فیلم‌های ترسناکی که هرگز نباید به تنهایی آنها را تماشا کنید!
فیلم‌های ترسناکی که هرگز نباید به تنهایی آنها را تماشا کنید!
فیلم‌های ترسناکی که هرگز نباید به تنهایی آنها را تماشا کنید!
فیلم‌های ترسناکی که هرگز نباید به تنهایی آنها را تماشا کنید!

فیلم‌های ترسناکی که هرگز نباید به تنهایی آنها را تماشا کنید!

احمد آریا
۲۰:۰۰ ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
فیلم‌های ترسناکی که هرگز نباید به تنهایی آنها را نگاه کنید

در این مطلب قصد داریم به برخی از ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما اشاره کنیم که بهتر است در تنهایی آن‌ها را مشاهده نکنید!

تماشای فیلم‌های ترسناک در شب‌ها و در حالی‌که در خانه خود تنها هستید، اتفاقی عادی برای بسیاری از افرادی که به سینما و فیلم دیدن علاقه دارند، محسوب می‌شود.
با این حال، برخی از فیلم‌های ترسناک آنقدر وحشتناک و عذاب آور هستند که بهتر است در کنار دوستان خود به تماشای آنها بنشینید!

در این لیست قصد داریم به برخی از ترسناک‌ترین آثار تاریخ ژانر وحشت اشاره کنیم. آثاری که تنها در صورتیکه انسان‌های بسیار شجاعی هستید، تماشای آن‌ها را در تنهایی و در مکانی تاریک، به شما توصیه می‌کنیم.

قبل از خواندن این لیست، لازم است یادآور شویم که در این لیست قرار نیست به بهترین و با کیفیت‌ترین آثار ژانر وحشت اشاره کنیم. در واقع کیفیت فنی این فیلم‌ها، دلیل حضورشان در این لیست نمی‌باشد. به همین دلیل است که در این لیست، به آثار کم نظیری چون درخشش (The Shining)، اشاره نخواهیم کرد.

همچنین سعی کرده‌ایم تا در حد ممکن، به جزئیات این فیلم‌ها اشاره نکنیم تا بتوانید با خیال راحت این متن را خوانده و نگران لو رفتن سکانس‌های آن نباشید. با این حال اگر شدیدا به اسپویل نشدن یک فیلم اهمیت می‌دهید، می‌توانید تنها نام این فیلم‌ها را بخوانید.

حلقه ۲۰۰۲

فیلم حلقه the ring

کارگردان: گور وربینسکی
بازیگران: نائومی واتس – مارتین هندرسون – برایان کاکس
خلاصه داستان: پس از مرگ مشکوک خواهرزاده خود، یک خبرنگار تصمیم می‌گیرد تا درباره فیلمی تحقیق کند که گفته می‌شود هر کس آن را ببیند، پس از هفت روز، کشته خواهد شد …

قبل از هر چیزی، بگذارید بگوییم که فیلم حلقه (The Ring) براساس فیلمی ژاپنی با نام Ringu ساخته شده است و آنقدر فیلم موفق و ترسناکی شد که پس از آن، فیلم‌های هالیوودی زیادی براساس فیلم‌های ترسناک ژاپنی و سینمای شرق آسیا، ساخته شدند.

گور وربینسکی (Gore Verbinski)؛ کارگردان معروف آمریکایی، با کمک هنر بازیگری نائومی واتس (Naomi Watts)؛ بازیگر مطرح این فیلم و البته با استفاده از موزیک متن فوق‌العاده نابغه‌ای چون هانس زیمر (Hans Zimmer)، یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما را ساخته است.

در سکانسی از فیلم، تماسی با یکی از شخصیت‌ها گرفته می‌شود و کلمه “۷ روز” زمزمه می‌شود تا وی بداند ۷ روز دیگر کشته خواهد شد.
جالب است بدانید که پس از انتشار این فیلم، این موضوع به یکی از شوخی‌های محبوب بینندگان تبدیل شد و افراد مختلفی با استفاده از این شیوه، دوستان خود را تا حد مرگ، ترساندند!


