نیروی کاری پلی استیشن رشد 20 درصدی داشته است
نیروی کاری پلی استیشن رشد 20 درصدی داشته است
نیروی کاری پلی استیشن رشد 20 درصدی داشته است
نیروی کاری پلی استیشن رشد 20 درصدی داشته است
نیروی کاری پلی استیشن رشد 20 درصدی داشته است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • پس یعنی شاهد خرید یک ناشر از سونی هستیم
    خیلی خوبه
    من احتمال میدم رمدی و کوجیما پروداکشنز و فرام سافتور هست
    چون بودجه زیادی برای این کار گذاشتن

    • کوجیما و فرام سافتور ناشر هستند؟ قیمتی هم ندارن چون ای پی هایی که می سازند متعلق به خودشان نیست . به علاوه با فرض اینکه سونی قصد خرید ناشر داشته باشد این موضوع باید از همه جوانب بررسی کند چرا که سونی در طول ۷۵ سال قدمت خرید های بیش از ۴ میلیارد دلار نداشته ، و اگر قصد دارد تا به ناشر بخرد حداقل باید پنج میلیارد دلار خرج کند نمیگم نمیتونه ولی باید بررسی کنه ببینه واقعا نیاز داره ، من که بعید می دانم استودیو های زیادی هستند که ارزششون از ناشرها هم بیشتره نمونش اینسامیناک . ولی بنظرم من خرید رمدی می‌تونه بهترین خرید پلی استیشن بشه

      • کوجیما پروداکشنز یک استودیوی مستقل است، اما فرام سافتور یک سازنده مستقل نیست و زیرمجموعه‌ی کمپانی عظیمی به نام کادوکاوا هستش. کادوکاوا در زمینه نشر انیمه، مانگا و حتی فیلم و سریال در ژاپن و غرب فعالیت داره و تا چند ماه گذشته با بیش از ۲۵ استودیوی مختلف ساخت مدیاهای گوناگون ارزشی معادل ۲.۵ میلیارد دلار داشت. بنابراین شرکتی که قصد داره فرام سافتور رو صاحب بشه باید کادوکاوا رو خریداری کنه (اگر اصلا قصد فروش داشته باشن). در نتیجه تمامی این حرف‌ها، تنها شرکتی به سمت این کمپانی بزرگ خواهد رفت که قصد داشته باشه بخش انیمه و مانگای خودش رو رشد بده. سونی این قصد رو داره منتهی باید ارزیابی بشه که ipها و امکانات تحت اختیار کادوکاوا تا چه میزان برای سونی ارزشمند هستن و آیا ۲.۵ میلیارد دلار هزینه کردن ارزشش رو داره یا نه. مطمئناََ کادوکاوا قصد فروش یکی از موفق‌ترین بخش‌های خودش رو هم نداره.
        کنار تمامی این موضوعات، جالبه که همیشه خرید استودیوهای مختلف و ناشرهای بزرگ از سوی سونی و مایکروسافت رو مطرح می‌کنید، اما هیچوقت از علاقه‌ی این شرکت های کوچک و بزرگ به این موضوع که زیرمجموعه‌ی شرکت سونی یا مایکروسافت بشن صحبت نمیشه. در ۹۰ درصد مواقع این شرکت‌ها هستن پیشنهادات رو رد میکنن.

        • جناب کریمی نظرتون راجب این تحلیل چیه

          {I think it’s less that Japan FELL BEHIND in tech and more that the high-end AAA development scene in Japan has consolidated around the major publishers, particularly Square Enix and Bandai Namco. The business model simply shifted in the region, and mobile games are VASTLY more profitable for studios in Japan than risky AAA games are, for the majority of devs.

          It doesn’t make sense for a mid-size studio to try and make a AAA PS5 game when PS5s and PS5 games aren’t selling very well in the territory. You’re basically asking for a failure at that point. I don’t blame devs for not wanting to push Playstation anymore when there’s basically no chance of success on PS in their home territory outside of Final Fantasy and Monster Hunter, both of which are on a domestic downslope sales-wise as a result of Playstation’s decaying relevance in the territory.

          We’re currently kind of looking at an ouroboros situation. High-end consoles aren’t doing well, which means games aren’t being made to prioritize them, which means there aren’t any games on the consoles to get people to buy said consoles, which means more console games aren’t being made for the people who aren’t buying consoles and so on and so forth.

