کیفیت تجربه‌ی Co-op بازی Far Cry 6 چه‌طور است؟ - گیمفا
کیفیت تجربه‌ی Co-op بازی Far Cry 6 چه‌طور است؟ - گیمفا
کیفیت تجربه‌ی Co-op بازی Far Cry 6 چه‌طور است؟ - گیمفا
کیفیت تجربه‌ی Co-op بازی Far Cry 6 چه‌طور است؟ - گیمفا

کیفیت تجربه‌ی Co-op بازی Far Cry 6 چه‌طور است؟

سعید آقابابایی
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - 09:00
کیفیت تجربه‌ی Co-op بازی Far Cry 6 چه‌طور است؟ - گیمفا

حتما می‌دانید که عنوان مورد انتظار فارکرای ۶ به تازگی در قالب یک بازی بین نسلی منتشر شد و توانست از اکثر سایت‌ها و منابع معتبر و همین‌طور از سوی گیمرها، بازخوردهای خوب و مثبتی را دریافت کند که خب البته یک مورد همیشگی هم در مورد این بازی رخ داد که کاملا برای یک بازی یوبیسافت پیش‌بینی می‌شد و دیگر زیاد واردش نمی‌شوم، چون بارها در خصوص آن صحبت کرد‌ه‌ایم و هر کسی هم نظری دارد. نقد و بررسی این بازی را اخیرا در گیمفا مطالعه کرده‌اید و در این مقاله دیگر سراغ بررسی کیفیت کلی بازی نمی‌رویم، بلکه قصد داریم کیفیت کلی تجربه‌ی کوآپ این بازی را بررسی کنیم و از آن‌جایی که بازی را ساعت‌ها به صورت کوآپ تجربه کرده‌ام و تروفی پلاتینیوم آن را هم که چندین تروفی کوآپ می‌خواهد، دریافت نموده‌ و اصطلاحا بازی را ۱۰۰ درصد کرده‌ام، تسلط کاملی به کیفیت فارکرای ۶ در بخش دو نفره و کوآپ (و همین‌طور تجربه‌ی تک‌نفره‌ی آن) آن دارم که امروز با شما در خصوص المان‌های این بخش صحبت خواهم کرد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن photo_2021-11-06_02-55-53.jpg است
فارکرای ۶ را از دست ندهید و علاقه‌مندان بازی‌های جهان آزاد ابدا نباید از کنار این بازی بگذرند. این موضوع وقتی بیشتر مهم می‌شود که کسی را داشته باشید تا دو نفره با او بازی را پیش ببرید و با هم دیکتاتور را سرنگون کنید.

این که بتوانید کل داستان یک بازی را با دوستتان یا یک همراه تجربه کنید و در تمام مسیر داستان با هم باشید، نکته‌ی خیلی مهمی برای یک بازی کوآپ است و خوشبختانه این موضوع در فارکرای ۶ وجود دارد و این‌طور نیست که فقط بخش‌هایی محدود از داستان به صورت کواپ موجود باشد و نتوانید کل داستان را همراه یک نفر دیگر بازی کنید. این موضوع وقتی جذابیت بیشتری دارد که در داستان، پای یک انقلاب مطرح باشد و در واقع شما و یک شورشی انقلابی دیگر، برای سرنگونی یک دیکتاتور، کل مسیر داستان بازی را با هم تجربه نمایید. این دقیقا اتفاقی است که در بخش کوآپ فارکرای ۶ رخ می‌دهد. داستان، روایت و شخصیت پردازی همواره یکی از بهترین بخش های عناوین فارکرای بوده اند و بازی های این سری توانایی این رو داشته‌اند که گیمر را علاقمند به فهمیدن ادامه ی داستان نگاه دارند. مخصوصا در سری فارکرای همیشه شاهد آنتاگونیست های فوق العاده ای بودیم که این موضوع در فارکرای ۶ هم کاملا به چشم می‌خورد و با هنرنمایی بازیگر توانمند هالیوود یعنی جیانلوکا اسپوزیتو در نقش شخصیت منفی این بازی، فارکرای ۶ از نظر داستانی کاملا عالی عمل کرده است.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن photo_2021-11-06_02-56-14.jpg است
کیفیت اتصال و وضعیت آنلاین عالی، یکی از بهترین و مهم‌ترین ویژگی های کوآپ در بازی فارکرای ۶ است. کلا عناوین یوبیسافت از نظر قدرت سرورها و اتصال همیشه خوب هستند.