فعالیت فراطبیعی ۲۰۰۷

فیلم فعالیت فراطبیعی paranormal activity

کارگردان: اورن پلی
بازیگران: کیتی فدرستن – میکا اسلوات
خلاصه داستان: پس از نقل مکان یک زوج به خانه‌ای جدید، آنها احساس می‌کند که نیرویی شیطانی در آن خانه وجود دارد …

یکی از مهم‌ترین دلایل ترسناک بودن فیلم فعالیت فراطبیعی (Paranormal Activity)، نحوه روایت این فیلم است. این زوج برای آن‌که ببینند آیا واقعا یک موجود شیطانی در خانه آنها حضور دارد یا خیر، یک دوربین را در اتاق خواب خود نصب می‌کنند و در تمام مدت، این فیلم از زاویه این دوربین روایت می‌شود.

شیوه‌ای که به آن “تکنیک تصاویر پیدا شده” می‌گویند. استفاده از این تکنیک باعث می‌شود تا این فیلم بیش از آن که شبیه به یک فیلم باشد، بمانند یک مستند ترسناک باشد. البته که این فیلم تنها فیلمی نیست که از این شیوه استفاده می‌کند.

با این حال فیلم فعالیت فراطبیعی، جزو معدود فیلم‌های ژانر ترسناک است که به درستی از این تکنیک برای ترسناک‌تر شدن و تاثیرگذاری بیشتر سکانس‌های خود استفاده می‌کند.

تاکنون فیلم‌های زیادی در این فرنچایز ساخته شده‌اند که البته پیشنهاد می‌کنیم به سراغ سایر فیلم‌های این مجموعه نروید تا خاطرات نه چندان خوش خود از این فیلم را خراب نکنید!


بابادوک ۲۰۱۳

فیلم بابادوک the babadook

کارگردان: جنیفر کنت
بازیگران: اسی دیویس – نوحا ویسمن
خلاصه داستان: پس از کشته شدن همسرش در یک تصادف، یک مادر تنها تلاش می‌کند پسرش را در حالی بزرگ کند که وی مدام از وجود یک هیولا در خانه‌شان صحبت می‌کند …

فیلم بابادوک (The Babadook) احتمالا متفاوت‌ترین فیلم لیست ما می‌باشد. این فیلم بیش از آن‌که دارای سکانس‌های ترسناک (اصطلاحا جامپ اِسکِر) باشد، دارای یک جو مخوف است که باعث می‌شود در حین تماشای آن، ترس در وجودتان وجود داشته باشد.

جنیفر کنت (Jennifer Kent) این فیلم را براساس فیلم کوتاهی که خود در سال ۲۰۰۵ ساخته بود، کارگردانی کرده و ساخته است و موفق شده فیلمی را بسازد که ویلیام فریدکین (William Friedkin)؛ کارگردان فیلم جن‌گیر، از آن به عنوان ترسناک‌ترین فیلمی که در عمر خود دیده است، یاد کند.


احضار ۲۰۱۳

فیلم احضار the conjuring

کارگردان: جیمز وان
بازیگران: پاتریک ویلسون – ورا فارمیگا
خلاصه داستان: خانواده‌ای به یک خانه دور افتاده نقل مکان می‌کنند و خیلی زود متوجه حضور نیرویی شیطانی در آن می‌شوند و تصمیم می‌گیرند تا از دو متخصص مسائل ماوراءالطبیعه کمک بگیرند …

فیلم احضار (The Conjuring) هیچ چیز جدیدی به ژانر وحشت اضافه نکرده است اما با نبوغ جیمز وان (James Wan)؛ کارگردان اهل مالزی خود، از تمام کلیشه‌های ممکن به بهترین شکل ممکن برای ترساندن بیننده استفاده می‌کند!

