شایعه: اطلاعاتی از بازی بعدی Assassin’s Creed فاش شد
با استناد به برخی گزارشات، به نظر میرسد که در حال حاضر دو بازی Assassin’s Creed در دست ساخت قرار دارند، این سری قرار نیست از مسیر خود کاملا منحرف شود.
با توجه به اطلاعات منتشر شده در Reddit، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) با توسعهی عنوان Assassin’s Creed Infinty قصد انجام کاری را دارد که شرکت IO Increative با آیپی Hitman پس از ریبوت انجام داد. به عبارتی دیگر کمپانی یوبیسافت در حال حاضر مسئولیت توسعهی دو بازی متفاوت از Assassin’s Creed را بر عهده گرفته است.
با توجه به اظهارات یکی از منابع داخلی، بازی دیگر Assassin’s Creed همانند دیگر عناوین این سری یک بازی جهان آزاد و داستان محور خواهد بود، اما متاسفانه جزییات بیشتری توسط این منبع داخلی در دسترس قرار نگرفت.
با این که عنوان Assassin’s Creed Infinty در اولین مراحل توسعه قرار دارد اما بازی به مرحلهای رسیده است که میتوان آن را توصیف کرد، به صورت کلی بازی Assassin’s Creed Infinty به بخش Helix در عنوان Assassin’s Creed Unity شباهت دارد و از آن الهام گرفته شده است. هر مرحله در این بازی در یک محیط بزرگ جریان دارد و همانند عنوان Hitman هر مرحلهای داستان خاص خود را روایت میکند.
یوبیسافت قصد دارد باری دیگر داستان عناوین قدیمیتر سری Assassin’s Creed را در این بازی بازگو کرده و برخی از آنها را درون عنوان Infinity بازسازی کند. در حال حاضر اطلاعی از این که داستان کدام بازیها در این بازی روایت میشوند در دسترس نیست. در نهایت باید بگویم که یک بازی مستقل از عنوان Infinty به صورت همزمان دست ساخت است و منتشر خواهد شد.
در شرایط عادی حرفهای یک کاربر عادی در شبکهی اجتماعی Reddit اهمیتی ندارند، اما این کاربر برای صحت ادعای خود مدارکی نیز در Reddit منتشر کرده است و به همین خاطر به گفتههای او توجه بیشتری شده است، اما قابل ذکر است که آیندهی پروژههای یوبیسافت مشخص نیست و هر لحظه ممکن است برنامههای این کمپانی تغییر پیدا کند.
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- ۱۰ بازی که در نیمه دوم خستهکننده میشوند
- تحقیقات جدید FTC علیه مایکروسافت آغاز شده است
- سهگانه Batman Arkham؛ آغاز، اوج و پایان یک افسانه
- گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است
- تئوریهای طرفداران درباره GTA 6 باعث خنده اعضای راکستار میشوند
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
- ۱۰ بازی که هیچ یک از دنبالههای آنها در حد بازی اول ظاهر نشدند
- سیستم مورد نیاز Indiana Jones and the Great Circle مشخص شد
نظرات
چرا دو تا بازی؟ روی یکی تمرکز کنه وگرنه اینطوری به هر دوتاشون گند میزنه
شاید منظورش نسخه موبایل بوده
داداش رو دو نسخه کار کردن نتیجش لزوما گند زدن تو هر دو تا بازیا نیست،درسته باید تمرکزشون رو روی یه بازی میزاشتن ولی خب اینطوریم نیس ک چون صرفا رو دو نسخه کار میکنن تو هر دو گند بزنن
IIهر مرحله در این بازی در یک محیط بزرگ جریان دارد و همانند عنوان Hitman هر مرحلهای داستان خاص خود را روایت میکندII
خیلی جالبه🤔😏
اگر اینطوری بشه به شخصه علاقه من رو نسبت به این سری میکشه💔
هیتمن اصلا من رو جذب نکرد بعدم اساسین کرید باید جهان باز باشه😄
یه سری شایعه میگفتن یا توی ژاپنه یا توی چین ، حالا باید دید یوبی چکار میکنه .
ترجیح میدم برم یکبار دیگه گیمپلی عنوان کنسل شده Assassin’s Creed 1666 رو نگاه کنم تا اینکه اساسین های بعد یونیتی رو بازی کنم🤣
البته فنای سه نسخه آخر اساسین نمیدونند Assassin’s Creed 1666 چی هست چون سنشون به اون دوران نمیخوره
کاش یکم بهت ادب و فرهنگ یاد داده بودن
assassin’s creed
هم نابودش کردن رفت .