          Realistically, the only way we’re going to see meaningful Japanese first-party support on Playstation moving forward is if Sony buys several more studios in the territory, or (less likely, and far more destructively) buys a Japanese publisher. They have to be the ones driving talent themselves. They can’t count on independent studios being there to make contract games for them, and we see that now with the grand total of zero announced Japanese third party partnerships currently being developed for PS5.}

        • پاراگراف آخر خیلی حق بود👍 اثباتش هم حرف هایی که چند وقت پیش مدیر استودیوی آبسیدین زده بود و گفته بود سر میز نهار بهمون پیشنهاد دادن اما قبول نکردیم.

        • “هیچوقت از علاقه‌ی این شرکت های کوچک و بزرگ به این موضوع که زیرمجموعه‌ی شرکت سونی یا مایکروسافت بشن صحبت نمیشه. در ۹۰ درصد مواقع این شرکت‌ها هستن پیشنهادات رو رد میکنن.”
          اِه

        • همیشه شما با اطلاعات بودید ممنون از پاسخ تان شاید ممکنه کادواکاوا رو بخره هم تو فیلم و انیمه سود می‌کنه هم تو گیم

      • آقای کریمی جوابت رو داد ببین چی گفته

    • witcher_cdpr گفت:

      استودیو گلچین کنه از همه لحاظ به نفعشه چه از لحاظ مالی چه کیفیت ‌. نیازی نداره بره یه گونی استودیو و آیپی به صورت یکجا بخره سونی کمبود آیپی نداره از ۲۵ بازی در حال ساختش هم نصفشون آیپی جدیده . سونی توانایی خلق آیپی موفق جدید داره و اینو بارها ثابت کرده فقط نیاز داره نیروی کارشو گسترش بده استودیوهای با استعداد بخره و استودیوهای خودش هم گسترش بده

    • ShinjiMikami گفت:

      رمدی و کوجیما و فرام سافتور که ناشر نیستن فکر کنم. این استدیو ها ۲۰۰ ۲۵۰ نفره هستن حتی کوجیما پروداکشنز ۱۰۰ نفره فکر کنم.
      کپکام و اسکوئر مثلا ناشر هستن.
      .
      سونی فکر نمیکنم ناشر بخره اگر هم بخره اسکوئر رو میخره و تمام.
      رمدی در لیست خرید سونی نیست. رمدی رابطش با مایکرو بهتره. احتمالم میدم خرید بعدی مایکرو که میگن باشه.
      فرام سافتور گزینه ی بهتریه. کوجیما هم شخصی مغروره و فکر نمیکنم بره زیر دستور سونی یا هر شرکت دیگه ای. فقط قرارداد میبنده.
      .
      بنظر شخص بنده در اینده شاهد خرید فرام سافتور توسط سونی و همچنین شاهد اسکوئر توسط سونی خواهیم بود. فرام سافتور استعدادش بی نظیره و به توان مالی و امکانات بیشتر احتیاج داره.
      ولی باز خریدن ناشر رو بعیده نمیدونم.

    • ببینید سونی نیازی به خرید ناشر نداره، اکس باکس خرید چون فرصت ایجاد کردن زیر ساخت بومی نداشت، مجبور بود، سونی اینو داره، با اون پول خرید ناشر میتونه ۲۰ ۳۰تا استودیو بخره، درنتیجه فکر خرید ناشر اط رف سونی نداشته باشید، حالا شاید ی نیم نگاهی به کادوکاوا داشته باشه اونم ن بخاطر صرفا فرام سافتور، بلکه بخاطر قسمت انیمه‌اش، اونم تازه نه همه‌شو ی بخشی از سهامشو

    • ASHEN ONE گفت:

      بله بله
      رمدی و کوجیما پروداکشن و فرام سافتور ناشر هستند.
      دوستان خواهشا جایی نگید این ۳تا ناشر نیستند و گرنه آبرتون میره

  • خیلی هم عالی، نیروی کار بیشتر، بازی های بزرگ تر و بیشتر👌

  • Jim Ryan گفت:

    خوبه و انشالا قراره همه بازیارو برا پی سی بدم انشالا همه یه پی سی گیمرا نهایت لذتو ببرن

    • witcher_cdpr گفت:

      یه وقت دام براشون نذاشته باشی جیمبو جون از توی شیاد پول پرست بعید نیست هر کاری ازت برمیاد فعلا همه پیسی گیمرا تشنه بازیهات شدند ببینم چیکار میکنی یعنی کسی میتونه گاد ۲۰۱۸ و هورایزون زیرو داون تجربه کنه و وقتی ps گیمرا دارن گاد رگناروک و هورایزون فوربیدن وست بازی میکنند نگاشون کنه منتظر بمونه شاید جیمبو چند سال بعد پورت کنه یا اصلا پورت نکنه . دیگه شاخ پیسی فن بوی ها فرشاد ایکسم چند سال پیش رفته بود کنسول تهیه کرده بود روش گاد ۲۰۱۸ بازی کرده بود وای به حال اونایی که تعصب روی پیسی ندارن مخصوصا خارجی ها . به هر حال به نظرم توی پول پرست یه نقشه ایی توی اون سرت داری وگرنه محال بود روی بازیهای قفل نزاری و بزاری خیلی راحت بازیهات روز عرضه روی pc کرک بشه و میلیون ها پیسی گیمرا روز عرضه ی بازیهات روی پیسی بازیهاتو رایگان بازی کنند

    • Jim Ryan گفت:

      پسرجان من این بازیارو برا گیمرا میدم تا لذت ببرن اینه جواب من ؟! واقعا برات متاسفم

    • ASHEN ONE گفت:

      خوشم میاد KRATOS و STARFIELD لایک کردنت.
      انگار اکانتت فیکت نیستن😂😂😂

    • Black Knight گفت:

      داداش دیگه شما هم اینجوری نگو دیگه الان فرق شما دقیقا با او ن ترول چیه بزار چرت و پرت بگه

  • ShinjiMikami گفت:

    منتظرم ببینم این فایراسپرایت میخواد چی بسازه🤔
    هوسمارک که ریترنال رو داد روگ لایک بود به سلیقم نبود ولی بازی خوبی بود. بلوپینت هم میگن رو بلادبورن کار میکنه که باز بازی سختیه و به سلیقم نیست. البته اگه سخت بسازنش.
    .
    اما فایراسپرایت
    ۱ یجا فکر کنم میگن نخسه vr هرایزن رو میسازه.
    ۲ یجا میگن بازی چند نفره ی شوتر عظیم
    ۳ جای دیگه هم میگن بازی روایت محور با شاخه های داستان متفاوته حتی شنیدم بازی علمی تخیلی و در محیط فضا میسازن.
    .
    بنظر میرسه هم زمان ۳ پروژه رو باهم میسازه. سومی بیشتر از همه جذابه برای بنده. چون گفته شده شاخه های داستانی متفاوتی داره، بنظر میاد به سبک rpg هستش🤔 اگه در فضا و سیاره های دیگه باشه یچیزی شبیه فال اوت و اوتر ورلدز میشه

    • Last of us گفت:

      اماده باش واسه استارفیلد ۲ و رقیب استارفیلدت😉😉😉

      • ShinjiMikami گفت:

        ساختن بازی هم سطح استارفیلد کار هیچ بنی بشری نیست جز خود تاد هاوارد
        بعد سیدی پراجکت و بایوور و ابسیدین هم عالی هستن بدون ترتیب.
        پلی گراند هم ایشالا با جذب افرادی از بایوور و سیدی و راکستار و راکستدی و … در کنار سازنده هاز فیبل و خودش به این لیست اضافه میشه.
        گوریلا و اینکسایل هم خوبن.

        • جملتو اصلاح می کنم.
          .
          ساختن بازی “”در سبک نقش آفرینی”” هم سطح استارفیلد کار هیچ بنی بشری نیست جز تاد هاوارد. (که با اینم تا حدودی مخالفم ، بازیای نقش آفرینی شاهکار زیادی داریم ، نمونش ویچر۳ و هورایزن)

        • witcher_cdpr گفت:

          چرا با خودت حرف میزنی نگرانتم جناب ده شخصیتی

        • . گفت:

          برام جالبه که خودتون از تعصبی بودن بقیه حرف میزنید ولی همین الان دارید تعصبی نظر میدید !
          استارفیلد یه بازی سبک نقش آفرینیه که بعد از این همه سال هنوز یه تریلر از گیمپلیش ندادن که شما از همین الان داری برای کل صنعت گیم تعیین و تکلیف میکنی و میگی کار هیچ بنی بشری نیست جزء تاد هاوارد !

