هر آنچه که درباره به‌روزرسان بعدی Minecraft میدانیم - گیمفا 
هر آنچه که درباره به‌روزرسان بعدی Minecraft میدانیم - گیمفا 
هر آنچه که درباره به‌روزرسان بعدی Minecraft میدانیم - گیمفا 
هر آنچه که درباره به‌روزرسان بعدی Minecraft میدانیم - گیمفا 

هر آنچه که درباره به‌روزرسان بعدی Minecraft میدانیم

احسان شریعت
۱۰:۵۱ ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
هر آنچه که درباره به‌روزرسان بعدی Minecraft میدانیم - گیمفا 

استودیوی موجانگ (Mojang) اخیراً به‌روزرسانی بزرگ بعدی Minecraft (ماینکرفت) را معرفی کرده است، که بلوک‌ها، بیوم‌ها و دشمنان جدید را شامل می‌شود.

این به‌روز‌رسانی که Wild نام دارد که یک فضای جذاب، چند ماجراجویی ترسناک و تاریک را با خود به ارمغان می‌آورد. اگرچه به‌روزرسانی Wild تا سال آینده عرضه نمی‌شود، اما ما قبلاً از برخی از جدیدترین موارد اضافه شده مانند درختان Mangrove، قورباغه‌های جدید و Allay را که موجانگ در طول Minecraft Live 2021 به اشتراک گذاشته بود، خبر داریم. در ادامه به بررسی تمام چیزهایی که تا به حال در مورد به‌روزرسانی ۱.۱۹ یا Wild عنوان Minecraft شنیده‌ایم، می‌پردازیم.

به‌روزرسانی Wild چه زمانی عرضه می‌شود؟

به‌روزرسانی Wild در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد، اما موجانگ هنوز تاریخ خاصی را اعلام نکرده است. با انتشار نیمه‌ی دوم به‌روزرسانی Caves & Cliffs در پایان سال ۲۰۲۱، احتمال می‌رود که به‌روز‌رسانی Wild تا اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه نشود. البته طبق معمول، احتمالاً نسخه‌های اولیه‌ی آن را در ساخت‌های Snapshot خواهیم دید.

در Minecraft 1.19 چه تغییری ایجاد شده است؟

در اینجا نگاهی گذرا به موارد جدید موجود در به‌روزرسانی Wild داریم. البته با نزدیک شدن به زمان انتشار این به‌روزرسانی در سال آینده و شروع به انتشار Snapshotهای آن توسط موجانگ، مطمئناً اطلاعات بیشتری نیز خواهیم یافت. تا به این لحظه موارد زیر مشخص شده‌اند:

  • Frog mob
  • Tadpole mob
  • Warden mob
  • Mud block
  • Mud Brick block
  • Boats with chests
  • Mangrove trees
  • Mangrove Wood block
  • Mangrove wood decor variants
  • Mangrove Swamp biome
  • Skulk Sensor block
  • Skulk Catalyst

بیوم مرداب Mangrove

Minecraft

یکی از قدیمی‌ترین بیوم‌های Minecraft سرانجام در حال دریافت یک فضای جدید است. بیوم جدید مرداب Mangrove، مملو از درختان سر به فلک کشیده، هزاران بلوک گِلی و قورباغه‌های جدید نیز خواهد بود.

درختان Mangrove

Minecraft در حال اضافه کردن یک نوع درخت بزرگ و فوق العاده جذاب به بازی است: Mangrove. آن‌ها تاک‌هایی خواهند داشت که مانند درختان باتلاقی از برگ‌هایشان آویزان می‌شوند و همچنین ریشه‌های بزرگ و قوسی خواهند داشت که می‌توانید زیر آن‌ها راه بروید و شنا کنید. نکته جالب در مورد Mangroveها این است که می‌توان آن‌ها را در زمین یا در آب کاشت. هنگامی که آن‌ها رشد می‌کنند، پایه‌ای از بلوک‌هایی با ریشه‌ی پیچ خورده زیر تنه‌های اصلی چوب خود خواهند داشت.

بلوک‌های گِلی

از دیگر تغییرات جالب توجه می‌توان به این نکته اشاره کرد که زمین در باتلاق Mangrove از بلوک های خاکی تشکیل نشده و در واقع پوشیده از گِل است. شما می‌توانید بلوک‌های گِلی جدید را با ریختن یک بطری آب روی خاک ایجاد کنید. همچنین می‌توانید بلوک‌های گلی را روی یک Dripstone از بیوم غار Dripstone قرار دهید که بلوک گلی شما را خشک کرده و به خاک رس تبدیل می‌کند. این به معنای یک منبع تجدید پذیر خاک رس است که بسیار مفید خواهد بود. اکنون می‌توانید به جای غواصی در هر منبع آبی که به آن برخورد می‌کنید، خودتان خاک رس را تولید کنید.

