از بخش داستانی Halo Infinite رسماََ رونمایی شد
از بخش داستانی Halo Infinite رسماََ رونمایی شد
از بخش داستانی Halo Infinite رسماََ رونمایی شد
از بخش داستانی Halo Infinite رسماََ رونمایی شد
از بخش داستانی Halo Infinite رسماََ رونمایی شد
از بخش داستانی Halo Infinite رسماََ رونمایی شد

از بخش داستانی Halo Infinite رسماََ رونمایی شد

ابوالفضل مناف زاده
۱۷:۱۴ ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
halo infinite

پس از گذشت یک سال از حواشی پیرامون تریلر بازی Halo Infinite و بروز تاخیر یک ساله در تاریخ انتشار آن، مجدداً ویدیویی جدیدی از حالت کمپین این بازی منتشر شد.

سال گذشته بود که شرکت مایکروسافت طی رویدادی که با تبلیغات فراوانی نیز همراه بود، اقدام به انتشار تریلری از بازی جدید مجموعه‌ فوق‌العاده پرطرفدار Halo یعن Halo Infinite کرد. اما این ویدیو در کمال ناباوری گیمرها و علاقه‌مندان پر و پا قرص این بازی را به طرز عجیبی دلسرد کرد و بسیاری از کارشناسان و گیمرها انتقاداتی به جلوه‌های گرافیکی ضعیف آن وارد کردند.

سپس، نوبت به اظهارات شرکت مایکروسافت در قبال این بازی رسید و ردموندی‌ها اعلام کردند که به دلیل اعتراض گیمرها، تصمیم به بروز تاخیر در زمان انتشار این بازی گرفته‌اند و قصد دارند تا با کمک استودیوهایی نظیر کوالیشن (The Coalition) که در زمینه‌ی طراحی جلوه‌های گرافیکی زبان‌زد است، به ارتقای کیفیت این بازی بپردازند. پیش از انتشار این تریلر نیز شرکت مایکروسافت اعلام کرده بود که این بازی میان‌نسلی بوده و قرار است تا روی کنسول ایکس باکس وان پایه نیز اجرا شود. بنابراین، نباید انتظار تغییرات چشمگیر در آن باشید.

کنسول ایکس باکس وان پایه با پردازنده‌ی مرکزی جگوار و پردازنده‌ی گرافیکی ۱.۳ ترافلاپسی، هم‌اکنون از در مقایسه با سخت افزار گوشی‌های نسل جدید شرکت اپل نیز نمی‌تواند برتری قاطعانه داشته باشد و این موضوع شرایط را برای استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) اندکی پیچیده می‌کند.

حال، کمتر از دو ماه دیگر به انتشار این بازی به شدت مورد انتظار باقی مانده است و شرکت مایکروسافت سرانجام تصمیم گرفت که مجدداً و پس از گذشت یک سال، ویدیویی از بخش کمپین این بازی را منتشر کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

بازی Halo Infinite، در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۰ (۸ دسامبر ۲۰۲۱) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری‌ اکس و سری اس به همراه پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

از بخش داستانی Halo Infinite رسماََ رونمایی شد
از بخش داستانی Halo Infinite رسماََ رونمایی شد
از بخش داستانی Halo Infinite رسماََ رونمایی شد
از بخش داستانی Halo Infinite رسماََ رونمایی شد
از بخش داستانی Halo Infinite رسماََ رونمایی شد
از بخش داستانی Halo Infinite رسماََ رونمایی شد
از بخش داستانی Halo Infinite رسماََ رونمایی شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • GAME گفت:

    پیشرفت که داشته بی شک
    تا حالا هیلو بازی نکردم
    ولی این آرزو دارم براش
    انشالله یک نمره خوب با یک بازی خوب تحویل بدن
    همه کیف کنن

  • تغییر بسیار کم بود شخصا انتظار تغییر بیشتری داشتم

  • ShinjiMikami گفت:

    من که از گیم پلیش خوشم اومد خیلی خوب بود و عالی👍🏻
    واقعا شوتر عالی هستش حتما تهیش میکنم و تجربش میکنم.
    قشنگ ارتباط گیمر با محیط بازی حس میشه. اصلا اونجایی که قلاده رو پرتاب کرد سمت سفینه کیف کردم. همچنین اونجایی که هوا با ارپیجی زد به سفینه و نابودش کرد.
    .
    بنظر خودم بهترین بازی و تجربه ی ۲۰۲۱ یا هیلوعه یا فورتزا ۵
    واقعا دوتا بازی عالی از طرف مایکرو منتشر شده که بی نظیرن.
    مبارک ایکس باکس داران
    در یک کلام :
    عالی بود
    .
    امیدوارم حتی متای بالای ۹۰ هم کسب کنه. (پیش بینی نیست)
    به امید موفقیت هیلو 👍🏻

  • دیدیمش نایس بوود معلومه موفق در میاد

  • دوستان ترول عزیز قبل دیدن روی ۱۴۴p و شر و ور گفتن درباره گرافیک روی ۱۰۸۰ بکنید رزولوشن رو بعدشم دیگه هی ایراد الکی نگیرید انیمیشن بده و اینا
    من خودم تنها ایرادی که دیدم این بود که اون دشمن هوش مصنوعیش یکم مشکل داشت تو هیلو های قبلی معمولا از ماشین جاخالی میدادن اما تو اینجا از رو یارو قشنگ رد شد امیدوارم درستش کنن
    درباره خوبی هاشم این گرپلینگ شات هه خیلی خوبه گیمپلی رو سرگرم کننده تر و هیجانی تر میکنه یکدونه دیگه هم تو این تریلر نشون دادن فک کنم مینی باس بود نمد اونم قشنگ بود طراحیش و اینا انیمیشن‌های انمی ها هم مثل هیلو های قبلی واقعا قشنگ بود و کلا همین خیخیخیخی

  • فقط دوست دارم ببینم دیگه کی میتونه بیاد بگه هیلو اینفینیت گرافیکش خوب نیست دوست دارم هربار اینو بگن فقط این تریلر رو بکنم تو چشمشون لال بشن
    ادیت : الان دیدم هیتر ها زودتر از بقیه اومدن دارن کامنت میدن و خودشون رو زدن به نابینایی از همه بیشتر پیگیر بازی هستنxd

    • amiram گفت:

      عینک تعصب بد چیزیه 🙂 از بس گرافیک کارتونی بازی کردید به این میگید گرافیک بالا
      اگر این گرافیکش بالاس بازی نسل ۷ سونی لست ۱ چیه؟

      • دقیقا عینک تعصب رو خیلی بد چیزیه با توجه به کامنت هاتون میگم مخصوصا اون استیکر که نشون میده چقدر آرومی xd
        والا من تا الان گیرز و فورزا بازی کردم فورزا۵ هم تو پی دانلود وایسادن حجم کاملش بیاد دان کنم روز عرضه که اومد بازی کنم اینا هم که گفتم یادم نمیاد کارتونی بوده باشن
        لست ۱ هم بهتره بری با هم دوره ای خودش هیلو ۴ مقایسه کنی که همون موقع گرافیک هیلو اونقدر بالا بود چه برسه به اینکه ۱۰۰ برابر از اون بهتره