          • ShinjiMikami گفت:

            من متعصب ولی شما متعصب تر😂
            یارو تو منطق سرت بود به بالایی که از استارفیلد ۲ حرف میزنه ریپلی میکردی.
            من کامنت بالام از استارفیلد حرف زدم که این اومد کرد تو پاچمون؟
            استارفیلد رو میکنن وسط بعد منم ازش که میگم میایین ریپلی میکنین بگین شینجی خر است گاو من است؟
            بسیار زرنگین واقعا👍🏻
            .
            همونجور که داد و بیداد میکنید که ناتی خودشو ثابت کرده و بازی بعدیشم عالیه منم میگم تاد خودشو ثابت کرده و بازی بعدش عالیه. من به ۲۵ سال زحمت تاد هاوارد بد نمیگم. هاوارد که گوجه نیست از بهترین کارگردان های صنعت گیمه.

            • . گفت:

              من اینجا وکیل وصی کل سایت نیستم که از من همچین توقعی دارید من صرفا کامنتا رو میخونم لازم بدونم جواب میدم
              این از این
              بعدشم همیشه عادت دارید تا یه کسی یه چیزی بهتون میگه سریع انقدر گارد بگیرید و سریع به طرفش حمله ور بشید ؟
              یعنی انقدر تحمل اینکه یکی ازتون انتقاد بکنه و قبول بکنید اشتباه کردید رو ندارید ؟
              به زرنگیه شما نیستیم والا
              ناتی داگ ؟
              کی از ناتی داگ حرف زد اصلا دقیقا ربط کامنت من به ناتی داگ چی بود ؟
              ولی بزار بهت بگم چرا
              چون ناتی داگ تو این چند سال که بازی ساخته هر بار پیشرفت کرده و مثل بتسدا که تو نسل ۷ عالی بود تو نسل ۸ افت نکرد
              حالا اینکه تعصبت اجازه نمیده واقعیت رو ببینی این دیگه مشکل من نیست

              • ShinjiMikami گفت:

                برگرد به اکانت اصلیت😆
                دفعه بعدیم ریپلی نکن
                شما اول ربط استارفیلد رو به کامنت اول بنده بگید بعد زر ناتی داگ رو بزنید.
                بتسدا هیچ افتی نکرده. از همین دث لوپش بالا میرید.😂
                هنوز اولشه شما ها از فشار قراره جر بخورید این نسل. بتسدا چون دست مایکرو افتاده بایدم جر بدید خودتونو و از افت صحبت کنید. ولف ۲ دیسانرد دث لوپ دووم اترنال همشون با متا های ۸۸ ۸۷ بهترین بودن و هیچ افتی نکردن.
                شدی بد بین و چرت گو و قفل کردی رو فال اوت چند نفره که تاد تهیه کنندش بود من چیکار کنم😂
                همه میدونن استارفیلد بهترین میشه شما تعصبت قبول نمیکنه

                • . گفت:

                  وقتی اونقدر مولتی اکانت بزنی طبیعتا همه رو به چشم مولتی اکانت میبینی !
                  اونی هم که مولتی اکانته خودش خوب حرفمو فهمیده این از این
                  برام جالبه مشکل فراموشی هم داری چون خودت اول درباره ناتی داگ صحبت کردی بعد طوری وانمود کردی انگار من اول درباره ناتی داگ حرف زدم !
                  فعلا که شما داری هر روز زر بتسدا رو میزنی و حتی بی ربط ترین کامنت ها رو هم بهش ربط میدید پس دیگه خودتو با بقیه مقایسه نکن
                  اونقدر نفهمی که فرق بین بتسدا استودیو که تاد هاوارد تو اون کار میکنه رو با خود شرکت بتسدا نمیفهمی و یکی میدونی درحالیکه زمین تا آسمون فرق میکنن و از هم جدا هستن
                  من هم تو این پست منظورم خود بتسدا استودیو بود که تاد هاوارد تو اون هستش پس ببند !
                  هر موقع بازی اومد بعد بیا انقدر قاطعانه نظر بده
                  تعصب داره تو همون جمله آخرت موج میزنه بعد به من میگی متعصب جالبه !

