پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا
پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا
پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا
پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا

پیش نمایش بازی Forza Horizon 5؛ تشنه سرعت

امیرحسین رنجبر
۰۹:۰۰ ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا

فصل گاز دادن فرا رسیده است! عرضه بازی Forza Horizon 5 به عنوان یکی از دو انحصاری بزرگ مایکروسافت در سال جاری نزدیک است. در این مقاله پیش نمایش، سعی داریم تمام جزئیات رسمی بازی را با شما به اشتراک گذاشته و خود را برای انتشار یکی از موردانتظارترین بازی‌های ریسینگ چند سال اخیر آماده کنیم. آیا باید برای ساخته جدید استودیو با استعداد Playground Games هایپ بود؟ آیا Forza Horizon 5 می‌تواند جواب انتظارات هواداران را بدهد؟ احتمالا جواب این سوال بله است. با گیمفا و ادامه این مقاله همراه باشید.

پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا
دوباره فصل پاییز و دوباره نزیک شدن به عرضه بازی Forza Horizon را احساس می‌کنیم. در این مقاله تمام اطلاعات موجود از بازی Forza Horizon 5 را مرور خواهیم کرد.

استودیو Playground Games در سال ۲۰۰۹ توسط افراد زیادی از جمله Gavin Raeburn ،Trevor Williams و Ralph Fulton تاسیس شد. این شرکت کار رسمی خود را در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد. شرکت Playground Games از همان بدو تاسیس، تحت حمایت و پوشش مایکروسافت قرار داشت و برای پلتفرم‌های گیمینگ این کمپانی محبوب، بازی تولید می‌کرد. این روند تا ۶ سال ادامه داشت تا سرانجام فیل اسپنسر در سال ۲۰۱۸، استودیو Playground Games را به یکی از استودیوهای زیرمجموعه ایکس باکس اضافه کرد.

شاید وقتی اولین نسخه Forza Horizon به عنوان یک اسپین‌آف برای سری ‌Forza Motorsport معرفی شد، کسی فکرش را نمی‌کرد تا این بازی، بتواند به پرچم‌دار بازی‌های ریسینگ آرکید تبدیل شود. نسخه اول Forza Horizon در سال ۲۰۱۲ به صورت انحصاری برای کنسول Xbox 360 عرضه گردید. همانطور که از سبک بازی مشخص بود، Forza Horizon قصد داشت تجربه‌ای به مراتب ساده‌تر و عامه‌پسندتر از یک بازی ریسینگ را در اختیار گیمرها قرار دهد. مشخصا Forza Horizon در دستان افراد خوبی قرار داشت؛ چرا که خالقان این بازی را سازندگان سابق Driver و Burnout تشکیل می‌دادند. شروع Forza Horizon استثنایی بوده و این بازی موفق به کسب متای ۸۵ شد. همین موفقیت موجب شد تا طرفداران به آینده این اسپین‌آف امیدوار بوده و نسخه‌های دیگری از آن انتظار داشته باشند. Forza Horizon 2 در سال ۲۰۱۴ عرضه شد تا این سری بتواند در کنار فرانچایز Forza Motorsport، به کار خود ادامه دهد. از آنجا که بازی ریسینگ شبیه‌ساز مایکروسافت، یعنی Forza Motorsport، حریف قدرتمندی به نام Gran Turismo داشت؛ کسب محبوبیت با Forza Horizon امری به مراتب ساده‌تر به نظر می‌رسید. نسخه دوم یک بازی میان‌نسلی بود و با کسب متای ۸۶، توانست موفقیت‌های نسخه قبلی خود را با بهبود‌های جدید، تکرار کند. از طرفی سال ۲۰۱۶ وقت انقلاب بود! بازی Forza Horizon 3 وارد شد و نه تنها با کسب متای ۹۱، تبدیل به یکی از بهترین انحصاری‌های مایکروسافت در نسل هشتم شد، بلکه توانست انقلابی بزرگ در بازی‌های ریسینگ آرکید ایجاد کند. Forza Horizon حالا به تمرکز اصلی Microsoft در سبک ریسینگ تبدیل شد و عملا یک آی‌پی سیستم‌سلر برای این کمپانی بود. پیشرفت‌ها و جاه‌طلبی‌های استودیو بریتانیایی Playground تا سال ۲۰۱۸ ادامه داشت و Forza Horizon 4 با متای ۹۲، تبدیل به بهترین انحصاری فرست‌پارتی مایکروسافت در نسل هشتم شد. این بازی توانست با گرافیک بصری خارق‌العاده خود، به استانداردی در نسل هشتم برای شرکت‌های بازی‌سازی تبدیل شود. شاید اگر نسخه چهارم Forza Horizon را بهترین گرافیک در نسل هشتم توصیف نکنیم، قطعا آن را در لیست بهترین‌ها قرار می‌دهیم.

پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا
نگاهی کلی به عملکرد فرانچایز Forza Horizon به ما ثابت می‌کند که چرا باید به استودیو Playground Games در به موفقیت رساندن نسخه پنجم این سری اعتماد کنیم. این شرکت بریتانیایی هیچوقت طرفداران خود ر ا ناامید نکرده است.

هنگامی که چهار سال از انتشار آخرین نسخه Forza Motorsport می‌گذشت و شاهد رونمایی از نسخه جدید این عنوان در Xbox Games Showcase 2020 بودیم؛ همه انتظار عرضه این بازی در سال ۲۰۲۱ را می‌کشیدند. مایکروسافت اینجا بود تا خلاف پیش‌بینی‌ها عمل کند! تقریبا به اواسط سال ۲۰۲۱ رسیده بودیم و خبرنگاران داخلی ایکس باکس، از انتشار بازی Forza Horizon 5 در سال جاری خبر می‌دادند. شایعات و گمانه‌زنی‌های متعددی به گوش می‌رسید؛ مثلا یکی از این شایعات، از قرار داشتن جریانات بازی Forza Horizon 5 در ژاپن خبر می‌داد. طولی نکشید تا مایکروسافت در جریان رویداد E3 2021، رسما از این بازی رونمایی کرد و مشخص شد تمام این شایعات، دروغی بیش نبودند. بازی Forza Horizon 5 در کشور مکزیک جریان دارد و قرار است در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۱، مصادف با ۱۸ آبان ۱۴۰۰ عرضه شود. غافل‌گیری اصلی نه معرفی بازی شش ماه مانده به انتشار بود و نه عرضه شدن آن زودتر از Forza Motorsport؛ غافل‌گیری اصلی مربوط به نمایش‌های خود بازی بود. خودنمایی گرافیکی که سازندگان این بازی در E3 به نمایش گذاشتند، حیرت و هیجان همگان را برانگیخت. از نمایش صحنه‌های کاملا Photo Realistic و به ظاهر واقعی در بازی بگیرید، تا به رخ کشیدن گیم‌پلی به شدت نرم و نورپردازی مثال زدنی؛ Forza Horizon اینجا بود تا یک‌بار دیگر انقلاب کند! حالا که خبری از Need for Speed و دوران اوجش نیست، چه بهتر که Forza Horizon حس خشونت و رقابت رانندگی ما را ارضا کند.

پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا
وقوع Froza Hroizon در ژاپن؟ شاید یک روز به آرزوی خود برسیم!

چرا این سری قابل تحسین است؟ چون در تمامی بخش‌هایی که یک بازی ریسینگ باید و می‌تواند موفق باشد، عالی عمل می‌کند. از نمایش گرافیکی واقع‌گرایانه و چشم‌نواز در محیط بگیرید، تا القای هرچه بهتر حس رانندگی و صد البته، موسیقی و صداگذاری هماهنگ با بازی. شاید از خود بپرسید که تفاوت گیم‌پلی در نسخه چهارم و پنجم Forza Horizon، در چه قسمت‌هایی خلاصه می‌شود. این حقیقت دارد که Forza Horizon 5 تفاوت‌های ریز و درشتی در مکانیک‌ها و سبک کنترل فرمان خود نسبت به نسخه‌های قبل دارد؛ اما قالب و الگوی اصلی Playground در خلق این بازی ثابت مانده است. برای رفع ابهام در این مورد، نباید عمده‌ترین تفاوت میان بازی‌های ماشین‌رانی شبیه‌ساز با آرکید را فراموش کنید. در بازی‌های ریسینگ آرکید، جهان پویا، بزرگ و قابل گشت و گذار در اولیت امر قرار دارد؛ این در حالی است که در بازی‌های شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی، این گیم‌پلی و مکانیک‌های داخلی و خارجی بازی هستند که کیفیت آن را مشخص می‌کنند. البته نباید از این موضوع غافل شد که سازندگان، قول شخصی‌سازی‌های زیادی را به طرفداران داده‌اند؛ از شخصی‌سازی اجزای داخلی و خارجی اتومبیل بگیرید، تا ساخت شخصیت و راننده خودتان با جزئیات به شدت زیاد. برای القای حس بهتر در تجربه‌ بازی Forza Horizon 5، استودیو Playground تصمیم گرفت تا جهان خود را نسبت به نسخه قبل ارتقا دهد. در نهایت امر می‌توان گفت، پیشرفت در سری Forza Horizon در جهان این بازی خلاصه می‌شود و کمتر به گیم‌پلی و مکانیک‌های آن وابسته است.