محل وقوع اتفاقات بازی، پایتخت کشور خیالی Yara یعنی شهر Esperanza است و شاهد مناطق بزرگ شهری، پر از کوچه‌های تو در تو و خیابان‌های مختلف هستیم. بازی داستان مشخص و سرراستی دارد. حاکم Esperanza، دیکتاتوری مستبد و قدرتمند به نام Antón Castillo است که بیش از پنجاه سال است در رأس قدرت قرار دارد. خیلی از مردم Esperanza دل خوشی از Antón Castillo و حکومتش ندارند و قصد سرنگونی این دیکتاتور را دارند.  شما کنترل مبارزی انقلابی به نام Dani Rojas را برعهده می‌گیرید که هدف اصلی او شکست Castillo و سرنگونی حکومت این دیکتاتور است. در بازی شاهد شخصیت هایی جذاب هستیم و تقریبا تک تک شخصیت هایی که در بازی با آن ها برخورد داریم، هر کدام یک شخصیت کامل و پیچیده هستند که گیمر با آن ها به شکلی رابطه برقرار می کند. در مجموع در خصوص کلیت بخش داستانی، روایت و شخصیت پردازی در بخش‌های تک نفره و کوآپ بازی Far Cry 6 باید گفت سازندگان موفق شدن تا داستانی جذاب و هیجان انگیز و شخصیت های مثبت و منفی جذاب و پرتعدادی را خلق نمایند که هنگام تجربه‌ی طولانی کوآپ، از داستان بازی هم همراه دوستانتان لذت ببرید.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن photo_2021-11-06_02-56-18.jpg است
فارکرای ۶ از نظر کیفیت بصری یک بازی خوش آب و رنگ و زیباست. کیفیت گرافیکی دنیای بازی برای تجربه‌ی دونفره ی یک بازی داستانی جهان‌آزاد بسیار طولانی، خیلی مهم است، زیرا باید از دیدن جهان بازی لذت ببرید.

بدون شک مهم‌ترین نکته در یک تجربه‌ی کوآپ، گیم‌پلی بازی است که باید آن‌قدر جذابیت و تنوع و کیفیت داشته باشد که شما را به خود جذب کرده و در آن حس همکاری نیز به چشم بیاید. فارکرای ۶ مثل همیشه یک بازی شوتر اول‌شخص با المان‌های جهان‌آزاد، قابلیت انجام ماموریت‌های فرعی، پیدا کردن متحدین و دوستان مختلف و آزاد کردن مناطق مختلف تحت تصرف دشمن است. مهم‌ترین تغییر ایجاد شده در این نسخه، اضافه شدن مناطق شهری و ساختمان‌های مسکونی مختلف و ساختار خیابانی و کوچه‌هاست‌ که وجود این مناطق، عمق و لایه‌ی جدیدی به گیم‌پلی و مبارزات و جذابیت بخش کوآپ بازی اضافه کرده و ساختار شهری بازی، به طور مستقیم بر نوع نبردها و درگیری‌ها تاثیر می‌گذارد و حتی مراحل فرعی و Quest‌ها را نیز تا حد قابل‌ توجهی دگرگون می‌کند. از نظر کلیت سیستم شوتینگ و مبارزات، المان‌هایی مشابه نسخه‌ی قبل را شاهد هستیم، البته در کنار کلی موارد جدید مثل قابلیت های Supremo و کلی تجهیزات گوناگون و ارتقای وسایل نقلیه و مواردی از این دست که باعث خلق یک شوتر اول‌شخص بسیار جذاب و خوش‌ساخت شده‌اند و تجربه‌ی کوآپ متنوعی را هم برای شما رقم می‌زنند. در بازی طیف وسیعی از انواع سلاح‌های گوناگون و جنگ‌افزارهای جذاب وجود دارند و گان پلی و سیستم تیراندازی و نشانه گیری بازی نیز فوق العاده خوش دست و روان از کار در آمده است و شلیک با هر سلاحی حس خاص خودش را دارد. همین طور شاهد تنوع بالایی در مراحل اصلی و فرعی هستیم که تنوع گیم پلی را در ساعات طولانی بازی برای شما حفظ میکنند. در بازی انواع و اقسام فعالیت ها از ماهیگیری گرفته تا ارتقای پایگاه، ارتقای وسایل نقلیه، ساخت و قرار دادن ماد روی سلاح ها و چندین نوع ماموریت های فرعی گوناگون نیز وجود دارند که گیم پلی را بسیار متنوع می کنند و تجربه‌ی کوآپ را بسیار لذت‌بخش تر.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن photo_2021-11-06_02-55-40.jpg است
برای کسانی که دوست دارند بدانند هر نسخه‌ی بازی چه محتویاتی دارد.