      • arm4nii گفت:

        همین که حرفی ندارین و با لست مقایسش میکنی برا گرافیک بسه که سطح فکرتو نشون بدی.
        چه ربطی بهم دارن؟؟؟
        سبکشون؟
        گرافیک هنریشون؟
        و….
        هیلو جز بهترینهای تاریخه
        لست هم جز بهترینهای تاریخه اما برای مقایسه خیلی بیربطن باهم.
        کسی که با این دمو به هیلو ایمان نیورده باشه یا گیمر نیست یا هیتره و از سورش زیاد میاد میکوبتش.
        تمام

      • NEON گفت:

        وای از بس حق گفتی تو این پست دارم در آتش برزخ می‌سوزم بیا پایین ناموسا کدوم گرافیک کارتونی ؟؟ والا من که گرافیک رو دیدم گرافیکش خوب بود . مثل اینکه شما باید عینک تعصب رو برداری همین کارا رو کردید آدم وقتی میخواد بیاد نظرات رو بخونه باید ماسک شیمیایی بزنه تا بیاد نظرات رو بخونه دیگه شورشو در آوردید 😑 . شاید اونموقع گرافیکش بد بوده باشه اما الان که دیگه اوکی شده دیگه چه بهانه ایی داری ؟؟ درسته سونی فنم و من خودمم از شخصیت مسترچیف خوشم میاد ولی خب دلیل نمیشه که چون ایکس باکس ندارم باید بیام بازیو هیت کنم 😑

      • NicK گفت:

        بجه بیا پایین بیا پایین بابا شعر نگو

  • S گفت:

    واقعا نور پردازی بهتر شده، همینطور صورت کریگ.ولی بنظرم هنوز مشکل پوشش گیاهی سر جاشه
    منو خیلی یاد فارکرای انداخت😁
    من نفهمیدم الان بازی جهان بازه یا نیمه جهان باز؟

  • ☆WKNWS☆ گفت:

    اگه از مدل سازی فاجعه درخت‌ها بگذریم، گرافیکش واقعا خوب بود و جای اعتراض باقی‌ نمیزاره.
    پ.ن: هوش‌ مصنوعی جدید (که اگه اشتباه نکنم اسمش ویپن بود) خیلی فان بود.

  • Alireza0047 گفت:

    هیلو که اصلا قابل مقایسه نیست با لست سبک شون فرق میکنه هر دو ولی از نظر گرافیک مثل همون بتاش بود فرقی نکرده بود من چیز خاصی ندیدم اونم که گفتی هدش کرد هیچی نشد تو تست بتای فنیش هم دیدم چند بار در کل دیگه طرفداران هیلو نباید انتظار زیادی ازش داشته باشن برای یه بازی میان نسلی خوبه ولی نه در حد گوتی اینا گرافیکش نسبت به تریلر سال پیش تغییرات زیادی کرده ولی نه خیلی زیاد ببینیم استارفیلد چی میکنه خیلی براش هایپم

  • ALIREZA0111 گفت:

    والله بهتره که مقایسه ها با تریلر قبلی بیاد ببینیم چی میشه نمیشه اینجوری درست و کاملی داد
    ولی چیزی که تونستم خودم درک کنم نورپردازی خیلی بهتر نسبت به تریلر قبلیه ولی حداقل چشمی میتونم بگم بازی تغییری زیادی نکرده خیلی کم
    پیشرفتش چیزی نبود که انتظار داشتیم همونه تقریبا ولی نورپردازیش خیلی بهتر شده
    حالا باید تو یوتیوب مقایسه ها منتشر شه ببینیم چه خبره
    نظر شما چیه دوستان؟ به نظر شما پیشرفت کرده؟

  • ShinjiMikami گفت:

    داداش گرافیک برای الدن چرا مهم نیست ولی برای هیلو مهمه؟ چون واسه فرام سافتوره که با سونی داداشن؟
    .
    بخدا نسل هشت تموم شده لست تموم شده بیایید برسیم به نسل ۹ و بازیای نسل ۹.
    من هیلو و فورتزا رو به رچت و ریترنال ترجیح میدم😂 دث لوپم عالی بود از آرکین.
    .
    مقایسه ی شوتر اول شخص و اکشن ادونچر ترس و بقا سوم شخص؟!!!
    من فعلا تا دیروز هیتای استارفیلد رو دیدیم جناب که گفتن گاد میزنه کله ی استارفیلد.
    من ندیدم کسی بگه لست به گرد پای هیلو نمیرسه.
    واقعا نشنیدم اولین بار از شما میشنوم. اصلا این دوبازی قابل مقایسه نیستن. هرکدوم در سبک خود عالین

    • ShinjiMikami گفت:

      عکس و فیلم فرق داره. گرافیک بازی الدن همونطور میمونه و تغییراتش جزئی خواهد بود. فیلم لیک شده گرافیک اصلی بازیه تقریبا.
      .
      اینکه میگی در سری سولز بورن اولا الدن رینگ سری سولز نیست دوما سبکش نقش افرینی جهان بازه. برید بازیای دیگه در این سبک رو ببینید با گرافیکشون.
      اینکه میگید فرام سافتور همیشه اینجور گرافیک میسازه و … خب ۳۴۳ هم همیشه اینطور میسازه. این دلیل نمیشه.
      .
      آیا فرام سافتور تا نسل ۱۰ هم همینطور میره جلو؟ و میگید خب این هنریه و فلانه؟ اینا بهونس عزیز
      چنانم میگید طراحی هنری که ادم فکر میکنه چه طراحی هستش. من از این طراحیا در خیلی از گیما دیدم

      • ALIREZA0111 گفت:

        دوست عزیز اونی که شما میگی ار پی جی جهان باز.. اون ژانره بازیه
        سولز بورن یه اصطلاح هست بین فنای فرام سافتور که ترکیبی از اسم دیمن سولز و دارک سولز با بلاد بورنه که میشه سولز بورن
        دقیقا میشه بگی چنین طراحی هایی رو تو کدوم گیم دیدی؟ طراحی های میازاکی تو هیچ گیمی موجود نیس و اولینه.. هیچ بازی در طراحی هنری و داستانی سرایی محیطی شبیه میازاکی نیس
        منتظر مثال شمام که بگی کدوم طراحی هنری شبیه سری بازی های میازاکیه
        ببین فن بویا به چه درجه ای رسیدن که برای توجیح خودشون و بازی مورد انتظارشون میان میازاکی رو ترول میکنن
        شرف داشتن ترول های قدیمی

        • ShinjiMikami گفت:

          داداش چیکار کنیم ؟ مگه با ژانر مقایسه نمیکنن؟
          تو میای ویچر رو با ایول مقایسه میکنی؟
          سولز بورنم باشه دلیلی بر این نیست که گرافیکش باید بره پایین.
          .
          چه ترول های قدیمی ؟ برو جمع کن برس به ترول های هیلو جواب بده.
          .
          طراحی های میازاکی کجا وجود داره؟😑 دقیقا چه طراحی؟ محیط رو میگی؟
          فضا و محیط استارفیلد و ویچر و هرایزن واقعا در همین حد حتی بهترن.
          .
          .
          مسئله رو پیچیده نکن که مگه گرافیک الدنم کم نیست؟ پس چرا زیر پستش کسی چیزی نمیگه؟😂