در نسخه‌های قبلی این فرنچایز، در شهر‌ها و مکان‌های مختلفی مسابقه دادیم؛ از کلرادو آمریکا، تا استرالیا و بریتانیا. حس پویایی آب و هوا و گردش شب و روز، یکی از بهترین نقاط قوت Forza Horizon 4 به شمار می‌رفت. خوشبختانه نه تنها Playground از چنین فرمولی برای نسخه پنجم استفاده کرده است، بلکه با اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی چون طوفان شن، آن را ارتقا بخشیده است. البته ساز و کار تغییر فصل در Forza Horizon 5 کمی متفاوت‌ است. در نسخه چهارم، وقتی وارد فصل خاصی از سال می‌شدیم، تقریبا کل جهان بریتانیا تحت تاثیر این جابه‌جایی فصلی قرار می‌گرفت. این‌بار داستان در Forza Horizon 5 متفاوت است. به دلیل تفاوت آب و هوایی در مناطق مختلف کشور مکزیک، نمی‌توان هوایی مشخص و معین برای تمام محیط‌های آن در نظر گرفت. با اینکه بازی کماکان تحت‌تاثیر تغییر فصل قرار می‌گیرد؛ اما باز هم به طور کامل توسط همه مناطق درگیر نمی‌شود. چنین موفقیت و خروجی پیشرفته‌ای در بازی Forza Horizon 5 را بدون شک، مدیون ورود به نسل نهم و پیشرفت سخت‌افزاری کنسول‌های ایکس باکس هستیم. با وجود اینکه سازندگان قرار است بازی مذکور را برای کنسول Xbox One نیز پورت کنند، اما به نظر نمی‌رسد این مورد تاثیری در کیفیت خروجی بازی داشته باشد. چیزی که ما شاهد آن هستیم، یک خروجی تماما نسل بعدی و چشم‌نواز است. برای اولین بار در تاریخ سری Forza، می‌توانیم طوفان‌های شن با ذرات کاملا سه‌بعدی و مجزا را شاهد باشیم. احتمالا طوفان شن از جمله مواردی است که در کنسول نسل هشتمی، با افت کیفیتی شدیدی روبرو می‌شود. به طور کلی، بازی Forza Horizon 5 از گرافیک هنری Photo Realistic استفاده می‌کند تا بتواند بهترین و واقع‌گرایانه‌ترین تجربه ممکن را تحویلمان دهد.

پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا
بازی Forza Horizon 5 متنوع‌ترین محیط و پویاترین آب و هوای سری را خواهد داشت. بهترین مکملی که می‌تواند وقوع بازی در مکزیک را زیباتر کند!