به علاوه، این فیلم براساس پرونده‌های اد و لورن وارن (Ed and Lorraine Warren)؛ زوج محقق و حقیقی آمریکایی ساخته شده است. زوجی که تخصص آن‌ها، بررسی پرونده‌های ارواح و اجنه بود!

این حقیقت ساده باعث می‌شد بیننده احساس کند در حال تماشای اتفاقاتی است که در واقعیت نیز رخ داده‌اند. این موضوع در کنار کیفیت ساخت بالای فیلم، باعث شد تا فیلم احضار تبدیل به یک فیلم شدیدا ترسناک و موفق شود.

تاکنون فیلم‌های زیادی از این مجموعه ساخته شده است که گرچه به خوبی نسخه اول نبوده‌اند اما کماکان فیلم‌های ترسناک خوبی هستند که اگر قصد دارید بیش از قبل خود را عذاب دهید، می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید!


پروژه جادوگر بلر ۱۹۹۹

فیلم پروژه جادوگر بلر the blair witch project

کارگردان: دنیل مایریک
بازیگران: هتر دوناهو – مایکل سی ویلیامز – جاشوآ لنرد
خلاصه داستان: سه مستندساز جوان تصمیم می‌گیرند تا یک مستند از افسانه‌ای ترسناک درباره جادوگر بلر بسازند …

یکی دیگر از فیلم‌هایی که از تکنیک “تصاویر پیدا شده” به بهترین شکل ممکن استفاده کرد، فیلم پروژه جادوگر بلر (The Blair Witch Project) است.

البته عوامل سازنده این فیلم، این ایده را یک لول بالاتر برده و وقتی این فیلم برای نخستین بار در فستیوال ساندنس به نمایش درآمد، با جدیت در کمپین تبلیغاتی خود اعلام کردند که افراد و بازیگران این فیلم، گم و یا کشته شده‌اند!

این فیلم که یک فیلم مستقل است و با بودجه حدود ۳۰۰ هزار دلاری ساخته شده است، در گیشه به فروش خیره کننده ۲۴۸ میلیون دلاری رسید تا پرفروش‌ترین فیلم مستقل تاریخ سینما با بودجه کمتر از ۱ میلیون دلار، لقب گیرد.


شیطانی ۲۰۱۲

فیلم شیطانی sinister

کارگردان: اسکات دریکسون
بازیگران: ایثن هاک – جولیت رایلنس – کلر فوی
خلاصه داستان: یک نویسنده کتاب‌های جنایت واقعی، برای نوشتن کتاب جدید خود، خانواده خود را به خانه‌ای جدید برده که در آن، فیلم‌های کشته شدن یک خانواده در آن خانه وجود دارند …

اسکات دریکسون (Scott Derrickson) در سال ۲۰۱۲ و با کمک هنرنمایی ایثن هاک (Ethan Hawke)، یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌های ژانر وحشت را ساخت. فیلم شیطانی (Sinister)، آنقدر فیلم ترسناکی بود که براساس نتایج یک تحقیق علمی، این فیلم ترسناک‌ترین فیلم تاریخ سینما است!

در تحقیقی که در اواخر سال ۲۰۲۰ انجام شد، ضربان قلب بینندگان در حین تماشای این فیلم، بیش از سایر فیلم‌ها بالا رفته بود و افراد حاضر در این تحقیق، بیش از هر فیلمی، از ساخته دریکسون ترسیدند.

البته دریکسون در سال ۲۰۰۵ و با فیلم جن‌گیری امیلی رز (The Exorcism of Emily Rose) نیز هنر خود را در ترساندن مخاطبان به خوبی نشان داده بود. آن فیلم نیز یکی دیگر از فیلم‌هایی است که بهتر است در تنهایی آن را تماشا نکنید.