          • ALIREZA0111 گفت:

            وقتی اصلا هیچ درکی از گیمینگ نداری و میای میگی استارفیلد ( بازی که هیچ گیم پلی نداره …) ویچر هورایزن
            عزیزم هیچ کدوم از اینایی که گفتی گرافیک هنری مثل بازی های میازاکی ندارن و نماد گرا نیستن هیچ کدوم داستان سرایی با محیطشون نمیکنن
            دیگه خدایی هیچ نمونه ای مثل میازاکی نیس نیا من دراوردی مثال بزن ویچر هورایزن …………
            اصلا وقت نکردم تمام کامنت های هیلو رو بخونم انقدر چرت و پرت نوشته اونجا
            جمله بعدی دقیقا کدوم طراحی ؟ XD
            دوست عزیز شما یا سولزبورن بازی نکردی یا اصلا درکی از داستان بازی نداری
            داستان بازی های میازاکی برحسب جزییات محیطیه و باید درک کاملی بر محیط داشته باشین تا داستانش رو درک کنید هرچند بازم بین فناش جدال و بحث هست که مثلا منظور میازاکی در فلان جا این بوده یکی میگه نه این نبود فرق داره با بازی هایی مثل ویچر که داستان و طراحی های بازی بر حسب دیالوگه
            به عنوان مثال یه چیزی که باعث تعجب من شد توهین به کعبه در دارک سولز ۳ بود که اولین بار اصلا متوجه نشدم
            پاک بودن عشق پدر و دختری که توی بلادبورن اتفاق می افته و البته تبدیل شدن پدر به یه هیولا
            هیچ کدوم از اینا دیالوگ ندارن بر حسب طراهی های محیطی متوجه اینا میشی البته شما انگار نشدی چون مثالی مثل ویچر زدی برام جالب بود واقعا
            نکته بعدی اینکه بازی های ار پی جی خالصی مثل ویچر که داستان بر حسب انتخاب شما پیش میره خیلی فرق داره با سولز بورن که حق انتخاب دیالوگ فقط در پایان بازی و یه پایان مخفی
            الدن رینگ هم اولین بازی اوپن ورلده معلوم نیس انتخاب دیالوگ داره یا نه
            ولی بازی های قبلی اوپن ورلد نیستن و برای این بازی ها در تعجبم ویچر و هورایزن مثال زدی

            • ShinjiMikami گفت:

              اقا من بازی قبلیارو نمیگم خداییش ول کن
              من الدن ۲۰۲۲ رو میگم
              .
              اقا مگه افت گرافیک نداره؟ گرافیکش مگه کم نیست؟ همه جا میگن برو نگاه کن.
              .
              نفش افرینی جهان باز نقش افرینی جهان بازه. من چیکار کنم الدن رینگ با اینکه جهان بازه دیالوگ و فلان نداره. من از گرافیک میگم.
              طراحی هنری چیز یخصوصی نیست که هی دارید تکرار میکنید از فال اوت بگیر تا بایوشاک و پورتال و فیبل همشون طراحی هنری عالی دارن ولی گرافیکشونم زمان خودشون خوبه.
              .
              ببین از گرافیک بگو که ایا الدن نسبت به بازیای ۲۰۲۲ گرافیکش بالاست یا کمه؟
              .
              گرافیک استارفیلد خیلی وقته دیده شده از همون تریلرش.
              من از گرافیک میگم تو از گیم پلی
              نه پس الدن گیم پلی داده😂
              بهونه کردید گیم پلی رو
              .
              من طراحی هنری محیط ویچر رو میگم عزیز دل.
              گرافیک گرافیکه شوتر و اکشن ادونچر و … نداریم. گرافیک هر بار باید بره بالا.

              • ببین من نمی دونم تعریفت از بازی چی هست یا چجوری یک عنوان می سنجی ولی در یک دید کلی روند بازی ها را می توان در یک جمله خلاصه کرد ” بازی ها ویژگی های فدا می کنند تا ویژگی های را کسب کنند” با توجه به این تعریف می شود Elden ring را نقد کرد اگر این گرافیک متوسط در راستای آزادی عمل و تنوع و نوآوری های در زمینه گیم پلی باشد، اگر شاهد محیط های متراکم و غنی باشیم اگر واقعا محیط های بازی دارای همان موارد اتفاقی جذابی باشند که وعده داده شده است مطمئن باش هیچ کس به این گرافیک ایراد نخواهد گرفت اما اگر بازی فقط یک Dark souls در قالب جهان باز باشد بدون آن تنوع و نو آوری ها حتی اگر به ارتقای گرافیکی در حد demon’s souls remake دست پیدا کند اصلا مهم نخواهد بود و از بازی به عنوان یک شکست مطلق یاد خواهد شد
                یک نکته مهم که شما فراموش کردی میان نسلی بودن این عنوان هست پس با این اوصاف از الان بازی فقط با ویژگی گرافیک سنجیدن چندان جالب نیست البته شما به عنوان یک مخاطب که هیچ تجربه ای از عناوین میازاکی نداشتی طبیعی هست همچنین تفکراتی راجع به Elden ring داشته باشی

      • OBLIVION FAN گفت:

        عزیز هر شرکتی در هر زمینه ای ضعف داره به قول اقای کریمی هیچ استودیویی کامل نیست الان شما برو دارک سولز ۱ رو ببین گرافیک فنی بازی زیاد جالب نیست اما به قدری بازی گرافیک هنری و گیم پلی و داستان بی نظیری داره که اون مشکلات گرافیک فنی نقطه ضعف دیگه به حساب نمیاد الانم الدن رینگ با توجه به تریلر های منتشر شده ازش واقعا گرافیک قابل قبول و خوبی داره

  • Mateus گفت:

    خیلی بهتر شده
    برای عرضه قابل قبوله انصافا
    منتهی ۱ ایراد اساسی دیدم ؛ فیزیک و تکسچر فاجعه گیاهان و درختان
    به جز این مورد بقیه مسائل خوب بود
    دمشون گرم 👍
    رفت تو لیست پلی دادن

  • Hasan0930 گفت:

    به نظرم مایکرو باید بیشتر از این روی فرتزا هرایزن پنج تبلیغ میکرد چون گرافیک فوق العاده ایکس باکس رو نشون میده…
    بعدشم فرتزا هرایزن پنج هم روی ایکس باکس وان پایه اجرا میشه پس چرا اون محدود نشده؟؟؟

    گرافیک خیلی خوب بود ولی بازم جای بهترشدن داشت و فیزیک های علف ها و نحوه مردن انمی ها رو باید بهتر می کردن… ولی نور پرداری و گرافیک خیلی بهتر شده…

    بازی هم ظاهرا جهان باز هستش… به هر حال ما که روز عرضه رو پی سی میزنیمش ببینیم چی میشه… بخش مولتی پلیرش هم امیدوارم خوب و عالی عمل کنه.‌‌..