جالب است بدانید مایک براون، کارگردان این بازی، از ابتدا قصد نداشت کشور مکزیک را برای Forza Horizon 5 انتخاب کند. گفته می‌شود این انتخاب از میان چیزی حدود پنج کشور و منطقه مختلف صورت گرفت. به گفته او، انتخاب مکزیک به آن‌ها این امکان را می‌داد تا بتوانند جهانی بزرگ‌تر با محیط‌هایی جدیدتر روی کاغذ خلق کنند. همانطور که می‌دانید، کشور مکزیک یکی از متنوع‌ترین آب و هواهای جهان را در اختیار دارد؛ از کوهستان‌های سرد و برفی بگیرید، تا کویرهایی خالی از سکنه و شهرهای فقیرنشین با نقش و نگارهای زیبا. طی استریم‌های رسمی‌ای که از بازی دیده‌ایم، مشخص شد که گواناخواتو تنها شهر بزرگ بازی نیست و Forza Horizon 5، دارای روستاها و شهرهای کوچک بسیاری در سرتاسر نقشه است. یکی دیگر از دلایل انتخاب مکزیک به عنوان مکان اصلی این بازی، فرهنگ غنی آن است. چه کسی می‌تواند موسیقی‌های گوش‌نواز، تاریخچه غنی و مردمان خوش‌رفتار مکزیک را انکار کند؟ قطعا مکزیک به سازندگان بازی، این امکان را می‌دهد تا بتوانند بهترین استفاده را از موسیقی و آرایش محیطی به انجام برسانند. در ساخت ساندترک‌های بازی، از ترانه‌سازان و خوانندگان مکیزیکی استفاده شده است. همچنین در سرتاسر نقشه، نقش و نگارهای رسمی با کیفیت ۸K نقش بسته است که همه آن‌ها توسط هنرمندان مکزیکی کشیده شده‌اند. حتی مکزیک را عموما کشوری علاقه‌مند به ماشین‌ها خطاب می‌کنند. مردم این کشور علاقه غیرقابل وصفی به اتومبیل‌ها و رانندگی دارند، همین موضوع امکان تعامل و تحقیق سازندگان در کشور مکزیک را ساده‌تر کرده است. در تریلر گیم‌پلی پخش شده بازی Forza Horizon 5 در رویداد E3 2021، می‌توان اطلاعات بی‌شماری استخراج کرد؛ از آتش فشانی که در نوک یکی از قله‌ها جوش و خروش می‌کند بگیرید، تا کوچه‌های شهر گوآناخوآتو و جنگل‌های سرسبز مکزیک. سازندگان رسما اعلام کردند که جهان بازی Forza Horizon 5، چیزی حدود ۱.۵ برابر نسخه چهارم این فرانچایز، وسعت خواهد داشت. این اتفاق، Forza Horizon 5 را به بزرگ‌ترین بازی جهان‌باز ساخته شده توسط Playground تا به امروز تبدیل می‌کند. توجه داشته باشید که این شرکت هم‌اکنون بازی Fable را در دست ساخت دارد و شاید این بازی بتواند رکورد Forza Horizon 5 را بشکند.

وقتی از نقاط قوت بصری و گرافیکی Forza Horizon 5 بگذریم، به بحث تنوع ماشین و وسایل نقلیه بازی می‌رسیم. سری Forza Horizon همیشه با تنوع و حق انتخاب بالای خود در انتخاب ماشین معروف بوده است. چنین مسئله‌ای امسال نقض نشده و باز هم شاهد نسخه‌ای سراسر از ماشین‌های لایسنس شده در Forza Horizon خواهیم بود. تا الان تعداد زیادی از این ماشین‌ها توسط سازندگان تایید یا در تریلرهای بازی معرفی شده‌اند. بازی Forza Horizon 5 قرار است ماشین‌های بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود داشته باشد؛ یعنی بازی مذکور می‌تواند رکورد ۴۵۰ ماشین لایسنس شده Forza Horizon 4 را بشکند. سازندگان Playground Games، قول شخصی‌سازی و ساخت منحصر به فرد هرکدام از ماشین‌های لایسنس شده را در بازی داده‌اند. به عنوان مثال، صدای موتور اتومبیل‌های BMW با اتومبیل لامبورگینی متفاوت خواهد بود. در ادامه لیست تقریبا کاملی از تمامی ماشین‌های تایید شده در بازی Forza Horizon 5 را مشاهده خواهید کرد:


Unimog U5023
Taycan Turbo S
Project One
GT 4-Door Coupe
۹۱۱ Carrera S
۹۱۱ Type 964 Desert Flyer
Camaro ZL1 1LE
Colorado ZR2
C8 Corvette Stingray
Senna
۷۲۰S
XJR-15
Defender 110
Intensa Emozione
F-150 Raptor
Transit Supervan 3
Bronco R Baja
De Luxe Five-Window Coupe
VelociRaptor 6X6
Aventador LP700-4
Huracan LP 610-4
MotorSports F9
Jesko
Concept Two
Rally Fighter
Huayra BC
RZR XP 1000 EPS
The Cholla
Lancer Evo X
Class 10
Impreza 22B STI
Nomad

پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا
تنوع ماشین‌ها دوباره از اصلی‌ترین ویژگی‌های مثبت Forza Horizon خواهد بود.

