قابلیتی که در بتای عمومی Battlefield 2042 غایب بود، برای نسخه نهایی تایید شد
توسعهدهندهی بازی Battlefield 2042، استودیوی دایس (DICE)، به تازگی پست جدیدی را در وبسایت رسمی الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به اشتراک گذاشته است.
دایس در این پست از چند قابلیت خبر داده است که در بتای بازی Battlefield 2042 دیده نمیشدند و اعلام کرده است که قابلیتهای مذکور در محصول نهایی حاضر خواهند بود. این توسعهدهنده در بلاگ پست جدیدی که با طرفداران به اشتراک گذاشته است، مجددا این نکته را هم بیان کرده که نسخهی بتای بازی Battlefield 2042، در واقع یک بیلد قدیمیتر از این بازی بوده است.
بر اساس آنچه که استودیوی دایس رسما تایید کرده است، قابلیتهایی من جمله نقشهی بزرگ، سیستم پینگ و … به هنگام انتشار بازی Battlefield 2042، در آن حضور خواهند داشت. با شنیدن این خبر، طرفدارانی که تا حدودی نگران غیبت این قابلیتها بودند، نفس راحت کشیدند. در ادامه توضیحات استودیوی دایس در این زمینه را مطالعه میکنید:
(قابلیتی) که ما در داخل (تیم) آن را با نام نقشهی بزرگ یاد میکنیم، غیر فعال شده بود. برخی از شما آن را در Key Bindings (پیوندهای کلیدی) مشاهده کرده بودید و بسیاری از شما نیز خیلی ساده و به روال بازیهای Battlefield قبلی، منتظر آن بودید. ما آن را در بیلدهای کنونی خود داریم. شما در هر لحظه از گیمپلی زندهی (بازی) قادر خواهید بود که با فشردن دکمههای ویو و تاچ پد در کنسولها، یا فشردن کلید M در رایانههای شخصی، آن را روی صفحه بیاورید. این (نقشه) مروری فوری بر محل وقوع نبردها، مکان مبارزهی پلیرهای اسکواد شما و تجزیه و تحلیلی زنده از نحوهی اهتزاز پرچمها در بخشهای مختلف را ارائه میکند.
در نسخهی بتای عمومی، سیستم پینگ به آن خوبی که میخواستیم نبود، اما در زمان انتشار، میتوانید هنگام پینگ کردن مکانها، منابع و سربازهای دشمن، انتظار عملکرد حساستری را از آن داشته باشید.
با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Battlefield 2042، هم نگرانی و هم هیجان طرفداران برای این بازی، هردو پیوسته افزایش مییابند. واکنشها به بتای عمومی بازی نیز به خوبی گویای این ادعا هستند؛ در حالی که برخی طرفداران بازی را پسندیده و از آن لذت برده بودند، سایرین از وضعیت نامناسبی که نسخهی بتای بازی داشت انتقاد میکردند.
نظر شما در رابطه با بازی Battlefield 2042 چیست؟ آیا فرصت تجربهی بتای عمومی آن را داشتهاید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنتها با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
یه حسی بم میگه متاش کم میشه و منتقدا خراب میشن سرش چون نسخه بتا مشکل زیاد داشت
نقشه بزرگتر؟؟؟ بابا همون نقشه بتا هم خیییییلی بزرگ بود دهنت سرویس میشد تا توش جابهجا بشی و درگیری ها هم معمولا به قسمت های خاصی تقسیم میشد. بنظر من یا قسمت های الکی نقشه هاشون رو باید حذف کنن ویا حتی تعداد پلیر ها رو بیشتر کنن تا درگیری ها جذاب تر بشه.