    پیش بینی متا: ۸۸ تا ۹۴

    این دیگه باید آخرین اشتباه ۳۴۳ در مورد گرافیک باشه و نباید تکرارش کنن…

    پ.ن: دیگه گریک بیچاره رو نمی تونن مسخره کنن 😂😂 از سال پیش تا حالا ریش درآورده…

  • به نظر میاد به شدت بازی فان، سرگرم کننده و درگیرکننده‌ باشه، چه مولتی پلیر چه تک نفره.

  • Big Bad Wolf گفت:

    با این که خودم ایکس باکس دارم ولی رسما عرض میکنم که هیلو این نسل نمیتونه حرفی داشته باشه برای گفتن.
    فن ها ممکنه برن سمتش اما فراد جدید رو جذب نمیکنه …
    من با دیدن این کلیپ ، عمرن سمتش برم

  • SUNMAN گفت:

    بابا این چیه خداوکیلی دو نسل گذشته
    قول دادن یه هیلو انقلابی باشه از انقلابی
    گاد اف رو دلست هورایزن رو ببینم یا اینو
    یه زمانی هیلو امپراطور تمام نسل بود

    الان با این گیم پلی تاریخ مصرف گذشته
    با چه رویی میخان عرضه کنند
    وسطای تریلر خابم گرفت

    پ.ن:از حق نگذریم گرافیک خیلی بهبود پدا کرده
    ولی اصلا برای این نسل نیست هنوز

  • Snake Eater گفت:

    اشغالی دیگر از مایکروسافت
    امیدوارم مایکروسافت ورشکست بشه چون گند زده به تمام صنعت ها مخصوصا گیم

    • amiram گفت:

      بالاتر هم گفتم
      تو داری بخش مولتی هیلو که بدون جزئیات هستش رو و فقط ۴تا آبجکت با تکسچر روی پی سی یا سری ایکس کپچر شده رو با لست ۲ با اون همه جزئیات داخل مپ و نیمه اوپن ورد روی پلی ۴ مقایسه میکنی؟ واقعا سنتون کمه
      عکس پایین رو ببین پس
      upsara.com/images/s217838_.jpg

      وقتی میخوان گرافیک دوتا بازیرو مقایسه کنن عکس از یک آبجکت مقایسه نمیشه کل محیط جلوی دوربین مقایسه میشه بچه خردسال

      • منم اون بالا گفتم فقط میخواستم ریکتت رو ببینم من اینجا نمسیس فن بوی کشم اینم فرستادم خواستم ببینم چقدر فن بویی که درصد فن بوی بودنت ۱۵۰ است
        درضمن بچه کوچولو من الان ۲۹ سالمه چطوری میشه بچه باشم بعدشم من خودم کل نسل پلی استیشن داشتم حالا برو گریه کن

    • آری سونی نیز با معرفی نسخه دایرکتورزکات مسیر جدیدی را به سازنده ها نشان داده که دیگر لازم نیست صرفا با ریمسر و کالکشن و ریمیک اقدام به شیردوشی کنید بلکه شما می توانید با این روش حتی از بازی هایی که یکسال از عرضه آنها می گذرد هم دوباره پول دربیاورید -_-

  • SEHSANHS گفت:

    چرا مستر چیف لباسش سبزه؟ من سفید دوس دارم. بازی فاجعس

  • چی بود چی شده خدایی دمش گرم کلی نوآوری کلی بهبود گرافیک کلی سلاح متنوع کلی باس جدید قطعا اگه متاش از halo 4 بیشتر نشه کمتر هم نمیشه
    قابلیت drope وسیله نقلیه،قلاب زیپ لاین،گرب کردن و پرتاب مخزن های انرژی،وجود باس های متنوع و مبارزات طبیعتاً چالشی تر،وسایل حمل و نقل جدید،وجود مپ سه بعدی و دیدن کل محیط عملا مراحل اوپن ورد کردن یعنی احتمالا بعضی مراحل خطی و بعضی مراحل آزادی عمل فراوان داریم و…
    منطقی باشی و هیلو باز واقعی باشید میبینید که واقعا نوآوری به خرج داده اینداستریس ۳۴۳

  • MahyarMsm گفت:

    بهتر شده. فقط پوشش گیاهیش خرابه و انفجار و اتیشش هم تو ذوق میزنه یکم
    ولی در کل اوکیه👍👍

  • jjz گفت:

    به پیر به پیغمبر با doom4 برابره حتی لذت گان پلی doom بیشتره، این شما و این وجدانتون که با نسل نهم کنسول مایکرو چه کردید

  • alinerd گفت:

    هر چیزی که از اینفینیت می خوام تو این نمایش بود…
    یعنی از اول تا آخرش فقط هایپ خالص بود 🔥🔥

  • levine گفت:

    پیشرفت خوبی داشته نسبت به اون افتضاح ولی خدایی دیگه بیش از حد گرافیکش به سل‌شید نزدیک شده. باید مثل قدیم نه زیاد سل‌شید می‌بود نه زیاد واقع‌گرایانه.

  • Gamer 207 گفت:

    من با این نمایش به ایکس باکس ایمان آوردم
    آقا من را یه گیمر ایکس باکس بشناسید 😂
    البته تا حالا نداشتن ایکس باکس ولی برای نسل نه سری ایکس میگیرم با یه گیم پس تمام !

  • ASHEN ONE گفت:

    خیلی بهتر شده👏👏👏
    دست مریزاد
    خیال همه راحت شد.

  • G.LN گفت:

    من که از گیمپلی خیلی خوشم اومد دیگه کاری به باقی موارد ندارم

  • amiram گفت:

    عکس مقایسه گرافیک کیلزون شدو فال ۲۰۱۳روی پلی ۴ با ۱.۸ ترافلاپس
    و هیلو اینفیتی ۲۰۲۱ پرچمدار ایکس باکس روی قوی ترین کنسول تاریخ بشریت ۱۲ ترافلاپس
    میتونید برید یوتیوب خودتون هم گرافیک ها رو ببینید مقایسه کنید اگر فکر میکنید این عکس دروغه 🙂 هردو کلیپ روی ۱۰۸۰ اسکرین شات گرفته شده

    استعداد چیزیه که با پول نمیشه خرید
    قضاوت با شما
    upsara.com/images/s217838_.jpg

  • همون طور که گفتم همه فن بوی هارو ساکت می‌کنه

    اینقدر پیشرفت گرافیکی تو این مدت کم بی سابقس

  • ragnaros گفت:

    هیچ تغییر بزرگ و خارق العاده ای نداشته ، quality نورپردازی بیرونی محیط بازی تقریبا همون نسخه ی پارسالیه . shader و کیفیت lightmap اسلحه چیف تقریبا همونیکه پارسال نشون دادن . دقیقا یه بازی نسل هشتمیه (در حد ایکس باکس وان) حتی میان نسلی هم نیست، البته شخضا هیچ انتظاری از این بازی نداشتم . امیدوارم نسخه نهایی مولتیش خوب باشه.
    این چیزی که من میگم از روی هیتر یا فن بوی بودن نیست ، چیزی رو دارم نقد میکنم که دیدم بدون تعصب

  • amiram گفت:

    واقعا هم حرفی نمیمونه
    upsara.com/images/s217838_.jpg

  • گیم‌پلی خیلی خوبه اما به لحاظ جهش گرافیکی انتظارم بیشتر بود.