شما می توانید کمپین و بخش داستانی بازی را به تنهایی یا در کنار یک همراه به صورت کوپ انجام دهید. اگر بخواهم به یک نکته ی منفی در این بازی اشاره کنم باید به شباهت بالای کلیت گیم پلی بازی با عنوان قبلی اشاره کنم که با این که در خیلی زمینه ها فرق کرده، ولی از نظر حس و حال و کلیت گیم پلی، بسیار بازی پنجم را تداعی می کند. همچنین نبود سیستم درخت مهارت ها در این نسخه به شخصه برای من یک نکته ی منفی به حساب می‌آید که وجود آن در بازی های قبلی سری، گیم پلی را خیلی عمیق تر کرده بود. بدون شک یکی از دلایل جذابیت بازی چه در حالت تک نفره و چه کوآپ، صداگذاری و موسیقی های باکیفیت و جذاب هستند که Far Cry 6 از این نظر واقعا فوق العاده است، البته مثل تمام بازی های بزرگ یوبیسافت. موسیقی های پخش شده در هنگام بازی کاملا در القای حس هیجان بیشتر به شما کمک می کنند و با جو و اتمسفر هر منطقه از بازی سازگاری دارند و بسته به مناطق و موقعیت بازی تغییر می کنند. همچنین صداگذاری های بازی کاری می کنند تا شما در دنیای بازی غرق شوید و لذت ناب یک شوتر اول شخص را تجربه کنید. از صدای محیط گرفته تا صحبت کردن شخصیت ها و صدای تک تک سلاح ها و وسایل نقلیه به زیباترین شکل ممکن در بازی قرار داده شده اند و بسیار واقعی هستند. صداگذاران تک تک شخصیت های بازی به بهترین شکل از پس صداگذاری ها بر آمده اند و بخش زیادی از شخصیت پردازی عمیق و جذاب بودن آن ها، به واسطه همین صداگذاری و نوع حرف زدن کاملا با احساس و باکیفیت آن هاست که سبب می شود حس و حال آن ها و داستان بازی را در هر لحظه به طور کامل درک نمایید.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن photo_2021-11-06_02-55-48.jpg است
با این که حتی در خیلی عناوین این شرکت مثل دیویژن ۲ و همین فارکرای ۶ باید برای کوآپ از پراکسی استفاده کنید، ولی کیفیت اتصال و آنلاین ماندنش و لگ نداشتن و … از بازی‌هایی که بسته نیستند هم بهتر است و باعث می‌شود حتی با کیفیت اینترنت در کشور ما هم از تجربه‌ی یک کوآپ جذاب لذت ببرید.