موذی ۲۰۱۰

فیلم موذی insidious

کارگردان: جیمز وان
بازیگران: پاتریک ویلسون – رز بیرن
خلاصه داستان: پس از نقل مکان یک زوج به یک خانه جدید، ناگهان فرزند آن‌ها به شکل مرموزی به کما می‌رود و اتفاقات ماوراء الطبیعه در خانه آن‌ها رخ می‌دهد …

جیمز وان که با ساخت فیلم اره (Saw) در سال ۲۰۰۳، هنر خود در ژانر وحشت را نشان داده بود، قبل از آغاز ساخت مجموعه احضار، در سال ۲۰۱۰ و با ساخت فیلم موذی (Insidious)، هنر خود در ترساندن مخاطبان را نشان داده بود.

پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) نیز از این فیلم، همکاری خود با وان را آغاز کرد و آنقدر همکاری این دو در فیلم موذی، ترسناک و موفقیت‌آمیز بود که در ادامه در مجموعه احضار نیز با یکدیگر کار کردند. از ویلسون به عنوان یکی از بهترین بازیگران ژانر وحشت نام برده می‌شود.


جن‌گیر ۱۹۷۳

فیلم جنگیر the exorcist

کارگردان: ویلیام فریدکین
بازیگران: الن برستین – ماکس فون سیدو
خلاصه داستان: پس از رفتارهای عجیب یک دختر ۱۲ ساله، مادر وی با کمک ۲ کشیش متوجه می‌شود که روح وی توسط موجودی شیطانی، تسخیر شده است …

فیلم جن‌گیر (The Exorcist) شاید اکنون دیگر آنقدرها فیلم ترسناکی نباشد اما حقیقت این است که نمی‌شود لیستی از ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما ساخت و به فیلمی که به این ژانر معنا بخشید، نام نبرد!

بسیاری از اتفاقات ترسناکی که هم اکنون در فیلم‌های ترسناک مشاهده می‌کنید، برگرفته از این شاهکار فریدکین می‌باشند. فیلمی که آنقدر تاثیرگذار بود که نامزد ۱۰ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شد.

میزان محبوبیت این فیلم در بین علاقه‌مندان به ژانر وحشت به حدی بود که اگر میزان تورم را در نظر بگیریم، فیلم جن‌گیر یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما محسوب می‌شود. به واقع چه چیزی از چرخش ۱۸۰ درجه‌ای سر یک کودک، ترسناک‌تر است؟!

جالب است بدانید که پس از انتشار این فیلم، افراد مذهبی، نامه‌های تهدید آمیز زیادی برای لیندا بلر (Linda Blair)؛ بازیگر نقش کودک این فیلم ارسال کردند چراکه معتقد بودند این فیلم به تجلیل از شیطان می‌پردازد. اتفاقی که باعث شد تا بلر برای چندین ماه، با چندین محافظ و بادیگارد زندگی کند!


شاتر ۲۰۰۴

فیلم شاتر shutter

کارگردان: Banjong Pisanthanakun – Parkpoom Wongpoom
بازیگران: Ananda Everingham – Natthaweeranuch Thongmee
خلاصه داستان: پس از یک حادثه دردناک، یک عکاس جوان و نامزدش متوجه وجود سایه‌ها و چهره‌هایی غیرعادی و عجیب در عکس‌هایی که می‌گیرند، می‌شوند …

همانطور که اشاره کردیم، بسیاری از آثار ترسناک هالیوود، بخصوص در ۱ یا ۲ دهه اخیر، برداشت‌هایی از فیلم‌های ترسناک سینمای شرق آسیا می‌باشند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا مورد آخر لیست را به فیلمی از این سینما، اختصاص دهیم.

احتمالا بارها بعد از گرفتن یک عکس، متوجه وجود یک شکل عجیب در گوشه‌ای از عکس شده‌اید که البته در نهایت به آن توجه نکرده‌اید. اما بعد از دیدن این فیلم، احتمالا دیگر به این راحتی از کنار آن عکس‌ها عبور نخواهید کرد!