  • Ninja Theory گفت:

    باز که 144p دیدی تریلر رو 😞😶

  • Sina_2081 گفت:

    تبریک میگم نمایش خوب و قابل قبولی بود اما آقای مناف زاده درباره اون پاراگراف که گفتید ایکس باکس وان باعث ایجاد مشکل برای سازنده است ، باید بگم که قطعا همینطوره اما اینکه مشکلات محدود موجود رو به این موضوع ربط بدیم مسخره است . مگه ما بازیهایی مثل گاد یا رد دد رو ندیدیم که ۳ سال پیش و صرفا برای نسل هشتم عرضه شدن ؟ باز هم میگم نمایشی خوب و موفقی بود

  • Mr Hill93 گفت:

    گیم پلی خوبی داشت
    ب زودی تمام نسخه هاشو تجربه میکنم ✌🖐😎

  • T800 گفت:

    روزی دکل ها فرو میریزد😎
    اینبار به چی گیر میدید فن بویا 😋

  • Max22 گفت:

    دوستان این روی pc بود یا کنسول!

  • میدونم دیس میخورم. چون طرفدارای هیلو نمیخوان حقیقت ها رو باور کنن. ولی میخوام نظرمو درباره بازی بگم (هر بازی دیگه ای هم بود همین نظرو داشتم)‌. ایده های گیمپلیش همشون قبلا در بازیای دیگه بودن و هیچ ایده جدیدی نداره. گرافیکشم از کیلزون ۲۰۱۳ پایین تره. نمیفهمم روی چه حسابی متای بالای ۹۰ رو براش پیشبینی می کنید؟ (البته طبیعیه شما برای گیرز ۵ و هیلو ۵ هم بالای ۹۰ پیشبینی کرده بودین)

    • Uncharted 3 و Uncharted 4 و TLOU 1 و TLOU 2 هم هیچ ایده‌ی تازه‌ای برای گیمپلی نداشتن و صرفا رویارویی‌ها تغییر می‌کرد، ندیدم از گیمپلی اینا ایراد بگیری؟ بازی ها قرار نیست همیشه ایده تازه داشته باشن، بازی ها باید فان باشن و به بهترین شکل ممکن اجرایی کنن ایده های قدیمی رو یا تکامل بدن، اگر ایده جدید هم نداشته باشن موضوعی نیست که جلوی سرگرم کننده بودنشون بگیره اگرچه این بازی محیط سندباکس داره درست مثل کاری که TLOU 2 انجام داد. یک سری تکامل ها به وضوح دیده میشه.
      من همیشه از ایده های تازه و مکانیک‌های جدید در بازی ها استقبال میکنم، منتهی کمبود ایده های نو در خیلی از بازی‌های مطرح این صنعت وجود داره، آثاری که شاهکار بعضا خطاب میشن. صحیح کنار هم قرار گرفتن المان‌ها خودش بزرگ ترین پوینت در بازی‌ها به حساب میاد.

      نتیجه‌ی عدم اشتیاق به SciFi یا عدم علاقه با آرت یا … خیلی در نظرها تاثیر میذاره، شما نمیتونی با این دلایل انتقادی به اثر داشته باشی. مخصوصاََ که باید مفصل در مورد مبحث “نوآوری” تحلیل و گفت و گو بشه. اصلا نوآوری چیه و در چه بخشی باید اعمال بشه و هیلو تا چه سطح نوآورانه عمل کرده. مقایسه با برخی شاهکارهای این صنعت قطعاََ نشون میده که عدم نوآوری در گیمپلی چیزی نیست که باعث شکست آثار شده باشه یا از لذتشون کم کنه.

      ایده تازه میتونه در قالب حالت های چند نفره اعمال شده باشه در سند باکس ایده داشته باشن یا دیزاین مرحله که با تریلر مشخص نمیشه، شاید هم شامل ایده های تازه آنچنانی نشه و صرفا یک بازی فان باشه که ساعت ها سرگرم میکنه گیمر رو. مبحث نوآوری در دیزاین گیمپلی درگیری اصلی خیلی از آثار هستش که شما به عنوان شاهکار ازشون یاد میکنید.

      • ragnaros گفت:

        “TLOU 1 و TLOU 2 هم هیچ ایده‌ی تازه‌ای برای گیمپلی نداشتن”
        فکت روز ،
        TLOU 2 نسبت به TLOU 1 هیچ ایده جدیدی نداشته ؟!!!!!!!
        هیچ ایده ای ؟!!!!!!!!!!
        wtf ? |:
        پسر باور کردنی نیست . اصلا نمیدونم چی باید بگم .

        حالت خوبه ؟ اوکیی الان ؟
        شاید خدایی نکرده کرونا گرفتی

        • بستگی داره تعریفت از ایده جدید چی باشه. تعریف من در این مبحث با توجه به مخاطبم (ali) یک تحول دیزاین که بقیه ازشون الهام بگیرن. tlou 2 حالت Prone و محیط سندباکس (که داخل کامنت ذکر کردم) نهایت تغییرات اعمال شده از سمت بازی بود که دیزاین رو دستخوش تغییر میداد. Halo Infinite از دید دیزاین دقیقا دو تغییر در سطح TLOU 2 درش وجود داره: ۱- گرپلینگ هوک ۲- محیط سندباکس عظیم. مطمئناََ تغییرات و تکاملات در پروسه ساخت نسخه جدید یک اثر رخ میده، منتهی تصور من از ایده جدید، نوآوری ای به شمار میاد که آثار بعد خودش رو از دیدگاه دیزاین تغییر بده و منبع الهامی باشه برای آثار پس از خود. هیچکدام از دو آثار و بازی های اخیر ناتی داگ چنین ویژگی ای ندارن. و هم ویژگی سند باکس در آثار قدیمی وجود داشته هم حالت Prone (منظورم درازکش هستش) و هم گرپلینگ هوک وجود داشته. آثار ناتی داگ از نظر روایت شاید منبع الهامی برای خیلی از سازندگان باشن، ولی از دیدگاه دیزاین مرحله به هیچ عنوان در سطحی نیستند که بتونن در زمینه نوآوری یا الهام بخش بودن اظهار نظر کنن. بنده هیچ گرایش خاصی نسبت به هیلو یا آثار ناتی داگ ندارم و صرفا حقیقت رو در مورد هر دو اعلام کردم و از دیدگاه نوآوری هیچ کدام رو برتر اعلام نکردم چون در حقیقت این آثار دیزاین نوآورانه از دیدگاه گیمپلی ندارن. با این وجود، طراحی مراحل و سیستم گیمپلی در tlou یا uncharted اگرچه همانطور که گفتم نوآورانه نیست، اما نزدیک به بی نقص بودن هستش در ژانر خودش و سازنده تونسته به بهترین شکل پازل گیمپل رو کنار هم بذاره. موفق باشید.