برای تجربه‌ی کوآپ یک بازی داستانی، مخصوصا عنوانی جهان‌آزاد که ساعت‌ها قرار است آن را به صورت کوآپ تجربه نمایید، کیفیت بصری و زیبایی دنیای بازی بسیار مهم است زیرا باید طوری باشد که شما را خسته و دلزده نکند. خوشبختانه بازی فارکرای ۶ از نظر کیفیت بصری یک بازی خوش آب و رنگ و زیباست که پر از مناطق مختلف است و می‌شود گفت تنوع مناطق در این بازی نسبت به عناوین قبلی این سری بیشتر است. از نظر کلیت کیفیت گرافیکی، می‌توانم بگویم بازی بسیار شبیه به نسخه ی پنجم است و راستش در نسخه ی نسل نهمی که تجربه کردم، شاهد پیشرفت بصری چشمگیری نسبت به نسخه‌ی نسل هشتمی و بازی فارکرای ۵ نیستیم و شخصا انتظارم از کیفیت بصری نسخه‌ی نسل نهمی بازی بیشتر بود، ولی خب با توجه به بین نسلی بودن بازی، این موضوع خیلی هم دور از ذهن نبود و کمتر عنوان بین نسلی را تا به حال دیده‌ایم که کیفیت نسخه‌ی نسل جدیدش خیلی خیلی با نسخه‌ی نسل قبلی فرق داشته باشد، زیرا دست سازندگان در عناوین بین نسلی بسیار بسته‌تر است از یک بازی که کاملا برای نسل جدید منتشر می شود، چون باید اساس را بر گنسول‌های نسل پایین‌تر بگذارند. در زمینه‌ی گرافیک هنری، سازندگان و طراحان محیط کار بسیار عالی و قابل تحسینی را انجام داده اند و در طراحی محیط‎‏های مختلف و خلق مناطقی زیبا در بازی سنگ تمام گذاشته اند. Far Cry 6 از لحاظ گرافیک فنی نیز بسیار خوب عمل می کند و در بازی و مخصوصا هنگام تجربه‌ی کوآپ جز در یکی دو مورد خیلی ریز شاهد باگ، لگ و افت فریم نبودم و بازی ثبات خیلی بالایی دارد. در واقع باید گفت کیفیت بصری بازی در هنگام تجربه‌ی کوآپ نیز بسیار بالاست و در این حالت هم شاهد موارد گرافیکی مشکل‌ساز مثل لگ نیستیم. افکت‎های آتش و انفجار در بازی فوق العاده هستند و حتی در سنگین‌ترین و شلوغ‌ترین حالات، حتی ذره ای هم افت فریم نمی‌دهند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن photo_2021-11-06_02-56-23.jpg است
شما می‌توانید کل کمپین را با دوستتان تجربه کنید و در تمام مسیر داستان با هم باشید. این از نظر بنده نکته‌ی خیلی مهمی برای یک بازی کوآپ است.

یکی از بهترین خصوصیات کوآپ در بازی فارکرای ۶ مربوط به کیفیت اتصال و وضعیت آنلاین عالی آن است که البته در مورد تمام بازی‌های یوبیسافت صادق است. یعنی با این که حتی در خیلی عناوین این شرکت مثل دیویژن ۲ و همین فارکرای ۶ باید برای کوآپ از پراکسی استفاده کنید، ولی کیفیت اتصال و آنلاین ماندنش و لگ نداشتن و … از بازی‌هایی که بسته نیستند هم بهتر است و باعث می‌شود حتی با کیفیت اینترنت در کشور ما هم از تجربه‌ی یک کوآپ جذاب لذت ببرید و مدام درگیر قطع شدن کانکشنتان و خروج از بازی کوآپ نباشید.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن photo_2021-11-06_02-55-33.jpg است
کوآپ داستانی وقتی جذابیت بیشتری دارد که در داستان، پای یک انقلاب مطرح باشد و در واقع شما و یک شورشی انقلابی دیگر، برای سرنگونی یک دیکتاتور، کل مسیر داستان بازی را با هم تجربه نمایید.