فیلم شاتر (Shutter)، یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌های سینمای شرق آسیا و محصول کشور تایلند است که آنقدر فیلم ترسناکی بوده است که نه تنها نسخه هالیوودی آن نیز ساخته شده است که حتی بالیوود نیز نسخه مخصوص خود را از روی آن ساخته است!


آیا با ترسناک بودن فیلم‌های این لیست موافقید؟
اگر جواب شما منفی است، پس لطفا به ما بگویید که از دید شما، چه فیلمی آنقدر ترسناک است که نباید آن را تنهایی و یا حداقل در اتاقی تاریک، تماشا کرد؟!

مینو فرجی

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیلم‌های ترسناکی که هرگز نباید به تنهایی آنها را تماشا کنید!
فیلم‌های ترسناکی که هرگز نباید به تنهایی آنها را تماشا کنید!
فیلم‌های ترسناکی که هرگز نباید به تنهایی آنها را تماشا کنید!
فیلم‌های ترسناکی که هرگز نباید به تنهایی آنها را تماشا کنید!
فیلم‌های ترسناکی که هرگز نباید به تنهایی آنها را تماشا کنید!

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • من همه فیلم های لیست رو دیدم ، به شخصه اعتقادم اینه که فیلم های ترسناک تر از اینا هست ،
    تو اولین مورد ،فیلم حلقه رو گذاشتین که نمونه کپی کاری شده از فیلم حلقه ژاپنی هست ، فیلم های کینه ،حلقه جزء بهترین فیلمهای ترسناک ژاپنن ،اما بهترین هم نیستن ….

    فیلم کره ایی هست که اسمش یادم نیست ، اما تو صدر جدول فیلم هایی هست که نباید تنها دید و دقیقا در کنار شاینینگ قرار میگیره ….
    اما شاینینگ ، کسایی که نگاه کنن و نکته سنج نباشن شاید یک ترس چند وقته دنبالشون کنه (مثل خودم) اما اگر بعد از دیدن فیلم نقد تصویری اون رو ببینین برای مدتها فیلم تو ذهنتون باقی میمونه

    • ShinjiMikami گفت:

      من تمامی فیلم های ترسناک تاریخ رو دیدم البته به غیر از فیلمای بسیار بسیار قدیمی.
      فیلم ها سه نوع هستن یعنی ترس به ۴ حالته یکی مربوط به دنیای ماورا و اجنه دومی مربوط به زامبی و سومی مربوط وحشت و تجاوز
      .
      در مورد اجنه میتونم به دابه فیلم ترکیه ای قسمت های ۳ ۴، بعد اخرین جنگیری ۱ و شیطان درون ۲۰۱۲.
      در مورد زامبی فیلم rec عالیه قسمت های ۱ ۲ عالین محشرن ۴ هم خوبه
      در مورد وحشت و تجاوز سربین فیلم و شهدا.
      .
      فیلمایی که گفتم شب ببین تاریک باشه همراه با هندزفری 😅 اینا فیلمای درجه یکی نیستن بلکه فقط برای ترسوندن بهت گفتم. فیلمایی مثل کوآیت پلیس نیستن که موفقیت زیادی داشته باشه. کارگردانی و داستان ضعیفی دارن بعضیاشون ولی ترسناکن. من فقط برای ترس و نخوابیدن و اثر کردن روی ذهنت گفتم نگاه کنی😂
      .
      پیشنهادم به همه ی کاربران سایته فرقی نداره. فقط ترسو نباشن فردا یکی سکته کنه بیاد بگه شینجی کرد😂

      • میدونی من دابه و غیره رو دیدم ، ولی چون داستان جالبی ارائه نمیدادن یا صرفا برای نوع آهنگ و تصویرهای ثابت ترسناکی که تو فیلم زیاد ازش استفاده شده بود، به نظرم جزء فیلم های تاثیر گذار روی آدم نیستن …

