پوستر جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شد
پوستر جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شد
پوستر جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شد
پوستر جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شد

پوستر جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شد

سهراب قربانی
۱۱:۱۳ ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
hawkeye

کمپانی مارول، اخیراً پوستر جدیدی را برای سریال آینده‌ی خود با عنوان «هاکای» منتشر کرده است.

در پوستر جدید منتشر شده از این سریال، می‌توان برخی از کاراکتر‌های حاضر در آن از جمله کلینت بارتون ملقب به هاکای، کیت بیشاپ و کاراکتری با نام سگ پیتزایی خوش‌شانس (Lucky the Pizza Dog) را مشاهده کرد.

نقش کاراکتر کیت بیشاپ را در این سریال، بازیگر مطرح هالیوودی با نام هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) و نقش کاراکتر کلینت بارتون را نیز جرمی رنر (Jeremy Renner) ایفا کرده‌اند.

همان‌طور که پیش از این نیز، در تریلر اخیر به نمایش درآمده از این سریال مشخص شده بود، داستان سریال Hawkeye قرار است در طی تعطیلات کریمسمس روایت شود.

کاراکتر کلینت بارتون/هاکای جهت جشن گرفتن تعطیلات کریسمس، قصد دارد تا با خانواده خود به شهر نیویورک سفر کند تا اوقات خوشی را با آن‌ها سپری کرده ولی با ظاهر شدن دشمنانی از گذشته‌‌‌اش، او باید با کمک یکی از طرفداران پر و پا قرص خود با نام کیت بیشاپ، آن‌ها را شکست داده و قبل از آغاز تعطیلات کریسمس، نزد خانواده‌ی خود بازگردد.

علاوه بر این، او باید در حین این اتفاقات نیز قهرمان یک‌دنده و جوانی با نام کیت بیشاپ را نیز آموزش دهد.

در پوستر جدید سریال Hawkeye، علاوه بر لوگوی رسمی این سریال،‌ می‌توان سه قهرمان اصلی حاضر در آن را نیز در کنار یکدیگر و آماده‌ی مبارزه مشاهده کرد. علاوه بر این، در پس زمینه‌ی این پوستر نیز پل مشهور شهر نیویورک دیده می‌شود.

با توجه به پوستر جدید به نمایش درآمده از این سریال و همچنین لباس مخصوص کاراکترهای هاکای و کیت بیشاپ، به نظر می‌رسد که استودیو‌های مارول در ساخت این سریال از کمیک بوک‌های هاکای استفاده بسیاری کرده‌اند.

به عنوان مثال، لوگوی به نمایش درآمده در این پوستر و همچنین رنگ‌های به کار رفته در آن، تشابه بسیاری با سری کمیک بوک‌های خلق شده توسط مت فرکشن (Matt Fraction) دارد.

سریال Hawkeye، اولین حضور هیلی استاینفلد در دنیای سینمایی مارول و هفتمین حضور جرمی رنر در نقش کاراکتر هاکای، خواهد بود.

از کارهای قبلی جرمی رنر در دنیای سینمایی مارول می‌توان به فیلم‌های Thor ،The Avengers ،Avengers: Age of Ultron ،Captain America: Civil War و Avengers: Endgame اشاره کرد.

این سریال اولین پروژه‌ی اختصاصی کمپانی مارول، با تمرکز بر روی این کاراکتر خواهد بود.

به غیر از هیلی استاینفلد و جرمی رنر، از دیگر بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به ورا فارمیگا (Vera Farmiga) در نقش مادر کاراکتر کیت بیشاپ، فرا فری (Fra Free) در نقش شخصیت منفی‌ای با نام کازی، تونی دالتون (Tony Dalton) در نقش مربی سابق کلینت بارتون، الاکوآ کاکس (Alaqua Cox) در نقش کاراکتری با نام مایا لوپز ملقب به اکو، زان مک‌کلارنون (Zahn McClarnon) در نقش پدر مایا لوپز، برایان دارسی جیمز (Brian d’Arcy James)، لیندا کاردلیانی (Linda Cardellini) در نقش همسر کلینت بارتون و فلورنس پیو (Florence Pugh) در نقش یلنا بلووا از فیلم Black Widow، اشاره کرد.

فیلم‌نامه‌ی سریال Hawkeye را نویسندگانی با نام‌های جاناتان ایگلا (Jonathan Igla) و ریس توماس (Rhys Thomas)، با همکاری یکدیگر به قلم درآورده‌اند.

از کارهای قبلی این دو نویسنده می‌توان به نوشتن فیلم‌نامه‌ی سریال‌ Mad Men توسط جاناتان ایگلا و سیت‌کام Unbreakable Kimmy Schmidt توسط ریس توماس اشاره کرد.

وظیفه‌ی کارگردانی فصل این سریال را زوجی با نام‌های برت و برتی (Bert & Bertie) بر عهده داشته‌اند.

فصل اول سریال Hawkeye حاوی شش قسمت خواهد بود که دو قسمت ابتدایی آن قرار است در تاریخ ۳ آذر ماه امسال (۲۴ نوامبر ۲۰۲۱) در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس پخش شوند و قسمت‌های بعدی آن نیز پس از این تاریخ، به صورت هفتگی در این شبکه پخش خواهند شد.

پوستر جدید منتشر شده برای این سریال را می‌توان در ادامه تماشا کرد:

hawkeye

منبع: کولایدر

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پوستر جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شد
پوستر جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شد
پوستر جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شد
پوستر جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شد
پوستر جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

پوستر جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شد