در مجموع، از آن‌جایی که تمام موارد بازی اصلی فارکرای ۶ در مورد بخش کوآپ آن هم صادق هستند و کل کمپین بازی را می‌توانید با دوستتان به صورت دو نفره تجربه کنید (در کنار برخی ماموریت‌ها که فقط کوآپ و آنلاین هستند)، باید بگویم دنیایی زیبا، داستان جذاب، شخصیت های عمیق و پر تعداد، گرافیک فنی قدرتمند و با ثبات، گیم پلی متنوع، گان پلی خوش دست و لذتبخش، تنوع عالی سلاح ها، کیفیت عالی کانکشن و اتصال در بازی کوآپ و همین طور صداگذاری فوق العاده شخصیت ها، همه و همه سبب می شوند تا معدود ضعف های Far Cry 6 قابل چشم پوشی باشند، مخصوصا اگر بازی را دونفره تجربه کنید، زیرا لذتش چندبرابر می‌شود. فارکرای ۶ یک شوتر اول شخص بسیار باکیفیت و درجه یک است که تجربه ی آن چه به صورت تک نفره و چه کواپ، باید جزو اولین اولویت های هر گیمری در سال ۲۰۲۱ باشد و فارغ از این که نسخه ی نسل هشتمی یا نسل نهمی را تجربه کنید، به هیچ وجه نباید از این بازی بگذرید، مخصوصا اگر کسی را دارید که با همراهی او بازی را به صورت کوآپ تجربه نمایید و با هم انقلاب کرده و بساط سرنگونی یک “دیکتاتور با استایل” را فراهم کنید! در کل امتیازی که من به بخش کوآپ بازی فارکرای ۶ و بهتر است بگویم امتیازی که به طور کلی به فارکرای ۶ اختصاص می‌دهم، همان‌طور که در نقد و بررسی‌ام از این بازی هم اشاره کردم، امتیاز ۹/۱۰ است. در واقع باید این‌طور بگویم که از نظر شخصی من، یک بازی جهان آزاد ۶۰ دلاری باید این‌طور باشد و داستان و شخصیت‌هایش در کنار یک گیم‌پلی طولانی، شما را به جلو ببرند و فقط گیم‌پلی محض نباشد، بلکه دوست داشته باشید بیشتر با شخصیت‌های آن و مخصوصا Villain اصلی آن آشنا شوید. راستش فقط نقش‌آفرینی جیانلوکا اسپوزیتو و شخصیت منفی بی‌نظیر فاکرای ۶، برای تجربه‌ی این بازی کافیست، بماند که از همه نظر جذاب است، مخصوصا اگر دو نفره بازی کنید که همه‌ی لذت‌ها دو برابر می شوند!

Spider-ManGGAlirezaAshenvergil2maxAxel.7G.LNعلیایمان غلامی مهرآبادیآرینTang HaoAlirezaArt Pro : are you a calm and a resonable person𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰MEYSAMB300Little∞GodSیوهانalinerd🤘Mohsenj74more

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    به به اقا سعید عزیز 🌹والا من کواپ کلا بازی نمیکنم ولی مشخص هست که در این بخش موفقه اما میخوام بگم من بازی فارکرای ۶ رو خیلی اتفاقی تهیه کردم از بی بازی بودن رفتم سراغش چون فکر میکردم مثل شماره ۴ و ۵ منو خسته کنه اما فارکرای ۶ نشون داد بهم صرفا اصرار بر کلمه نو آوری و حتی نو اوری های بزرگ چقدر میتونه یک گیمر رو به اشتباه بندازه، فارکرای ۶ حرف نداره اصلا عالیه لعنتی من عاشق دنی روحاس شدم من کرکتر رو زن انتخاب کردم اینجا اعلام میکنم تا الان که نصف بیشتر بازی رو رفتم فارکرای ۶ در کنار فارکرای ۳ و فارکرای ۲ بهترین تجربه هام از سری فارکرای هستن هر چند ضعف هایی در بازی دیده میشه ، فارکرای ۶ از داستان و کرکتر ها و گان پلی و دنیای وسیع و کلی وسیله نقلیه و تفنگ های جالب برخوردار هست که قشنگ سرگرم کننده هست و جای تحسین داره نکات مثبت بازی خیلی زیاد هست ، دنی روحاس از فارکرای ۶ و کاساندرا از اساسینز کرید اودیسه محبوب ترین کرکتر های من از یوبی سافت در ۱۰ سال گذشته هستن

    Spider-ManAlirezaعلیShougo Makishimaایمان غلامی مهرآبادیآرینAlirezaShahabPaprikaSmore
    • G.LN گفت:

      فارکرای ۶ رو نمیدونم اما الکسیوس از کاساندرا برام بهتر بود😂
      هر چند از کاراکتر ایگور(شخصیت مذکرش) بیشتر خوشم اومد.

