ویدیو: ۵ تغییر بزرگ در GTA: The Trilogy – Definitive Edition [زیرنویس فارسی]
راکستار گیمز (Rockstar Games) سرانجام هفتهی گذشته از بازسازی سهگان GTA رونمایی کرد. در این ویدیو به ۵ تغییر بزرگ و اساسی در این عنوان اشاره شده است.
در این سهگانه شاهد پیشرفتهای بصری زیادی هستیم، اما از دید گیمپلی نیز بهبودهای متعددی را مشاهده خواهید کرد. هدف اصلی سازندگان این ریمستر، ارائهی تجربهای روان و مدرن از گیمپلی است. در ویدیوی زیرنویس شده به ۵ تغییر بزرگ نسبت به بازیهای کلاسیک خواهیم پرداخت.
بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition، برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانههای شخصی (از طریق لانچر راکستار گیمز) منتشر خواهد شد و نسخهی موبایلی آن نیز در نیمهی اول سال ۲۰۲۲ در دسترس کاربران Android و iOS قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- شایعه: در GTA 6 محدودیت حمل سلاح وجود خواهد داشت
نظرات
جی تی ای سن آندریاس که روش رنگ پاشیدن پر رنگ تر شده فقط
هر چقدر هم که بگی تغییرات گرافیکی کمه باز هم به وضوح قابل تشخیص دادنه
تبریک میگم نصف زیرنویسا رو نمیشه دید
این تغییر بزرگ رو فقط گیمرهای قدیمی میتونن ببینن و گیمرهای تازه وارد یا کم قدیمی خوب نمیتونن تغییرو ببینن بازیش خیلی تغییر کرده اونقدر که میشه گفت ده برابر حتی بیشتر روی گرافیکش کار شده . اینو هم باید در نظر بگیرن اون گیمرها که بازی ماله سال ۲۰۰۰ و حتی پایینتر هست پس هر چقدر هم توش تغییر ایجاد کنن به عنوان ریمستر نه ریمک به بازیهای امروزی یا نسل هشتم نخواهد رسید و این انتظار را به قول معروف به گور ببرید . روی بازیش زحمت زیادی کشیده و باید به راک استار احسنت گفت که یه بازی بسیار بی کیفیت که حتی انگشتهاشون دیده نمیشد کاملا دستشون با انگشتهاشون در بازی یکی شده بودو الان میبینیم انگشتهاشون خیلی خوب به وضوح دیده میشه بله همون انگشتهای پلیرهای بازیاین یکی از مثالهاش بودا بخوام بنویسم داستان میشه و در بخش گیم پلی هم کلی تغییر ایجاد شده و چند لول ارتقا یافته سیستم کاور گیری سیستم تیراندازی و انفجار و رانندگی و غیره اونقدر بازیش تغییر کرده که یه ذره دقت بکنید متوجه بالا رفتن چندین برابری کیفیتش نسبت به نسخه های قدیمیش میشید وقت بزارید با دقت نگاه کنید و خوب ببینید
درود به شرفت
سلام
دقیقا همینطوره
اتفاقا من همین حرفو به یک دوست دیگه هم زدم
بخوای تغیر ها رو متوجه بشی باید قشنگ اون قبلی ها رو تجربه کرده باشی، تا بفهمی اوضاع چی به چیه.
الان اون ویدئوی مقایسه trilogy با اصلی رو تازه دیشب تونستم کامل ببینم، و واقعا باید بگم از بعضی چیز ها واقعا کف کردم.
به قول شما همین انفجار.
تو بازی های اصلی فقط به یک افکت آتیش و پرت شدن ماشین محدود میشد،ولی الان
خود انفجار خیلی واقعی تر کار شده، نور حاصل از انفجار به محیط اطراف پخش میشه، به سایر وسایل کنارش سایه میندازه.
رفلکشن محیط رو ماشین ها میفته (نور، عکس ساختمون و..)
و خود تیراندازی هم به قول شما دستخوش تغیراتی شده.
من به خاطر همین اونروز انقدر حرص خوردم، این همه تغیرات چشمگیر و زیاد داشته، بعد دوستان میان بهش لقب “آشغال” میچسبونن.
واقعا خیلی ناراحت شدم، ولی الان بیخیالم
این نارضایتی ها هم فقط من تو این سایت دیدم، وگرنه عموم طرفدارها خیلی راضیان.
به قول شما دقت خیلی بالایی هم لازم نیست، فقط کافیه یک نظر بندازین متوجه تغیرات میشین.🍻
تغیرات جزئی بماند (توی ویدئوی مقایسه مشهوده)
بالاخره حرف دلمون زده شد
من بشخصه هیچ توقعی از بازی نداشتم و میگفتم قراره یه آشغال مزخرف باشه
(مثلا اساسین کرید ۳ و کالکشنdmc که فقط کپی پیست بودن. dmc حتی منوش هم مربعی بود)
ولی واسه ریمستر خیلی خوبه تغییرات واقعا زیادن
ولی فک نکنم بخوام بازیش کنم