بنظرم هنوز برای گفتنش زوده کسی چ میدونه شایدم خوب در اومد
اگه اینجوری باشه خیلی خوبه
خدا کنه گند نزنه به فرنچایز مورد علاقم
چه سلیقه خوبی داری .
معلومه که سلیقه خوبی دارم😎
اساسین کرید بعد بلک فلگ با یونیتی و تصمیم احمقانه یوبی سافت در مورد یه اساسین فقط برا نسل هفت (rogue) و ساخت یونیتی توی یک سال
سری رو نابود کرد
بازی های جدید هر چی هستن جز اساسین کرید.
اوریجینز و اودیسی من خیلی خوشم اومد والهالا هم خوب بود ولی نه به اندازه اوریجینز و اودیسی . به هر حال سه تا بازی خوبی بودن اما اون حس نسخه های مثل دوم و برادرهود نمیدند
واقعا ، مخصوصا نسخه دومش ، لعنتی یه حس جادویی داره .
اولا که نسل ۷ یه اساسین نداشت چندتا داشت ، دوما یونیتی اگه باگ نداشت ( در زمان عرضه ) قطعا ازش به عنوان یه شاهکار یاد میکردن .
یکم سرچ کنی بد نیست
یونیتی و روگ
هر دو در یک روز عرضه شدن
یکی فقط برای نسل هشت
یکی فقط برای نسل هفت
هیچکدوم از AC ها تو یک سال ساخته نشده ، حداقل دو سال تا دو سال ونیم روشون کار کردن.
در مورد یونیتی هم به نظر من بهترین AC نسل هشتم بود البته نه اوایل عرضه چون باگ زیاد داشت. و درکل یکی از بهترین AC ها بود(نظر شخصی) ولی در حد سه گانه اتزیو نبود.
واسه من بهترین نسخه یونیتی بود بعد نسخه دو و سه نمیدونم چرا واسه باگ بازی رو آنقدر میکوبید اگه بخوایم اینجوری حساب کنیم بازی رد دد ردمپشن ۲اوایل باگ خیلی داشت پس چرا رد دد رو آنقدر نکوبیدید!!!!؟!!
چون ردد دو با اپدیت هاش درست شد
وضعیت یونیتی با سایبرپانک فرقی نداره
هوش مصنوعی هر دو بخاطر زمان کمشون برای ساخت بازی ضعیفه
و هر دو بزور روی ps4 و xbox one ۳۰ فریم اجرا میکنن
اگه قصدش برگشتن به ریشه ها و کلاسیک شدنشه خدا خیرش بده چون بدجوری دلم هوای اساسین های قدیمی رو کرده
Good by assassin’s creed 😭
یوبی باید گاو داری میزد. چون خوب شیر میدوشه
پس ممکنه داستان هایی از اتزیو ادیتوره دافیلنسه بیارن تو بازی و از المان های قدیمی اساسین استفاده کنن به امید برگشت دوران اوج خودت
من جای یوبی میبودم ۷،۸ سال بازی نمیساختم
هم کمتر هیت میشد
همم مردم بیشتر قدر بازیامو میدونستن
همم کیفیت اون گیمی که توی ۷ سال ساخته میشد خیلی بهتر میشد
یوبی با پونزده هزار کارمند ، فکر کنم تقریبا هفت برابر راکستار نورث عه!
جدی میشه پونزده هزار تا کارمند یه بازی رو هفت سال طول بدن؟😐
از اون طرف هر بازی ای که عرضه میشه رو یه استودیو از یه جای دنیا میسازه
مثلا همین امسال ایمورتالز رو کبک داد
والهالا رو مونترال
فارکرای شیش رو هم تورنتو
اینا سه تا استودیوی کاملا جداگانه ان که کبک از بعد اودیسه و تورنتو چهار سال روی بازیشون کار کردن و بازم تهش چیزی نشد که باید میشد
بهترین نسخه هایی که تو عمرم بازی کردم نسخه ی رولیشن مکاشفات را و برادرهود محفل برادری بود اون زمان هی چه زود گذشت ولی شیرین
تنها بازی که براش هایپ نمیشم دیگه اساسینه کلا تمام ایده ها و تئوری هاشون تکراری شده برام.