اوباش‌های جدید

Minecraft

از دو گروه اوباش جدید و سرگرم‌کننده که در به‌روزرسانی Wild به Minecraft می‌آیند، یکی از باتلاق‌های Mangrove جدید و دیگری توسط کاربران و با رای‌گیری اضافه شده است.

قورباغه‌ها و بچه قورباغه‌ها

برخلاف دیگر اوباش‌هایی که بچه‌هایی شبیه بزرگسالانِ کوچک‌تر دارند، قورباغه‌ها بچه قورباغه‌‌ی واقعی دارند، مانند Axolotlها. آن‌ها را نیز می‌توان در یک سطل حمل کرد. این ویژگی برای حمل و نقل دوستان کوچک و جوان شما به خانه‌ی جدید مفید خواهد بود.

قورباغه‌ها در سه نوع مختلف وجود دارند: باتلاقی، برفی و گرمسیری. آن‌ها بر اساس بیومی که در زمان بلوغ در آن قرار دارند به یک قورباغه‌ی بالغ تبدیل خواهند شد.

Allay

Allay یک اوباش کوچک و مفید است که توسط کاربران Minecraft در نظرسنجی Minecraft Live امسال انتخاب شد. این اوباش یک موجود آبی پرنده‌ی بسیار زیبا بوده که عاشق جمع آوری اشیا است. اگر کالای خاصی به آن بدهید، موارد مشابه را در نزدیکی خود می‌گیرد و به شما باز می‌گرداند. Allay همچنین موسیقی را دوست دارد، بنابراین می توانید از یک بلوک Note نیز استفاده کنید تا به آن یک مکان متفاوت برای قرار دادن آیتم‌هایش بدهید.

بیوم‌ Deep Dark و Wardenها

Minecraft

پس از برنامه‌ریزی اولیه برای به‌روزرسانی ۱.۱۸، اوباش Warden خطرناک Minecraft به به‌روزرسانی Wild در سال ۲۰۲۲ منتقل شد. بیوم Deep Dark که قبلاً دیده بودیم نیز بیش از پیش گسترش یافته است. استودیوی موجانگ امسال به طور جدی وارد بیوم Deep Dark شد و این بیوم حالا بسیار ترسناک‌تر از قبل به نظر می‌رسد.

چیزی که اکنون Deep Dark را بسیار ترسناک‌تر می کند، بلوک‌های Skulk Shrieker هستند که با فعال شدن، صدای جیغی را از خود منتشر و جلوه‌ی تاریکی را در منطقه‌ی مجاور ایجاد می‌کنند. شما باید به سرعت و بی سر و صدا از آن Skulk Shrieker دور شوید، زیرا آن صدای بلند احتمالاً یک Warden را به خود جذب می‌کند.

همانطور که قبلاً دیده بودیم، اوباش Warden بسیار خطرناک هستند و پلیرها را با توجه به صدا شکار می‌کنند. افکت تاریکی ضربان دار The Shrieker باعث می‌شود که قدم زدن یک Warden غول پیکر شبیه بازی‌های ترسناک باشد. در ویدیوی جدید Warden، شاهد خارج شدن یکی از این موجودات از میان چند بلوک Skulk هستیم که بسیار ترسناک است.

همچنین در Deep Dark، ساختارهای بزرگ شهر باستانی وجود دارد که می‌توانید در تاریکی آن‌ها را پیدا کنید. موجانگ اشاره کرده است ساختاری در مرکز هر شهر باستانی وجود دارد که ممکن است اسرار خاص خود را داشته باشند. همچنین باید به کاتالیزورهای Skulk نیز توجه کنید. هنگامی که یک دشمن نزدیک یک کاتالیزور بمیرد، بلوک‌های نزدیک روی زمین را به بلوک‌های Skulk تبدیل می‌کند، که می‌توانید برای جمع آوری تجربه آن‌ها را استخراج کنید.

بازی Minecraft که به تازگی به رکورد تازه‌ای در تعداد پلیرهای فعال دست یافته است، در حال حاضر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی، کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و همچنین سیستم عامل‌های Android و iOS در دسترس قرار دارد.

همان‌طور که اشاره شد، به‌روزرسانی Wild بازی Minecraft در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

PC gamer ;)DARKSIRENAHM.GamerP.morgan 𔓙meysambSpider-Mah04کاپتان استخونی

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

هر آنچه که درباره به‌روزرسان بعدی Minecraft میدانیم - گیمفا 
هر آنچه که درباره به‌روزرسان بعدی Minecraft میدانیم - گیمفا 
هر آنچه که درباره به‌روزرسان بعدی Minecraft میدانیم - گیمفا 
هر آنچه که درباره به‌روزرسان بعدی Minecraft میدانیم - گیمفا 
هر آنچه که درباره به‌روزرسان بعدی Minecraft میدانیم - گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

هر آنچه که درباره به‌روزرسان بعدی Minecraft میدانیم - گیمفا