      AshenعلیآرینPlayStation studios (عضو گروه پلی استیشن بشوید)SiRSiNaMEYSAMB300🤘Mohsenj74یوهان
    • سلام خدمت شما محسن عزیز و گل. خیلی جالبه دو کامنت که اولین ها هستن هر دو با یک جمله شروع شدن هم کامنت شما هم GLN عزیز. خیلی از محبتتون ممنونم محسن جان. خوشحالم که علاقه داری به مقالاتم و همیشه در این چند سال مورد لطف و محبت و حمایت شما بودم. نوشتن برای شما در تمام این ۸ سال برام افتخار بزرگی بوده چون شما به مقالاتم بها دادین و باعث شدین خونده بشن. به خاطر همین لطف شما تونستم بیش از ۸۰۰ مقاله و راهنمای گیم بنویسم براتو چون همیشه انگیزه داشتم و انگیزه م شما بودین. محسن جان خوشحالم فارکرای ۶ رو بازی کردی. واقعا کیفیت بالایی داره و شخصیت هاش معرکه ن. اصلا شخصیت های منفی این سرس انگار یه کلاس بالاترین از بقیه. شخضیت اصلی بازی هم چه مذکر و چه مونثش هر دو خوب هستن واقعا. کلا به نظر من یک بازی طولانی جهان ازاد ۶۰ دلاری کوآپ باید اینطوری باشه محتواش. خیلی از کامنت زیبات ممنونم محسن عزیز.

      Alirezaآرینایمان غلامی مهرآبادیShahab🤘Mohsenj74یوهان
    • S گفت:

      دقیقا
      فارکرای ۶ شاید شخصیت منفی خوبی نداشته باشه ولی اینبار ضعف نسخه های قبلی یعنی شخصیت اصلی ضعیف رو کاملا برطرف کرده

      Ashenآرین🤘Mohsenj74
    • محسن جان در راستای صحبتت، من مثل شما تا نصف بازی رو نرفتم، همون اولاشو تجربه کردم (خونه همسایه😁). به نظر من اگر کسی تجربه فارکرای رو دوست داشته باشه (مثل همسایمون) این بازی حرف نداره. منتهی واسه بعضیا مثل من دیگه تکراری شده. حال نمی ده دیگه. اما اصلا و ابدا معنیش این نیست که بازی بده.
      امیدوارم تجربه خوبی داشته باشی (و حتما حتما حتما شما هم یه همسایه پیدا کنین و کوآپ رو تجربه کنین😘).

      Ashen🤘Mohsenj74آرین
  • G.LN گفت:

    به به آقا سعید عزیز
    خیلی خوشحال شدم که بلاخره یه مقاله راجب یه بازی جدید بعد مدتها نوشتید.
    راستش هنوز به خاطر یه سری هیتهایی که میشد اینو بازی نکردم مخصوصا منتظر نسخه کرکی pc بودم.
    اما اینکه شما میگید تجربه دونفره خیلی خوبه تو این بازی بایستی بگم نظرم عوض شد و اولین فرصت تجربه ش میکنم.
    هنوزم بازیهای یوبی سافت خیلی بیش از حد هیت میشن.
    والهالا برام یکی از بهترین تجربه ها بود و ساعتها سرگرمی برام داشت در حالیکه همین سایت با یه مقاله از خجالتش دراومد.
    در کل با اینکه میدونم سرتون شلوغه و خیلی فرصت نقد بازیها رو ندارید اما به شدت منتظرم که بازیهای جدید رو شما نقد کنید.
    با تشکر

    AshenآرینAlirezaShahab🤘Mohsenj74PaprikaSSkullیوهانسعید آقابابایی
    • عرض سلام و احترام خدمت شما. یک دنیا ممنون از کامنت زیباتون. واقعا افتخار میکنم که به من اعتماد دارید و مقالاتم رو دوست دارید. شما دلیل نوشتن این مقالات بویدن و هستین. واقعا ممنونم که به حرف و نظرم در مورد یک بازی اعتقاد و اعتماد داریدو چیزی بیشتر از این برام ارزشمند نیست. والهالا که حقیقتا همون طور که در نقدم گفتم شاهکار بود و یکی از ۱۰-۱۵ بازی برتر کل زندگی منه و در اندازه های ویچر ۳ برام لذتبخش بود از بس که پرمحتوا و متنوع بود و کیفیت داشت لز همه نظر. هنوز عنوانی به اون گستردگی در سال های اخیر ندیدم. خوشحالم شما هم این موضوع رو درک کردید. امیدوارم بتونم براتون نقدهای بیشتری بنویسم. البته در اینستاگرام و اپارات هم هستم و تقریبا تمام عناوین جدید رو نقد میکنم. یک دنیا ممنون از لطف و محبت و حمایت بی دریغ شما در تمام این مدت. همین که حال و احوالی می پرسید از یک دنیا برام ارزشمندتره.