          • “واقعا نگرانتم”
            قبل از هر چیزی باید توانایی بحث کردن داشته باشید. اگر علاقه ای به بحث کردن دارید، مشکلی نداره باهم بحث میکنیم. صرفا باید ادب داشته باشید و مثل یک انسان متمدن رفتار کنید. اینجا انجمن یا گروه تلگرامی نیست که هر طور بخواید با کسی که بدون توهین داره بحث میکنه صحبت کنید. این که کسی با شما مخالف باشه در زمینه‌ای به طور خودکار نشون نمیده شما حرف صحیحی زدید و حق با شما هستش و کسی هم نیاز به نگرانی شما نداره. شعور درک عقاید مختلف باید داشته باشید. من هم هیچ فکتی صادر نمیکنم. نظر شخصی من هستش، یکی قبول میکنه یکی خیر.
            جدا از این موضوع کسی نگفت ناتی داگ بازی های عالی تولید نکرده یا نمیتونه اظهار نظر کنه. اتفاقا ناتی داگ در زمینه بی نقص بودن بازی ها و کنار هم چیدن پازل های یک دیزاین خوب عالی عمل میکنه و از خیلی استودیوها جلوتره. منتهی در زمینه‌ی ایده های جدیدی که قبلا ندیده باشیم خیر. کار این استودیو تکامل ایده های قبل از خودش هستش و به بهترین شکل انجام میده ولی در تاریخ ناتی داگ شاهد نوآوری RE 4 یا زیر ژانر مخصوص به خود یا ایجاد یک کمبت دیزاین جدید در صنعت گیم نبودیم. این موضوع بدی نیست، اما این حقیقت رو عوض نمیکنه که ناتی داگ ایده پرداز در زمینه‌ی دیزاین نبوده هیچوقت، اگرچه پروژه هایی هم که برداشتن دستشون رو برای دیزاین گیمپلی میبنده. شاید بعدها در این زمینه کارهایی انجام بدن.

          • اگر هیچ گرایشی به آثار ناتی داگ ندارید چرا لست ۲ رو جزو پنج بازی برتر نسل خودتون گذاشتید؟

      • من نگفتم بده ، فقط گفتم ایده جدیدی نداره.

    • ShinjiMikami گفت:

      منم بذار دیس بخورم.
      گاد بعدی چه نوآوری نسبت به گاد قبلی داره؟ ایده های جدید رو بگو
      گادی که دیگه گادتونه
      تویی که حتی به تاد هاوارد هم توهین میکنی. کافیه برامون
      .
      حرف از هیلو ۵ و گیرز ۵ شد
      نوآوری رو ۲۰۲۲ میبینی کی میاره فقط صبر کن. فقط و فقط امیدوارم و دعا میکنم که گاد بیفته کنار اون😂
      تا دیگه از گیرز و هیلو هیت نکنی

      • ۱. نترس اینجا دیس نمیخوری چون پست مایکروسافته.
        ۲. من به تاد هاوارد توهین نکردم. اگه کردم اسکرین بفرست.

        • دیسش کردی بعد میگی نترس دیس نمیخوری وایی مردم از خنده علی عجب ادم سمی هستی XD

        • ShinjiMikami گفت:

          چون ادم منطقی زیاده
          .
          منطق شما در پست قبلی این بود که مایکرو بین
          استدیو هاش هیچ رقیبی برای اینسامنیاک نداره😂
          من حوصله ندارم چندین پست برم قبل و کپی و پیست کنم. واسه تو ۱۰۰ صفحه میرم جلو عقب وقتمو هدر بدم؟
          .
          همینکه میگی تاد هاوارد استدیوش جلوی اینسامنیاک هم کم داره توهینه😑 تازه یکی میاد میگه تاد هاوارد طراح الدر نیست ناظرشه🤦🏻‍♂️
          بیچاره ۲۵ سال روی بازی کار میکنه فکر میکنه نوآوری میکنه و بهترین هارو میسازه بعد اینم در جوابش.
          .
          راستی گفته بودی استارفیلد گوتی نشه چیکار میکنی؟ هیچی
          استارفیلد محکوم به گوتی شدنه و گوتی نشه حق خوریه😉 باید و باید گوتی بشه چون من میگم
          من بگم استارفیلد و فیبل و الدر ۶ یعنی همینا 😉
          .
          الان میگی بابا استارفیلد گیم پلی نداره😂
          لابد ولورین گیم پلی داره که میگید شاهکار و دلستی دیگر؟
          .
          بسوز جان دل😂😂

          • ربطی به منطق نداره همین کامنتو تو پست سونی بفرست ببین چند تا دیس میخوری. اون روز هم فک کنم دیسات به بیشتر از ۱۰۰ تا رسید و تاریخ ساز شد😂
            .
            منی که هیچ علاقه ای به بازیای نقش آفرینی و شوتر ندارم با اینا بسوزم؟ سوزش مال وقتیه که سونی ۶ بار بیگ وینر شده و مایکروسافت ۰ بار😉 و با یکی دو تا هم به سونی نمیرسه. استارفیلدم که تو ۹۰ درصد کامنتات حضور داره بیگ وینر بشه فایده نداره. هر وقت ۶ بیگ وینر شد اون موقع بیاید هر چی خواستید بگید. ( البته بیگ وینرای سونی روی ۶ نمیمونه و در سال های آینده بیشتر میشه). در ضمن یادتون نره که لست۲ با ۳۱۰ جایزه پرافتخارترین بازی تاریخه و مایکروسافت تو خوابشم به این آمار نمیرسه.

            • سوزش مال وقتیه که پرفروش ترین بازیه سونی ۲۰ میلیونه پرفروشترین بازیه مایکرو ۲۳۸ میلیون :)) ومتای بازی های ما بالاتر بازیا شماس 🙂

            • ShinjiMikami گفت:

              خب منطقه دیگع
              زیر پست سونی باید بگیم هر بازیش حتی دی ال سی و کالکشناش شاهکاره.
              لست ۲ رو چیکار کنیم. لست ۲ موند دیگه در گذشته میریم سراغ بازیای جدید. تا اخر که لست ۲ بهترین بازی تاریخ نمیمونه.
              تو هنوز به بیگ وینری که اصلا ارزش نداره چسبیدی. من چی بگم؟
              .
              همین الان مایکرو رو هیت میکنی😂
              ۳ تا گوتی فکر کنم سونی داره که یکیش گاده و این گاد باید طبق گفته های شما که شاهکاره ۲۰۲۲ باید گوتی باز بشه.
              دعا کن بیفته با استارفیلد تا نتیجه رو ببینیم. اینم نشه الدن رینگ گوتیه😂 خودتونم خبر دارید.
              .
              ۹۰ درصد کامنتات لیسته و لست ۲ و بهترین بازی تاریخ و هیت😉

              • این لیست و آمارا هیت نیستن ، فقط حقیقتا براتون تلخن🙃😉

              • نمیشه که هر چی به نفعتون نیست و خوشتون نمیاد بگید ارزشی نداره. اتفاقا بیگ‌ وینر خیلی ارزش داره ، سعی کن باهاش کنار بیای😉

                • ShinjiMikami گفت:

                  اره بابا بیگ وینر خیلی ارزش داره
                  توی تخیلاتت زندگی کن🤣
                  .
                  حقیقت لیستایی از ریمیک و دی ال سی و کالکشن nioh و انچارتده؟
                  شما صبر کن فعلا خیلی زوده
                  الانم وارد نسل ۹ شدیم😂
                  .
                  الان یکی بیاد بگه سونی یه زمانی تلویزیوناش درجه یک بود خب اره اون زمان.
                  الان خودت باز میری گذشته من برم گذشته میگی چرا میری😂
                  فعلا صبر کن ببین سونی چه بازیایی داره. من برای بعد ۲۰۲۲ جز اسپایدی و ولورین چیزی نمیبینم.البته برای ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ بیشتر.
                  .
                  تا سانتا و گوریلا و هوسمارک و بند و ساکرپانچ بازی بعدیشون رو بسازن چندین سال گذشته چون تازه شروع کردن😂
                  .
                  فعلا بای بای تا گیم اواردز ۲۰۲۲😉

                • جایزه پرافتخارترین ۴ میلیون بیشتر فروش نکرده وای مردم از خنده علی توروخدا بشیتر ریپلای کن داوش ShinjiMikami این شیرینه زندگی زیاد توجه نکن شل کن بخندو رد شو D:D:D:

      • داداش چرا نواوری داره که عضلانی تر شده😂😂😂

  • Max22 گفت:

    پیشرفت خوبی داشته، اما خداوکیلی برچسب انقلاب سبک شوتر، متای ۹۷ نچسبونید😐
    قطعا بازی خوبی میشه اما انتظارات خیلی نامعقولی نداشته باشین🙂

  • بالاخره تریلرش اومد😁
    – گرافیک از پارسال خیلی بهتر شده ولی نسبت به نسخه قبلی هیلو پیشرفت خاصی نداشته. در عوض بازی سندباکس شده و طبیعیه که پیشرفتی تو این زمینه نکرده باشه.
    – داستانی که ۳۴۳ از مسترچیف تعریف می کنه رو دوست ندارم. بخش کمپینش کلا زیاد برام مهم نبوده.
    – بازی قراره ناقص (نسبت به نسخه قبلی) عرضه بشه. کوآپش نیست 😭

    ولی
    ولی

    مسترچیف grappling hook داره 😁 grappling hook😁 grappling hook😁
    این بازی و تمام بخشاش رو باید جوید حتی کمپینش رو. امیدوارم هر چی زودتر کوآپشم بیاد😁

  • Omid گفت:

    مشکل از هیلو نیست…..مشکل اینه که به معنای واقعی کلمه این سبک بازیها بقدری هر ایده ای رو تکرار کردند که درواقع همگی شون شبیه هم شدند. الان واقعا تفاوت چشمگیر این اثر با دهها شوتر و بکش بکشردیگه چیه؟ فقط و فقط طراحی و اسم محیط ها و کاراکترها عوض میشن. همین و بس…دهها نسخه کالاف و بتلفیلد و ولفنشتاین و تعداد بیشماری بازی دیگه که قهرمان اسلحه دست میگیره و یه تنه میره بکش بکش. حالا میخواد فارکرای شش باشه یا این هیلو….تفاوت اینها باهم چیه؟ الان چه چیز فک برانداز و یا مهیج و یا نویی در این تصاویر بود؟؟؟؟؟ دوستانی که سعی میکنن خیلی هایپ و هیجان زده باشن ، واقعا اگر جای مسترچیف رو با یه کاراکتر دیگه عوض کنیم ایا بازهم این بازی همون شاهکار موعود که منتظرش هستید خواهد بود؟

  • فیزیک فاجعه بار درست شده
    پلیگان ها بیشتر شدن
    و پیشرفت محسوس ولی در مقابل بازی مثل دووم تو افکت و بافت‌ها حرفی برای گفتن نداره
    همچنان تفاوت میان کاتسینها با گیمپلی با وجود نداشتن کات مشخص
    و تنوع محیطی فعلا تو بازی دیده نمیشه تا خود بازی تجربه کرد
    درواقع خوب بود مایکروسافت به بخش تنوع روایت داستان تو محیطها مثل ریچ آخرین شاهکار بانجی اهمیت میداد
    در حد یک آیکون ۶۰۰ میلیونی نیست

  • bravo6 گفت:

    حس میکنم بجای اینکه دلیل خریدن کنسول باشه دلیل نخریدنشه
    این چی بود ؟ تریلر مولتی بهتر این بود جالب اینجاست که گرافیک بخش مولتی پلیر هم بهتر بود
    اول ویدیو کاراکتر پایلت رو نگاه کنید انیمیشن صورتش افتظاحه دقیقا همونجا که میگه how many guns you need بعدشم هوش مصنوعی بازی داغونه اون برووت به سمت cheif حرکت کرد بهش برخورد کرد ولی دمیجی نخورد و اصلا حس نمیشد که به هم خوردن انگار باگ بود بعد خاستن یه بهونه به فن بوی های اکس باکس بدن که خوبه و پیشرفت زیاد داشته اخرش یه تریلر cgi دادن بیرون از همون رئیس بروت
    که کیفیتش تو دموی اول داغون بود که الکی بگن ما بهترش کردیم برام جالبه یسریا روشون میشه جواب هم میدن

    • دقیقا
      اصلا این عنوان برای من نمیتونه دلیل خرید اکس‌باکس باشه و حتی با گیم‌پس هم تجربش نمیکنم.ولی فورزا ، پرفکت دارک ، هلبلید ، گیرز ، استارفیلد و ایندیانا جونز میتونن به راحتی دلیل باشن.این نمایش نشون داد این استودیو به درستی مدیریت نشده ترول نمیکنم ولی اگه هیلو ip سونی بود اصلا اجازه نمایش نمیداد حتی اگه مجبور میشدن از اول استارت بزنن.واقعا تعجب میکنم چرا همه انقدر راضی و خوشحالن چه اینجا چه فن‌های خارج از ایران بابا اون ۵۲ واحد محاسباتی رو که برا خوشگلی نذاشتن اونجا من واقعا با یه دید مثبت اومدم دانلود کردم و هر چی دیدم به لحاظ بصری پیشرفت خاصی ندیدم و خورد تو برجکم.از این قدرت برای همچین ip خفنی باید به بهترین شکل استفاده بشه بعد به قول شما رو دارن و جواب هم میدن البته جواب که شرو وِر تحویل میدن.

  • اون فاجعه نیست ولی خوب هم نیست واقعا
    گیم پلی عالیه و شاهکار ، ولی دو چیز نگرانم کردن
    یک گرافیک
    دو مپ بازی
    چیزی که دیدیم یه مشت اوتپست برای تسخیر کردنه که اگر اجباری باشه گند میزنه به بازی

  • من انتظار خاصی از این عنوان نداشتم به نظرم Halo زمانی تبدیل به یک بازی متوسط شد که اسپنسر زمام امور ایکس باکس در دست گرفت. اصلا مقایسه گرافیک Horizon با Halo صحیح نیست چون 343i در حد گوریلا گیمز نیست از این مهم تر نگاه مدیران ایکس باکس به بازی هاشون به هیچ وجه شبیه دید مدیران پلی استیشن نیست ، الان کامنت ها که می خواندم اغلب داشتند گرافیک بازی توجیح می کردند یا بازی صرفا یک “عنوان خوب “قلمداد می کردند در حالی که متوجه نیستند این Ip یک بازی معمولی نیست که با خوب قلمداد کردنش رضایت بخش جلوه کند آیا الان infinite حسن ختامی شایسته برای داستان مستر چیف است؟؟؟ قطعا نه
    اینکه بازی سرگرم کننده خواهد بود هیچ شکی در آن نیست ولی مایکروسافت به مراتب می توانست بهتر عمل کند و بازی در حد نام بزرگ ترین عنوان ایکس باکس به مخاطب ارائه دهد نه صرفا یک عنوان متوسط
    کاش روزی برسد که مایکروسافت اهمیت عناوین اش را درک کند کاش