            • متا ۵۳ فالوت ۷۶ سلام رسوند😂 (نگید در ساختش نقشی نداشته که فقط گول زدن خودتونه)

              • ShinjiMikami گفت:

                😂 متا بالای ۹۰ گاد و هرایزنتون که جلو استارفیلد کم میرن باهم میخندیم 😂
                تو فعلا از دث لوپ بتسدا بالا برو نگو بتسدا افت کرده چون این گوتی بشه نمیتونی بالا بری ازش به ضررته😂
                .
                یه روز از پست گذشته هنوز چهار پنج اکانت اماده باشن منو دیس بدن😂
                اکانتای فیکتون ریخته
                توهم مثل دوست بلکت ریپلی نکن خداییش حال ندارم باهاتون گپ بزنم😂

                • دثلوپم که انحصاری پلی‌استیشنه😂 نکنه گوتی بشه به اسم مایکروسافت ثبت میشه؟😂😂
                  .
                  اگه میخوای ریپلایت نکنیم زیر پست سونی کامنت نده ، چرت و پرت ببینم جواب میدم.

                • Black Knight گفت:

                  گپ ؟
                  جدی فکر میکنی هدفم از ریپلای زدن بهت گپ زدنه 😂
                  تنها دلیل اینکه بهت ریپلای میزنم اینه که اشتباهات و اطلاعات اشتباهی که میدی رو برای بقیه شفاف سازی کنم مثل قضیه ولورین وگرنه اصلا برام اهمیت هم نداری 😂😂

  • Crytek بهترین انتخاب اوضاعش داغون هست و همچنین نقطه قوتش ضعف سونی یعنی اول شخص

  • Black Knight گفت:

    به نظرم سونی بیشتر باید فعلا استودیو های فرست پارتی فعلیش رو گسترش بده و استودیو هایی مثل همین هاوس مارک و غیره بخره به علاوه اصلا ناشری نیست که شرایطش مثل بتسدا باشه و برای فروش باشه

  • aliboostani گفت:

    احتمال بسیار بالا Arc System Works خرید بعدی باشه

    Ember Lab و Arrowhead Games و Impulse Gear هم احتمالا تو رادار سونی باشن

  • majidam گفت:

    بهتون گفتم که هدف سونی از دادن انحصاریهاش برای پی سی سرمایه گذاری روی انحصاری بیشتر PS5 هست و خیلیا ناراحت شدنو بهم منفی دادن

  • Kia گفت:

    زیادم پر کار نیست محتوای سه بازیش اندازه یک بازی هستش اگه تونست سه تا بازی با محتوای سی ساعت به بالا بده میشه پر کار نه سه تا بازی ده ساعته.مثلا اگه راک استار میومد محتوای رد دد رو به پنج نسخه تبدیل میکرد میشد پر کار ؟

    • Black Knight گفت:

      جان ؟
      داداش خوبی ؟ 😂
      عزیزم تمامی سایتا دارن درباره پر کار بودن اینسامنیاک حرف میزنن بعد میگی پر کار نیست ؟! 😂
      یوبی سافت هم پشت سر هم بازی میده ولی کیفیتش پایینه اینا پشت سر هم دارن بازی میدن اونم با کیفیت
      همون اسپایدرمن کم چیزی نیست رچت هم با اون همه کارایی که تو بازی کردن شاهکار کردن رسما

      • Kia گفت:

        یکی بیاد نظر بده که همه نظراش تا حالا اشتباه نبوده بهتره تا تو .همه سایتا یعنی کدوم سایتا دوباره یه چیزی پروندی ؟ من میگم محتوا نداره تو میگی کیفیت ؟ تو به دی ال سی دادن میگی پر کاری یه جوری میگی پر کار انگار سالی ۴ تا بازی با محتوای سی ساعته میده . حالت خوب نیست .الان میشه بگی بدون محتوا بودن چه ربطی به کیفیت داشت که بحث کیفیت رو آوردی وسط ؟یوبی سافت آی پی بی کیفیت میده ؟ یه چیزی شنیدین طوطی وار تکرار میکنین از کی تا حالا متای میانگین ۸۵ اساسینز شده بی کیفیت ؟متا ۸۰ بی کیفیته ؟ یوبی سافت نسبت به گذشته افت کرده اما هنوز بی کیفیت نیست.بعد من رد دد رو مثال زدم رد دد بی کیفیت بود ؟میگم اگه حداقل ۵۰ ساعت گیمپلیشو به ۵ قسمت ۱۰ ساعته تبدیل میکرد پر کار میشد ؟حداقل یه کامنت درست بده بعدا هی آبروت نره