      Ashenایمان غلامی مهرآبادیSpider-ManآرینShahab𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰🤘Mohsenj74PaprikaG.LNSkullmore
  • Ramin گفت:

    بخش کوآپ فار کرای۶ هم مثل دیویژن و واچ داگز لجند برای کاربران ایرانی در دسترس نیست و نیاز به تغییر ip دارد

    آرینAlirezaPaprikaیوهان
  • Cole Train گفت:

    مثل همیشه عالی آقا سعید گل.واقعا مقالاتتون بی نظیره

    آرینسعید آقابابایی
  • S گفت:

    مقاله ی خوبی بود و ممنون که به طرفدار های بازی های یوبی سافت اهمیت میدید و مطلب میزارید🌹
    متاسفانه بنظرم شخصیت منفی چون از بازیگر واقعی استفاده شده زیاد خوب نشده و یه شخصیتی شده که سریع از یاد میره. چون نه دیوانگی واس، بامزگی پاگان مین و ابهت جوزف سید رو نداره. یه شخصیت تک بعدیه تقریبا
    ولی در نقطه مقابل بخاطر سوم شخص شدن کات سین ها بهتر میتونیم با شخصیت اصلی ارتباط پیدا کنیم و باعث شده یکی از بهترین شخصیت های بازی تبدیل بشه

    آرینسعید آقابابایی🤘Mohsenj74
    • سلام و درود خدمت شما. خیلی متشکرم که وقت عزیزتون رو گذاشتید و مطالعه فرمودید. خوشحالم رضایت داشتید. والا برای من خیلی مهم نیست بازیگر واقعی باشه یا نه. مهم خود اون شخصیته که ایا جذاب هست یا نه. به نظرم یکدیکتاتور کامله. اگر فقط داستان همین بود خب زیاد جالب نبود، ولی کشمکشی که این دیکتاتور با پسرش داره و گیج شدن پسرش در ۲ موضوع “عشق به پدر و ادامه ی راه او” و “چیزی که ذات انسانیش بهش میگه” بسیار داستان رو جذاب تر کرده. شخصیت های اصلی هم واقعا عالی هستن.

      آرین🤘Mohsenj74ایمان غلامی مهرآبادیS
  • بدترین بازی ها هم کو آپ بازی کنی حال میده

    AshenSkullSpider-ManAcc.Com game
  • دوستان اونایی که پلی دادن یا تعریفش رو از رفقای نزدیکشون شنیدن بگن این بازی ارزش یه بار تجربه کردن رو داره یا نه ؟
    من فارکرای رو فقط سری ۵شو بازی کردم و واقعا دلچسب بود برام و کلی سرگرم شدم… این یکی چطوره؟! دیده ها و شنیده هام که میگن نسبت به سری قبل ضعیف تر عمل کرده…

    آرین
  • Amir1 گفت:

    دمت گرم آقا بابایی مقاله فوق العاده ای بود لطفا سیزن پس هاشو هم تحلیل کن
    ای کاش که یوبی تو فارکرای۶ به آنتا گونیستاش بیشتر توجه میکرد و پروتاگونیست های فرعی بهتری میزاشت حداقل در سطح فارکرای ۵. آنتاگونیست های فرعی فارکرای۵ دست کمی از ال پرزیدنته نداشتن بخصوص جان و در مورد پروتاگونیستاشم واقعا مسخره بود مخصوصا اون رپرا
    درکل این یک بازی خوب و جذاب بود نظر شما چیه آقا سعید؟

    Spider-Manسعید آقاباباییآرین
    • سلام و عرض ادب خدمت شما امیرجان. خیلی متشکرم که وقت ارزشمندتون رو گذاشتید برای مطالعهی مقاله. باعث افتخارمه که رضایت داشتید. عرض کنم حضورتون رو که نظر کلی و نمره م به بازی رو در پاراگراف اخر مقاله دقیقا اشاره کردم و در نقدم در اینستاگرام هم کامل بازی رو از نظر شخصیم باز کردم. فکر میکنم فارکرای ۶ معنای کامل یک بازی جهان ازاد شوتر جذاب و کواپه.