  • AHM.Gamer گفت:

    به مشکلایی که خودم به شخصه با هیلو دارم اشاره نمیکنم.ولی به نظرم هنوز توی هوش مصنوعی(اونجایی که یارو میدویید سمتش وایمیستاد بعد میخواست بزنتش که حتی توی L4D دشمنا معمولی اینجوری بودن =/)یا هرچی که بهش میگن،تخریب شدن وسایل حداقل از نظر من زیاد قابل قبول نبود،انیمیشن صورت ها هم به نظرم یه جوری بود حالا شمارو نمیدونم…
    به نظر میومد مپش یه جوریه مثل بعضی چارپترهای BF5 که چندتا ماموریت توی یه مکان داری میری انجام میدی تموم میشه،یه نیمچه اپن وردیه که باحاله به نظرم(شایدم گفتن چجوریه من اطلاع ندارم…)انگار تنوع انمیش هم خوبه و یه چیز باس طوری هم داره بازی.درکل نه چیز شاخی بود نه چیز بد…
    البته امیدوارم همیشه پلیرا مجبور نباشن برن یه کار تکراری مثل ترکوندن اون چیز زردا رو انجام بدن…

  • Axel.7 گفت:

    حیفه هیلو واقعا چی به سر این فرنچایز آوردن، به نظرمن این عنوان یه سرو گردن از شوتر های درجه یک نسل ۸ مثل ولف ، دووم، تایتان فال ، پایین تر و شخصا من رو راغب نمی کنه که بخوام تجربه اش کنم متاسفانه ، من شخصا از نسخه های ۴ و ۵ هم لذت بردم ( که خیلی انتقاد کردن بهش) به نظرم این نسخه به نسبت دو نسخه آخرم افت داشته ، فکرم نمیکنم متای بالاتر از ۷۰ یا ۷۵ بگیره نهایتا امیدوارم طرفداراش لذت ببرن چون من که این نسخه رو تجربه نمیکنم.

  • Conor گفت:

    ای کاش تمرکزشو بذاره رو گرز او وار ۶ و هر چ زودتر این شاهکار و بده. بزرگ ترین انحصاری مایکروسافت گرزه. هیلو هم خوبه ولی بنطرم ی پرچمدار قوی تری میخاد. مثه گاد و د لست برا سونی

  • Albert گفت:

    ببینید چه سونی و چه ماکروسافت همشون طرفدار های خودشونو دارن و هیچ بازی هم بی نقص نیست مثلا تو God of warتعداد دشمنا خیلی کم بود و تنوع نداشت تو دشمن ولی واقعا بازی خوبی بود یا هیلو انفینیت به نظرم گرافیکش یکم کمه ولی البته یه قضیه هست که به گرافیک نمره نمیدن و گرافیک مورد ۵ یا ۶ در دادن نمره هستش و بیشتر مهم داستان و گیم پلی هستش .البته یه چیزی هم هست اینه که هر بازی رو باید با بازی های شبیه اون بازی مقایسه کرد َو اینکه بعضی بازیا اسمشون اعتباره ما کلا ۶یا ۷ بازی داریم که اسمشون اعتباره یکیش هیلو هستش البته هنوز بازی نیومده چرا در موردش نظر بدیم

  • Nathan گفت:

    خیلی بهتر و روون تر شده ایول

  • sorena گفت:

    تریلر رو عصری دیدم چون نتم خوب نبود نظر ندادم تا گرافیک بازی رو هم درست ببینم الان 4k رو گرفتم نظر میدم.
    ببیند هیلو هیچ وقت گرافیک واقع گرایانه نداشته، حتی وقتی نسخهه ی چهار اومذ و گرافیک بازی رو از اون حالت فانتزی مانندش خارج کرد خیلی ها بهش خرده گرفتن و اعتراض کردن. تو هیلو پنچ هم قشنگ مشخص هست تیم سازنده راجع گرافیک بلاتکلیف بوده. اما این نسخه، خوب چیزی مشهود هست ارتقای کیفیت بازی بخوبی صورت گرفته و بازی از اون حالت بی جزئیات بودن و خالی بودن فضا خارج شده. از هیلو انتظار گرافیک بتل داشتن کاملا غلطه. من نمیذونم یه سری چه انتظاری از گرافیک بازی داشتن که میگن خوب نیست؟؟ در مجموع من از بهبود کیفیت بازی راضی هستم و به‌نظرم درحد عالی هست. اما چیزی که منو شگفت زده کرده گیم پلی بازی هست که چیزی برای گفتن باقی نمیزاره.

  • farzaad گفت:

    صحنه‌‌های نبرد شباهت زیادی به سری DOOM داره. به هر حال به عنوان یک طرفدار پلی استیشن برای این بازی آرزوی موفقیت دارم. هرچه رقابت بین مایکروسافت و سونی داغ‌تر باشه، به نفع کل صنعت گیمه.

  • OBLIVION FAN گفت:

    پیشرفت خوبی داشته بازی نسبت به نمایش سال پیش در کل از نظر من بازی موفقی میشه و حتی میتونه متای بالای ۹۰ رو هم کسب کنه

  • NicK گفت:

    من تا حالا شاید نیم ساعت هیلو زده باشم ن بیشتر،نمبگم بازیه بدیه ن اصلا اتفاقا بازیه خیلی خوبیه ولی ب شخصه با شوتر اول شخص حال نمیکنم. همین قسمت هم مطمعنم ک نصب نمیکنم مگر ب اصرار رفیقم
    حالا بریم سر اصل مطلب گان پلی خیلی عالی بود،بنظرم میتونستن رو گرافیک کار کنن ولی دیگه اینقدم واویلا نیس ک یسریا ک نمیخام اسم بیارم ور داشتن میگن از لست نسل ۷ کمتره😡(البته از همچین ادمایی هم انتظاری نیست چن هدفشون فقط ترول کردنو هیت کردنه)،فیزیک انمی ها خوب بود،دشمنا هم جونورای باحالی بودن،صداگذاری به خوب بود حرف دیگه ای نمیمونه خلاصه خوب بود
    یه پیام دارم برای فنبوی های عزیز😂ا:اقا خدایی از بازی لذتتونو ببرید چه لذتی داره میاین ت خبری ک دوس ندارین میاین هیت میدین اقا نکنین فقط خدتونو بدنام میکنین،هیلو دوس نداری نیا،لست دوس نداری نرو ت بخش لست،کاشکی زمانی برسه که همه در کنار هم دوستانه به فعالیتمون ت سایت ادامه بدیم#دوست_باشیم

    اخرشو خداییش عین پیرمردا گفتم😂

از بخش داستانی Halo Infinite رسماََ رونمایی شد