        • Black Knight گفت:

          عزیزم بازی های اینسامنیاک مگه کیفیت و محتوا نداشتن الان انقدر ازشون تقدیر نمیشد و به عنوان یه استودیو پر کار شناخته نمیشدن
          بازی های یوبی سافت هم چند ساله داره با همون فرمول موفق ساخته میشن و متا های متوسط میگیرن

          • Kia گفت:

            وقتی هوا روشن باشه میشه بگی شبه ؟مدت زمان گیمپلی رو خودت ببین بعد بگو محتوا دارن .یعنی چیزی که عیان هست رو لج میکنی میگی نه نیست .باشه تو راست میگی محتوای سی ساعته داره منم حقیقتو ندید میگیرم تا تو راضی شی .دیگه با حقیقتم میجنگین.

      • Kia گفت:

        شما یه مشکل خیلی جدی دارین عادت کردین به بزرگ نمایی بیش از حد .چه تو بازی چه تو هر چیز دیگه ایی.اون از بازیها که اینقدر تعریف و تمجید میکنین اما نمیدونم چرا وقتی ما پلیشون میدیم اون تعریفی که شما میکنینو نمیبینیم .ورژن اون بازی که شما میکنین با مال ما فرق داره؟اینم از تعریفتون از پر کاری که ساخت دی ال سی رو پر کاری میدونین.حالا بماند دی ال سی یه بازی مثل ویچر که خیلی سریع هم منتشر شد هم از نظر محتوا و هم از نظر کیفیت خیلی بیشتر بود اما کسی بهشون نگفت پرکار

        • Black Knight گفت:

          اینکه امثال شما فشار میخورن وقتی میبینن یه استودیو انقدر پر کار هستش و بازی با کیفیت میده بیرون به من هیچ ربطی نداره ولی واقعیت اینکه اینسامنیاک یه استودیو پر کاره و بازی هاش با کیفیت هستن عوض نمیشه این چیزیه که همه سایتا و گیمرا دارن بهش اعتراف میکنن پس مطمئنا فقط حرف من نیست

          • Kia گفت:

            یه دی ال سی داده بیرون بهش لقب پرکار دادین شما خیلی خوبین 🙂

            • Black Knight گفت:

              اولا DLC نه اسپین آف که همون به اندازه خودش محتوای خوبی ارائه !
              دوما همون بازی به اصطلاح DLC که میگی متای ۸۵ گرفت و جزء سیستم سلر ترین بازی های PS5 شد !
              اینسامنیاک اونقدر استودیوی پرکاری هست که حرف های امثال هیترای فشاری مثل تو واقعیت عوض نمیشه حالا هی فشار بخور بگو استودیوی پر کاری نیست 😋

              • Kia گفت:

                قرار شد منبع بدی از سایتهای که گفتن پرکاره.مطمعنن من حرف تو که همه حرفات اشتباه رو قبول نمیکنم

              • Kia گفت:

                کجا گفته پر کاره حتی با گوگل ترنسلیت هم نفهمیدی اینو نگفته .هی فشار فشار کن ولی حتی نمیتونی به غیر حرف خودت یک منبع بیاری 😀 با پرت پلا گفتن به من ثابت نمیشه بهترین جا برای کار کردن رو چطور به پرکاری ربط دادی یه توضیحی بده.کل نسل هشت چندتا بازی داد که میگی پر کاره ؟کل نسل هشتش سی ساعت گیمپلی نمیرسه

          • Kia گفت:

            چند نمونه از حقیقتهای که گفتی نمونش تو سایت هست که بعد خبر میومد که حقیقتات توهمی بیش نبود.این سایتهای که گفتن پرکاره رو به من معرفی کن منم به اطلاعاتم اضافه شه

  • Rich Man گفت:

    کارمند قرض بده به ناتی داگ . مردیم بس که انتظار کشیدیم .
    استودیوی ساکرپانچ با محتوای تمام عیار عنوانه شاهکارش واقعا خارق العاده عمل کرد .

نیروی کاری پلی استیشن رشد 20 درصدی داشته است