      ایمان غلامی مهرآبادیSpider-Man
  • Axel.7 گفت:

    انصافا تا الان از تجربه فارکرای ۶ کاملا راضیم گیم پلی روان، گان پلی فوق العاده جذاب و خوش قلق ، طراحی بصری چشم نواز، از فارکرای ۶ عنوان لذت بخش و درگیر کننده ای ساخته و همچنین از شخصیت پردازی کامل و بازی فوق العاده ویلن اصلی هم واقعا نمیشه گذشت.به زعم من فارکرای ۶ در اکثر موارد از دو نسخه پیشین خود تجربه کامل تر و بهتری رو ارائه میده.
    در حال حاَضر خیلی سفت وسخت مشغول تجربه کمپین بازی هستم و به محض اتمام ، به تجربه آنلاین بازی میپردازم.
    با تشکر

    Spider-ManAxel.7سعید آقاباباییآرینS
  • آرین گفت:

    سلام به این نویسنده‌ی بزرگوار!
    خسته نباشید، خدا قوت.
    یوبی‌سافت دستی بلند در کوآپ دارند و محتی یادمه اساسینز یونیتی هم بخش کوآپ داشت و تقریبا همه‌ی بازی‌هایش چنین بخش دارند.
    با اینکه قبلا فقط مراحل داستانی رو می‌شد کوآپ کرد ولی انگار الآن کل بازی یا بخش بیشتری این قابلیت رو داره.
    همکاری و دو نفره بازی کردن هم که همیشه لذت‌بخش هست حتی در بدترین بازی دنیا!

    🤘Mohsenj74سعید آقابابایی
  • آرین گفت:

    سلام
    دانستی واریز، کوآپ، آفباین، اسپلیت اسکرین!
    لوبو هم باشه.

  • Armin Ezati گفت:

    یک مقاله زیبا از سعید گل کم پیدایی سعید جان

    آرینسعید آقابابایی
  • Freedom گفت:

    سلام اقاا سعید گل گلاب
    اقاا من مقاله هاتو خیلی وقته میخونم همیشه اولش یادم میره ببینم کی مقاله رو نوشته اما بعد چندتا جمله همیشه واسه شما رو متوجه میشم شما نوشتی
    من ۲ تا سوال از شما دارم
    میدونم شاید یکم عجیب برات باشه
    اما سوال اولم اینه
    راهی وجود داره که من بتونم باهات دقایقی صحبت کنم غیر اینجا؟
    سوال دومم رو باید جوابت به بالا رو ببینم بعد بپرسم
    ممنون و متشکر

    آرینسعید آقابابایی
    • سلام و درود خدمت شما. یک دنیا ممنون که لطف میکنید و دنبال می کنیدمقالات رو. باعث افتخار منه که وقتتون رو به مطالعه ی مطالبم اختصاص دادین. خوشحالم رضایت داشتید از مقالات.
      بله حتما باعث خوشحالی منه که صحبت کنم باهاتون. در اینستاگرام با اسم saeed.aghababaee.63 هستم و به تازگی یک ماهه وارد اینستاگرام شدم و نقدهای ویدئویی اکثر بازی ها رو هم کار میکنم در کنار مقالاتی که در گیمفا براتون می نویسم.. قطعا خوشحال میشم که پیام بدین و صحبت کنیم.
      https://www.instagram.com/bazihubs/

      xbox and MicrosoftG.LNایمان غلامی مهرآبادیآرین
  • Ashen گفت:

    چیزی که ما همیشه از سرورای یوبیسافت یادمونه اون سیب زمینی‌اس که بهش سیم وصل کردن (=

    آرین
  • Morteza gamer گفت:

    سلام دوستان کسی هست به من کمک کنه هر کاری میکنم نمیتونم بخش کو اپ بازی فارکرای ۶ رو بازی کنم ارور میده پلتفرمم هم ایکس باکس ایا کسی دی ان اس خواستی سراغ داره بهم کمک کنه ؟و بگه خیلی برام مهم من این بازی رو فقط به خاطر کو آپ بودنش خریدم و حالا بد جور تو ذوقم خورده

  • Mtrophy گفت:

    سلام یه خواهش
    اقا لطفا راهنمایی کنید چطور انلاین بشم در فارکرای ۶ همش ارور میده هر کاری میکنم نمیشه

کیفیت تجربه‌ی Co-op بازی Far Cry 6 چه‌طور است؟ - گیمفا