        شما فیلم شب بیست و نهم رو ببین ایرانیه واقعا ترسناک و زیباست ، بهت قول میدم دابه رو بذاری کنار …

        تو فیلم های علمی تخیلی ترسناک فیلم the thing 1984 رو ببین

        من یا بهتر بگم خانواده من یک اشتباهی که کردن این بود که گذاشتن من فیلم کلبه وحشت رو با اونا نگاه کنم ، فکر نمیکنم کسی درک کنه چقدر برای یک بچه ۷ ساله میتونست ترسناک باشه 🥶 ولی خب دیدم 🤣🤣🤣

        اما تو تاثیرگذاری هیچ کدوم اندازه شاینینگ نبودن برام

        • ShinjiMikami گفت:

          جز فیلم ایرانی بقیه رو دیدم. عناوینی که گفتی خوبن. شاینینگ که دیگه خیلی معروفه.
          دابه بیشتر بخاطر جنگیریش و جادو و اینکه به فرهنگ ما نزدیک ترن ترسناکه همچنین به صورت مستنده واسه همین داستانش عالی نیست. حالا نمیدونم به جن باور داری یا خیر اگه باورت ضعیفه برو دنبال فیلم های ترسناک روانشناختی.😂
          .
          فکر کنم اهل جن نیستی و بیشتر ترس های روانشناختی روت تاثیر میذاره مثل همین شاینینگ.
          فیلم های تجاوزی هم هستن که از ته دل ناراحتت میکنن مثل serbian film و شهدا و چند تا دیگه هم هست یادم نیست.
          این سبک فیلما هم از اسمشون معلومه چین و صحنه هاشونم زیاده از الان بگم😂 ولی صحنه های به شدت ازار دهنده و سادیسمی داره.
          .
          من خودم فیلمایی که در مورد جن و ارواح هستن خیلی زیادشون رو دیدم ولی دابه و اخرین جنگیری و شیطان درون یچیز دیگه ای بودن. اینا بیشتر مستند وار هستن و نباید انتظار یه داستان عالی داشته باشی.
          .
          Rec رو دیدی؟ ندیدی حتما برو سراغش خداییش رزیدنت ایولیه😂 ۳ قسمته که بهم مربوطه داستانشون عین رزیدنت ایوله 😂 اول از ویروس شروع میشه و اخر مثل ایول ۷ وارد یه جریان دیگه ای میشه. البته اسپویل نمیکنم کامل😂
          من جنگ جهانی زد و قطار بوسان رو هم دیدم ولی rec یچیز دیگس. البته اون دوتاهم عالین واقعا ولی ترسناک نیستن. کلا فیلمای زامبی محور ترسناک نیستن جز rec
          اینو حتما پیشنهاد میدم از دستش ندی اگه اهل زامبی هستی

    • اون سری فیلم کره ای که میگی منتظرت کینه یا Grudge نیست احیانا؟
      اونا خدایی خیلی ترسناک و پشم ریزونن

  • همه اینها رو دیدم . تنهایی . عاشق فیلم های ترسناکم . بابادوک افتضاح بود به نظرم . تنها بازی که تا حد مرگ ترسیدم هم فیتال فریم ۲ بود . فیلم دیگران هم ترسش در ادم رخنه میکرد . جنگیر رو هم در دوران کودکی دیدم . اشتباه بود در اون سن .. اشتباهی که باعث شد حتی در این سن حس کنم که یک خزنده هستم

  • NRG-souls گفت:

    همه فیلم هایی که در لیست بود ترسناک بودن
    اما اگه سبک وحشت رو بخوایم به دو قسمت تقسیم کنیم
    قسمت دوم و اصلی ماجرا اکران فیلم Hereditary و Midsommar بودن که جریان تکراری فیلم های این ژانر رو کاملا از بین بردن طوری که مدت ها به روایت عجیب و در عین حال دلهره آور این دو فیلم فکر خواهید کرد

    فیلم های سری احضار بیشتر جنبه سرگرم کننده دارن هرچند واقعا دوسشون دارم ولی کم کم دارن تکراری میشن !