با وجود اینکه Forza Horizon 4 جهان بزرگی را در اختیار گیمر قرار می‌دهد، بنظر می‌رسد در قلقلک دادن حس اکتشاف بازیکن، ناموفق بوده است. این مشکل چند دلیل داشت؛ یکی از این دلایل، عدم قرار دادن هدف و پاداشی معین، در گشت‌زنی محیط بود. گیمرها می‌توانستند در دنیای بزرگ بازی جابه‌جا شوند؛ اما آیا این جابه‌جایی، به آن‌ها چیزی جز حس سرگرمی هدیه می‌داد؟ جواب در کلمه خیر خلاصه شده است. اعضای استودیو Playground Games، این‌بار قول محیطی با چالش، جایزه و قابل اکتشاف را به بازیکنان داده‌اند. خودروهای گمشده یا اصطلاحا Barn Finds در این بازی نیز وجود خواهند داشت. شما می‌توانید در دنیای Forza Horizon 5 بچرخید و در مکان‌های خاص، ماشین‌های کمیاب و مدفون شده‌ای را پیدا کنید. این موضوع، یک بار دیگر روی اهمیت پیشرفت محیط در یک بازی ریسینگ آرکید تاکید می‌کند.

صد البته Forza Horizon 5 همانند نسخه قبلی خود یک بخش داستانی به‌ نام Horizon Story خواهد داشت‌؛ اما همانطور که احتمالا می‌دانید، تمرکز این سری اصولا بر روی چیزهایی فراتر از داستان پیچیده قرار داشته است. بازی دارای بخشی بنام Horizon Arcade نیز هست که چیزی نزدیک به ۱۰۰ چالش مختلف را برای گیمرها در نظر گرفته است. این حالت، درواقع دایره عظیمی از مینی‌گیم‌های متنوع است که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم خود کند. یکی از این مینی‌گیم‌ها که در تریلر بازی هم دیدیم، Piñata pop است. در این بازی، شما باید به همراه هم‌تیمی‌های خود، تا جایی که می‌توانید آیتم‌های مورد نظر در محیط را جمع‌آوری کرده و بیشترین امتیاز را کسب کنید. جالب است بدانید که تجربه اصلی Forza Horizon 5 نه به صورت تک‌نفره، بلکه به صورت چندنفره به مخاطبین القا می‌شود. Playground Games نه تنها موفق به استفاده از فرمولی موفق در به‌کارگیری المان‌های چندنفره و آنلاین در بازی‌های Forza Horizon شده است، بلکه با خلق حالت‌های خاص و منحصر به‌ فرد، تجربه‌ عمومی به شدت لذت‌بخشی را به مخاطبین خود ارائه می‌دهد. به عنوان مثال می‌توانم به بخش Eliminator که به نوعی بتل‌رویال ریسینگ به حساب می‌آید اشاره کنم؛ یا حتی Open Racing و Open Drifting که دوحالت اصلی مسابقه‌ دادن با ماشین‌های مختلف به حساب می‌آیند. حتی سبک‌های مسابقه‌دهی به چهار حالت‌‌ Horizon Story ،Horizon Tour ،Horizon Arcade و Horizon Open خلاصه می‌شوند. Forza Link از دیگر ویژگی‌های مثبت بازی به شمار می‌آید. این حالت به صورت دقیق و حرفه‌ای، فعالیت‌ها، نحوه رانندگی و سلایق شما را مورد بررسی قرار می‌دهد. بعد از انجام بررسی‌های لازم، بازیکنان و پلیرهای واقعی که شباهت زیادی با شما دارند، وارد جهانتان می‌شوند. این تکنولوژی به شما کمک می‌کند تا بهتر با بازیکنان و رانندگان اطراف خود ارتباط برقرار کرده و مسابقات چالشی‌تری را تجربه کنید. بازی Forza Horizon 5 می‌تواند دارای یک حالت انقلابی دیگر باشد که بیش‌تر من را یاد بازی Mario Maker می‌اندازد؛ منظور بخش EventLab است. در این حالت بازیکنان می‌توانند مراحل شخصی‌سازی شده خود را با قوانین و چارچوب خود خلق و در اختیار بازیکنان دیگر بگذارند. به عبارتی شما برگزارکننده مسابقه می‌شوید؛ هرکاری دوست دارید بکنید، هر قانونی وضع کرده و هر پیستی را که می‌خواهید انتخاب کنید!

پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا
بخش‌ها و حالت‌های متنوع، می‌توانند ارزش تکرار و تجربه بازی را چندین برابر کنند.

با همه این تفاسیر، شاید بزرگ‌ترین ناامیدی گیمرها درخصوص بازی Forza Horizon 5، عدم پشتیبانی از حالت ۶۰ فریم باشد. تایید شد که بازی ذکر شده، روی کنسول Xbox Series X به صورت ۴K 30fps و روی کنسول Xbox Series S به صورت ۱۰۸۰p 30fps اجرا خواهد شد. سازندگان قول حالت ۶۰ فریم را به بازیکنان داده‌اند. نکته قابل توجه دیگر، عدم پشتیبانی بازی از Ray-Tracing در طول گیم‌پلی است. بازی درحالتی به جز Forzavista که به عبارتی حالت Photo Mode بازی Forza Horizon 5 به حساب می‌آید، از Ray-Tracing پشتیبانی‌ نمی‌کند. جالب اینجاست که چندی قبل Polyphony Digital هم طی اعلامی عجیب، خبر مشابهی را برای بازی Gran Turismo 7 تایید کرد. به نظر می‌رسد به دلیل سرعت زیاد وسایل نقلیه در بازی‌های ریسینگ و عدم پشتیبانی سریع از نورپردازی متغیر، سازندگان نمی‌توانند از Ray-Tracing بدون فدا کردن بخش‌های زیادی از کیفیت بصری و بهینه‌سازی بازی استفاده کنند.

بازی Forza Horizon 5 همانند تمامی آثار فرست‌پارتی کمپانی Microsoft، با قیمت ۶۰ دلاری عرضه خواهد شد. دو نسخه Deluxe Edition و Premium Edition نیز برای بازی معرفی شده است که به ترتیب ۸۰ و ۱۰۰ دلار قیمت خواهند داشت. در نسخه Deluxe Edition، شما به یک افزونه تحت نام Car Pass دسترسی خواهید داشت که امکان استفاده از ۴۲ ماشین دیگر را برای شما فراهم می‌کند. در نسخه Premium، می‌توانید چهار روز زودتر بازی را تجربه کرده و علاوه بر دسترسی به Car Pass، به بسته‌های الحاقی که در آینده برای بازی عرضه خواهند شد نیز دسترسی داشته باشید. البته اگر از مخاطبین دائم سرویس Games Pass روی هردو پلتفرم PC یا Xbox هستید، نیازی به هزینه اضافه نیست و می‌توانید این بازی را در روز عرضه، به صورت رایگان تجربه کنید. سازندگان تایید کردند که بعد از انتشار Forza Horizon 5، قرار است پشتیبانی دائم و مستمری از این بازی صورت گیرد و به زودی شاهد ساخت و انتشار نسخه بعدی آن نخواهیم بود.

پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا
از بازی‌ Forza Horizon 5 تا مدت‌ها پشتیبانی خواهد شد و می‌توانیم این بازی را یکی دیگر از عناوین سرویس‌محور اما کامل مایکروسافت خطاب کنیم!

دوستان این بود پیش نمایش بازی و تمامی اطلاعات رسمی که از Forza Horizon 5 در دسترس داریم. هنوز نمی‌توان درخصوص موفقیت این بازی اظهار نظر کرد، اما می‌توان مطمئن بود که Playground Games تمام تلاش خود را برای ساخت تجربه‌ای یه یاد ماندنی و فراموش نشدنی انجام داده است. Forza Horizon 5 می‌تواند به بهترین بازی ریسینگ آرکیدی که تا به امروز عرضه شده تبدیل شود و کسی نمی‌تواند این را کتمان کند. علاوه بر تمامی این موارد، موفقیت Forza Horizon 5 می‌تواند به ما آرامش خاطری درخصوص Fable، دیگر بازی بزرگ مایکروسافت اهدا کند. نظر شما چیست؟ آیا منتظر عرضه بازی Forza Horizon 5 هستید؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که بازی Forza Horizon 5 در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا
پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا
پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا
پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا
پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا
پیش نمایش بازی Forza Horizon 5 - گیمفا