  • جن گیر اونقدری که اسمش معروفه ترسناک نیست

  • MYRON گفت:

    واقعا که!!!! چرا فیلم the fourth kind 2009 تو لیست نیست؟با این که چن بار همین فیلم رو دیدم ولی بازم از دوباره دیدنش ترس دارم.یادمه اون شبی که دیدمش داشتم کابوسی می دیدم که با این که خیلی ترسناک تر از خود فیلمه بود ولی دیدن اون کابوس هم وابسته به دیدن اون فیلم بود چون اگه اون فیلم رو نمی دیدم تا اخر عمرم نمی تونستم همچین کابوسی ببینم.

  • MahyarMsm گفت:

    “فیلم‌های ترسناکی که هرگز نباید به تنهایی آنها را تماشا کنید!”
    متاسفانه من کسی رو ندارم که بشینم باهاش فیلم ترسناک ببینم
    چندتا از اینارو دیدم ولی نه همشونو. شاتر و سینیستر و فعالیت فراطبیعی رو ندیدم
    ولی حالا که بهشون اشاره کردید حتما میبینمشون
    فقط باید از یکی التماس کنم بیاد باهام ببینه🙂

  • مقاله عالی بود احمد جان
    اکثر موارد این لیست رو دیدم
    وقتش رسیده که برم فیلم شاتر رو برا بار دوم ببینم
    واقعا اثر بی نظیری بود

  • اوسعلی گفت:

    بعد از دیدن فیلم کینه (ژاپنی) تاچند سال هر موقع موی بلند تو حموم میدیدم ضربان قلبم می‌رفت بالا

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    Evil dead 1981 ،
    جن گیر نسخه اول با دوبله زمان شاه
    هیچ فیلم ترسناکی مثل این ۲ تا منو تو عمرم نترسوند و حتی کابوس داشتم تو سن کم اینا رو دیدم وقتی بزرگتر شدم فیلم حلقه نسخه امریکایی با بازی نائومی واتس تا چند روز سسیتممو بهم زده بود 😃 insidious 2010 فیلم جالبی بود….. دیگه الان هیچ فیلم ترسناکی منو نمیترسونه اما به خاطر هیجانش هر چند کلیشه ایی باز هم میبینم فیلم ترسناک ،،، فعلا زندگی خودمون با این گرونی ها از هر فیلم ترسناکی بدتره

  • Ninja theorey گفت:

    تبریک باید گفت به کارگردان فیلم ۲۰۱۲ شیطان ،ترس و اضطراب از جنس ناب به ببیتنده منتقل میکنه نه از اون ترسهای مبتنی به صحنه های ناگهانی و یا متوسل بشه به صدای ناگهانی و یکدفعه ایی بلکه ترس در اعماق وحودت حس میکنی و در آخر شوک اصلی وارد میکنه

  • Armageddon گفت:

    من اوایل از فیلم اره میترسیدم. اصلا جرات نمیکردم اسمش و بیارم ولی بالاخره هر هشتاشو پشت سر هم دیدم واقعا از غافل گیریای آخرش خوشم اومد خیلی قشنگ از یه جایی میزد که مغزت سوت میکشید خیلی داستان خفنی داشت بعد با خودم کاش زود تر میدیدمش

  • Doondoon گفت:

    به قطع نمیتونم بگم همه ولی کلی فیلم ترسناک دیدم. یکیشون خیلی روم تاثیر گذاشت، شاید به خاطر اینکه داستانش واقعی بوده. پیشنهاد میکنم حتما ببینینش. جن گیری امیلی رز.

فیلم‌های ترسناکی که هرگز نباید به تنهایی آنها را تماشا کنید!